طراحی اپلیکیشن ارزان

1
آذر
1401

طراحی اپلیکیشن ارزان یکی از خدماتی است که ما در الفباوب به بهترین شکل ممکن انجام می دهیم، در این مطلب قصد داریم بیشتر به طراحی اپلیکیشن به صرفه بپردازیم تا به شما برای اجراسازی ایده هایی که دارید کمک کنیم. الفباوب شرکت طراحی اپلیکیشن تهران و دیگر شهرهای ایران در کنار شماست. همه کسب و کارهای اینترنتی، به دنبال محکم کردن خود در دنیای اینترنت و میان مردم هستند و هوشمندانه ترین اقدام شما می تواند طراحی اپلیکیشن کاربردی و امن برای مخاطبین باشد.

طراحی اپلیکیشن ارزان

قیمت طراحی اپلیکیشن

طراحی و برنامه نویسی اپلیکیشن های موبایلی، همیشه موضوعی سخت بوده و فرایندی پیچیده دارد که با توجه به نوع امکانات درخواستی و مدت زمان مورد نیاز جهت طراحی، هزینه طراحی اپلیکیشن تعیین و به شما اعلام می گردد.

طراحی اپلیکیشن ارزان در الفباوب چگونه اتفاق می افتد؟

خب، همانطور که می دانید طراحی اپلیکیشن با توجه به امکانات و نوع برنامه نویسی قیمت های متفاوتی را در برمیگیرد که ما در الفباوب با مشاوره رایگانی که ارائه می دهیم بعضی از امکاناتی که غیر ضروری به نظر می رسند را فاکتور میگیریم و به جای آن روی قابلیت های مهم اپلیکیشن شما متمرکز می شویم.

به همین سادگی می توانیم به طراحی اپلیکیشن ارزان بپردازیم و یک اپلیکیشن کاربردی با امکانات ضروری به شما ارائه کنیم. در بخش مشاوره به صورت حضوری یا تلفنی از شما در خصوص ایده نهایی سوال می کنیم و طبق آن بهترین راهکارها را برحسب بودجه ای که در اختیار دارید را ارائه می کنیم.

برای اطلاعات بیشتر در خصوص طراحی اپلیکیشن ارزان کافی است از طریق راه های ارتباطی ذکر شده در وب سایت با ما تماس بگیرید تا به بهترین شکل ممکن توسط مشاورین و کارشناسان برجسته شما را راهنمایی کنیم.

طراحی اپلیکیشن ارزان

وجود اپلیکیشن، ارتباط مشتری با شما را افزایش می دهد چرا که پس از هر بار نصب اپلیکیشن، شما در معرض دید او خواهید بود و دسترسی آسان تر، به معنی استفاده بیشتر نیز می باشد.

طراحی اپلیکیشن ارزان

ما در الفباوب با طراحی اپلیکیشن ارزان جدی تر خواهیم شد!

خیال نکنید که در الفباوب به رغم هزینه های کمتر نادیده گرفته می شوید، بلکه در این مجموعه به شما کمک می کنیم با هر بودجه ای که دارید بیشترین بهره را ببرید. ما در الفباوب با بهترین روش های طراحی اپلیکیشن در تهران و سایر شهرهای ایران همراه شما هستیم.

طراحی اپلیکیشن

در صورتی که قصد طراحی اپلیکیشن دارید باید بودجه خود را در نظر بگیرید. برای هزینه طراحی اپ نیز بهتر است نگران آن نباشید زیرا سرمایه مورد نیاز برای طراحی به نسبت تبلیغات دیگر به صرفه تر می باشد. چیزی که باید به آن اهمیت دهید این است که به نکات مهم طراحی اپلیکیشن توجه کنید در غیر این صورت تخصیص دادن سرمایه لازم برای طراحی اپ را به هدر داده اید. طراحی اپلیکیشن ارزان

استراتژی طراحی UX به شما این امکان را می دهد تا مسائل اصلی را پیش بینی کنید که به جذب کاربر در صفحات اپ موبایل کمک می کند. همچنین به شما در تعریف بودجه از قبل کمک خواهد کرد، در حالی که برنامه ریزی احتمالات و این توسعه موثر و مقرون به صرفه را تضمین می کند.

شما نه تنها نیاز به قابلیت استفاده را درک می کنید، بلکه در هنگام طراحی اپلیکیشن موبایل، که سرعت و چابکی برنامه را بهبود می بخشد، در عین حال هزینه های توسعه را کاهش می دهد. درست از تصمیم گیری در مورد قرار گرفتن محتوا و دیگر عناصر در اپ ،برای بررسی ویژگی هایی که برنامه کاربردی را بسیار تعاملی می سازد، استراتژی UX هزینه ها را کاهش می دهد و فرآیند را کارآمدتر می سازد.

چگونه اپلیکیشن بسازیم؟ مراحل طراحی اپلیکیشن

  1. تعریف هدف و نیاز خود از طراحی اپلیکیشن

اولین قدم در طراحی اپلیکیشن این است که شما بدانید قرار است برای چه هدفی و چه نیازی این اپلیکیشن را بسازید و جامعه هدف طراحی شما چه کسانی هستند.

با شناخت درست این موضوعات، دیگر کار های زائدی در پروژه انجام نخواهد گرفت و برعکس توجه نکردن به این موضوع، ممکن است باعث انجام کار های اضافی و در نهایت شکست پروژه شود. مزیت این مرحله این است که قیمت ساخت اپلیکیشن را نیز می توان در آن تعیین کرد.

طراحی اپلیکیشن ارزان

  1. شروع به طراحی اپلیکیشن

بعد از این که هدف و نیاز و مخاطبان خود را شناختید، باید یک طراحی کلی و مرحله به مرحله از جزییات اپلیکیشن خود را روی کاغذ آورده و دریابید که قرار است در هر کدام از قسمت های اپلیکیشن تان چه کاری انجام شود.

مطمئنا در درس مهندسی نرم افزار با کردار های زیادی برای این کار آشنا شده اید که از مهم ترین آنان میتوان به DFD و USECASE اشاره کرد. همچنین خوب است که در مورد پلتفرم های اپلیکیشن نیز اطلاعات داشته باشیم.

الفباوب، بهترین شرکت طراحی اپلیکیشن تهران به شما کمک می کند بهترین اپلیکیشن را با بهترین بودجه داشته باشید.

طراحی اپلیکیشن ارزان

  1. تحقیق و جمع آوری اطلاعات در حوزه اپلیکیشن

اکنون که دریافتید قرار است در اپلیکیشن شما چه کاری انجام شود باید قبل از شروعی به ساخت آن یک سری اطلاعات مورد نیاز را جمع آوری کنید. اولین مسئله ای که باید بررسی شود این است که آیا اپلیکیشن ای شبیه شما وجود دارد یا خیر.

بررسی این موضوع باعث میگردد که دیگر دچار موازی کار نشده و از آن مهم تر این است که اگر به این مورد توجه نکنید احتمال دارد به عنوان رعایت نکردن قانون کپی رایت دچار مشکلات قانونی و قضایی شوید. طراحی اپلیکیشن ارزان

دومین موضوع که باید درباره آن اطلاعات جمع آوری کرد این است که چقدر از اپلیکیشن ای که قصد دارید طراحی کنید عملی است. بسیار پیش میاید که روی کاغذ ایده های خیلی نابی تولید میشود اما پیاده سازی عملی آن ها در حد غیر ممکن است. بازار یابی و درآمد زایی سومین موضوعی است که باید به آن اندیشیده شود.

یک اپلیکیشن هر چقدر هم عالی باشد تا زمانی که یک مشتری واقعی نداشته باشد برای شما سود و درآمدی نخواهد داشت. پس حتما قبل از انجام کار ساخت اپلیکیشن یک مشتری واقعی پیدا کنید و یک قرارداد واقعی برای خودتان به ثبت رسانید.

طراحی اپلیکیشن ارزان

  1. ساخت وایر فریم و استوری برد پیش از طراحی اصلی اپلیکیشن

اکنون نوبت این است که نقشه راه برای شروع کار ترسیم کرده و کار هایی که قرار است در آینده انجام بگیرد را به درستی میان افراد گروه تقسیم کنید تا هر عضوی با شرح وظایف خود به درستی آشنا گردد. در این مرحله باید نمونه کوچک از اپلیکیشن خود بسازید تا حدودی از کاری که قرار است در اختیار داشته باشید.

طراحی اپلیکیشن ارزان

  1. طراحی بک اند اپلیکیشن خود

به طور کلی به قسمت هایی از یک اپلیکیشن که با سرور در ارتباط است بک اند گفته میشود. شما بعد از این که ظواهر و یا به اصطلاح همان فرانت اند اپلیکیشن خود را طراحی کردید، باید دریابید که از سمت سرور نیز چه کار هایی قرار است انجام بگیرد و چه مراحلی را باید پشت سر بگذارید. طراحی اپلیکیشن ارزان

در این قسمت شما درمیابید که چه داده هایی قرار است به اپلیکیشن شما ورود و یا از آن ها خارج شود. همچنین در این قسمت به بررسی موارد نیاز اپلیکیشن به ارتباط با سایت ها و اپلیکیشن های دیگر در بستر اینترنت پرداخته می شود. طراحی اپلیکیشن ارزان

طراحی اپلیکیشن ارزان

  1. ساخت یک نمونه تست و ارزیابی آن

اکنون که شما یک طراحی اولیه هم از ظاهر اپلیکیشن ( FRONT-END ) و هم از سمت سرور اپلیکیشن ( بک اند ) اپلیکیشن خود دارید، وقت آن است که این نمونه اولیه را تست کنید و از نقطه ضعف های آن آگاه شوید. بهترین مخاطبان برای این کار خود اعضای گروهتان، همکاران، دوستان و اعضای خانواده خودتان هستند. طراحی اپلیکیشن ارزان

دلیل این انتخاب این است که افراد نام برده شده بیشتر برای تست وقت گذاشته و با پیگیری و دل سوزی بیشتری این کار را دنبال میکنند. از سوی دیگر اگر تست این نمونه اولیه توسط افراد غیر متخصص ممکن است باعث ایجاد بی اعتمادی از همان اول نسبت به اپلیکیشن شما در صورت وجود مشکل شود. البته در این مرحله هر چقدر اندازه جامعه تست کننده بیشتر باشد بهتر است.

طراحی اپلیکیشن ارزان

  1. ساخت سمت سرور اپلیکیشن یا همان بک اند آن

در این مرحله شما باید آن طراحی ای که در قدم پنجم از بک اند اپلیکیشن خود بر روی کاغذ آورده بودید به مرحله اجرای عملیاتی درآورید. کار هایی که عموما در این گام انجام میشود شامل: طراحی پایگاه داده ها، طراحی سایت ها و اتصال اپلیکیشن به این پایگاه داده ها و سایت ها و یا پایگاه داده ها و سایت های دیگران است.

طراحی اپلیکیشن ارزان

  1. طراحی ظاهر اپلیکیشن

در مرحله هفتم شما بک اند اپلیکیشن خود را ایجاد کردید، اکنون در قدم بعدی نوبت این است که فرانت اند یا همان ظاهر اپلیکیشن خود را به مرحله ساخت فنی برسانید. در این مرحله مهم و حیاتی است که حتما از نقطه نظرات افرادی که در مرحله ششم یعنی همان تست شرکت کردند برای بهبود کیفیت نسخه نهایی خود استفاده کنید.

طراحی اپلیکیشن ارزان

  1. تست دوباره

شما یک بار در مرحله ششم نمونه اولیه خود را تست کردید و با خروجی آن مرحله در گام هفتم و هشتم ظاهر و باطن اپلیکیشن خود را تولید کردید. اکنون در گام نهم نوبت آن است که این نسخه عملیاتی اپلیکیشن خود را قبل از این که دست کاربران نهایی برسد تست کرده و مشکلات و نقطه ضعف های آن را رفع کنید. طراحی اپلیکیشن ارزان

طراحی اپلیکیشن ارزان

  1. انجام تغییرات لازم

بعد از آن که گزارش های به دست آمده را استخراج کردید و آن ها را تحلیل و بررسی کردید نوبت این است که آن تغییرات لازمه را اعمال کنید. اگر قسمتی که باید بهبود یابد مربوط به بخش سرور است باید به متخصص بک اند و اگر مربوط به نمای ظاهری اپلیکیشن است باید به دولوپر فرات اند سپرده شود تا صورت بگیرد. پس از انجام این مرحله دیگر میتوان گفت که نسخه نهایی اپلیکیشن شما آماده استفاده است.

طراحی اپلیکیشن ارزان

  1. رسیدگی به جزییات کار

در این مرحله باید به جزییات اپلیکیشن خود رسیدگی کنید. به طور مثال شما اکثرا در مرحله طراحی، اپلیکیشن خود را با محیط های شبیه سازی مانند : اندروید استودیو و یا ایکس کد اجرا می کنید. طراحی اپلیکیشن ارزان

شما باید این جزییات را به طور واقعی بررسی کنید یعنی باید ببینید که نصب اپلیکیشن شما بر روی انواع گوشی های اندروید و یا آیفون به درستی انجام میشود یا خیر. TEST FLIGHT یک ابزار مناسب برای کمک گرفتن از آن در این مرحله است. طراحی اپلیکیشن ارزان

طراحی اپلیکیشن ارزان

  1. انتشار اپلیکیشن در بازار، مایکت و …

بعد از آن که نسخه نهایی اپلیکیشن شما آماده شد، نوبت آن است که اپلیکیشن خود را در مارکت هایی مانند : گوگل پلی، اپ استور و یا سایت های مختلف ( البته مورد تایید و قابل اعتماد ) منتشر کنید. طراحی اپلیکیشن ارزان

بدیهی است که هر چه بازاری که میخواهید اپلیکیشن خود را در آن منتشر کنید بزرگتر و معروفتر باشد، این کار زمان گیرتر و سخت تر است. محیطی دیگر به نام PRE APPS نیز وجود دارد که به شما این اجازه را می دهد تا نسخه های ابتدایی اپلیکیشن خود را منتشر کرده و از نقطه نظرات کاربران این اپلیکیشن در راستای بهبود طراحی اپلیکیشن خود بهره ببرید.

طراحی اپلیکیشن ارزان

 

آشنایی با برجسته ترین مزایای طراحی اپلیکیشن

کاهش هزینه

هزینه نگهداری و اجرای یک اپلیکیشن صرفا چند میلیون است. بازاریابی مناسب اپلیکیشن شما باعث رشد مداوم و بیشتر کسب ­وکار شما می­شود. اگر اپلیکیشن شما به درستی طراحی شده و توسعه یافته باشد، تبدیل بازدید کننده به مشتری را تضمین می­کند.

سهولت دسترسی

زندگی این روزها بسیار پرمشغله است و افراد به دنبال راه­های آسان و راحت در حوزه ­های مختلف زندگی خود هستند. به جای رفتن به بازار، خرید آنلاین، راحت ترین روش خرید اقلام است. امروزه با توجه به قوانین و مقررات امنیتی که وجود دارد، اعتماد مردم در خرید آنلاین و تجارت الکترونیکی افزایش یافته است. این امر می­تواند موجب افزایش درآمد کسب­ وکار شما شود.

قابلیت دسترسی طراحی اپلیکیشن ارزان

حتی اگر کسب­ وکار شما دارای یک دفتر بزرگ در معروف ترین مکان باشد موفقیت را تضمین نمی ­کند، زیرا این مکان فقط برای تعداد کمی از افراد قابل دسترسی است. اما فضای آنلاین در دسترس همه جهان است. با استفاده از شرکت­های حمل و نقل حاضر شما می­توانید به راحتی در عرض چند روز محصولی را از یک کشور به کشور دیگر تحویل دهید.

بروز بودن اطلاعات

اگر می­خواهید مشتریان خود را از پیشنهادات یا فروش­ های ویژه خود مطلع کنید، باید از ابزارهای محیطی مانند تابلوها، بیلبوردها و یا … استفاده کنید. اما در مورد اپلیکیشن­ها شما می­توانید آن را در زمان واقعی به روز کرده و پیشنهادات خود را در هر زمان که بخواهید به مشتریان تان نشان دهید. از این طریق می­توانید دسترسی مشتریان به اطلاعات و در نهایت فروش را افزایش دهید.

مزایای مادام العمر

اپلیکیشن برای شما نتایج مادام العمری را خواهد داشت.  شما برای تبلیغات خارجی متناسب با هزینه­ای که می­پردازید، مدت زمان محدودی را در اختیار دارید. اما اپلیکیشن شما همواره وجود دارد و مزایای مادام العمری برای شما خواهد داشت.

ارائه خدمات بهتر طراحی اپلیکیشن ارزان

اگر شما محصولی را می­فروشید و می­خواهید مزایای محصول را به مشتری بگویید، می­توانید مقالات مربوط به آن را در اپلیکیشن خود آپلود کرده و خدمات لازم را به مشتریان خود ارائه دهید. این امر باعث افزایش آگاهی مشتریان درمورد محصول و اهمیت آن خواهد شد. شما همچنین می­توانید یک بخش پرسش و پاسخ برای ارائه توضیحات لازم به مشتریان داشته باشید.

برندینگ با استفاده از تصاویر و لوگو

برندینگ و ساخت برند خود یکی از بخش های مهم پیشرفت بیزینس شماست. زمانی که افراد یک رنگ یا لوگوی خاص را می بینند، باید به برند شما فکر کنند. همچنین به افزایش وفاداری مشتری در صورتی که درست استفاده شود کمک میکند.

ایجاد احساس امنیت در مشتری و مخاطب طراحی اپلیکیشن ارزان

آخرین و مهم ترین موردی که خوب است درباره آن بدانید، این است که ایجاد درگاه های امن و سریع برای پرداخت، اعتماد مشتری را دوچندان جلب می نماید. مشتری و مخاطبان، از هر قشری که باشند، به دنبال امنیت، دسترسی سریع و سرعت بالای پیگیری هستند و چه چیزی بهتر از یک اپلیکیشن خوب، کامل و کارآمد می تواند از پس ارضا کردن این خواسته بربیاید؟

 

نصب یک اپلیکیشن روی گوشی موبایل، به معنای نزدیک تر شدن کسب و کار و مشتری است. برنامه موبایل، دست شما را برای ارسال اخبار و اطلاعیه های مرتبط باز می گذارد. از همه مهم تر، اپلیکیشن به شما این امکان را می دهد که نظرات مخاطبین خود را هم بدانید. چرا که با ایجاد فضای ثبت نظر کاربران، مخاطبان نظرات منفی و مثبت خود را به اشتراک می گذارند. این روش به شما این امکان را می دهد تا به نقاط مثبت و منفی کسب و کار خود پی ببرید.

 

طراحی اپلیکیشن تهران

الفباوب از شما دعوت می کند برای طراحی اپلیکیشن در تهران و دیگر شهرهای ایران با بهترین هزینه های موجود تماس بگیرید. این مجموعه دارای بهترین گرافیست ها، برنامه نویسان، محتوا گذاران و … است که کمک کرده اند الفباوب مشتریان خود را همیشه راضی نگه دارد. اگر نیاز به طراحی هر نوع اپلیکیشن دارید کافیست با الفباوب، شرکت قدرتمند طراحی اپلیکیشن تهران تماس بگیرید و مشاوره 100% رایگان دریافت کنید.

طراحی اپلیکیشن ارزان

هزینه ساخت اپلیکیشن

شرکت های زیادی در زمینه طراحی اپلیکیشن موبایل ارائه خدمات می کنند اما یافتن بهترین شرکت طراحی اپلیکیشن، امری حساس و سخت است.      شما می توانید برای دریافت هزینه طراحی اپلیکیشن از طریق شماره تماس ذکر شده در وب سایت با ما تماس بگیرید و سفارش خود را ثبت کنید.

طراحی اپلیکیشن ارزان

موضوعات مقاله

امتیاز :
No Responses/5
اولین دیدگاه را شما بنویسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *