طراحی اپلیکیشن کتابخانه

7
دی
1401

اگه ایده طراحی اپلیکیشن کتابخانه به سرتون زده، ما می تونیم به بهترین شکل از مشاوره رایگان تا پشتیبانی درکنارتون باشیم. این مقاله رو تا انتها بخونین و اگه نیاز به یه تیم حرفه ای برای طراحی اپلیکیشن کتاب خوانی داشتید با ما تماس بگیرین! بهترین مشاوره طراحی اپلیکیشن دانلود کتاب رو می تونین از الفباوب دریافت کنین.

کمبود وقت و زمان و افزایش های مربوط به خرید کتاب باعث شده افراد به کتاب های الکترونیکی رو بیارن. راستشو بخواین اپلیکیشن های دانلود کتاب و کتابخانه که هم اکنون در ایران در درسترس قرار دارن هنوز جای کار دارن و شما می تونین با یه ایده اساسی، دنیای اپلیکیشن های دانلود کتاب – کتابخانه – کتابخوانی رو متحول کنین!

از طریق اپلیکیشن طراحی کتاب، میتونیم به روش های مختلفی کسب درامد کنیم، مهم اینه که قدم اول یعنی روند طراحی اپلیکیشن شما حرفه ای باشه تا بتونین مخاطب رو جذب و اونو برای استفاده از خدماتی که در قالب طراحی اپلیکیشن کتابخانه ارائه میدید مشتاق کنین.

برای طراحی اپلیکیشن کتابخانه – دانلود کتاب و … با ما تماس بگیرین و مشاوره رایگان دریافت کنین.

طراحی اپلیکیشن کتابخانه

اهمیت طراحی اپلیکیشن کتابخانه

با توجه به زندگی پرمشغله و کارهای روزمره، افراد زمان زیادی رو در ترافیک، مترو و وسایل نقلیه عمومی و … از دست می دن و در انتهای روز فرصتی برای خواندن کتاب های غیرالکترونیکی پیدا نمی کنن.

با ساخت کتابخانه آنلاین و طراحی اپلیکیشن کتاب این امکان رو در اختیار کاربران و افراد قرار می دید که در زمان های انتظار و زمان های طی شده برای عبور و مرور، از زمان خود بهتر استفاده کنن و به نوعی یک هزینه فرصت برای خود خریداری کنن و با کمک اپلیکیشن کتاب، کتاب های مورد علاقشان و پرطرفدار رو بخونن.

طراحی اپلیکیشن کتابخانه

طراحی اپلیکیشن کتاب خوان

شرکت طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن الفباوب در خدمته تا طراحی سایت کتابخانه آنلاین و طراحی اپلیکیشن مشابه فیدیبو و طاقچه رو برای شما انجام  بده. اپلیکیشن کتاب خوانی شامل تنوع بسیار زیاد کناب اعم از متنی و صوتیه. شما می تونین دسته بندی های بیشتری از کتاب های چاپ شده داشته باشین.

طراحی اپلیکیشن کتاب امکان جستجوی بسیار خوبی رو داره که به همه مخاطبان کمک بزرگی میکنه. چون یکی از دغدغه ها در کتابفروشی ها جستجو و انتخاب کتابه. همینطور شما می تونین بی نهایت کتاب رو تنها در گوشی تلفن خود بدون اینکه هجمی اشغال کنه داشته باشین. برای شما پیش آمهه که در انتخا و مطالعه یک کتاب مردد بودین. می تونین با مراجعه به بخش نظرات و امتیازدهی ها کیفیت یک کتاب رو از نظر افراد مختلف بسنجید.

شما می تونین با طراحی اپلیکیشن کتاب خوان، این امکان رو فراهم کنین تا کاربران کتابخانه شخصی شون رو با قابلیت های مختلف ایجاد کنن. شما می تونین در نسخه الکترونیکی کتاب ها در نرم افزار تغییراتی اعم از نوشتن، هایلایت، اضافه کردن بخش خلاصه و … قرار بدین. برای اطلاع از قیمت ساخت اپلیکیشن کتاب می تونین با کارشناسان ما در ارتباط باشین.

طراحی اپلیکیشن کتابخانه

طراحی اپلیکیشن کتابخانه

  • طراحی اپلیکیشن کتاب امکان جستجوی کتاب ها
  • طراحی اپلیکیشن دانلود کتاب آنلاین با امکان دسته بندی بر اساس ناشر، مولف
  • طراحی اپلیکیشن کتاب دیجیتال با امکان دسته بندی کتاب ها به صورت موضوعی
  • طراحی اپلیکیشن کتاب با امکان دانلود کتاب ها
  • طراحی اپلیکیشن کتاب اینترنتی با امکان خرید آنلاین و پرداخت آنلاین
  • طراحی اپلیکیشن کتاب با امکان جذب ناشر های مختلف
  • طراحی اپلیکیشن فروش کتاب با امکان فروش کتاب های کاغذی
    و ….

طراحی اپلیکیشن کتابخانه بهترین روش برای معرفی کتاب به مردم می باشد. در عصر حاضر دیگر برای ثبت نام و مراجعات حضوری به کتابخانه ها کمتر انجام میگیرد و شما به راحتی می توانید به اپلیکیشن کتاب خوان مراجعه کنید و اقدام به سرچ یا جستجوی کتابها کنید و تمامی اینکارها در گروه طراحی اپلیکیشن کتابخانه ای انجام میگیرد.

اپلیکیشن های کتابخانه به شما کمک می کند تا بدون نیاز به گشتن در بازارهای فروشگاه کتاب، بعضی از کارها را به صورت آنلاین از منزل خود انجام دهید. با داشتن یک اپلیکیشن کتابخانه کاربران می توانند اقداماتی نظیر ثبت نام آنلاین، اطلاع یافتن از کتاب مورد نیاز، معرفی و مشاهده کتاب ها، مقاله ها و پایان نامه ها ف معرفی کتابهای قدیمی و جدید و … را انجام دهید.

طراحی اپلیکیشن کتابخانه

معروف ترین اپلیکیشن های کتاب

کتابراه

یکی از بهترین اپلیکیشن هایی که می تونه در طراحی اپلیکیشن کتاب خوان مورد توجه شما برای ایده گرفتن قرار بگیره کتابراهه. یکی از اپلیکیشن های برتر در زمینه کتاب های EBook اپلیکیشن کتابره محسوب میشه. این اپلیکیشن نسبت به دو اپلیکیشن طاقچه و فیدیبو پشتیبانی به مراتب بهتری ارائه داده. اما با این کتاب های کمتری داره برای جذب مخاطبان بیشتر هفته ای یک کتاب رایگان در اختیار افراد قرار میده و قابلیت های خوبی داره که افراد زیادی از اون استفاده می کنن.

طراحی اپلیکیشن مشابه فیدیبو

نرم افزار فیدیبو یکی از نرم افزارهای محوب کتابخوانیه که با رعایت حق نشر، اجازه دانلود و مطالعه کتاب رو هم به کاربر میده. شما می تونین بدون نیاز به اینترنت کتاب موردنظر خود رو مطالعه کنین. وود پادکست ها و کتاب های صوتی هم بسیار مهمه که بسیاری از کاربران به دنبال اون هستن.

شما می تونین به هزاران کتاب به صورت راگیان دسترسی داشته باشین و در مودر هر کتاب نظرات و امتیاز خود رو ثبت کنین. قابلیت جستجو این اپلیکیشن بسیار حرفه ایه. برای طراحی اپلیکیشن مشابه فیدیبو می تونین با گروه مشاوره ما در تماس باشین. این اپلیکیشن یکی از بهترین اپلیکیشن اینترنتی کتاب به شمار میاد.

ساخت اپلیکیشن مشابه طاقچه

طاقچه هم یکی دیگه از بهترین نمونه های طراحی اپلیکیشن کتاب خوان به شمار میره. طاقچه هم یکی از اپلیکیشن های معرف در زمینه کتابه که با ناشران زیادی همکاری داره. شما می تونین کتاب ها رو به صورت قانونی خریداری و دانلود کنین. شما می تونین در بخش عضویت طاقچه بی نهایت، به ازای پرداخت هزینه ای، به بی نهایت کتاب به صورت رایگان دسترسی داشته باشین. در این اپلکیشن این امکان به وجود اومده که افراد در خارج از کشور هم بتونن خریدشون رو انجام بدن.

برای طراحی اپلیکیشن کتاب خانه همین حالا از طریق راه های ارتباطی ذکر شده تماس بگیرین و سفارش خودتون رو ثبت کنین.

طراحی اپلیکیشن کتابخانه

با طراحی اپلیکیشن فروش کتاب می تونین به درامد خیلی خوبی برسید؛ به شرطی که قدم های اول طراحی رو درست بردارین.

طراحی اپلیکیشن کتابخانه

آیا برای طراحی اپلیکیشن فروش کتاب نیازمند مغازه فیزیکی هستیم ؟

هم اکنون صدها فروشگاه اینترنتی مختلف وجود دارن که بدون داشتن مغازه فیزیکی و تنها از طریق اینترنت اقدام به فروش محصولات می کنن. این روزها بیشتر مردم برای کسب اطلاعات راجب یک محصول خاص یا خرید آن، اول از طریق اینترنت به جستجوی اون میپردازن. همین امر در اوقات بیشتری به خرید اینترنتی منجر میشه.

طبق آمار، فروش اینترنتی افزایش زیادی پیدا کرده و این امار هر ساله در حال افزایش هست. فروشگاه های اینترنتی به خاطر سهولت استفاده و عدم اتلاف زمان و هزینه زیاد بهترین روش برای انجام خرید محصولات هستن.

خوشبختانه با وجود سازمان نماد اعتماد، فروشگاه های اینترنتی مجاب به دریافت نماد از این سازمان هستن و فروشندگان باید اطلاعات خودشون در این سامانه ثبت کنن. وجود نماد در یک سایت فروشگاهی تا 90 درصد امنیت خرید و اعتماد به فروشنده رو بالا میبره. طراحی اپلیکیشن کتابخانه

این روزها بیشتر مردم برای مطالعه کتاب ها و محتوای آموزشی از اپلیکیشن ها استفاده می کنن که این موضوع می تونه جهش بزرگی در صنعت کتاب خوانی و کتاب فروشی مجازی باشه.

با طراحی اپلیکیشن اندروید و ios در زمینه های مختلف میتونین به کسب و کار خود رونق بخشیده و به سود قابل توجهی دست پیدا کنین، ساخت اپلیکیشن کتابخانه از  جمله مواردی محسوب می شه که از این قاعده مستثنی نبوده و استقبال و استفاده قابل توجهی از اون صورت گرفته.

از این رو شرکت الفباوب با کمک متخصصین حرفه ای و مجرب و سابقه درخشان در زمینه طراحی اپلیکیشن فروشگاهی کتاب می تونه با کمک جدید ترین زبان های برنامه نویسی و پلتفرم ها، اپلیکیشن مورد نظر رو مطابق با سلیقه  شما طراحی کنه، برای دریافت اطلاعات در ارتباط با قیمت طراحی اپلیکیشن، مراحل ساخت و … میتونین با مشاورین الفباوب تماس بگیرین.

 

ساخت و طراحی اپلیکیشن کتابخانه دارای فواید زیادی است که مهمترین آنها عبارتند از :

 صرفه جویی در وقت و هزینه ها

شما با ساحت یک اپلیکیشن کتابخانه می توانید باعث صرفه جویی در وقت و زمان کاربران و دانشجویان شوید و برخی از کارها را به صورت آنلاین از طریق اپلیکیشن انجام دهند و در نتیجه باعث کاهش هزینه های آن ها نیز می شود.

شناساندن کتابخانه در فضای مجازی

با طراحی و ساخت چنین اپلیکیشن هایی شما می توانید به سرعت در دنیای اینترنت مطرح شوید و کتابخانه تان را به آسانی به دیگر کاربران بشناسانید.

نداشتن محدودیت زمانی

کتابخانه ها دارای ساعت کاری خاصی هستند و در هر زمانی نمی توانید به آنجا مراجعه نمایید ، ولی با طراحی اپلیکیشن کتابخانه کاربران به صورت شبانه روزی می توانند به اپلیکیشن شما مراجعه کرده و به جستجوی کتاب ها ، پایان نامه ها و مقالات بپردازند و حتی اقداماتی نظیر تمدید آنلاین کتاب را انجام دهند.

 گسترش فرهنگ کتاب خوانی

ساخت اپلیکیشن کتاب باعث افزایش فرهنگ کتابخوانی می گردد و امروزه دسترسی افراد به اینترنت باعث شده تا برای هرچیزی که می خواهند بدانند را در اپلیکیشن گوگل جستجو کنند و از این روز با طراحی یک اپلیکیشن کتابخوانی شما می توانید فرهنگ کتاب خواندن را در افراد جامعه افزایش دهید.

 باعث افزایش کاربران کتابخانه

یکی از مزایای مهم طراحی اپلیکیشن های کتابخانه ای ، باعث افزایش کاربران کتابخانه از طریق فضای مجازی می گردد و با دسترسی به اینترنت به راحتی کاربران می توانند از طریق اپلیکیشن کتابخانه ها به انواع کتب و مقالات دسترسی پیدا کنند و در اپلیکیشن شما بمانند. اپلیکیشن اختصاصی برای کتابخانه می تواند اعضای خود را افزایش دهد چون افراد زیادی هستند که به دنبال کتاب های نایاب و  قدیمی می باشند و این کتاب ها دیگر در بازار یافت نمی شوند.

 

طراحی اپلیکیشن کتابخانه

طراحی اپلیکیشن کتابخانه

برای طراحی اپلیکیشن فروش کتاب الفباوب بهترین خدمات رو ارائه میده.

طراحی اپلیکیشن کتابخانه

مزایای ساخت اپلیکیشن کتابخانه اندروید

کتاب های صوتی

شما می تونین در هر زمان و مکانی که هستید با اتصال به اپلیکیشن کتاب، کتاب های صوتی رو گوش کرده و لذت ببرید. کتاب های صوتی هم از طرفداران زیادی برخوردار هستن پس با فراهم کردن این بخش، قابلیت بسیار مثبت و کاربردی به اپلیکیشن خود اضافه کردین.

قیمت ارزان یا رایگان کتاب طراحی اپلیکیشن کتابخانه

قیت کتاب ها بسیار بالا رفته. به همین دلیل بسیاری از افراد به متاب های الکرتونیکی روی آوردن. قیمت این کتاب ها یا رایگان و یا اینکه بسیار ارزونه و شما می تونین تعداد زیادی کتاب دانلود کرده و مطالعه کنین.

برخورداری از تخفیف

تخفیف همیشه موجب افزایش رضایتمندی کاربران هست. شما می تونین با تخفیف بر کتاب های مختلف، افراد رو دعوت به خواندن کتاب های پرطرفدار کنین. و با این روش به فرهنگ جامعه هم کمک زیادی کردین. شما می تونین تخفیفات رو به صورت دوره ای یا مناسبتی قرار دهید تا افراد برای مشاهده تخفیف ها وارد اپلیکیشن شما بشن.

مرجعی بی نهایت از کتاب

هر کتابفروشی یا کتابخانه با توجه به فضایی که داره تعداد مشخصی کتاب رو نگهداری میکنه. اما در اپلیکیشن کتاب شما محدودیت ندارید هر تعدادی که کتاب میخواین رو می تونین در اپلیکیشن خود اضافه کنین. تنوع موضوعات کتاب در اپلیکیش های کتاب بیش از کتابفروشی هاست.

شما می تونین از هر رشته ای شامل روانشناسی، ریاضی، پزشکی، داستان و … کتاب در اپلیکیشن خود داشته باشین. که همین تنوع باعث جذب افراد بسیار زیادی خواهد شد. چون اگر افراد کتاب در حیطی موردنظر خود رو پیدا کنن به سراغ دیگر کتاب ها نمیرن.

همیشه در دسترس طراحی اپلیکیشن کتابخانه

یکی از مزایای طراحی اپلیکیشن کتاب در دسترس بودن کتاب هاست. شما می تونین در هز زمان و مکانی که میخواین به کتاب های موردنظر خود دسترس داشته و شروع به مطالعه کنین. افراد زیادی هستن که در سفر به سر میبرن این افراد تنها با یک تلفن همراه خود می تونن کتاب های متنوع رو مطالعه کنن. لازم به ذکره که باید امکان مطالعه آفلاین هم برای افراد قرار دهید.

امکان خرید کاربران خارج از کشور

افرادی که در خراج از کشور هستن به کتاب های فارسی زبان دسترسی ندارن. شما می تونین از این طریق امکانی رو فراهم کنین که افراد در سراسر دنیا به کتاب های مورد علاقه خود دسترسی داشته باشن.

برای طراحی اپلیکیشن کتاب فروشی می تونین با الفباوب تماس بگیرین تا مشاورین به صورت رایگان شمارو راهنمایی کنن.

طراحی اپلیکیشن کتابخانه

مشاوره با الفباوب برای طراحی اپلیکیشن دانلود کتاب

این روزها به دلیل پیشرفت تکنولوژی و دنیای دیجیتال، میزان استفاده از موبایل و اپلیکیشن های موبایل به خاطر راحتی کاربران برای رفع نیازها رو به افزایشه. طراحی اپلیکیشن موبایل با دو پلتفرم متفاوت اندروید و ios،  از مواردیه که باعث رشد کسب و کار شما می شه؛ و میتونین  بدون محدودیت زمانی و مکانی کالاها و خدمات حود رو ارائه بدین.

برای مشاوره رایگان و اختصاصی ساخت اپلیکیشن کتاب در دو پلتفرم اندروید و IOS با گروه بزرگ و قدرتمند الفباوب تماس بگیرید. تیم مشاوران مجرب شرکت الفباوب آماده ارائه مشاوره به شما و مناسب ترین قیمت طراحی اپلیکیشن کتاب هستن.

طراحی اپلیکیشن کتابخانه

موضوعات مقاله

امتیاز :
No Responses/5
اولین دیدگاه را شما بنویسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *