ساخت اپلیکیشن لرستان

3
آبان
1401

اگر به دنبال بهترین شرکت ساخت اپلیکیشن لرستان هستید، الفباوب می تواند به بهترین شکل برای اجرای ایده های شما، به شما کمک کند. مجموعه ای بزرگ و حرفه ای که ساخت انواع اپلیکیشن ها را با بهترین قیمت ممکن برعهده می گیرد. طراحی اپلیکیشن تخصص اصلی ما در الفباوب است.

ساخت اپلیکیشن لرستان با قیمت باورنکردنی!

در الفباوب ساخت اپلیکیشن لرستان با قیمت های بسیار به صرفه و مناسب انجام می گیرد، شما می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر از طریق راه های ارتباطی ذکر شده با ما تماس بگیرید تا به بهترین شکل شما را راهنمایی کنیم.

مراحل ثبت سفارش ساخت اپلیکیشن لرستان

  1. با شرکت ساخت اپلیکیشن لرستان تماس بگیرید
  2. ایده های شما را بررسی می کنیم
  3. تصمیم برای انتخاب بهترین نوع ساخت اپلیکیشن
  4. قیمت را اعلام می کنیم
  5. اپلیکیشن را تحویل می دهیم
  6. پشتیبانی رایگان در اختیارتان قرار می گیرد!

برای ساخت اپلیکیشن لرستان از طریق راه های ارتباطی ذکر شده تماس بگیرید، کارشناسان بعد از شنیدن انتظارات شما قیمت نهایی اپلیکیشن را اعلام می کنند و در نهایت با ثبت قرارداد اپلیکیشن طراحی شده به شما تحویل داده می شود.

طراحی اپلیکیشن منطقه بیست و دو


ساخت اپلیکیشن لرستان با هر روش و هر نوعی!

محدودیت در الفباوب معنا ندارد! کارشناسان ساخت اپلیکیشن لرستان در الفباوب، به تمامی روش های ساخت اپلیکیشن لرستان واقف هستند و هرنوع اپلیکیشنی که مدنظر دارید را در کمترین زمان طراحی کرده و به شما تحویل می دهند.

برای ساخت اپلیکیشن فروشگاهی، خدماتی، شرکتی، سرگرمی و … با بزرگ ترین شرکت ساخت اپلیکیشن لرستان تماس بگیرید!

شما با ساخت اپلیکیشن لرستان می توانید به پیشرفتی که همیشه در انتظارش بودید برسید و به بهترین شکل آن را ارتقا و توسعه دهید.

بخوانید:


احترام به ایده های شما در ساخت اپلیکیشن در لرستان!

در الفباوب، شرکت بزرگ ساخت اپلیکیشن لرستان کلیه ایده های شما با دقت بررسی می شود. اگر ایده ای در ساخت اپلیکیشن خود داشته باشید کارشناسان با درنظر گرفتن جوانب آن را اجرا می کنند. این گروه در ساخت اپلیکیشن های خدماتی، مشاوره، شرکتی، فروشگاهی و … تجربه زیادی دارند و همین موضوع باعث موفقیت اپلیکیشن های شما خواهد شد.

برای ساخت اپلیکیشن لرستان می توانید مشاوره رایگان دریافت کنید و در جلسات مشاوره کلیه ابهامات خود را رفع کنید.

طراحی اپلیکیشن یوسف آباد

بخوانید:

برای ساخت اپلیکیشن لرستان چه کار باید کرد؟

۱- ایده اپلیکیشن خودتان را ترسیم کنید

ساخت هر برنامه و اپلیکیشنی با یک ایده شروع می شود. لزومی ندارد این ایده حتما خیلی بزرگ، خلاقانه و یا خیلی چشمگیر باشد. فقط باید ایده تان به اندازه کافی خوب و مناسب باشد.

اولین کاری که باید بکنید این است که ایده مورد نظرتان را روی کاغذ ترسیم کنید. هدف از این کار، ملموس کردن این ایده است. قبل از شروع ساخت اپلیکیشن، شما باید این اپلیکیشن و خصوصیات آن را مشخص کنید؛ به همین سادگی!

موقع ساخت اپلیکیشن باید تمام تلاشتان را بکنید که برنامه تان حداقل های لازم را داشته باشید. نسخه اولیه اپلیکیشن شما حداقل محصول قابل پذیرش (MVP) نام دارد و ساده ترین ورژن اپلیکیشن شماست. وقتی روی مهم ترین چیزها تمرکز می کنید، روند پیشرفت اپلیکیشن شما سرعت می گیرد و اپلیکیشنتان را در برابر عقب ماندگی ها مقاوم تر می کنید.

در شرکت ساخت اپلیکیشن لرستان الفباوب، ایده های شما اهمیت زیادی دارند.

۲- در مورد اوضاع بازار تحقیق کنید

معمولا توسط توسعه دهندگان نرم افزارهای مختلف از تحقیق کردن درباره اوضاع بازار اپلیکیشن چشم پوشی می کنند؛ اما باید بدانید که قسمت بخش مهمی از روند ساخت اپلیکیشن است. با تحقیق کردن می توانید در وقت و انرژی تان صرفه جویی کنید.

خب، حالا ممکن است هنگام ساخت اپلیکیشن لرستان با چنین سوالاتی مواجه شوید:

  • اپلیکیشن ها و رقبای جایگزین در بازار کدامند؟
  • مشتریان بالقوه چه می خواهند؟ نیازها و خواسته های آنها چیست؟
  • برای اپلیکیشن خودم چقدر باید دریافت کنم؟ کدام مدل تجاری از بقیه بهتر است؟

تحقیق کردن قبل از ساخت اپلیکیشن، شما را از اشتباهات اولیه دور می کند. با انجام تحقیقات می توانید فرضیات مختلف را تایید و نیازهای مشتریان بالقوه را ارزیابی کنید.

دو نوع تحقیق در بازار اپلیکیشن به طور ویژه ای می تواند به شما کمک کند:

  • بفهمید که رقبایتان چه اشتباهاتی مرتکب می شوند
  • بفهمید که آیا دیگران هم دنبال ساخت اپلکیشنی مشابه با برنامه شما هستند یا خیر

ساخت اپلیکیشن لرستان را فقط به الفباوب بسپارید.

۳- از اپلیکیشنتان موکاپ (Mockup) تهیه کنید

بهتر است قبل از شروع ساخت اپلیکیشن، از آن موکاپ تهیه کنید. موکاپ یک طرح کلی از اپلیکیشن شماست که رابط کاربری (UI) و جریان آن را نشان می دهد.

در واقع یک موکاپ بدون اشاره به جزئیات غیر ضروری، به شما نشان می دهد که یک اپلیکیشن چطور کار می کند. استفاده از موکاپ یک روش کاربردی به جای رویکرد زیباشناختی در ساخت اپلیکیشن شماست.

علاوه بر این، موکاپ باید جریانات و تعاملات برنامه شما را هم توصیف کند. مثلا بگوید که با زدن این دکمه چه اتفاقی می افتد؟ چطور می توان از صفحه A به صفحه B رسید؟ سلسله روندهای مختلف در اپلیکیشن شما به چه نحو است؟

در الفباوب برای ساخت اپلیکیشن لرستان بهترین موکاپ ها را برای شما آماده می کنیم.

۴- طراحی گرافیکی اپلیکیشن تان را انجام بدهید

حالا که پروژه تان در حال شکل گیری است وقت آن رسیده که برای ساخت اپلیکیشن لرستان یک طرح گرافیکی ایجاد کنید. طراحی شما باید شامل جزئیات بصری پیکسلی، جلوه های گرافیکی، جزئیات تصویری و گاهی انیمیشن ها و طراحی حرکات باشد.

من دو روش را برای ساخت طرح گرافیکی اپلیکیشن توصیه می کنم:

  1. خودتان با استفاده از یک تمپلت گرافیکی این کار را انجام بدهید
  2. یک طراح گرافیک استخدام کنید

طراحان گرافیک حرفه ای سالها مشغول کار و تمرین هستند. در واقع یک طراح گرافیک خوب می تواند صد بهتر از یک طراح بی تجربه مثل خود شما (با فرض اینکه توسعه دهنده هستید) کار را انجام بدهد.

ساخت اپلیکیشن لرستان تخصص اصلی ماست.

۵- لندینگ پیج یا صفحه فرود اپلیکیشنتان را بسازید

توسعه دهندگان اپلیکیشن اغلب از بازاریابی برای برنامه شان چشم پوشی می کنند. اینکه شما اپلکیشن فوق العاده ای بسازید به این معنا نیست که مردم حتما آن را پیدا و از آن استفاده می کنند. حالا شاید بپرسید دیگران چطور باید از وجود اپلیکیشن شما با خبر شوند و آن را کشف کنند؟

البته خودتان می توانید ترتیب این عناصر را عوض کنید؛ اما بهتر است عنوان و گزینه فراخوان را بالای صفحه بگذارید. برای ایجاد ارتباط تک به تک با افراد هم معمولا از بخشی با عنوان “درباره ما” در بالای صفحه استفاده می شود.

صفحه معرفی اپلیکیشن شما به عنوان راهی برای آشنایی و ترغیب دیگران برای استفاده از اپلیکیشن شماست. وقتی هنوز برنامه تان به اپ استور نرفته و در دسترس کاربران قرار نگرفته باید از چنین صفحه ای برای جذب مشتریان بالقوه استفاده کنید.

حتی اگر به عنوان مثال در اپ استور هم صفحه داشته باشید، نمی توانید در آن صفحه وبلاگ نویسی کنید، خبرنامه ارسال کنید یا از پذیرندگان اولیه درخواست ارسال بازخورد داشته باشید.

یک صفحه ساده سایت به شما کمک می کند تا با کاربرانی که در آینده قرار است از برنامه شما استفاده کنند ارتباط پایداری داشته باشید. ایده درخواست ایمیل از افراد در صفحه سایت هم ایده هوشمندانه ایست. به این ترتیب می توانید با آنها از طریق ایمیل در تماس باشید.

ابزارهایی که در ساختن صفحه وب به طور موثر و قابل توجهی به شما کمک کنند وردپرس (WordPress) و لید پیجز (Leadpages) هستند. هیچ کدام از این ابزارها نیازی به دانش HTML ندارند.

با اینکه در سال ۲۰۲۰ هستیم؛ اما هنوز خیلی از افرادی که در حوزه ساخت اپلیکیشن فعالند هنوز صفحه اپ استور را تنها کانال بازاریابی برنامه های خود می دانند. در حال که با این تصور بقیه فرصت های بازاریابی شان را از دست می دهند. در واقع بهترین مورد برای ترغیب مشتریان بالقوه ساخت صفحه فرود می باشد.

برای ساخت اپلیکیشن لرستان الفباوب بهترین گزینه پیش روی شماست.

6- اپلیکیشنتان را در اپ استور یا گوگل پلی راه اندازی کنید

روند توزیع اپلیکیشن بعد از عملیات ساخت اپلیکیشن لرستان در اپ استور ساده است:

  • برای داشتن اکانت توسعه دهنده اپل ثبت نام کنید
  • عنوان برنامه و متا داده خود را با App Store Connect آماده کنید
  • آخرین نسخه اپلیکیشنی که با Xcode ساخته اید را در اپ استور بارگذاری کنید
  • پل طبق دستورالعمل های بررسی اپ استور، اپلیکیشن شما را بررسی می کند
  • بعد از تایید اپلیکیشن، برنامه به طور مستقیم در اپ استور منتشر می شود
  • تمام! به این ترتیب افراد مختلف می توانند اپلیکیشن شما را دانلود و نصب کنند

ساختن اپلیکیشن و انتشار آن واقعا کار لذت بخشی است! این کار واقعا هیجان انگیز است و احساس بسیار خوبی به شما می دهد. دیدن اینکه خیلی ها در سراسر جهان از اپلیکیشنی که شما ساخته اید استفاده می کنند واقعا حس خوبی دارد.

آیا به یک شرکت حرفه ای ساخت اپلیکیشن لرستان نیاز دارید؟ با ما تماس بگیرید!

7- اپلیکیشن خود را برای دستیابی به افراد مناسب به بازار عرضه کنید

توسعه دهندگان و سازندگان اپلیکیشن در واقع افراد مشکل گشایی هستند. اپلیکیشن شما باید مشکلی را از یک نفر حل کند و این دقیقا همان چیزیست که او را متقاعد می کند تا برنامه شما را نصب و استفاده کند. پس باید از خودتان بپرسید آیا همه چیزهای لازم در اپلیکیشن وجود دارد؟

به عنوان مثال شما باید کمک کنید که مردم به جای یک راه حل قدیمی از یک راه جدید برای حل مشکلشان استفاده کنند. به عنوان یک توسعه دهنده برنامه، بخشی از کار شما کمک به افراد برای طی کردن مسیر این انتقال است.

توسعه دهندگان اغلب فکر می کنند که محصولات خوب نیازی به بازاریابی ندارند؛ مثلا اگر کسی بخواهد روی دیوار سوراخی با اندازه ۸/۱ ایجاد کند، مته ۸/۱ می خرد. درست است؟ پس برای چه باید بازاریابی کنیم؟

چه عواملی باعث می شود که مردم آیفون را به جای اندروید انتخاب کنند؟ چرا به جای فولکس واگن تسلا بخریم؟ آیا مردم فقط به این دلیل که گرسنه هستند به رستوران ۳ ستاره میشلین می روند؟

بازاریابی صداییست که به مردم می گوید شما چه کسی هستید، برای چه چیزی ایستادگی می کنید و تفاوت شما با گزینه های موجود چیست. در واقع بازاریابی عبارت است از اعتماد، همدلی و ایجاد ارتباط با مردم.

از کجا شروع کنید؟ ۳ سوال ساده بپرسید:

  • برنامه شما چه مشکلی را حل می کند؟
  • برنامه شما برای چه کسانی است؟
  • چگونه می توانید به این افراد برسید.

ساخت اپلیکیشن لرستان تخصص ماست!

8- از طریق بازخوردهای کاربران اپلیکیشن خودتان را ارتقا بدهید

بازخورد واقعی کاربر برای ساختن یک برنامه مهم است. شما می توانید از بازخوردها و فیدبک های کاربرانی که از برنامه شما استفاده کرده اند برای پیشرفت اپلیکیشن خودتان استفاده کنید. با روش های زیر می توانید این کار را انجام بدهید:

  • برای جمع آوری داده های کمّی، اپلیکیشن را تجزیه و تحلیل کنید
  • از نظرسنجی ها و مصاحبه ها برای بدست آوردن داده های کیفی استفاده کنید
  • مرتباً با کاربران خود صحبت کرده و ارتباط شخصی برقرار کنید

ساده ترین راه برای دریافت بازخورد کاربران نسبت به اپلیکیشن­تان، ارسال ساده یک ایمیل شخصی برای پرسیدن وضعیت آنها و نحوه استفاده از برنامه شماست. شما به معنای واقعی کلمه باید بپرسید: “کار با اپلیکیشن من برای شما چطور است؟” نیازی به هیچ تجزیه و تحلیل پیچیده ای نیست!

نکته اصلی همین کلمه چطور است. قرار نیست بپرسید چقدر اپلیکیشن شما را دوست دارند یا دلشان می خواهد چه پیشرفت هایی کند. می توانید چنین سوالاتی را از طریق پرسشنامه هایی که آماده می کنید بپرسید.

مساله را خیلی سخت و پیچیده نکنید. قرار نیست موشک هوا کنید! مواردی که باید بهبود پیدا کنند را بهبود ببخشید و به سرعت نسخه جدید برنامه تان را منتشر کنید. کلید کار با بازخورد کاربر، آزمایش عملکردها و نتایج است. تا زمانی که فرضیاتتان را آزمایش نکنید هیچ کس نمی فهمد آیا اپلیکیشن شما با این موارد بهتر عمل می کند یا نه.

می توانید اپلیکیشن خودتان را با TestFlight تست کنید. به سادگی افراد مختلف را برای استفاده آزمایشی از اپلیکیشن تان دعوت کنید و نسخه جدید برنامه خود را برای آنها ارسال کنید. شما می توانید حداکثر ۱۰٫۰۰۰ نفر را دعوت کنید و آنها می توانند در مورد آخرین نسخه اپلیکیشن شما بازخورد سریع بدهند.

  • چقدر زمان باید صرف کنید؟ از چند ساعت تا چند روز برای برای آزمایش UI / UX وقت بگذارید. زیاده روی نکنید.
  • چقدر باید هزینه کنید؟ برای خرید ابزار خوب باید با توجه به نیازتان هزینه کنید.

برای ساخت اپلیکیشن لرستان تماس بگیرید! برای طراحی اپلیکیشن نیتیو  – اندروید – … تماس بگیرید.

طراحی اپلیکیشن قلهک

استاندارد های لازم برای ساخت اپلیکیشن حرفه ای و محبوب

برای ساخت اپلیکیشن حرفه ای شما باید یک سری استاندارد ها را رعایت کنید. استاندارد هایی که به شما کمک می کند درصد موفقیت اپلیکشن شما چند برابر حالت عادی شود. به همین منظور ما قصد داریم در ادامه مواردی را که باید برای استاندارد سازی اپلیکیشن خود رعایت کنید؛ شرح دهیم.

سرعت لودینگ اپلیکیشنتان را بالا ببرید

همانطور که می دانید؛ هنگامی که اپلیکیشن شما شروع به اجرا می کند؛ باید یکسری فایل را برای شروع کار خود بارگیری کند. این موضوع باعث کند شدن سرعت لودینگ اَپ شما می شود که چاره ی آن کاهش فایل ها برای بارگیری است. شاید ندانید ولی سرعت اجرای اَپ برای کاربران از اهمیت بالایی برخوردار است. به همین دلیل باید تا آن جا که می شود سرعت شروع به کار اپلیکیشنتان را افزایش دهید.

از سرور قوی استفاده کنید

شاید خیلی ها برای اَپ های تازه تولید شده ی خود از هاست استفاده کنند. اما باید گفت که استفاده از یک سرور قوی باعث می شود سرعت باز شدن اپلیکیشن شما بسیار بالا برود. همچنین پشتیبانی یک سرور قوی از اپلیکیشن شما، کمک می کند تا اَپ مورد نظرتان بسیار روان کار کند و سرعت بالایی در اجرای دستور العمل ها داشته باشد.

استفاده از سایز فونت مناسب

بهتر است تا آن جا که می توانید از فونت های بزرگ و بولد در اپلیکیشن خود استفاده نکنید. سایز نا مناسب فونت و استفاده از فونت های بیش از حد بزرگ چشم خواننده را اذیت می کند و باعث می شود تا آن ها به سرعت محیط اپلیکیشن شما را ترک کنند. در ساخت اپلیکیشن لرستان الفباوب کلیه فونت ها با حساسیت انتخاب می شوند.

ایجاد رابط کاربری آسان و حرفه ای

در ساخت اپلیکیشن حرفه ای باید دقت داشته باشید که کاربر در اَپ شما احساس راحتی کند. به همین منظور باید تا جای ممکن دریافت اطلاعات از کاربر را کم کنید. برای مثال از آن ها انواع اطلاعات غیر ضروری مانند کد پستی و یا آدرس محل کار را نخواهید و برای گرفتن اطلاعات حیاتی از آن ها، بهتر است از Validation ها استفاده کنید. این کار باعث می شود بدون کوچکترین خطا اطلاعات مورد نظرتان را دریافت کنید.

استفاده ی مناسب از تصاویر

برای موارد مهمی که می خواهید به کاربرانتان نشان دهید؛ احتیاجی به استفاده از اِفکت های شلوغ و پیچیده نیست. بهترین روشی که می توانید با آن مطالب مهم خود را نمایش دهید استفاده از تصاویر است. کاربران دیدن تصاویر را به خواندن متن ترجیح می دهند. پس بهتر است شما نیز از این فرصت استفاده کنید و مطالب مهم خود را به بهترین شکل نمایش دهید.

آیا به ساخت اپلیکیشن لرستان نیاز دارید؟ با ما تماس بگیرید!

شما در حال حاضر به خوبی می دانید که اساسا برای ساخت اپلیکیشن چه باید کرد و چه نکاتی را باید توجه کرد. اما مهمترین چیز انتخاب شماست. اینکه آیا دوست دارید به صورت کامل خودتان اپلیکیشنتان را طراحی کنید یا اینکه به دست یک تیم متخصص و مجرب بسپارید؟

اگر جزو دسته اول باشید خیلی هم خوب است و امیدواریم این مقاله هرچند کم، به شما کمک کرده باشد. اگر هم که جزو دسته دوم باشید، گروه الفباوب با کمال میل در خدمت شماست. برای ساخت اپلیکیشن لرستان با ما در ارتباط باشید.

موضوعات مقاله

امتیاز :
No Responses/5
اولین دیدگاه را شما بنویسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *