طراحی اپلیکیشن نمایشگاهی

1
فروردین
1402

طراحی اپلیکیشن نمایشگاهی یکی از خدمات ویژه الفباوب است، با ما همراه باشید تا در این باره بیشتر بایکدیگر صحبت کنیم. نمایشگاه ها محلی برای آشنایی بهتر ارائه کنندگان کالا یا خدمات و بازدید کنندگان آن ها هستند که معمولا با هدف معرفی ابداعات و محصولات جدید، تبادل اطلاعات و ایده های نو برگزار می شوند.

این روزها افراد زیادی از اینترنت برای پیدا کردن نیازمندی های خود استفاده می کنند برای همین طراحی اپلیکیشن نمایشگاهی می توانید فواید بسیاری برای شما داشته باشد.

الفباوب شرکت بزرگ و قدرتمند طراحی اپلیکیشن و وب سایت به سراسر ایران خدمات خود را ارائه می دهد. این مجموعه از متخصصین و برنامه نویسان حرفه ای برخوردار است و همینطور مشاوره و پشتیبانی رایگان را در اختیار شما قرار می دهد. برای ثبت سفارش طراحی اپلیکیشن با 02191008515 تماس بگیرید و جزئیات لازم را دریافت کنید.

طراحی اپلیکیشن نمایشگاهیطراحی سایت فروشگاهی برای اینستاگرام

نیاز به طراحی اپلیکیشن نمایشگاهی دارید؟

اگر بتوانید اپلیکیشن مناسب و کاربرپسندی ارائه دهید، بازدیدکنندگان زیادی خواهید داشت و این کاربران به مشتریان شما تبدیل خواهند شد. برای این منظور، شما باید بتوانید اپلیکیشنی را در اختیار کاربران خود قرار دهید که از آن راضی باشند و در زمان های دیگر هم از آن بازدید کنند. با توجه به گسترش اینترنت می توانید با طراحی اپلیکیشن نمایشگاهی، محصولات و خدمات خود را در معرض دید قرار دهید.

طراحی اپلیکیشن نمایشگاهی

طراحی اپلیکیشن نمایشگاهی چه تاثیری بر کسب و کار دارد؟

در صورتی که به عنوان صاحب کسب و کار، برای نمایشگاهی که هر ساله در آن شرکت می­کنید، اپلیکیشن جداگانه و خاص آن نمایشگاه ایجاد کنید، حس اعتماد و خشنودی را درکاربران و مشتریان خود به وجود می­ آورید.

این موضوع در ذهن مخاطب یک مزیت و امتیاز برای کسب و کار و خدماتی که ارائه می­دهد خواهد بود. در صورتی که برنامه مشخصی برای نمایشگاه­ها دارید، لازم است که برای آن اپلیکیشن نمایشگاهی خود را هم ایجاد کرده و از رقبای خود پیشی بگیرید و بتوانید نتیجه مطلوبی را در نمایشگاه کسب نمایید.

نکته مهمی که لازم است به آن اشاره شود این است که اپلیکیشن نمایشگاهی می ­تواند طوری طراحی شود که به سادگی به یک طراحی اپلیکیشن فروشگاه تبدیل شود. بنابر این از یک اپلیکیشن نمایشگاهی با رتبه عالی می­توان به آسانی به عنوان طراحی اپلیکیشن فروشگاهی بهره گرفته و با وجود موقعیت مناسب و معرفی مناسب اپلیکیشن، محصولات به نمایش گذاشته را به فروش رسانید.

طراحی اپلیکیشن نمایشگاهی

هدف از طراحی اپلیکیشن نمایشگاهی چیست؟

برای اینکه یک اپلیکیشن نمایشگاهی موفق داشته باشید، می بایست در ابتدا به خوبی بررسی کنید که هدف و نیاز شما از طراحی این اپلیکیشن چیست.

به طور کلی هدف از طراحی اپلیکیشن نمایشگاهی، ارائه محصولات، خدمات و فناوری های جدید، اطلاع رسانی در خصوص برنامه ها، معرفی سالن و غرفه های نمایشگاه، تاریخ برگزاری نمایشگاه و ساعت کاری آن، بازتاب رویدادها و اخبار مربوط به نمایشگاه، بازتاب نظرات بازدید کنندگان، ایجاد ارتباط بین مردم و مدیران، بیان نتایج و بررسی دستاوردهای نمایشگاه و غیره است.

علاوه بر این، به کمک اپلیکیشن نمایشگاهی می توانید برای کسب و کار خود بازاریابی و تبلیغات کنید. در واقع می توانید موقعیت خوبی برای کسب و کارتان ایجاد کنید و در نهایت میزان فروش خود را افزایش دهید.

شما می توانید به عنوان صاحب کسب و کار برای نمایشگاهی که همواره در آن شرکت می کنید، یک اپلیکیشن اختصاصی ایجاد نمایید. همینطور، در صورتی که برنامه مشخصی برای نمایشگاه ها دارید، بهتر است برای آن یک اپلیکیشن مخصوص ایجاد کنید.

افزون بر موارد گفته شده، یک اپلیکیشن نمایشگاهی را می توان طوری طراحی کرد که به راحتی تبدیل به اپلیکیشن فروشگاهی گردد. از این رو، از یک اپلیکیشن نمایشگاهی با رتبه عالی در نتایج جست و جوی گوگل می توان به آسانی برای فروش محصولات و خدمات ارائه شده، بهره گرفت.

شما می توانید برای دستیابی به نتایج بهتر از ایده های رقبای خود هم استفاده کنید و یا پیشنهاد طراحان اپلیکیشن را پیاده سازی نمایید تا یک اپلیکیشن مدرن و حرفه ای داشته باشید.

طراحی اپلیکیشن نمایشگاهی

مزایای طراحی اپلیکیشن نمایشگاهی چیست؟

بعضی از مهم ترین مزایای ایجاد یک اپلیکیشن نمایشگاهی به شرح زیر است:

  • یکی از مواردی که می تواند همیشه برای شما مفید باشد، ایجاد ارتباط با مشتریان در زمان های پیش از شروع نمایشگاه، در حین برگزاری نمایشگاه و پس از برگزاری نمایشگاه به کمک اپلیکیشن نمایشگاهی است. انجام این کار می تواند از کاربران اپلیکیشن، مشتریان بالقوه ایجاد کند.
  • برخورداری از یک اپلیکیشن نمایشگاهی باعث می شود که تعامل بیشتری با مشتریان خود داشته و ایجاد صمیمیت بیشتری با آن ها داشته باشید.
  • شما می توانید در اپلیکیشن خود تصاویر نمایشگاه را به نمایش بگذارید و از این طریق بازدید کنندگان را ترغیب کنید تا از نمایشگاه شما بازدید کنند.
  • در صورتی که طراحی اپلیکیشن نمایشگاهی موفقی داشته باشید، می توانید به عنوان یک کسب و کار معتبر خود را معرفی کرده و در جذب مشتریان و کسب درآمد گامی موثر بردارید.
  • بسیاری از شرکت ها هنگام نزدیک شدن به روزهای برگزاری نمایشگاه، هزینه های تبلیغاتی زیادی را در رسانه ها صرف می کنند. در حالی که با وجود اپلیکیشن نمایشگاهی، امکان تبلیغات در سطح وسیع و کم هزینه به راحتی امکان پذیر است.

طراحی اپلیکیشن نمایشگاهی

طراحی اپلیکیشن نمایشگاهی

امکانات موجود در طراحی اپلیکیشن نمایشگاهی چیست؟

برای طراحی اپلیکیشن نمایشگاهی لازم است که قسمت های مختلفی در نظر گرفته شود که در این بخش به بعضی از آن ها اشاره شده است:

صفحه معرفی

حتما یک صفحه از اپلیکیشن را به معرفی خود و محصولات و یا خدماتی که ارائه می دهید، اختصاص دهید. اینکه چه افرادی با مجموعه شما همکاری می کنند و سمت، تخصص و وظایف آن ها چیست، می تواند تاثیر خوبی در کاربران داشته باشد.

در این صورت، کاربران با شما بیشتر آشنا خواهند شد و احساس نزدیکی بیشتری با شما خواهند کرد. همینطور، برای اعتبار بخشی بیشتر می توانید دستاوردهای خود را هم در این بخش قرار دهید.

بخش اخبار

بخشی از اپلیکیشن نمایشگاهی را می توانید به اطلاعیه ها و اخبار اختصاص دهید. این بخش کاربران را در جریان رویدادها، موضوعات جالب و بحث برانگیز قرار می دهد.

بخش آرشیو

صفحه ای را با عنوان صفحه آرشیو برای نگهداری اطلاعات مربوط به رویدادهای گذشته در نظر بگیرید تا بتوانید رویدادها و و نمایشگاه هایی را که شرکت کرده اید در آن ثبت کنید. این بخش به شما کمک می کند تا در مواقع لازم به اطلاعات مورد نیاز خود دسترسی داشته باشید و یا اطلاعات رویدادهای گذشته را کامل کرده و به نمایش بگذارید.

صفحه نظرسنجی

در طراحی لندینگ پیج تحت عنوان صفحه نظر سنجی، شما می توانید در اپلیکیشن نمایشگاهی خود، صفحه ای را به عنوان نظرسنجی در نظر بگیرید تا کاربران بتوانند در آن نظرات خود را بیان کنند و با شما تعامل داشته باشند. با انجام این کار می توانید از نیازهای مخاطبان خود آگاه شده و بر اساس آن، خدمات ارائه دهید یا در بهینه کردن محصولات و خدمات خود اقدام کنید.

صفحه تماس با ما

در یک اپلیکیشن نمایشگاهی ضروری است بخشی با عنوان صفحه تماس با ما قرار دهید تا بازدید کنندگان بتوانند در مواقع لزوم با شما ارتباط برقرار کنند و اگر کار ضروری دارند، آن را با شما در میان بگذارند. همینطور وجود این صفحه معتبر بودن اپلیکیشن شما را هم به کاربران و هم به گوگل و دیگر موتورهای جست و جو نشان می دهد. در این صفحه معمولا شماره تلفن، آدرس، ایمیل و دیگر روش های ارتباطی نمایش داده می شود.

بخش نظرات کاربران

امکان دریافت نظرات کاربران را در پایین هر نوشته، گزارش و بخش های دیگر اپلیکیشن فراهم کنید تا بتوانید از علایق مشتریان خود آگاه شوید.

بخش انتخاب زبان اپلیکیشن

طراحی اپلیکیشن نمایشگاهی را می توان به صورت یک زبانه یا چند زبانه انجام داد که این موضوع به محدوده جغرافیایی فعالیت شما و ملیت کاربران بستگی دارد. مثلا برای نمایشگاه های بین المللی شاید مجبور باشید به طراحی اپلیکیشن چند زبانه فکر کنید!

تقویم نمایشگاه

حتما در اپلیکیشن خود یک تقویم نمایشگاهی هم قرار دهید و رخدادهایی که در حال وقوع هستند و یا در آینده قرار رخ می دهند را در آن نشان دهید. همینطور، از ساعات و مکان برگزاری نمایشگاه و فعالیت های آن هم گزارشی داشته باشید.

بخش گالری

ایجاد بخش گالری و تصاویر در اپلیکیشن موجب می شود که کاربران تصاویر نمایشگاه را ببینند و با رویدادهای آن آشنا شوند.

بخش رسیدگی به شکایات

برای اینکه نشان دهید که رضایت مشتریان شما در اولویت قرار دارد، می توانید بخش رسیدگی به شکایات در اپلیکیشن خود قرار دهید. ایجاد این بخش می تواند باعث گردد که حس خوشایندی در آن ها ایجاد شود.

بخش پرسش و پاسخ و چت آنلاین

با ایجاد بخش چت آنلاین و یا پرسش و پاسخ در اپلیکیشن خود می توانید به پرسش های کاربران خود پاسخ داده و از بازخورد آن ها در جهت بهبود فعالیت های خود استفاده کنید.

بخش نیازمندی ها

شما می توانید فهرستی از سرویس ها و نیازمندی های خود تهیه کنید و در اپلیکیشن نمایشگاهی خود قرار دهید.

طراحی اپلیکیشن نمایشگاهی

سوالات متداول طراحی اپلیکیشن نمایشگاهی

  • طراحی اپلیکیشن نمایشگاهی برای چه افرادی مناسب است؟

طراحی اپلیکیشن نمایشگاهی برای همه شرکت ها یا افرادی مناسب است که قصد دارند درآمد خود را افزایش داده و به عنوان برندی معتبر شناخته شوند.

  • هدف اصلی از طراحی یک اپلیکیشن نمایشگاهی چیست؟

به طور کلی هدف از طراحی اپلیکیشن نمایشگاهی، ارائه محصولات، خدمات و فناوری های جدید، اطلاع رسانی در خصوص برنامه ها، معرفی سالن و غرفه های نمایشگاه، تاریخ برگزاری نمایشگاه و ساعت کاری آن، بازتاب رویدادها و اخبار نمایشگاه، بیان نتایج و دستاوردهای نمایشگاه و… است.

  • طراحی یک اپلیکیشن نمایشگاهی چه تاثیری بر کسب و کار من دارد؟

اختصاص یک اپلیکیشن جداگانه به نمایشگاهی که معمولا هر ساله در آن شرکت می کنید، می تواند منجر به احساس اعتماد و رضایتمندی در مشتریان شود که این موضوع یک مزیت برای کسب و کار شما محسوب می گردد.

طراحی اپلیکیشن نمایشگاهی

طراحی اپلیکیشن نمایشگاهی اندروید

ساخت اپلیکیشن اندروید امروزه یکی از اهداف اصلی برای کسب و کار های آنلاین شده است. فراگیر شدن موبایل و استفاده های پیاپی آن در بین مردم موجب دسترسی صاحبان کسب و کار و بازاریابان به منبع اطلاعاتی جدید و ارزشمندی در زمینه رفتار و نیازهای مشتریان شده است که استفاده صحیح از این آمار و اطلاعات نقش موثری در بهبود فعالیت های آتی کسب و کارها و به روز رسانی استراتژی های بازاریابی موبایلی خواهد داشت.

اپلیکیشن موبایل علاوه بر بهبود روش های انجام کار، باعث پیشرفت در کسب وکار، تعامل مثبت با مشتری، صرفه جویی در زمان و هزینه تبلیغات و درآمدزایی هم می شود. در نتیجه به کلیه مشاغل ساخت اپلیکیشن اندروید برای رونق کسب و کار خود توصیه می شود.

طراحی اپلیکیشن نمایشگاهی

چرا از اپلیکیشن سازها نباید استفاده کرد؟

امروزه استفاده از اپلیکیشن ساز ها بسیار رایج شده است. با جستجو در اینترنت به راحتی می توانید در چندین ساعت اپلیکیشن خود را راه اندازی نمایید اما این چیزی نیست که بتواند به کسب و کار شما کمک کند

مطمئنا هزینه راه اندازی اپلیکیشن و اپلیکیشن سفارشی خیلی بیشتر از اپلیکیشن های آماده باشد ولی این هزینه در طولانی مدت در کسب و کار شما بسیار ناچیز خواهد بود و این هزینه می تواند فروشگاه، شرکت و یا تولیدی شما را در کوتاه ترین مدت به سود آوری حیرت انگیزی برساند

طراحی اپلیکیشن نمایشگاهی

موضوعات مقاله

امتیاز :
No Responses/5
اولین دیدگاه را شما بنویسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *