طراحی اپلیکیشن پولساز

6
خرداد
1402

براساس آمار (Statista) در حال حاضر 6.4 میلیار نفر در سراسر جهان از گوشی هوشمند استفاده می کنند، این درحالیست که بیشتر افراد از گوشی موبایل برای استفاده از اپلیکیشن های مختلف بهره می گیرند؛ یک استراتژی موفق برای برقراری ارتباط بیشتر با کاربران اینترنت طراحی اپلیکیشن موبایل می باشد. اپلیکیشن ها خدمات مفیدتر و در دسترس تری نسبت به سایت ها در اختیار کاربران قرار می دهند و از دیدگاه دیجیتال مارکترها این پلتفرم جایگاه مهمی در توسعه و برند سازی کسب و کار دارد.

فرآیند طراحی اپلیکیشن پولساز

ابتدا باید یک استراتژی تدوین کنید.

اگر از قبل ایده ای برای برنامه دارید، این می تواند ساده ترین بخش این فرآیند باشد. هنگام برنامه ریزی برنامه خود، باید ایده دقیقی در مورد کارکرد آن و مشکلی که حل می کند داشته باشید. شما همینصورت باید در مورد مخاطبان هدف و آنچه که برای آنها جذاب است فکر کنید. با نگاه کردن به رقبا یا برنامه های غیر رقابتی با همان مخاطب هدف، می توانید ایده های خوبی در مورد نوع برنامه های موفق و درآمدزا کسب کنید.

این هم یک راه خوب برای انتخاب استراتژی کسب درآمد از برنامه شما می باشد. در صورتی که متوجه شدید اکثر برنامه هایی مثل برنامه ای که می خواهید ایجاد کنید یک نسخه رایگان ارائه می دهند، در صورتی که بخواهید هزینه برنامه خود را دریافت کنید، احتمالاً موفق نخواهید شد. از طرف دیگر این می تواند نشان دهد که نوع برنامه ای که می خواهید بسازید می تواند از طریق تبلیغات درآمدزایی کند.

طراحی اپلیکیشن پولساز

نحوه ساخت برنامه خود را انتخاب کنید.

مرحله بعدی در روند توسعه و طراحی اپلیکیشن پولساز شروع ساخت آن می باشد. شما در اینجا دو گزینه دارید. اولین مورد این است که کل فرایند ایجاد وایر فریم، رابط های گرافیکی و آزمایش فرایندهای جلو و عقب را خودتان طی کنید. همینصورت می توانید از یک برنامه ساز برای مراقبت از روند استفاده کنید.

در حالی که گزینه اول سفارشی سازی بیشتری را ارائه می دهد، گزینه دوم برای کسانی که تجربه توسعه برنامه را ندارند راحت تر می باشد. در صورتی که می خواهید آن را به تنهایی انجام دهید، باید با Wireframing شروع کنید.

اگر تصمیم گرفتید از برنامه ساز استفاده نکنید و مسیر سفارشی را انتخاب کنید، باید با فریم وایرلس شروع کنید. این به شما کمک می کند ساختار برنامه خود را ایجاد کنید. ابزارهای زیادی وجود دارد که می تواند در زمینه سیم کشی کمک کند، از جمله Visio و Axure مایکروسافت. مطمئن شوید که این وایر فریم ها را به صورت گسترده آزمایش کرده اید.

طراحی اپلیکیشن پولساز

سپس عناصر بصری برنامه خود را طراحی کنید.

در این مرحله می توانید شروع به طراحی عناصر بصری برنامه خود کنید، از جمله لوگو، رنگ بندی و هرگونه گرافیک یا انیمیشن که برای استفاده انتخاب می کنید. شما باید این کار را انجام دهید، خواه خودتان آن را بسازید یا از یک برنامه ساز DIY استفاده کنید. در صورتی که تخصص لازم را ندارید، همیشه می توانید یک متخصص حرفه ای را استخدام کنید تا از شما مراقبت کند. سایت هایی مثل Upwork برای این کار عالی می باشند.

طراحی اپلیکیشن پولساز

پشت و رو اپلیکیشن خود را مرتب کنید.

مرحله بعدی جایی است که همه چیز پیچیده می شود. ابتدا باید پشت برنامه خود را بسازید. با این کار می توانید مطمئن شوید که برنامه شما آنصورت که باید کار می کند. در صورتی که تجربه توسعه نرم افزاری محدودی دارید، این جایی است که استفاده از برنامه ساز می تواند زمان و استرس زیادی را برای شما ذخیره کند.

پس از این می توانید قسمت جلویی را طراحی کنید، همان رابطی که کاربران مشاهده خواهند کرد. در نهایت، برنامه خود را در آزمایش های نهایی قرار دهید. هنگام طراحی اپلیکیشن اندروید یا ios باید در حین آزمایش آن را آزمایش کنید. با این حال آخرین مرحله در توسعه برنامه آزمایش محصول نهایی می باشد.

شما باید برنامه را در دستگاه های متعدد آزمایش کنید و آن را به افراد مختلف که متناسب با مخاطبان هدف شما می باشند، ارائه دهید. این به شما این امکان را می دهد تا نظرات گوناگونی در مورد کارکردن و عدم کارکرد خود جمع آوری کنید. در صورتی که متوجه مشکلی شده اید، حتماً قبل از انتشار برنامه خود آنها را برطرف کنید.

طراحی اپلیکیشن پولساز

نحوه ایجاد یک اپلیکیشن و کسب درآمد.

اکنون می دانید که چگونه طراحی اپلیکیشن پولساز را آغاز کنید. ما استراتژی های مختلف درآمدزایی را بررسی خواهیم کرد. در این مقاله ما مدل های کسب درآمد را به شش دسته تقسیم کرده ایم. اینها می باشند:

  1. برنامه های پولی
  2. برنامه های اشتراکی
  3. خریدهای درون برنامه ای
  4. تبلیغات برنامه
  5. بازاریابی وابسته
  6. روش های درآمدزایی مختلط

مناسب ترین راه برای ایجاد یک برنامه و کسب درآمد به نوع برنامه ای که ایجاد می کنید بستگی دارد. برنامه های بازی از خریدهای درون برنامه ای کسب درآمد می کنند. از سوی دیگر بسیاری از نرم افزارها به عنوان برنامه های خدمات، پول زیادی از طریق برنامه های اشتراک به دست می آورند. همینصورت می توانید از تبلیغات برای کسب درآمد از برنامه خود استفاده کنید. خبر خوب این است که تعداد زیادی از برنامه های موفق بدون توجه به مدل کسب درآمد که انتخاب می کنید، وجود دارد.

نحوه قیمت گذاری فروشگاه های اپ

حتی در صورتی که برنامه های رایگان درآمدزایی می کنند، باید توجه داشته باشید که بازار برنامه ای که برای توزیع برنامه خود انتخاب می کنید چقدر می باشد. Google Play و App Store ساختار قیمت گذاری بسیار مشابهی دارند. بیایید نگاهی به آنها بیندازیم.

Google Play

گوگل پلی 30 درصد از هزینه همه برنامه ها و محصولات درون برنامه ای را کاهش می دهد. 30 درصد از کل اشتراک ها در 12 ماه اول اشتراک مشتری طول می کشد. پس از این، تنها 15 درصد طول می کشد. توسعه دهندگان برای ایجاد یک حساب برنامه نویس Google Play باید 25 دلار یکبار هزینه بپردازند.

Apple App Store

اپل 30 درصد از همه برنامه ها و خریدهای درون برنامه ای را کاهش می دهد. پس از 12 ماه مشترک شدن مشتری (مثل Google) این میزان به 15 درصد کاهش می یابد. توسعه دهندگان برای انتشار برنامه ها در فروشگاه App Apple باید سالانه 99 دلار هزینه بپردازند.

6 مدل درآمدزایی از اپلیکیشن – طراحی اپلیکیشن پولساز با 6 روش

در اینجا نگاهی داریم به 6 مدل درآمدزایی که می توانید برای طراحی اپلیکیشن پولساز از آن ها استفاده کنید.

طراحی اپلیکیشن پولساز

برنامه خود را بفروشید.

ایجاد یک اپلیکیشن موبایل پولی شاید ساده ترین راه برای کسب درآمد از برنامه شما باشد زیرا به ازای هر بارگیری درآمد متوسط بیشتری را به دنبال دارد. تنها کاری که باید انجام دهید ایجاد یک برنامه و کسب درآمد از افرادی است که آن را بارگیری می کنند. هم Google Play و هم App Store پرداخت هزینه برنامه ها را برای کاربران آسان می کند، پس شما یک مخاطب آماده دارید.

اگر می خواهید مردم را به دانلود برنامه پولی خود تشویق کنید، باید ارزش زیادی ارائه دهید. در صورتی که مخاطب فعلی دارید، می توانید برنامه خود را به بازار عرضه کنید یا بودجه ای دارید که می توانید برای تبلیغ برنامه خود هزینه کنید.

طراحی اپلیکیشن پولساز

از یک اشتراک برای دریافت پرداخت های مکرر استفاده کنید.

اشتراک زمانی است که توسعه دهندگان برای استفاده از برنامه هزینه ای مکرر از کاربران دریافت می کنند. این هزینه معمولاً ماهانه است، اگرچه توسعه دهندگان می توانند به کاربران این امکان را بدهند که برای مدت طولانی تر (مثلاً سالانه یا سه ماهه) از قبل برای تخفیف پرداخت کنند.

این نوع کسب درآمد با نرم افزارهایی مثل برنامه های سرویس یا برنامه هایی که دسترسی به رسانه را آماده می کنند رایج می باشد. به برنامه های جاری مثل Spotify یا Netflix یا برنامه های بهره وری مثل Microsoft Office یا Dropbox فکر کنید. اشتراک ها برای توسعه دهندگان برنامه عالی است، زیرا می توانند از افرادی که از برنامه های خود استفاده می کنند پول مکرر دریافت کنند. این برای کاربران هم کار می کند، زیرا هزینه ماهانه اغلب کم می باشد.

برخلاف برنامه های پولی، بارگیری برنامه های اشتراک معمولاً رایگان می باشد. این می تواند راه خوبی برای توسعه دهندگان برای به دست آوردن تعداد کاربران و کسب درآمد باشد. داشتن تعداد بیشتری بارگیری در App Store و Google Play Store هم ظاهر خوبی خواهد داشت.

برای تشویق مردم به استفاده از این سرویس معمولاً توسعه دهندگان یک دوره آزمایشی رایگان ارائه می دهند. این به آنها امکان می دهد از برنامه به شکل رایگان استفاده کنند و تصوری از برنامه داشته باشند و بدانند چگونه می تواند برای آنها مفید باشد.

طراحی اپلیکیشن پولساز

خریدهای درون برنامه ای می تواند بسیار سودآور باشد.

خریدهای درون برنامه ای یکی از موثرترین روش های کسب درآمد از یک برنامه می باشد. به گفته اپل، چهار نوع خرید در بازار وجود دارد: مواد مصرفی مواردی مثل امتیازات بازی یا ارزهایی می باشند که می توانند در طراحی اپلیکیشن پولساز استفاده شوند. اینها در بازی ها رایج است و بازیکنان می توانند از آنها برای خرید اقلام جدید یا دسترسی به سطوح جدید استفاده کنند. همانصورت که از نامش پیداست، این موارد فقط یکبار قابل استفاده می باشند.

بازی ای که در استفاده از مواد مصرفی بسیار موفق بوده Pokemon Go می باشد. در بازی کاربران Pokecoins می خرند که می توانند از آنها برای خرید اقلام مختلف درون بازی استفاده کنند. گزارش های اوایل سال جاری نشان می دهد که Niantic در مجموع 2.3 میلیارد دلار از این بازی درآمد کسب کرده می باشد.

اقلام غیرقابل مصرف مواردی می باشند که پس از خرید مصرف کننده منقضی نمی شوند. نمونه هایی از این مورد شامل گزینه های اضافی در یک برنامه ویرایش عکس می باشد. هنگامی که کاربر این موارد را خریداری کرد، می تواند تا زمانی که مالک برنامه است از آنها استفاده کند.

دو نوع نهایی خرید درون برنامه ای اشتراک های تمدید خودکار و عدم تمدید می باشد. نکته خوب در مورد خریدهای درون برنامه ای این است که اساساً هیچ محدودیتی در میزان مصرف افراد وجود ندارد. برنامه های پولی که هزینه یکبار مصرف دارند یا حتی اشتراک هایی با هزینه مکرر در مجموع مبلغی که می توانند برای هر کاربر کسب کنند، بسیار محدود می باشد.

بازی هایی که از خریدهای درون برنامه ای استفاده می کنند می توانند فوق العاده سودآور باشند. در بازی ها، اغلب از خریدهای درون برنامه ای استفاده می شود تا کاربران بتوانند اقلامی را بخرند تا تجربه بازی خود را بهتر کنند. این باعث شده است که برنامه های رایگان مثل PUBG ،Clash of Clans و Pokemon Go به صورت مداوم در میان برنامه های پرفروش قرار بگیرند.

با این حال فقط بازی ها نیستند که می توانند به صورت موثر از خریدهای درون برنامه ای استفاده کنند. انواع دیگر برنامه هایی که با موفقیت خریدهای درون برنامه ای را ارائه می دهند، شامل برنامه های ویرایشگر عکس می باشند که گزینه ها یا فیلترهای اضافی را ارائه می دهند یا برنامه های پیام رسانی که به کاربران فرصت خرید شکلک یا هدیه را می دهد.

به عنوان مثال برنامه پیام رسانی Kakao Talk یکی از پرفروش ترین برنامه های جهان می باشد. در حالی که استفاده از آن رایگان است، یکی از راه های کسب درآمد فروش شکلک هایی است که افراد می توانند در چت های خود استفاده کنند.

طراحی اپلیکیشن پولساز

از یک مدل مبتنی بر تبلیغات استفاده کنید.

تبلیغات معمولاً توسط برنامه های رایگان استفاده می شود. به عنوان مثال برنامه ها یا بازی های خبری. همینصورت می تواند توسط برنامه هایی که خریدهای درون برنامه ای یا نسخه های پولی را ارائه می دهند به عنوان راهی برای کسب درآمد از مشتریان بدون پرداخت استفاده شود.

مناسب ترین چیز در مورد تبلیغات این است که این راهی خوب برای کسب درآمد از برنامه شما بدون نیاز به هزینه مشتری می باشد. ئساده ترین راه برای شروع، بستر تبلیغاتی هزینه به ازای کلیک می باشد. بعضی از این موارد شامل AdMob Google یا SSP AOL می باشد. ثبت نام در یکی از این موارد به شما امکان می دهد تبلیغات را در برنامه خود شروع کنید.

اکثر تبلیغات به شکل تبلیغات بنری، تبلیغات بینابینی یا فیلم ارائه می شوند. تبلیغات بنری در محتوای شما پراکنده شده می باشد. آنها نسبتاً مزاحم نیستند. این مزیت این است که تجربه کاربر را قطع نمی کند و نمی توان از این تبلیغات چشم پوشی کرد.

طراحی اپلیکیشن پولساز

کسب درآمد از طریق بازاریابی وابسته

بازاریابی وابسته یک نوع بازاریابی رایج در وب است، اگرچه شاید کمتر در برنامه ها یافت شود. با بازاریابی وابسته، توسعه دهنده برنامه محصولات خود را در برنامه خود تبلیغ می کند و در صورت خرید مشتری، فروش را کاهش می دهد.

برنامه های رزرو یا مقایسه نوعی متداول از بازاریابی وابسته می باشند. به عنوان مثال Skyscanner این امکان را برای افرادی که مایل به خرید پرواز می باشند آسان می کند تا قیمت ها را از طیف وسیعی از ارائه دهندگان بررسی کنند. هر زمان که کاربر سفری را پس از هدایت به سایت رزرو از طریق Skyscanner انجام می دهد، این شرکت درصدی از هزینه پرواز را دریافت می کند.

یک مثال دیگر در مورد نحوه کار این می تواند یک برنامه تناسب اندام باشد که کاربران را به سایت مغازه تغذیه یا فروشگاه تجهیزات ورزشی هدایت می کند و سپس فروش خود را کاهش می دهد. یا یک برنامه برنامه ریزی مالی که محصولات مالی را به کاربران خود پیشنهاد می دهد.

نکته خوب در مورد کسب درآمد از این طریق تعداد برنامه های داده ای است که در مورد کاربران وجود دارد. در مثال فوق یک برنامه برنامه ریزی مالی، توسعه دهندگان طراحی اپلیکیشن پولساز می توانند نوع دقیقی از محصول را که کاربر بر اساس داده های خود در مورد کاربر مفید می داند، ارائه دهند.

طراحی اپلیکیشن پولساز

استفاده از استراتژی ترکیبی

بسیاری از موفق ترین برنامه ها از انواع روش های کسب درآمد استفاده می کنند. به این ترتیب، توسعه دهندگان نیازی به تکیه بر یک استراتژی ندارند. ئیک راهبرد رایج درآمدزایی و طراحی اپلیکیشن پولساز این است که از کاربران بخواهید هزینه ای برای حذف تبلیغات پرداخت کنند. این به عنوان یک جایگزین برای یک برنامه پولی خوب می باشد. این بدان معناست که توسعه دهندگان برنامه هنوز می توانند از کاربران رایگان درآمد کسب کنند، در حالی که گزینه سودآورتری را برای کسانی که می توانند پرداخت کنند ارائه می دهند. طراحی اپلیکیشن پولساز

برای جذابیت بیشتر گزینه پولی، حتی می توانید موارد اضافی را برای کسانی که پرداخت می کنند اضافه کنید. این می تواند برای پرداخت های یکبار و اشتراک ها مفید باشد. بعضی از برنامه های پولی به ویژه بازی ها، هزینه ای را برای برنامه دریافت می کنند و سپس خریدهای درون برنامه ای را به اضافه قیمت بازی ارائه می دهند. Minecraft ،NBA 2K19 و Moment Pro Camera همه برنامه هایی می باشند که از این استراتژی با موفقیت استفاده کرده اند. طراحی اپلیکیشن پولساز

اگر قصد دارید از تبلیغات به عنوان استراتژی کسب درآمد خود استفاده کنید، ایده خوبی است که هم بازاریابی وابسته و هم تبلیغات معمولی را آزمایش کنید. در صورتی که این کار را انجام دهید می توانید ببینید کدام نوع تبلیغات پردرآمد است و سپس روی آن تمرکز کنید.

طراحی اپلیکیشن پولساز

اپلیکیشن یا سایت؟ کدام بهتر است؟

یکی از انتخاب های مهم برای افرادی که قصد راه اندازی کسب وکار آنلاین یا توسعه بیزینس را دارند انتخاب میان اپلیکیشن موبایل یا سایت می باشد. هنگامی که قصد تصمیم گیری میان سایت یا اپلیکیشن را دارید، انتخاب مناسب ترین گزینه قطعاً به هدف نهایی شما بستگی دارد. طراحی اپلیکیشن پولساز

اما به شکل کلی ازنظر بازاریابی اپلیکیشن برتری بیشتری نسبت به وبسایت دارد، مزیت های مثل ارسال نوتیفکیشن برای کاربر، سرعت زیاد، تجربه کاربری بهتر و… مخاطبان را ترغیب به استفاده از اپلیکیشن ها می کند.

طراحی اپلیکیشن پولساز

طراحی اپلیکیشن فروشگاهی طراحی اپلیکیشن پولساز

یکی از روش های تضمینی پولساز در دنیای آنلاین طراحی اپلیکیشن فروشگاهی است، فرقی ندارد در خانه محصولاتی را می فروشید و یا فروشگاهی دارید؛ در هر صورت طراحی اپلیکیشن یکی از مناسب ترین روش ها برای ارتباط با مشتری، معرفی محصولات، ارائه بهتر خدمات و… به مشتریان می باشد. با استفاده از این پلتفرم می توانید در هر لحظه با ارسال نوتیفیکیشن به کاربران آنها را از جدیدترین محصولات و تخفیف های ویژه مطلع بسازید.

اپلیکیشن خرید آنلاین لباس طراحی اپلیکیشن پولساز

یکی از دغدغه هایی که بسیاری از افرادی که علاقه مند به خرید لباس به شکل اینترنتی دارند این است که آیا لباسی که قصد خرید آن را دارند از نظر سایز مناسب آن هاست و همینصورت خود را در لباسی که پسند کرده اند ببینند و مقایسه ای در میان البسه انتخابی داشته باشند و پس از تایید همه جوانب نسبت به خرید البسه مورد نظر خود اقدام نمایند. طراحی اپلیکیشن پولساز

شما می توانید به راحتی با طراحی یک اپلیکیشن چند منظوره به کاربران این امکان را دهید با ارائه سایزهایی مثل دور کمر، شانه تا شانه و… از این امر که لباس انتخابی متناسب بدن آن هاست مطمئن شوند.

همینصورت می توانید این اپلیکیشن را صورتی طراحی کنید که فرد تصویری از صورت و بدن خود را در ابعاد و شرایط خاصی عکسبرداری کرده و در برنامه وارد کند، پس از آن البسه ای که قصد خرید آن ها را دارد را انتخاب کند تا لباس به شکل مجازی بر تن فرد پوشیده شود و اگر مورد پسند شخص واقع شد آن را خریداری نماید. طراحی اپلیکیشن پولساز

طراحی اپلیکیشن مشابه اسنپ طراحی اپلیکیشن پولساز

تاکسی های اینترنتی امکان حمل و نقل سریع و آسان را برای همه مردم آماده کرده می باشد. مزایای طراحی تاکسی آنلاین بسیار زیاد است یکی از موارد مهم این است که این سرویس ها بستر را برای سفر امن کودکان و سالمندان، در مسافت های طولانی شهری، بدون نیاز به همراه را آماده کرده اند. طراحی و کارایی نرم افزار درخواست تاکسی آنلاین یک بیزینس اینترنتی استثنایی می باشد. اپلیکیشن تاکسی یاب می تواند در مقیاس یک کشور به فعالیت بپردازد و خیلی زود رشد کند.

طراحی اپلیکیشن خدمات پزشکی آنلاین طراحی اپلیکیشن پولساز

با پیشرفت تکنولوژی و توسعه روز افزون گوشی های موبایل بیشتر افراد برای پاسخگویی به نیازها و دسترسی به خدمات از اپلیکیشن ها و سایت ها استفاده می کنند. بخش بهداشت و درمان نقش اساسی در زندگی ما ایفا می کنند و همیشه با مشکلاتی مثل اتلاف زمان و هزینه، آلودگی محیط درمان، یافتن پزشک متخصص و… را دارند. طراحی اپلیکیشن پولساز

اگر در حوزه درمان فعالیت می کنید ارائه خدمات درمانی در منزل به شکل آنلاین بسیار پولساز و موفق می باشد. با طراحی اپلیکیشن پزشکی همه خدمات درمانی و مراقبتی را تنها با چند کلیک برای کاربران می توانید آماده کنید و درآمد بسیار خوبی کسب کنید.

طراحی اپلیکیشن بازیافت طراحی اپلیکیشن پولساز

زندگی مدرن امروزی منجر به تولید زباله ها و پسماند های زیادی شده است، بازیافت زباله یکی از تاثیرگذارترین فعالیت ها برای حفظ محیط زیست محسوب می شود و مزایی زیادی مثل اشتغال زایی، جلوگیری از اتلاف سرمایه ملی، حفظ منابع طبیعی و… دارد. طراحی اپلیکیشن پولساز

طبق آمار جهانی درآمد حاصل از بازیافت پسماند در جهان حدود 450 میلیارد دلار است، جالب است بدانید که ایران سالانه بیش از 20 میلیون تن زباله تولید می کند که با مدیریت راهبردی در این حوزه می تواند درآمد نسبتا زیادی کسب کند طراحی اپلیکیشن بازیافت یکی از نوآورانه ترین راه حل ممکن برای مدیریت پسماندهای شهری است

طراحی اپلیکیشن پیک موتوری طراحی اپلیکیشن پولساز

مهم ترین نکته در زندگی امروزی صرفه جویی در زمان و هزینه است، یک استارتاپ موفق در حوزه خدمات شهری که در سال های اخیر با رشد روبرو بوده است اپلیکیشن پیک موتوری می باشد. این پلتفرم حمل ونقل شهری خدمات ارسال بار و سفر سریع را بسیار آسان کرده است، تنها کافیست مسیر خود را مشخص کنید و در هر زمان و مکان سرویس درخواست کنید. بی شک این اپلیکیشن نیاز همیشگی مردم است و باعث اشتغال زایی و کسب درآمد بسیار خوبی خواهد بود.

اپلیکیشن ردیابی حمل و نقل عمومی طراحی اپلیکیشن پولساز

یکی از معضلاتی که شهرهای بزرگ ایران و حتی جهان با آن دست به گریبان می باشند عدم مشخص بودن دقیق حرکت قطارها، اتوبوس ها و تاکسی هاست. شما می توانید با همکاری شرکت های تاکسی رانی، شرکت اتوبوس رانی و همینصورت شرکت مترو، اپلیکیشنی را به صورت جامع و یا موردی برای یک شرکت خاص طراحی کنید که ساعت دقیق حرکت اتوبوس، قطار و تاکسی ها به تفکیک در آن درج می شود. طراحی اپلیکیشن پولساز

به این صورت مسافرین می توانند به شکل دقیق در ساعت و دقیقه ای که تاکسی، اتوبوس و قطار در ایستگاه حضور دارد به ایستگاه رسیده، سوار شوند و در کمترین زمان معطلی به مقصد خود برسند. در ازای چنین خدماتی می توانید حق اشتراک ماهانه دریافت کنید.

طراحی اپلیکیشن خرید بلیط و رزرو هتل طراحی اپلیکیشن پولساز

یکی از پرکاربردترین اپلیکیشن ها، پلتفرم های می باشند که خدمات آنلاین برای کاربران آماده می آورند. در این میان اپلیکیشن خرید بلیط و تور میان کاربران گوشی موبایل بسیار محبوب می باشد. مسافرین به راحتی به راحتی می توانند از طریق این اپلیکیشن انواع بلیط هواپیما، قطار و هتل های مختلف را مشاهده و به شکل آنلاین خریداری کنند.

طراحی اپلیکیشن رستوران طراحی اپلیکیشن پولساز

امروزه بیشتر افراد اکثر خرید های خود را به شکل آنلاین انجام می دهند، به همین علت اپلیکیشن رستوران و سفارش آنلاین غذا در لیست محبوبترین اپلیکیشن ها قرار دارد. اپلیکیشن مشابه اسنپ فود امکانات زیادی مثل مشاهده منو غذا همراه با جزئیات، امکان سفارش غذا به شکل آنلاین، رزرو میز و… را برای کاربران آماده می کند و این آسودگی مشتریان شما را دو برابر می کند.

طراحی اپلیکیشن نانوایی طراحی اپلیکیشن پولساز

طراحی اپلیکیشن نانوایی یکی از پلتفرم های اینترنتی در حال رشد در حوزه کسب وکار نانوایی می باشد. با این سیستم مشتریان می توانند با چند کلیک ساده نان و شیرینی موردنظر خود را سفارش دهند و در کمترین زمان آن را درب منزل خود دریافت کنند. طراحی اپلیکیشن پولساز

با طراحی اپلیکیشن سفارش نان می توانید یک ارتباط دائمی و رایگان با مشتریان خود برقرار کنید درواقع هدف از ساخت این نرم افزار دسترسی آسان مشتری به منو، قیمت ها، رزرو، سفارش و پرداخت آنلاین می باشد. طراحی اپلیکیشن پولساز

طراحی اپلیکیشن خدماتی طراحی اپلیکیشن پولساز

اپلیکیشن خدماتی مجموعه ای از افراد متخصص در زمینه های تعمیراتی، تأسیساتی و خدماتی منزل می باشد. این پلتفرم به منظور بهبود روابط میان کاربران و متخصصین و رفع نیازهای خدماتی آنها برنامه ریزی شده است؛ سهولت در دسترسی کاربران بدون محدودیت مکانی و زمانی به خدمات باعث جلب اعتماد بیشتر و کسب درآمد دو چندان برای متخصصین می باشد. طراحی اپلیکیشن پولساز

طراحی اپلیکیشن آموزشی طراحی اپلیکیشن پولساز

با توجه به پیشرفت و گسترش تکنولوژی بیشتر افراد به دنبال مناسب ترین راهکار برای رسیدن به مطلوب خود می باشند؛ یکی از نیاز های مبرهن و همیشگی افراد نیاز به آموزش و یادگیری مطالب جدید می باشد. طراحی اپلیکیشن پولساز

اپلیکیشن آموزشی ابزاری برای کاربران آماده می کند تا به وسیله آن در هر مکان و زمانی به منابع آموزشی دسترسی داشته باشند. اپلیکیشن آموزشی برای همه افراد در هر بازه سنی کارایی دارد و قطعا یکی از پولساز ترین ایده ها برای شروع یک کسب و کار جدید می باشد.

اپلیکیشن یادگیری زبان طراحی اپلیکیشن پولساز

شما می توانید با تعدادی از مدرسین زبان قراردادهایی را منعقد کنید و یک اپلیکیشن یادگیری زبان را طراحی کنید تا افراد علاقه مند به یادگیری زبان بتوانند با دانلود و نصب اپلیکیشن شما، از درس هایی که در اپلیکیشن برای آن ها تعریف کرده اید استفاده کرده، در کلاس های آنلاینی که برگزار می شود شرکت کنند. طراحی اپلیکیشن پولساز

آن ها می توانند ویدیوهای مکمل را مشاهده کنند و در انتها آزمون های در نظر گرفته شده را بدون نیاز به حضور در یک موسسه آموزش زبان بگذرانند و به ازای هر ترمی که علاقه مندان به زبان در اپلیکیشن شما می گذرانند از آن ها شهریه ای را دریافت کنید.

طراحی اپلیکیشن پولساز

موضوعات مقاله

امتیاز :
2 Responses/5
اولین دیدگاه را شما بنویسید.

2 دیدگاه برای “طراحی اپلیکیشن پولساز

  1. سلام روز خوش برای آموزشگاه زبان اپلیکیشن نیاز داریم که بتونیم فایل های پی دی اف قرار بدیم و دانشجویان برای ثبت نام کلاس و واریز شهریه ازش استفاده کنند. هزینه همچنی اپلیکیشن چقدر میشه.

    1. سلام دوست عزیز، برای دریافت قیمت طراحی اپلیکیشن باید تماس بگیرید. چون برای برآورد قیمت به نوع اپلیکیشن، تعداد ویژگی هایی که نیاز دارید و … مورد بررسی قرار می گیره و کارشناسان با توجه به درخواست شما قیمت تقریبی رو اعلام می کنند. با 02188802289 تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *