شرکت طراحی اپلیکیشن اندروید

27
آذر
1401

طراحی اپلیکیشن اندروید چیست؟ بهترین شرکت طراحی اپلیکیشن اندروید کجاست؟ چرا باید به ساخت و طراحی اپلیکیشن اندروید بپردازیم؟ سیستم عامل اندروید را براساس هسته سیستم عامل لینوکس ساخته اند و مدیریت این سیستم عامل همراه با ارتباط با سخت افزار و سرویس های سیستم، امنیت، مدیریت پردازش ها و مدیریت منابع دستگاه موبایل را همان هسته سیستم عامل لینوکس بر عهده دارد و سیستم عامل اندروید فقط همانند يک لایه بین كاربر و سیستم عامل ارتباط برقرار ميکند. شرکت طراحی اپلیکیشن اندروید

بیشتر کسب و کارهای کوچک از شبکه های اجتماعی مثل اینستاگرام برای فروش محصولات و خدمات خود کمک می گیرند، اما شبکه های اجتماعی یکی از ابزارهای ایجاد تعامل با مشتری است و شما به اطلاعات مشتریان دسترسی نخواهید داشت،یعنی در صورتی که برنامه موردنظر به هر دلیلی از دسترس خارج شود شما مشتریان خود را از دست می دهید، حالا اگر یک اپلیکیشن داشته باشید همچنان در صحنه باقی می مانید مشکلی در فروش شما ایجاد نخواهد شد.

با توجه به اینكه معنی واقعی اندروید باز (Open) است به برنامه نویسان این امكان را میدهد كه از همه قدرت يک تلفن همراه استفاده کند. اندروید امكان استفاده از توابع داخلی گوشی موبایل همچون شماره گیری، فرستادن SMS یا استفاده از دوربین گوشی را به برنامه نویسان می دهد تا بتوانند اپلیکیشن اندروید قدرتمند و كاربردی برای كاربران بسازند.

ثبت درخواست طراحی اپلیکیشن : تماس با 02188424079 

شرکت طراحی اپلیکیشن اندروید

بهترین شرکت طراحی اپلیکیشن اندروید کجاست؟

برای دانلود اپلیکیشن موبایل بسته به بستر آن فروشگاه هایی وجود دارد كه شما می توانید این ابزارها را از این فروشگاه ها دانلود نمایید. برای دانلود اپلیکیشن اندروید شما می توانید از طریق فروشگاه اپلیکیشن اندروید گوگل یا اصطلاحا Play Store اقدام به دانلود این نرم افزارهای اندروید کنید. این اپلیکیشن های اندروید امكان دارد بسته به نظر سازنده به صورت رایگان و یا به صورت پولی ارایه شوند.

امكان دارد شما برای انجام يک عمل خاص بر روی سیستم نیاز به يک نرم افزار برای اینكار داشته باشید. مثلا شما امكان دارد بخواهید بر روی يک عکس ویرایش خاصی را انجام دهید. برای این كار باید از اپلیکیشن فتوشاپ استفاده نمایید. و یا امكان دارد برای مرور صفحات اینترنتی نیاز به يک اپلیکیشن مرورگر داشته باشید.

برای اینكار می توانید از اپلیکیشن کروم یا اپلیکیشن فایرفاکس استفاده نمایید. اگر بخواهید به تماشای فیلم یا گوش دادن به موسیقی بپردازید می توانید از اپلیکیشن kmplayer استفاده کنید. همینطور برای تایپ متون و امور اداری می توانید از اپلیکیشن office استفاده نمایید. شرکت طراحی اپلیکیشن اندروید

نرم افزارها و اپلیکیشن های دیگری هم وجود دارند كه بسته به نیاز كاربران تهیه شده اند و می توانند پاسخگوی هر نیازی باشند. منتهی با توجه به اینكه امكان دارد این اپلیکیشن ها برای سیستم عامل های متفاوتی ارایه شوند توسعه دهندگان نرم افزار سعی ميکنند تا حد امكان يک اپلیکیشن را برای سیستم عامل ها و دستگاه های دیجیتال مختلف ارایه نمایند.

طراحی اپلیکیشن را از کجا شروع کنیم؟

پیش از هر چیزی بازار هدف خود را بررسی کنید، گروه سنی این بازار خود را تعیین نمایید؛ برای مثال در صورتی که محصولی دارید که برای کودکان مناسب است، باید والدین را جزو گروه هدف خود قرار دهید. پلتفرم خود را مشخص کنید، چون بیشتر کاربران از سیستم عامل اندروید استفاده می کنند، می توانید اول از نسخه اندروید شروع کنید، سپس به سراغ IOS بروید.

عواملی که بر هزینه ساخت اپلیکیشن تاثیر دارند:

  • عوامل فنی و پیچیدگی آن
  • تعداد سیستم عامل ها و دستگاه هایی که اپلیکیشن باید روی آن اجرا شود.
  • UI و UX و گرافیک و انیمیشن های طراحی شده
  • نحوه اتصال اپلیکیشن به سرور شرکت طراحی اپلیکیشن اندروید
  • مدل کسب و کار
  • عملکرد و قابلیت های اپلیکیشن
  • زمان انجام پروژه

امکاناتی که اپلیکیشن فروشگاهی اندروید باید داشته باشد:

در صورتی که خود فروشگاه های اینترنتی با داشتن سایت، سرعت و سهولت در خرید را به مشتری می دهند، هم اکنون تلفن های هوشمند راه کسب درآمد و ارتباط با مشتریان و کاربران را به طور کلی تغییر داده اند، به همین علت شرکت های توسعه نرم افزاری برای طراحی اپلیکیشن با چالش جدیدی مواجه شده اند.فروشگاه های اینترنتی می توانند با ارتقای قابلیت های اپلیکیشن خود، ایجاد طرح های تشویقی، ساده کردن دسترسی به امکانات اپلیکیشن، استفاده از کارهای گرافیکی جذاب و … کاربران را جذب کنند. مهم تر از همه، با این کار سبک کاری خود را از سایر رقبا جدا کنند؛ با این کار شما می توانید کسب درآمد از اپلیکیشن خود داشته باشید.

علت این که طراحی اپلیکیشن اندروید فروشگاهی یک مزیت مهم در کسب و کار اینترنتی محسوب می شود، این است که مشتریان معمولاً تمایل دارند تا بتوانند خدمات (اخبار فروشگاه، مدل های جدید محصولات، تغییرات برنامه و … ) را سریع تر دریافت کنند. کاربران اکثراً با موبایل کار می کنند و دسترسی آن ها به دنیای مجازی از طریق تلفن همراه است.

شرکت طراحی اپلیکیشن اندروید

شرکت طراحی اپلیکیشن اندروید

اپلیکیشن موبایل چیست؟

تبلت ها و موبایل های هوشمند (smart) هم مانند هر كامپیوتری دارای نرم افزارها و برنامه های كاربردی متنوع و مختلف می باشند. در بازار نرم افزارهای موبایل و گوشی همراه، واژه ”اپلیکیشن” یا به طور مختصر App بیشتر از واژه نرم افزار جا افتاده است و این اصطلاح همان معنای نرم افزار كاربردی را می دهد كه به آن اپلیکیشن موبایل گفته می شود.

اپلیکیشن  موبایل عبارت است از نرم افزارهایی كه ارتباط مستقیم با پردازنده‎های سیستم عامل گوشی همراه دارند و مستقیماً درخواست‎های كاربران را انجام می دهند. اپلیکیشن ها در موبایل به صورت مستقیم دستوری را انجام می دهند كه كاملاً برای كاربران ملموس و قابل رؤیت است. اگر بخواهیم در مورد اپلیکیشن موبایل مثالی را بزنیم باید بگوییم به تمامی نرم افزارهای گوشی كه كاربر توسط آن ها به اجرای فرمانی در گوشی می پردازد اپلیکیشن نام دارد. شرکت طراحی اپلیکیشن اندروید

به عنوان مثال شما امكان دارد برای فعالیت های مالی بسته به حساب بانکی خود امكان دارد از اپلیکیشن موبایل بانک ملت، اپلیکیشن موبایل بانک پاسارگاد، اپلیکیشن موبایل بانک ملی، اپلیکیشن موبایل بانک سامان، اپلیکیشن موبایل بانک اقتصاد نوین، اپلیکیشن موبایل بانک سپه، اپلیکیشن موبایل بانک آینده و یا غیره استفاده کنید و یا امكان دارد شما در طول روز به استفاده از ابزارهای دیگری در گوشی همراه خود بپردازید.

به عنوان مثال امكان دارد برای دنبال کردن رویدادهای ورزشی از اپلیکیشن موبایل شبكه سه استفاده کنید و یا برای دنبال کردن برنامه های تلویزیونی امكان دارد از اپلیکیشن اندروید پخش زنده استفاده نمایید. همینطور برخی كاربران كه از طریق فروشگاه اینترنتی به خرید میپردازند امكان دارد از اپلیکیشن سایت های مانند اپلیکیشن موبایل دیجی كالا و یا اپلیکیشن موبایل بامیلو استفاده کنند.

همینطور امكان دارد اپلیکیشن بازی خاصی هم برای PC ارایه شود و هم به صورت اپلیکیشن موبایل ارایه گردد كه در این صورت توسعه دهنده نرم افزار سعی ميکند این بازی را بر پایه دستگاه های دیجیتال تولید کند. به عنوان مثال اپلیکیشن م وبایل clash of clans از مواردی است كه برای انجام بازی برنامه نویسی شده است. یا بازی angry birds يکی دیگر از موارد اپلیکیشن موبایل است.

همه این ابزارها كه در دسترس شما قرار گرفته اند اپلیکیشن موبایل نام دارند كه امكان دارد براساس نوع سیستم عامل يک گوشی همراه، برای اجرا نیازمند بستر و سیستم عامل مورد نیاز خود باشند مربوط به خود باشند. شرکت طراحی اپلیکیشن اندروید

يک اپلیکیشن موبایل امكان دارد بر پایه سیستم عامل اندروید باشد كه به در این حالت به این نرم افزار اصطلاحاً اپلیکیشن اندروید می گویند. یا امكان دارد سیستم عالی كه این نرم افزار را مدیریت می کند برپایه IOS باشد كه در این حالت به آن اپلیکیشن IOS یا اپلیکیشن اپل می گویند. برای دیگر سیستم عامل ها همانند ویندوز فون، بلک بری، جاوا، سیمبین و غیره هم اپلیکیشن هایی بسته به نوع بستر سیستم عامل طراحی شده است.

توسعه دهندگان اپلیکیشن موبایل، همانطور كه سعی کرده اند براساس دستگاه های مختلف ورژن های متفاوتی از نرم افزار را ارایه دهند، برای سیستم عامل های مختلفی كه امكان دارد بر روی موبایل به كار رود هم سعی ميکنند به ساخت و طراحی ورژن های مختلفی از يک اپلیکیشن موبایل بپردازند.

شرکت طراحی اپلیکیشن اندروید

شرکت طراحی اپلیکیشن اندروید

بررسی معیار کلیدی ارزیابی شرکت های سازنده اپلیکیشن

کارشناسان حرفه ای و با تجربه

خیلی از دوستان با انتخاب فریلنسر یا جذب برنامه نویس اقدام به طراحی اپلیکیشن موبایل می کنند. این مورد شاید در ابتدا در هزینه های شما صرفه جویی ایجاد کند اما در بلند مدت با خطر از دست دادن کل برنامه مواجه هستید. به هر حال ریسک كار با يک شخص به كه از حضور وی در سال های بعد اطمینان ندارید، همیشه وجود دارد.

خب این ریسک برای شرکت برنامه نویسی هم وجود دارد اما معمولا شرکت های با سابقه بالا کمتر اعتبار خود را زیر سوال می برند. پس مهم است كه در زمانی كه اپلیکیشن شما صاحب مشتری و درآمد شده و شما نیاز به حضور يک تیم فنی با تجربه در کنار خود هستید از حضور آن تیم مطمین باشید. شرکت طراحی اپلیکیشن اندروید

توجه به دیزاین و رابط كاربری شرکت طراحی اپلیکیشن اندروید

بسیاری از شرکت ها وب سایت های زیبایی داشته و وقت زیادی برای طراحی سایت خود گذاشته اند اما آیا در پشت صحنه، خروجی ها هم به همین مقدار زیباست؟! برای اطمینان از این مورد به نمونه كارهای طراحی اپلیکیشن آن شرکت بیشتر توجه داشته باشید.

برنامه نویسی به سبک نیتیو

در حال حاضر دو روش طراحی اپلیکیشن وجود دارد. روش هیبریدی كه در حقیقت يک سایت است و با نرم افزارهای واسط از وب سایت خروجی اپلیکیشن هم گرفته می شود. به طور مثال يک سایت فروشگاهی كه با وردپرس طراحی ساخته شده است را می توان با نرم افزارهای واسطه ای تبدیل به يک اپلیکیشن فروشگاهی نمود. شرکت طراحی اپلیکیشن اندروید

ارایه خدمات پشتیبانی حرفه ای پس از تحویل اپلیکیشن شرکت طراحی اپلیکیشن اندروید

شرکت ساخت اپ موبایل باید بتواند در زمانی كه شما كاربر زیادی جذب کرده اید پشتیبانی مناسبی اراده دهد پس به بندهای پشتیبانی قرارداد توجه داشته باشید. چه مدت پشتیبانی رایگان هست و برای چه مواردی؟ هزینه سرور و هاست اپلیکیشن ساخته شده با کیست؟ پس از آن پشتیبانی با چه قیمتی و به چه صورتی داده می شود؟ اگر به توسعه نیاز داشته باشید با چه هزینه ای و در چه مدت زمانی انجام می شود؟  شرکت طراحی اپلیکیشن اندروید

بررسی و تست اپلیکیشن پیش از تحویل

این مورد مهم است كه قبل از اینكه شما به يک شرکت طراحی اپلیکیشن وارد شوید افراد دیگری وارد شده و پروژه سفارش داده اند. با يک پرس و جو ساده می توانید با نحوه كار يک شرکت طراحی اپلیکیشن آشنا شوید.

پنل مدیریت با کدنویسی استاندارد

استفاده از پنل مدیریت با کدنویسی استاندارد كه تعداد كاربر همزمان بالای اپلیکیشن را تضمین کند. این مورد در کیفیت كار با اپلیکیشن خیلی مهم است. هرچه روی پنل مدیریت اپلیکیشن حرفه ای تر كار شده باشد اپلیکیشن با کیفیت تری خواهیم داشت. خیلی از اپلیکیشن ها ظاهر زیبایی دارند اما به علت برنامه نویسی ضعیف در سمت سرور و پنل مدیریت با افزوده شدن كاربران همزمان كارکرد ضعیفی از خودشان نشان می دهند.

شرکت طراحی اپلیکیشن اندروید

شرکت طراحی اپلیکیشن اندروید

تماس با الفباوب برای طراحی اپلیکیشن

گروه طراحی الفباوب با طراحی اپلیکیشن های اندروید، ios و انوع اپلیکیشن های کاربردی، پزشکی، فروشگاهی، خدماتی، بازی، پیامرسان و … در کنار شماست تا بهترین ها را به شما ارایه کند. این مجموعه به معنای واقعی شما را در رسیدن به موفقیت در عرصه کسب و كارتان یاری می رساند. شرکت طراحی اپلیکیشن اندروید

برای دریافت اطلاعات بیشتر و همینطور ثبت درخواست خود از طریق شماره تماس های ذکر شده در همین صفحه با ما تماس بگیرید! در این شرکت حرفه ای طراحی اپلیکیشن برای سراسر ایران، مشاوره 100% رایگان نیز برای دریافت نتیجه بخش ترین خدمات صورت می گیرد.

شرکت طراحی اپلیکیشن اندروید

سوالات متداول
  • از مزایای طراحی اپلیکیشن برای کسب و کارها به چه مواردی می توان اشاره کرد؟

ارتباط مستقیم با مشتری، معرفی خدمات و محصولات، سبقت از رقبا، افزایش فروش و گسترش محدوده فروش، افزایش درآمد و صرفه جویی در هزینه ها و… از مزایای طراحی اپلیکیشن برای کسب و کارها است.

  • چرا طراحی اپلیکیشن برای کسب و کارها از اهمیت بالایی برخوردار است؟

در دنیای مدرن امروز که همه یک تلفن هوشمند به دست دارند، طراحی اپلیکیشن برای کسب و کارها به منزله به وجود آوردن نزدیک ترین ارتباط با افراد بوده و توسعه و پیشرفت کسب و کار را همراه دارد.

  • همزمان با طراحی اپلیکیشن برای کسب و کارها، چه نکاتی را باید در نظر داشت؟

جلوه بصری گیرا و زیبا، رابط کاربری آسان و متناسب با نیاز مخاطب، شناخت و تشخیص مشتری ها و قابلیت بر روی هر نوع تلفن هوشمند، از نکاتی است که باید به هنگام طراحی اپلیکیشن برای کسب و کارها در نظر داشت.

موضوعات مقاله

امتیاز :
2 Responses/5
اولین دیدگاه را شما بنویسید.

2 دیدگاه برای “شرکت طراحی اپلیکیشن اندروید

  1. سلام یه اپلیکیشن میخواستم که فقط خرید و فروش ماشین از طریق خود کاربر انجام بشه یه جورایی دیواری که فقط ماشین داره هزینه چقدره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *