طراحی اپلیکیشن نوبت دهی

23
اسفند
1401

طراحی اپلیکیشن نوبت دهی چیست؟ اپلیکیشن نوبت دهی چگونه می تواند به ما کمک کند؟ سیستم نوبت دهی سنتی به علت حجم زیاد مراجعه کنندگان و ایجاد هرج و مرج در نوبت دهی هم اکنون دیگر كار ساز نیست. شما می توانید با طراحی اپلیکیشن نوبت دهی و ایجاد تحول نو در سیستم نوبت دهی سنتی، تغییر بزرگی ایجاد کنید. این نوع اپلیکیشن ها برای مراکز درمانی، آرایشگاه ها و هر سازمانی كه قبل از حضور در آن نیاز به دریافت نوبت دارد، مناسب می باشند

الفباوب شرکت بزرگ و قدرتمند طراحی انواع اپلیکیشن و سایت از شما دعوت می کند برای اجرای ایده های خود با ما تماس بگیرید. طراحی آپ و سایت جزو تخصصی ترین خدمات ماست و آن را توسط بهترین برنامه نویسان و کارشناسان انجام می دهیم. هزینه ارائه شده توسط دریافت کلیه خدمات کاملا منطقی و مناسب است و در تلاشیم بتوانیم با تکیه بر تجارب و ایده های نوین کسب و کار شما را متحول سازیم. برای اطلاع از قیمت و روند ثبت سفارش با 02191008515 تماس بگیرید.

طراحی اپلیکیشن نوبت دهی

اپلیکیشن نوبت دهی چیست؟

ابتدا باید تعریف دقیقی از طراحی اپلیکیشن نوبت دهی داشته باشیم. در این نوع ساختار طراحی اپلیکیشن، كاربران می توانند بدون مراجعه حضوری و به صورت آنلاین در اپلیکیشن شما، زمان ملاقات خود را به صورت آنلاین رزرو و برنامه ریزی کنند.

در بعضی از مراکز پزشکی كه گروهی از پزشكان وجود دارد، مخاطب می تواند یکی از پزشكان را انتخاب كرده و نقش خود را با توجه به دسته مورد نیاز و تخصص پزشک مورد نیاز، علاوه بر مشاوره رایگان و تعیین وقت ویزیت تعیین کند.

در بعضی موارد شما همینطور می توانید هزینه ویزیت را به صورت آنلاین تعیین كنید و مخاطب همینطور می تواند هزینه ویزیت را به صورت آنلاین پرداخت کند و به موقع در مطب یا کلینيک حضور داشته باشد.

طراحی اپلیکیشن نوبت دهی

طراحی اپلیکیشن نوبت دهی

کمک به ارتقای مجموعه با طراحی اپلیکیشن نوبت دهی

به کمک طراحی اپلیکیشن نوبت دهی می توانید برنامه ریزی دقیق تری برای ساعات کاری خود داشته باشید. به این ترتیب لازم نیست یک روز برای آمدن مراجعه کننده بعدی منتظر بمانید در حالیکه در بعضی زمان ها با ازدحام مشتریان روبرو می شوید. ساعت مراجعه مشتریان به کمک طراحی اپلیکیشن نوبت دهی نظم و ترتیب پیدا می کند و به بهینه ترین شکل ممکن می توانید از زمان خود استفاده کنید.

بعضی از ساعات شبانه روز هستند که افراد کمتر برای مراجعه به شما داوطلب می شوند و همیشه در آن زمان کلینیک و یا ارایشگاه خالی است، درحالیکه همه امکانات برای خدمات رسانی فراهم است و درست در زمان پیک مراجعه همه چیز به هم می ریزد و شما نمی دانید که به چه کاری اولویت بدهید.

به کمک طراحی اپلیکیشن نوبت دهی که در بستر اینترنت فعالیت می کند همه چیز شکل بهتری به خود می گیرد و این لحظه های شلوغی به میزان قابل توجهی کاهش می یابد.

همچنین یکی از مهم ترین ایرادات سیستم های سنتی نوبت دهی این بود که گزارش دقیقی از عملکرد خود نداشتید و این تصمیم گیری های مدیریتی را بسیار دشوار می کرد. دفاتر نظم مشخصی نداشت و گاهی هر چقدر هم که آن ها را بررسی می کردید به اطلاعات مفیدی دست پیدا نمی کردید.

طراحی اپلیکیشن نوبت دهی گزارشی کامل و جامع در اختیار شما قرار می دهد که بسیار دقیق است و در عین حال ساده طراحی شده که برای تحلیل آن به وقت زیادی نیاز نداشته باشید.  اپلیکیشن نوبت دهی یک بانک اطلاعاتی قوی هم در اختیار شما می گذارد که بتوانید سابقه مراجعه بیماران و مراحل کار آن ها را ردیابی کنید یا با در اختیار داشتن اطلاعات تماس افراد به صورت کاملا هدفمند با آن ها در ارتباط باشید.

سفارش طراحی اپلیکیشن نوبت دهی

شرکت طراحی اپلیکیشن اندروید و ios الفباوب با تجربه و تخصص برنامه نویسی و طراحی اپلیکیشن و با توجه به چارچوب java و phyton و دیگر زبان های برنامه نویسی روز دنیا، امكاناتی مثل پلتفرم های فروشگاه سازی، زمان بندی آنلاین برای انواع گوشی ها را ارائه می دهد.

این پلتفرم ها را می توان روی انواع میزبان مشترک و اختصاصی نصب كرد. این بسترها با سه نوع قالب مختلف طراحی شده اند و همینطور می توان با توجه به نیاز با ویژگی های خاص طراحی و کدگذاری كرد.

طراحی اپلیکیشن نوبت دهی

ویژگی های اپلیکیشن نوبت دهی

  • پنل اپلیکیشن: از این پنل می توانید لیست نوبت های خود را مشاهده كنید و یا در آن تغییرات ایجاد كنید.
  • یادآوری: با این گزینه روز قبل از نوبت از طریق پیامک به فرد یادآوری می شود.
  • زمان بندی: شما می توانید روزهای تعطیل خود را مشخص كرده تا در آن روز نوبتی داده نشود.
  • پرداخت آنلاین: می توانید اول هزینه نوبت را دریافت كرده، سپس كارهای ثبت نام را انجام دهید.

طراحی اپلیکیشن نوبت دهی

نوبت دهی و رزرو نوبت

در طراحی آپ نوبت دهی امكان جستجو با توجه به استان / شهر / تخصص / نام پزشک – مطب – مرکز درمان وجود دارد.

پس از انتخاب پزشک توسط مخاطب وارد صفحه پزشک یا مرکز درمان شده و ضمن مشاهده اطلاعات كامل پزشک كه شامل درباره من / تخصص ها / افتخارات و جوایز / شبكه های اجتماعی/ مشاهده آدرس مطب ها و تلفن تماس مطب ها اقدام به دریافت نوبت با توجه به تقویم موجود می کند.

پس از دریافت نوبت رسید نوبت به مخاطب تحویل داده و پیامکی شامل کد پیگیری – آدرس – تلفن تماس – تاریخ و ساعت مراجعه است و همینطور مخاطب می تواند با رود به حساب كاربری خود نوبت های اخذ شده را مشاهده کند.

طراحی اپلیکیشن نوبت دهی

مشاوره آنلاین و رزرو مشاوره تلفنی

اپزشكان می توانند با تعریف زمان آنلاین بودن اقدام به مشاوره به بیماران کنند و كاربران سایت با جستجو با توجه به شهر / تخصص با پزشک و پرداخت مبلغ حق مشاوره به پزشک خود گفتگو می کند.

در محیط گفتگو امكان تایپ نوشتاری – ارسال فایل – ارسال تصویر و تماس تلفنی وجود دارد. به این صورت كه شماره تلفن پزشک به بیمار یا مخاطب نمایش داده نخواهد شد.

درآمدزایی از این قسمت به این صورت است كه شما بابت هر مشاوره از پزشک به صورت درصدی پورسانت دریافت می كنید. و مثل نوبت دهی همه مبلغ به حساب شما واریز شده و پزشكان با درخواست تسویه حساب مبلغ خود دریافت می کنند.

پرسش و پاسخ

یکی  از امكاناتی كه در طراحی اپلیکیشن نوبت دهی پرسش و پاسخ است. كه كاربران با پرداخت مبلغ معین بابت هر پرسش اقدام به ایجاد پرسش در اپلیکیشن میکنند.

پزشكان این پرسش ها را در پنل كاربری خود مشاهده كرده و به آن ها پاسخ میدهند. و پزشكان از این طریق درآمد زایی خواهند داشت. راه اندازی این سیستم باعث ماندگاری اپلیکیشن شما شده و به محبوبیت آن کمک می کند.

اخبار و مطالب

دیگر امكان مهم طراحی آپ نوبت دهی الفباوب امكان وبلاگ است كه شما می توانید در کنار سایت نوبت دهی يک سایت خبری یا مجله اینترنتی كامل داشته باشید مطالب خود را در دسته بندی هایی كه قبلا از طریق پنل مدیریت ایجاد كرده اید منتشر كنید.

اپلیکیشن اندروید و IOS

در کنار سایت يک اپلیکیشن نوبت دهی پزشکی برای بیماران و كاربران موجود بوده كه از طریق اپلیکیشن می توانند همه امكاناتی كه كاربران در سایت از آن استفاده میکنند در اپلیکیشن هم از آن کمک بگیرند.

مثل ( دریافت نوبت/ جستجو پزشكان / مشاهده پروفایل پزشک / مشاهده پروفایل بیمارستان ها / مشاهده نوبت های اخذ شده / دریافت مشاوره آنلاین / ارسال پرسش و پاسخ / مشاهده مطالب و اخبار / تنظیم حساب كاربری ) را داراست.

در اپلیکیشن می توان كه پس از اینكه مخاطب اقدام به دریافت نوبت کند از رسید نوبت يک اسکرین شات در گالری گوشی ذخیره میشود كه چنانچه به هر علتی نتوانست به اپلیکیشن دسترسی پیدا کند از این طریق بتواند نوبت خود را داشته باشد.

در کنار همه این مزایا ما سیستم ارسال پیامک بسیار حرفه ای را در نظر گرفته ایم كه نقش مهمی را در سیستم دارد. در موارد زیر سیستم اقدام به ارسال پیامک می کند:

پرونده الکترونیک

یکی از ویژگی های طراحی آپ نوبت دهی ایجاد امكان در کنترل پنل پزشكان برای ساخت پرونده الکترونيک برای بیماران است. كه هر پزشک می تواند فرم های مختلفی را طراحی کند و برای هر مراجعه کننده آن فرم را تکمیل کند.

ایجاد صفحات دلخواه

امكان ایجاد طراحی و ساخت صفحات دلخواه مثل صفحه درباره ما – صفحه آموزش كار با سامانه نوبت دهی پزشکی

  • ارسال پیامک از پس بررسی و احراز هویت پزشكان و مراکز درمان
  • ارسال پیامک بازگردانی رمزعبور به كاربران
  • ارسال پیامک پس از تسویه با پزشكان به پزشک یا مدیر مرکز درمان
  • ارسال پیامک پس از دریافت مشاوره به مخاطب و پزشک
  • ارسال پیامک تسویه حساب پزشكان به مدیر سایت
  • ارسال پیامک در صورت هر پرداخت آنلاین به كاربران
  • ارسال پیامک زمان لغو نوبت به بیمار
  • ارسال پیامک زمان لغو نوبت به پزشک یا مدیر مرکز درمان
  • ارسال پیامک شامل ( نام بیمار – تاریخ مراجعه – زمان مراجعه – نام مطب ) پس اخذ نوبت به پزشک
  • ارسال پیامک شامل ( نام پزشک – نام مطب – آدرس مطب – شماره تماس مطب – کد پیگیری – تاریخ مراجعه – زمان نوبت ) پس اخذ نوبت به بیمار
  • ارسال پیامک شامل نام كاربری و رمز عبور پس از ثبت نام در سایت یا اپلیکیشن
  • ارسال پیامک یادآوری نوبت به بیمار در روز نوبت

طراحی اپلیکیشن نوبت دهی

طراحی اپلیکیشن تخصص ما در الفباوب است!

اگر نیاز به طراحی اپلیکیشن دارید با ما در الفباوب تماس بگیرید، هرگونه سایت و اپلیکیشن که مدنظر داشته باشید در الفباوب طراحی می شود و با بهترین قیمت و سریع ترین زمان ارائه می گردد. تماس بگیرید و اطلاعات بیشتر را از کارشناس مربوطه دریافت کنید.

موضوعات مقاله

امتیاز :
No Responses/5
اولین دیدگاه را شما بنویسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *