طراحی سایت ارزان

19
مهر
1400

طراحی سایت ارزان یکی از پرتکرارترین درخواست های شما از شرکت الفباوب بوده و ما برای همین برآن شدیم که به شما کمک کنیم یک سایت عالی داشته باشید. یک سایت ارزان با امکاناتی کاملا حرفه ای!

چیزهایی که در این مقاله با هم می خوانیم!

  • طراحی سایت ارزان – حرفه ای با پشتیبانی واقعی
  • طراحی سایت ارزان یا طراحی سایت اختصاصی ؟
  • چگونه هزینه های طراحی سایت را کاهش دهیم؟
  • طراحی سایت برای چه کسانی وچه مشاغلی مفید است؟
  • امکانات و ویژگی های طراحی سایت ارزان

برای طراحی وب سایت اختصاصی می تونین همین حالا با ما در الفباوب تماس بگیرین و توسط کارشناسان راهنمایی های کاملی دریافت کنید!

الفباوب یک شرکت فوق العاده قدرتمند در زمینه طراحی انواع وب سایت و اپلیکیشن مطابق سلیقه و حرفه شماست، این مجموعه دارای پشتیبانی قوی بوده که با حوصله به همه سوالات شما پاسخ می دهند.  الفبا وب از کادر حرفه ای برای ارتقای کسب و کار شما تشکیل شده و در تلاش است با ارائه خدمات درجه یک، همچنان در صدر بهترین ها باقی بماند! برای اطلاع از هزینه های طراحی سایت ارزان از طریق راه های ارتباطی ذکر شده با ما تماس بگیرید!

ما دامین و هاست شما را ثبت می کنیم، قالب وب سایت شما را نصب می کنیم و در نهایت با ارائه آموزش های لازم به شما یاد می دهیم چگونه با وب سایت خود کار کنید و اطلاعات لازم را در آن درج نمایید! هیجان انگیز است نه؟ هم یک سایت خواهید داشت و هم آموزش های لازم را دریافت می کنید.

بیشتر کسب و کارهای کوچک، استارت آپ و مشاغل کوچک با توجه به محدودیت مالی، از ورود به کسب و کار آنلاین صرف نظر می کنند پس برای حمایت از این کسب و کارها طراحی سایت ارزان را قرار دادیم. پس مهم ترین مزیت خرید سایت آماده از الفباوب، ارزان بودن آن است تا بتواند اقشار کم درآمد را به سمت داشتن یک سایت خوب سوق دهد.

سایت محلی برای ارتباط با مشتریان واقعی است. شاید شما فعالیت  خود را با  صفحات اجتماعی، وبلاگ، تبلیغات آنلاین و مشابه آن شروع کنید، اما سایت  محلی برای برند سازی و هویت بخشی به کسب و کارتان محسوب می باشد.

شما با کمک سایت می توانید کسب و کار خود را معرفی و برای خدمات یا محصولات خود مشتری جذب کنید. همین امروز برای طراحی سایت ارزان اقدام کنید. اهمیتی ندارد که سایت شما خیلی گران نباشد، چیزی که باید به آن توجه شود این است که باید یک سایت کامل و منظم داشته باشید.

الفباوب با فروش قالب های آماده سایت ارزان و با کیفیت در کنار شماست تا بتوانید بهترین ها را برای آینده کسب و کارتان رقم بزنید! شما سفارش خود را ثبت کنید و الباقی را به کارشناسان و تیم تخصصی الفباوب بسپارید!

اگر فکر می کنید که در طراحی سایت وردپرسی ارزان به امکانات طراحی سایت اهمیتی داده نمی شود کاملا اشتباه فکر می کنید. برای تشخیص تفاوت  طراحی سایت وردپرسی و اخصاصی باید بدانید که در طراحی سایت های وردپرسی پلتفرم آماده برای طراحی سایت وجود دارند، اما در طراحی سایت های اختصاصی، سایت از ابتدا با توجه به نیاز و سلیقه مشتری به صورت جز به جز برنامه نویسی می شود.

هزینه طراحی سایت در هر شرکتی متفاوت است و هر شرکتی با توجه به قوانین و مقررات خاص قیمت طراحی سایت های خود را اعلام می کند. اگر هزینه طراحی سایت بالا بود به معنای حرفه ای بودن سایت نیست، بلکه امکان دارد آن شرکت یا موسسه بر اساس قوانین خاص آن قیمت را اعلام کند. البته این هم درست است که سایت های حرفه ای، ارزان قیمت نیستند.

برنامه نویسان و طراحان سایت ها از دانش و تجربه خود برای طراحی سایت کمک می گیرند و استفاده از این دانش و تجربه برای آن ها بسیار با ارزش است و امکان دارد هزینه طراحی سایت با وردپرس هم به همین خاطر افزایش پیدا کند. در هر صورت برای طراحی سایت ارزان می توانید با الفباوب تماس بگیرید.

طراحی سایت ارزان قیمت

طراحی سایت ارزان – حرفه ای با پشتیبانی واقعی

طراحی سایت ارزان با کمک قالب های آماده و سیستم مدیریت محتوای رایگان وردپرسی، راهکاری برای خرید سایت است که با وجود ارزان بودن کاملا بهینه شده و تخصصی است. برای طراحی سایت با وردپرس باید توسط از برنامه نویسان متخصص کمک گرفت. اصول طراحی، کیفیت طراحی سایت ارزان و امنیت سایت به صورت کامل انجام گیرد.

قالب آماده وردپرس

قالب های آماده ارزان می باشند و یا می توان به رایگان به آن ها دسترسی پیدا کرد. اگر می خواهید یک سایت بسازید و حساسیت زیادی روی  طراحی صد در صد تخصصی ندارید، سراغ قالب های آماده بروید. این قالب ها معمولا برای انواع مشاغل و سایت ها طراحی شده اند و در دسترس قرار دارند.

الفباوب قالب های آماده زیادی دارد که برای تسریع انتخاب و خرید مشاوره رایگان هم به شما ارائه می کند. بیشتر قالب های ارائه شده برای طراحی سایت ارزان توسط شرکت الفباوب طراحی شده اند تا برای امنیت و کارایی آن دغدغه ای نداشته باشید.

اما اگر به هر دلیلی سایت موردنظر نیاز به طراحی بسیار تخصصی با جزئیات بالا نیاز داشت، شاید  قالب آماده کمی کارتان را سخت تر کند. در اینباره کارشناسان الفباوب درکنار شما هستند و صفر تا صد سایت را به صورت اختصاصی برای شما طراحی می کنند؛ در این حالت هزینه آن نسبت به روش قبل بالاتر می باشد.

بهینه سازی موتور جستجو

بهینه سازی موتور جستجو یا همان سئو باعث افزایش رتبه سایت در نتایج جستجو موتورهای جستجو مثل گوگل می شوند. خدمات سئو یا بهینه سازی موتور جستجو ارزان ترین روش بازاریابی دیجیتالی و تبلیغات است.

سایت شما در حقیقت پلی برای معرفی کسب و کار شماست!

اگر در صدر نتایج موتورهای جستجو مثل گوگل باشید، کاربران مختلفی به سایت شما هدایت می شوند. با ورود کاربران به سایت شما، اگر خدمات و کالاهای شما مورد توجه آنان قرار گیرد اقدام به خرید می کنند. برای دست یافتن به این امر، باید از متخصصان در زمینه سئو و بهینه سازی طراحی سایت ارزان استفاده کرد.

طراحی سایت با کمترین هزینه

توجه به این نکته حائز اهمیت است ؛ بسیاری از سایت ها و شرکت ها اقدام به فروش طراحی سایت ارزان می کنند اما با کمی بررسی و تحقیق متوجه می شوید که قصدشان فقط افزایش فروش است چون پس از خرید از پشتیبانی و رسیدگی به سایت شما خبری نخواهد شد.

ابهام در طراحی سایت ارزان

شاید تصور کنید در این نوع خدمات طراحی سایت علت پایین بودن هزینه صرفا بی کیفیتی و کارآمد نبودن سایت است، اما این اطمینان را به شما می دهیم که طراحی سایت ارزان صرفا به خاطر استفاده از قالب آماده وردپرس هزینه پاییینی نسبت به طراحی سایت های اختصاصی دارد.

طراحی سایت ارزان یا طراحی سایت اختصاصی ؟

طراحی سایت ارزان راهی برای ورود به کسب و کار آنلاین است و شما با صرف هزینه پایین صاحب سایت می شوید. با گذشت زمان و پیشرفت در کسب و کار خود، هر زمان احساس کردید نیاز به توسعه و رشد دارید می توانید از طراحی سایت اختصاصی کمک بگیرید.

چگونه هزینه های طراحی سایت را کاهش دهیم؟

در صورتی که پیش از شروع طراحی سایت، فرایند های زیر که شامل 5 مرحله است را طی کنید، مطمئن باشید که هزینه های پیش رو طبق برنامه و تحت کنترل باشند.

مرحله اول: افراد یا ارگان هایی که می توانند در زمینه طراحی سایت برنامه ریزی دقیقی ارائه دهند را شناسایی کنید. مطمئن شوید که شما و تیم موردنظر در یک صفحه هستید و درباره نتیجه و خروجی این صفحه تصمیم می گیرید.

این امر باعث سردرگمی و پریشانی درباره چگونگی توسعه و طراحی سایت میان اعضای تیم خواهد شد و تضمین می کند که وقتی طراحان توسعه سایت فعالیت خود را آغاز می کنند می توانند تعریف واضحی از محصول نهایی داشته باشند.

طراحی سایت هایی که برنامه توسعه شان به خوبی تعریف نشده، می تواند هزینه های غیر منتظره ای به خاطر “گسترش محدوده سایت” برای شما در بر داشته باشد. گسترش محدوده سایت وقتی رخ می دهد که فعالیت های غیر منتظره به پروژه طراحی سایت شما اضافه گردد. این موضوع باعث افزایش هزینه های برنامه ریزی شده پروژه طراحی سایت، گسترش آن و تمدید مهلت پایان پروژه خواهد شد. برای طراحی سایت ارزان باید برنامه ریزی درست و اصولی داشته باشید.

وقتی کارهای جدیدی به پروژه اضافه می شود، بررسی کنید که آیا این آیتم ها برای تکمیل پروژه مهم است و یا می تواند در مرحله دوم پروژه انجام شود. اگر قصد دارید محدوده طراحی سایت خود را افزایش دهید، باید از مسئول بخش طراحی سایت خود درباره هزینه های اضافی برای انجام کارها و ماژول های جدید سوال کنید و بخواهید با اضافه شدن کار جدید به پروژه، درباره زمان پایان پروژه هم توضیح دهند تا بدانید که چه تغییراتی انجام می گیرد.

مرحله دوم: حالا نیاز داریم نوع سایت مد نظر را مشخص و ماژول و امکانات موردنیاز را روی کاغذ بیاورید و سپس به سراغ طراح سایت بروید و مشخص کنید که در سال چند بار باید با توسعه دهنده سایت ارتباط خواهید داشت، چون هرچه تعداد جلسات شما و توسعه دهنده سایت در راستای گسترش سایت کمتر باشد، هزینه هم کاهش پیدا می کند.

به این صورت اگر فرایند طراحی سایت و توسعه آن برای شما مشخص و واضح باشد و برای این کار برنامه منظمی تنظیم کرده باشید، تعداد دفعاتی که به پشتیبانی طراح سایت نیازمندید کمتر خواهد شد و در نتیجه هزینه طراحی سایت شما صرفا در بخش پشتیبانی به مراتب کمتر خواهد شد. همین موضوع به سادگی باید طراحی سایت ارزان می گردد.

چون پشتیبانی هزینه زیادی دارد و شاید در بعضی مواقع حتی از طراحی خود سایت، هزینه بیشتری داشته باشد. پس برای شروع پروژه های بزرگ باید مراحل آن به خوبی مشخص و تعریف شود و از تحویل پروژه و زمان آن اطمینان داشته باشید.

 

مرحله سوم: شما باید به اهمیت محتوا و مطالب داخلی سایت توجه ویژه ای نشان دهید و هرگز از آن غافل نشوید! تولید محتوا جزو مهمترین بخش های طراحی سایت است. شما هرچقدر روی طراحی سایت وقت بگذارید و اینکه از چه ماژول ها و چه امکاناتی استفاده کنید، اما به بحث تولید محتوا توجه نکنید و سایت شما مطالب و محتوای اصولی نداشته باشد، بیهوده است.

 

مرحله چهارم: بعد از اینکه که مطالب سایت در قالب سایت آماده بارگذاری شد، مطالب سایت خود را نظم دهی و ساماندهی کنید، این کار به تعیین محدوده هدف کمک می کند.

 

مرحله پنجم: نکته مهم در شسته رفته شدن فرایند توسعه سایت موثر است این است که با طراح سایت هماهنگ کنید که می خواهید سایت دینامیک باشد یا استاتیک، احتمالا الان برای شما سوال پیش آمده که تفاوت این دو چیست، تفاوتی روش دینامیک با استاتیک در روش ارتباط بازدید کنندگان با سایت شماست.

سایت دینامیک در بعضی از موارد به صورت تعاملی با کاربر ارتباط برقرار و یک سری اطلاعات از بازدید کننده می گیرد تا متناسب با اطلاعات ورودی، خروجی مناسب را به کاربر نشان دهد.

این روش از روش استاتیک کاراتر است و بیش از 90 درصد طراحان سایت به این روش عمل می کنند. سایت استاتیک یک یا چند صفحه دارد که اطلاعات و محتوای داخل آن ثابت است و ارتباطی میان بازدیدکننده و سایت وجود ندارد. برای طراحی سایت ارزان الفباوب با کیفیت ترین خدمات را ارائه می کند.

 

طراحی سایت برای چه کسانی وچه مشاغلی مفید است؟

امروزه بیشتر افراد قبل ازخرید یک کالا یا خدمات اولین کاری که انجام می دهند جستجو در گوگل است. با معرفی محصول یا خدمت خود در طراحی سایت فروشگاه اینترنتی ارزان قیمت برای کسب و کار هزاران مشتری جدید پیدا کنند و سرعت فروش خود را بالا برده و درآمد خود را چند برابر کنند. عدم نیاز به حضور فیزیکی، خلاصی از هزینه های اجاره مغازه، هزینه آب، برق، گاز، مالیات، گستردگی فروش و … همه از مزایای طراحی سایت ارزان قیمت، نسبت به فروشگاه های فیزیکی به حساب می آیند.

طراحی سایت ارزان رستوران، کافی شاپ، فست فود

شرایط زندگی امروزی برای گسترش کسب و کار ایجاب می کند حداقل برای معرفی کالا خدمات و یا برای هر فعالیت و شغل دیگری در اسرع وقت یک وب سایت داشت. اغلب رستوران ها هزینه های هنگفتی را برای گرفتن موقعیت مناسب مغازه در نبش چهار راه ها و منطقه های پر رفت وآمد پرداخت می کنند غافل از این که با طراحی سایت رستوران، کافی شاپ، فست فود ارزان قیمت و با پرداخت هزینه ای معادل حداکثر یک بیستم آن می توان درآمدی چند برابر کسب کرد.

طراحی سایت ارزان توریستی و گردشگری

طراحی سایت  توریستی و گردشگری ارزان قیمت به منظور دادن اطلاعات و توضیحات جامع و مفصل در مورد اماکن و نقاط دیدنی طبیعی، اماکن تاریخی و باستانی، مذهبی و زیارتی چه در داخل کشور و چه فراتر از مرزها به اقشار مختلف مردم بوده است. همچنین ارایه اخبار مربوط به آژانس ها و قیمت تورها، برنامه حرکتی اتوبوس ها و قطار و معرفی هتل ها و مراکز اقامتی و رستوران های معتبر و مراکز مهم خرید از زمینه های فعالیت یک طراحی سایت توریستی و گردشگری ارزان قیمت است.

طراحی سایت ارزان شرکتی

در طراحی سایت شرکتی ارزان، هدف معرفی و نمایش نمونه کارها و خدمات یک موسسه یا شرکت است. به دلیل استفاده زیاد کاربران از اینترنت، دارا بودن وب سایت اختصاصی برای شرکت ها، بسیار اهمیت داشته و در رقابت نقطه مثبتی محسوب می شود.

طراحی سایت ارزان اتوبار و باربری

یکی از بهترین راه های تبلیغ این نوع موسسات نمایش امکانات و خدمات آن ها در اینترنت است و آن از طریق طراحی سایت اتوبار و باربری با قیمت مناسب و ارزان امکان پذیر است. طراحی سایت اتوبار و باربری با قیمت مناسب و ارزان است که با بهترین کیفیت می تواند نیاز ها را برطرف سازد.

برای طراحی سایت ارزان الفباوب بهترین ها را برای شما در نظر دارد، تماس بگیرید و از مشاوره رایگان ما بهره مند شوید! به همه سوالات شما در تماس تلفنی پاسخ می دهیم!

برای طراحی سایت ارزان می تونید با ما تماس بگیرین!

امکانات و ویژگی های طراحی سایت ارزان

  • قیمت مناسب

هزینه شروع سایت ارزان با توجه به هزینه های رایج سایت های حرفه ای و گران قیمت، بسیار مقرون به صرفه بوده و به شما این امکان را می دهد تا در زمان کم سایت خود را استارت بزنید. روی همه بسته ها هاست با حجم محدود و دامنه با پسوند .ir به صورت یک ساله ارائه می شود. دامنه به نام صاحب سایت ثبت شده و اطلاعلات ورود به کنترل پنل دامنه و هاست در اختیار او قرار می گیرد.

  •  ورود اطلاعات صفحات سایت

ورود محتوای اولیه تا چند مورد روی سایت به صورت رایگان انجام می شود. پس از تحویل سایت و پنل مدیریت، امکان ایجاد و مدیریت صفحات سایت توسط مدیر سایت با کمک پنل کاربری سایت قابل ارائه است.

  • قالب های متنوع و زیبا

صاحب سایت می تواند با توجه به سلیقه و نوع کاربری سایت، قالب ظاهری سایت را از میان قالب های متنوع موجود انتخاب کند. همه قالب ها روی بیشتر مرورگرها بهینه هستند و در حالت مناسب و سریع ترین زمان بالا می آیند.

  • آموزش های ویدئویی به زبان فارسی

آموزش های کامل و جامع به زبان فارسی به مدیر سایت این امکان را می دهد تا بدون اطلاعات تخصصی طراحی سایت، با ورود به بخش مدیریت سایت با کمک هر کامپیوتر متصل به اینترنت نسبت برای اضافه کردن محتوای جدید و ایجاد تغییرات و ویرایش در اطلاعات قبلی سایت اقدام کند.

  • پشتیبانی آنلاین

با پشتیبانی آنلاین در صورت روبرو شدن با مشکل در بخش مدیریت سایت و یا کنترل پنل هاست، با کمک بخش پشتیبانی سایت مشکلات خود را مطرح کرده تا برای حل آن ها اقدام شود.

  • آماده سازی سریع در طراحی سایت ارزان

دامنه و هاست سایت یک روز پس از سفارش بسته فعال شده و ایمیل های سایت هم قابل استفاده خواهند بود. برای نصب قالب و ساخت صفحات و ورود محتوا بر اساس اطلاعات ارسالی کارفرما در سریع ترین زمان صورت می گیرد.

  • آرشیو عکس طبقه بندی شده

با دسترسی به گالری تصاویر با کیفیت، شما می توانید عکس های مد نظر و لازم خود را انتخاب کرده و حتی در صورت نیاز آن ها را در نرم افزارهایی مثل فتوشاپ تغییر و در سایت خود استفاده کنید.

برای ثبت درخواست طراحی سایت ارزان الفباوب بهترین گزینه انتخاب شما خواهد بود!

موضوعات مقاله

امتیاز :
No Responses/5
اولین دیدگاه را شما بنویسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *