ساخت اپلیکیشن به جای اینستاگرام

4
دی
1401

ساخت اپلیکیشن به جای اینستاگرام کار درستیه؟ اپلیکیشن یا اینستاگرام؟ یعنی برای شروع کسب و کار، اپلیکیشن بهتره یا اینستاگرام؟ مزایای اینستاگرام چیه؟ معایب اینستاگرام چیه؟ مزایای داشتن اپلیکیشن چیه؟ معایب اپلیکیشن چیه؟ هزینه های هر کدام به چه شکلی هست؟ ماندگاری هر کدام چجوریه؟ کدومش قابل اعتماد تره؟ درآمد آنلاین از اپلیکیشن سریعتره یا اینستاگرام؟

ساخت اپلیکیشن به جای اینستاگرام

ساخت اپلیکیشن به جای اینستاگرام – اپلیکیشن بسازیم یا به اینستاگرام اکتفا کنیم؟

برای کسب و کار من اپلیکیشن مناسب تر است یا اینستاگرام؟! امروز می خواهیم به همین موضوع بپردازیم! در مورد مزایا و معایب هر کدام صحبت کرده و آن ها را باهم مقایسه می کنیم. در نهایت این شما هستید که تصمیم می گیرید کدام یک را انتخاب می کنید. ساخت اپلیکیشن به جای اینستاگرام

 

ساخت اپلیکیشن به جای اینستاگرام

ساخت اپلیکیشن به جای اینستاگرام

راه اندازی کسب و کار اینترنتی در اینستاگرام؛ خوب یا بد؟

در سال های اخیر گرایش مردم به استفاده از شبکه های اجتماعی بیشتر شده و ساعت های زیادی را در طول روز صرف گشت زدن در آن ها و تبادل اطلاعات از این طریق می کنند. در این میان یکی از شبکه های اجتماعی که بیشتر از بقیه مورد توجه قرار گرفته و از هر سن و قشری در آن فعالیت دارند، اینستاگرام است.

حتماً خود شما هم با تعداد زیادی از پیج هایی که در اینستاگرام درآمد کسب می کنید، برخورده اید. مثلا پیج های فروش محصول، تبلیغات و… خب حالا ببینیم:

مزایای ایجاد کسب و کار در اینستاگرام چیست؟

  • کار کردن با اینستاگرام راحت است

پست گذاشتن در اینستاگرام، مشاهده آمار و استفاده از سایر امکانات پروفایل های تجاری در اینستاگرام کار بسیار راحتی است و هر کسی که کار کردن با موبایل های هوشمند را بلد باشد از پس آن بر می آید.

  • استفاده از اینستاگرام رایگان است

اگر سرمایه زیادی برای شروع یک کسب و کار اینترنتی ندارید، اینستاگرام بهترین راه حل برای شماست. عضویت در اپلیکیشن اینستاگرام و راه اندازی یک صفحه کاری به طور کامل رایگان است و نیازی نیست برای آن هزینه پرداخت کنید. ساخت اپلیکیشن به جای اینستاگرام

  • هیچگونه دسته بندی برای محصولات ندارید

قرار دادن محصولات در دسته های مشخص به کاربران کمک می کند که راحت تر محصول موردنظرشان را پیدا کنند؛ اما متاسفانه این امکان در اینستاگرام وجود ندارد. حتی اگر تعداد محصولات شما زیاد باشد مخاطب باید کلی صفحه را بالا پایین کند تا بتواند چیزی را که می خواهد پیدا کند. ساخت

  • با یک تبلیغات درست، به خوبی دیده می شوید

همانطور که اشاره کردم تعداد بسیار زیادی از کاربران ایرانی در شبکه اجتماعی اینستاگرام فعالند؛ پس به نظر می رسد که دیده و شناخته شدن در اینستاگرام کار راحتی است. ولی عجله نکنید! درست است که اینستاگرام بازاری با مخاطبان هدف گسترده است، اما برای موفقیت در آن و جذب فالوورهای هدفمند که به مشتریان شما تبدیل شوند، لازم است نکاتی را بدانید و رعایت کنید. طبیعی است که هرچه تعداد فالوورهای شما افزایش پیدا کند، مشتری هایتان هم بیشتر می شود.

نیاز به طراحی اپلیکیشن فروشگاهی کتاب دارید؟ همین حالا با مشاورین الفباوب تماس بگیرید و به صورت کاملا رایگان مشاوره اختصاصی دریافت کنید!

اپلیکیشن به جای اینستاگرام

معایب راه اندازی کسب و کار اینستاگرامی

  • امکان به روزرسانی محصولات را ندارید

قیمت کالاها و موجودی آن ها مدام در حال تغییر است و تغییر دادن آن ها در اینستاگرام وقت زیادی از شما می گیرد؛ به خصوص اگر محصولات شما زیاد باشند یا در حال گسترش کسب و کارتان باشید! در واقع همیشه باید پست ها را آپدیت کنید.

  • فرآیند پرداخت دشوار است

در خریدهای اینستاگرامی امکان اتصال به درگاه بانکی و پرداخت آنلاین وجود ندارد. اگر کسی بخواهد از صفحه اینستاگرام شما خریدی را انجام بدهد برای پرداخت باید ابتدا از شما شماره کارت بگیرد و بعد از کارت به کارت کردن وجه و ارائه رسید به شما سفارش خود را کامل کند. گاهی این پروسه پرداخت خرید آن قدر طولانی و سخت می شود که بسیاری از افراد از خیر آن می گذرند. ساخت اپلیکیشن به جای اینستاگرام

  • خطر فیلتر شدن همیشه شما را تهدید می کند!

متاسفانه در کشوری زندگی می کنیم که شب می خوابیم و صبح بیدار می شویم، می بینیم خبر فیلتر شدن فلان رسانه اجتماعی تیتر اول اخبار امروز است. حتی الان هم که دارم این مقاله را برای شما می نویسم اینستاگرام به صورت کامل فیلتر شده است. حالا اگر تنها راه درآمدی شما اینستاگرام باشد، با فیلتر شدن چه بلایی سر درآمدتان خواهد آمد!

 

ساخت اپلیکیشن به جای اینستاگرام

راه اندازی کسب و کار اینترنتی با اپلیکیشن یا اپلیکیشن فروشگاهی

فروش محصولات با طراحی اپلیکیشن فروشگاهی یا ارائه خدمات از طریق اپلیکیشن در مقایسه با شبکه اجتماعی اینستاگرام مزایایی دارد که در این جا به چند مورد مهم اشاره می کنم.

وجود اپلیکیشن، ارتباط مشتری با شما را افزایش می دهد چرا که پس از هر بار نصب اپلیکیشن، شما در معرض دید او خواهید بود و دسترسی آسان تر، به معنی استفاده بیشتر نیز می باشد.

  • به روزرسانی و مدیریت محصولات راحت تر است ساخت اپلیکیشن به جای اینستاگرام

در اپلیکیشن فروشگاهی می توانید برای هر محصول موجودی معینی را مشخص کنید تا با هر خرید از تعداد آن موجودی کم شود و اگر به اتمام رسید پیامی مثل “محصول مورد نظر موجود نیست” روی اپلیکیشن نمایش داده شود. همینطور بقیه اطلاعاتی مثل تخفیف را هم می توانید به صورت خودکار روی آن اعمال کنید.

  • می توانید محصولات را دسته بندی کنید

با توجه به نوع کسب و کار شما، می توان دسته های گوناگونی برای انواع محصولات در نظر گرفت. برای مثال اگر اپلیکیشن فروش آنلاین لباس دارید می توانید دسته هایی مثل لباس مردانه، لباس مردانه و زیرشاخه هایی مثل شلوار، پیراهن، جوراب، تی شرت و… را برای محصولاتتان تعریف کنید. این کار هم مدیریت محصولات را برای شما ساده تر می کند و هم مشتری ها را در اپلیکیشن شما نگه می دارد و خرید را آسان تر می کند.

  • کاربران می توانند محصولات مورد نظرشان را جستجو کنند ساخت اپلیکیشن به جای اینستاگرام

اگر فروشگاه شما بزرگ باشد و محصولات زیادی را برای فروش در آن قرار داده باشید، پیدا کردن یک کالای خاص از بین آن همه محصول امکان دارد کار سختی باشد. در این مواقع اگر واپلیکیشن قابلیت جستجو داشته باشد کاربر به آسانی می تواند آن چیزی را که می خواهد، پیدا کند؛ در صورتی که در اینستاگرام مشتری برای پیدا کردن یک محصول خاص مجبور است همه پست ها را بررسی کند.

  • امکان پرداخت آنلاین از طریق درگاه های بانکی وجود دارد

با کمک درگاه های پرداخت دیگر نیازی به پیگیری مبالغ پرداخت شده از سمت مشتری ها نخواهید داشت و همه چیز (از ساعت پرداخت گرفته تا مبلغ واریزی) در پنل کاربری که بانک ها در اختیارتان می گذارند واضح و مشخص است. علاوه بر این مشتری ها هم دیگر مجبور نیستند که به دستگاه های خودپرداز مراجعه کرده و برای شما پول کارت به کارت کنند.

  • خطر فیلتر شدن رسانه شما را تهدید نمی کند

خطر فیلترینگ بیشتر متوجه شبکه های اجتماعی و پیام رسان های خارجی است و کمتر دیده شده است که اپلیکیشن فروشگاهی دچار فیلترینگ شود. پس نیازی نیست شب که می خوابید نگران بسته شدن فروشگاه باشید.

  • سهولت دسترسی

زندگی این روزها بسیار پرمشغله است و افراد به دنبال راه­های آسان و راحت در حوزه ­های مختلف زندگی خود هستند. به جای رفتن به بازار، خرید آنلاین، راحت ترین روش خرید اقلام است. امروزه با توجه به قوانین و مقررات امنیتی که وجود دارد، اعتماد مردم در خرید آنلاین و تجارت الکترونیکی افزایش یافته است. این امر می­تواند موجب افزایش درآمد کسب­ وکار شما شود.

ساخت اپلیکیشن به جای اینستاگرام

چالش های داشتن اپلیکیشن یا اپلیکیشن فروشگاهی

زمان بیشتری طول می کشد تا شناخته شوید ساخت اپلیکیشن به جای اینستاگرام

کار شما با ساختن یک وب اپلیکیشن تمام نمی شود؛ کار شما تازه شروع شده است و باید با یک برنامه تبلیغات خوب، تولید محتوای منظم و استفاده از تبلیغات اینترنتی اپلیکیشن یا اپلیکیشن فروشگاهی را تبلیغ کنید. این کار امکان دارد در ابتدا کمی زمان بر باشد اما اگر از همان ابتدا وارد مسیر درستی شوید و استانداردهای لازم را در کارتان رعایت کنید، در آینده نگرانی راجع به جذب مخاطب و فروش محصولاتتان نخواهید داشت. ساخت اپلیکیشن به جای اینستاگرام

باید هزینه پرداخت کنید ساخت اپلیکیشن به جای اینستاگرام

خب، همانطور که می دانید طراحی اپلیکیشن با توجه به امکانات و نوع برنامه نویسی قیمت های متفاوتی را در برمیگیرد که ما در الفباوب با مشاوره رایگانی که ارائه می دهیم بعضی از امکاناتی که غیر ضروری به نظر می رسند را فاکتور میگیریم و به جای آن روی قابلیت های مهم اپلیکیشن شما متمرکز می شویم.

به همین سادگی می توانیم به طراحی اپلیکیشن ارزان بپردازیم و یک اپلیکیشن کاربردی با امکانات ضروری به شما ارائه کنیم. در بخش مشاوره به صورت حضوری یا تلفنی از شما در خصوص ایده نهایی سوال می کنیم و طبق آن بهترین راهکارها را برحسب بودجه ای که در اختیار دارید را ارائه می کنیم.

ساخت اپلیکیشن به جای اینستاگرام

 

 

بخوانید:

ساخت اپلیکیشن به جای اینستاگرام

ساخت اپلیکیشن به جای اینستاگرام

کدام برنده است؟ طراحی اپلیکیشن یا شبکه های اجتماعی

اگر به دنبال توسعه کسب و کار خود هستید، می خواهید محصولات و خدماتتان را بفروشید و هر روز لید بیشتری بگیرید، نقش اپلیکیشن را دست کم نگیرید. ساخت اپلیکیشن به جای اینستاگرام

  1. رابط کاربری مناسب و آسان

اصلا فلسفه طراحی اپلیکیشن برای کسب و کارها، این است که ارتباط مشتری را با ما افزایش داده و آسان تر کند. به همین دلیل، لازم است تا در طراحی اپلیکیشن، به این نکته توجه ویژه ای نشان داده شود. ارتباط مستقیم با مشتری، معرفی خدمات و محصولات، سبقت از رقبا، افزایش فروش و گسترش محدوده فروش، افزایش درآمد و صرفه جویی در هزینه ها و… از مزایای طراحی اپلیکیشن برای کسب و کارها است.

  1. تبلیغ خدمات شما در فضای دیجیتال

یکی دیگر از جنبه های خیلی مهم طراحی اپلیکیشن این است که برای محصولات و خدمات شما تبلیغ می کند. این تبلیغ نه در فضای محیطی، بلکه در فضای آنلاین انجام می شود و با توجه به حضور گسترده مردم در فضای آنلاین، واقعا موثر می باشد. Fundera گزارش می دهد که در سال گذشته 1.79 میلیارد نفر در کل دنیا خرید آنلاین کرده اند. یعنی 1.79 میلیارد نفر وجود دارند که اپلیکیشن شما را پیدا کنند و از آن خرید کنند.

حتی اگر به دلایلی مثل تحریم ایران نتوانیم به کل دنیا دسترسی داشته باشیم، چندین میلیون نفر در ایران به فضای آنلاین دسترسی دارند و می توانیم روی خرید این افراد حساب کنیم. اینترنت یک ابزار فوق العاده قدرتمند برای تولید لید است. البته به شرطی که خدمات شما به طور صحیح در اپلیکیشن معرفی و تبلیغ شود. شما می توانید خدمات خود را به روش های گوناگونی تبلیغ کنید.

  1. طراحی اپلیکیشن بخش مهمی از قیف فروش شما است!

وقتی طراحی اپلیکیشن در کنار راه اندازی یک پیج در شبکه های اجتماعی قرار می گیرد، معمولا اپلیکیشن نقش بسیار مهم تری در قیف فروش دارد. قیف فروش یک قیف نمادین از مراحل تبدیل لیدها به مشتریان وفادار است. در هر مرحله تعدادی از افراد به گام بعد می روند و در نهایت یک درصد تبدیل خاص از نسبت مشتریان وفادار به لیدهای اولیه به دست می آید. ساخت اپلیکیشن به جای اینستاگرام

طراحی اپلیکیشن افراد را از بالای قیف (همانجایی که به تازگی به کسب و کار شما آشنا شده اند) تا وسط و انتهای قیف هدایت می کند و آن ها را به مشتری و مشتری وفادار تبدیل کند.

اپلیکیشن یک ابزار فروش همه روزه و 24 ساعته است که حتی زمانی که خواب هستید هم برای شما درآمدزایی می کند. کافیست در ابتدا زمان و هزینه زیادی صرف کنید؛ اما پس از مدتی دیگر نیازی به وقت زیاد ندارید – گرچه همیشه باید روی اپلیکیشن کار کنید – و اپلیکیشن برای شما کار می کند. به هر حال اگر اپلیکیشن فروشگاهی را نادیده بگیرید، خیلی از گزینه های مهم روی میز را از دست می دهید.

  1. طراحی اپلیکیشن و ایجاد اعتبار بیشتر برای شرکت

خیلی از افراد هنوز به پیج های اینستاگرامی اعتماد ندارند ولی وقتی یک اپلیکیشن را به آن ها معرفی می کنیم، خیل راحت تر به آن اعتماد می کنند. چرا که طراحی اپلیکیشن به زیرساخت های مهم تر و سنگین تری نیاز دارد و نسبت به یک پیج اینستاگرام که خیلی ساده راه اندازی می شود، قابل اعتمادتر است. ساخت اپلیکیشن به جای اینستاگرام

  1. ارائه اطلاعات مفید و کلیدی برای شرکت شما

وقتی به مزایای طراحی اپلیکیشن در مقایسه با شبکه های اجتماعی نگاه می کنیم، می بینیم که یک اپلیکیشن داده های مهمی برای بیزنس شما به همراه دارد. طبق گزارش ها، 64% از مدیران تبلیغات به صورت کامل موافق این موضوع می باشند که تبلیغات مبتنی بر داده برای موفقیت در اقتصاد جهانی بسیار مهم است. هرچه اطلاعات بیشتری داشته باشید، می توانید آنچه را که برای کسب و کار آنلاین شما مفید است جمع آوری کنید.

از مهم ترین مزایای طراحی اپلیکیشن، می توان به سبقت از رقبا و پیشی گرفتن از آن ها اشاره کرد. اگر بتوانید یک اپ مفید و کاربردی برای کسب و کار خود طراحی کنید، بدون شک چندین پله از رقبای خود بالاتر خواهید بود. مشتریان نیز با مشاهده وجود اپ برای کسب و کار شما، احساس اعتماد بیشتری به شما خواهند داشت و این موضوع هم در پیشرفت بیزنس شما و هم در افزایش پرستیژ شما موثر خواهد بود.

ساخت اپلیکیشن به جای اینستاگرام

الفباوب بهترین مرکز طراحی اپلیکیشن خدماتی ارومیه است که می تواند با بهترین قیمت ها، بهترین اپلیکیشن ها را در سریع ترین زمان ممکن به شما تحویل دهد، کافی است تماس بگیرید و سفارش طراحی خود را ثبت کنید، مشاوره در الفباوب برای طراحی اپلیکیشن به صورت کامل رایگان است و در تماس تلفنی به سوالاتی مثل قیمت و … پاسخ داده خواهد شد.

تماس با ما برای مشاوره و ثبت سفارش : 02188424079 

ساخت اپلیکیشن به جای اینستاگرام

حالا تکلیف چیست؟ ساخت اپلیکیشن به جای اینستاگرام صحیح است؟

حالا که با ویژگی های تجاری اپلیکیشن و اینستاگرام آشنا شدید، باید بدانید که استفاده از هر دوی این ابزارها به رشد هر چه بهتر کسب وکار شما کمک می کند. توصیه ما این است که اپلیکیشن را بسازید و در کنار آن به فعالیت در شبکه های اجتماعی هم بپردازید. ساخت اپلیکیشن به جای اینستاگرام

به عبارت دیگر اپلیکیشن و شبکه های اجتماعی مکمل یکدیگر می باشند و برای ایجاد یک کسب و کار اینترنتی موفق و همینطور رشد و افزایش فروش، هیچ کدام را نمی توان نادیده گرفت.

در واقع گاهی اینستاگرام، مثل تراکت برای معرفی کسب و کارتان است که باید از آن به عنوان تبلیغات خودتان استفاده کنید. پس به یک ابزار اصلی تر برای کسب درآمد نیاز دارید. همینطور اینستاگرام می تواند وسیله ای برای تعامل با مخاطبان باشد. این تعامل هم رضایت مشتری را برای شما می آورد و هم باعث برندسازی خودتان می شود.

پس پیشنهاد ما این است که از طریق اینستاگرام، مشتریان را به سمت اپلیکیشن هدایت کنید. در این صورت هم در اینستاگرام فروشگاه خود را دارید، و هم در اپلیکیشن. بعد از طراحی اپلیکیشن می توانید آن را به فروشگاه اینستاگرام خود متصل کنید.

ساخت اپلیکیشن به جای اینستاگرام

برای طراحی اپلیکیشن الفباوب در کنار شماست و با کارشناسان و برنامه نویسان فوق العاده خود موفق ترین اپلیکیشن ها را برای شما عزیزان طراحی می کند. شما می توانید همین حالا برای ساخت و طراحی اپلیکیشن از طریق راه های ارتباطی ذکر شده با ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنیم.

موضوعات مقاله

امتیاز :
No Responses/5
اولین دیدگاه را شما بنویسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *