طراحی اپلیکیشن املاک

9
بهمن
1401

طراحی اپلیکیشن املاک چیست؟ برای طراحی اپلیکیشن املاک چقدر باید هزینه کنیم؟ پیش زمینه های ساخت اپلیکیشن املاک چه چیزهایی است؟ باید بگوییم Application software یا به اختصار App به معنی نرم افزار کاربردی است که شامل طراحی اپلیکیشن حرفه ای موبایل می شود.

طراحی اپلیکیشن املاک به دو دسته طراحی اپلیکیشن اندروید املاک و طراحی اپلیکیشن ios املاک تقسیم می شود که طراحی اپلیکیشن املاک اندروید مناسب برای موبایل هایی با برند سامسونگ، هوآوی، شیاومی، نوکیا و دیگر برند هایی از این دسته می باشند و طراحی اپلیکیشن املاک ios تنها برای موبایل و تبلت های شرکت اپل ساخته می شوند.

طراحی اپلیکیشن املاک در شرکت طراحی اپلیکیشن الفباوب بسیار حرفه ای انجام می شود. برای اجرای گروهی از توابع هماهنگ، وظایف یا فعالیت هایی برای منفعت مخاطب طراحی شده است. ذات نرم افزار طراحی شده باید طوری باشد که بر طبق زمانه خود قابل بروزرسانی و ارتقا باشد و طوری طراحی شود که آن به خودی خود خراب یا فرسوده نشود که این موضوع تخصص آن شرکت طراحی اپلیکیشن است.


الفباوب، یکی از معتبرترین شرکت های طراحی اپلیکیش

ن و سایت در حوزه املاک است که با تیم بسیار خلاق و حرفه ای خود در تلاش است رضایت شما را به دست آورد. برای طراحی اپلیکیشن املاک – مشاور املاک – بنگاه و … از طریق راه های ارتباطی ذکر شده در وب سایت یا 02191008515 با ما تماس بگیرید.


طراحی اپلیکیشن املاکی

امروزه ارائه دادن خدمات در قالب اپلیکیشن های موبایل برای موفقیت بیشتر در هر کسب و کاری لازم است. بدلیل افزایش استفاده از تلفن های هوشمند، طراحی اپلیکیش خدماتی تاثیر زیادی بر پیشرفت و توسعه کسب و کار شما دارد.

رقابت در بازار املاک بسیار زیاد است و یافتن ملک مورد نظر از روش سنتی بسیار زمان بر می باشد. سریع ترین راه برای یافتن ملک مورد نظر از طریق اپلیکیشن املاک است. با طراحی اپلیکیشن املاک می توانید در ارائه خدمات خود تسریع ببخشید و کیفیت خدمات خود را افزایش دهید و باعث رشد و توسعه کسب و کار خود شوید. اپلیکیشن املاک در شرکت نرم افزاری الفباوب با قیمتی مناسب ساخته و طراحی می شود.

شرکت نرم افزاری الفباوب طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن را به صورت تخصصی انجام می دهد. تیم طراحی سایت و اپلیکیشن شرکت الفباوب از تعدادی نیروی جوان و تجربه حرفه ای تشکیل شده است. طراحی آپ یکی از خدمات پرطرفدار محسوب شده که می توانید برای آنلاین شدن تجارت خود و معرفی خدمات و فروش محصولات آن را طراحی کنید.

اهداف طراحی اپلیکیشن املاک

در ابتدا شما باید اهداف و چشم انداز آینده خود را برای طراحی اپلیکیشن املاک و مستغلات بدانید. بنابراین یکی از موضوعاتی که باید در انتخاب شخصیت مشتری برای شما مهم باشد، بحث اطلاعات مربوط به مالکیت کامل، بحث دسترسی سریعتر و دید کاربران شما است. ما در الفباوب پیشنهادی بهتر برای شما داریم که برای کمک به دسترسی بهتر و سریعتر کاربر، می توانید مقرون به صرفه ترین فایل ها را البته با توجه به شرایط آنها، در حال حاضر به برخی از مشتریان خود اطلاع دهید.

در اینجا این سؤال مطرح می شود که این تبلیغ باید به کدام مشتری ارسال شود یا کدام مشتری برای ما سود بیشتری دارد یا کدام مشتری شایسته این روند است؟ می توانید باشگاه مشتریان را برای درخواست املاک از قبل تعریف کنید. باشگاه مشتریان به شما کمک می کند تا کاربران را بهتر تجزیه و تحلیل کنید.

به عنوان مثال، کاربری که بیشتر ملک اجاره ای خریداری می کند یا خریداری که امتیاز بیشتری نسبت به مشتری دارد که از ویژگی های برنامه استفاده می کند فقط به این دلیل که آن کاربر برای شما سودآور است و این کاربر فقط یک مصرف کننده است.

طراحی اپلیکیشن املاک

مزایای طراحی اپلیکیشن املاک

گستردگی محصولات

تنوع فایل ها از هر دسته مثل محل یا محدوده مهمترین قسمت در طراحی اپلیکیشن های املاک مثل شیپور و دیوار است. فایل های دارای عکس تأثیرات بیشتری در انتخاب خریدار دارند.

راحتی در استفاده

سادگی و سهولت استفاده یکی از دلایل طراحی یک برنامه دیوار مثل است. پس، اکثر افراد می توانند از برنامه کمک گرفته و آگهی خود را درج کنند.

خرید فوری

یکی از مزایای اصلی طراحی اپلیشکشن مشابه دیوار، خرید فوری بین فروشنده و خریدار است. خریدار مستقیماً با فروشنده ارتباط برقرار می کند.

قابلیت نردبان و فروش فوری

از ویژگی های مهم دیوار نردبان و فروش فوری است باعث دیده شدن و فروش بیشتر می شود. البته این ویژگی ها دارای هزینه هستند.

تعرفه های رقابتی

در این برنامه ها قیمت های رقابتی بین فروشندگان وجود دارد که یکی از ویژگی های جذاب این نوع اپلیکیشن هاست.

امکانات رایگان

یکی از مهمترین ویژگی های طراحی اپلیکیشن هایی مثل دیوار در مقایسه با سایر برنامه ها، درج تبلیغات رایگان است. اپلیکیشن املاک، یک برنامه موبایلی است که به کاربران امکان داده می شود تا بتوانند آگهی های مختلف را مشاهده کرده و از آن ها استفاده کنند. این برنامه ها معمولا به عنوان یک پلتفرم بازاریابی و فروش به کار می روند و به کاربران امکان داده می شود تا آگهی های خود را به صورت رایگان یا پولی به اشتراک بگذارند و برای خرید یا فروش کالاها و خدمات به کار بگیرند.

با طراحی اپلیکیشن مشابه دیوار و شیپور میتوان به قابلیت درآمدزایی بالا رسید.

استفاده از اپلیکیشن املاک در بعد مکانی

بسیاری دیده شده است که شخصی از شهری به شهر دیگر نقل مکان می کند و نیاز به خانه، خوابگاه، سوئیت و یا… دارد. در این صورت فرد باید در شهر مورد نظر حضور داشته و بنگاه به بنگاه در جست و جوی خانه مورد نظر خود باشد. این کار هم از لحاظ زمانی و هم از لحاظ اینکه شخص هنوز با مسیر ها و بنگاه ها آشنایی ندارد، بسیار سخت است. یکی از مزایای استفاده از اپلیکیشن املاک، کمک به این افراد است. با استفاده از این اپلیکیشن ها می توان آدرس دقیق و خصوصیات ملک مورد نظر را مشاهده کرد.

مراحل طراحی و ثبت سفارش اپلیکیشن املاک

برای طراحی اپلیکیشن املاک پیش از هرچیزی با ما تماس بگیرید، ما ایده های شما را بررسی می کنیم و کلیه موارد موردنیاز برای طراحی اپلیکیشن را به شما ارائه می دهیم. همچنین هزینه طراحی اپلیکیشن پیش از اقدام به طراحی اعلام می گردد و همگی مکتوبا ثبت می شود.

پس از این که یک پیش زمینه از اپلیکیشن شما آماده شد آن را با شما درمیان می گذاریم و طبق سلیقه و ایده های شما حرکت می کنیم. طراحی اپلیکیشن اندروید و ios با بهترین قیمت و کیفیت صورت گرفته و طراحی ظاهری آن توسط بهترین طراحان تکمیل می گردد. قبل از انتشار سراسری، شما نیازمند این هستید که گروهی متخصص و همچنین جامعه ای از کاربران هدف خود تعیین کنید تا اپلیکیشن از نظر فنی و تخصصی و عمومی مورد تست و آزمایش قرار بگیرد. با این کار مشکلات و ایرادات مشخص می شود و می توانید آنها را رفع کنید.

پس از تایید شما اپلیکیشن به صورت کامل ساخته می شود و آماده انتشار در بازار و پلی استور خواهد بود. در این مرحله اپلیکیشن به شما تحویل داده می شود و خدمات پشتیبانی الفباوب همچنان در کنار شما قرار خواهد گرفت. حالا شما می توانید با کمک بازاریابی و تبلیغات اپلیکیشن کاربران را به سوی آپ ساخته شده جذب کنید و از طریق های مختلف با کمک اپلیکیشن خود به کسب درامد بپردازید.

کسب درآمد از طریق طراحی اپلیکیشن املاک

آیا می دانید علاوه بر اشتراک گذاری فایل های املاک و واسطه شدن برای خرید و اجاره خانه ها می توانید با کمک اپلیکیشن املاک کسب درآمد داشته باشید؟ روش های کسب درآمد از طریق اپلیکیشن به این شکل است:

  1. نصب اپلیکیشن پولی – برای نصب اپلیکیشن و فعال شدن قسمت های ویژه آن، کاربر باید هزینه کند
  2. برنامه های اشتراکی
  3. خریدهای درون برنامه ای – مثل ویژه کردن یک آگهی املاک
  4. تبلیغات برنامه – اپلیکیشن های دیگر را تبلیغ کنید
  5. بازاریابی وابسته
  6. روش های درآمدزایی مختلط

بسیاری از اپلیکیشن به عنوان برنامه های خدمات، پول زیادی از طریق برنامه های اشتراک به دست می آورند. همچنین می توانید از تبلیغات برای کسب درآمد از برنامه خود استفاده کنید.

همچنین اپلیکیشن هایی که در حوزه های خاص فعالیت دارند می توانند با اسپانسرهایی در همان حوزه ارتباط برقرار کنند تا با نمایش تبلیغات برند آن ها در اپلیکیشن کسب درآمد داشته باشند.

ساخت و طراحی اپلیکیشن املاک

رقابت در بازار املاک و مستغلات بسیار زیاد است. برای موفقیت برنامه های مختلفی را از دیگر رقبا به کار بگیرید. می توانید خدمات خود را بهبود بخشیده و یا اپلیکیشنی بسازید که رقبا تنها در رویای آن باشند.

برای طراحی اپلیکیشن املاک الفباوب می تواند به حرفه ای ترین شکل ممکن به شما کمک کند، این مجموعه با در اختیار داشتن بهترین طراحان اپلیکیشن و ضمن توجه به ایده و سلایق شما در کنارشماست. برای ثبت سفارش و دریافت مشاوره رایگان از طریق راه های ارتباطی ذکر شده با ما تماس بگیرید.

 

مزایای طراحی اپلیکیشن املاک

یکی از قابلیت هایی که اپلیکیشن های موبایلی دارند قابلیت درآمد زایی از طریق آن هاست. اپلیکیشن ها معمولا درآمدزایی راحت تری نسبت به صفحات وبسایت برای شرکت هایی که اپلیکیشن های موبایلی استفاده میکنند دارند. شما با قرار دادن تبلیغات موبایلی میتوانید درآمد زایی کنید. این درآمد میتواند صرف بهبود برندینگ شما شود یا ریسک از بین رفتن بیزینس شما را کاهش دهد.

 

افزایش سرعت فرآیند فروش

داشتن یک اپلیکشن میتواند دسترسی راحت تری برای استفاده از خدمات شما ارائه دهد. دسترسی راحت تر برای کاربر باعث علاقه مندی بیشتر و ترغیب کاربر به استفاده از خدمات شما می شود که در نتیجه باعث می شود فروش شما افزایش پیدا کند.

زندگی در دنیایی که رضایت آنی در بالاترین حد خود قرار دارد، کمک به تسریع روند فروش برای خریداران خانه مهم است. اکنون که بازار در حال رونق است و خانه ها در سمت چپ و راست قرار دارند، برنامه های موبایل این قابلیت را دارند که این روند را برای کاربران تسریع کنند.

جستجوی سریع تر املاک

وقتی شما به عنوان نماینده یا کارگزار در یک اپلیکیشن موبایل املاک سرمایه گذاری می کنید، جستجوی اموال مشتری خود را بسیار کارآمدتر می کنید. همه جزئیات مربوط به یک ملک مانند قیمت، مساحت، تصاویر و … را می توان با کمک یک اپلیکیشن موبایل شخصی بازیابی کرد. توانایی ارائه این جستجوهای سریع و آسان، ناگزیر تجربه مشتری شما را بهبود می بخشد و همینطور مشتریان جدید و بالقوه را جذب می کند.

پشتیبانی و ارتباطات پیشرفته

شما به عنوان یک متخصص املاک و مستغلات می دانید که ارتباط برای همه چیز از جمله ارتباط سالم با مشتریان کلیدی است. ویژگی های یک اپلیکیشن موبایل املاک و مستغلات به شما امکان می دهد با مشتریان خود ارتباط مداوم و مستقیم داشته باشید و آن ها را در آخرین لیست ها و هر اطلاعات مرتبط دیگر که باید بدانید، به روز کنید.

ارائه مستقیم کانال بازاریابی

طراحی اپلیکیشن املاک برای مشاغل املاک و مستغلات روش های مختلفی را برای بازاریابی تجارت خود بدون هیچ هزینه اضافی در اختیار شما قرار می دهد. یک اپلیکیشن موبایل برای متخصصان املاک و مستغلات می تواند بدون اتلاف وقت، به همه پیشنهادات و معاملات ویژه ارائه دهد. علاوه بر این، اگر از شبکه های اجتماعی همزمان با یک اپلیکیشن موبایل استفاده می کنید، مزیت بیشتری برای دسترسی به تعداد بیشتری از مشتریان و مشتریان بالقوه خواهید داشت.

امکانات مهم در طراحی اپلیکیشن املاک

  • دسته بندی املاک اجاره ای یا فروشی
  • ثبت نام و ورود کاربران
  • مشاهده املاگ آگهی شده درون نقشه
  • پروفایل شخصی مجزا برای خریداران و نمایندگان فروش
  • مشاهده لیست دلخواه کاربران
  • ثبت آگهی توسط کاربران
  • فیلترها و دسته بندی های متعدد برای املاک
  • نمایش هر ملک همراه با تصویر و مشخصات دقیق

امکانات پنل مدیریتی اپلیکیشن املاک

  • تایید آگهی های ارسال شده کاربران
  • قابلیت ارسال پیام به هر کدام از کاربران
  • ارسال اعلان و نوتیفیکیشن
  • مدیریت آگهی های ثبت شده کاربران
  • مدیریت کاربران

اپلیکیشن های آگهی الفباوب چه امکاناتی دارند؟

  • امکان نردبان آگهی
  • فیلتر پیشرفته آگهی ها
  • امکان تماس مستقیم با آگهی دهنده
  • امکان ارسال آگهی رایگان یا هزینه دار
  • امکان دریافت هزینه بابت نردبان آگهی
  • امکان تایید خودکار آگهی پس از ارسال
  • سازگاری کامل با پوسته محبوب کلاسی پرس
  • امکان ارسال گزارش برای آگهی توسط کاربران
  • لیست آگهی های من با امکان ویرایش آگهی ها
  • امکان همرسانی آگهی در پیام رسان های مختلف
  • امکان ویژه یا فوری کردن آگهی رایگان یا با هزینه
  • امکان جست و جو بر اساس کلیدواژه در آگهی ها
  • امکان تعریف بسته های زمانی رایگان و هزینه دار
  • امکان دریافت هزینه بابت ویژه یا فوری کردن آگهی
  • تنظیمات و فیلدهای پیشرفته برای ساخت فرم آگهی
  • امکان استفاده از نقشه برای ثبت و نمایش مکان آگهی
  • پشتیبانی از پرداخت درون برنامه ای کافه بازار و مایکت
  • امکان تنظیم و نمایش اطلاعات کاربر در آگهی های کاربر
  • امکان تعریف فیلترهای اصلی و فرعی مانند شهر یا استان
  • امکان دریافت هزینه از کاربران برای ارسال آگهی در یک دسته خاص

افزایش بازدهی سایت های تبلیغات اینترنتی با طراحی اپلیکیشن املاک

صاحبان کسب و کارها به این نتیجه رسیده اند که تنها با طراحی سایت تبلیغات اینترنتی نمی توان به بالاترین درصد کارایی و بازدهی مورد نظر رسید. تحقیقات و تجربه نشان داده است که طراحی اپلیکیشن به همراه ساخت سایت راهکاری مناسبتر برای افزایش تاثیر تبلیغات اینترنتی و بهبود راندمان کاری خواهد بود.

بسیاری از استارت آپ ها با همین ترفند به موفقیت های چشمگیری دست پیدا کرده اند. به عنوان نمونه می توان به سایت تبلیغاتی رایگان دیوار اشاره کرد که با طراحی اپلیکیشن iOS و اندروید توانسته است به یکی از پربازدیدترین و کاربردی ترین پلتفرم های املاک در ایران تبدیل شود.

طراحی اپلیکیشن املاک جهت تبلیغات اینترنتی با امکانات جامع

در طراحی اپلیکیشن نیازمندی یا املاک باید از اصول و ایده هایی کمک گرفت که تجربه کاربری و پایایی اپلیکیشن را در مدت طولانی تضمین کند. از جمله این اصول توجه به اهمیت طراحی رابط کاربری (UI) در ساخت اپ املاک است. کاربر باید به راحتی گزینه های مورد نظر خود را پیدا کرده و از نظر بصری به امکانات مشخص شده در اپلیکیشن جذب شود.

رابط کاربری جذاب و ساده علاوه بر طراحی امکانات کاربردی از نکات مهم در طراحی اپلیکیشن املاک است. از دیگر امکانات اپلیکیشن املاک می توان به امکان جستجو پیشرفته، چت خصوصی بین مشتری و فروشنده، دسته بندی آگهی ها بر اساس قیمت و موضوع، درگاه پرداخت اینترنتی، طراحی پنل مدیریت و بسیاری از امکانات کاربردی و دلخواه دیگر اشاره داشت.

اجزای مهمی که در طراحی اپلیکیشن املاک باید به آن توجه کرد:

ثبت نام

اولین قدم در طراحی اپلیکیشن موبایل املاک و مستغلات ثبت نام مخاطب است. اپلیکیشن باید طوری طراحی شود که هم کاربران به عنوان خریدار بتوانند در آن ثبت نام کنند و هم مشاوران املاک یا فروشنده ها.

همینطور باید دو نوع ثبت نام با کمک ایجاد حساب کاربری جدید یا ثبت نام با کمک گوگل اکانت کمک بگیرید. اما در نظر داشته باشید مخاطب باید اجازه داشته باشد که بدون ثبت نام بخش های مختلف اپلیکیشن را ببیند و در صورت تمایل به خرید و فروش ثبت نام کند.

اطلاعات جامع

اپلیکیشن املاک باید یک دیتابیس یا اطلاعات جامع و کاملی از املاک و مستغلات داشته باشد. چرا که حتی اگر یک اپلیکیشن حرفه ای طراحی کرده باشید اما اگر اطلاعات و مشخصات به اندازه کافی در اپلیکیشن نباشد مخاطب اپلیکیشن را ترک خواهد کرد.

بنابراین، اول از همه باید بازار هدف خود را مشخص کنید، مثلا فقط تهران هست یا شهرهای دیگر را هم شامل می شود. سپس باید مشاوران املاک را دعوت کنید که در اپلیکیشن اطلاعات و فایل های خود را قرار دهند و سپس به دنبال جذب کاربران باشید.

جستجوی پیشرفته

جستجوی فیلتر شده در طراحی اپلیکیشن املاک مهم است تا مخاطب به راحتی بتواند گزینه مورد نظر خود را انتخاب کند. فیلترهای جستجو می تواند شامل موارد زیر باشد:

    • منطقه
    • قیمت
    • نوع ساختمان (خانه شخصی، آپارتمان، اداری، تجاری و …)
    • خرید، فروش، اجاره، رهن و …
    • نوع ملک مانند آپارتمان، زمین، مغازه و …
    • متراژ (متر مربع)
    • سال ساخت
    • دیگر امکانات مانند پارکینگ، آسانسور، استخر و ….

امکان قرار دادن جزئیات ملک در طراحی اپلیکیشن املاک

هرگز فراموش نکنید که برای چه کسی و برای چه هدفی اپلیکیشن طراحی کرده اید. هدف از طراحی اپلیکیشن املاک و مستغلات، نمایش مشخصات املاک است. پس باید با طراحی یک رابط کاربری خوب، دسترسی های آسان مخاطب را به صفحه جزئیات ملک هدایت کنید. جزئیات ملک شامل موارد زیر است:

    • هزینه
    • ملک برای فروش یا اجاره و قیمت اجاره ماهیانه
    • اجازه داشتن حیوانات خانگی و
    • عکس های ملک
    • متراژ ملک
    • نوع ملک
    • تعداد طبقات و اتاق ها
    • سال ساخت
    • اطلاعات فروشنده
    • محل
    • دیگر اطلاعات (پارکینگ، استخر، و …)؛

پوش نوتیفیکیشن

پوش نوتیفیکیشن یکی از ویژگی های مهم در اپلیکیشن می باشند. با پوش نوتیفیکیشن، کاربران از به روزرسانی های اپلیکیشن مطلع خواهند شد. همینطور می توانید با کمک پوش نوتیفیکیشن پیشنهادهای ویژه برای کاربران ارسال کنید.

پوش نوتیفیکیشن اپلیکیشن های املاک و مستغلات می تواند کاربران را از آگهی های جدید مورد نیاز مخاطب آگاه کند. برای مثال، پوش نوتیفیکیشن می تواند خانه ای در منطقه ای که مخاطب به آن علاقه دارد را به او پیشنهاد دهد و او را تشویق کند تا دوباره وارد اپلیکیشن شوند و پیشنهاد هیجان انگیز را بررسی کند.

برای طراحی اپلیکیشن مشاور املاک الفباوب بهترین انتخاب پیش روی شماست!


برای مشاوره رایگان و اختصاصی ساخت اپلیکیشن املاک در دو پلتفرم اندروید و IOS با شرکت نرم افزاری الفباوب تماس بگیرید. تیم مشاوران مجرب شرکت الفباوب آماده ارائه مشاوره به شما و مناسب ترین قیمت طراحی اپلیکیشن املاک است.


چرا باید در طراحی اپلیکیشن املاک دقت کنیم؟

معمولا هر ساله افراد زیادی به دنبال خرید و یا اجاره ملک می باشند و همین موضوع هم باعث می شود تا املاکی ها از اهمیت بسیاری برخوردار باشند. امروزه بسیاری از املاکی ها اقدام به ساخت اپلیکیشن مخصوص خود می کنند تا بتوانند به این ترتیب خدمات بهتری را به مشتریان خود ارائه دهند و کار مشتریان برای پیدا کردن یک خانه مناسب را راحت تر کنند. یک اپلیکیشن املاک باید دارای ویژگی های بسیاری باشد و خدمات مختلفی را به کاربران ارائه دهد تا بتواند رضایت کاربران و مشتریان املاک را به خود جلب کند.

امروزه طراحی اپلیکیشن مشاوره املاک از اهمیت بسیاری برخوردار است چرا که در این طراحی شما باید به موارد مختلفی دقت داشته باشید. کار کردن راحت تر با اپلیکیشن می تواند خدمات بهتری را به کاربران ارائه دهد و در نتیجه به میزان بسیاری در زمان آن ها صرفه جویی کند. به همین علت است که ما به شما پیشنهاد می کنیم اگر قصد ساخت اپلیکیشن های املاک را دارید حتما توجه زیادی به شیوه طراحی آن داشته باشید.

برای طراحی اپلیکیشن بنگاه الفباوب بهترین انتخاب پیش روی شماست!

ویژگی های اپلیکیشن های املاک الفباوب

برندینگ

رنگ، طرح و تصاویر شما کاملاً منحصر به فرد برای شما می باشند و با وارد کردن آدرس های شبکه های اجتماعی و سایت شما ایجاد می شوند.

لیست های GEO

خواص متمایز در دسته بندی های خاص بر اساس موقعیت مکانی. برچسب گذاری GEO به کاربران امکان می دهد تا خواص نزدیک خود را پیدا کنند.

لیست علاقه مندی ها

مشتریان شما می توانند همه دارایی های مورد علاقه خود را در یک مکان در برنامه شما نگه دارند و هنگامی که آماده تصمیم گیری می باشند، آن ها را مجدداً مشاهده کنند.

ضبط داده ها

با کمک فرم های رزرو اطلاعات را جمع آوری کرده و از آن ها برای هدف قرار دادن املاک در افراد مناسب در زمان مناسب کمک بگیرید.

پوش نوتیفیکیشن

هنگامی که لیست های جدید در دسترس قرار گرفت، اعلان های فوری بسیار هدفمند را برای گروهی از کاربران ارسال کنید.

قابلیت رزرو

کاربران می توانند با کمک فرم رزرو که در برنامه شما تعبیه می شود، قرار ملاقات رزرو کنند. تقویم خود را طوری تنظیم کنید که دسترسی شما به مشتریان نشان داده شود.

به چند طریق می توان اپلیکیشن املاک ساخت؟

امروزه طراحی اپلیکیشن املاک به شکل های مختلفی انجام می شود که در صورت نیاز می توانید از هر یک از این فرم ها برای اپلیکیشن املاک خود کمک بگیرید. دسته اول از نرم افزارهای موبایل املاک اپلیکیشن های آماده ای می باشند که دارای فرم و شکل یکسانی می باشند و شما می توانید اطلاعات خود را درون آن ها قرار داده و آن را در اختیار کاربران خود قرار دهید. طراحی این اپلیکیشن ها معمولا بسیار ساده است و از امکانات ابتدایی مورد نیاز یک اپلیکیشن املاک هم برخوردار است. طراحی اپلیکیشن املاک

یکی از مهمترین عواملی که باعث می شود تا افراد زیادی علاقه مند به استفاده از این اپلیکیشن ها باشند هزینه مناسب آن ها است. اپلیکیشن شخصی سازی شده املاک دسته دیگری از اپلیکیشن ها می باشند که طراحی آن ها را خودتان انجام می دهید و می توانید امکانات متعددی را درون آن ها قرار دهید تا کاربران شرایط بهتری را برای کار کردن با این اپلیکیشن داشته باشند. قیمت طراحی اپلیکیشن املاک شخصی سازی شده بیشتر است و به همین علت شما مجبور به پرداخت هزینه بیشتری برای ساخت و طراحی اپلیکیشن هستید.

برای طراحی اپلیکیشن املاکی الفباوب بهترین انتخاب پیش روی شماست!

ویژگی های اپلیکیشن موبایل حرفه ای

بیشتر اپلیکیشن های حرفه ای به یک تیم و افراد متخصص در زمینه های برنامه نویسی، طراحی قالب و رابط کاربری و … نیاز دارد. اما ایجاد یک برنامه حرفه ای نیازمند ویژگی هایی هست که در لیست زیر شرح داده ایم:

  • استفاده از رابط کاربری حرفه ای
  • امکان ارسال ناتیفیکیشن خودکار
  • پیاده سازی پروژه در کمترین زمان و با سرعت بالا
  • امکان ارتباط با شماره تماس های تلفن همراه
  • پنل کاربری حرفه ای اپلیکیشن موبایل
  • حجم متناسب با برنامه
  • امکانات حرفه ای تر از اپلیکیشن های رقیب
  • استفاده از یک لوگو مناسب طراحی اپلیکیشن املاک
  • استفاده درست از منابع موبایل و کاهش افزونگی داده ها
  • استفاده از امکانات فروشگاهی در صورت نیاز
  • ایجاد سایر امکانات اختصاصی برای کاربران برنامه

چرا طراحی اپلیکیشن املاک توسط الفباوب؟

تیم طراحی اپلیکیشن اختصاصی الفباوب با معرفی جدیدترین روش های کدگذاری در جهان، انواع برنامه های اندروید و iOS را با بهترین قیمت و کیفیت طراحی می کند. همینطور همه برنامه های طراحی شده توسط الفباوب ریسپانسیو می باشند و به درستی در همه سیستم عامل ها و نمایشگرها نمایش داده می شوند.

طراحی اپلیکیشن املاک

موضوعات مقاله

امتیاز :
5/5
اولین دیدگاه را شما بنویسید.

10 دیدگاه برای “طراحی اپلیکیشن املاک

    1. هزینه طراحی اپلیکیشن املاک به امکاناتی که نیاز دارید اجرا و طراحی بشه بستگی داره. تماس بگیرید کارشناسان پس از بررسی موارد موردنیاز قیمت واقعی و تمام شده رو به شما اعلام می کنند.

  1. سلام و روش خوش به شما. من یک مشاور املاک هستم و برای یک محدوده خاص نیاز به اپلیکیشن دارم. اپلیکیشنی که فقط خودم بتونم فایل هارو ثبت کنم نه مثل دیوار که کاربر خودش می تونه اگهی بذاره. راهنمایی می کنید؟

    1. سلام وقت بخیر. بله شبیه یک اپلیکیشن فروشگاهی میشه که شما فایل هارو با عکس و اطلاعات در اختیار کاربر میذارید و کاربر برای ثبت سفارش اقدام می کنه یا تماس می گیره. برای ثبت سفارش با 02191008515 تماس بگیرید تا شمارو راهنمایی کنیم.

  2. طراحی آپ املاک که فقط خود کاربر بتونه آگهی درج کنه امکان داره؟ ممنون میشم در این باره توضیح بدید متشکرم مثل دیوار در واقع اما فقط در زمینه املاک و مستغلات فعال باشه در ضمن بنده مشاور املاک هستم و چند ساله در حال فعالیتم

    1. سلام دوست عزیز، بله این امکان هم وجود داره و ما نمونه کارهای زیادی داریم، برای مثال سایت دلینک کار که فقط در زمینه خودرو فعالیت داره و کاربر خودش شخصا آگهی ثبت می کنه. بهتره برای دریافت اطلاعات بیشتر تماس بگیرید تا شمارو راهنمایی کنیم.

    1. سلام، بله دوست عزیز تخصصی ترین کار ما طراحی آپ اختصاصی زیر نظر بهترین برنامه نویسان هستش تماس بگیرید تا به بهترین شکل شمارو راهنمایی کنیم.

    1. سلام دوست عزیز؛ همانطور که می دونید در دهله اول باید ایده و هدفتون مشخص باشه. می خواید در اپلیکیشن به فروش خونه و ملک بپردازید؟ خدمات اجاره هم دارید؟ آیا نیازه که کاربر هم بتونه آگهی فروش یا اجاره ملک رو شخصا در اپلیکیشن ثبت کنه؟ با توجه به همه این موارد به شما کمک می کنیم تا بهترین نتیجه رو داشته باشید. از طریق راه های ارتباطی ذکر شده در وب سایت با ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *