طراحی سایت در تهران

27
بهمن
1399

اگه به دنبال شرکت طراحی سایت در تهران هستین تا بتونین در سریع ترین زمان ممکن یک سایت مناسب طراحی کنین و از این طریق پیشرفت کسب و کارتون رو رقم بزنین کاملا درست اومدین! الفباوب به عنوان بهترین شرکت معتبر در زمینه طراحی سایت در کنار شماست تا بتونین اهدافتون رو پیگیری کنین!

یک سایت مجموعه ای از صفحات متصل هست که با کمک یک آدرس قابل دسترسیه؛ صفحاتی که شامل متن، تصویر، قالب های متنوع و … می شن. سایت ها با مرورگرهای وب قابل دسترسی هستن. یک مرورگر وب یک برنامه کامپیوتری بوده که قادر به دانلود و نمایش فایل ها و اجزای تشکیل بدنه سایته. طراحی سایت در تهران

برای طراحی وب سایت اختصاصی می تونین همین حالا با ما در الفباوب تماس بگیرین و توسط کارشناسان راهنمایی های کاملی دریافت کنید!

چیزهایی که قراره در این مطلب باهم بخونیم:

  • طراحی سایت در تهران – حرفه ای با پشتیبانی قوی
  • مناسب ترین شرکت طراحی سایت در تهران و ایران
  • مراحل طراحی سایت
  • طراحی سایت در غرب تهران
  • طراحی سایت در شرق تهران
  • طراحی سایت در جنوب تهران
  • طراحی سایت در شمال تهران
  • طراحی سایت در مرکز تهران
  • نکات مهم در قرارداد طراحی سایت در تهران
  • انواع طراحی سایت مناسب برای کسب و کارها

اگه دنبال بهترین شرکت طراحی سایت در تهران هستید، پیشنهاد ما به شما الفباوب، شرکت بزرگ و معتبر طراحی سایته که به شما کمک میکنه با هر بودجه ای که دارید یک سایت کارآمد داشته باشید.

الفباوب یک شرکت فوق العاده قدرتمند در زمینه طراحی انواع وب سایت و اپلیکیشن مطابق سلیقه و حرفه شماست، این مجموعه دارای پشتیبانی قوی بوده که با حوصله به همه سوالات شما پاسخ می دهند.

الفبا وب از کادر حرفه ای برای ارتقای کسب و کار شما تشکیل شده و در تلاش است با ارائه خدمات درجه یک، همچنان در صدر بهترین ها باقی بماند! برای اطلاع از هزینه های طراحی و اجرای اپلیکیشن و سایت از طریق راه های ارتباطی ذکر شده با ما تماس بگیرید!

طراحی سایت در تهران – حرفه ای با پشتیبانی قوی

هر فردی که نیاز به حضور پیدا کردن در دنیای آنلاین رو حس کنه، برای هر نوع فعالیت اقتصادی به ساخت یک سایت نیاز داره. گاهی در این میان بهانه هایی ظاهر می شن تا شما میلتون رو به طراحی سایت از دست بدین، این بهانه ها عبارت هستن از “من اهل فن نیستم”، “ساخت سایت خیلی گران است”، ” وقت زیادی ندارم” و… در واقع شما نیازی به مهارت ندارین.

طراحی سایت حرفه ای برای زمینه کاری شما می تونه باعث کسب درامد بیشتر و نجات شما از یک سری کارهای تکراری شه، این نادیده گرفتن اهمیت طراحیه که برای شما وقت و هزینه خواهد داشت. طراحی سایت در تهران

اگه برای زمینه کاری شما سایتی وجود نداره اون رو بدون هویت بدونین. اهمیت حضور در دنیای اینترنتی به توضیحات و مقالات طولانی نیازی نداره. تبلیغات اینترنتی برای هرکسب­ و کاری مهم بوده و درآمد زایی رو به طور قابل توجهی بالا می بره.

در دنیای مدرن سایت ها ابزار بازاریابی هستن. وقتی می خواین درباره یک شرکت اطلاعات بیشتری به دست بیاورید در موتور جستجو گوگل اون رو سرچ کرده و در نهایت از یکی از سایت های ظاهر شده استفاده می کنین، این روزها سایت یک ابزار تجمّلی برای افزایش اعتبار کسب و کارهاست و سایت ها از یک مرکز خرید قدرتمند تر و شلوغ تر هستن.

افرادی هستن که به علت محدودیت در زمان از پاساژ گردی ها دست کشیدن و با وب گردی سعی دارن خریدهاشون رو انجام بدن. حتی کسب و کارها برای بر قرار کردن ارتباط دیگه به سراغ آگهی های روزنامه نمی رن و به سوی موتور های جستجوی اینترنت مثل گوگل هدایت می شن. امیدواریم تونسته باشیم ضرورت طراحی وب سایت رو به شما نشان دهیم.

ورود به تجارت الکترونیک اقدامی مهم برای کسب و کارها به حساب میاد. همه مخاطبین شما به نوعی در فضای آنلاین حضور دارن. پس شما شروع کنین و برای آغاز برندینگ رو در فضای آنلاین معرفی کنین. طراحی سایت در تهران

یکی از راه های حضور شما در دنیای اینترنتی سایت شرکت شماست. یک سایت دامنه ­ای با صفحات متعدد محتوای سایت شما رو تشکیل می ده. بعضی از شرکت ها فقط با کمک سایت کسب­ درآمد می کنن.

بازاریابی برای سایت شما ساده­ تر و به صرفه تر از هر نوع بازاریابی معمول دیگه. شما می تونین برای بازاریابی سایت از بحث بهینه سازی سایت استفاده کنین که موثر بوده و امکان سنجش آن وجود داره. شما می تونین با کمک سئو نتایج نهایی رو مورد بررسی قرار بدین و کمپین رو برای نتایجی بهتر بهبود ببخشید.

مناسب ترین شرکت طراحی سایت در تهران و ایران

به عنوان یک طراح سایت، ضروری بوده که زمان طراحی سایت بین کسب و کار و هنر یک تعادلی ایجاد کنین. زمان ساخت سایت توجه به نظرات مخاطبین اهمیت بالایی داره و ارتباط آن تیم باید مناسب باشه. بیشتر طراحان حرفه ای زمان انجام یک پروژه رو می دانند و به همین برای سایت های مخاطبین رو به موقع تحویل می دن. برای تبدیل شدن به یک طراح وب حرفه ای نیاز به مهارت هایی دارین که امکان داره از افراد متنوعی به دست پیدا کنین. این ها همان مهارت هایی هستن که به شما کمک می کنن بالاتر از بقیه باشین و یکی از حرفه ای ترین طراحان وب شناخته شین! طراحی سایت در تهران

  • بهینه سازی سایت یا همون سئو

شرکت طراحی سایت باید به شناختی کامل از زمینه کاری شما در دنیای اینترنت برسد تا با بررسی جایگاه رقبا در موتورهای جستجو برنامه ریزی جامعی برای بهینه سازی سایت شما انجام بده. سئو باعث رونق بخشیدن به زمینه کاری شما می شه. اگه بهینه سازی سایت شما به درستی صورت بگیره به زودی در صفحه اول نتایج گوگل قرار می گیرید. شرکت های سئو که طراحی سایت انجام میدن خدمات سئو هم برای گرفتن نتیجه عالی به شما پیشنهاد می کنن.

  • انتخاب قالب مناسب با نوع کسب و کار

شرکت طراحی سایت در تهران باید با توجه نوع کسب و کار شرکت ها قالب مناسب رو از لحاظ گرافیکی، چیدمان صفحه و ترکیب رنگ مناسب با نوع کار رو معرفی کنه. باید بدونه چه قالبی در جذب مشتریان این صنف مناسبه. قالبی که بتونه خصوصیات زیبا و بصری خاصی رو پشتیبانی کنه. طراحی سایت در تهران

  • پشتیبانی بلند مدت با پاسخگویی سریع

انجام خدمات پشتیبانی هم اهمیت زیادی داره، چون بعد از عملیات طراحی سایت احتیاج به اعمال تغییرات در سایت دارین و یا به اشکالاتی بر میخورید که نیاز به پشتیبانی داره. پس در انتخاب شرکت طراح سایت توجه کنین تا پشتیبانی طولانی و حرفه ای رو ارائه بده. بعضی از شرکت ها با بازاریابی و طراحی یک سایت ارزان یک پروژه سطح پایین به شما ارائه می دن و پشتیبانی بعد از اون رو هم برعهده نخواهند گرفت.

  • طراحی سایت با سرعت لود بالا

هم اکنون یکی از معیارهای یک سایت خوب بروزرسانی سریع و نمایش مطالب مناسبه. پس در انتخاب شرکت طراحی سایت توجه کنین نمونه فعالیت هایی که ارائه می دن از سرعت بالایی برخوردار باشن.

  • قیمت طراحی سایت در تهران

شرکت طراح سایت موفق برای فعالیت هایی که انجام می ده قیمت و هزینه مناسبی درخواست می کنه. هزینه طراحی سایت مناسب با توجه به کار انجام شده قیمت مناسبی داره.

عوامل زیر در هزینه طراحی سایت موثر هستند :

  • رعایت اصول کدنویسی بر طبق استانداردهای بین المللی
  • استفاده از تکنولوژی های روز دنیا
  • امکاناتی نظیر فروشگاه آنلاین ، درگاه پرداخت ، سیستم پنل کاربری و …
  • سرویس های میزبانی وبسایت
  • دامنه ها بر اساس نیاز شما
  • بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو گوگل
  • و ….

برای براورد و اطلاع از هزینه های کلی تماس بگیرید.

  • نمایش یکسان سایت در مرورگرها و واکنش گرا بودن آن

یکی از اشکالاتی که بیشتر سایت ها با اون روبرو می شن اینه که اجزای سایت در مرورگرهای به یکسان دیده نمی شه و یا در مانیتورهای متنوع تغییر می کنه. پس شرکت طراحی سایت حرفه ای باید به خوبی از این اصول پیروی کنه.

پس پیشنهاد من به شما اینه که بعد از آشنایی با یک شرکت طراحی سایت به قسمت نمونه کارها بروید و نمونه کارهای قبلی شرکت رو از لحاظ زیبایی و سرعت لود صفحات مورد بررسی قرار بدین و از موتورهای جستجوگر استفاده کردن و نام آن سایت رو جستجو کنین تا متوجه شین بهینه سازی سایت طبق اصول رعایت شده یا خیر. یعنی بعد از جستجو باید نام آن سایت رو در لیست سایت های سرچ شده بیابید. طراحی سایت در تهران

مراحل طراحی سایت

طراحی سایت حرفه ای شامل مراحل مختلفی می شه که بی توجهی به هریک از قسمت های متنوع هر مرحله امکان داره باعث عدم موفقیت یا کاهش کارایی و راندمان سایت شه. در این مقاله تلاش شده برای افزایش کارایی شرکت های نرم افزاری، مراحل طراحی سایت که شامل 6 مرحله اصلی می شه و نیازه از سوی طراحان سایت پیموده شه رو معرفی کنیم. شرکت های طراحی سایت می تونن از این مراحل در برای طراحی هرچه بهتر و افزایش کیفیت خدمات خود کمک می گیرن. طراحی سایت در تهران

مرحله اول: تحقیقات

تحقیق و پرس و جو یکی از با اهمیت ترین مراحل طراحی سایت و نخستین قدم آن به حساب میاد. در این مرحله از طراحی سایت تمرکز اصلی روی جمع آوری اطلاعاته. این مرحله برای درک صحیح شرکت ها درباره کسب و کار مخاطب، شناسایی بازار هدف و تعیین هدف اصلی سایتی که قراره طراحی شه انجام می گیره. طراحی سایت در تهران

با این که راحت تر اینه که مراحل طراحی سایت رو که مربوط به “تحقیق” و “برنامه ریزی” رو نادید گرفت و یک راست به سراغ مرحله “طراحی” رفت اما باید بدونین که 2 مرحله اول، برای طراحی سایتی مرتبط با نیاز مخاطب بسیار حیاتی و مهمه.

سوالاتی که باید برای این مرحله از مراحل طراحی سایت از مخاطب خود بپرسین:

  • سازمان یا شرکت شما چه کاری انجام می ده؟
  • چه چیزی سازمان، شرکت یا زمینه کاری شما رو از رقبا متمایز می کنه؟
  • رقیبان تجاری شما چه شرکت هایی هستن؟
  • مخاطبین شما رو چه افرادی تشکیل می دن؟ طراحی سایت در تهران
  • هدف شما از طراحی سایت چیست؟
  • چه کسانی به سایت شما مراجعه خواهند کرد؟
  • آیا برای طراحی سایت خود بودجه ای درنظر گرفته اید؟

این ها فقط چند نمونه از سولاتی بوده که باید در این مرحله از مخاطب خود بپرسین. به صورت کلی اطلاعاتی که باید از مخاطب خود در مرحله اول طراحی سایت برای افزایش کیفیت پروژه و تضمین موفقیت آن بپرسین شامل این قسمت های کلی می شه:

  • دریافت اطلاعات درباره کسب و کار مخاطب
  • دریافت اطلاعات درباره پروژه مورد نظر مخاطب
  • دریافت اطلاعات درباره کاربران سایت
  • دریافت اطلاعات درباره برنامه برندسازی و ایجاد نام تجاری
  • هدف و دورنمای پروژه طراحی سایت
  • اطلاعات درباره فروش آنلاین در طراحی سایت در تهران
  • اطلاعات درباره زمان موجود و بودجه مورد نظر مخاطب طراحی سایت در تهران

در جلساتی که با مخاطبین خود برای این مرحله میگذارید به جز ایجاد رابطه دوستانه تر و بهتر، این فرصت رو خواهید داشت که نظرات و پیشنهادات رو با توجه نیاز و هدف مخاطب به وی اعلام کنین تا در صورت تمایل از این پیشنهادات یا حتی خدمات دیگه شما استفاده کنه.

مرحله دوم: برنامه ریزی

برنامه ریزی هم مثل مرحله اول از با اهمیت ترین مراحل طراحی سایت کارامد و حرفه ای به حساب میاد.این مراحل در حقیقت مسیر طراحی سایت رو مشخص و راهنمای بسیار خوبی در طول انجام پروژه خواهند بود پس تا حد امکان برای این مرحله وقت صرف کنین چون در آخر در زیادی از هزینه ها صرفه جویی به عمل آمده و از اتلاف وقت در آینده جلوگیری خواهد شد.

در طول مرحله برنامه ریزی می تونین استراژی خود برای بهینه سازی و سئو سایت رو طرح ریزی یا بازنگری کنین. همینطور این مرحله طراحی سایت برای تولید محتوای مناسب و هماهنگی با مخاطب درباره محتوای مورد نیاز سایت اهمیت زیادی داره. در طراحی سایت در تهران الفباوب، ما به برنامه ریزی شما کمک می کنیم. طراحی سایت در تهران

مرحله برنامه ریزی طراحی سایت شامل 3 قسمت اصلی است:

1- بازنگری یا ایجاد یک استراتژی مشخص برای بهینه سازی سایت:

  • در طراحی سایت در تهران با مخاطب درباره تعیین عبارات کلیدی مشورت کنین
  • ارزش کلمه ها و عبارات کلیدی مورد تحقیق و بررسی قرار بدین.
  • محتوای موجود رو از لحاظ تناسب با اصول سئو بررسی کنین
  • لیستی از محتوای لازم برای عبارت کلیدی محتوایی در سایت ندارن تهیه کنین تا خلاء موجود رو پر کنین
  • کلمات یاعبارات کلیدی رو برای محتوای موجود و مورد نیاز سایت سامان دهی کنین طراحی سایت در تهران

2- طراحی و ایجاد نقشه سایت:

در مرحله برنامه ریزی، بعد از کار روی استراتژی سئو، زمان آن بوده که نقشه سایت ساخته شه.برنامه ریزی و طراحی نقشه سایت با توجه اولویت های اصلی بوده و باعث می شه طراحی سایت با توجه با اهمیت ترین صفحات انجام گیره، منوها و رابط مشتری سایت تاثیرگذار تر شه و همینطور ایده های کلی درباره تولید محتوای مناسب رو شکل بده. طراحی سایت در تهران

از استراژی سئو تعیین شده برای طراحی نقشه سایت موثر و اولیت بندی صفحه های سایت کمک بگیرین یک لیست کامل از نقشه سایت موردنظر تهیه کنین. از این لیست می تونین به عنوان یک چک لیست در مراحل متنوع طراحی سایت کمک بگیرین. نقشه سایت باید به جز صفحات اصلی شامل صفحه های مربوط به عبارات کلیدی هم شه

3- بررسی و توسعه محتوای سایت

آخرین قسمت از مرحله برنامه ریزی شامل بررسی عمیق در محتوای سایت می شه.در این قسمت لازمه تحقیق جامعی درباره محتوای موجود و همینطور برنامه ریزی برای تولید محتوای جدید انجام گیره. مخاطبین می تونن مسئولیت تولید محتوای سایت رو به عهده گیرن اما گاهی بسیار باید با کمک یک قرارداد جدید این کار به افراد با تجربه و ماهرتری سپرده شه تا محتوای تولید شده کارایی لازم رو از هر نظر داشته باشه. طراحی سایت در تهران

در صورت نیاز، شخص یا شرکتی رو برای نوشتن و تولید محتوای مورد نیاز استخدام کنین، برای تمام شدن کار نوشتن و تهیه محتوا محدوده زمانی مشخص کنین.

مرحله سوم: طراحی

مرحله سوم از مراحل طراحی سایت در حقیقت شکل دهی و ایجاد نمای ظاهری سایته. در این مرحله قالب کلی سایت به همراه عناصر اصلی آن مثل طرح قسمت بالای سایت ساختار منو، فوتر سایت و.. طراحی و ایجاد می شه. این قالب می تونه با کمک فتوشاپ به صورت یک طرح زیباتر و ملموس تر پیدا کنین. طراحی سایت در تهران

چالش اصلی در طراحی سایت حرفه ای و عالی ایجاد تناسب بین اجزا و مشتری سایته.در اطلاعت جمع آوری شده در دو مرحله قبل برای شکل دادن به طراحی خود کمک بگیرین.هر طراح سایت حرفه ای در پشت هر تصمیم و طرح خود، مقصود و هدفی رو دنبال می کنه. هیچ طرح و فرمی بدون علت و هدف خاص نباید به سایت اضافه شه.

همینطور لازمه طراحی و ظاهر سایت، متناسب و هماهنگ با محتوا باشه.بیشتر اوقات این محتوای سایت بوده که با طراحی هماهنگ و وفق داده می شه که این امر در آخر باعث کم توجهی مشتریان به محتوای سایت می شه.محتوای سایت باید نخستین و با اهمیت ترین چیزی باشه که مشتریان سایت بهش توجه نشان می دن. طراحی سایت در تهران

برای طراحی هر صفحه سایت این سوالات رو از خود بپرسین: طراحی سایت در تهران

  • هدف اصلی از ایجاد این صفحه چیست؟
  • آیا کاری که قراره مشتری در این صفحه انجام بده به صورت واضح به او نشان داده می شه؟
  • نوع طراحی این صفحه چه مقدار مشتریان به تشویق به عمل مورد نظر می کنه؟

یک طراح سایت موفق همینطور به جز طراحی گرافیکی به کدنویسی های لازم برای اجرای طرح هم توجه می کنه.حتی اگه خود شما کار کدنویسی سایت رو انجام نمی بدین قبل از اینکه طرح سایت رو به مخاطب نشان بدین با برنامه نویس شرکت خود مشورت های لازم رو به عمل آورید. در آخر از مرحله طراحی برای نهایی کردن نمای ظاهری سایت برای مخاطب خود کمک بگیرین.درباره نوع رنگ ها با وی مشورت کنین، نوع فونت ها رو مشخص کنین و ظاهر آیکون و عکس ها رو با یکدیگه بررسی کنین. طراحی سایت در تهران

نکته مهم اینه که قبل از شروع مرحله بعد و برنامه نویسی و اجرای پروژه حتما طرح رو به تایید مخاطب برسانید و وارد مرحله بعدی شین. طراحی

سایت در تهران

مرحله چهارم: برنامه نویسی

در مرحله برنامه نویسی، طرح سایت به صورت کدهای برنامه نویسی ترجمه می شه تا قابل نمایش توسط مرورگرها و قابل استفاده در وب شه.این مرحله در بین همه مراحل طراحی سایت زمانبر ترین آن ها به حساب میاد. پس مخاطب رو در جریان وضعیت پروژه قرار بدین.

اطلاع رسانی به مخاطب می تونه با کمک ارسال email یا تماس تلفنی باشه و باید شامل موارد زیر شه:

  • فعالیت هایی که در هفته قبل روی سایت انجام شده
  • نمای کلی سایت هم اکنون
  • فعالیت هایی که قراره در طول هفته آینده برای طراحی سایت صورت بگیره

برای طراحی سایت در تهران الفباوب کارشناسان حرفه ای رو در اختیارتون قرار می ده! طراحی سایت د

ر تهران

مرحله پنجم: ساخت

در آخر نوبت آن رسیده که پروژه ساخت کنین.از آنجایی راه اندازه و استارت سایت شامل قسمت ها و مراحل زیادی می شه بهتر بوده که یک چک لیست تهیه کرده و با کمک آن مرحله آخر طراحی سایت مخاطب رو پیش ببرید تا چیزی رو از قلم نیاندازید. ساخت یا اصطلاحا بالا آوردن سایت به جز نیازهای سخت افزاری به تجربه و مهارت زیادی هم داره.

مرحله ششم: تعمییر و نگهداری سایت

آخرین قسمت از مراحل طراحی سایت مروبط به خدمات پشتیبانی و نگهداری آن بوده که بیشتر اوقات توسط شرکت ها نادیده گرفته می شه.اما در واقع پشتیبانی از سایت و برطرف کردن اشکالات آن احتمال موفقیت سایت در بلند مدت رو بسیار بالا می بره. قبل شروع پروژه طراحی سایت جدید این موضوع رو حتما در نظر داشته باشین که یک سایت هم مثل خانه یا اتوموبیل نیاز به مراقبت و تعمیر همیشگی داره.این پشتیبانی ها شامل موارد زیر می شه: طراحی سایت در تهران

  • انجام بروزرسانی در صورت نیاز
  • تهیه فایل پشتیبان از محتوای سایت طراحی سایت در تهران
  • تامیین امنیت سایت
  • بررسی منظم ورود و خروج های سایت و تعداد کلیک ها
  • برطرف کردن اشکالات مربوط به هاست یا سرور سایت

با پیروی از مراحل 6 گانه طراحی سایت فرایند طراحی بسیار روان تر و سریعتر انجام می شه. با کمی تحقیق و برنامه ریزی صحیح، سایت طراحی شده بسیار کاراتر و تاثیرگذارتر خواهد شد و تعمیر و نگهداری سایت هم از سرمایه گذاری مخاطب شما محافظت می کنه. برای ثبت درخواست طراحی سایت ارزان، حرفه ای و کارآمد همین حالا با ما در الفباوب تماس بگیرید.


طراحی سایت در غرب تهران – طراحی سایت در تهران

هم اکنون هر انسانی با کمترین سطح سواد و یا حتی افرادی که سواد خواندن و نوشتن رو ندارن هم از اینترنت استفاده می کنن. حتما برای شما هم پیش آمده که در اطرافتان کسی باشه که سواد استفاده از گوشی های هوشمند و یا کامپیوتر رو نداشته باشه و از شما سوال کنه که فلان مطلب رو برای من در اینترنت سرچ می کنی؟ طراحی سایت در تهران

با اهمیت ترین علتی که به داشتن سایت ضرورت می بخشه، فراگیر بودن اینترنته. هم اکنون بیشتر افراد ترجیح می دن بجای تحمل ترافیک و اتلاف کردن زمان، در منزل راحت بنشینند و به خرید بپردازن. مردم اولین جایی که در جست و جوی خدمات شما می گردن، اینترنته. اگه اون ها شما رو در آن جا پیدا نکنن، قطعا رقبای شما رو پیدا می کنن. با طراحی سایت در تهران در شهر بزرگ تهران هم دیده می شین!

با کمک سایت، شما به روش های بازاریابی بیشتری و بهتری دسترسی خواهید داشت که با اهمیت ترین آن ها بازاریابی در گوگله. بازاریابی در گوگل رو می شه هدفمند ترین نوع بازاریابی دانست. چون بازاریابی شما فقط زمانی نمایش داده می شه که مشتری دقیقا کلمات مرتبط با شما رو جستجو کرده.

برای مثال شما یک فروشگاه آنلاین فروش زیورآلات دارین. با سئو می تونین کاری کنین که هر زمان کسی “خرید انگشتر” رو جستجو کرد، مستقیما به صفحه انگشترهای شما هدایت شه. به نظر شما چقدر احتمال هست این شخص از شما خرید کنه؟ قطعا بسیار بیشتر از هر روش بازاریابی دیگه! طراحی سایت در تهران

به جز بازاریابی گوگل، دست شما برای دیگه بازاریابی آنلاین هم بازتر خواهد بود. برای مثال این فرصت رو دارین که زمان بازاریابی در اینستاگرام یا بازاریابی در تلگرام، مشتریان رو به سمت سایت خود بفرستید. می تونین در سایت خود، اقدام به جمع آوری شماره موبایل یا ایمیل مشتریان کنین و مدام با آن ها در ارتباط باشین. و…

برای به دست آوردن مخاطبین جدید باید بدونین مخاطب آینده شما در کجا و در چه زمانی فراهم کننده کالا و یا خدمات رو جستجو می کنه، درباره اون تحقیق می کنه و در آخر خرید رو ثبت می کنه. در دنیای امروز محلی که بیشتر مردم بیشتر از بازار های متنوع مراجعه می کنن اینترنت و به خصوص موتورهای جستجوی گوگل، یاهو و بینگه.

این موتورهای جستجو به ترتیب پر مشتری ترین موتورهای جستجو هستن که بیش از 90 درصد تعداد جستجوها رو به خود اختصاص داده اند. گوگل با فاصله زیادی 6 از 10 جستجو رو در اینترنت به خود اختصاص داده. طراحی سایت در تهران

در دورانی که 93 درصد تصمیمات تجاری در موتورهای جستجو آغاز می شه اگه سایتی نداشته باشین عملا مقدار قابل توجهی از مخاطبین جدید و بالقوه رو از دست دادین. به جز خرید ها و تصمیمات تجاری شرکت ها خرید های مخاطبین و مصرف کنندگان عادی هم آمار مشابه ای رو نشان می ده و هرچه کالا بزرگ تر و گرانتر باشه جستجو و تحقیق بیشتری در اینترنت صورت گرفته و تقریبا بین 40 تا 50 درصد فرآیند خرید کالا های مصرف کنندگان در جوامع پیشرفته از اینترنت آغاز شده که این آمار در کشور ما علیرغم کمتر بودن با سرعت بیشتری رو به رشده.


طراحی سایت در شرق تهران – طراحی سایت در تهران

ساخت سایت تبدیل به موضوع داغی شده که افراد زیادی رو به سمت خود جلب کرده. اما تعدادی از افراد بعد از مدتی به خاطر ترس از شکست و مبهم بودن مسیر پا پس می کشند و دیگه به سراغ این کار نمی رن!

شما می تونین یک سایت ساخت کنین، تولید محتوا کنین، فروش آنلاین داشته باشین و از گوگل بازدیدکننده بگیرین. لذت وجود یک سایت رو زمانی درک می کنین که موضوعی رو در گوگل جستجو کرده و اسم سایت رو در میان نتایج ببینید!

از مزایای طراحی سایت، می شه به بحث برند سازی اشاره کرد. با داشتن سایت می تونین خدمات رو در بستر اینترنت به هزاران مخاطب معرفی و برای خود شهرت و اعتبار کسب کنین و اعتبار تجارت رو بالا ببرید. این زمینه کاری شما در هر مکانی که اینترنت وجود داره دیده می شه. در فضای وب، گستره ای وسیع و روش های متنوعی برای بازاریابی و دیده شدن وجود داره. در شهر بزرگی مثل تهران طراحی سایت در تهران می تونه به شما کمک کنه.

شما تا به حال در شرکت خود و یا فروشگاه و مغازه خود یکسری مخاطب داشته اید که یا گذری بوده اند و یا ثابت، با کمک سایت شما می تونین مخاطبین جدید رو به سمت مکان فیزیکی خود بکشید.

افرادی که تا به حال شما رو نمی شناختن و از شما خرید نکرده بودند با یک سرچ در گوگل به راحتی با زمینه کاری شما آشنا می شن و از مخاطبین ثابت شما می شن. کمی قبل تر اگه قرار بود زمینه کاری شما رونق بگیره نسبت به توان سرمایه گذاری خود محلی رو برای کسب و کار انتخاب می کردین که افراد بیشتری از اون جا گذر می کردن تا بیشتر و بهتر دیده شده و در نهایت فروش کنین. طراحی سایت در تهران

یا حتی محلی رو انتخاب می کردین که خدمات و محصولات رو به شکل قابل اعتمادتری ارائه بده. زمینه کاری شما می تونست یک زیر پله یی باشه تا یک مغازه چهار دهنه و یا یک شرکت بزرگ؛ از حاشیه یک شهر تا در قلب پایتخت. هر کسب و کاری نیاز به دیده شدن و در دسترس بودن داره. مثلا در گذشته سپهسالار بورس کیف و کفش بود و حافظ بورس ارز و طلا، مولوی بورس عمده فروشان و پرنده فروشان. اما امروز کسب و کار تغییر کرده کسی برای خرید الزما به این مراکز مراجعه نمی کنه.

یکی از این علل عمده کمی وقت و ترافیک بوده و علت امروزی تر امکان مقایسه بیشتر و ارزیابی بهتر ازطریق سایت هاست. سایت هایی که با کمک یک گوشی کوچک تلفن همراه در هر جایی قابل دسترسی هستن و بیشتر صاحبان کسب و کار های موفق امروز از وارد کنندگان و تولید کنندگان گرفته تا خرده فروشان اینترنت و فضای مجازی رو محلی مناسب و مهم برای کسب خود یافتن. طراحی سایت در تهران

فضایی که هر نوع کالا و خدماتی راه رو بهش باز کرده و خریدار و فروشنده هر نوع کالایی یکدیگه رو پیدا می کنن. این صحیح بوده که اگه امروز شما سایت هم نداشته باشین باز زمینه کاری شما در آگهی ها، کاتالوگ ها، و در مغازه یا شرکت و کارخانه شما در حال کار کردن بوده و یا حتی به خوبی کار می کنه. اما بقول معروف جهان عوض شده و پس از این هم خواهی نخواهی تغییر می کنه. طراحی سایت در تهران

با توسعه زیر ساخت های اینترنت کشور و ارزان تر شدن گوشی های موبایل و کامپیوتر و جاذبه جادویی فضای مجازی افراد روز به روز وقت بیشتری رو در این فضا گذرانده و گاه فضای مجازی جای فضای فیزیکی رو گرفتن.

سوال اینه آیا شما می خواین مخاطب ای که خرید رو از اینترنت آغاز می کنه رو از دست بدین؟ آیا دوست دارین با جستجو شدن نام کالا و نوع خدمات شما مخاطب اول نام شما رو به عنوان ارائه بدنه در صفحه نمایشگر خود ببیند؟ آیا می خواین شما هم قسمتی از این بازار آینده باشین؟ طراحی سایت در تهران

مطمئنا کسی به این سوالات پاسخ نه نمی ده. مسلما هر کسی در پی مخاطب بیشتری می باشه. پیشنهاد می کنیم نوع کالا و خدمات رو در اینترنت جستجو کنین نگاهی به تعداد سایت ها و ارائه بدنگان بیاندازید آن ها رقبای امروز و فردای شما در تلاش برای جذب سهم بیشتری در بازار و حتی گاهی در مشاغل پر رقابت در تلاش برای بقا در بازارهای اقتصاد مردن هستن. داشتن یک سایت نخستین قدم برای حضور در این بازار پر رفت و آمده.


طراحی سایت در جنوب تهران – طراحی سایت در تهران

هم اکنون به هر اداره، مغازه، فروشگاه و منزلی که سر بزنی حداقل یک کامپیوتر وجود داره. همینطور در هر جایی که در نظر بگیرین وسیله ای وجود داره که به اینترنت متصل بوده و از اون استفاده می کنه. یکی از با اهمیت ترین ارکان اینترنت و خدمات آنلاین سایت های فعالی هستن که روزانه هزاران نفر بازدید کننده دارن. هر لحظه که می گذره به اهمیت طراحی سایت به خصوص برای سایت هایی که باعث کسب درآمد می شن، اضافه می شه. طراحی سایت در تهران

یک سایت می تونه نقش یک بروشور بازاریابی رو بازی کنه حتی با امکاناتی بسیار بیشتر از یک بروشور ساده. با کمک یک سایت می شه به راحتی محصولات رو به بازدیدکنندگان معرفی کرد، آن ها رو از آخرین تغییرات مطلع کرد، اطلاعات مورد نیاز آن ها رو در اختیارشان قرار داد و یا حتی نظرات و پیشنهادات آن ها رو جمع آوری کرد.

داشتن وب سایت یک راه عالی برای معرفی زمینه کاری شماست. طراحی یک سایت به شما این فرصت رو می ده تا خودتان رو به صورت کامل معرفی کنین و درباره خدمات و مزایای کارتان به کاربران بگویید. اغراق نیست اگه بگوییم که داشتن یک سایت، باعث افزایش اعتبار زمینه کاری شما خواهد شد و به کمک آن، کاربران راحت تر به شما اعتماد خواهند کرد. البته، حتی اگه شما یک کسب و کار هم نداشته باشین، باز این شانس برای معرفی ارزشمنده. چون فرصت برای مطرح شدن رو براتون به وجود خواهد آورد. طراحی سایت در تهران

از یک سایت های آنلاین هر یک از اعضای یک سازمان در هر جایی که باشن بتونن به اطلاعات مورد نیاز خود با کمک سایت سازمان دسترسی پیدا کنن، از آخرین اخبار مطلع شوند و آخرین تغییرات رو مشاهده کنن. یعنی می شه از یک سایت به عنوان قسمت مهمی از سیستم اطلاعاتی داخل سازمان استفاده کرد و هر گروه از افراد به اطلاعات مربوط به سطح سازمانی خود دسترسی داشته باشن.

در یک سایت بدون اینکه مخاطب مجبور باشه در زمان خاصی به شرکت مراجعه و یا اینکه با شرکت تماس بگیره می تونه در هر کجا که باشه به سایت شرکت مراجعه کنه و اطلاعات مورد نظر رو به دست آورد. با کمک طراحی یک سایت می شه به راحتی اطلاعات مربوط به محصولات جدید رو منتشر کرد بدون اینکه نیازی به چاپ بروشورها و آگهی های جدید باشه. طراحی سایت در تهران

یکی از با اهمیت ترین و پرهزینه ترین مسائل یک کسب و کار، پشتیبانیه. قطعا می دونین که در دنیای پر رقابت امروز، اگه به مخاطبین خود پشتیبانی مناسب ارائه نکنین، همین امروز یا فردا از صحنه رقابت کنار می رین.

وجود یک سایت به شما کمک می کنه تا بتوانید به صورت شبانه روزی، پیام های کاربران رو دریافت کنین و پاسخ رو به صورت آنلاین برای آن ها بفرستید. این موضوع فرصتی عالی برای کاهش هزینه های پشتیبانی به شمار می ره. حتی در سایت های پرتالی، امکان این رو دارین که به مشتریان اجازه ارسال تیکت بدین. یعنی آن ها می تونن در سایت شما ثبت نام کنن، پیام های رو بفرستند و در سایت، از شما پاسخ دریافت کنن. کافی نیست؟ طراحی سایت در تهران


طراحی سایت در شمال تهران – طراحی سایت در تهران

داشتن یک سایت مثل داشتن یک کاتالوگه اما با مزایای فراوان دیگه. یک کاتالوگ می تونه شامل تصاویر و متون باشه اما یک سایت می تونه از تصاویر، متون، فیلم و صوت و یا انیمیشن هم بهره بگیره پس امکان اطلاع رسانی جامع با محتوایی جذاب تر رو می ده.

برای طراحی، چاپ و انتشار هر نسخه از کاتالوگ نیاز به هزینه باشه اما برای طراحی یک سایت داینامیک فقط کافیه هزینه ای اولیه برای طراحی و نگهداری آن پرداخت شه و بعد از اون شما می تونین بی نهایت صفحه ایجاد کنین که هزاران و یا میلیونها مشتری از جاهای متنوع جهان می تونن بارها و بارها از اون ها بازدید کنن. طراحی سایت در تهران

اگه شما برای شرکت خود سایتی طراحی نکنین محکوم به این خواهید بود که مخاطبین کمتری داشته باشین و فقط می تونین در منطقه ای که دفتر شرکت در آن قرار داره سرویس دهی انجام بدین و محدود به زمان و مکان خاصی باشین. برای اینکه برند شما دیده شه باید هزینه های زیادی رو برای بازاریابی سطح شهری، بنری، چاپ کاتالوگ و … بپردازین.

شرکت شما تایم کاری مشخصی داره مثلا از ۹ صبح تا ۵ بعد از ظهر و بعد از این تایم شما قادر به سرویس دهی به مخاطبین نخواهید بود و مخاطبین برای دریافت اطلاعات درباره شرکت باید منتظر بمانند تا تایم کاری شما شروع شه و آن زمان به صورت حضوری مراجعه کنن.

با کمک سایت، شما رسانه حرفه ای و پربازدید در اختیارتان قرار می گیره. جایی که می تونین حرف رو بزنید و با کاربران خود در ارتباط باشین. داشتن سایت، فرصتیه برای آنکه درباره تخصص خود بنویسید و به کاربران آموزش بدین. می پرسید اینکار چه اهمیّتی داره؟ مشخصه. وقتی شما مقالات آموزنده در زمینه کاری خود داشته باشین، کاربران راحت تر به شما اعتماد خواهند کرد و آگاهانه تر به سراغ شما میان. طراحی سایت در تهران

خود شما اگه در وبلاگ ما بتوانید یک مقاله کامل و دقیق درباره هزینه طراحی سایت بخونین، چقدر در جلب اعتماد شما تاثیرگذاره؟ همین تاثیر رو شما می تونین روی مخاطبین خود بذارین. تولید مطلب در سایت، یک مزیت بسیار بزرگ دیگه هم برای شما خواهد داشت. اینکه گوگل کم کم شما رو به عنوان یک منبع معتبر خواهد شناخت و وقتی افراد در زمینه کاری شما جستجو می کنن، آن ها رو به سمت سایت شما می فرسته. طراحی سایت در تهران


طراحی سایت در مرکز تهران – طراحی سایت در تهران

روزانه هزاران نفر در جست و جوی محصول، خدمات و سرویس هایی هستن که از اون کمک می گیرن و نیاز رو برطرف کنن برای حل نیاز مثل شما داخل گوگل سرچ می کنن تا فروشگاه، شرکت و محصولی مورد نظرشون پیدا کرده و تهیه کنن.

همین مثال می تونه علت باید هرچه سریعتر برای کسب و کار خود سایت طراحی کنین تا پاسخگوی کاربران باشین و نیازهای اون ها رو برطرف کرده و درآمدزایی رو تا چند برابر افزایش بدین. شما با کمک یک سایت می تونین محصولات رو به بازدید کنندگان خود معرفی کنین، آن ها رو از آخرین تغییرات باخبر سازید، اطلاعات مورد نیاز آن ها رو در اختیارشان قرار بدین و یا حتی نظرات و پیشنهادات آن ها رو جمع آوری کنین. طراحی سایت در تهران

طراحی سایت به گسترش زمینه کاری شما کمک زیادی می کنه. اینترنت یک روش کارآمد برای افراد بوده و به مخاطبین کمک می کنه که قیمت ها رو مقایسه کرده و در فروشگاه های آنلاین خرید انجام بدن. با گسترش اینترنت، روز به روز به تعداد افرادی که از اینترنت به عنوان مرجعی برای انتخاب استفاده می کنن اضافه می شه. هم اکنون بیش از 1 میلیارد نفر در جهان از اینترنت استفاده می کنن. از این رقم نمی شه چشم پوشی کرد. طراحی سایت در تهران

بازدیدکنندگان سایت ها معمولا بر اساس سایت شرکت ها درباره آن ها قضاوت می کنن. شرکتی که سایت فعال تر، زیباتر و قوی تری داشته باشه مسلما شرکت معتبرتر و بزرگتری خواهد بود. موتورهای جستجو بدون هزینه برای شما بازاریابی می کنن فقط کافیه ربات های آن ها سایت شما رو پیدا کنن و از اون پس وقتی فردی در جست و جوی هر یک از خدمات و یا محصولات و یا اطلاعات ارائه شده در سایت شما باشه، این موتورها فرد رو به سمت سایت شما هدایت می کنن.

اندازه بازدید کننده هدایت شده به سایت به پارامترهای زیادی وابسته اس، اما در بدترین حالت چیزی در حدود 50 نفر در روز توسط موتورهای جستجو به یک سایت هدایت می شن. بالا بردن اعتبار حرفه شما توسط سایت یکی دیگه از علل داشتن سایته. طراحی سایت در تهران

داشتن یک سایت اعتماد مخاطب رو به زمینه کاری شما بهبود می بخشه و از زمینه کاری شما یک شرکت محترم و معتبر خواهد ساخت و تصویر کلی کسب و کار رو به عموم مردم بهتر جلوه خواهد داد و به نوبه خود باعث افزایش اعتماد مخاطبین خود نسبت به سازمان و یا زمینه کاری شما می باشه.

با توجه به اینکه روز به روز افراد بیشتری به اینترنت دسترسی پیدا می کنن وجود یک سایت می تونه اعتبار زمینه کاری شما رو بیش از آنکه شما فکر می کنین افزایش بده و این خود یک امتیاز برای به دست آوردن درآمد بیشتره.

سایت فقط محلی و منطقه ای نیست بلکه جهانیه بیشتر کسب و کار کوچک فقط قادر به بازاریابی در شهر خود و یا محیط اطراف شهر خود هستن با کمک سایت شما می تونین کالاهای رو در سراسر ایران و حتی جهان عرضه کنین. برای طراحی سایت فروشگاهی اختصاصی – طراحی سایت شرکتی – طراحی سایت در تهران با ما در ارتباط باشید!

نکات مهم در قرارداد طراحی سایت در تهران

افرادی که در زمینه طراحی سایت و یا طراحی اپلیکیشن مهارتی خاص دارن می تونن از این فرصت نهایت بهره رو ببرن و بدون نیاز به سرمایه اولیه و به صورت غیر حضوری و مجازی فعالیت رو کلید بزنند. در این میان چالش بستن قرارداد میان طرفینه. بعضی از شرکت ها متن قرارداد طراحی سایت رو با کمک پیک برای مخاطبین خود ارسال می کنن. اما ادامه به محتوای قرارداد طراحی سایت شاخص هایی که باید مخاطب در نظر بگیره می پردازیم.

قرارداد ذکر شده باید با دقت و هوشمندی تنظیم شه. این کار باعث می شه زیادی از اختلافت و سوتفاهم های احتمالی برطرف شه. نمونه این قردادها در اینترنت بسیاره. اما باید به این نکته توجه کنین که امکان داره این قراردادها همه خواسته های طرفین رو پوشش نده، پس پیشنهاد می کنیم در این موارد پیش از بستن قرارداد اطلاعات لازم رو به دست بیارین. به طراحی سایت در تهران نیاز دارین؟ همین حالا تماس بگیرین!

قرارداد طراحی سایت با دیگه قراردادها چه مشترکاتی داره؟

1طرفین قرارداد: در قرارداد طرفین باید قرارداد و مشخصات رو از جمله اطلاعات شناسایی ذکر کنن. اگه در این زمینه هر اشتباهی رخ بده زمینه ساز اشکالاتی در آینده خواهد شد. پس برای جلوگیری از این اشتباهات مدارک شناسایی طرف مقابل رو بررسی کنین و درنتیجه این کار ضمیمه پرونده شه. طراحی سایت در تهران

2-موضوع و مدت قرارداد: در این قسمت از قرارداد طراحی سایت باید به سایتی که قراره طراحی شه و خصوصیات آن اشاره کرد. اگه خصوصیاتی این سایت بسیار زیاده آن ها رو در قسمت پیوست بنویسد و یا زیرعنوانی رو در قرارداد قرار بدین و بقیه خصوصیات رو در آن بگذارید.

همینطور برای این کار باید یک مدت زمان مشخصی درنظرگرفته شده باشه که باید به صورت دقیق مشخص شه. مشخص شده زمان باعث می شه تا بعدها درباره زمان تحویل اشکالی بین طرفین ایجاد نشه. برای این کار باید یک مبدا هم مشخص شه و خسارات مشخص هم تامین شه. مدت زمان انجام کار می تونه در چند مرحله برنامه ریزی شه.

3-تعهدات طرفین: در این قسمت مشخص می شه که طرفین چه تعهداتی رو با هم دارن و این وظایفی که نسبت به هم دارن تا چه زمانی ادامه پیدا می کنه. طراحی سایت در تهران

4-مبلغ قرارداد و شرایط پرداخت: وقتی برای این قرارداد موضوعی انتخاب می شه باید مشخص شه که برای طراحی این سایت چه هزینه هایی باید پرداخت شه و بعد از این که هر مرحله از کار به پایان رسید باید هزینه های مربوط بهش هم پرداخت شه. البته در بعضی از قرارداد طراحی سایت خود طراحی هم با صاحبان کار شریک می شه. در این صورت باید هزینه هایی که برای کار پرداخت می شه به صورت درصدی باشه. طراحی سایت در تهران

5-پایان یافتن قرارداد و پیش بینی شرایط فسخ قرارداد: این قسمت هم باید مشخص شه که شرایط فسخ قراردا به چه شکلی بوده و در صورت این که طراح سایت در زمان مقرر این کار رو تحویل نده و یا کارفرما هزینه های مربوط رو در زمان مشخصی تحویل نده شرایطی برای فسخ قرارداد هم پیش بینی شه.

با اهمیت ترین نکته هایی که در قرارداد طراحی سایت در تهران باید درنظر داشته باشین:

  • پشتیبانی کردن از سایت: سفارش طراحی سایت فقط به همان زمان که این قرارداد وجود داره و برقراره نمی شه و اما بعد از اون هم باید شرایط پشتیبانی از سایت تا مدتی برقرار باشه. برای این که این مرحله حتما صورت بگیره می شه مقداری از این هزینه ها بعد از این که مرحله پشتیبانی صورت گیره صورت بگیره. طراحی سایت در تهران
  • تست و بررسی کار: باید در این قرارداد طراحی سایت این موضوع بیان شه که درنهایت این سایت توسط شخص ثالثی که به امور فنی تسلط داره بررسی شه والبته قسمتی از پرداخت ها هم باید در این مرحله صورت بگیره.
  • خسارت برای تاخیر: اگه هر یک از طرفین در تحویل دادن کار و یا پرداخت مبلغ تاخیری داشتن می شه در قرارداد مبلغی رو تعیین کرد که به ازای هر روز تاخیر به عنوان خسارت تعیین شه. این باعث می شه تا تاخیرهایی که صورت می گیره به اندازه زیادی کاهش پیدا کنه.
  • مالکیت فکری: کارفرما باید در قرارداد طراحی سایت حقوق مالکیت فکری رو برای اطلاعاتی که در اختیار طراح قرار می گیرن تاکید داشته باشه. همینطور باید درباره حقوق سایتی که طراحی می شه هم مقرارتی تعیین شه.
  • عدم افشای اطلاعات محرمانه کارفرما: کارفرما باید در قرارداد این موضوع رو بیان کنه که اطلاعاتی که در اختیار طراح سایت قرار می ده محرمانه بوده و درصورت این که این اطلاعات برملا شه باید برای ان ضمانت های اجرایی مشخصی تعیین شه. نکته بسیار مهمی که در این قراردادها وجود داره اینه که تعهدات باید دارای ضمانت های اجرایی باشه.
  • تعیین حدود مسئولیت: در قرارداد طراحی سایت مورد بسیار مهمی که وجود داشته اینه که باید مسئولیت های طرفین مورد بررسی قرار گیره و اگه هر یک از طرفین در انجام مسئولیت های خود کوتاهی کنه خود وی خسارت های ناشی از اون رو هم برعهده بگیره. طراحی سایت در تهران
  • تحویل کار: این موضع باید در قرارداد طراحی سایت مشخص شه که آیا بعد از این که قرارداد طراحی سایت تمام شد و بعد از مدتی در سایت اشکالاتی ایجاد شه آیا باز هم طراح سایت این اشکالات رو برطرف می کنه.

انواع طراحی سایت مناسب برای کسب و کارها

وقتی کار جدیدی رو آغاز می کنین بهترین راه برای معرفی خودتان به دیگران چیست؟ چطور می تونین ۲۴ ساعته جواب مخاطبین رو بدین؟ چگونه می تونین بدون در نظر گرفتن محدوده جغرافیایی مخاطبین بیشتری به دست بیارید؟ فقط کاری که باید انجام بدین داشتن یک سایت مناسبه. برای طراحی سایت در تهران در کنارتونیم!

کدام یک از انواع طراحی سایت مناسب زمینه کاری شما است؟ در ادامه به مناسب ترین این موارد می پردازیم:

طراحی سایت فروشگاهی

با توجه به شرایط جامعه، هر کسب و کاری نیازمند اینه برای رقابت با دیگران یک سایت فروشگاهی رو در کنار کسب و کار خود ایجاد کنه. البته طراحی سایت فروشگاهی فقط به کسب و کارهای فعال خلاصه نمی شه و هر شخصی که شرایط ایجاد کسب و کار فیزیکی رو نداره هم می تونه به این گزینه عالی و مزایای آن فکر کنه. طراحی سایت در تهران

در یک سال گذشته و با وجود بیماری کرونا درآمد فروشگاه های آنلاین بر خلاف همه کسب و کاری فیزیکی که کاهش داشتن با افزایش چشمگیری روبرو بوده. زیادی از کسب و کارها هم تونستن با کوچ کردن به سمت طراحی سایت قسمت زیادی از ضرر و زیان های رو جبران کنن.

مزایای طراحی سایت فروشگاهی

  1. امکان اتصال به درگاه های امن پرداخت آنلاین
  2. امکان سبد خرید برای محصولات همراه با ارائه کد تخفیف
  3. امکان نظرسنجی برای مشتریان و مخاطب ها
  4. امنیت و سرعت لود بالا طراحی سایت در تهران
  5. مدیریت محصولات، مشتریان، سفارش ها، برندها، مقالات و اخبار به صورت مجزا
  6. طراحی واکنش گرا
  7. برند سازی و ایجاد محبوبیت در کمترین زمان به کمک روش های متنوع مثل سئو
  8. هزینه به مراتب کمتر
  9. محدود نبودن به یک مکان و جغرافیای خاص

طراحی سایت شرکتی

شرکت های متنوع با طراحی سایت می تونن خدمات و نمونه کارهای رو برای معرفی و یاحتی با توجه به زمینه کاری برای فروش در سایت خود قرار بدن. مناسب ترین شیوه معرفی خدمات و نمونه کارها هم اکنون طراحی سایته. طراحی سایت در تهران

قطعا برای زیادی از ما پیش آمده که قبل از مراجعه به یک شرکت سعی می کنیم هدف رو ابتدا در اینترنت جستجو کنیم. حال اگه یک سایت شرکتی عوامل مختلف طراحی سایت مثل سئو و تولید محتوا و… رو رعایت کرده باشه به راحتی می تونه مخاطب هدف رو جذب کنه.

همینطور در صورت ممکن می تونه همان لحظه خدمات رو ارائه کنه و دیگه نیازی به مراجع حضوری نباشه. طراحی سایت شرکتی یک مزیت مهم و رقابتی برای یک شرکته. شرکت های زیادی با نادیده گرفتن این موضوع مخاطبین رو به رقبا تقدیم می کنن. طراحی سایت در تهران الفباوب، صفر تا صد با شماست!

طراحی سایت خبری

اگه به درآمد حاصل از بازاریابی آنلاین در زمینه های متنوع سر بزنید، بیشترین درآمد رو در سایت های خبری مشاهده خواهید کرد. درآمدهای میلیاردی که حاصل طراحی سایت خبری بوده. سایت های خبری در قسمت های متنوعی فعالیت کرده که همین موضوع باعث می شه مشتریان با سلیقه های متنوع رو جذب خود کنن. برای اینکه یک سایت خبری به موفقیت برسد به چند مورد باید توجه کرد.

نکات مهم طراحی سایت خبری

  1. بهره مندی از یک تیم سئو قوی و متخصص
  2. تولید محتوای به روز و مفید
  3. دسته بندی درست خبرها
  4. سرعت بالای سایت طراحی سایت در تهران
  5. ریسپانسیو بودن سایت
  6. توجه به امنیت سایت
  7. خودداری از اضافه گویی در مطالب
  8. استفاده از عنوان های جذاب

برای طراحی سایت در تهران می تونین مارو اتتخاب کنین!

طراحی سایت آموزشی

هم اکنون طراحی سایت آموزشی یک فرصت مناسب برای فعالیت مورد نظر شماست. درآمد فروش پکیج های آموزشی یکی پرسودترین روش های کسب درآمد از سایت به حساب میاد. در شرایط کرونا هم شاهد این بودیم که اساتید و معلمان و گروه های آموزشی برای اینکه جامعه هدف آن ها از مسیر آموزشی خود دور نشوند اقدام به طراحی سایت آموزشی کردن. سایت آموزشی یک فضای بسیار مناسب و فعال برای ارائه مطالب آموزشی بوده که قطعا بعضی از این آموزش ها در برای کسب درآمد هم تولید می شن. اگه شما در زمینه آموزش فعال هستید. طراحی سایت در تهران

طراحی سایت پزشکی

سایت های پزشکی هم اکنون یکی از پررقابت ترین زمینه ها محسوب می شن. پزشکان زیادی هم اکنون خدمات ویزیت رو به صورت آنلاین انجام می دن یا بیماران با کمک سایت پزشک معالج خود به راحتی و در هر ساعت و تاریخی که در نظر دارن نوبت می گیرن. طراحی سایت در تهران

طراحی سایت آگهی و دایرکتوری

سایت های آگهی عموما بر دو دسته تقسیم می شن. یک دسته به همه زمینه های خرید و فروش می پردازن مثل شیپور و دیوار که رقابت و بالا بودن در نتایج صفحات موتورهای جستجو مثل گوگل در آن سخته. طراحی سایت در تهران

دسته دوم فقط در یک زمینه خاص فعالیت می کنن که قطعا شما نمونه های زیادی در این زمینه می شناسید مثل: خودرو، ملک، کتاب و …. هر چقدر به یک زمینه تخصصی تر وارد شین به راحتی می تونین در آن موفق شین. روش های درآمدی در این سایت ها با کمک فروش اشتراک آگهی ها و در بعضی موارد بازاریابی بنری به دست میاد.

سایت ها هم اکنون مناسب ترین راه ارتباطی میان مشتریان، کسب و کارها و شخصیت ها در سراسر جهان هستن. یک منبع درآمدی فوق العاده که هر کس با هر تخصصی می تونه با طراحی انواع سایت ها از اون کسب درآمد کنه. ظرفیت های درآمدی با کمک سایت در کشور ما هنوز به صورت کامل شناخته نشدن پس فرصت بسیار خوبیه ایده ها و مهارت های رو وارد دنیای وب کرده و از اون کسب درآمد کنین. طراحی سایت در تهران

شرکت طراحی سایت الفباوب چند سال بوده که در زمینه های متنوع طراحی سایت فعالیت می کنه. این شرکت مشاور، طراح و پشتیبان زیادی از سایت های مطرح و موفق داخلی بوده. امیدواریم که بتوانیم با کمک تجربه و مهارت تیم متخصص خود در این چند سال خدمات مناسبی رو برای ورود موفق شما به بازار کسب و کارهای آنلاین ارائه بدیم! برای طراحی سایت در تهران الفبا وب بهترین گزینه اس!

طراحی سایت در تهران با الفباوب

ساخت سایت یک روش ارزان برای بازاریابی و ارتباط بی واسطه با مخاطب مورد نظر شماست. نسبت به نیاز و خدماتی که می خواین در یک سایت ارائه بدین، هزینه ها می تونه متفاوت باشه و حتی این خدمات رو می شه به تدریج در سایت سرمایه گذاری کرد. مثلا شما گاهی فقط نیاز به یک سایت زیبا و جذاب برای معرفی شرکت و خدمات خود دارین. سایتی که شما رو نخستین گزینه در جستجوی کالا و خدمات شما معرفی کنه. طراحی سایت در تهران

یا یک سایت با توانایی سفارش و پرداخت آنلاین و با قابلیت های گزارش های حرفه ای مالی، مدیریتی و داده ای. به هر حال یک سایت می تونه از هزینه های شما کم کنه، سرعت، چابکی و معروفیت بیشتری رو به زمینه کاری شما بده.

شما می تونین رو توسط این سایت معرفی کنین. آدرس سایت شما مسیری هست برای شناخته شدن و ارتباط متقابل شما و مخاطبین. همینطور این آدرس سایت رابطیه برای استفاده در بازاریابی شبکه های اجتماعی که با یک کلیک شما می تونین پذیرای مخاطب جدیدی باشین که در فضای سایت، شما و خدمات و کالاهاتون رو می بینه.

از طرف دیگه ساخت سایت برای بازاریابی یک سرمایه گذاری محسوب می شه. شما یک بار این هزینه رو پرداخت می کنین و در عوض سال ها از اون بهره مند می شین. در مقایسه با دیگه روش های بازاریابی پایدار بوده و همیشه قابل دسترس و استفاده هست. برای طراحی سایت در تهران همین حالا با ما تماس بگیرین!

موضوعات مقاله

امتیاز :
No Responses/5
اولین دیدگاه را شما بنویسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *