طراحی اپلیکیشن اندروید

14
آبان
1400

طراحی اپلیکیشن اندروید این روزها یکی از داغ ترین مبحث هایی است که در بین افراد علاقمند به دنیای دیجیتال مارکتینگ دنبال می شود، اپلیکیشن (Application) در زبان فارسی به معنای ابزار کاربردی است.  اما در دنیای دیجیتال به معنای نرم افزار یا ابزاری است که ما می توانیم آن را روی سیستم هوشمند نصب کرده و از آن برای انجام و یا سهولت در انجام بعضی کارها و وظایف خود استفاده می کنیم. اندروید پر استفاده ترین سیستم عامل موبایل در ایران است.

الفباوب مرکز تخصصی طراحی اپلیکیشن اندروید در کنار شماست تا بتوانید کسب و کار خود را به بهترین شکل متحول کنید!

الفباوب یک شرکت فوق العاده قدرتمند در زمینه طراحی انواع وب سایت و اپلیکیشن مطابق سلیقه و حرفه شماست، این مجموعه دارای پشتیبانی قوی بوده که با حوصله به همه سوالات شما پاسخ می دهند.  الفبا وب از کادر حرفه ای برای ارتقای کسب و کار شما تشکیل شده و در تلاش است با ارائه خدمات درجه یک، همچنان در صدر بهترین ها باقی بماند! برای اطلاع از هزینه های طراحی و اجرای اپلیکیشن و سایت از طریق راه های ارتباطی ذکر شده با ما تماس بگیرید!

طراحی اپلیکیشن اندروید


از طراحی اپلیکیشن اندروید نترسید! هر چه سریع تر شروع کنید به نفع شماست. به قولی که میگویند:

طراحی اپلیکیشن و توسعه اپلیکیشن با هدف دستیابی به بیشترین جامعه مخاطب می تواند تبلیغات گسترده تر، تبلیغ و فروش بیشتر و در نهایت رشد و توسعه کسب و کار را نتیجه دهد. شما هم می توانید برای توسعه کسب و کارتان، سفارش های طراحی و طراحی اپلیکیشن، طراحی اپلیکیشن اندروید موبایل و توسعه اپلیکیشن خود را به گروه حرفه ای طراحی، ساخت و توسعه اپلیکیشن مرکز الفباوب بسپارید.

اگر شما هم در جست و جوی طراحی اپلیکیشن برای کسب و کار خود هستید اما نمیدانید نیازهای واقعی شما نسبت به کسب و کارتان در مقابل رقبا چیست، حتما به مشاوره با متخصصان طراحی اپلیکیشن نیاز دارید. الفباوب با کمک کارشناسان باتجربه خود می تواند ایده های شما را برای ارتقای کسب و کارتان اجرا کند و به شما برای رسیدن هرچه سریع تر به اهدافتان کمک کند!


مراحل طراحی اپلیکیشن اندروید چیست؟

ابتدا باید هدف خود را برای اینکه متوجه شویم چه اپلیکیشنی برای طراحی نیاز داریم مشخص کنیم آیا هدف ما یک بازی است یا برنامه آموزشی یا یک ابزار؟ بعد از اینکه هدف معین شد می توانیم بنا به نیاز از آن ها استفاده کنیم. چه مراحلی باید در پیاده سازی اپلیکیشن دنبال شود:

  1. تعیین کردن موفقیت: منظور از موفقیت چیست؟ تعداد مشخص دانلود، تعداد کاربران فعال یا یا میزان پول پرداختی
  2. تعیین میزان بودجه: بودجه با توجه به هدف مورد نظر باید به دقت مشخص شود.
  3. پلتفرم برنامه: بررسی کنید کدام پلت فرم موقعیت بهتری را برای شما ایجاد می کند.
  4. ویژگی های اپلیکیشن: باید حرفه ای باشد تا کاربران تشویق به استفاده از آن شوند همچنین کیفیت واسط کاربری آن مهم است.
  5. هدف اپلیکیشن بعد از انتشار :محصول باید بازاریابی و تبلیغ برای معرفی داشته باشد.

طراحی یک اپلیکیشن اندروید معمولاً شامل مراحل زیر است:

  1. تحلیل نیازها: در این مرحله، نیازها و اهداف اپلیکیشن توسط تیم توسعه و مشتری تعیین می شوند. این شامل تحلیل رقبا، تحلیل بازار و تحلیل کاربران است.
  2. طراحی مفهومی: در این مرحله، تیم طراحی نمونه های مفهومی را برای اپلیکیشن ایجاد می کند. این نمونه ها شامل طرح های رابط کاربری و ساختار ناوبری هستند.
  3. طراحی ظاهری: در این مرحله، طراحی هایی که در مرحله قبل ایجاد شده اند، به طرزی زیبا و جذاب طراحی می شوند. این شامل طراحی آیکون ها، صفحات و چیدمان ها است.
  4. توسعه: در این مرحله، تیم توسعه نرم افزار با استفاده از ابزارها و زبان برنامه نویسی اندروید، اپلیکیشن را توسعه می دهند. این شامل برنامه نویسی قابلیت ها، اتصال به پایگاه داده و ساخت رابط کاربری است.
  5. تست و ارزیابی: در این مرحله، تسترها و کارشناسان کیفیت اپلیکیشن را تست و ارزیابی می کنند. این شامل تست عملکرد، تست عملکردی و تست های کاربردی است.
  6. عرضه و پشتیبانی: در این مرحله، اپلیکیشن عرضه می شود و تیم پشتیبانی آن را مدیریت می کند. این شامل نصب و راه اندازی اپلیکیشن، رفع اشکالات و به روزرسانی های نرم افزاری است.

هر مرحله بسته به موقعیت و نیازهای پروژه، می تواند زمان بیشتری برای انجام بگیرد و مراحلی دیگر نیز ممکن است در طراحی اپلیکیشن اندروید موجود باشد.


طراحی اپلیکیشن اندروید

انواع اپلیکیشن در الفباوب :

  • ارتباطی
  • مذهبی
  • کتابی
  • آموزشی
  • برای ویدئو و رسانه
  • پزشکی و سلامت
  • آب و هوا
  • اخبار و اطلاع رسانی
  • اپلیکیشن ابزاری
  • اپلیکیشن کاربردی
  • و …

طراحی اپلیکیشن اندروید

برای ساخت اپلیکیشن اندروید می توانید با شرکت طراحی اپلیکیشن الفباوب تماس گرفته و برای ارائه توضیحات کامل قرار ملاقاتی به صورت حضوری داشته باشید. طراحی اپلیکیشن در الفباوب به گونه ای می باشد که تمامی جزئیات مورد نظر شما در طراحی نرم افزار اندروید به صورت دقیق در نظر گرفته خواهد شد.

ساخت اپلیکیشن اندروید  باعث منحصر به فرد شدن، افزایش اعتبار و در نتیجه افزایش مشتریانتان شما خواهد شد، الفباوب خدماتی همچون طراحی اپلیکیشن شبیه دیجی کالا ، اپ دیوار و… را به مشتریان خود ارائه می دهد.

طراحی اپلیکیشن اندروید


داشتن اپلیکیشن موبایل می تواند:

شما را سریع تر به اهداف تجاری تان برساند و باعث می شود افراد بیشتری با محصولات و خدمات شما آشنا شوند. شرکت طراحی سایت الفباوب در راستای رونق کسب و کارمشتریان خود مدت هاست بخش برنامه نویسی اپلیکیشن موبایل بر بستر پلتفرم های آی او اس و اندروید را راه اندازی نموده است و با تحلیل روند کاری شما اپلیکیشن مناسب کسب و کارتان را تولید و طراحی می کند و همچنین آماده پاسخگویی به سوالات و ارائه مشاوره رایگان به مشتریان خود می باشد.

مردم در دنیای رقابتی امروز برای برقراری ارتباط با برندهای محبوبشان از اپلیکیشن های موبایلی استفاده می کنند. این اپ ها تمام اطلاعات مورد نیاز مشتریان را در اختیارشان قرار می دهند. البته منبع خوبی هم برای دستیابی به مشتریان جدید و تعامل با مشتریان قدیمی هستند. با وجود اپ های موبایلی به خوبی آگاهی از برند را در میان تعداد زیادی از مشتریان اشاعه خواهید داد.

مزایای طراحی اپلیکیشن با اندروید

طراحی اپلیکیشن با اندروید دارای مزایای زیادی است که عبارتند از:

  1. بازار بزرگ: سیستم عامل اندروید بیشترین سهم بازار را در بین سیستم های عامل موبایل دارد. این به طراحان اپلیکیشن اجازه می دهد تا به تعداد بیشتری کاربر دسترسی داشته باشند و در نتیجه بیشترین سود را کسب کنند.
  2. سهولت استفاده: سیستم عامل اندروید دارای رابط کاربری ساده و آسان است که کاربران با استفاده از آن به راحتی می توانند با اپلیکیشن ها در ارتباط باشند و از آنها استفاده کنند.
  3. امکانات قدرتمند: سیستم عامل اندروید دارای امکانات قدرتمندی مانند نمایش گرافیکی پیشرفته، دوربین با کیفیت بالا، موقعیت یابی GPS و … است که به طراحان اپلیکیشن امکان می دهد تا از این امکانات در طراحی و توسعه اپلیکیشن ها استفاده کنند. طراحی اپلیکیشن اندروید
  4. انعطاف پذیری: سیستم عامل اندروید به طراحان امکان می دهد تا اپلیکیشن های خود را برای گوشی ها، تبلت ها، ساعت های هوشمند و … بهینه سازی کنند. این انعطاف پذیری به طراحان اجازه می دهد تا به نیازهای مختلف کاربران پاسخ دهند.
  5. ارزانترین گزینه: طراحی اپلیکیشن با اندروید نسبت به سیستم عامل های دیگر مانند iOS ارزانتر است. این به طراحان امکان می دهد تا با هزینه کمتری اپلیکیشن های خود را طراحی و توسعه دهند.

معرفی سیستم عامل اندروید:

در ماه ژوئیه سال 2005 گوگل مرکز اندروید در پالو آلتوی کالیفرنیا را خرید. گروه اندروید که توسط اندی روبین، ریچ ماینرز، نیک سیرز و کریس وایت پایه گذاری شده بود، در زمینه تولید اپلیکیشن و برنامه های کاربردی برای موبایل فعالیت می کرد. اندی روبین مدیر ارشد اجرایی این مرکز پس از پیوستن اندروید به گوگل به سمت قائم مقام مدیریت مهندسی این مرکز و مسئول پروژه اندروید در گوگل منصوب شد.

در واقع می توان روبین را پایه گذار اندروید دانست. چرا که او علاوه بر اینکه ایده تولید اندروید را در گروه خود پرورش داد، در سمت مدیر این پروژه در مرکز گوگل توانست ایده خود را اجرا کند و سیستم عامل اندروید را با نام گروه پیشین خود روانه بازار کند.

تیم اندروید به رهبری روبین فعالیت خود را برای تولید پلتفرم موبایل مبتنی بر کرنل لینوکس آغاز کردند. درز اخباری از فعالیت های این گروه به خارج از گوگل، سبب بروز شایعاتی مبنی بر تمایل گوگل به تولید تلفن همراه در اواخر سال 2006 شد. این شایعات زمانی بیشتر قوت گرفت که در سپتامبر 2007 نشریه اینفورمی شن و یک در گزارشی خبر از ثبت چند حق امتیاز و اختراع تلفن همراه توسط گوگل داد.

این سیستم عامل بر اساس هسته سیستم عامل لینوکس توسعه پیدا کرده است. در واقع مدیریت و بهینه سازی حافظه، ارتباط با سخت افزار و سرویس های سیستم، امنیت، مدیریت پردازش ها و مدیریت منابع دستگاه موبایل هسته لینوکس انجام می دهد و اندروید ارتباط مخاطب و سیستم عامل را برقرار می کند. این لایه نرم افزاری به وسیله جاوا اجرا شده و قادر به اجرای کدهای Native نخواهد بود.

Android به زبان ساده

Android به زبان ساده سیستم عاملی است برای دستگاه های موبایل و گوشی های هوشمند که توسط بیش از 30 کمپانی معروف پشتیبانی می شود. اندروید اوپن سورس است و توسعه دهندگان می توانند با کمک Android SDK انواع اپلیکیشن اندروید را برای این سیستم عامل بنویسند.

در واقع اندروید بستری را فراهم می کند تا برنامه نویسان اپلیکیشن اندروید بتوانند هرچه سریعتر و بهتر برنامه هایی بسازند که از تمام ویژگی های یک موبایل استفاده کند.

اندروید به معنای واقعی “ باز” (Open) است، یعنی برنامه نویس می تواند از تمام قدرت یک تلفن همراه استفاده کند. اندروید امکان استفاده از توابع داخلی گوشی موبایل مثل شماره گیری، ارسال SMS یا دوربین گوشی را به برنامه نویسان می دهد تا اپلیکیشن اندروید قدرتمند و کاربردی برای مخاطبین بسازند. اگر قصد طراحی اپلیکیشن اندروید را دارید، گروه معتبر و شرکت تخصصی الفباوب می تواند شما را به هرچه نیاز دارید برساند!

اندروید چیست

اندروید به انگلیسی Android ، سیستم عاملی برای گوشی های هوشمند و تبلت هاست. اکثر برندهای تولید کننده گوشی های هوشمند از سیستم عامل اندروید بهره می گیرند. هسته اصلی سیستم عامل تکامل یافته اندروید از سیستم عامل لینوکس گرفته شده است. در واقع می توان اندورید را برگرفته از لینوکس دانست گرچه تفاوت های بسیاری وجود دارد اما مهم این است که ساختار اندروید بر اساس لینوکس است.

جالب است بدانید که درصد گوشی های استفاده کننده از اندروید بسیار بالاست و در رتبه نخست قرار دارد. معمولا روال کار به این شکل است که شرکت های تولید کننده گوشی های هوشمند که قصد استفاده از سیستم عامل اندروید در گوشی های مورد تولید خود دارند مبلغی را به گوگل جهت برخورداری از استفاده قانونی از این سیستم عامل پرداخت می کنند. زبان برنامه نویسی اندروید بر پایه Java , C , C++ L می باشد.

طراحی اپلیکیشن اندروید به چه معناست؟

اپلیکیشن اندروید یا همان نرم افزار موبایل اندروید ابزاری است که توسط آن مخاطب می تواند فعالیت های مورد نیاز خود را بسته به کاربری این اپلیکیشن انجام دهد.

برای دانلود اپلیکیشن بسته به بستر آن فروشگاه هایی وجود دارد که شما می توانید این ابزارها را از این فروشگاه ها دانلود کنید. برای دانلود اپلیکیشن اندروید شما می توانید از طریق فروشگاه اپلیکیشن اندروید گوگل یا اصطلاحا Play Store اقدام به دانلود این نرم افزارهای اندروید کنید. این اپلیکیشن های اندروید با توجه به نظر سازنده به شکل رایگان و یا پولی در اختیار شما قرار می گیرند.

یکی دیگر از مکان هایی که می توانید در آن اقدام به دانلود اپلیکیشن اندروید کنید “اپلیکیشن اندروید بازار” است. این اپلیکیشن ایرانی بوده و از زبان فارسی پشتیبانی می کند و از آنجا که در Play Store امکان دارد همه ابزارهای ایرانی و فارسی موجود نباشند شما می توانید از طریق این نرم افزار به دانلود اپلیکیشن های اندروید مختلف و متفاوت در هر زمینه ای که نیاز دارید بپردازید.

برای مثال در بازار، امکان دانلود اپلیکیشن اندروید از جمله اپلیکیشن اندروید بانک ها، اپلیکیشن اندروید اوقات شرعی، اپلیکیشن اندروید بورس، اپلیکیشن اندروید پزشکی، اپلیکیشن اندروید تقویم شمسی، اپلیکیشن اندروید تلگرام و وایبر و واتساپ، اپلیکیشن اندروید اینستاگرام و … وجود دارد. حتی اگر بخواهید اطلاعاتی از شهر خودتان داشته باشید امکان دارد موفق شوید در اپلیکیشن اندروید بازار آن ها را دانلود کنید.

طراحی اپلیکیشن اندروید


طراحی اپلیکیشن خدماتی اندروید

اپلیکیشن خدماتی یک اپ جامع و کامل است که دربرگیرنده خدمات متنوعی نظیر برق و تکنسین، آرایشی و بهداشتی، تعمیرات و خدمات مربوط به لوازم چوبی و الکترونیکی است. هیچ راهی جز بستر بی کران اینترنت وجود ندارد که بتوانید تمامی این خدمات را به صورت یکجا به مشتریان خودتان ارائه کنید. اپلیکیشن خدماتی باعث راحت و سریع تر شدن دسترسی به خدمات برای کاربران شده است. این روند مدیریت کار و هزینه ها را برای سازمان ها راحت تر کرده است و باعث ایجاد یک بانک اطلاعاتی گسترده از داده ها و مشتریان می شود.

همچنین اپلیکیشن خدماتی باعث بوجود آمدن یک سیستم بهم پیوسته و یکپارچه برای شرکت ها و سازمان ها می شود. طراحی اپلیکیشن خدماتی با ویژگی ها و امکانات فراوان و ظاهری زیبا شما را به مقصودتان می رساند. این اپ به دلیل اینکه جامعه هدف گسترده تری را تحت پوشش قرار می دهد، بازدهی و درآمد بالایی نیز دارد. الفباوب کنار شماست تا یک اپلیکیشن خدماتی جذاب و کارآمد را برای خودتان طراحی کنید.

طراحی اپلیکیشن فروشگاهی اندروید

ساخت اپلیکیشن فروشگاهی یکی از راه های افزایش فروش و ارتباط با مشتریان است که با توجه به افزایش ضریب نفوذ اینترنت و تلفن های هوشمند، فرصت خوبی برای رشد کسب و کارهایی که قصد ورود به تجارت آنلاین و فضای مجازی را دارند فراهم آورده است. از آنجایی که یک اپلیکیشن فروشگاهی به عنوان زیرساخت کسب و کار شما مورد استفاده قرار می گیرد، نحوه ساخت و شرکت سازنده آن و خدمات پشتیبانی از اهمیت بالایی برخوردار است.

یکی از راه های افزایش فروش، فراهم کردن روش های آسان برای دسترسی به فروشگاه است، برای این کار بهتر است به ساخت اپ فروشگاهی بپردازید تا مشتریان شما زمانی که گوشی به دست می گیرند به راحتی از طریق اپلیکیشن وارد فروشگاه شما شوند. ساخت اپلیکیشن اندروید رایگان مزایای دیگری هم دارد:

  • افزایش مخاطبین
  • تقویت برند
  • دسترسی بیشتر
  • سرعت بالا
  • تمایز رقابتی

طراحی اپلیکیشن های اندروید با هر کاربردی فقط در الفباوب

طراحی سایت اختصاصی و طراحی اپلیکیشن موبایل می تواند این فرصت را در اختیار شما قرار دهد که بتوانید با مشتریان خود ارتباط بیشتری برقرار کنید به این گونه که اگر کسب و کارتان پتانسیل لازم را داشته باشد می توانید یک پل ارتباطی قدرتمند را با ساخت اپلیکیشن بین خود و مشتریانتان ایجاد کنید و به طور چشمگیری افزایش فروش و درآمد کسب و کار خود را رقم بزنید. الفباوب در زمینه ساخت اپلیکیشن دارای سابقه طولانی می باشد که توانسته در این سال ها نمونه کارهای بسیار مطلوبی را با بهره گیری از نیروی های متخصص و مجرب طراحی و تولید کند.


طراحی اپلیکیشن اندروید

طراحی اپلیکیشن اختصاصی

در دنیایی که فضای تکنولوژی و دیجیتال سرشار از نرم افزار ها و اپلیکیشن است، طراحی اپلیکیشن اختصاصی یکی از اصلی ترین دغدغه افرادی است که می خواهند کسب و کار خود را در این صنعت رو به رشد گسترش دهند.

باتوجه به گسترش فراوان طراحی اپلیکیشن اندروید و ios پیدا کردن افراد متخصصی که بتوانند به خوبی اقدام به برنامه نویسی و طراحی اپلیکیشن اختصاصی کنند، بسیار سخت شده است.

مراکز توسعه دهنده طراحی اپلیکیشن اختصاصی امکان دارد در سال بیش از ۲۰ تا ۳۰ اپلیکیشن را به بازار عرضه کنند. بیشتر گجت هایی هم که امروزه تولید می شوند باید با یک اپلیکیشن کنترل شوند.

آمارها نشان داده است که بیش از 54 درصد از شرکت ها پرسنل و کاربران را ملزم به استفاده از گجت های پوشیدنی اندروید کرده اند. یک برنامه اندروید درجه سازمانی می تواند به شما کمک کند تا فناوری پوشیدنی را در سیستم تجاری فعلی خود مورد استفاده قرار دهید.

برای طراحی اپلیکیشن اندرویدی اختصاصی همین حالا با ما در الفباوب تماس بگیرید.

طراحی اپلیکیشن اندروید

چه کسی به اپلیکیشن اختصاصی نیاز دارد؟

طراحی اپلیکیشن اختصاصی با توجه به مزایایی که دارد، برای هر فرد و شرکتی که قصد کسب درآمد بیشتر از طریق توسعه کسب و کار خود به اپلیکیشن دارد، مناسب است.

در این فضای رقابتی که کسب و کارهای زیادی حضور دارند، ارائه خدمات و محصولات به صورت اختصاصی و منحصر به فرد راهکار بسیار مناسبی برای جذب مخاطب بیشتر است. اما پیش از اینکه به شرکت های طراحی و ساخت اپلیکیشن سفارش ساخت آن را دهید، باید بازار هدف و مخاطبین خود را تجزیه و تحلیل کنید.

نکته اول این است که آیا مخاطبین و مشتریان شما موبایل دارند یا خیر. اگر موبایل دارند آیا از اپلیکیشن استفاده می کنند یا خیر. بعضی از کسب و کارها شاید مخاطبین مسن داشته باشند که موبایل ندارند و یا اگر هم داشته باشند نمی توانند با اپلیکیشن های طراحی شده کار کنند.

نکته دوم این است که آیا کسب و کار شما مشتریان زیادی دارد که ارزش هزینه کردن برای سفارش طراحی اپلیکیشن اندروید اختصاصی داشته باشد یا خیر.

طراحی اپلیکیشن اندروید

چرا طراحی اپلیکیشن اختصاصی اهمیت دارد؟

اصولا اپلیکیشن ها تاثیر بسیار زیادی روی کسب و کارهای مختلف و زمینه های گوناگون زندگی هریک از ما داشته اند. گوشی های هوشمند به راحتی در دسترس مخاطبین است. اپلیکیشن های موبایل باعث تعامل هرچه بیشتر میان خدمات دهندگان و مخاطبان آنان می شود.

به عنوان مثال امروزه برای درخواست تاکسی طراحی اپلیکیشن اندروید اختصاصی تاکسی یاب، برای خرید کالا طراحی اپلیکیشن اختصاصی فروشگاهی و برای انجام امور اداری و خدمات رسانی طراحی اپلیکشین مرکزی می تواند مورد استفاده قرار گیرد.

طراحی اپلیکیشن اندروید اختصاصی باعث خواهد شد که شما به راحتی با مخاطبین خود در ارتباط باشید. در اینجا باید به تاثیر اعلان هایی که اپلیکیشن ها برای مخاطب موبایل های هوشمند ارسال می کنند را یادآوری کنیم. ارسال یک پیام باعث حفظ ارتباط با مشتری می شود و به او یادآوری می کند که شما همیشه در دسترس هستید که خود از نظر روانشناسی تاثیرات زیادی روی مخاطبین دارد.

طراحی اپلیکیشن اندروید اختصاصی

طراحی اپلیکیشن اختصاصی به کسب و کارهای بزرگ محدود نمی شود. در دنیای تکنولوژی امروز، کسب و کار شما با هر دامنه و فعالیتی می تواند اقدام به سفارش پروژه طراحی اپلیکیشن اختصاصی کند. اما شاید از خودتان بپرسید که آیا کسب و کار شما به طراحی اپلیکیشن اختصاصی نیاز دارد یا نه؟

در واقع، این روزها متوجه شده اید که بسیاری از مشاغل کوچک و بزرگ که در زندگی روزمره با آن ها تعامل دارید اقدام به طراحی سایت کرده اند. بسیاری از این کسب و کارها اپلیکیشن مخصوص به خود را هم دارند یا درصدد طراحی یک اپلیکیشن می باشند.

چه کافه ای کوچک در انتهای کوچه ای دنج و چه یک کتاب فروشی بسیار بزرگ و معروف در مرکز شهر. در واقع این موضوع به اهمیت داشتن اپلیکیشن برای کسب کار اشاره دارد. سفارش پروژه طراحی اپلیکیشن اندروید باعث می شود بتوانید تبلیغات کسب و کار خود را به سطح بالایی برسانید و به داشتن سایت حرفه ای قانع نباشید.

وقتی مشتری های بالقوه به کالا و یا خدماتی نیاز دارند، به احتمال زیاد به جای لپ تاپ، آن را در گوشی های هوشمند خود جستجو می کنند. تحقیقات نشان می دهد بیشتر جستجوها زمان مسافرت، معاشرت و انتظار برای قرار ملاقات انجام می شود نه در اوقات فراغت که شخص به لپ تاپ یا سیستم دسکتاپ دسترسی دارد.

طراحی اپلیکیشن اندروید

بهترین مرکز طراحی اپلیکیشن اختصاصی چه مرکزی است ؟

در طراحی اپلیکیشن اندرویداختصاصی نکات پیچیده ای وجود دارد که هر مرکزی توانمند به اجرا و توسعه آن نیست، به همین دلیل تعداد مراکز طراحی سایت به مراتب بیشتر از مراکز طراحی اپلیکیشن نیتیو اختصاصی است. برای ساخت اپلیکیشن باید نکات زیادی را درنظر گرفت تا با هزینه مناسب بهترین نتیجه را بگیرید.

الفباوب سال هاست در زمینه طراحی اپلیکیشن اندروید اختصاصی فعالیت دارد و تا حالا نمونه کارهای قوی به جا گذاشته است. اگر برای کسب و کار خود قصد طراحی اپلیکیشن اختصاصی را دارید و در جست و جوی گروه متخصص، با تجربه، دلسوز و خلاق هستید بدون شک الفباوب می تواند در لیست بهترین مراکز طراحی اپلیکیشن اندروید اختصاصی قرار گیرد.

ما در الفباوب در تلاش هستیم که با ارائه طراحی اپلیکیشن اندروید قدرتمند و ارزان، تعداد مشتریان خود را افزایش دهیم و خدمات خود را به سراسر دنیا ارائه دهیم. مشاوره اختصاصی و رایگان با کارشناسان ما را از دست ندهید.

طراحی اپلیکیشن اندروید

مزایای طراحی اپلیکیشن اندروید برای کسب و کارها

هر ساله موبایل های بیشتری فروخته می شوند و انسان ها وقت بیشتری را در موبایل هایشان صرف می کنند و این روند افزایشی، فرصت های جدیدی را برای کسب و کارها برای دسترسی مستقیم به مشتریان و نحوه ارائه محصولات و خدماتشان ایجاد کرده است.

چه کسانی می توانند از این روند جهانی بی

شترین استفاده را ببرند؟ داشتن اپلیکیشن موبایل برای چه کسب و کارهایی مناسب است؟ طراحی اپلیکیشن اندروید چه فوایدی دارد؟ در ادامه به سوالات فوق پاسخ می دهیم:

اپلیکیشن طراحی کنید و نوتیفیکیشن بفرستید!

در چند دهه اخیر، ارسال ایمیل پرکاربردترین ابزار ارتباطی کسب و کارها بوده است. کسب و کارهای بصورت گسترده ای از ایمیل برای دسترسی به مشتریانشان استفاده می کردند. در نتیجه، ایمیل اثربخشی اولیه ای که داشت را از دست داد و نرخ باز کردن ایمیل ها و نرخ کلیک ها مرتبا کاهش یافت.

نوتیفیکیشن موبایل بعنوان یک جایگزین مناسب برای ارتباط با مشتریان ارائه شد. نوتیفیکیشن ها دو نوع هستند:

  1. push notifications
  2. in-app notifications

نوتیفیکیشن های push، نوتیف هایی هستند که کاربر مستقل از هر فعالیتی که در موبایل انجام می‏دهد، آن ها را دریافت می کند. در مواقعی ایننوتیفیکیشن ها می توانند نرخ های کلیک تا ۴۰ درصد را دریافت کنند. پس با طراحی اپلیکیشن اندروید به راحتی می توانید به مخاطبین خود خبرنامه ارسال کنید.

طراحی اپلیکیشن اندروید

از امکانات موبایلی استفاده ببرید!

اپلیکیشن های موبایل امکان استفاده از امکانات موبایل مثل دوربین، لیست کانتکت ها، جی پی اس، تماس تلفنی و غیره را دارند. آن ها می توانند از دوربین موبایل برای اسکن بارکدها، از NFC برای پرداخت ها، از GPS برای اتصال به نقشه ها استفاده کنند.

چنین امکاناتی، وقتی که درون یک اپلیکیشن استفاده می شوند، می توانند یک تجربه لذت بخش و تعاملی را برای کاربر فراهم کنند. همینطور این ویژگی ها می توانند میزان کارهایی که کاربران باید انجام دهند را کاهش می دهند.

طراحی اپلیکیشن اندروید

بدون اینترنت هم خدمات خود را با اپلیکیشن ارائه می دهید

اگرچه اپلیکیشن ها برای انجام اغلب کارهایشان ممکن است به اتصال اینترنتی نیاز داشته باشند، همچنان می توانند محتوا و کارکردهای اصلی را در حالت آفلاین به کاربران ارائه کنند. در واقع یکی از مهم ترین مزایای طراحی اپلیکیشن اندروید این است که به صورت افلاین هم خدمات شما در اختیار دیگران قرار می دهد.

طراحی اپلیکیشن اندروید

سفارشی سازی حرفه ای!

اپلیکیشن موبایل امکان ایجاد ارتباط مناسب با مشتریان بر حسب علایق، مکان، استفاده، رفتار و غیره را فراهم می کند. با اپلیکیشن موبایل بهتر می توان یک تجربه سفارشی شده برای مشتریان فراهم کرد.

سفارشی سازی علاوه بر بهبود تجربه مشتریان، نرخ تبدیل مشتریان را هم افزایش می دهد. به عبارت دیگر باعث می شود که مشتریان تمایل بیشتری به خرید محصولات یا خدمات داشته باشند. با طراحی اپلیکیشن اندروید مشتریان شما را شرکت حرفه ای تری قلمداد می کنند.

طراحی اپلیکیشن اندروید

از خلاقیت خود استفاده کنید

با همه پیشرفت هایی که در طراحی وب صورت گرفته است، سایت ها برای انجام بسیاری از کارهایشان به مرورگر موبایل وابسته هستند. اپلیکیشن های موبایل چنین محدودیت هایی ندارند و می توانند کارکردهای متنوعی را به کار بگیرند. به عنوان مثال حالت های اشاره: tap, swipe, drag, pinch, hold الفباوب مرکز تخصصی طراحی اپلیکیشن اندروید به سلیقه مشتری توجه نشان داده و آن را باب میل شما می سازد!

طراحی اپلیکیشن اندروید

سرعت بیشتر اپلیکیشن ها

اپلیکیشن ها معمولا ۱٫۵ برابر سریع تر از سایت ها هستند. اپلیکیشن ها داده را در حافظه گوشی ذخیره می کنند و لذا در کسری از ثانیه می توانند آن دیتا را فراخوانی کنند. اما در سایت ها، داده ها باید از سرورها استخراج شوند که ممکن است از چند ثانیه تا چند دقیقه بر حسب سرعت شبکه و اندازه داده ها طول بکشد.

طراحی اپلیکیشن اندروید

برندینگ کسب و کار با طراحی اپلیکیشن 

هر اپلیکیشن موبایلی بر حسب برند شرکت طراحی می شود و شما می توانید ظاهر اپلیکیشن خودتان را بر حسب چشم اندازی که برای شرکت خودتان در نظر گرفته اید، طراحی کنید. وقتی که شرکت شما از تکنولوژی های روز مثل طراحی اپلیکیشن اندروید استفاده می کند، ناخودآگاه این حس را به مشتریانتان می دهد که شما یک شرکت بروز، خلاق و نوآور هستید.

طراحی اپلیکیشن اندروید


هزینه طراحی اپلیکیشن اندروید – قیمت طراحی اپلیکیشن اندروید چگونه محاسبه می شود؟

چیزی که مشخص کننده هزینه طراحی اپلیکیشن اندروید اختصاصی است امکانات پلتفرم و نیروهای مورنیاز برای طراحی اپلیکیشن است.  برای تعیین هزینه پروژه اپلیکیشن به ارائه لیست کامل از امکانات درخواستی و روندهای پروژه نیاز داریم.

برای سفارش اپلیکیشن android امکانات مورد نیاز برای ساخت آن مشخص شود و پس از آماده سازی برای تیم فنی اندروید ارسال شده تا از بررسی امکانات درخواستی هزینه و زمان پیاده سازی حدودی برنامه برای اندروید مشخص می شود.

  • بررسی امکانات پروژه

اولین مورد قابل بررسی در مشخص هزینه یک پروژه امکانات مورد درخواست آن است. که تفاوت هزینه و زمانی بالایی خواهد داشت. شما می توانید جهت دریافت قیمت نهایی پروژه ها تماس بگیرید ما با بررسی نیازهایی که دارید سعی می کنیم شما را در این باره همراهی کنیم.

  • تعداد نیروی لازم و زمان انجام

یک پروژه طراحی اپلیکیشن اندروید اختصاصی به تعدادی نیرو و زمان برای اتمام نیاز دارد. این تعداد نیرو و مدت زمانی که برای طراحی اپلیکیشن صرف می شود تاثیرات مستقیمی در تعیین هزینه طراحی اپلیکیشن دارد.

  • پلتفرم ها و زبان های برنامه نویسی

امروزه اکثر اپلیکیشن ها برای موبایل های اندروید و ios طراحی می شوند و  روش های جدیدی برای طراحی اپلیکیشن اختصاصی ایجاد شده که در تعیین هزینه طراحی اپلیکیشن اندروید تاثیر دارند. آیا می دانید که اندروید هنوز در حال پیشرفت است؟ گوشی های هوشمند اندرویدی توسط چندین شرکت مشهور مانند سامسونگ و شیائومی ساخته می شوند. آنها به ارائه ویژگی های جدید ادامه می دهند تا در میان رقابت رو به رشد ثابت بمانند و جامعه توسعه دهندگان اندروید به سرعت با آنها سازگار می شوند.

اگر یک اپلیکیشن تجاری کاربرپسند تمام چیزی است که نیاز دارید، در جای درستی هستید! در الفباوب ما بهترین خدمات توسعه برنامه اندروید را ارائه می دهیم تا شما را قادر سازد از این پلتفرم حداکثر استفاده را ببرید. ما به شما کمک می کنیم تا یک استراتژی موبایل را در کوتاه ترین زمان و به روشی مقرون به صرفه پیاده سازی کنید.

همین حالا برای طراحی اپلیکیشن نیتیو و اختصاصی، طراحی اپلیکیشن اندروید تماس بگیرید و هرچه سریع تر اهدافتان را پیگیری کنید! موفقیت با الفباوب از آن شما خواهد بود!

موضوعات مقاله

امتیاز :
No Responses/5
اولین دیدگاه را شما بنویسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *