بهترین اپلیکیشن دانلود کتاب

1
آذر
1401

بهترین اپلیکیشن دانلود کتاب کدام است؟ بهترین اپلیکیشن کتاب ایرانی کدام است؟ بهترین اپلیکیشن کتابخوان خارجی چطور؟ در این مقاله قصد داریم بهترین اپلیکیشن دانلود کتاب را به شما عزیزان معرفی کنیم، بهترین اپلیکیشن کتاب یکی از محبوب ترین اپلیکیشنها برای علاقمندان به کتاب های الکترونیکی است.

شما با اپلیکیشن کتابخوان می توانید کتاب های مورد علاقه خود را در هر زمان و مکانی مطالعه کنید.  بسیاری از افراد به خاطر مشغله کاری نمی توانند یک زمان خاص را به مطالعه کتاب اختصاص دهند ولی با کمک بهترین اپلیکیشن کتاب می توانید در زمان صرف نهار یا زمان های رفت و آمد با اتوبوس یا مترو به مطالعه کتاب های مورد علاقه خود بپردازید.

الفباوب از شما دعوت می کند این مقاله را تا انتها مطالعه کنید، این شرکت با طراحی اپلیکیشن تهران و سراسر ایران در کنار شماست تا بتوانید بهترین نتیجه را از ساخت اپلیکیشن بگیرید.

بهترین اپلیکیشن دانلود کتاب

معرفی بهترین اپلیکیشن دانلود کتاب

در این مقاله به شما برای پیدا کردن بهترین اپلیکیشن دانلود کتاب اندروید و آیفون کمک می کنیم. اگر زمانی برای خرید کتاب و یا بودجه کافی برای تهیه کتاب را ندارید با کمک اپلیکیشن های دانلود کتاب و یا اپلیکیشن های کتابخوان می توانید در هر زمان و هر مکان به انواع کتابها دسترسی داشته باشید.

طاقچه بهترین اپلیکیشن کتاب

بدون شک اپلیکیشن طاقچه بهترین اپلیکیشن دانلود کتاب اندروید لیست ماست. شما با دانلود و نصب این اپلیکیشن، طاقچه ای دارید پر از انواع کتاب های رمان، فلسفه، ادبیات، شعر، کودکانه، علمی، آموزشی، هنری، داستانی و انواع روزنامه ها و مجله و حتی کتب درسی.

یک کتاب می تواند یار مهربانی باشد که در هر لحظه و هر مکانی همراه انسان باشد، اگر شما به دوستان خود تنها یک کتاب هدیه دهید، می توانید در زندگی او تحولی عظیم ایجاد کنید، حال شما با معرفی طاقچه به دوستانتان در واقع یک کتابخانه بزرگ را یکجا به آن ها هدیه می دهید!

کافی است در شروع هر روز تصمیم بگیرید چه موضوعی را برای آن روز می پسندید، فرصت خواندن دارید یا از شنیدن لذت بیشتری می برید و در پایان روز تاثیر حضور طاقچه را در زندگی خودتان اعتراف می کنید.

طاقچه به عنوان بهترین اپلیکیشن دانلود کتاب حق نویسنده و ناشر را به طور کامل رعایت می کند و در واقع کتاب دریافتی شما کاملا قانونی است، همچنین کتاب های طاقچه ترکیبی از تمام انتشارات معروف است.

بهترین اپلیکیشن دانلود کتاب

اپلیکیشن کتاب راه با امکانات خاص

اپلیکیشن کتاب راه را به علت ویژگی و امکانات خاصی که دارد در فهرست بهترین اپلیکیشن دانلود کتاب قرار می دهیم. طراحی جالب و پشتیبانی قوی این برنامه باعث شده که مورد پسند بسیاری از کاربران قرار گیرد.

اگر توانایی خرید کتاب های زیاد در یک ماه را ندارید؛ این اپلیکیشن هر ماه به کاربران خود یک کتاب رایگان هدیه می دهد که این کتاب ها از بین عنوان های جذاب و پرطرفدار انتخاب می شوند. دریافت برنامه کتاب راه را به عنوان یکی از بهترین اپلیکیشن های کتاب رایگان به شما پیشنهاد می کنیم.

بهترین اپلیکیشن دانلود کتاب

فیدیبو بهترین اپلیکیشن خواندن کتاب بهترین اپلیکیشن دانلود کتاب

بهترین کتاب های جهان در فیدیبو جمع شده اند تا شما را به مهمانی جذابی به صرف مطالعه دعوت کنند! فیدیبو از کتاب های الکترونیک و پادکست (podcast) هایی تشکیل شده است که می توانند ساعت ها شما را مشغول نگه دارند.

این کتابخوان اندروید از دو گروه کتاب تشکیل شده است، رایگان و غیر رایگان. شما این امکان را دارید که قبل از خرید کتاب های غیر رایگان، نمونه چند صفحه ای آن را به صورت رایگان دانلود کرده و سپس اقدام به خرید کنید. همچنین شما در این اپ کتاب می توانید خلاصه همه کتاب ها را چه رایگان و چه غیر رایگان بخوانید.

کتاب های غیر رایگان این کتابخوان اندروید کاملا مقرون به صرفه هستند زیرا شما به قیمت یکی از کتاب های چاپی، می توانید چندین کتاب الکترونیک و یا کتاب گویا بخرید زیرا در کتابخوان ها هزینه های مربوط به صنعت چاپ و کاغذ حذف شده اند.

بهترین اپلیکیشن دانلود کتاب

با ایران صدا- نسخه کامل، دنیا را با گوش ها تان حس کنید

با ایرانصدا نیازی به خواندن هیچ چیز نیست! کافی است گوشه ای دنج را انتخاب کنید و فقط بشنوید. هر چیز که بخواهید، از انواع موج های رادیویی گرفته تا کتاب صوتی های مختلف و غیره.

با اینکه این اپلیکیشن دارای حجم بسیار کمی است، دنیایی بزرگ از شنیدنی ها را ساخته است. بخش بزرگی از این دنیای دلنشین را شبکه های رادیویی این اپلیکیشن، به نام خود کرده است. شما به راحتی می توانید از برنامه های تمام موج های رادیویی آگاه شده و به اطلاعات مربوط به هر برنامه دسترسی داشته باشید.

شما می توانید با کمک بخش کتاب های گویای این اپلیکیشن که بخش وسیع و جذابی است به کسب دانش و افزایش معلومات خود بپردازید.

کتاب های صوتی این مجموعه نامحدود هستند و موضوعات مختلفی را شامل می شوند. از قصه های کودکانه گرفته تا رمان هایی همچون کتاب سه نفر در برف ، نویسنده اریش کستنر، از پادکست های شعر و ادبیات تا پادکست های فلسفه و روانشناسی، رشد فردی از نمایشنامه های معروف تا مجله های روز دنیا و غیره.

بخش دیگر ایران صدا مربوط به موسیقی های دلنشین از صدها خواننده مختلف است. بدون شک پر طرفدار بودن موسیقی کاملا غیر قابل انکار است. این اپلیکیشن پرکار این علاقه مشترک عموم را فراموش نکرده است و بخش بزرگی را به موسیقی اختصاص داده است.

در این اپ شما حال و هوای معنوی خوبی خواهید داشت. زیرا این اپلیکیشن بخشی را نیز به تواشیح، روضه ها و مذهب اختصاص داده است که بسیار دلنشین و عرفانی هستند.

بهترین اپلیکیشن دانلود کتاب

کیندل آمازون بهترین اپلیکیشن دانلود کتاب خارجی بهترین اپلیکیشن دانلود کتاب

Amazon kindle، توسط بهترین و موفق ترین شرکت سازنده کتاب الکترونیک که همان آمازون است ساخته شده است. شما با نصب رایگان این اپلیکیشن دیگر نیازی به خرید اپلیکیشن های کتابخوانی دیگر ندارید. این اپلیکیشن از کتاب های EPUB با حجم کم ساخته شده است که جایگزین مناسبی برای کتاب های کاغذی است.

با این اپلیکیشن چشمان شما احساس خستگی نمی کنند حتی اگر ساعت ها به کتاب مورد علاقه تان خیره باشید! زیرا کیندل آمازون با جوهر الکترونیکی ساخته شده است که برعکس کامپیوتر و غیره از خستگی چشم جلوگیری می کند. بهترین اپلیکیشن دانلود کتاب

با کیندل آمازون شما می توانید کتابی مختص خودتان داشته باشید. زیرا این اپلیکیشن قابلیت شخصی سازی از هر نظر دارد، شما می توانید نکات خود را در گوشه کنار کتاب اضافه کنید، زیر نکات مهم آن خط بکشید و حتی صفحه را به اندازه دلخواه خود برسانید. این اپلیکیشن دارای فرهنگ نامه لغت است و شما به راحتی می توانید معانی واژه هایی که نمی دانید را جستجو کنید.

بهترین اپلیکیشن دانلود کتاب

با لیبریا ساعت مطالعه خود را افزایش دهید

اپلیکیشن کتاب خوان لیبریا یک اپلیکیشن مطالعه کتاب مخصوص گوشی های هوشمند است که با تنظیم خودکار نور با توجه به شرایط محیط، از آسیب به چشم شما جلوگیری و شما را ساعت ها به خود مشغول می کند.

این اپ جذاب موبایل از صد ها کتاب دوست داشتنی تاریخی، علمی، سرگرمی، روانشناسی، فلسفی و غیره تشکیل شده است که به دو صورت رایگان و غیر رایگان می توانید تهیه کنید.

فرمت استفاده شده در کتاب ها، فرمت های pdf و epub می باشد که از امنیت بالایی برخوردار است. شما کافی است کتاب را یکبار تهیه و دانلود کنید و بعد از آن امکان استفاده آفلاین از کتاب نیز وجود دارد.

بهترین اپلیکیشن دانلود کتاب

نوار بهترین اپلیکیشن دانلود کتاب صوتی و پادکست

دیگر نیازی به صنعت چاپ و کتاب های چاپی نیست! اپلیکیشن نوار، کتاب صوتی، سریال صوتی، پادکست تمام کتاب ها را به صورت صوتی برای شما فراهم کرده است.در هر موضوع و زمینه ای که میل دارید!

با این اپلیکیشن، کتاب آن یار مهربان همیشه در کنار شما و در گوشی های هوشمند شماست. نمایشنامه های زیبا، مجله های علمی و غیر علمی و مرتبط با سرگرمی، روزنامه های روز دنیا را نیز به مجموعه کتاب های این اپ اضافه کنید.

از جمله موضوع کتاب های این اپلیکیشن کتابخوان فارسی موبایل، می توان به آموزشی، علمی، رمان، فلسفه، ادبیات، شعر، طنز، رهبری، توسعه فردی، روانشناسی، کودکانه، بازاریابی و فروش، کارآفرینی و مهارت های اجتماعی از جمله کتاب زن نگیرید بدبخت می شوید و غیره اشاره کرد.

ویژگی های برجسته این اپلیکیشن فقط به کتاب گویای آن ختم نمی شود، این اپلیکیشن دارای سریال های صوتی جذاب و پادکست های متنوع نیز می باشد.

موضوع سریال های این اپلیکیشن جذاب موضوعات مختلفی از جمله جنایی، داستانی، سیاسی، روانشناسی، خانوادگی و غیره می باشد. که اکثرا به صورت رایگان و برخی به صورت غیر رایگان هستند. بهترین اپلیکیشن دانلود کتاب

بهترین اپلیکیشن دانلود کتاب

فراکتاب بهترین اپلیکیشن کتابخوان فارسی

فراکتاب، یک اپلیکیشن کتابخوان فارسی برای گوشی های هوشمند است که می تواند ساعات جذابی را برای شما رقم بزند. این برنامه بر خلاف حجم کم خود دارای قابلیت های ویژه ای است.

در واقع با نصب این اپلیکیشن، شما نه تنها دارای یک کتابخانه بزرگ با انواع کتاب های الکترونیک و صوتی در زمینه های علمی، ادبیات، شعر، اقتصاد، فلسفه، آموزشی، هنری، داستانی، رمان و غیره می شوید بلکه دارای یک سینمای همراه نیز می شوید!

اپلیکیشن فراکتاب، فیلم های زیادی را درون خود جای داده است که اکثریت آن ها نیز رایگان می باشند و شما با دانلود آن ها یا تماشای آنلاین می توانید اوقات خوشی را سپری کنید. بهترین اپلیکیشن دانلود کتاب

از جمله ویژگی های منحصر به فرد این اپلیکیشن خواندن فرمت پسوند ava است. این فرمت پسوند به شما این امکان را می دهد که در حین مطالعه موسیقی متن را نیز بشنوید یا ضمن گوش دادن به کتاب های صوتی تصاویر آن ها را نیز ببینید و یا متن و صوت را همزمان ببینید و بشنوید که ما بقی پسوند های EPUB، PDF،fb2، txt وغیره فاقد این امکان اند.

بهترین اپلیکیشن دانلود کتاب

اپلیکیشن کتابخوان خلاصه

ممکن است نام اپلیکیشن کتاب خوان خلاصه را نشنیده باشید، اما به جرئت می توان گفت یکی از بهترین اپلیکیشن های کتاب خوان است که به صورت صوتی در دسترس قرار گرفته است.

توضیح دادن خلاصه کتاب ها؛ اینکه کتاب درباره چیست و یا چه چیزهایی در آن یاد شده، چیزی است که اپلیکیشن خلاصه به شما ارائه می کند.

فایل های صوتی که در اپلیکیشن خلاصه در دسترس کاربران قرار می گیرد معمولاً بین ۲۰ دقیقه الی ۱ ساعت هستند که برای استفاده از آن ها کافی است اشتراک تهیه کنید.

بهترین اپلیکیشن دانلود کتاب

اپلیکیشن کتابخوان ایرانی سبکتو

اپلیکشین کتاب خوان سبکتو درواقع خلاصه ای از کتاب مورد علاقه تان را به زبان شیوا و ساده بیان می کند. در حقیقت نیازی نیست که ساعت ها وقت صرف خواندن کتاب برای درک مفهوم آن کنید؛ بلکه می توانید با رفتن به اپلیکیشن سبکتو و صرف کمتر از ۳۰ دقیقه زمان از اتفاقات رخ داده در ذهن نویسنده مطلع شوید. بهترین اپلیکیشن دانلود کتاب

اگر می خواهید اتفاقات کتابی که قبلا مطالعه کرده اید یا می خواهید هرچه سریع تر از مباحث کلی کتاب باخبر شوید، کتاب خوان الکترونیکی سبکتو گزینه ای ایده آل برایتان خواهد بود. اصولا به چنین نوشتارهای خلاصه شده میکروکتاب می گویند و سبکتو نیز می تواند انبوهی از میکروکتاب نوشتاری، میکروکتاب صوتی، نانوکتاب، میکرو مقاله و پادکست را در اختیارتان قرار دهد.

بهترین اپلیکیشن دانلود کتاب

دریای سخن بهترین اپلیکیشن کتاب شعر 

اگر دوستدار شعر هستید به هیچ عنوان این اپلیکیشن را از دست ندهید.با دریای سخن دیوان 15 تن از شاعران را یکجا دارید آن هم با مفهوم کامل و ساده.

در این اپلیکیشن کافی است شاعر مورد نظر خود را انتخاب کنید و به صورت رایگان اشعار او را بخوانید و یا حتی بشنوید. هم چنین می توانید خلاصه ای از زندگی نامه شاعر را نیز بخوانید و بیشتر با او آشنا شوید.

اشعار این اپلیکیشن کاملا طبقه بندی شده است و دسترسی به آن ها بسیار آسان است. شعرا از هم تفکیک شده و حتی اشعار آن ها طبق قالب شعری، تقسیم و هر قالب نیز شماره گذاری شده است. در دریای سخن اشعار خوانده شده شما از خوانده نشده ها جداسازی شده و انتخاب شما را آسان می کند. همچنین شما می توانید هر شعری که مورد علاقه تان بود را در صورت تمایل با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

در ضمن اگر به اشعار مربوط به یک لغت احتیاج داشته باشید مثلا برای استفاده در مشاعره، کافی است در قسمت جستجوی کلی آن کلمه را بنویسید و تمام اشعار مربوط را بیابید. بهترین اپلیکیشن دانلود کتاب

دریای سخن دارای سخنان بزرگان نیز می باشد که مطالعه آن ها تاثیرات زیادی در زندگی و تصمیمات تان می گذارد. این اپلیکیشن تاکنون 5000 دانلود از مایکت را به خود اختصاص داده است.

بهترین اپلیکیشن دانلود کتاب

اپلیکیشن Wattpad بهترین اپلیکیشن کتاب الکترونیکی خارجی

برنامه Wattpad یکی از بهترین اپلیکیشن کتاب برای علاقه مندان به مطالعه است. دریافت کتاب الکترونیکی با این برنامه بسیار راحت است و تمام افراد می‌توانند کتاب مورد نظر خود را جستجو کنند. برای پیدا کردن کتاب می‌توان از طریق مرورگر برنامه یا وارد کردن کد کتاب اقدام کرد.

هم چنین این برنامه این امکان را به کاربران می‌دهد که با توجه ‌به سلیقه شخصی، رنگ متن و پس‌زمینه را تغییر دهند. برای جلوگیری از اشغال شدن فضای گوشی، می‌توان کتاب را بخش‌بخش نیز دانلود کرد. اگر به دنبال یک برنامه کتاب‌خوان الکترونیکی با کاربری ساده هستید؛ اپلیکیشن Wattpad می­ تواند رضایت شما را به دست آورد.

اپلیکیشن کتابخوان اپل بوک

اپل بوک (Apple Books) سرویس مطالعه ی کوپرتینویی ها است که برای کاربران اکوسیستم اپل در دسترسی قرار می گیرد. اپل بوک البته در زمان معرفی با نام iBooks معرفی شد، اما در گذر زمان نام آن به سرویس کتابخوان اپل بوک تغییر یافت. بهترین اپلیکیشن دانلود کتاب

از نظر بزرگی آرشیو باید گفت که اپلیکیشن کتاب خوان اپل بوک می تواند با سرویس هایی مانند پلی بوک گوگل و همچنین کیندل آمازون رقابت نزدیکی داشته باشد و حتی در برخی از ژانرها نیز محتوای بیشتری را در اختیار علاقه مندان قرار دهد.

در حال حاضر کاربران در سرویس کتابخوان الکترونیکی اپل بوک تنها به کتاب متنی دسترسی ندارند، بلکه آرشیو درخور توجهی از کتاب های صوتی در اختیار علاقه مندان قرار گرفته تا کاربران بتوانند به محتوای دلخواهشان دسترسی داشته باشند؛ محتوایی که گستره ی آن از پادکست ها شروع شده و تا داستان و رمان صوتی ادامه دارد.

بهترین اپلیکیشن دانلود کتاب

در این مقاله بهترین اپلیکیشن کتاب را به شما معرفی کردیم. شما می توانید با توجه به امکانات و ویژگی های این برنامه ها، اپلیکیشن مورد نیاز خود را دانلود کرده و از خواندن کتاب در گوشی موبایل خود لذت ببرید. بهترین اپلیکیشن دانلود کتاب

الفباوب، وب سایت و شرکت بزرگ طراحی اپلیکیشن تهران و سراسر ایران به شما کمک می کند ایده هایی که درنظر دارید را در سریع ترین زمان ممکن اجرا سازید، این مجموعه بهترین روش های طراحی اپلیکیشن و وب سایت را در اختیار دارد.

البته جهت دانلود یکی از بهترین اپلیکیشن کتاب رایگان حتماً به سایت های معتبر مراجعه کرده تا از ویروسی نبودن آن مطمئن باشید. شما چه اپ دیگری را می شناسید که جایش در فهرست بهترین اپلیکیشن کتاب خالی است؟ نظر خود را با ما و دیگر کاربران درجه به اشتراک بگذارید.

موضوعات مقاله

امتیاز :
No Responses/5
اولین دیدگاه را شما بنویسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *