بهترین اپلیکیشن کنکور

24
آبان
1401

اگر گوگل پلی و اپ استور را باز کنید، با دریایی از اپلیکیشین های مختلفی روبه رو می شوید که کاربرهای متفاوتی دارند. برخی از این اپلیکیشن ها برای تنظیم زمان و برنامه ریزی کابردی هستند و می توان برای گرفتن نتیجه ی بهتر در کنکور از آن ها استفاده کرد. این کار کمک می کند با نظم بهتر و بیشتری برای زمان باقیمانده تا کنکور درس بخوانید؛ حتی بعد از کنکور و در زمان دانشگاه هم این اپلیکیشن های می تواند به کمک شما بیاید تا نمرات بهتری را در امتحانات خود کسب کنید.

قبل از این که به سراغ بهترین اپلیکیشن کنکور برویم به شما الفباوب، بهترین شرکت طراحی اپلیکیشن را معرفی می کنیم، برای طراحی هرگونه اپلیکیشن می توانید از الفباوب کمک بگیرید؛ به خصوص طراحی اپلیکیشن کنکوری که می تواند برای کنکوری ها مفید باشد. با طراحی اپلیکیشن کنکور می توانید از روش های مختلف کسب درآمد کنید، مثل فروش دوره ها و تست ها، معرفی مراکز و کلاس های کنکور و …

معرفی بهترین اپلیکیشن کنکور

Detox بهترین اپلیکیشن کنکور برای محدود کردن استفاده از گوشی

یکی از بهترین اپلیکیشن کنکور برای محدود کردن استفاده از موبایل همین است. این اپلیکیشن نوعی محدودکننده بوده و به شما این امکان را می ­دهد تا برای برنامه­ های موبایل که استفاده بیش از حد و غیرضروری از آن ­ها دارید زمان محدود تعیین کنید؛ زیرا ما معمولاً به استفاده ناخودآگاه از برخی برنامه ها مانند شبکه های اجتماعی عادت کرده ایم. بعد از پایان زمان مورد نظر از برنامه خارج شده و روز بعد امکان استفاده مجدد از آن را خواهید داشت.

برای طراحی اپلیکیشن تست زنی کنکور با ما تماس بگیرید.

بهترین اپلیکیشن کنکور

پیشنهاد مطالعه:

Alarmy بهترین اپلیکیشن کنکور برای بی صداسازی

یکی از کاربردی ترین اپلیکیشن های کنکوری، نرم ­افزار Alarmy است که با شعار «اگر می توانی بخواب» طراحی شده است و به شما در به موقع بیدار شدن کمک می­ کند. بسیاری از داوطلبان با از خواب بیدار شدن مشکل دارند و برایشان امری دشوار است که به کمک این برنامه می ­توانند با این مشکل خداحافظی کنند.

زیرا سازندگان آن به عنوان بهترین اپلیکیشن کنکور هوشمندی خاصی را درنظر گرفته­ اند و شما زمانی می­ توانید از صدای آلارم در امان باشید تا یکی از خواسته ­های برنامه را انجام دهید مانند عکس گرفتن، تکان دادن گوشی یا اسکن بارکد. البته نکته مهم برای زود بیدار شدن و پرانرژی بودن، داشتن استراحت و ساعات خواب کافی است و بیدار شدن و مطالعه با حالت خستگی و خواب آلودگی هیچ بازده مفیدی برای شما نخواهد داشت.

الفباوب برای شما انواع اپلیکیشن های کنکوری را طراحی می کند.

بهترین اپلیکیشن کنکور

Netguard یک اپلیکیشن عالی برای حفظ اینترنت

بسیاری از داوطلبان کنکور و حتی دانشجویان در دوران درسی خود از محتوا­ها، وبینار­ها و کلاس ­های آموزشی آنلاین استفاده می­ کنند. شرکت در این جلسه ­ها نیاز به اینترنت دارد در صورت روشن بودن اینترنت امکان دریافت تماس ­های آنلاین، پیام­ ها و دیگر اعلانات وجود دارد که باعث کاهش تمرکز شما می شوند. با کمک بهترین اپلیکیشن کنکور حواس شما پرت نخواهد شد؛ زیرا این اپلیکیشن مانند قفل گوشی شما به حساب می ­آید و اینترنت سایر برنامه ­های موجود در موبایل را قطع می­ کند و تنها اینترنت همان برنامه ه­ای که با آن کار دارید فعال باقی می­ ‎ماند.

شما می توانید با طراحی اپلیکیشن کنکور از روش های متفاوت به کسب درامد بپردازید.

بهترین اپلیکیشن کنکور

Calm بهترین اپلیکیشن برای کسب آرامش

دوران کنکور بسیار پرتنش و استرس ­زا است و گاهی باید با استفاده از روش های مختلف مانند موسیقی، مدیتیشن و … برای خود حس آرامش ایجاد کرد. این نرم ­افزار دارای انواع صدا­ها و پادکست­ های آرامش ­بخش است که باعث آسودگی ذهن شما می­ شود. با این بهترین اپلیکیشن کنکور می توانید ارامش خود را از موسیقی ها دریافت کنید.

بهترین اپلیکیشن کنکور

Lemorize اپلیکیشنی برای فلش کارت سازی

یکی از راه ­های مطالعه سریع و اثربخش، خلاصه نویسی و مرور سریع آن­، استفاده از فلش­ کارت­ ها است. گاهی اوقات برای ساخت فلش­ کارت ها زمان زیادی را باید صرف کرد، اما این اپلیکیشن به ساختن فلش کارت­ های دوطرفه به شما کمک کرده و در زمان صرفه ­جویی می شود.

To do اپلیکیشن مدیریت زمان

یکی از برنامه ­های کامل برای برنامه­ ریزی و مدیریت زمان، To do است. این نرم ­افزار نه تنها برای کنکوری­ ها بلکه برای تمام افراد قابل استفاده است. با کمک آن می توانید تمرکز بیشتری بر روی امور خود داشته باشید و تمام مواردی که نیاز است به خاطر بسپارید را در آن ثبت کنید تا در زمان مناسب به شما یادآوری کند.

با کمک این بهترین اپلیکیشن کنکور می­ توانید فعالیت ­های خود را دسته­ بندی، زمان ­بندی و رنگ ­بندی کنید و با استفاده از اعلانات برنامه از زمان باقی مانده برای انجام کار مطلع شوید.

بهترین اپلیکیشن کنکور

Exam countdown اپلیکیشن عالی برای یادآوری

بهترین راه برای اطلاع از زمان امتحانات و از همه مهم تر کنکور، استفاده از برنامه Exam countdown است. با وارد کردن زمان امتحان یا مطالعه یک درس و… خیالتان راحت خواهد بود. این بهترین اپلیکیشن کنکور در زمان مقرر به شما اطلاع می ­دهد و هرگز از هیچ برنامه و امتحانی جا نخواهید ماند.

بهترین اپلیکیشن کنکور

Evernote بهترین اپلیکیشن کنکوری

اگر از یادداشت­ برداری در دفتر و تکرار این عمل خسته شده­ اید و نیاز دارید تا روش جدیدی را برای درس خواندن پیش بگیرید، می­ توانید از بهترین اپلیکیشن کنکور Evernote استفاده کنید. این نرم ­افزار بسیار کاربردی است. در کنار یادداشت­ برداری می ­توانید از امکانات دیگر آن چون اضافه کردن تصاویر به جزوه­ نویسی و یا حتی صدای ضبط شده بهره­ ببرید.

در صورتی که این برنامه را بر ­روی کامپیوتر و یا تبلت خود دارید قابلیت اتصال بر روی همه دستگاه ­های شما را دارد.

بهترین اپلیکیشن کنکور

White noise بهترین اپلیکیشن کنکور با صداهای آرامبخش

گاهی ­اوقات در هنگام مطالعه، صدا­های اطراف برایتان ناخوشایند هستند و تمرکز شمارا برهم می ­ریزند. با نصب کردن این برنامه می توانید آرامش و تمرکز حواس را برای خود به ارمغان آورید و از حس شیرین درس خواندن لذت ببرید. بهترین اپلیکیشن کنکور White noise با بیش از 40 صدای طبیعی و آرامش ­بخش، در این راه به شما کمک بسیاری می­ کند.

بهترین اپلیکیشن کنکور

Forest یک اپلیکیشن خلاقانه کنکوری

Forest یکی از بهترین اپلیکیشن کنکور خلاقانه و جذاب است با استفاده از آن اراده خود را برای درس­ خواندن و به سراغ موبایل نرفتن را چند برابر می ­کنید.

نحوه کاربرد آن بدین صورت است که شما زمانی مشخصی را برای هر دفعه از مطالعه خود معین می کنید و در این زمان نهالی به شما داده می ­شود که هنگام مطالعه رشد کرده و تبدیل به درخت می­ گردد. در انتهای کار و استفاده متداول از آن شما صاحب یک جنگل می­ شوید. اما اگر در هنگام مطالعه به سراغ گوشی بروید و از آن استفاده کنید نهال شما خشک می ­شود.

بهترین اپلیکیشن کنکور

Wunderlist اپلیکیشن برای برنامه ریزی روزانه

یکی از بهترین اپلیکیشن کنکور برای برنامه ­ریزی روزانه Wunderlist است.

شاید شما هم از آن دسته افرادی هستید که باید برنامه­ ها و ساعت مطالعاتی خود را یادداشت کرده و در پایان کنار آن­ ها تیک بزنید و یا گاهی اوقات نیاز به مطالعه و مرور مجدد یک مبحث پیدا می­ کنید و به فراموشی می ­سپارید. با کمک این برنامه و ایجاد ساعت مقرر و تنظیم هشدار به تمام کار­های خود سر وقت رسیدگی کرده و هیچ مطلبی را فراموش نمی­ کنید.

بهترین اپلیکیشن کنکور

این هم از معرفی بهترین اپلیکیشن کنکور که امیدواریم توانسته باشید با کمک آن ها کنکور خوبی را پشت سر بگذارید. در ضمن باید اشاره کنیم که گروه طراحی اپلیکیشن الفباوب با ارائه خدمات کامل در حوزه طراحی اپلیکیشن و وب سایت در کنار شما هستند تا ایده های شما را به واقعیت تبدیل کنند. برای ثبت سفارش و اطلاع از هزینه طراحی اپلیکیشن با ما تماس بگیرید.

بهترین اپلیکیشن کنکور

موضوعات مقاله

امتیاز :
No Responses/5
اولین دیدگاه را شما بنویسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *