طراحی اپلیکیشن سمنان

24
مرداد
1401

نیاز به طراحی اپلیکیشن سمنان دارید؟ با ما تماس بگیرید! تیم الفباوب با بهترین طراحی اپلیکیشن در سمنان به شما برای رونق کسب و کار، فروش بیشتر و برندینگ کمک می کند! همین حالا برای طراحی اپلیکیشن سمنان از طریق تماس اقدام کنید و مشاوره رایگان دریافت کنید.

طراحی هر نوع اپلیکیشن در سمنان! ارزان و مطمئن با پشتیبانی!

اطلاعات بیشتر : 02191008515

چرا الفباوب را برای طراحی اپلیکیشن انتخاب کنیم؟

در اختیار داشتن بهترین برنامه نویسان؛ گرافیست ها و گروه تولید محتوا

تیمی خلاق و ایده پرداز که به نظرات شما اهمیت می دهد

تحویل سریع و به موقع اپلیکیشن شما

هزینه بسیار مناسب و رقابتی طراحی اپلیکیشن

طراحی انواع اپلیکیشن بدون هیچ گونه محدودیت 

طراحی اپلیکیشن سمنان ارزان و حرفه ای

طراحی اپلیکیشن سمنان در الفباوب به بهترین شکل ممکن توسط کارشناسان با تجربه و حرفه ای صورت می گیرد و پشتیبانی نیز جهت رفع کلیه دغدغه های شما در کنار خدمات ارائه می گردد. شما می توانید برای ثبت سفارش تماس بگیرید. ما بهترین برنامه نویسان، گرافیست ها و محتوانویسان را در اختیار داریم که در طراحی اپلیکیشن سمنان به صورت تضمینی با شما همکاری می کنند.

با طراحی اپلیکیشن سمنان دیده شوید، فروش کنید و تبدیل به یک کسب و کار موفق شوید!

هزینه طراحی اپلیکیشن سمنان

هزینه طراحی اپلیکیشن سمنان کاملا به این بستگی دارد که شما قصد دارید چه نوع اپلیکیشنی طراحی کنید! قیمت طراحی اپلیکیشن سمنان در مشاوره تلفنی به صورت تقریبی برآورد می شود. دوستان عزیز، الفباوب با استراتژی های بسیار جدید و تست شده پیشرفت اینترنتی کسب و کار شما را رقم می زند.

چگونه سفارش طراحی اپلیکیشن سمنان را ثبت کنیم؟

برای ثبت درخواست طراحی اپلیکیشن سمنان کافیست از طریق راه های ارتباطی ذکر شده با ما تماس بگیرید، همه سعی و تلاش ما برقراری یک ارتباط دوطرفه با شماست و همینطور نمونه کارهای موفق خود را به شما نشان می دهیم! در تماس تلفنی کلیه ابهامات از نظر هزینه، روند انجام کار و زمان تحویل اپلیکیشن بررسی می شود.

طراحی اپلیکیشن بازی
طراحی اپلیکیشن تجاری
طراحی اپلیکیشن فروشگاهی
طراحی اپلیکیشن سبک زندگی
طراحی اپلیکیشن آموزشی
طراحی اپلیکیشن سرگرمی
طراحی اپلیکیشن گردشگری
طراحی اپلیکیشن کاربردی
طراحی اپلیکیشن کتاب
طراحی اپلیکیشن غذا و نوشیدنی
طراحی اپلیکیشن سلامت
طراحی اپلیکیشن بهره وری
طراحی اپلیکیشن ورزشی
طراحی اپلیکیشن موزیک
طراحی اپلیکیشن عکس و فیلم
طراحی اپلیکیشن مرجع
طراحی اپلیکیشن دارایی و مالی
طراحی اپلیکیشن خبری
طراحی اپلیکیشن شبکه اجتماعی
طراحی اپلیکیشن جهت یابی
طراحی اپلیکیشن پزشکی

طراحی برنامه بومی سمنان

برنامه بومی برای استفاده در یک پلت فرم یا دستگاه خاص طراحی شده است. این دسته از اپلیکیشن ها به صوت حرفه ای برنامه نویسی می شوند و اکثر برنامه های موبایل موفق و معروف از این نوع برنامه نویسی بهره برده اند هماهنند اپلیکیشن هایی از قبیل: اسنپ ، تپسی، دیجی کالا و …  . برنامه تلفن همراه بومی یک نرم افزار است که در یک زبان برنامه نویسی خاص مانند Objective C برای iOS و Java برای سیستم عامل های آندروید کد نویسی شده است. برنامه های بومی تلفن همراه، عملکرد سریع و قابلیت اطمینان بالا را ارائه می دهند.

آنها همچنین به دستگاه های مختلف تلفن مانند دوربین و دفتر آدرس دسترسی دارند. علاوه بر این، کاربران می توانند از برخی برنامه ها بدون اتصال به اینترنت استفاده کنند. با این حال، این نوع برنامه برای توسعه نیازمند هزینه است، زیرا مختص یک سیستم عامل طراحی می شود، و شرکت را مجبور می کند تا نسخه های تکراری را که در سیستم عامل های دیگر کار می کنند، بسازد. اکثر بازی های ویدئویی برنامه های بومی موبایل هستند.

معمولا افراد برنامه های مرسوم موبایل را از فروشگاه های برنامه مانند فروشگاه برنامه اپل یا فروشگاه گوگل دانلود می کنند. یک برنامه بومی تنها می تواند روی یک نوع سیستم عامل تلفن همراه اجرا شود: iOS، Android، Blackberry، Symbian، Windows Phone، WebOS، و غیره. اگر می خواهید تجربه برنامه خود را برای کاربران Android یا Blackberry نیز در دسترس کاربران قرار دهید، نیاز به توسعه و حفظ یک نسخه جداگانه از نرم افزار دارید.

طراحی اپلیکیشن وب سمنان

Web App ذخیره شده در یک سرور از راه دور و از طریق مرورگر از طریق اینترنت تحویل داده می شود. برنامه های وب برنامه های واقعی نیستند. آنها توسط مرورگر اجرا می شوند و معمولا در HTML5 نوشته می شوند.

یک برنامه وب موبایل، نرم افزاری است که از فناوری هایی مانند جاوا اسکریپت یا HTML5 برای ارائه تعامل، هدایت و یا قابلیت سفارشی سازی استفاده می کند. این برنامه ها در یک مرورگر وب درون تلفن همراه اجرا می شود. این به این معنی است که آنها از طریق اینترنت قابل استفاده هستند و برنامه های جداگانه ای نیستند که بر روی دستگاه تلفن همراه کاربر ذخیره شوند. برنامه های وب موبایل را می توان با استفاده از هر نوع مرورگر وب هوشمند تلفن همراه – مثلا مرورگرهای کامل از قبیل تلفن های آیفون و تلفن های Android یا مرورگرهای میان رده مانند بسیاری از گوشی های BlackBerry اجرا نمود.

یکی از مزیت های اینر نوع اپلیکیشن ها این است که به دلیل اجرایی بودن در انواع سیستم عامل ها هزینه پیاده سازی آن پایین تر از حالت برنامه نویسی بومی می باشد.

طراحی اپلیکیشن ترکیبی – طراحی هیبریدی در سمنان

برنامه های ترکیبی مانند برنامه های بومی، روی دستگاه اجرا می شوند و با تکنولوژی های وب نوشته شده اند (HTML5، CSS و جاوا اسکریپت). برنامه های ترکیبی در یک ظرف بومی اجرا می شوند و موتور مرورگر دستگاه (و نه مرورگر) را برای استفاده از HTML و پردازش جاوااسکریپت به صورت محلی استفاده می کنند. لایه انتزاعی وب به بخش بومی اجازه دسترسی به قابلیت های دستگاه، مانند شتاب سنج، دوربین و ذخیره سازی محلی  را می دهد که در برنامه های وب موبایل قابل دسترسی نیست.

اغلب شرکت ها برنامه های ترکیبی را به عنوان پلاگین برای یک صفحه وب موجود ایجاد می کنند؛ به این ترتیب، آنها امیدوارند که در فروشگاه App حضور پیدا کنند، بدون اینکه تلاش زیادی برای توسعه برنامه دیگری انجام دهند. برنامه های ترکیبی نیز محبوب هستند چرا که آنها اجازه توسعه کراس پلت فرم دارند: یعنی همان اجزای کد HTML را می توان در سیستم عامل های مختلف تلفن همراه مورد استفاده

طراحی اپلیکیشن نیتیو را به ما بسپارید!

طراحی اپلیکیشن خدماتی در سمنان

این دسته از اپلیکیشن های موبایل، خدماتی از جمله: نقاشی ساختمان، سرویس منزل، لوله کشی ساختمان ، نظافت منزل و تعمیرات منزل و …. را در قالب اپلیکیشن موبایل در بازار ارائه می دهند.طراحی اپلیکیشن خدماتی یکی از پرکاربردترین اپلیکیشن های موبایل در عصر امروز می باشد چرا که دسترسی به این خدمات پردر خواست را آسان می نماید. برای طراحی اپلیکیشن سمنان با ما تماس بگیرید!

طراحی اپلیکیشن بازی در سمنان

مختص بازی، از هر نوع مختلف و زیر شاخه های بازی های موبایلی! برای طراحی اپلیکیشن سمنان با ما تماس بگیرید!

طراحی اپلیکیشن تجاری در سمنان

آنچه که مربوط به کسب و کار شرکت ها، اعم از حساب داری، نیروی انسانی، رسد بخش های مختلف، اپ های ویزیتوری، و مشاغل می باشد. در یک کلام امور مربوط به کسب و کار و تجارت شما را تسهیل می کند. برای طراحی اپلیکیشن سمنان با ما تماس بگیرید!

طراحی اپلیکیشن فروشگاهی در سمنان

فروشگاه های سنتی و همچنین فروشگاه های اینترنتی تحت وب با توجه به اقبال عمومی مردم از اپلیکیشن ها ، سرمایه گذاری زیادی را در حوزه اپلیکیشن های فروش انجام داده اند.که در طبقه بندی های مختلفی قرار می گیرند. برای طراحی اپلیکیشن سمنان با ما تماس بگیرید!

طراحی اپلیکیشن سبک زندگی در سمنان

در زندگی روزمره، انسان ها با مسائلی روبرو هستند که یک اپلیکیشن می تواند آنها را در به انجام رساندنشان یاری نماید. برای مثال اپلیکیشن موبایل  های یاد آور، که به شما مواردی مانند سررسید ها، کارهای روزانه و امور مهم را یاد آور می شوند. به صورت خلاصه، انچه که در امور روزانه و زندگی روزمره شما به شما یاری می رساند، جزو این دسته قرار می گیرد. برای طراحی اپلیکیشن سمنان با ما تماس بگیرید!

طراحی اپلیکیشن آموزشی در سمنان

در این نوع از اپلیکیشن موبایل، کاربر موضوعات مختلف را فرا میگیرد. این اپ ها می توانند به صورت خیلی ساده و معمولی، نوشته هایی را به شما ارائه دهند و یا اینکه با استفاده از حالت های پیچیده تر، به صورت محاوره ای عمل کنند. برای طراحی اپلیکیشن سمنان با ما تماس بگیرید!

طراحی اپلیکیشن سرگرمی در سمنان

انچه که برای کاربر، به عنوان گذراندن وقت و ایجاد سرگرمی عمل می کند. برای مثال پخش کننده های موزیک از این دسته هستند. حتی بازی ها و اپلیکیشن موبایل های ارتباطی مانند تویتر و تلگرام را  نیز می توانید جزو این دسته قرار دهید. برای این دسته بندی به سختی می توان تعریف دقیقی ارائه داد. تعریف دقیق تر را می توانید در لینک زیر مشاهده نمایید. اما نکته مهم این است که جزو یکی از دسته های پرکاربرد هستند. برای طراحی اپلیکیشن سمنان با ما تماس بگیرید!

طراحی اپلیکیشن گردشگری در سمنان

معرفی مکان های زیبا، مکان های اقامتی، نمایش زمانبندی حرکت وسایل نقلیه، از مواردی است که در ایناپلیکیشن ها مورد بررسی قرار می گیرد. برای طراحی اپلیکیشن سمنان با ما تماس بگیرید!

طراحی اپلیکیشن کاربردی در سمنان

در موبایل شما حتما ابزار هایی مانند ویروس یاب، چک کننده وضعیت شارژ باطری، ضبط کننده تماس ها و … وجود دارد. اپلیکیشن هایی که مانند یک ابزار برای کارهای گوشی شما عمل می کنند، جزو این دسته قرار می گیرند. برای طراحی اپلیکیشن سمنان با ما تماس بگیرید!

طراحی اپلیکیشن کتاب در سمنان

برخی از اپلیکیشن موبایل ها به صورت دیجیتال فقط کتاب هایی که به صورت رسمی به چاپ و نشر رسیده اند را به شما ارائه می دهند. یک فرق این دسته بندی با دسته بندی آموزشی این است که در مورد آموزشی شما لزوما محتوی یک کتاب را نمایش نمی دهید. برای طراحی اپلیکیشن سمنان با ما تماس بگیرید!

طراحی اپلیکیشن غذا و نوشیدنی در سمنان

در این دسته شما از معرفی و آموزش تهیه غذا و نوشیدنی گرفته تا مکان های عرضه ی آن آشنا می شوید. برای طراحی اپلیکیشن سمنان با ما تماس بگیرید!

طراحی اپلیکیشن سلامت در سمنان

این اپلیکیشن ها لزوما محتوی آموزشی مربوط به سلامت به شما ارائه نمی دهند. حتی ممکن است به صورت فیزیکی شما را مجبور به انجام تمرینات کنند. برای مثال اپلیکشن pedometer میزان پیاده روی شما را نیز ثبت می کند. برای طراحی اپلیکیشن سمنان با ما تماس بگیرید!

طراحی اپلیکیشن بهره وری در سمنان

حتما در موبایل خود برنامه هایی مانند دریافت کننده های ایمیل و یا تقویم و لیست انجام کارها (to-do-list) را مشاهده کرده اید. این اپلیکیشن های موبایل برای این طراحی شده اند که بهره وری شما را افزایش دهند. برای طراحی اپلیکیشن سمنان با ما تماس بگیرید!

طراحی اپلیکیشن ورزشی در سمنان

اشتباه نکنید. تمام ورزش تناسب اندام نیست. خبر های ورزشی و اطلاعات مربوط به ورزش های مختلف، چیزی است که در این نوع اپ ها در اختیار شما قرار می دهد. برای طراحی اپلیکیشن سمنان با ما تماس بگیرید!

طراحی اپلیکیشن موزیک در سمنان

اپیلیکیشن هایی که برای شما موسیقی پخش می کنند، دانلود آنرا تسهیل می کنند، و کلا آنچه مربوط به موسیقی و آهنگ هست را برای شما انجام میدهد. برای طراحی اپلیکیشن سمنان با ما تماس بگیرید!

طراحی اپلیکیشن عکس و فیلم در سمنان

برخی از اپ ها فقط به نمایش عکس و فیلم بسنده می کنند. معمولا این اپ ها مکانی هستند که کاربران بتوانند عکس ها و فیلم های خود را به اشتراک با دیگران بگذارند. برای طراحی اپلیکیشن سمنان با ما تماس بگیرید!

طراحی اپلیکیشن مرجع در سمنان

شاید پیش آمده باشد که شما هم برای درک فهم یک چیزی به اینترنت رجوع کرده باشید و پاسخ آنرا در سایت هایی مانند ویکی پدیا یافته باشید. اپلیکیشن هایی که از این نوع اطلاعات را به شما می دهند، از این نوع است. برای طراحی اپلیکیشن سمنان با ما تماس بگیرید!

طراحی اپلیکیشن دارایی و مالی در سمنان

انواع مختلف حسابداری بایی انواع حساب ها در هر سطح و اشل، چیزی است که در این اپلیکیشن ها صورت می گیرد. برای طراحی اپلیکیشن سمنان با ما تماس بگیرید!

طراحی اپلیکیشن خبری در سمنان

معمولا خبرگذاری ها در سرتاسر جهان، برای خود اپ های مخصوص به خود را توسعه داد. این اپلیکیشن موبایل ها محتوی خبری را انتشار می دهند. برای طراحی اپلیکیشن سمنان با ما تماس بگیرید!

طراحی اپلیکیشن شبکه اجتماعی در سمنان

یکی از شاخه اپلیکیشن هایی است که بسیار طرف دار دارد. در این نوع اپلیکیشن موبایل ها، کاربران می توانند به صورت های نوشتاری، صوتی و یا تصویری با یکدیگر ارتباط بر قرار کنند و گاها بعضی از این اپلیکیشن ها این قابلیت را برای کاربران خود فراهم می کنند. برای طراحی اپلیکیشن سمنان با ما تماس بگیرید!

طراحی اپلیکیشن جهت یابی در سمنان

گوگل مپ یکی از مشهور ترین این اپلیکیشن هاست. این اپ ها در جهت یابی و نمایش مکان ها بر روی نقشه به شما کمک می کنند. برای طراحی اپلیکیشن سمنان با ما تماس بگیرید!

طراحی اپلیکیشن پزشکی در سمنان

در این اپلیکیشن ها اطلاعات پزشکی و دارو ها، بداشت و سلامت ارائه می گردد. برای طراحی اپلیکیشن سمنان با ما تماس بگیرید!

همین حالا تماس بگیرید و درخواست خود را برای طراحی اپلیکیشن در سمنان ثبت کنید! تماس با 02191008515


فواید طراحی اپلیکیشن چیست؟

هم اکنون کسب و کارهای مختلف از فروشگاه های الکترونیک گرفته تا بانک ها و کلینیک ها به دنبال طراحی اپلیکیشن خاص خودشان می باشند. محبوبیت اپلیکیشن موبایل رو به افزایش است چون از نظر دیجیتال مارکتینگ اهمیت داشته و ارتباط کارآمدی را با مشتریان هدف برقرار می کند.

مزایای طراحی اپلیکیشن برای کسب و کارها

هم اکنون فناوری همه قسمت ها را در زندگی روزمره تسخیر کرده است. پیشرفت فناوری با راحتی بیشتر همراه است و به همین دلیل است که همه از آن استقبال می کنند. چندین دهه پیش، تنها چیزی که برای فروش محصولات و خدمات خود نیاز داشتید، یک فروشگاه فیزیکی بود و مردم یا با مراجعه فیزیکی به فروشگاه و یا از طریق تماس تلفنی سفارشات خود را انجام می دادند..

به تدریج ظهور اینترنت همه چیز را تغییر داد. با ظهور اینترنت، هر خرده فروشی که می خواست در تجارت بماند باید یک سایت کاربردی داشته باشد. در غیر این صورت کارشان تمام خواهد شد.

اکنون فناوری از سایت های دسکتاپ به اپلیکیشن های موبایل منتقل شده است، چون مردم اکنون بیشتر از طریق دستگاه های تلفن همراه به اینترنت دسترسی دارند تا از طریق لپ تاپ و رایانه شخصی. از آنجایی که شرکت ها در حال تسویه حساب با سایت های تلفن همراه بودند، ظهور گوشی های هوشمند بار دیگر سطح آن را بالا برد. در حال حاضر داشتن یک سایت کافی نیست و برای تضمین راحتی مشتریان خود به یک اپلیکیشن موبایل هم نیاز دارید.

دنیا دیوانه اپلیکیشن های موبایل است، چون چندین مزیت به آن متصل است. به همین دلیل است که توسعه اپلیکیشن به داغ ترین تجارت در حال حاضر تبدیل شده است. تقاضای زیاد برای اپلیکیشن های موبایل منجر به ظهور چندین شرکت توسعه دهنده اپلیکیشن شده است.

جای تعجب نیست که توسعه دهندگان برنامه های آموزش دیده در حال حاضر بسیار مورد توجه شرکت های توسعه برنامه می باشند و آن ها نسبتاً بالاتر از دیگر حرفه ای ها به آن ها دستمزد می دهند. برخی از مزایای مقاومت ناپذیر برنامه های تلفن همراه در زیر بیان شده است.

با یک برنامه کاربردی تلفن همراه، از ترافیک منظم مطمئن هستید. بازدید مشتریان از سایت شما را تسهیل می کند. از آنجایی که مشتریان فقط روی برنامه ضربه نمی زنند، زمانی که می خواهند محصول یا خدماتی را سفارش دهند روی آن ضربه می زنند، یک برنامه کاربردی با نرخ تبدیل بالاتری ترافیک را جذب می کند.

 

تاثیر طراحی اپلیکیشن برای کسب و کارها

ویژگی های بسیار مهم دیگری هم وجود دارد که یک اپلیکیشن موبایل را به آن چیزی که هست تبدیل می کند. بدون برخی از این ویژگی ها، امکان دارد نتوانید بهترین نتایج را از برنامه تلفن همراه خود بگیرید.

کاهش هزینه

بهترین راه برای رشد کسب وکار شما این است که هزینه­ ها را کاهش دهید و تنها به سمت رشد تمرکز کنید. کاهش هزینه را یک مزیت طراحی سایت برای کسب­ وکارها می توان در نظر گرفت. سایت بهترین روش کاهش هزینه های کسب­ وکار است.

هزینه نگهداری و اجرای یک سایت صرفا چند میلیون است. تبلیغات مناسب سایت شما باعث رشد مداوم و بیشتر کسب ­وکار شما می­شود. اگر سایت شما به درستی طراحی شده و توسعه یافته باشد، تبدیل بازدید کننده به مشتری را تضمین می­کند.

قابلیت دسترسی

حتی اگر کسب­ وکار شما دارای یک دفتر بزرگ در معروف ترین مکان باشد موفقیت را تضمین نمی ­کند، چون این مکان فقط برای تعداد کمی از افراد قابل دسترسی است. اما فضای آنلاین در دسترس همه جهان است. با استفاده از شرکت­های حمل و نقل حاضر شما می­توانید به راحتی در عرض چند روز محصولی را از یک کشور به کشور دیگر تحویل دهید. بنابراین سایت دسترسی به کسب­ وکار شما را افزایش می دهد.

سهولت دسترسی

زندگی این روزها بسیار پرمشغله است و افراد به دنبال راه­های آسان و راحت در حوزه ­های مختلف زندگی خود می باشند. به جای رفتن به بازار، خرید آنلاین، راحت ترین روش خرید اقلام است. هم اکنون با توجه به قوانین و مقررات امنیتی که وجود دارد، اعتماد مردم در خرید آنلاین و تجارت الکترونیکی افزایش یافته است. این امر می­تواند موجب افزایش درآمد کسب­ وکار شما شود.

تبلیغات گسترده تر

تبلیغات برای سایت شما ساده تر و مقرون به صرفه تر از انجام هر نوع تبلیغات معمول دیگر است. شما می­ توانید برای تبلیغ سایت خود از بحث سئو سایت بهره ببرید که بسیار موثر است و امکان سنجش آن وجود دارد.

همین طور شما می­ توانید از طریق سئو نتایج نهایی را بررسی کنید و سپس کمپین را برای نتایج بهتر بهینه سازی کنید. خواهید دید مزیت طراحی سایت برای سایت ها در تبلیغات آنلاین بسیار پر رنگ تر از بقیه موارد خواهد بود. به این دلیل که تمام مزایای دیگر را پوشش خواهد داد.

بروز بودن اطلاعات

اگر می­خواهید مشتریان خود را از پیشنهادات یا فروش­ های ویژه خود باخبر کنید، باید از ابزارهای محیطی مثل تابلوها، بیلبوردها و یا … کمک بگیرید. اما در مورد سایت ها شما می­توانید آن را در زمان واقعی به روز کرده و پیشنهادات خود را در هر زمان که بخواهید به مشتریان تان نشان دهید. از این طریق می­توانید دسترسی مشتریان به اطلاعات و در نهایت فروش را افزایش دهید.

افزایش اعتبار

هم اکنون سایت اعتبار کسب­ وکار شما را افزایش می­دهد. وجود سایت همین طور می­ تواند آگاهی از نام تجاری یا برندینگ شما را افزایش دهد و یا حتی نقش نام تجاری را برای سایت شما بازی کند. از این رو، شما باید یک سایت برای کسب­ وکار خود داشته باشید تا بتوانید درآمد بیشتری کسب کنید. طراحی اپلیکیشن سمنان

یک مسئله مهم دیگر، طراحی وب برای حوزه های مختلف اعم از طراحی سایت شرکتی، طراحی سایت فروشگاهی، خبری،… است که اگر به این نکته توجه شود، مخاطبان زمانی وارد سایت شما می شوند باید هویتی از کسب­ وکارتان را ببینند، نه چیزی که اصلا وجود ندارد. به طور کلی سایت خود را به صرف اینکه یک سایتی دارید راه اندازی نکنید.

ارائه خدمات بهتر

اگر شما محصولی را می­فروشید و می­خواهید مزایای محصول را به مشتری بگویید، می­توانید مقالات مربوط به آن را در سایت خود آپلود کرده و خدمات لازم را به مشتریان خود ارائه دهید. این امر باعث افزایش آگاهی مشتریان درمورد محصول و اهمیت آن خواهد شد. شما همین طور می­توانید یک قسمت پرسش و پاسخ برای ارائه توضیحات لازم به مشتریان داشته باشید. طراحی اپلیکیشن سمنان

مزایای مادام العمر

سایت برای شما نتایج مادام العمری را خواهد داشت. این به این معنی است که شما برای تبلیغات خارجی متناسب با هزینه­ای که می­پردازید، مدت زمان محدودی را در اختیار دارید. اما سایت شما همیشه وجود دارد و مزایای مادام العمری برای شما خواهد داشت. طراحی اپلیکیشن سمنان

علاوه بر تمام مزیت های بالا برای داشتن یک سایت شما می توانید برای بهبود و ارتقاء سایت خودتان از یکسری تکنیک های طراحی سایت کمک بگیرید تا از این طریق به اهداف خود در دنیای آنلاین دست پیدا کنید.

نکاتی که برای طراحی اپلیکیشن باید به کار ببرید

طراحی اپلیکیشن های موبایل کار چندان آسانی نیست. هم از لحاظ فنی و هم از لحاظ جذب مخاطب. به یاد داشته باشید که هر چه یک طراح و برنامه نویس اپلیکیشن موبایل مخاطبان و مخاطب بیشتری را جذب کند، موفق تر است. از این رو اصول طراحی اپلیکیشن های موبایل باید توسط افرادی که در این زمینه فعالیت دارند، با دقت رعایت شود. این اصول شامل یک سری نکات و مواردی می باشند که هر برنامه نویس و طراح یک اپلیکیشن اندروید و یا IOS باید بداند و آن ها را با دقت رعایت کند. طراحی اپلیکیشن سمنان

به یاد داشته باشید که طراحی اپلیکیشن های موبایل یک علم و بلکه هنری است که قواعد و اصول خاص خود را دارد که باید این قواعد در نظر گرفته شوند. در اینجا برای آشنایی شما خوانندگان گرامی و علاقه مندان به این مباحث، نکات لازم در این زمینه را به شما معرفی می کنیم: طراحی اپلیکیشن سمنان

داشتن یک طرح مشخص

اینکه در ابتدا طرح کلی برنامه مورد نظر خود به همراه رنگ ها، فونت ها، تیترها، عکس ها، محل منوها، فرم ها و دیگر قسمت های اپلیکیشن موبایل شما چگونه باید در صفحات و قسمت های آن قرار بگیرند را از ابتدا در طرح اولیه (Layout) باید با دقت مشخص شود. طراحی اپلیکیشن سمنان

– در نظر گرفتن اندازه ها برای قاب های مختلف موبایل ها:

این نکته را هم باید در نظر گرفت که لزوما همه موبایل ها دارای یک سایز و طول و عرض نیستند بلکه استاندارد قاب موبایل های تولید شده توسط شرکت های Samsung، Htc، Nokia،Nexus کمی با یکدیگر متفاوت است. (به خصوص موبایل های Nexus) طراحی اپلیکیشن سمنان

واحد استاندارد فاصله ها

در قاب بندی و طراحی سایت ها و همین طور اپلیکیشن های موبایل، باید فواصل را بر اساس واحد پیکسل (pixel یا به اختصار px) در نظر گرفت. طراحی اپلیکیشن سمنان

داشتن UI مناسب

ظاهر یک اپلیکیشن موبایل باید به ای دقیق و حرفه ای طراحی شده باشد، که کاربر هنگام کار کردن با آن احساس راحتی کند و از کار کردن با آن لذت ببرد. یک طراح UI برنامه های موبایل به زیبایی و ظاهر تمام قسمت های برنامه باید توجه کافی داشته باشد. طراحی اپلیکیشن سمنان

چیدمان مناسب عناصر

 چیدمان مناسب لینک ها، منوها، عکس ها و دیگر المان ها و عناصر یک برنامه موبایل کار هر کسی نیست. بلکه برنامه نویسان و طراحان حرفه ای در این زمینه به خوبی می دانند که تنوع رنگ های به کار رفته در منوها و همین طور سایز عکس ها و طراحی دقیق منوهای برنامه های موبایل می تواند کاربر را جذب کرده و وی را دفعات بعدی هم ترغیب به ادامه کار و استفاده از آن برنامه کند.

امکان جستجو طراحی اپلیکیشن سمنان

یکی از مزایای بسیاری از اپلیکیشن های موبایل قابلیت جستجو در آن هاست. به خصوص اپلیکیشن های فروشگاهی و یا خبری، که امکان جستجو در آن ها اهمیت زیادی دارد. مثل طراحی وب، در دنیای اپلیکیشن های موبایل هم باید به این نکته توجه کرد. به این ترتیب مخاطب اپلیکیشن هم براحتی می توانند عنوان مورد نظر خود را جستجو کرده و در صورت وجود به لینک یا آن قسمت هدایت شوند.

سادگی

حتما از قدیمی ها شنیده اید که می گفتن: “سادگی و برازندگی”. بله هنوز هم در بسیاری از امور زندگی روزمره ما در قرن بیستم این ضرب المثل بصورت یک قاعده و اصل مهم رعایت می شود. از جمله در دنیای طراحی اپلیکیشن های موبایل. هر چه رابط کاربری ساده تر باشد مخاطب راحت تر می توانند از امکانات آن استفاده کنند. طراحی اپلیکیشن سمنان

سادگی در طراحی اپلیکیشن به معنی قدیمی بودن نیست بلکه رعایت اصولی است که باعث می شود یم اپلیکیش در عین مدرن و زیبا بود از هر پیچیدگی بدور باشد.

قابلیت بروز رسانی

یکی از نکات مهمی که در دنیای طراحی سایت ها و همین طور اپلیکیشن های موبایل باید به آن توجه کرد، قابلیت بروز رسانی و آپدیت (update) آن است. مسلما بسیاری از برنامهها، سایت ها و اپلیکیشن ها هم اکنون نیاز به به روز رسانی هر چند وقت یکبار دارند. طراحی اپلیکیشن سمنان

از جمله تغییرات فنی در زمینه برنامه نویسی برای برطرف کردن برخی ایرادهای برنامهی (Bug) که امکان دارد بسیاری از آن ها به مرور زمان خود را نشان دهند و همین طور تغییر و بروزرسانی در ظاهر برنامه (چیدمان منوها، رنگ ها، ایجاد تنوع بیشتر و بهتر در فضای برنامه، عکس ها، اسلایدهای بهتر و…)

استفاده از آیکون ها طراحی اپلیکیشن سمنان

تعدادی آیکون های استاندارد برای طراحی اپلیکیشن های اندروید و IOS تاکنون طراحی شده که طراحان و برنامه نویسان معمولا از آن ها کمک می گیرند.

قدم هایی که باید قبل از طراحی اپلیکیشن برداریم

قبل از اینکه به مراحل طراحی اپلیکیشن برسیم باید چند نکته مهم را گوشزد کنیم.

  1. هدف شما از طراحی اپلیکیشن چیست؟ این اپلیکیشن قرار است چه مزیتی را به کسب و کار شما اضافه کند؟ طراحی اپلیکیشن سمنان
  2. آیا بودجه کافی دارید؟ آیا برنامه ای برای توسعه و اضافه کردن امکانات بیشتر به اپلیکیشن دارید؟
  3. استراتژی کسب و کار شما برای مدیریت اپلیکیشن چست؟ آیا دانش کافی را برای مدیریت درست اپلیکیشن دارید؟
  4.  آیا در مورد مخاطب و بازار هدفتان فکر کرده اید؟ چه کسانی قرار است از اپلیکیشن شما استفاده کنند؟ آیا با پرسونای مخاطب آشنایی دارید؟
  5.  آیا روش های تبلیغات برای اپلیکیشن را می دانید؟ می دانید چطور برای اپلیکیشن اختصاصیتان مخاطب جذب کنید؟ طراحی اپلیکیشن سمنان

بعد از فکر کردن و جواب دادن به این سوالات، باید متناسب با جواب هایتان، روش های طراحی اپلیکیشن را بررسی کنید و از بین آن ها یک روش را انتخاب کنید.

طراحی اپلیکیشن سمنان

طراحی اپلیکیشن حرفه ای چه مراحلی دارد؟

مشخص کردن ایده و ترسیم پلن اپلیکیشن

این مرحله به بررسی امکانات مورد نیاز و آنالیز کامل رقبا می پردازید تا در مراحل بعدی بتوانید یک اپلیکیشن جامع و رقابتی طراحی کنید. در ابتدای امر شما باید ویژگی ها و مزیت های کسب و کار اینترنتی خود را نسبت به دیگر اپلیکیشن ها مشخص کنید. در طراحی یک اپلیکیشن، آسان کردن هرچه بیشتر فرآیند خرید و استفاده راحت برای کاربر مهم ترین نکته ای است که باید در نظر گرفته شود.

طراحی گرافیک

بعد از طراحی پلن کلی اپلیکیشن نوبت به طراحی گرافیک اپلیکیشن متناسب با متدهای روز می رسد. در این مرحله طرح گرافیکی و المان هایی که قرار است در اپلیکیشن استفاده شود، طراحی می شود. شما می توانید ایده هایتان را به فایل، تصویر و وکتور تبدیل کنید یا این که از تمپلیت ها و ابزارهای طراحی آنلاین کمک بگیرید.  طراحی اپلیکیشن سمنان

اجرا ظاهر اپلیکیشن

بعد از آن که ظاهر طراحی گرافیکی اپلیکیشن انجام شد، نوبت به برنامه نویسی front اپلیکیشن می رسد. ظاهر گرافیکی اپلیکیشن به صورت کدزنی کاملا منطبق بر ظاهر طراحی شده اولیه آن، طراحی می شود. بعد از اجرا طرح اولیه و تست تجربه کاربری، برنامه نویسی back-end انجام می شود. طراحی اپلیکیشن سمنان

برنامه نویسی

در این مرحله دیتابیس برنامه متناسب با ظاهر و اطلاعات و جزئیات آن طراحی می شود و روابط بین آن ها مشخص می شود. بسیار مهم است که قسمت back-end به درستی پیاده شود و هیچ ایرادی نداشته باشد. طراحی اپلیکیشن سمنان

تست نهایی اپلیکیشن

امکان دارد ایراداتی در اپلیکیشن وجود داشته باشد که از چشمتان پنهان مانده است. پس باید با دقت تمام المان ها و اجزای اپلیکیشن را بررسی کنید و برنامه را در حالات مختلف امتحان کنید.

تبلیغات اپلیکیشن طراحی اپلیکیشن سمنان

حالا اپلیکیشن شما آماده است، همه قسمت های آن را تست کردید و هیچ باگ و خطایی ندارد. شما می توانید اپ را در پلتفرم های مختلف مثل گوگل پلی، بازار، استورهای اپل ایرانی و… بارگذاری کنید.

استراتژی های برتر تبلیغات اپلیکیشن موبایل چیست؟

از منابع مناسب برای اپلیکیشن خود کمک بگیرید

اکثر مواقع، بازاریاب ها تبلیغات موبایلی را دست کم می گیرند و بودجه کمی به آن اختصاص می دهند. در حالی که در عصر موبایل، اکثر مردم بیشتر از اینکه پای لپ تاپ هایشان باشند، مطالعه کنند و حتی تلویزیون تماشا کنند در حال کار کردن با موبایلشان می باشند. بنابراین مهم ترین قدم برای موفقیت، اختصاص بودجه مناسب و درخور برای تبلیغات اپلیکیشنی است.

اگر این کار با استفاده از منابع مناسب و به بهترین وجه انجام شود، در نهایت یک اپلیکیشن باکیفیت و پرکاربرد به دست مشتریان خواهد رسید که اوقات خوشی را هنگام استفاده از آن تجربه خواهند کرد. همین امر می تواند KPI شما را تا حد قابل توجهی بالا برده و بازدهی کارتان بیشتر شود. طراحی اپلیکیشن سمنان

بر KPI تمرکز کنید

با توجه به تعداد جذب مشتری در بازه های زمانی گذشته، یک هدف برای بازه زمانی بعدی با استفاده از اپلیکیشن مارکتینگ تعریف کنید. طراحی اپلیکیشن سمنان

با یک متخصص تبلیغات موبایلی شریک شوید

بد نیست در جلسات اپلیکیشن مارکتینگ خود از یک فرد متخصص تبلیغات موبایل هم دعوت کنید. دپارتمان تبلیغات متفاوت از تبلیغات موبایلی است؛ از این نظر که زمین جنگ و سلاح های آن با انواع دیگر تبلیغات متفاوت است. حتی بازاریاب های دیجیتال هم گاهی در مواجهه با شرایط موبایل خوب عمل نمی کنند. به همین خاطر باید از یک متخصص در امور تبلیغات موبایلی کمک بگیرید.

اسیر دستور گرفتن از چند نفر نشوید طراحی اپلیکیشن سمنان

در بسیاری از شرکت ها، حوزه کارهای موبایلی کاملاً مجزا و مشخص شده نیست. همین عاملی می شود برای اینکه چند دپارتمان کار شما را زیرمجموعه خودشان بدانند و اینجاست که دستورالعمل های مختلف از دپارتمان های مختلف به سوی شما سرازیر خواهد شد.

باید تمام این افراد را در یک تیم واحد جمع کنید و یک جلسه با هم داشته باشید تا مجبور نشوید از گروه های مختلف دستورات متناقض بگیرید و در آخر ندانید چه کار کنید.

تجربه را تبلیغات کنید نه اپلیکیشن را  طراحی اپلیکیشن سمنان

امکان دارد در این مسیر از هدف خود دور شوید! مثلاً یک بازی با هدف آموزش کار با برنامه خود طراحی کرده اید برای اینکه مشتریان با انجام این بازی به خرید محصول موردنظر مشتاق شده و در نهایت فروش محصولتان بیشتر شود. اما امکان دارد در مسیر طراحی اپلیکیشن با هدف تبلیغات آن برنامه، هدف اصلی فراموش شود و به حدی اسیر اپلیکیشن شوید که در نهایت برای اپلیکیشن تبلیغات کنید.

فراموش نکنید که هدف از طراحی اپلیکیشن، تبلیغات برای محصولات شرکت است نه خود اپلیکیشن. اگر مشاهده کردید که افراد زیادی به اپلیکیشن شما روی خوش نشان می دهند و آن را سرگرم کننده می دانند؛ اما هیچ اثر قابل توجهی بر روی فروش محصول نهایی نداشته است، یعنی اسیر اپلیکیشن شده و تبلیغات را فراموش کرده اید. پس باید کمی به عقب برگشته و مشکلات را اصلاح کنید.

طراحی اپلیکیشن سمنان

همین حالا تماس بگیرید و درخواست خود را برای طراحی اپلیکیشن در سمنان ثبت کنید! تماس با 02191008515

موضوعات مقاله

امتیاز :
2 Responses/5
اولین دیدگاه را شما بنویسید.

2 دیدگاه برای “طراحی اپلیکیشن سمنان

    1. هزینه طراحی اپلیکیشن به نوع اپلیکیشن بستگی داره، هرچقدر اپلیکیشن موردنظر شما تخصصی تر و زمان برتر باشه این هزینه افزایش پیدا می کنه. در هر صورت ما در الفباوب با هزینه های کاملا رقابتی فعالیت می کنیم. برای دریافت اطلاعات بیشتر با 02188802289 تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *