ساخت اپلیکیشن آموزش زبان

16
اسفند
1401

ساخت اپلیکیشن آموزش زبان چیست؟ برای طراحی اپلیکیشن آموزش زبان چقدر باید هزینه کرد؟ هم اکنون یادگیری زبان جدید به يک فرایند اختصاصی تبدیل شده است. علاقه به آموزش زبان خارجی در صورتی كه در خانه فراهم شود به شکل عجیبی در حال افزایش است. افراد به دنبال روش هایی می باشند كه به اسانی با دستگاه های قابل دسترس مثل موبایل، يک زبان جدید را فرا بگیرند.

یادگیری يک زبان فرایند كار طاقت فرسایی دارد كه باعث می شود بسیاری از مردم دست از آن بکشند. ظهور انواع اپلیکیشن آموزش زبان باعث می شود آموزش های زبان خارجه روند كار یکپارچه پیدا کند. با کمک طراحی اپلیکیشن آموزشی روند آموزش افراد برای امتحان زبان های نامحدود هیجان انگیز و آسان می شود.

چه برای اهداف تجاری یا شخصی نیاز به یادگیری انواع زبان مثل انگلیسی، چینی، اسپانیایی، فرانسوی یا آلمانی داشته باشید، می توانید از اپلیکیشن موبایل بدون مشکل استفاده كنید. همچنین این برنامه ها منابع درآمد بسیار خوبی برای کسب و كارها محسوب می شوند.

 

الفباوب شرکت بزرگ و قدرتمند طراحی انواع اپلیکیشن و سایت از شما دعوت می کند برای اجرای ایده های خود با ما تماس بگیرید. طراحی آپ و سایت جزو تخصصی ترین خدمات ماست و آن را توسط بهترین برنامه نویسان و کارشناسان انجام می دهیم. هزینه ارائه شده توسط دریافت کلیه خدمات کاملا منطقی و مناسب است و در تلاشیم بتوانیم با تکیه بر تجارب و ایده های نوین کسب و کار شما را متحول سازیم. برای اطلاع از قیمت و روند ثبت سفارش با 02191008515 تماس بگیرید.

 

برای ساخت اپلیکیشن آموزش زبان ما در الفباوب بهترین خدمات را در کنار کیفیت ارائه می کنیم.

 

آیا می خواهید بازار اپلیکیشن های زبان را رهبری كنید و درآمد کسب كنید؟

حالا می خواهیم بررسی کنیم كه اپلیکیشن های آموزشی زبان چگونه كار می کنند. برای ساخت اپلیکیشن آموزش زبان باید عملیات و فرآیندهای این اپلیکیشن ها را درک كنید. ساخت اپلیکیشن آموزش زبان

اپلیکیشن آموزشی چیست؟

هم اکنون اپلیکیشن های آموزشی در مدارس، دانشگاه و موسسات آموزشی برای کمک به مربیان و فراگیران استفاده می شود. با کمک تلفن هوشمند یا تبلت می توان چیزهای زیادی را یاد گرفت از جمله آموزش مهارت های رانندگی یا کدنویسی، آموزش های مهندسی، آموزش های فروش، آموزش های توسعه فردی و… به زبان ساده، اپلیکیشن های آموزشی موبایل به افراد در یادگیری کمک می کنند.

پارامترهای مختلفی وجود دارد كه با آن می توان اپلیکیشن های آموزشی را دسته بندی كرد مثلا با توجه به مخاطبین هدف كه می تواند دانش آموزان مدرسه باشند یا مربیان آموزشی و یا نوع خدماتی كه توسط آن ارائه می شود.

ساخت اپلیکیشن آموزش زبان

ساخت اپلیکیشن آموزش زبان

طراحی اپلیکیشن آموزش زبان

یادگیری يک زبان جدید از طریق يک برنامه آموزشی موبایل به يک امر عادی تبدیل شده است. از آنجا كه مسافرت و گردشگری در سطح جهانی به يک امر عادی تبدیل شده، افراد بسیاری به یادگیری زبان های مورد علاقه خود پرداخته اند. ساخت اپلیکیشن آموزش زبان

اپلیکیشن های آموزشی كه برای یادگیری زبان ساخته شده اند، بستری را برای كارشناسان زبان یا معلمان از نقاط مختلف جهان فراهم می کنند تا در کلاس های تدریس خصوصی، جلسات فردی یا گروهی ثبت نام و مهارت های زبانی خود را اشتراک گذاری کنند.

چرا يک اپلیکیشن آموزش زبان طراحی کنیم؟

حالا بهتر است به آمار پلتفرم های آموزشی مثل اپلیکیشن های یادگیری زبان نگاهی بیندازیم. همانطور که می دانید سرمایه گذاری در اپلیکیشن های یادگیری زبان سودمند است. اما چرا؟  چه چیزی باعث می شود این سیستم های آموزشی تا این حد محبوب باشند؟

با ساخت اپلیکیشن آموزش زبان می توانید دسترسی به فایل های زیادی را برای کاربران فراهم کنید. فایل های متنی مثل کتاب و pdf، منابع صوتی، تصویری، کتابخانه های الکترونیک، منابع آموزشی و کمک آموزشی، ویدئوهای آموزشی و… نمونه از منابع آموزشی برای کاربران است.

دسترسی به این فایل ها با اپلیکیشن موبایلی بسیار ساده تر می شود. حتی کلاس های آنلاین و گفتگوی مجازی با دانش آموزان و دانشجویان در اپلیکیشن های آموزشی قابل اجراست. فروش فایل های آموزشی هم یکی از شیوه های کسب درآمد از اپلیکیشن آموزش زبان است.

بخوانید: بهترین اپلیکیشن آموزشی زبان انگلیسی

ساخت اپلیکیشن آموزش زبان

چگونه يک اپلیکیشن آموزش زبان مثل Duolingo را بسازیم؟

اول از همه، اگر بخواهید به ساخت اپلیکیشن آموزش زبان مثل Duolingo بپردازید باید بدانید كه چه قسمت هایی را باید در نظر بگیرید. فرمت مناسب آموزشی برای آموزش زبان، به كاربران خود آزادی عمل دهید و سعی كنید كه همه نیازهای احتمالی آن ها را برآورده كنید. برای رسیدن به این هدف باید محتوای آموزشی متنوع داشته باشید.

ترکیب شبكه های اجتماعی این ویژگی روند ثبت نام را ساده می کند و شما را قادر به ترکیب داده های مخاطب از يک شبكه اجتماعی (مثل FB می کند. پس، مخاطب زمان خود را برای پاسخ به سوالات معمولی در مورد نام، مكان، سن و… صرف نمی کند.

iOS و Android از آنجا كه كاربران مختلف از دستگاه های مختلف استفاده می کنند، شما باید مطمئن شوید كه خدمات اپلیکیشن شما در هر دو سیستم عامل iOS و Android درست كار می کند. این كار هزینه های توسعه اپلیکیشن آموزش زبان شما را افزایش می دهد، اما راه دیگری برای رسیدن به موفقیت در آینده ندارید.

آموزش زبان انگلیسی به شکل سنتی با خستگی همراه است، با این که نباید خسته کننده باشد! اپلیکیشن های موبایل مدت ها طول کشید تا فرآیند یادگیری زبان را به نوعی بازی هیجان انگیز تبدیل کند كه سیستم پاداش، انگیزش، پیشرفت و شانس رقابت با دیگر كاربران را داشته باشد. سعی كنید يک عنصر بازی و سرگرمی به اپلیکیشن آموزش زبان خود اضافه كنید.

طراحی جذاب بسیار مهم بوده كه استفاده از اپلیکیشن یادگیری زبان شما راحت باشد. این به این معنی بوده كه طراحی رابط باید مخاطب پسند، تمیز و بدون تکرار جزئیات باشد. این كار تخصص طراحان UI / UX، است.

مزمئن شوید كه خدمات شما برای دانش آموزان با هر سطح دانش زبان مفید می باشد. در اپلیکیشن خود راهنمایی ها و پیشنهاد های مفید ارائه دهید، يک chatbot ایجاد كنید و اگر ربات پاسخگو نبود مخاطب بتواند با تیم پشتیبانی تماس بگیرد.

برای ساخت اپلیکیشن آموزش زبان الفباوب بهترین انتخاب پیش روی شما خواهد بود.

مزایای ساخت اپلیکیشن آموزشی چیست؟

انعطاف پذیری و دسترسی آسان

با توجه به نظر سنجی های انجام شده، مردم به شکل متوسط ​​30 ساعت در ماه از اپلیکیشن های موبایل استفاده می کنند. آن ها به علت انعطاف پذیری و سهولت جستجوی اطلاعات، تبدیل به بخشی از زندگی مردم شده اند.

بزرگ ترین مزیتی که استفاده از اپلیکیشن های آموزشی در اختیار ما قرار می دهد، سهولت استفاده و دسترسی به موارد آموزشی حتی در صورت عدم وجود اینترنت است. آیا به ساخت اپلیکیشن آموزش زبان نیاز دارید؟ با ما در الفباوب تماس بگیرید!

مطالعه آنلاین و دسترسی به Ebook ها

هم اکنون دانشجویان علاقه مند به مطالعه آنلاین می باشند و از کتابخانه های آنلاین استفاده می کنند. ساخت اپلیکیشن آموزش زبان به دانشجویان و دانش آموزان این امكان را می دهد كه موارد مورد نیاز آموزشی خود را به آسانی پیدا کنند و به همراه دوره های دیگر از آن ها بهره مند شوند.

ایجاد سرگرمی در کنار آموزش

امروزه فرایند یادگیری، فعالیت منفعل و یکطرفه ای نیست. ارائه آموزش در قالب بازی، بسیار جذاب و موثر است و موجب ایجاد اشتیاق و علاقه به یادگیری در کودكان می شود. ساخت اپلیکیشن آموزش زبان کمک می کند تا آموزش در ذهن مخاطب ماندگارتر شود.

ارتباط موثر معلم والدین

اپلیکیشن های ارتباطی والدین و معلم در ایجاد روابط فراتر از دیوارهای موسسات آموزشی کمک می کند. ساخت اپلیکیشن آموزش زبان استاد را قادر می سازد پاسخ پرسش های والدین را بدهد. همینطور در حفظ شفافیت در قسمت آموزش هم کمک می کند.

كاهش فاصله میان دانشجویان و مؤسسه

می توان گفت كه با توجه به روش های سنتی آموزش، مؤسسات نمی توانند توجه یکسانی به همه دانشجویان داشته باشند. ساخت اپلیکیشن های آموزشی این امكان را برای مدارس و موسسات آموزشی فراهم میسازد كه اطلاعات مورد نیاز دانش آموزان و دانشجویان از جمله فایل آموزشی های جدید، جلسات و کنفرانس های مختلف و فعالیت های اجتماعی مدرسه را به طور برابر در اختیار آن ها بگذارند.

ارتباط دائم میان دانشجو و معلم

ساخت اپلیکیشن آموزش زبان راه عالی برای برقراری ارتباط میان دانشجو معلم بوده و آن ها می توانند خارج از محیط آموزشی هم در ارتباط بوده و تعامل داشته باشند.

پیگیری پیشرفت کودكان شما

با ساخت اپلیکیشن آموزشی و استفاده از آن ها، می توانید پیشرفت فرزندان خود را كه یکی از مهم ترین مواردی بوده كه هر پدر و مادری می خواهند بدانند، پیگیری كنید. همینطور شما می توانید از پیشرفت فرزند خود در مهارت ها و دانش های مختلف مطلع شوید. اگر ایده ساخت اپلیکیشن آموزش زبان را دارید الفباوب می تواند به بهترین شکل به شما کمک کند.

ساخت اپلیکیشن آموزش زبان

طراحی اپلیکیشن تخصص ما در الفباوب است!

اگر نیاز به طراحی اپلیکیشن دارید با ما در الفباوب تماس بگیرید، هرگونه سایت و اپلیکیشن که مدنظر داشته باشید در الفباوب طراحی می شود و با بهترین قیمت و سریع ترین زمان ارائه می گردد. تماس بگیرید و اطلاعات بیشتر را از کارشناس مربوطه دریافت کنید.

موضوعات مقاله

امتیاز :
2 Responses/5
اولین دیدگاه را شما بنویسید.

2 دیدگاه برای “ساخت اپلیکیشن آموزش زبان

  1. سلام روز خوش من معلم و استاد آموزش زبان فرانسه هستم. برای فروش پکیج های آموزشی می تونم اپلیکیشن طراحی کنم؟ خوشحال می شوم به صورت کامل در این باره توضیح بدید

    1. سلام استاد عزیز؛ بله می تونید اپلیکیشنی طراحی کنید که در اون کاربر برای دریافت پکیج کامل آموزشی هزینه پرداخت کنه. در واقع تنوع بسیاری در کسب درآمد از طریق اپلیکیشن هست و فروش پکیج هم می تونه به انواع مختلفی صورت بگیره. برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید. تیم مشاوره الفباوب به صورت حرفه ای و کاملا رایگان به سوالات شما پاسخ می دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *