طراحی اپلیکیشن املاک وردپرس

1
اسفند
1401

ایا نیاز به طراحی اپلیکیشن املاک وردپرس دارید؟ با ما همراه شوید! قیمت طراحی اپلیکیشن املاک چقدر است؟ اپلیکیشن املاک وردپرس چیست؟ برای طراحی اپلیکیشن املاک چگونه اقدام کنیم؟

طراحی اپلیکیشن املاک وردپرس

رشد استفاده از موبایل باعث تغییر الگوریتم های گوگل در رتبه بندی سایت ها شده است. بنابراین داشتن نمایش مناسب برای موبایل یک امتیاز مثبت برای سایت شما محسوب می شود.

واکنشگرا یا ریسپانسیو بودن سایت ها برای نمایش مناسب در گوشی های موبایل و تبلت موضوع بسیار مهم در طراحی رابط کاربری در سال های اخیر بود که در حال حاضر بسیار رایج شده و کمتر سایتی است که واکنشگرا نباشد.

بیشتر افراد ترجیح می دهند با استفاده از تلفن همراه خود به جستجو و خرید در فروشگاه آنلاین بپردازند. در کل اپلیکیشن ها روشی مناسب و سریع برای ارائه مطالب شما و ارائه تجربه بهتر کاربری برای کاربران موبایل هستند. بنابراین باتوجه به حجم بالایی از کاربران که با موبایل سایت شما را باز می کنند داشتن اپلیکیشن ضروری به نظر می رسد.

البته منظورمان این نیست که هزینه زیادی صرف طراحی اپلیکیشن موبایل کنید. چرا که علاوه بر هزینه اپلیکیشن، طراحی اپلیکیشن زمان بر است و نیازمند طراحی رابط کاربری متناسب با وب سایتتان دارد.

اپلیکیشن های آماده وردپرس می توانند از طریق پلاگین هایی سازگار با قالب بر روی پوسته وردپرسی نصب و راه اندازی شوند. تصور کنید با بکارگیری اپلیکشن املاک می توانند محصولات، مطالب و اخبار شما را حتی اگر افلاین باشند، ببینند. این یک ویژگی جذاب از بکارگیری اپلیکشن است.

آیا نیاز به طراحی اپلیکیشن املاک وردپرس دارید؟ با ما تماس بگیرید! 

اپلیکیشن املاک وردپرس

سه نوع اصلی از پلتفرم های اپلیکیشن به شرح زیر می باشند:

  1. اپلیکیشن های پلتفرم دسکتاپ: اپلیکیشن های تحت ویندوزوی که بر روی سیستم عامل های دسکتاپ مثل مک، ویندوز، لینوکس و … نصب و اجرا می شوند.
  2. اپلیکیشن های پلتفرم موبایل: اپلیکیشنی که روی سیستم عامل گوشی همراه مثل اندروید، iOS، بلکبری و … نصب شده و اجرا می شوند.
  3. اپلیکیشن های پلتفرم وابسته به وب: اپ هایی می باشند که به صورت آنلاین اجرا شده یا می توان گفت که این اپ ها به صورت ابری برنامه نویسی شده اند.

اپلیکیشن ساز آگهی الفباوب چیست و چطور کار میکند؟

الفباوب یک راه سریع، آسان و بصرفه برای تبدیل وب سایت وردپرس شما به اپلیکیشن اندروید و آی او اس است. این اپلیکیشن با وب سایت شما به صورت یکپارچه کار میکند و از همان اطلاعات و همان کاربران استفاده میکند.

جهت ارتباط بین وب سایت و اپلیکیشن یک پلاگین طراحی شده است که بابد روی وب سایت نصب شود. این پلاگین وظیفه برقراری و همگام سازی اطلاعات بین وب سایت و اپلیکیشن را دارد٬ کاربرد دیگر آن استفاده برای تغییر و سفارشی سازی پوسته و تنظیمات اپلیکیشن است که از پیشخوان وردپرس انجام میشود. اپلیکیشن املاک وردپرس

الفباوب میتواند تمام نیاز های کاربران شما را برای یک جست و جوی آسان٬ سریع و هوشمند از طریق موبایل میان مطالب وب سایت شما برآورده کند. فقط کافیست برای طراحی اپلیکیشن املاک وردپرس با ما تماس بگیرید.

طراحی اپلیکیشن املاک وردپرس

امروزه طراحی اپلیکیشن موبایل مثل زمان های گذشته سخت و زمان بر نیست. اگر رقبای شرکتتان از اپلیکیشن موبایل برای کسب و کارشان استفاده می نمایند، شما هم می توانید از پلتفرم هایی که نیاز کمتری به کدنویسی دارند استفاده کنید.

درواقع تنها دلیل موثر برای استفاده شرکت ها از اپلیکیشن در کسب و کارهایشان می تواند رقابت آن ها با سایر رقبایشان باشد. همچنین با ظهور اپلیکیشن موبایل رقابت بین آن ها بیشتر شده است. بنابراین می توان نتیجه گرفت که با پیشرفت تکنولوژی میزان درخواست ها هم بیشتر می شود.

اپلیکیشن املاک وردپرس

طراحی اپلیکیشن اندروید املاک

اکثر پرسنل شرکت ها دارای گوشی تلفن هوشمند می باشند که این موضوع باعث می شود که ارتباط و همکاری در محل کار بین آن ها و مشتریان بدون درنظر گرفتن مسافت و زمان افزایش یابد. سهم بیشتر بازار اندروید نسبت به سایرین باعث می شود ارتباط بهتری بین کارمندان و مشتریان خود داشته باشید و اپلیکیشن ها بر روی تعداد بیشتری دستگاه تلفن همراه نصب شوند و تهیه گوشی های اندروید نسبت به سایر سیستم عامل ها مقرون به صرفه تر خواهد بود.

طراحی اپلیکیشن املاک وردپرس

مراحل طراحی اپلیکیشن املاک وردپرس

به طور کلی استفاده از اپلیکیشن در کسب و کار نشان دهنده این است که کسب و کار شما علاقمند به نوآوری و مدرن بودن دارد. مثلا اگر در ملاقات ها از تبلت استفاده کنید، مشتری ها تحت تأثیر این موضوع قرار خواهند گرفت. امروزه استفاده از پاورپوینت و همچنین اطلاعات چاپ شده یک موضوع کاملا جا افتاده است، اما از این نکته غافل نشوید که استفاده از امکانات جدید و مدرن تأثیر بسیار خوبی بر مشتری ها می گذارد.

جالب است بدانید اکثر شرکت ها دلایل چندان خوب و موثری برای استفاده از را اپلیکیشن ندارند، بلکه آن ها فقط به دلیل تحت تأثیر قرار دادن دیگران از آن استفاده می کنند. البته نا گفته نماند که انجام این کار هیچ ایرادی ندارد. بنابراین می توان بیان کرد که هیچ شرکتی در دنیا نمی تواند یک فناوری و یا تکنولوژی را از بیرون وارد سیستم خود کند و برای استفاده از آن به طور حرفه ای عمل کند. تنها با گذشت زمان و کار کردن با آن تکنولوژی می تواند سبب پیشرفت شود. در واقع امروزه هیچ چیزی بیشتر از توسعه دادن اپلیکیشن موبایل در کسب و کار ها نشان دهنده به روز بودن آن نیست.

قدم اول: شناخت نیاز

در ابتدا شما باید بتوانید یک تصویر کلی از نیاز یا مشکلی که می تواند توسط ایده شما در قالب نرم افزار مرتفع شود، داشته باشید. برنامه شما باید بتواند این نیاز را توام با کاهش هزینه، زمان و … برای مخاطب انجام دهد و در عین حال بازدهی بالایی داشته باشد.

قدم دوم: جامعه هدف

به جای اینکه سعی کنید تور خود را در اقیانوس پهن کنید، وارد یک برکه شوید و تمام ماهی ها را شکار کنید. داشتن جامعه هدف مشخص، بهترین راه برای بالا بردن بازدهی و استفاده از اپلیکیشن شما است.

در این قدم باید بدانید جامعه هدف شما دارای چه جنسیتی است، چه بازه سنی داشته و مهم تر از همه از چه پلتفرمی برای رفع نیاز خودش بیشتر استفاده می کند. اپلیکیشن املاک وردپرس

قدم سوم: مدل کسب درآمد

اپلیکیشن شما قرار است بر چه اساس سود آفرینی کند؟ در حال حاضر چند مدل متفاوت برای سود آفرینی از طریق برنامه های کاربردی وجود دارد: اپلیکیشن املاک وردپرس

  • اپلیکیشن های پولی
  • اپلیکیشن های رایگان با پرداخت درون برنامه ای
  • اپلیکیشن های تبلیغاتی
  • اپلیکیشن ها با حق دانلود اپلیکیشن املاک وردپرس

برای انتخاب هرکدام از این مدل های کسب درآمد، توجه به جامعه هدف اهمیت بالایی داشته و جدا از آن شما باید به مسائل مالی اعم از توسعه، بازاریابی، تبلیغات و انتشار نیز اهمیت بدهید.

قدم چهارم: اپلیکیشن را طراحی کنید

در گام چهارم شما باید در نهایت دست به کار شده و ایده خود را از کاغذ خارج کنید. برای طراحی اپلیکیشن شما دو راه اصلی دارید:

  1. برون سپاری طراحی به شرکت های مختلف
  2. یادگیری طراحی اپلیکیشن اپلیکیشن املاک وردپرس

قدم پنجم: توسعه نمونه اولیه

پس از طراحی اپلیکیشن، وقت آن رسیده که یک نمونه اولیه از برنامه خود را توسعه دهید. توسعه نمونه اولیه در اصل تبدیل ایده شما به برنامه با قابلیت های پایه ای آن است. با این کار شما می توانید خریداران را برای خرید ایده شما مجاب کرده و فرایند بازاریابی و جذب سرمایه را تسهیل کنید و از طرفی ایده خود را نیز فاش نکنید.

قدم ششم: آنالیز و تحلیل

آنالیز اپلیکیشن هایی که در حوزه شما فعالیت می کنند اولین قدم و در ادامه پیش بینی روند بازار و کارایی برنامه شما در رفع نیاز بازار نقشه راه شما را به شکل قابل توجهی برای شما روشن می سازد.

ساخت و طراحی اپلیکیشن املاک

قدم هفتم: Beta testing

با این روش شما نه تنها می توانید ریسک برنامه خود را کاهش دهید بلکه احتمال دیده شدن خود را در مارکت های اپلیکیشن مانند اپ استور به شکل قابل توجی می توانید افزایش دهید.

قبل از تست بتا چند نکته مهم را در نظر بگیرید:

بتا تسترها را شناسایی کنید؛ تحقیقات بازار و درک درست از جامعه هدف، تحلیل بازار فرایند بتا تستینگ را به شکل قابل ملاحظه ای برای شما آسان می کند.

ایرادات را حذف کنید؛ اپلیکیشن شما باید در پلتفرم های متفاوت به شکلی روان اجرا شود و باگ خاصی ایجاد نکند. تست آلفا به شما کمک می کند بیشترین ایرادات و باگ ها را حذف کنید.

بازخورد بگیرید؛ در اصل هدف از تست بتا بازخورد گرفتن از کاربران هدف می باشد، با تحلیل درست این بازخوردها شما می توانید ایرادات جزئی را حذف و رابط و تجربه کاربری اپ خود را بهبود ببخشید.

قدم هشتم: دیباگ و انتشار اپلیکیشن

در ابتدا سعی کنید معیارهای ورودی خود را بسنجید، قیف فروش و بازاریابی خود را گام به گام چک کرده و رفتار کاربران را به شکل ویژه تحلیل کنید و با توجه به بازخوردها، اپلیکیشن خود را اصلاح کنید.پس از طی مراحل فوق شما می توانید اپ خود را ارتقا و در نهایت انتشار دهید.

اپلیکیشن املاک وردپرس

با توجه به نکات گفته شده در مورد قبل، اگر رقبای شما از تکنولوژی جدید استفاده می نمانید، این می تواند تنها یک دلیل برای آن باشد که شما هم به فکر توسعه اپلیکیشن موبایل برای کسب کارتان باشید. بنابراین اگر اکنون ایده جدیدی برای گسترش و توسعه دادن ایده ها رقیبان خود دارید، سریع اقدام کنید. با انجام این امر می توانید زودتر از آنچه را که فکرش را می کردید، به موفقیت دست یابید.

با الفباوب برای طراحی اپلیکیشن املاک وردپرس در ارتباط باشید!

موضوعات مقاله

امتیاز :
No Responses/5
اولین دیدگاه را شما بنویسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *