اپلیکیشن آماده املاک

24
بهمن
1401

آیا به اپلیکیشن آماده املاک نیاز دارید؟ در جست و جوی هزینه طراحی اپلیکیشن املاک هستید؟ با ما در این مطلب همراه باشید. طراحی اپلیکیشن املاک و مشاور املاک چندیست به خاطر فواید بسیاری که دارد مورد توجه افراد زیادی قرار گرفته است. هم اکنون اپلیکیشن و سایت های املاکی بسیاری هستند که با موفقیت فعالیت می کنند و شما نیز می توانید یکی از آن ها باشید.

اپلیکیشن آماده املاک

الفباوب یکی از بزرگ ترین و قدیمی ترین شرکت های طراحی سایت و اپلیکیشن است که به حرفه ای ترین شکل می تواند بهترین اپلیکیشن های حوزه املاک را برای شما طراحی کند. برای اپلیکیشن آماده املاک می توانید از طریق شماره تماس 02188424079  با ما تماس بگیرید و مراحل شروع به طراحی اپلیکیشن را از مشاورین کاربلد و حرفه ای ما دریافت کنید.

بهترین اپلیکیشن های املاک


برای یک کسب و کار مسئله داشتن یا نداشتن یک اپلیکیشن مهم نیست بلکه داشتن ابزازی که کمک به رشد کسب و کار کند و باعث افزایش درآمد باشد اهمیت دارد. در واقع در صورتی که اپلیکیشن باعث افزایش درآمد برای یک بیزیس شود برای خرید آن تلاش می شود و در صورتی که اپلیکیشن افزایش بهره وری را به همراه نداشته باسد هیچ کسب و کاری تمایلی برای خرید آن نخواهد داشت. به صورت خلاصه به چند مورد از مزایای داشتن اپلیکیشن اشاره میکنیم. اپلیکیشن آماده املاک

باید توجه داشت هر فرد در تمام شبانه روز همواره موبایل خود را در دسترس خود نگه می دارد، و داشتن اپلیکیشن در گوشی افراد به مفهوم امکان ارتباط با مخاطب به صورت شبانه روزی است.
اپلیکیشن های هوشمند امکان ارسال پیام بدون هزینه برای کاربران خود را به همراه دارد، این ارتباط دائمی توسط تکنولوژی های ارسال نوتیفیکیشن برای مدیران و صاحبان اپلیکیشن فراهم می شود.

رابط کاربری بسیار آسان و طراحی مناسب در اپلیکیشن به نسبت وب سایت ها باعث شده بسیاری از افراد تمایل به استفاده از اپلیکیشن را داشته باشند. این مورد حتی با پیشرفت وب سایت ها همچنان قابل ملاحظه است. اپلیکیشن آماده املاک

افزایش اعتبار نیز بخشی از نیاز کسب و کارهای اینترنتی است که یک اپلیکیشن مناسب میتواند این اعتبار را برای شرکت ها و بویژه فعالیت های اقتصادی آنلاین فراهم کند. گرچه مزایای داشتن اپلیکیشن بسیار زیاد است اما موارد بسیار مهم آن که باعث رشد کسب کارها خواهد بود ذکر شده است.

اپلیکیشن آماده املاک

مزایای داشتن اپلیکیشن

سوال روزانه افراد از کارشناسان فضای مجازی شیوه های کسب درآمد از اپلیکیشن است. برای کاربران محل درآمد اپلیکیشن هایی که هیچ فروش محصول یا خدماتی ندارند مورد سوال است. که چطور این اپلیکیشن ها بدون فروش محصول ایجاد درآمد میکنند . در زیر لیستی از انواع کسب درآمد از اپلیکیشن را به صورت خلاصه شرح می دهیم.

  • کسب درآمد از اپلیکیشن فروشگاهی با فروش مستقیم کالا اولین راه کسب درآمد
  • کسب درآمد از طریق ارائه خدمات مستقیم در اپلیکیشن با امکان ارائه خدمات
  • کسب درآمد از طریق معرفی خدمات دیگر شرکت ها در اپلیکیشن
  • کسب درآمد از طریق فروش محصولات دیگران و فروشندگان محصولات غیر مستقیم
  • ارائه خدمات تبلیغاتی با توجه به تعداد مخاطب در هر هر اپلیکیشن اپلیکیشن آماده املاک
  • کسب درآمد از طریق اطلاعات دریافتی از کاربران جهت ارائه خدمات به کاربران و ایجاد جامعه هدف
  • کسب درآمد از طریق ارسال نوتیفیکیشن به کاربران اپلیکیشن و ایجاد بازار تبلیغاتی
  • کسب درآمد از طریق هدایت کاربران به صفحات خاص اینترنتی توسط اپلیکیشن
  • کسب درامد از طریق ایجاد بانک اطلاعی از کاربران

شیوه های کسب درامد از اپلیکیشن میتواند مستقیم یا غیر مستقیم باشد بسیاری از اپلیکیشن های پر مخاطب درآمد غیر مستقیم از اپلیکیشن را مدنظر قرار میدهند. که برای افراد قابل لمس نیست. اما این درآمد ها میتوانند بسیار موثرتر از درآمد های مستقیم باشند.

 

مزایای طراحی اپلیکیشن املاک و مشاور املاک

۱- رفع مشکلات کسب و کار ( بهینه سازی آن)

همه اپلیکیشن های کسب و کار بدون دلیل طراحی و تولید نمی شوند، بلکه آن ها برای بهینه سازی یک فرایند تولید می شوند. اگر شما هم قصد دارید اپلیکیشن املاک خود را طراحی و توسعه دهید، نباید از ابتدا به قابلیت ها و امکانات آن بیش از اندازه فکر کنید، زیرا لازم نیست، اپلیکیشنی که طراحی می کنید همه کارها را بتواند انجام دهد و عمر طولانی و ابدی داشته باشد. بهترین کار این است که شما برای آن اهدافی کوتاه مدت و بلند مدت در نظر بگیرد و تعیین کنید چگونه می توان بیشترین بازدهی را از آن داشته باشید. اپلیکیشن آماده املاک

۲- علاقه مند بودن کاربران به استفاده از اپلیکیشن اپلیکیشن آماده املاک

بهتر است قبل از آن که اپلیکیشن خود را طراحی کنید، بررسی و مشاهده کنید که آیا مشتری های شما دارای ویژگی های همچون داشتن درک خوب از تکنولوژی، بررسی کردن موبایل به صورت مداوم، رضایت از محتوای شما و درخواست برای افزایش حجم آن ، علاقه مند بودن به پیشنهاد های فصلی که از طرف شرکت شما ارائه می شود یا شرکت کردن در همایش های شما، درخواست ارائه خدمات ویژه برای مشتری ها، کمک گرفتن از اپلیکیشن رقبا را دارا می باشند یا خیر؟ اپلیکیشن آماده املاک

پس اگر مشتری های شما دارای ویژگی های بالا می باشند، پس اکنون می توانید برای کسب و کار خود یک اپلیکیشن طراحی و توسعه دهید. اپلیکیشن آماده املاک

۳- داشتن ایده ی جالب برای استفاده مشتری ها از اپلیکیشن

برای طراحی اپلیکیشن املاک بهتر است ایده های جالبی داشته باشید که بتوانید کاربران را به سمت آن جذب کنید. با انجام این کار شما نیم بیشتر راه را رفته اید و لازم است هرچه سریع تر اقدام به اجرای اپلیکیشن کنید. اپلیکیشن آماده املاک

پس اگر ایده های جالبی ندارید باید ببسیار دقت کنید و محتاطانه اقدام کنید، زیرا اپلیکیشن هر چقدر هم کاربردی باشد اما نتواند کاربران را به اندازه کافی جذب و درگیر کند قطعا با شکست مواجه خواهید شد. چه عواملی باعث می شود که اپلیکیشن طراحی شده شما را از دیگر اپلیکیشن ها متمایز نماید و کاربران را به استفاده مجدد از آن تشویق کند؟

برای مثال می توانید در طراحی اپلیکیشن املاک قیمت به روز شده املاک را به صورت روزانه قرار دهید. اپلیکیشن شابش هم با یک ایده توانست موفق شود و آن هم این بود که افراد با وارد کردن کد پستی می توانستند قیمت تمام شده خانه خود را به دست آورند.

۴- خلاق و مبتکر نشان دادن شما

به طور کلی استفاده از اپلیکیشن در کسب و کار نشان دهنده این است که کسب و کار شما علاقمند به نوآوری و مدرن بودن دارد. مثلا اگر در ملاقات ها از تبلت استفاده کنید، مشتری ها تحت تأثیر این موضوع قرار خواهند گرفت. امروزه استفاده از پاورپوینت و همچنین اطلاعات چاپ شده یک موضوع کاملا جا افتاده است، اما از این نکته غافل نشوید که استفاده از امکانات جدید و مدرن تأثیر بسیار خوبی بر مشتری ها می گذارد. اپلیکیشن آماده املاک

جالب است بدانید اکثر شرکت ها دلایل چندان خوب و موثری برای استفاده از را اپلیکیشن ندارند، بلکه آن ها فقط به دلیل تحت تأثیر قرار دادن دیگران از آن استفاده می کنند. البته نا گفته نماند که انجام این کار هیچ ایرادی ندارد. پس می توان بیان نود که هیچ شرکتی در دنیا نمی تواند یک فناوری و یا تکنولوژی را از بیرون وارد سیستم خود نماید و برای استفاده از آن به طور حرفه ای عمل نماید.

تنها با گذشت زمان و کار کردن با آن تکنولوژی می تواند سبب پیشرفت شود. در واقع امروزه هیچ چیزی بیشتر از توسعه دادن اپلیکیشن موبایل در کسب و کار ها نشان دهنده به روز بودن آن نیست. اپلیکیشن آماده املاک

۵- پیروز شدن در رقابت با شرکت های دیگر

امروزه طراحی اپلیکیشن موبایل مثل زمان های گذشته سخت و زمان بر نیست. اگر رقبای شرکتتان از اپلیکیشن موبایل برای کسب و کارشان استفاده می نمایند، شما هم می توانید از پلتفرم هایی که نیاز کمتری به کدنویسی دارند استفاده کنید. اپلیکیشن آماده املاک

درواقع تنها دلیل موثر برای استفاده شرکت ها از اپلیکیشن در کسب و کارهایشان می تواند رقابت آن ها با سایر رقبایشان باشد. همچنین با ظهور اپلیکیشن موبایل رقابت بین آن ها بیشتر شده است. پس می توان نتیجه گرفت که با پیشرفت تکنولوژی میزان درخواست ها هم بیشتر می شود.

۶- استفاده از ایده ی دیگران و توسعه آن

با توجه به نکات گفته شده در مورد قبل، اگر رقبای شما از تکنولوژی جدید استفاده می نمانید، این می تواند تنها یک دلیل برای آن باشد که شما هم به فکر طراحی اپلیکیشن املاک باشید. پس اگر اکنون ایده جدیدی برای گسترش و توسعه دادن ایده ها ی رقیبان خود دارید، سریع اقدام کنید. با انجام این امر می توانید زودتر از آنچه را که فکرش را می کردید، به موفقیت دست یابید.

 

_________________________________________________________________________________

امکان جستجو در طراحی اپلیکیشن املاک

یکی از مزایای بسیاری از اپلیکیشن های موبایل قابلیت جستجو در آنهاست. به خصوص اپلیکیشن های املاک، که امکان جستجو در آن ها اهمیت زیادی دارد. همانند طراحی وب، در دنیای اپلیکیشن های موبایل هم باید به این نکته توجه کرد. به این ترتیب کاربران اپلیکیشن نیز براحتی می توانند عنوان مورد نظر خود را جستجو کرده و در صورت وجود به لینک یا آن بخش هدایت شوند. این امکان را در اپلیکیشن های مطرح املاک مثل دیوار و شابش نیز مشاهده خواهید کرد.

_________________________________________________________________________________

 

کسب درآمد از اپلیکیشن آماده املاک

طراحی اپلیکیشن مسئله تخصصی و قابل بحثی است اما در این بخش فارغ از مسئله نوع برنامه نویسی انواع راه های راحی اپلیکیشن را معرفی میکنیم. طراحی اپلیکیشن میتواند به شکل های زیر انجام گیرد.

استفاده از اپ های وب ویو، این اپلیکیشن ها یک مرورگر داخلی برای اندروید هستند که وطیفه نمایش وب سایت را به عهده میگیرند. این اپلیکیشن ها از بابت تکنولوژی ساده ترین شیوه ساخت اپلیکیشن را دارند و معمولا مورد تایید در استورها نیستند.

اپلیکیشن های هیبریدی، این اپلیکیشن ها تکنولوژی مدرنتری دارند اما از نظر سرعت لود اپلیکیشن در مرتبه پایینی قرار دارند، امکان استفاده از امکانات داخلی موبایل در اپلیکیشن‎های هیبریدی معمولا غیر قابل انجام است. اپلیکیشن آماده املاک

اپلیکیشن های نیتیو، این نوع از اپلیکیشن ها پر سرعت ترین و محبوبترین نوع اپلیکیشن است که امکان ارتباط کامل با ابزارهای داخلی موبایل را برای کاربر فراهم میکند.
شیوه های دیگری نیز برای طراحی اپلیکیشن ها وجود دارد که کم کاربرد و غیر معمول هستند که از توضیح آنها صرفنظر میکنیم.


ساخت و طراحی اپلیکیشن املاک

اپلیکیشن آماده املاک

نکاتی مهم برای طراحی اپلیکیشن موبایلی املاک

به کار گیری امکانات گوشی های موبایل و یا ios

در طراحی اپلیکیشن باید در نظر بگیریم که گوشی های موبایل امکاناتی دارند که سیستم های ویندوز و کامپیوتر ها ندارند. باید سعی کنیم از آن امکانات به طور مثال دوربین گوشی استفاده بهینه کنیم و حرفه ای تر عمل کنیم.

طراحی خاص اپلیکیشن

باید در نظر بگیرید طراحی انجام شده برای یک اپلیکیشن مختص همان اپلیکیشن می باشد و نباید از پلتفرم یک اپلیکیشن برای اپلیکیشن دیگر هم استفاده کرد چرا که با توجه به خدمات و امکان قابل ارائه یک اپلیکیشن پلتفرم آن طراحی می شود و ما نباید اگر می خواهیم طراحی اپلیکیشن داشته باشیم از یک پلتفرم تکراری استفاده کنیم و کپی باشیم.

خلاقیت در طراحی برنامه های اپلیکیشن کاربردی

باید خلاق باشید و ایده و طرح های خلاقانه در طراحی اپلیکیشن موبایلی خود به کار ببرید.

رابط کاربری آسان و قابل فهم

وقتی یک کاربر اپلیکیشن کاربردی خود را روی گوشی موبایل خود نصب می کند انتظار دارد به راحتی بتواند نیاز خود را بیابد. در طراحی اپلیکیشن موبایل باعث گیج شدن و سردر گمی کاربران خود نشوید. برنامه نویسی باید به گونه ای باشد که همه کربران با هر رده سنی و معلومات بتوانند به راحتی با اپلیکیشن طراحی شده توسط شما کار کنند.

ظاهر گرافیکی جذاب و کاربر پسند

شما باید در نظر بگیرید در عین این که می بایست اپلیکیشنی طراحی کنید که همه کاربران بتوانند به راحتی با آن کار کنند ولی باید در نظر بگیرید که ظاهر و گرافیک اپلیکیشن شما بسیار مهم است و باید جذاب و کاربر پسند باشد.

شرکت طراحی اپلیکیشن موبایل

طراحی و برنامه نویسی و یا ios خود را به تیم طراحی اپلیکیشن موبایلی بسپارید که اطمینان داشته باشید با طراحی حرفه ای شما را به هدفتان نزدیک می کنند نه این که با طراحی و برنامه نویسی ضعیف شما را به عقب بکشانند.

هزینه طراحی اپلیکیشن موبایل

برای داشتن یک برنامه موبایل حرفه ای و یا یک اپلیکیشن حرفه ای باید با هزینه مناسشب بهترین نتیجه را بگیرید. می توانید برای هزینه طراحی اپلیکیشن موبایل خود با الفباوب مشاوره ای داشته باشید تا با آنالیز ایده ه بهترین قیمت را برای طراحی اپلیکیشن خود داشته باشد.

سرعت بالای اپلیکیشن طراحی شده توسط شما

سرعت لود اپلیکشن شما موضوعی است که باید به آن بپردازید و اپی را طراحی کنید که سرعت بالایی داشته باشد و کاربران را کلافه نکند.

استفاده از سرور قوی برای بارگزاری برنامه ی طراحی شده

در انتخاب سروری که برای آپلود برنامه خود استفاده می کنید دقت کنید.

اپلیکیشن آماده املاک

مشاهده نمونه های اپلیکیشن آماده املاک

برای دریافت و سفارش اپلیکیشن آماده املاک کافیست با ما تماس بگیرید، کارشناسان سریعا موارد مورد نیاز را برای شما ارسال خواهند کرد. الفباوب با مزیت های در اختیار داشتن بهترین برنامه نویسان و کادر فنی طراحی اپلیکیشن، سرعت بالای طراحی انواع سایت و اپلیکیشن املاک و همینطور قیمت بسیار مناسب ارائه خدمات در کنار شماست تا ایده های خود را به بهترین شکل اجرا کنید.

الفباوب به اجرا شدن ایده های شما کمک می کند! – مشاوره 100% رایگان و تخصصی

اپلیکیشن آماده املاک

اپلیکیشن آماده املاک
قالب اپلیکیشن آماده املاک
قالب آماده اپلیکیشن املاک

موضوعات مقاله

امتیاز :
No Responses/5
اولین دیدگاه را شما بنویسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *