طراحی سایت درج آگهی

6
مهر
1401

طراحی سایت درج آگهی و نیازمندی امروزه با گسترش استفاده از اینترنت و  کسب وکارهای اینترنتی، از اهمیت بسیاری برخوردار است. سایت ها برای موفقیت در محیط آنلاین می بایست نام تجاری شناخته شده ای داشته باشند. با توجه به افزایش رقبا در هر زمینه کاری، افراد بیش از پیش، نیازمند تبلیغ محصولات خود می باشند.

طراحی سایت درج آگهی + قیمت و مزایای بی شمار آن برای شما

با ارائه خدمات آنلاین، بیشتر کسب وکارها هم دچار تغییر و تحول در ساختار خود شدند. در زمینه آگهی و تبلیغات، با طراحی و راه اندازی سایت هایی چون دیوار و شیپور، افراد برای ثبت آگهی های خود به جای این که به صفحه نیازمندی های روزنامه رجوع کنند، به این سایت ها مراجعه می کنند.

امروزه، دیگر کسی برای پیدا کردن محصول مورد نظر، به آگهی روزنامه و تبلیغات میدانی توجهی نمی کند و اکثریت مردم محصول مورد نظر خود را در فضای اینترنت پیدا می کنند. گروه الفبا وب با ارائه خدمات متنوع در زمینه طراحی سایت درج آگهی و نیازمندی، در این زمینه به شما کمک می کند.

طراحی اپلیکیشن کیش

قابلیت ها و امکانات مهم سایت درج آگهی یک ایده عالی!

همانطور که در بالا گفته شد، اولیه قسمت مهم سایت درج آگهی، ایجاد حساب کاربری کاربران است. وقتی شخصی وارد سایت شما شد باید به اسانی بتواند برای خود یکی حساب کاربری ایجاد نماید. البته بهتر است این حساب کاربری فقط برای فروشندگان و ارائه دهندگان خدمات نباشد. بلکه همه کاربران سایت را در بر بگیرد.

در حساب کاربری باید بخش های برای درج: نام و اطلاعات هویتی شرکت یا فرد، راه های تماس، آدرس سایت و شبکه های اجتماعی، لوگوی شرکت و … باشد. قابلیت درج قیمت، نوع دسته بندی و حوزه فعالیت، درج مشخصات فیزیکی محصولات، ارائه توضیحات بیشتر برای خدمات و … هم از امکانات دیگر است.

کاربران با کلیک بر روی اطلاعات تماس آگهی های مختلف باید به اسانی بتوانند از راه های مختلف با صاحب آگهی تماس بر قرار کنند. راه های تماس می تواند با کمک شماره تلفن، ارسال پیام متنی یا هدایت به سایت و شبکه های اجتماعی باشد.

درج تصویر برای آگهی هم اهمیت زیادی دارد. بر اساس نتایج بدست آمده از بازدید تبلیغات، آگهی هایی که تصویر ندارند بسیار کمتر دیده می شوند. قابلیت مشخص نمودن موقعیت جغرافیایی هم اهمیت زیادی دارد. چه کاربران و چه آگهی دهنده ها باید بتوانند موقعیت و محدوده شهر و استان و محله خود را در سایت مشخص کنند.

این قبیل سایت ها، درج آگهی را هم به شکل رایگان و هم به شکل سفارشی و غیر رایگان انجام می دهند، پس برای پرداخت هزینه تبلیغات پولی، باید درگاه پرداخت آنلاین هم در سایت تعبیه شود. تا کاربران به اسانی بتوانند هزینه تبلیغات خود را پرداخت نمایند.

معمولا در سایت های درج آگهی، تبلیغات و آگهی های مختلف در یک اندازه و سایز و به شکل یکپارچه می باشند. نمی توان گفت که این امر یک قانون است. شما می توانید سایت خود را بر اساس سلیقه خود طراحی کنید. یکپارچه بودن آگهی ها در سایت امری اختیاری است.

به طور مثال شما می توانید آگهی های سفارشی و پولی مشتریان خود را در سایز های بزرگ تر نمایش دهید. سایت های درج آگهی داخلی اغلب به شکل یکپارچه طراحی شده اند. برخی از کارشناسان دیجیتال مارکتینگ بر این باور می باشند که سایت هایی که بنر های بزرگ و کوچک در طراحی آن ها استفاده شده است، نمی توانند تجربه کاربری خوبی به دست بیاورند.

مهمترین نکاتی که در طراحی سایت درج آگهی باید به آن ها توجه نمود عبارتند است:

  • استفاده از گرافیک خاص و طراحی ظاهر جذاب و منحصر بفرد برای درج آگهی ها
  • تضمین سرعت بارگذاری و بالا آمدن سایت
  • توجه به رابط کاربری
  • طراحی حساب کاربری ساده و قابل دسترس
  • رعایت اصول اولیه بهینه سازی سایت در طراحی
  • رعایت پایه و اساس دیجیتال مارکتینگ در طراحی ظاهر سایت
  • طراحی ریسپانسیو و سازگاری با موبایل
  • تضمین امنیت سایت
  • ایجاد پشتیبانی رایگان برای کاربران در صورت بروز مشکل و سوال
  • قابلیت به اشتراک گذاری آگهی ها در شبکه های اجتماعی

طراحی سایت شرکتی قزوین

سایت آگهی چطور محبوب می شود؟

محبوبیت یک سایت بعد از رعایت همه نکات بالا در کنار یک طراحی مناسب با تجربه کاربری بالا وابسته به میزان رضایت کاربران از آن سایت دارد. اما به علت زیاد بودن سایت های درج نیازمندی و سایت های تبلیغاتی قطعا می پرسید که چگونه در بین این همه سایت محبوب شوید؟

پاسخ این سوال فقط دو کلمه است یعنی: “استراتژی تبلیغاتی…!!!”. یعنی شما باید قبل از طراحی سایت درج آگهی یا نیازمندی به فکر تعیین استراتژی تبلیغاتی مناسب و شناساندن آن به کاربران و جذب آن ها به سایت خود باشید. باید رقبایتان را تحلیل کنید و نقاط قوت و ضعف آن ها را به خوبی بدانید تا در طی این مسیر و این رقابت سخت و طولانی شکست نخورید و به قول معروف همه آرزوهایتان یک شبه از بین نرود.

طراحی سایت درج آگهی حرفه ای در حد دیوار و شیپور

امروزه با گسترش استفاده از اینترنت و کسب و کار های اینترنتی، طراحی سایت درج آگهیو نیازمندی از اهمیت بسیاری برخوردار است. با کمک سایت های درج آگهی، افراد محصولات خود را با پرداخت هزینه تبلیغ کرده و علاوه بر افزایش میزان فروش باعث درآمد زایی صاحبان سایت میگردند پس در واقع طراحی سایت درج آگهی یکی از روش های کسب درآمدی بوده که دو نوع کاربر، آگهی دهنده و بازدید کننده دارد.

نحوه در آمد زایی در طراحی سایت درج آگهیبا توجه به راهبرد کارفرما میتواند مشخص گردد، مانند: درآمد از درصد فروش آگهی، ویژه کردن آگهی، تبلیغات بنری در سایت، فوری کردن آگهی، قابلیت پرداخت بر حسب دسته بندی و ستاره گرفتن و … است.

یکی از رایج ترین انواع سایت در دنیای وب فارسی، سایت های درج آگهی می باشند. اولین سایت فارسی که به این روش راه اندازی شد سایت ایستگاه بود که جز پربیننده ترین سایت های فارسی است. در حال حاضر بیش از 2000 سایت نیازمندی مشابه این سایت از قبیل دیوار، شیپور و… وجود دارند،

که اکثر آن ها از سایت ایستگاه الهام گرفته شده اند و به علت اینکه از نظر ظاهری و امکانات کاملا مشابه هم می باشند رونق چندانی ندارند. هدف نهایی یک سایت نیازمندی و تبلیغاتی، کسب درآمد از آن است.  شرکت طراحی سایت هفت ستاره با تجربه فراوان و موفق در زمینه طراحی سایت نیازمندی و طراحی سایت درج آگهی، برای رسیدن به هدف نهایی راه کارهای فراوانی را بدست آورده بوده که با در اختیار گذاشتن آن به مشتریان خود، توانسته است آن ها را چندین پله جلو بیاندازد.

سئو سایت آگهی

طراحی سایت درج آگهی، باید بر اساس موتورهای جستجوگر باشد و سئو سایت قوی داشته باشند چون مهم ترین نکته برای موفقیت در طراحی سایت درج آگهی جذب مخاطبین بیشتر برای سایت است

و در صورت بالا بودن کاربران سایت احتمال ورود ان ها به حیطه کاری شما و قابلیت درامد زایی، بیشتر خواهد بود.

طراحی سایت شرکتی زنجان

افزایش بازدید سایت آگهی و نیازمندی

مطمئنا هدف شما از ساخت سایت تبلیغاتی، کسب درآمد است. این کسب درآمد ارتباط مستقیم با کاربر و درج آگهی توسط کاربر دارد. اگر بازدید سایت درج آگهی شما بالا باشد مسملا کاربران زیادی جذب خواهید کرد و در ادامه آگهی بیشتر و درآمد بالا نتیجه کار خواهد شد. اما این بازدید و کاربر چطور باید به دست بیاید؟ بخشی از افزایش بازدید سایت آگهی و نیازمندی، وظیفه ما در الفباوب است.

مورد بسیار مهمی که در طراحی سایت درج آگهی باید رعایت شود، به کارگیری روش ها و ابزارهای جدید بوده که بتواند سایت را برای آگهی دهنده و بیننده، سایتی جذاب و جالب توجه کند. یکی از این اصول، بهینه بودن کدها است.

برنامه نویسی سایت آگهی از حساسیت بالایی برخوردار است. کدنویسی تمیز و بهینه به معنای افزایش سرعت سایت است. همانطور که می دانید، سرعت سایت یکی از اصول مهم در سئو سایت است. ارتقا سئو سایت به معنای حضور در نتایج صفحه اول گوگل و افزایش بازدید و کاربر و نهایتا افزایش تعداد آگهی ها در سایت آگهی و نیازمندی است.

بعد از کدنویسی موضوع مهم دیگر ساختار سایت تبلیغاتی است. سایت آگهی به فراخور نوع فیلد کاری شما نیازمند انواع مشاغل، محصولات و خدمات در دسته بندی های مختلف و تفکیک شده است تا کاربر به هنگام ورود به سایت به سادگی در کمترین زمان بتواند دسته مورد نظر خود را پیدا کند. اگر در طراحی سایت تبلیغاتی شده، این نکات به خوبی رعایت شود، آگهی های درج شده در سایت شما افزایش یافته و در نتیجه باعث افزایش بازدید سایت آگهی و نیازمندی می شود.

مزایا طراحی سایت درج آگهی و تبلیغات چیست؟

قابلیت تبلیغات هدفمند

سایت های درج آگهی برای هر محصول و خدماتی دسته بندی مخصوص به آن ها را دارند؛ برای همین کاربران مختلف می توانند به اسانی محصول و خدماتشان را در دسته بندی مخصوص ایجاد کنند. به این ترتیب مشتریان هم با مراجعه به هر دسته بندی می توانند دقیقا هر آنچه به دنبالش می باشند را پیدا کنند. در نتیجه با صرف هزینه بسیار کمتر، تبلیغاتی هدفمند خواهند داشت.

درج آگهی با قیمت مناسب

یکی از دلایل محبوبیت سایت های درج آگهی، هزینه بسیار پایین ثبت آگهی در آن ها است. برای همین کاربران زیادی برای درج آگهی به آن ها مراجعه می کنند. آن ها می توانند با صرف هزینه بسیار کمتر از تبلیغات سنتی، خدمات و محصولاتشان را به مردم معرفی و عرضه کنند.

رقابت بین فروشندگان

در سایت های دیوار و شیپور قیمت محصولات باید به طور دقیق ذکر شوند؛ همین مسئله باعث ایجاد رقابت میان فروشندگان خواهد شد، به طوری که هر یک از آن ها تلاش می کنند محصولاتی با کیفیت بهتر و قیمتی مناسب تر را به مردم عرضه کنند.

خرید و فروش بدون واسطه

با طراحی سایت درج آگهی، مردم می توانند بدون وجود واسطه خودشان اقدام به فروش کالاهای نو یا دست دوم و معرفی خدمات خود کنند. برای همین به اندازه زیادی از قیمت محصولات کاسته خواهد شد. از طرفی مردم می توانند همه سود فروش را خودشان استفاده کنند.

طراحی سایت درج آگهی

طراحی سایت درج آگهی و نیازمندی توسط گروه الفباوب

طراحی سایت نیازمندی و تبلیغاتی که الفباوب انجام می دهد کاملا بر اساس اصول و قوانین روز است.

تیم فنی الفباوب هنگام شروع طراحی سایت درج آگهی و در حین انجام طراحی نکاتی را در نظر می گیرد:

  • در طراحی سایت درج آگهی، طراحی زیبا و اختصاصی با گرافیک مناسب از اهداف اصلی گروه الفباوب است. این کار باعث می شود جذب کاربر در سایت شما راحت تر و سریع تر شود.
  • طراحی واکنشگرا سایت از جمله مواردیست که اهمیت زیادی دارد چون افراد بازدید کننده از دستگاه هایی با ابعاد مختلف برای ورود به سایت استفاده می کنند، پس اهمیت زیادی دارد که سایت طراحی شده، بتواند در همه دستگاه ها به خوبی به نمایش در آید. مهم تر از همه موبایل است. حجم بالایی از کاربران با کمک موبایل وارد سایت شما می شوند.
  • بالا بودن سرعت سایت‎های نیازمندی حائز اهمیت بوده و همه صفحات باید به سرعت لود شوند.
  • ویژگی مهمی که باید در طراحی سایت‎ مورد توجه قرار گیرد، مورد امنیت آن ها است. برای همین الفباوب سایت هایی را طراحی می کند که دارای امنیت بالا بوده و هرگز هک نخواهند شد.
  • از جمله اقداماتی مهم دیگری که گروه ما از زمان شروع کار به آن توجه ویژه ای می کند، رعایت استانداردهای سئو است. با سئو سایت پس از تمام شدن کار طراحی، سایت راحت تر در موتورهای جستجو رتبه بالا کسب می کند.

طراحی سایت درج آگهی مشابه دیوار

طراحی سایت مشابه دیوار

دیوار یکی از انواع سایت های درج آگهی و نیازمندی بوده که طرفداران زیادی دارد؛ چون که ثبت آگهی در آن به عنوان فروشنده و خریدار بسیار آسان است. همه امکانات موجود و هر آن چه را که برای شخصی سازی بیشتر سایت آگهی خود نیاز دارید، الفباوب به هنگام انجام طراحی سایت درج آگهی مشابه دیوار در سایت شما اعمال می کند.

در دیوار قابلیت درج آگهی به شکل رایگان و پولی وجود دارد؛ همینطور فیلترهایی برای دسته بندی خدمات، کالا، مناطق جغرافیایی و… وجود دارد که کاربری آسانی را ایجاد کرده و بر محبوبیت بیشتر هم اضافه کرده است.

با طراحی سایت مشابه دیوار، می توانید کاربران خود را از مزایای زیر بهره مند کنید:

قابلیت قرار دادن تبلیغات هدفمند، قابلیت انجام خرید و فروش بدون واسطه، ثبت آگهی به شکل رایگان و یا با کارمزد کم، قابلیت نردبان فوری برای گرفتن بازدید بیشتر، دسترسی آسان، مدیریت حساب کاربری شخصی، جستجو پیشرفته، و…. اگر قصد دارید سایت آگهی شما امکانات بیشتر و منحصر به فردتری داشته باشد، می توانید با الفباوب درمورد توسعه طراحی سایت مشابه دیوار مشورت کنید.

طراحی سایت مشابه شیپور

شیپور یک سایت پرطرفدار دیگر در زمینه درج آگهی و نیازمندی بوده که به علت هزینه های زیادی که برای تبلیغات خود صرف کرده است، توانسته مخاطبین زیادی را به سمت خود جذب کند و در فاصله رقابتی نزدیکی با دیوار قرار بگیرد.

در شیپور هم قابلیت درج آگهی از محصولات و خدمات به همراه تصاویر و اطلاعات اضافی وجود دارد که هم به شکل رایگان و هم به شکل غیر رایگان می توانید این کار را انجام دهید. قابلیت جستجو و فیلتر کردن بر اساس منطقه، قیمت و… از ویژگی های بارز این سایت بوده که به شما کمک می کند در کمترین زمان ممکن و به اسانی، آگهی مد نظر خود را بیابید.

طراحی سایت مشابه شیپور

مزایای طراحی سایت درج آگهی مشابه شیپور

با طراحی سایت درج آگهی مشابه شیپور، می توانید کاربران خود را از مزایا و قابلیت های زیر بهره مند کنید:

درج تبلیغات هدفمند به شکل رایگان و غیررایگان که خرید و فروش مستقیم بین آگهی دهنده و خریدار صورت گیرد، برقراری تماس بین خریدار و فروشنده، اعمال فیلترهای پیشرفته برای جستجو راحت تر و…. برای قرار دادن امکاناتی فراتر در طراحی سایت مشابه شیپور می توانید برای کسب راهنمایی و مشاوره های بیشتر با الفباوب تماس بگیرید.

نکات مهم در طراحی سایت نیازمندی مشابه دیوار و طراحی سایت مشابه شیپور

اولین و مهم ترین نکته توجه به اصول روابط کاربری و استفاده صحیح از طراحی گرافیک است تا کاربر را به هنگام ورود به سایت شما جذب کند و در کمترین زمان ممکن و به سادگی پاسخگوی نیاز او باشد.

نکته بعدی این بوده که ایجاد پروفایل کاربری می تواند نظم زیادی به سایت دهد چون که کاربران می توانند با کمک پروفایل کاربری خود، فعالیت هایشان را به اسانی مدیریت کنند.

نکته مهم بعدی توجه به وجود پشتیبانی و امنیت کامل در سایت است تا مشکلات و پرسش های کاربران سریعاً پاسخ داده شود، اطلاعات آن ها حفظ شود و رضایت آن ها را افزایش دهد.

قابلیت نمایش سایت آگهی شما در همه دستگاه ها با سایزهای مختلف از جمله فاکتورهای مهم بعدی بوده که باید به آن توجه ویژه ای داشته باشید چون امروزه کاربران زیادی می باشند که علاوه بر لپ تاپ، از گوشی و تبلت برای ورود به سایت ها استفاده می کنند. همینطور توجه به سرعت سایت اهمیت زیادی دارد چون که مخاطبین سایت های درج آگهی بسیار زیاد می باشند که انتخاب هاست مناسب می تواند در این زمینه کمک کننده باشد.

به عنوان آخرین نکته باید بگوییم که برای افزایش محبوبیت و جذب کاربران بیشتر، رعایت استانداردهای سئو در طراحی سایت درج آگهی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است؛ چون اگر اصول سئو در سایت نیازمندی شما رعایت شده باشد، به سادگی در موتورهای جستجو رتبه خوبی را کسب خواهید کرد.

پس برای ثبت سفارش طراحی سایت مشابه شیپور و طراحی سایت نیازمندی مشابه دیوار، حتماً نسبت به معتبر بودن شرکت و وجود گروه خبره در آن، توجه داشته باشید تا صفر تا صد کار به شکل هدفمند و طبق برنامه پیش برود و شما را سریعاً به خواسته نهایی و کسب درآمد از سایت برساند.

ایده برای تولید محتوا

هزینه طراحی سایت درج آگهی

هزینه طراحی سایت درج آگهی به عوامل مختلفی بستگی دارد؛ مثلا هزینه طراحی سایت درج آگهی به شکل اختصاصی از هزینه طراحی سایت با کمک CMS ها بیشتر خواهد بود. از طرفی امکانات مورد نیاز کاربران هم می تواند در قیمت طراحی سایت درج آگهی تاثیر گذار باشد.

الفباوب با طراحی سایت درج آگهی وردپرسی این قابلیت را برای شما فراهم کرده بوده که با هزینه کمتر، سایتی با امکانات مشابه دیوار و شیپور داشته باشید.

مشاوره رایگان و هدفمند طراحی سایت درج آگهی در الفبا وب

قبل از شروع هر کاری به شما پیشنهاد میکنیم مشاوره ای اختصاصی در مورد شرایط و امکانات طراحی و ساخت سایت تبلیغاتی دریافت کنید. الفبا وب خدمات طراحی سایت درج آگهی را، به خوبی پس از نیاز سنجی به شما ارائه میدهد. جهت دریافت مشاوره رایگان کافی است به صفحه تماس با ما مراجعه کنید و با شماره تماس های درج شده در صفحه، با ما تماس بگیرید.

یکی از راه های آسان و کم هزینه برای خرید وسایل، استفاده از سایت های درج آگهی است. عموما افرادی می باشند که وسایلی را که قبلا خریداری کرده اند، استفاده نمی کنند یا دیگر مورد نیاز آن ها نیست. آن ها می توانند وسایل این چنینی خود را در سایت های ثبت آگهی به فروش برسانند.

علاوه بر این، طراحی سایت درج آگهی و تبلیغات، می تواند برای افرادی که به دنبال نیرو برای استخدام می باشند هم مفید و مؤثر باشد. در حال حاضر دیوار، یکی از بزرگ ترین سایت های درج آگهی و درج تبلغات در ایران است.

شما می توانید برای طراحی سایت مشابه دیوار از مشاورین تخصصی الفبا وب کمک بگیرید، همینطور در چنین سایت هایی اگر شما استارت کار طراحی سایت درج آگهی را، با برنامه ریزی درست و با یک گروه متخصص و خلاق شروع کنید، قطعا می توانید کسب درآمد بسیار خوبی داشته باشید.

موضوعات مقاله

امتیاز :
5/5
اولین دیدگاه را شما بنویسید.

8 دیدگاه برای “طراحی سایت درج آگهی

  1. خیلی ایده خوبیه ولی میترسم در نهایت موفق نشم با این همه هزینه و و……….

    1. سلام دوست عزیز، وقتی استراتژی و اراده در انجام هر کاری صحیح باشه موفقیت حتمیه! پیشنهاد میکنم سرنوشت سایت های بزرگ رو بخونید که چطوری و با چه بودجه ای شروع کردن و با اراده و استراتژی های صحیحی که داشتن به چه جایگاهی رسیدن.

  2. من یه سایت مثل دیوار میخوام ولی بدون اپلیکیشن و …. که فقط در زمینه فروش لوازم دست دوم باشه اما نمی تونم فکر کنم چه کتیگوریهایی میشه قرار داد چون بی نهایت زیاده

    1. دوست عزیز، بله. کتیگوری های زیادی میشه درنظر گرفت. شکما می تونین با موارد محدود شروع کنین و در ادامه با توجه به نیاز مخاطبان دسته بندی های جدیدی اضافه کنید. به محض شروع کار متوجه کم و کاستی ها میشید.

    1. سلام دوست عزیز، بستگی داره به این که نمایشگاه خودتون باشه یا این که مثل دیوار کاربران خودروهارو برای فروش ثبت کنن. در هر صورت تماس بگیرید و مشاوره رایگان دریافت کنید. در جلسات مشاوره به همه سوالات شما توسط کارشناسان پاسخ داده میشه.

  3. سلام
    من یه سایت و اپلیکیشن میخوام که بتونم داخلش سرویس خاصی رو ارائه بدم به طور مثال فروشگاه ها یا مراکز ارائه خدمات بیان و فروشگاهشون رو ثبت کنن و آگهی بزارن (نمیخوام داخل اپ فروش داشته باشن) میخوام بیان و آدرس و قیمت هاشون رو بزارن و مردم انتخاب کنند مثلا آرایشگاه های زنانه با آدرس و قیمت خدمات و نمونه کار و … که مردم بیان و انتخاب کنند و تماس بگیرن و برن سرویس بگیرن
    ممنون میشم راهنمایی بفرمایید

    1. سلام، ایده فوق العاده ای دارید! سایتی مثل بانک اطلاعات که خود مخاطب بتونه اطلاعات کسب و کارشو درج کنه و مشتری ازش خرید یا استفاده از خمات رو انجام بده. اولین چیزی که توصیه می کنیم اینه که دسته بندی هایی که میخواین قرار بدین رو با دقت و تمرکز بذارید تا در طول فرایند طراحی سایت یا اپلیکیشن دوباره کاری پیش نیاد. میتونین با ما تماس بگیرید تا به صورت حرفه ای تر شمارو راهنمایی کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *