طراحی اپلیکیشن اجاره ویلا

13
اسفند
1401

طراحی اپلیکیشن اجاره ویلا چیست؟ برای ساخت اپلیکیشن خرید و فروش ویلا چگونه اقدام کنیم؟ هم اکنون اجاره ویلا تبدیل شده به یکی از مشکلات سفر، برای همین، الفباوب سعی داره با ارائه ایده های تازه قدم بزرگی در رونق کسب و کار شما برداره.

عدم وجود ویلای خوب و مناسب، کمبود وقت برای پیدا کردن مکان مناسب، تفاوت قیمتی، قابل اعتماد نبودن افراد و… باعث شدن تا طراحی اپلیکیشن اجاره ویلا به یکی از ملزومات تبدیل شه. یکی از ویژگی های اپلیکیشن اجاره ویلا، بارگذاری تصاویر سه بعدی و متنوع تا مشتریان گرامی حداکثر دید رو بر روی انتخاب خود داشته باشن.

الفباوب یکی از بزرگ ترین و قدیمی ترین شرکت های طراحی سایت و اپلیکیشن هست که به حرفه ای ترین شکل می تونه بهترین اپلیکیشن های حوزه املاک را برای شما طراحی کنه. برای طراحی آپ حوزه املاک می تونین از طریق شماره تماس 02188424079 با ما تماس بگیرید و مراحل شروع به طراحی اپلیکیشن را از مشاورین کاربلد و حرفه ای ما دریافت کنید.

اجاره منزل مسکونی هم از دغدغه های زوج های جوان بوده که می شه با تخفیف هایی باور نکردنی او هارو به سمت اپلیکیشن جذب کرده و اپلیکیشن اجاره ویلا رو در سطح شهر بدرخشانید. از دیگر امکانات در دسترس اپ اجاره ویلا و منزل مسکونی، پیشنهادات هفتگی بوده که به شکل نوتیفیکیشن به کاربران عزیز ارسال می شه.

در قسمت نظرات اپ اجاره ویلا و منزل مسکونی، می شه از نظرات کاربران محترم بهره مند شد تا هم در سیاست کاری خود تجدید نظر کرد ویا فراهم کردن منازلی مطابق با نظرات کاربران. طراحی اپلیکیشن هم از اقدامات مهم یک سرمایه گذار بوده که با همه المان های دراختیار خود، اقدامات زیربط رو تحت کنترل در اورده و سود خالص رو ترقی ببخشه.

در طراحی اپلیکیشن مخصوص اجاره، هم می تونه با مشاوره انلاین و یشنهاد های ویژه و فروشگاه انلاین، منازل اجاره ای رو به پیش اجاره گذاشته و قسمتی از هزینه های مربوط رو بابت تعهد مشتری دریافت کنه.

چگونه به طراحی اپلیکیشن اجاره ویلا بپردازیم؟

باید قبل از آن که اپلیکیشن خود را توسعه بدید، بررسی کنید و مشاهده کنید که آیا مشتری های شما دارای ویژگی های همچون داشتن درک خوب از تکنولوژی، بررسی کردن موبایل به صورت مداوم، رضایت از محتوای شما و درخواست برای افزایش حجم آن، علاقه مند بودن به پیشنهاد های فصلی که از طرف شرکت شما ارائه می شه یا شرکت کردن در همایش های شما، درخواست ارائه خدمات ویژه برای مشتری ها، استفاده کردن از اپلیکیشن رقبا را دارند یا خیر؟ بنابراین اگه مشتری های شما دارای ویژگی های بالا بودند، می تونید برای کسب و کار خود یک اپلیکیشن طراحی و توسعه بدید.

بازار املاک و مستغلات همیشه پرتقاضا و پر از رقابت بوده، و امکان داره شما برای فروش بیشتر روش های مختلفی رو امتحان کرده باشن. یکی از مواردی که امکان داره امتحان کنین ایجاد یک اپلیکیشن موبایل و ایجاد خدماتی متفاوته که می تونه در رقابت و جذب مشتری به شما بیشتر کمک کنه.

در سراسر دنیا آژانس های اجاره ویلا به سرعت به سمت توسعه اپلیکیشن می رن و بعضی از اپلیکیشن ها تبدیل به مرجع های این صنعت شدن، مثل اپلیکیشن دیوار که به نوعی همه برای جستجو به سراغ اون می رن، اما برای موفقیت در بازار املاک و مستغلات موبایل، لازم نیست دیوار باشین!

فقط به این فکر کنین: بیش از 90 درصد بنگاه های املاک از دیوار استفاده می کنن. املاک و مستغلات در حال حاضر بسیار دیجیتالی شده، اما داشتن یک اپلیکیشن تنها اولین قدمه و اپلیکیشن های موبایلی املاک و مستغلات، نگاهی به آینده هست.

در حالی که داشتن یک سایت برای کسب و کار شما عالیه، اما امکان داره هر کسی یک سایت داشته باشه. ما در شرکت الفباوب، به شما نشون می دیم که چگونه ویژگی های خاص موبایل می تونه برای کسب وکار و مشتریان شما ارزش ایجاد کنه و چه ویژگی هایی برای یک اپلیکیشن موفق کارگزاران املاک و مستغلات لازمه و چقدر هزینه برای اجرا آن نیازه.

چرا یک اپلیکیشن اجاره ویلا و مستغلات ایجاد کنیم؟

بر اساس گزارش انجمن ملی مشاوران املاک اروپا، 76 درصد از خریداران خانه از تلفن همراه یا تبلت برای جستجوی خانه خود استفاده می کنن و اپلیکیشن های جدید املاک و مستغلات دائما در حال توسعه و ظهور هستن.

اکثر مردم از تلفن همراه استفاده می کنن و از طریق آن به اینترنت دسترسی دارند در واقع، اون ها تقریباً برای همه چیز از تلفن همراه استفاده می کنن، از سفارش غذا گرفته تا جستجوی خانه و ویلا.

بیشتر زمانی که مردم در حال استفاده از تلفن های همراه هستن به اپلیکیشن های موبایل اختصاص داره، این موضوع نشون می ده که ایجاد سایت های تلفن همراه کافی نیست، چون مردم بیشتر وقت رو در اپلیکیشن ها می گذرونن.

چرا مردم زمان زیادی رو در اپلیکیشن ها صرف می کنن تا در سایت ها؟ اول اینکه اپلیکیشن ها سریع تر و سازگارتر با تلفن های همراه هستن و دوم اینکه، اپلیکیشن ها به سخت افزار تلفن همراه دسترسی دارن، که امکان بسیاری از ویژگی های خاص تلفن همراه رو فراهم می کنه.

به عنوان مثال، می تونید اعلان های هدفمند رو برای کاربران ارسال کنین، از سخت افزار دستگاه های تلفن همراه مانند دوربین ها برای واقعیت افزوده استفاده کنین. به یاد داشته باشین که با تغییر سبک زندگی مخاطبان، و شروع نسل جدید به خرید خانه از طریق اینترنت می شه مشتریان بیشتری رو جذب کرد.

طراحی اپلیکیشن را از کجا شروع کنیم؟

پیش از هرچیزی بازار هدف خودتون رو تحلیل کنید، گروه سنی هدف خود تون رو مشخص کنید؛ مثلاً اگه محصولی دارید که برای کودکان مناسبه، باید والدین را جزو گروه هدف خود قرار بدید. پلتفرم خودتون رو مشخص کنید، چون اغلب کاربران از گوشی های اندرویدی استفاده می کنند، باید ابتدا از نسخه اندروید شروع کنید، بعد سراغ IOS برید.

عوامل تاثیرگذار بر هزینه ساخت اپلیکیشن عبارت اند از:

  • عوامل فنی و پیچیدگی آن
  • تعداد سیستم عامل ها و دستگاه هایی که اپلیکیشن باید روی آن اجرا شود.
  • UI و UX و گرافیک و انیمیشن های طراحی شده
  • نحوه اتصال اپلیکیشن به سرور
  • مدل کسب و کار
  • عملکرد و قابلیت های اپلیکیشن
  • زمان انجام پروژه

چرا به طراحی اپلیکیشن اجاره ویلا – خانه و … نیاز داریم ؟

هم اکنون اکثر نیازهای ما از طریق اینترنت برطرف می شه. یافتن خانه برای خرید یا اجاره هم از موارد بسیار استرس زاس. اگه تجربه اجاره نشینی داشته باشین حتما با مشکلات اون آشنا هستین.

با پیشرفت هایی که در دنیای اینترنت صورت گرفته، املاک و کار مشاوره املاک هم دچار تغییرات زیادی شده. هم اکنون مردم برای پیدا کردن خانه مورد نیاز خود ابتدا در سایت های املاک به جستجو می پردازند.

اینترنت به عنوان یک ابزار در دسترس مکانی مناسب برای رفع نیازها هست. برای همینه که مشاورین املاک حتما باید به فکر طراحی اپلیکیشن اجاره ویلا برای کسب و کار خود و بهبود چند برابر آن باشن. شما تنها با یکبار طراحی اپلیکیشن اجاره ویلا به همراه اپلیکیشن می تونید سال ها از مزیت های آن برخوردار شین.

خرید سایت خرید و اجاره ویلا نتیجه بسیار بهتری در روش سنتی ایفا می کنه، طراحی اپلیکیشن اجاره ویلا یک برد دو طرفه برای شما و مشتریان شما خواهد بود. از جمله بعضی مزیت های اجرا سایت املاک عبارت هستن از :

  • محله بندی و منطقه بندی املاک
  • جستجو پیشرفته ملک بر اساس قیمت، متراژ، نوع کاربری، اجاره و فروش، زیر بنا، نوع ساخت و …
  • نمایش مکان حدودی مکان روی نقشه
  • قابلیت ثبت آگهی املاک توسط مردم
  • قابلیت ایجاد مشاورین املاک مختلف
  • قابلیت نمایش تصاویر، فیلم و جزئیات املاک

اینها تنها بخشی از مزیت های طراحی اپلیکیشن اجاره ویلاه. مزیت های بسیار زیادی هم قطعا برای مشاورین خواهد داشت از جمله :

  • داشتن تصاویر و اطلاعات دقیق املاک
  • قابلیت مسیریابی
  • کدبندی خودکار و دقیق املاک
  • گزارش بازدید و دریافت بازخوردهای دقیق
  • ایجاد بخش فروش ویژه با طراحی اپلیکیشن مشاورین املاک
  • قابلیت نمایش املاک به هزاران مشتری بدون نیاز به حضور آنها
  • مرتب شدن فایل های املاک

در طراحی اپلیکیشن اجاره ویلا می تونید انواع مختلفی از مسکن رو گروه بندی های دلخواه رو ایجاد کنین، از جمله، زمین، باغ، ویلا، آپارتمان و … به همراه پارامترها و دسته بندیهای مختلف. الفباوب با طراحی تخصصی اپلیکیشن و سایت املاک کسب و کار شما رو به مراحل و لول های بسیار بالاتر ارتقا خواهد داد.

جهت دریافت مشاوره کامل و همچنین قیمت طراحی اپلیکیشن اجاره ویلا با شرایط ویژه با متخصصین الفباوب در تماس باشن. طراحی اپلیکیشن مشاوره املاک به همراه اپلیکیشن، پنل مدیریت حرفه ای به شکل صد درصد دست نویس و اختصاصی کدنویسی شده، برای همین امکان ایجاد هر تغییر و شخصی سازی بدون هیچگونه محدودیت برای ما فراهمه.

مهم ترین دلایل برای طراحی اپلیکیشن اجاره ویلا

وقتی برای کسب و کار املاک خود اپلیکیشن قوی طراحی می کنین، تعداد بیشتری مراجعه کننده خواهید داشت، انگار که طراحی اپلیکیشن مشابه دیجی کالا رو انجام داده اید.

اون ها می تونن با صرف زمان اندک از تعداد زیادی ملک دیدن کنن و با یک مقایسه ساده به نتیجه دلخواه برسند. شما با طراحی اپلیکیشن اجاره ویلا به مشتریان کمک خواهید کرد تا در کمترین زمان صاحب خانه و ملک شن و به این شکل رضایت اون ها رو جلب کنین.

هرچه قدر طراحی اپلیکیشن اجاره ویلا شما با کیفیت تر انجام شده باشه، همچنین شما بتونید به شکل دقیق اطلاعات فروش ملک رو در اختیار اون ها قرار بدین، باعث می شه تا اون ها بیشتر به شما اعتماد کنن و به شمار دیگر افراد معرفی کنن. پس میبینید ساخت اپلیکیشن اجاره ویلا برای توسعه شغلی چه میزان اهمیت داره!

  • ورود به دنیای دیجیتال با طراحی اپلیکیشن اجاره ویلا
  • برند سازی
  • ورود به بازار جهانی و بزرگتر
  • عدم محدودیت مکانی و زمانی

یک پیشنهاد برای اپلیکیشن های اجاره ویلا

طراحی اپلیکیشن اجاره ویلا حرفه ای معمولا به این صورته که اشخاص با عضویت در اپلیکیشن شما می تونن خانه یا ملک رو با جزئیات کامل وارد اپلیکیشن کنند، انگار که داره با طراحی اپلیکیشن فروشگاه اینترنتی کار می کنه، و بعد از اخذ تاییدی توسط مدیریت به نمایش عموم در بیاد.

در طراحی اپلیکیشن مشاور املاک و ساخت اپلیکیشن اجاره ویلا شما می تونید امکانات متنوع و خلاقانه ای رو برای کاربران خود ارائه دهید. شما می تونید با قرار دادن امتیازاتی به کاربران فعال، باعث تشویق بیشتر اشخاص شین. جذابیت طراحی اپلیکیشن مشاور املاک که خانه های مدرن رو نشون می ده از ویژگی های مهم برای جذب مشتری به شمار میاد.

شما باید به شیوه ای مدرن بتونید ساختمان های متعدد رو برای بازدیدکننگان به نمایش بذارید. شما می تونید با تصاویر کاملی از محله و با استفاده از امکانات به روز به شکل مجازی مخاطبان رو به گشت و گذار در محله ببرید و هرچه در این زمینه جالبه، برای بینندگان به نمایش در بیارین.

نیاز به طراحی اپلیکیشن اجاره ویلا دارید؟ با ما تماس بگیرین.

قیمت طراحی اپلیکیشن اجاره ویلا

برای تعیین هزینه طراحی اپلیکیشن اجاره ویلا در ابتدا باید ماژول ها و فیچرهایی مورد نیازه رو بررسی کرده و به شرکت طراحی اپلیکیشن اجاره ویلا در قالب یک داکیومنت ارسال کنین، بعضی از این ماژول ها شاید برای شروع سودآوری برای شما نداشته باشه و اکنون فقط برای شما هزینه داره، مثلا شما وقتی کاربر یا مشتری ندارید که وارد اپلیکیشن بشه باشگاه مشتریان چه سودآوری برای شما داره؟

اینکه الفباوب لقب بهترین شرکت طراحی اپلیکیشن اجاره ویلا به آن اختصاص داده شده یک شعار نیست! الفباوب با توجه به تیم بسیار حرفه ای و متخصصی که داره علاوه بر بهترین شرکت طراحی اپلیکیشن در مباحث فنی، پشتیبانی و تخصصی اپلیکیشنه در مبحث تعیین قیمت طراحی اپلیکیشن اجاره ویلا می شه گفت بسیار مناسب و معقول عمل کرده تا بتونه در زمینه طراحی اپلیکیشن اندروید املاک و طراحی اپلیکیشن ios املاک شرکای تجاری قوی و مستعدی برای خود فراهم کنه.

طراحی اپلیکیشن املاک و ویلا تخصص ما در الفباوب است!

بازار املاک سریعتر از آنچه تصور می شه در حال توسعه هست. یک بازار به سرعت در حال توسعه فرصتی برای اشتباه باقی نمیذاره. شما باید نیازهای همه مشتریان رو برآورده کنین در غیر این صورت، مبارزه رو باختید. طراحی اپلیکیشن می تونه سلاحی در برابر همه رقبا باشه.

فروش سریع تر

مشاورین املاک می تونن با استفاده از طراحی اپلیکیشن املاک روند فروش رو سرعت ببخشن. تورهای مجازی در توسعه اپلیکیشن، نمایش های طولانی رو کوتاه می کنه، اسناد رو می شه به شکل دیجیتال امضا و انتقال داد و املاک رو می شه سریع تر پیدا کرد.

اتوماسیون کردن کارها

کارگزاران قادر خواهند بود بیشتر وظایف رو که معمولاً زمان بره به اپلیکیشن محول کنن. اطلاعات دارایی رو می شه به شکل خودکار پر کرد، چت بات ها می تونن بلافاصله به مشتریان پاسخ دهند و سرنخ ایجاد کنن.

خریداران خانه همچنین از اتوماسیون سود می برند، چون می تونن فوراً اسناد رو دریافت کنن، پیشنهادات رو ارسال کنن و از خانه های جدید مطلع شن.

کانال ارتباطی شبانه روزی

داشتن یک کانال ارتباطی 24 ساعته در یک اپلیکیشن، مکالمات فوری رو فعال و زمان انتظار رو کاهش میده. و این خود معجزه فناوری اطلاعاته.

تجربه مشتری در طراحی اپلیکیشن اجاره ویلا

مشتریان از ذخیره جستجوها و املاک مورد علاقه خود، دریافت اطلاعات دقیق محله، دسترسی سریع به ماشین حساب، شرکت در تورهای سه بعدی و موارد دیگر سود خواهند برد.

 

 

شاید ایده های دیگری هم باشد که فرصت نوشتن درباره آن ها را در این مطلب نداشته باشیم یا این که اصلا به ذهنمان نرسیده باشند، در هر صورت شما می توانید برای طراحی اپلیکیشن اجاره ویلا، مشاور املاک و حوزه املاک با ما تماس بگیرید تا به بهترین شکل به شما برای اجرا شده ایده هایتان شما را یاری کنیم.

موضوعات مقاله

امتیاز :
2 Responses/5
اولین دیدگاه را شما بنویسید.

2 دیدگاه برای “طراحی اپلیکیشن اجاره ویلا

  1. سلام خسته نباشید برای ساخت اپلیکیشن اجاره ویلا چقدر باید هزینه کرد؟ لیست قیمت رو برام از طریق ایمیل ارسال کنید.

    1. سلام دوست عزیز، با توجه به امکاناتی که شما برای طراحی اپلیکیشن به اون نیاز دارید هزینه طراحی اپلیکیشن هم متغیر هست. برای دریافت اطلاعات بیشتر و مشاوره کاملا رایگان تماس بگیرید تا به بهترین شکل ممکن شمارو راهنمایی کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *