طراحی سایت مشابه زنبیل

14
آذر
1400

اگه می خواین به طراحی سایت مشابه زنبیل بپردازین، با ما در این مقاله همراه باشین! ازمرداد 96، روزهای خوبی برای صنعت وب ایران شروع شد. داستان اولین خرید آنلاین ما ایرانی ها به دیجی کالا برمی گرده. فروشگاهی که تونست هزاران ایرانی رو قانع کنه، محصولی بخره که از نزدیک لمسش نکرده.

کم کم کاربران ایرانی به خرید اینترنتی علاقمند شدن و سایت های فروش آنلاین یکی بعد از دیگری شکل گرفت. قالب طراحی سایت فروشگاهی زنبیل، از زمان انتشار تا به حال سبکی نوین در قالب فروشگاهی ایجاد کرده. طوری که در مدتی کوتاه تبدیل به پرفروش ترین قالب طراحی سایت فروشگاهی شد.

الفباوب یک شرکت فوق العاده قدرتمند در زمینه طراحی سایت مشابه زنبیل است، این مجموعه دارای پشتیبانی قوی بوده که با حوصله به همه سوالات شما پاسخ می دهند.

الفبا وب از کادر حرفه ای برای ارتقای کسب و کار شما تشکیل شده و در تلاش است با ارائه خدمات درجه یک، همچنان در صدر بهترین ها باقی بماند!

برای اطلاع از هزینه های طراحی و اجرای اپلیکیشن و سایت از طریق راه های ارتباطی ذکر شده با ما تماس بگیرید!

طعم شیرین فروشگاه آنلاین با طراحی سایت مشابه زنبیل

با رونق فروش آنلاین، ذوق و سلیقه ایرانی ها در فروشگاه اینترنتی شکل مخصوصی گرفته بود و قالب های خارجی کاربران رو برای خرید قانع نمی کرد. از طرف دیگه مدیران سایت ها به دنبال یک محصول با کیفیت بودن تا علاوه بر خصوصیاتی چون اورجینال بودن و …، قابلیت شخصی سازی آسان داشته باشه.

به این صورت با کاهش هزینه ها، مدیریت راحت تری هم بر محصولات و مخاطبان انجام می شد. بلاخره با انتشار قالب طراحی سایت مشابه زنبیل همه این خواسته ها، یکجا برآورده شد. در ورژن های اول زنبیل برای ساخت سایت هایی مشابه دیجی کالا ایجاد شد.

اما کم کم به جایگاه امروزی رسید. استایلی منحصر به فرد و مخصوص خودش! از طرف دیگه 7 دمو که رو نمایی کرده مشابه با بزرگترین فروشگاه های آنلاین معروف ایرانیه. مثلا بامیلو، مدیسه، و … شباهتی که در ظاهر مشاهده می کنین، کاملا قابل سفارش سازیه و می تونین در کمترین زمان، استایل مخصوص به فروشگاه رو ایجاد کنین. چون همه امکانات آماده در اختیار شماست.

خدمات پشتیبانی طراحی سایت مشابه زنبیل در الفباوب

  • نصب: نصب این محصول به صورت رایگان توسط تیم طراحی انجام می شه.
  • پشتیبانی: از طرف دیگر، تیم پشتیبانی طراحی سایت مشابه زنبیل سابقه بسیار خوبی از نظر پاسخ به تیکت ها و دیدگاه ها داره. یک نگاه کوتاه به قسمت دیدگاه های زنبیل، خیال ما رو از نظر پشتیبانی راحت می کنه.
  • آموزش: بعد از خرید و طراحی سایت مشابه زنبیل یکی از دغدغه ها، شخصی سازی و ویرایش قسمت های متنوعه. اینکه فوتر رو چطور تغییر دهیم. اینکه هر محصول رو چطور در فروشگاه مان تعریف کنیم و ….

افزونه های اختصاصی اندروید برای پرفروش ترین قالب فروشگاهی

موبایل به دست بودن برا وبگردی خیلی معمول شده. به طوریکه اگه سایتی به درستی روی موبایلمان لود نشه، کلا سایت رو می بندیم. چه برسد به اینکه بخواهیم محصولی رو بخریم.

چون برای خرید نیاز به بررسی تصاویر، امکانات، ویژگی ها و … داریم. اگه مدیر سایتی باشین، می دونین که استفاده از اپلیکیشین توسط کاربران، هم فروش شما رو افزایش میده و رضایت بیشتری برای افراد ایجاد می کنه. قالب فروشگاهی زنبیل، با امکاناتی مثل نسخه موبایل نگار از یک طرف و اپ اختصاصی اندروید زنبیل، منحصر به فرد ترین قالب فروشگاهی ایرانیه.

سئو در طراحی سایت مشابه زنبیل

از مهم ترین نکاتی که در سئو باید توجه کرد، قرار دادن کلیدواژه در جای صحیحه. جایگاه هایی مثل تگ H1 و H2 از نظر گوگل مهمترین مکان ها برای پیدا کردن کلیدواژه هاست. در قالب زنبیل، به عنوان پرفروش ترین قالب فروشگاهی این نکات به دقت رعایت شده. مثلا نام دسته بندی ها، در تگ H1 قرار گرفته.

یا امکاناتی که برای سئو، در صفحه محصول تکی قرار داده شده. در قالب فروشگاهی زنبیل، برند محصول، دسته بندی و  برچسب ها همگی لینک داخلی هستن. اینها تنها قسمتی از امکانات بهینه سازی موتور جستجو قالب سایت شما به شمار میان. البته امکانات سئو قالب، تنها قسمتی از این فرایند رو انجام میدن. قسمت مهمتر محتوای یکتا و استفاده از افزونه های سئو هست.

بهینه سازی قالب فروشگاهی زنبیل در ورژن جدید

در این آپدیت، بهبود های چشم گیری در قالب ایجاد شده که باعث رضایت مخاطب و کار راحت تر با قالب می شه. شرح کامل این قسمت رو می تونین در قسمت توضیحات مشاهده کنین. این ویژگی ها باعث شده لقب پرفروش ترین قالب فروشگاهی برای قالب زنبیل شه.

  • نمایش توضیحات دسته بندی مناسب برای سئو
  • فیلتر محصول ووکامرس بدون استفاده از افزونه با طراحی سایت مشابه زنبیل
  • نمایش رنگ و ستاره و برچسب ها در اسلایدر محصول
  • نمایش امتیاز محصول
  • نترنتی با امکان تغییر چیدمان و سفارشی سازی
  • به من اطلاع بده برای محصولات ناموجود از طریق اس ام اس و ایمیل
  • بهبود رابط کاربری صفحه محصول ناموجود
  • بهبود رابط کاربری صفحه دسته بندی
  • وبلاگ حرفه ای با طراحی سایت مشابه زنبیل
  • امکان قرار دادن همه المان های ویژوال کامپوزر
  • ای با امکانات زیاد
  • تنظیمات سایدبارها و هاورها
  • امکان طراحی بی نهایت صفحه لندینگ برای مناسبت های متنوع
  • سرچ و سبد خرید آژاکس
  • امکان نمایش سریع
  • فوتر بسیار پیشرفته و کاربرپسند
  • دارای دو قسمت با ابزارک های متنوع و تغیین تعداد ستون های فوتر با عرض دلخواه
  • ابزار محصولات مشاده شده اخیر
  • پنل کاربری حرفه ای
  • پرفروش ترین قالب فروشگاهی مثل امکان تغییر عنوان و قرار دادن آیکون، اسلایدر برندها، تب اسلایدر محصول و …
  • بهبود رابط کاربری پیگری سفارش
  • صفحه بدون هدر و فوتر با طراحی سایت مشابه زنبیل

برای ثبت درخواست طراحی سایت آگهی – تبلیغاتی و … با ما در الفباوب تماس بگیرید!

مهم ترین مزیت های فروشگاه آنلاین زنبیل نسبت به دیگه فروشگاه های آنلاین

زنبیل در حال حاضر یکی از بزرگترین و قدیمی ترین فروشگاه های آنلاین کشوره، طی سالهای فعالیت خود عملکرد خوبی رو نشون داده و مهمتر از همه اینکه تونسته، رضایت مخاطبان رو به بهترین شکل فراهم و برای اون ها یک تجربه خوب از خرید آنلاین بسازه. امری که نه تنها به موفقیت این فروشگاه منجر شده بلکه زمینه گسترش فرهنگ خرید آنلاین در کشور رو هم فراهم کرده.

حال در این مطلب با جمع بندی نظرات کارشناسان این حوزه به مهمترین مزیت های این فروشگاه آنلاین نسبت به دیگه رقبای آن می پردازیم:

ارسال سریع سفارشات

یکی از موارد خیلی مهم برای افرادی که خرید آنلاین انجام میدن اینه که سفارش رو در حداقل زمان ممکن تحویل بگیرند و متاسفاونه بیشتر فروشگاه ها در این قسمت دارای مشکل هستن.  در حال حاضر علیرغم اینکه حداقل مدت زمان ارسال سفارش در دیگه فروشگاه های آنلاین ۳ تا ۴ روز کاریه، ارسال سفارشات در زنبیل حدبیشتر طی یک روز کاری انجام می شه و مهمتر از همه این که این فروشگاه، امکان ارسال ۳ ساعته سفارشات در شهر تهران و حومه رو هم برای مخاطبان فراهم کرده. اگه شما هم طراحی سایت مشابه زنبیل رو انجام دادین، به این نکته باید توجه ویژه ای داشته باشین.

تنوع بالای مدل ها و برندها

هر چند فروشگاه زنبیل از نظر تنوع محصولات نسبت به بعضی از فروشگاه های دیگه تنوع کمتری داره، اما از نظر تنوع مدل و برند در هر محصول نسبت به همه فروشگاه های موجود در بازار دارای برتریه. مثلا شما در این فروشگاه بیشترین مدل و برند رو در محصولاتی مثل یخچال، تلویزیون، جاروبرقی و … مشاهده می کنین.

ارائه بهترین قیمت و گارانتی قیمت

بررسی سایت های مقایسه قیمت نشون میده که فروشگاه زنبیل در ارائه کالاهای اورجینال و دارای گارانتی اصلی همیشه بهترین قیمت رو ارائه کرده. این مورد در قوانین این فروشگاه هم گارانتی شده و بر اساس قوانین آن همه خریدهای صورت گرفته تا ۱۰ روز بعد از خرید از نظر قیمتی تضمین می شن.

گارانتی خدمات بعد از فروش

ظاهرا این فروشگاه سعی داره استانداردهای کشورهای غربی رو در کشور پیاده سازی کنه. بر این اساس این فروشگاه با آگاهی از این اصل که نگهداری مخاطبان سابق به مراتب ارزشمندتر و به صرفه تر از کسب مخاطبان جدیده، سعی کرده خدمات بعد از فروش منحصر به فردی ارائه کنه که متاسفانه هیچ شرکت یا فروشگاه دیگری در کشور ارائه نمی کنه و همین امر باعث شده که بسیاری از مخاطبان آگاه این فروشگاه رو نسبت به فروشگاه های دیگه ترجیح بدن.

این فروشگاه آنلاین بر اساس خدمتی تحت عنوان “چتر حمایتی زنبیل” به مخاطبان خود اعلام می کنه که در کل دورانی که محصول خریداری شده از این فروشگاه دارای گارانتیه، همه خدمات و پیگیری های مرتبط با گارانتی دستگاه ها به صورت رایگان توسط این فروشگاه پیگیری می شن.

مثلا اگه شما ریش تراشی با گارانتی ۲ ساله از این فروشگاه خریداری و این ریش تراش ۱۸ ماه بعد از خرید دچار مشکل شه، با اعلام مشکل به فروشگاه، قسمت خدمات نسبت به هماهنگی با شما برای دریافت کالا در حداقل زمان ممکن اقدام کرده.

سپس کالا رو به خدمات بعد از فروش مربوطه تحویل میده و پیگیر حل مشکل می شه، بعد از حل مشکل، کالا رو از خدمات تحویل گرفته و در منزل یا محل کار به شما تحویل میده و کل این پروسه به صورت رایگان انجام می شه. این فروشگاه با این خدمت خود به شعار “فروش پایان یک معامله نیست و آغاز یک تعهد است” عمل کرده.

در نهایت باید بگیم که فروشگاه زنبیل با هوشیاری کامل و با ارائه پکیج کامل از خدمات مورد نیاز خریداران، تونسته یک تجربه خوشایند خرید برای مخاطبان بسازه و بر این اساس دیگه فروشگاه های آنلاین کشور هم باید با الگوبرداری از عملکرد این فروشگاه نسبت به ارتقاء خدمات خود اقدام کنن و استقبال مردم به این قسمت بیش از پیش فراهم شه. برای طراحی سایت فروشگاهی اختصاصی یا با قالب های آماده، الفباوب می تونه بهترین هارو به شما ارائه کنه، همین حالا تماس بگیرین و با کارشناسان ما در این مورد صحبت کنین!

موضوعات مقاله

امتیاز :
No Responses/5
اولین دیدگاه را شما بنویسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *