بهترین اپلیکیشن برنامه ریزی

24
آبان
1401

آیا به دنبال بهترین اپلیکیشن برنامه ریزی فارسی هستید؟ نمی دانید بهترین نرم افزارها برای برنامه ریزی های روزانه، هفتگی و … کدامند؟ با ما همراه شوید تا شما را به بهترین شکل راهنمایی کنیم. داشتن یک لیست مدیریت و انجام کارها به صورت روزانه به چند دلیل ضروری است:

  • این کار از آشفتگی و پراکندگی ذهن جلوگیری کرده و در نتیجه اضطراب را کاهش می دهد.
  •  به طبقه بندی کارها و ساختار انجام آنها در ذهن نظم می بخشد.
  • باعث می شود روند کارها در روز، هفته، ماه و سال گذشته به طور مرتب مستندسازی شود. این نه تنها به بررسی کارهای گذشته کمک می کند، بلکه با دیدن حجم کارهای انجام شده به فرد حس رضایت از خود و قدرت می دهد.

توضیحاتی که تا اینجا دادیم، تنها بخش کوچک و کلی ای از دلایل داشتن یک لیست انجام کارها بود و بقیه را به خودتان می سپاریم که با نصب و استفاده از برنامه هایی که در ادامه به شما معرفی می کنیم، به ضروری بودن داشتن چنین لیستی پی ببرید.

الفباوب، شرکت بزرگ طراحی اپلیکیشن در کنار شماست و به شما کمک می کند برای طراحی انواع اپلیکیشن های کاربردی ایده های خود را اجرا کنید. در صورتی که قصد طراحی اپلیکیشن را دارید از طریق راه های ارتباطی ذکر شده با ما تماس بگیرید تا شما را به بهترین شکل ممکن راهنمایی کنیم.

بهترین اپلیکیشن برنامه ریزی

بهترین اپلیکیشن برنامه ریزی و یادآوری

مسلما انتخاب بهترین ها کار مشکلی است. تلاش ما در مایکت این است که مفیدترین و کاربردی ترین برنامه ها را، بر اساس تجربه و نظرات جامعه بزرگ کاربران مایکت انتخاب کنیم. لیستی که در ادامه خواهید دید، حاصل صرف ساعت ها زمان است.

بهترین اپلیکیشن برنامه ریزی

Google keep بهترین اپلیکیشن برنامه ریزی با تاریخ شمسی

Google Keep به شما این امکان را می دهد هر آنچه را که در ذهن دارید ضبط کنید، آن را در یک لیست یا به صورت یادداشت ذخیره کنید و هم چنین آن ها را به راحتی با دوستان و یا خانواده خود به اشتراک بگذارید. برنامه Google Keep در هر دو دستگاه Android و iOS قابل اجراست و به طور خودکار با درایو Google کاربر همگام سازی می شود به طوری که فرد می تواند از هر جایی با استفاده از حساب Google خود به آن دسترسی داشته باشد و آن را به یک برنامه ریز روزانه خوب برای خود تبدیل کند.

این اپلیکیشن با بیش از ۱۲۰۰۰۰،۰۰۰ میلیون دانلود و به طور متوسط ۸۰۲۶۷۰ بررسی به درجه ای رسیده است که Google به خود می بالد که در میان بهترین برنامه های برنامه ریز روزانه قرار دارد. Google Keep بدون نسخه های بالاتر، اشتراک یا خرید درون برنامه ای برای شما کاملا رایگان است.

لینک دانلود گوگل پلی اندروید

برای طراحی یک اپلیکیشن برنامه ریزی با ما در الفباوب در ارتباط باشید.

بهترین اپلیکیشن برنامه ریزی

اپلیکیشن Evernote

 Evernote رقیب سرسخت Google Keep است که با آن می توانید هر چیزی که در ذهن تان است را ثبت و ذخیره کنید. این برنامه به شما این امکان را می دهد که یادداشت متنی و صوتی تهیه کنید، عکس و لینک به آنها اضافه کنید و یا ویدیو ذخیره کنید. همچنین می توانید از صفحات کتاب های مهم یا دستور العمل ها یا مطالب مهمی که در اینترنت به آنها می رسید و خلاصه هر چیزی که مهم است و بعدا لازم تان می شود، عکس بگیرید و در Evernote ذخیره کنید.

ویژگی مهم دیگر این برنامه این است که با ورود به نسخه وب آن، به هر چیزی که در اپلیکیشن ذخیره کرده اید دسترسی داشته باشید چون هر دو با هم Sync هستند. امکانات دیگر این برنامه، تنظیم یادآور، امکان نوشتن با مداد برای گوشی های متناسب، حالت Dark mode یا تاریک، امکان چت با دوستان و همکاران در محیط برنامه برای انجام کارهای اشتراکی و… هستند.

دانلود برنامه

برای طراحی و ساخت یک اپلیکیشن مدیریت زمان با ما تماس بگیرید.

بهترین اپلیکیشن برنامه ریزی

بهترین اپلیکیشن برنامه ریزی ColorNote Notepad Notes با ویجت

ColorNote Notepad Notes یک اپلیکیشن برنامه ریزی و مدیریت کارهای شناحته شده است که شاید نسخه ویندوز آن را به یاد داشته باشید. حالا در اپلیکیشن موبایل این برنامه می توانید یادداشت یا لیست انجام کارها درست کنید.

هر کدام از یادداشت و لیست ها را می توانید با رنگ های مختلف طبقه بندی کنید و برای اینکه مهمترین آنها همیشه جلوی چشم تان باشد. از ویجت این برنامه برای آوردن یادداشت ها در صفحه خانه موبایل تان استفاده کنید. ColorNote Notepad Notes امکان گذاشتن زنگ اعلان برای هر کار، بک آپ گرفتن از یادداشت ها، به اشتراک گذاری آنها و گذاشتن رمز عبور برای آنها را دارد.

دانلود برنامه

بهترین اپلیکیشن برنامه ریزی

اپلیکیشن Any.do با تاریخ میلادی

Any.do برنامه دیگری برای برنامه ریزی است که به راحتی با تقویم گوگل شما Sync می شود. این برنامه به خوبی از زبان فارسی پشتیبانی می کند اما تقویم آن میلادی است. در Any.do آن می توانید به تفکیک روزهای هفته، کارهای مختلف تعریف کنید، از خرید شیر گرفته تا برگزاری یک مهمانی و انجام یک پروژه. برای هر کدام از این کارها می توانید زنگ یادآور بگذارید و آنها را به صورت شخصی، کاری، خانه و… طبقه بندی کنید و لیبل بزنید.

دانلود برنامه

بهترین اپلیکیشن برنامه ریزی

بهترین اپلیکیشن برنامه ریزی

شما با استفاده از اپلیکیشن های برنامه ریزی روزانه که در این مقاله معرفی و بررسی کرده ایم، به راحتی می توانید کارهای خود را مدیریت کنید و دیگر آن ها را فراموش نکنید. همگی ما می دانیم که گاهی (به هر دلیلی) کارهای مهم خود را فراموش می کنیم و در حال حاضر تنها راه چاره برای ما استفاده از اپلیکشن های این حوزه است.

همچنین اگر به تکنولوژی و این اپلیکیشن ها علاقه ندارید، بهتر است که برنامه هر روز خود را روی کاغذ یادداشت کنید. با این حال پیشنهاد می کنیم که یکی از شش اپلیکیشن بالا را به انتخاب خود دانلود و روی تلفن همراه خود نصب کنید. سپس با استفاده از آن (حتی برای مدتی کوتاه) تاثیر مثبتی را در زندگی خود احساس کنید. نظر شما در مورد اپلیکیشن های برنامه ریزی روزانه چیست؟ آیا شما اپلیکشن دیگری را در این حوزه می شناسید که به ما معرفی کنید؟

بهترین اپلیکیشن برنامه ریزی

الفباوب، شرکت بزرگ طراحی انواع اپلیکیشن های کاربردی به شما برای اجرا سازی ایده ها کمک می کند، کافیست برای دریافت جزئیات بیشتر مثل روند و هزینه طراحی اپلیکیشن تماس بگیرید و سفارش خود را ثبت کنید!

موضوعات مقاله

امتیاز :
2 Responses/5
اولین دیدگاه را شما بنویسید.

2 دیدگاه برای “بهترین اپلیکیشن برنامه ریزی

  1. سلام خیلی ممنون، ابزارهای کاربردی معرفی شدند.
    بهتون پیشنهاد میکنم به نرم افزار ایرانی دوایتیفای (Doitify.com) هم سر بزنید و باهاش کار کنید، میتونه برای شما و کاربران سایتتون مفید باشه.
    ما خودمون پشت دوایتیفای هستیم و از انتقادات، پیشنهادات و امکانات درخواستی شما استقبال می کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *