طراحی سایت فروشگاهی برای اینستاگرام

28
اسفند
1401

طراحی سایت فروشگاهی برای اینستاگرام چیست؟ ساخت سایت فروشگاهی برای اینستاگرام چگونه می تواند به ما کمک کند؟ چرا باید صفحه اینستاگرام را به سایت تبدیل كنید؟

ریسک پذیری بالا و احتمال بلاک شدن یا فیلترینگ اینستاگرام، عدم وجود اطمینان و جابجایی آسان پول، محدودیت در بازدید صفحات و محدود شدن به امكانات اینستاگرام از عواملی بوده كه نباید به پیج خود وابسته باشید و از داشتن سایت غافل شوید.

طراحی سایت فروشگاهی برای اینستاگرام

الفباوب شرکت بزرگ و قدرتمند طراحی انواع اپلیکیشن و سایت از شما دعوت می کند برای اجرای ایده های خود با ما تماس بگیرید. طراحی آپ و سایت جزو تخصصی ترین خدمات ماست و آن را توسط بهترین برنامه نویسان و کارشناسان انجام می دهیم. هزینه ارائه شده توسط دریافت کلیه خدمات کاملا منطقی و مناسب است و در تلاشیم بتوانیم با تکیه بر تجارب و ایده های نوین کسب و کار شما را متحول سازیم. برای اطلاع از قیمت و روند ثبت سفارش با 02191008515 تماس بگیرید.

طراحی سایت فروشگاهی برای اینستاگرام

طراحی سایت فروشگاهی برای اینستاگرام

ساخت پیج اینستاگرام یکی از پولساز ترین کسب و كارهای اینترنتی در ایران است. هم اکنون آنلاین شاپ ها به درآمد ماهانه بیش از ۵۰ تا ۱۰۰ میلیون تومان رسیده اند. طراحی سایت فروشگاهی برای اینستاگرام

تصور كنید كه شما روز به روز پیج اینستاگرام خود را گسترش دهید و جامعه هدف خود را گسترش دهید آیا فضای اینستاگرام به شما این امكان را می دهد كه روزانه تعداد بسیار زیادی از مشتریان را مدیریت كرده، پاسخگوی آن ها باشید و سفارششان را ثبت كنید؟ مشخصا پاسخ این سوال “نه” است.

چاره چیست؟ شما با درست كردن سایت اینستاگرام می توانید بی نهایت مشتری داشته باشید و سفارش بگیرید. اگر دوست دارید یکی از فروشگاه های موفق اینستاگرامی باشید همین الان دست به كار شوید.

طراحی سایت فروشگاهی برای اینستاگرام

طراحی سایت فروشگاهی برای اینستاگرام

سرمایه اصلی هر کسب و كاری مشتریانش است

همانطور كه گفتیم، حتی اگر در اینستاگرام فروش و سود خوبی داشته باشید، بازهم این اپلیکیشن شما را محدود می کند. به بیان دیگر، شما نمی توانید از يک حدی بیش تر مشتریان خود را مدیریت كنید و پاسخگوی آن ها باشید. طراحی سایت فروشگاهی برای اینستاگرام

پس دو راه دارید. یا تا حد مشخصی مشتری جذب كنید و فروش خود را هم محدود كنید؛ یا شرایطی فراهم كنید كه بتوانید بی نهایت مشتری را مدیریت كرده و محصولات خود را به آن ها بدون هیچ محدودیتی بفروشید! چنین شرایطی فقط با طراحی سایت حرفه ای فروشگاهی فراهم می شود.

طراحی سایت فروشگاهی برای اینستاگرام

مراحل طراحی سایت برای پیج اینستاگرام

همانطور كه در ابتدا گفتیم، اکتفا كردن به پیج اینستاگرام به تنهایی كافی نیست؛ قوانین و سختگیری های اینستاگرام روز به روز بیشتر شده و همین مسئله می تواند کسب و كار شما را به خطر بیندازد. در ادامه در 5 مرحله به شما یاد می دهیم كه برای داشتن سایت برای پیج اینستاگرام باید چه اقداماتی را انجام دهید. طراحی سایت فروشگاهی برای اینستاگرام

انتخاب نام دامنه

اولین قدم در اموزش طراحی سایت اینستاگرام، انتخاب نام دامنه مناسب است. باید شما با توجه به نام پیج اینستاگرامی خود، برای دامنه سایت نام انتخاب كنید تا مخاطبین راحت تر سایت شما را پیدا کنند.

انتخاب فضای میزبانی وب (هاست) طراحی سایت فروشگاهی برای اینستاگرام

دومین گام برای طراحی سایت اینستاگرام، خرید هاست یا فضای میزبانی وب است. هاست در واقع يک كامپیوتر همیشه روشن بوده كه اطلاعات سایت شما روی آن ذخیره و به كاربران نشان داده می شود. برای داشتن يک سایت لازم است سالی يک بار نام سایت و فضای میزبانی وب آن را تمدید كنید كه هزینه آن بسیار اندک است.

انتخاب فروشگاه ساز طراحی سایت فروشگاهی برای اینستاگرام

شما به کمک فروشگاه ساز الفباوب می توانید در مدت زمان کم و با هزینه مناسب يک فروشگاه اینترنتی برای پیج اینستاگرامی خود داشته باشید. از قابلیت های این فروشگاه این بوده كه می تواند به صورت خودكار به پیج اینستاگرامی شما متصل شود. طراحی سایت فروشگاهی وردپرس برای فروش انواع محصولات فیزیکی و دانلودی توسط الفباوب فقط در 3 روز كاری آماده خواهد شد.

تولید محتوا و سئو طراحی سایت فروشگاهی برای اینستاگرام

گام آخر برای طراحی سایت اینستاگرام، تولید محتوا و سئو آن است. راه های زیادی برای افزایش رتبه سایت فروشگاهی شما وجود دارد، اما یکی از مهمترین راه ها در این زمینه، تولید محتوای مرتبط با زمینه فعالیت فروشگاه بوده كه با توجه به اصول سئو ویراستاری شده باشد.

با پیشرفت تکنولوژی قطعا در ده سال آینده درصد بسیاری از فروش ها از طریق سایت ها و اپلیکیشن ها خواهد بود و جای کسانی كه روی شبكه های اجتماعی پرریسک كه در معرض فیلترینگ می باشند سرمایه گذاری كرده اند، خالیست.

پیج شخصی خود را تجاری كنید

پس از آنكه طراحی سایت اینستاگرام به اهمه رسید، می توانید پیج شخصی خود را به يک صفحه تجاری تبدیل كنید. البته بعضی از امكانات پیج های تجاری برای ایران در دسترس نبوده و تحریم است. اما با تبدیل پیج شخصی به تجاری می توانید از محصولات خود به سایت به صورت مستقیم لینک دهید.

طراحی سایت فروشگاهی برای اینستاگرام

مزایای طراحی سایت فروشگاهی برای اینستاگرام

علاوه بر نكاتی كه گفتیم نكات مهم دیگری هم هست كه شما را تشویق به طراحی سایت برای پیج اینستاگرام می کند.

شما در محیط پیج اینستاگرام قطعا نمی توانید رابط كاربری راحتی برای مشتری فراهم كنید، فقط ابزار شما نوشته های کپشن بوده كه متاسفانه لینک خرید هم نمی توانید در آن اضافه كنید. اما وقتی برای پیج اینستاگرام سایت طراحی می كنید، می توانید همه ویژگی ها و توضیحات فنی مربوط به محصول خود را بدون محدودیت، بنویسید.

می توانید قابلیت فیلترینگ اضافه كنید تا مشتری بتواند به سادگی محصولات يک برند خاص را مشاهده و بررسی کند. می توانید قابلیت مقایسه محصولات مختلف را به سایت خود اضافه كنید. اگر مشتری شما میان خرید دو محصول با دو برند مختلف مردد بود، به سادگی بتواند به صورت آنلاین و هوشمند آن دو را با یکدیگر مقایسه کند. طراحی سایت فروشگاهی برای اینستاگرام

دقت می كنید در هیچ کدام يک از ویژگی های بالا شما نقشی ندارید و زمان و انرژی شما ذخیره می شود. با طراحی سایت برای پیج اینستاگرام فروشگاه شما ۲۴ساعته فعال و آماده پاسخگویی است. دیگر نیازی نیست شما از بقیه كارهای خود بگذرید و مشتری خود را برای خرید راهنمایی كنید. سایت شما این كار را انجام می دهد.

بعد از انتخاب محصول، مشتری به سادگی يک کليک محصول را به سبد خرید خود اضافه می کند و مراحل خرید را طی کند. نیازی نیست تا منتظر پاسخ شما باشد و شماره كارت و شماره حساب خود را دهید و نگران کلاهبرداری و کلک های واریز وجه باشید! مشتری شما به آسانی به درگاه پرداخت بانک مورد نظر متصل می شود و وجه وارد حساب شما می شود.

قبل از شما هم تمایل دارید كه كاربران زیادی با اپلیکیشن شما آشنا شوند و آن را نصب کنند. مارکت هایی مثل كافه بازار به نسبت مارکت گوگل پلی بسیار کوچکتر بوده و تعداد كاربران کمتری دارد. همینطور بسیاری از افراد داخل ایران هم ترجیح می دهند اپلیکیشن های مورد نیاز خود را از طریق گوگل پلی دانلود کنند. طراحی سایت فروشگاهی برای اینستاگرام

برای همین است بیشتر اپلیکیشن های موفق به صورت همزمان در داخل گوگل پلی و كافه بازار حضور دارند. همینطور به صورت پیش فرض گوگل پلی در همه تلفن های اندرویدی نصب نصب بوده و همین امر دسترسی كاربران به اپلیکیشن شما را راحت تر می کند.

متاسفانه با وجود پیج های تقلبی و فيک در اینستاگرام و کلاهبرداری های بسیار زیادی كه صورت می گیرد، بسیاری از مشتریان اعتماد كافی ندارند و صرفاً از فروشگاه هایی خرید انجام می دهند كه دارای سایت و نماد اعتماد ملی باشند.

شما با طراحی سایت برای پیج اینستاگرام خود می توانید با گرفتن نماد اعتماد و درگاه پرداخت آنلاین، اعتماد و اطمینان چند برابری را برای مشتریان خود فراهم كنید. طراحی سایت فروشگاهی برای اینستاگرام

گسترش و افزایش روش های فروش اینترنتی در کنار پیج اینستاگرام

هم اکنون بسیاری از فروش ها از طریق پیج اینستاگرام صورت می گیرد ولی داشتن پیج فقط كافی نیست. همچنان قسمت بزرگی از مشتری ها برای خرید محصولات از طریق موتورهای جستجوگر كالای مورد نیاز خود را جستجو میکنند، برای همین بوده كه با طراحی سایت فروشگاهی برای پیج اینستاگرام می توانید مشتریان زیادی را از طریق گوگل به دست آورید.

امكان طراحی اپلیکیشن فروشگاهی برای پیج اینستاگرام

اگر شما دارای مشتریان ثابت و وفادار هستید و یا اینكه می خواهید خدمات بهتری به مشتریان خود ارائه دهید، یکی از بهترین روش ها داشتن اپلیکیشن فروشگاهی اینستاگرام است. طراحی سایت فروشگاهی برای اینستاگرام

به واسطه اپلیکیشن فروشگاهی می توانید نوتیفیکیشن های كاملا رایگان برای مشتریان ارسال و آن ها را خیلی راحت به فروشگاه خود بازگردانید. همینطور با داشتن اپلیکیشن يک كانال جدید فروش در کنار سایت و پیج اینستاگرامی شما فراهم خواهد شد.

نگران فیلترینگ اینستاگرام نباشید

با طراحی سایت برای پیج اینستاگرام خود دیگر با اعلام اخبار فیلترینگ ترس و وحشت سراغ شما نمی آید كه امكان دارد فروشگاه شما از میان برود و درآمد شما از میان برود.

اینستاگرام خانه موقت کسب و كار شماست. هر لحظه امكان دارد با این برنامه جایگزین شود و در آپدیت های جدید تغییراتی ایجاد کند و یا با توجه شرایط سیاسی فیلتر شود. طراحی سایت فروشگاهی برای اینستاگرام

هیچ کس نمی تواند پیش بینی کند این روند دائمی خواهد بود اما اگر شما يک سایت برای فروشگاه اینترنتی خود داشته باشید، هیچ کدام از این موارد نمی توانند مانع پیشرفت و کسب و كار شما شوند.

خرید كاملا خودكار در هر ساعت شبانه روز

یکی از بزرگترین مشکلات فروش های اینستاگرامی، نیازمندی به وجود نیروی پشتیبانی دائم برای جوابگویی به مشتریان و چک كردن موجودی كالاها، دریافت آدرس و اطلاعات مشتری است. طراحی سایت فروشگاهی برای اینستاگرام

این كارها علاوه بر نیازمند بودن به نیروی انسانی و هزینه های مضاعف، وقت زیادی را هم می گیرد و امكان ارائه خدمات به صورت ۲۴ ساعته هم قطعا وجود ندارد. طراحی سایت فروشگاهی برای اینستاگرام

با طراحی سایت و اپلیکیشن برای پیج اینستاگرامی مشتریان در هر ساعت از شبانه روز می توانند خریدهای خود را انجام و دیگر نیاز به نیروی انسانی برای تکمیل خرید مشتری نیست.

محدودیت ها و امكانات بسیار کم در پیج اینستاگرام

رابط كاربری اینستاگرام برای فروش محصولات بسیار محدود است. همینطور امكاناتی از قبیل فروش های ویژه و زمان دار، حراجی ها، کدهای تخفیف، دسته بندی محصولات، فیلتر سازی، مقایسه، پارامتر ها و اطلاعات محصولات و بسیاری امكانات دیگر در پیج اینستاگرام قابل پیاده سازی نیست.

این امكانات برای يک فروشگاه اینترنتی حرفه ای كاملاً ضروری بوده و صرفاً با طراحی سایت برای پیج اینستاگرامی همه این امكانات و هزاران امكان دیگر را خواهید داشت.

انبارداری طراحی سایت فروشگاهی برای اینستاگرام

یکی از نقاط ضعف و مشکلات بسیاری از پیچ ها عدم موجود بودن كالا ها یا تغییر قیمت ها است. با داشتن سایت برای پیج اینستاگرام مشتری شما از موجود بودن محصولات، آخرین قیمت ها، رنگ بندی ها و سایز بندی ها به خوبی مطلع میشود.

همینطور کلیه امورات انبارداری به صورت كاملا خودكار انجام و مدیر فروشگاه هم دیگر درگیر اشتباهات و زمان زیاد انبارداری نخواهد شد.

طراحی سایت فروشگاهی برای اینستاگرام

با طراحی سایت برای پیج اینستاگرام کسب و كار خود را گسترش دهید

وقتی مشتری وارد پیج اینستاگرام شما می شود و چشمش به آدرس سایت شما می افتد نفس راحتی می کشد و با خیال راحت به شما اعتماد می کند.

چرا؟ چون شما بعد از طراحی سایت می توانید گواهی نماد الکترونيک را برای سایت خود دریافت كنید و اعتماد مشتریان خود را بیش از قبل جلب كنید.

کسب و كار خود را گسترش دهید و تعداد محصولات بیشتر با تنوع بالاتری می توانید در سایت آپلود كنید. اگر کسب و كار شما محدود به پیج اینستاگرام باشد با بالارفتن تعداد محصولات شما، محصولات قدیمی تر دیگر دسترس نیستند و به چشم مشتری نمی آیند. اما در سایت شما می توانید آن ها در تخفیفات دوره ای بگذارید و داخل دسته بندی ها دیده شوند.

علاوه بر این شما می تواند با سئو و بهینه سازی سایت خود در کلمات حوزه کسب و كارتان، در نتایج اول گوگل نمایان شوید و تعداد مشتریان چندین برابر می شود.

طراحی سایت فروشگاهی برای اینستاگرام

حسابداری و گزارشات حرفه ای

هر کسب و كاری برای رشد خود نیازمند آمار و ارقام و گزارشات دقیق فروش خود است. گزارشات از جمله پرفروش ترین محصولات، پرسودترین محصولات، پربازدیدترین محصولات و صدها گزارش دیگر. طراحی سایت برای پیج اینستاگرام توسط الفباوب این مزیت ها را برای شما ایجاد خواهد كرد.

طراحی سایت فروشگاهی برای اینستاگرام

می توانید بیش تر هم دیده شوید!

اگر با الگوریتم های اینستاگرام و راه های دیده شدن در اکسپلور اینستاگرام آشنایی داشته باشید، می دانید كه ارائه لینک در استوری برای ورود به سایتی هم نام با پیج، امتیازی مثبت برای پیج كاری شما به حساب می آید. به این صورت شما می توانید بیش تر از رقبایتان در اکسپلور اینستاگرام دیده شوید.

طراحی سایت فروشگاهی برای اینستاگرام

دیده شدن در اکسپلور اینستاگرام چه مزیتی دارد؟

اکسپلور اینستاگرام یکی از قسمت هایی بوده كه می توان از طریق آن به خوبی فالور و مشتری جذب كرد. فقط كافی است پست ها و استوری های پیج شما در این قسمت برای كاربرانی كه به محصول یا خدمات شما علاقه مند می باشند، قرار بگیرد و همانطور كه گفتیم، یکی از راه های موثر برای دیده شدن در اکسپلور اینستاگرام، داشتن يک سایت هم نام با پیج، و ارائه لینک آن در استوری است.

طراحی سایت فروشگاهی برای اینستاگرام

طراحی اپلیکیشن تخصص ما در الفباوب است! طراحی سایت فروشگاهی برای اینستاگرام

اگر نیاز به طراحی وب سایت اختصاصی دارید با ما در الفباوب تماس بگیرید، هرگونه سایت و اپلیکیشن که مدنظر داشته باشید در الفباوب طراحی می شود و با بهترین قیمت و سریع ترین زمان ارائه می گردد. تماس بگیرید و اطلاعات بیشتر را از کارشناس مربوطه دریافت کنید.

موضوعات مقاله

امتیاز :
No Responses/5
اولین دیدگاه را شما بنویسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *