طراحی سایت مشاوره ای اهواز

20
شهریور
1401

طراحی سایت مشاوره ای اهواز چیست؟ هزینه طراحی سایت مشاوره ای اهواز چقدر است؟ چرا باید طراحی سایت مشاوره ای اهواز را انتخاب کنیم؟ مزایای طراحی سایت مشاوره آنلاین اهواز چیست؟

طراحی سایت مشاوره ای اهواز

مشاوران تجاری و روانشناسانی مثل شما، برای به دست آوردن مشتریان جدید به ارتباطات گسترده نیازمندند. ساخت شبکه های جدید به شکل مداوم و ایجاد روابط با چشم اندازی دقیق، بسیار مهم است. سایت های مشاوره، با هدف قرار دادن افرادی که بدنبال خدمات آن ها می باشند، شبکه ارتباطی خود را گسترده تر کرده اند.

در واقع هر شخص که چیزی برای ارائه به دنیا دارد به یک سایت احتیاج دارد؛ پس یک سایت مشاوره باید ساخته شود تا نشان دهنده حرفه ای بودن، اعتبار و اعتماد باشد تا در این بازار پر رقابت، باقی بماند.

الفباوب به عنوان یک شرکت طراح سایت، معتقد بوده که هر حرفه و تجارتی، پتانسیل تغییر در زمینه فعالیت خود را دارد. ما به توانمند سازی تخصص افراد کمک می کنیم تا با ایجاد سایت هایی، اهداف بازاریابی دیجیتال آن ها را برآورده کنیم.

مراحل سفارش طراحی سایت مشاوره ای اهواز

برای سفارش و درخواست طراحی سایت مشاوره ای اهواز شما باید با ما تماس بگیرید تا کارشناسان شما را راهنمایی کنند. طراحی سایت مشاوره ای اهواز

هزینه طراحی سایت مشاوره ای اهواز

هزینه طراحی سایت به عوامل بسیاری مربوط بوده که در اینجا به شکل خلاصه به بعضی از آن ها اشاره می کنیم، هزینه خرید دامنه و هاست، هزینه خرید قالب یا برنامه نویسی قالب سایت، هزینه ادمین و پشتیبانی سایت و. . . و بقیه هزینه سایت روی امکانات اضافه ای که شما نیاز دارید روی سایت اجرا شود بستگی دارد. باید ار طریق راه های ارتباطی ذکر شده با ما تماس بگیرید و از طریق مشاوره رایگان با کارشناسان هزینه تقریبی طراحی سایت مشاوره ای اهواز را دریافت کنید. طراحی سایت مشاوره ای اهواز

طراحی سایت مشاوره ای

علت و اهمیت طراحی سایت مشاوره آنلاین

سایت مشاوره، یک سایت تجاری به حساب می آید که جنبه های مختلفی از زندگی روزمره افراد جامعه را تحت پوشش، قرار می دهد. در واقع طراحی سایت مشاوره آنلاین، باعث می شود تا مشاوران بر اساس نظرات، تجزیه تحلیل، تخصص و … توصیه های خود را به سازمان ها یا افراد ارائه دهند.

آنها اساساً رفع کننده نیاز افراد می باشند، به عنوان یک عیب یابی عینی عمل می کنند و راهکارهایی برای جلوگیری از مشکلات و بهبود عملکرد ارائه می دهند. طراحی سایت مشاوره ای اهواز

از جمله دلایل مهم برای طراحی سایت مشاوره آنلاین، می توان به عدم حضور در محل مشاوره (مطب)، دریافت مشاوره آنلاین در ساعت های مختلفی از روز، کسب درآمد بیشتر با کاهش هزینه های سربار، در دسترس بودن برای همه افراد از هر نقطه ای به طور آنلاین و … اشاره کرد.

همه مواردی که بالاتر گفته شد، دلایلی می باشند تا اهمیت سایت مشاوره آنلاین را به ما ثابت کنند. به گونه ای که مشاوران را به طراحی سایت ترغیب و افراد را به استفاده از آن، تشویق کنند. در واقع مهم ترین بخش سایت مشاوره آنلاین برای مخاطبان یا بیماران، کاهش هزینه ها و صرفه جویی در زمان برای رفت و آمد به محل حضور فرد مشاور است. طراحی سایت مشاوره ای اهواز

از طرفی، کارشناسان مشاور هم با تشکیل تیم های بزرگتر، ارائه مشاوره های آنلاین، توانسته اند به درآمد بیشتری از این راه دست پیدا کنند؛ پس این موضوع، علت و اهمیت طراحی سایت به ویژه سایت مشاوره آنلاین را چند برابر کرده است.

مزایای طراحی سایت مشاوره آنلاین و روانشناسی

طراحی سایت مشاوره آنلاین برای متخصصین، دانشجویان و مراجعه کنندگان، مزایای بسیاری به همراه دارد که عبارت اند از:

  • گردش مالی 24 ساعته در صورت پشتیبانی شبانه روزی طراحی سایت مشاوره ای اهواز
  • جذب مخاطبان هدف، از طریق سایت
  • افزایش برندینگ در برای ارائه خدمات و مشاوره آنلاین
  • سهولت در کار مشاوران و مخاطبان (بیماران، دانش آموزان و …)
  • صرفه جویی در زمان و هزینه
  • امکان نوبت گیری به طور آنلاین

طراحی اپلیکیشن مشاوره ای

امکانات طراحی سایت مشاوره آنلاین و روانشناسی

امکانات موجود در طراحی سایت مشاوره آنلاین مشابه همان امکاناتی بوده که شما در طراحی سایت کودک یا طراحی سایت پزشکی امکان دارد با آن روبرو شوید. اما مهمترین نکته، نحوه طراحی صحیح و توجه به پرسونای مخاطب شماست که در اینجا بیماران، دانشجویان و بسیاری از مشاغل فعال در سطح جامعه محسوب می شوند.

  • ایجاد پنل حرفه ای برای مخاطبین سایت
  • درج خبرنامه برای آگاهی مخاطبان از رویدادهای تنظیم شده و جدید سایت
  • قابلیت درج لینک شبکه های اجتماعی در سایت
  • طراحی صفحه درباره ما
  • امکان اضافه کردن بخش وبلاگ به سایت مشاوره
  • امکان درج آدرس مطب یا دفتر کار در سایت
  • طراحی صفحه درباره ما
  • امکان ثبت نام آنلاین مخاطبان
  •  قابلیت بهینه سازی پیشرفته
  • امکان دسته بندی مشاوران
  • قابلیت طراحی سایت مشاوره به طور ریسپانسیو یا واکنش گرا
  • امکان درج بخش نظرسنجی از مخاطبان
  • قابلیت جستجوی پیشرفته و سریع طراحی سایت مشاوره ای اهواز
  • طراحی گزینه اختصاصی با عنوان “مشاوره تلفنی” و “مشاوره آنلاین”
  • قابلیت طراحی گزینه “نوبت دهی”
  • ایجاد درگاه پرداخت اینترنتی
  • طراحی صفحه مربوط به “مجله سلامت”
  • قابلیت ثبت نام مخاطبان در سایت

ساخت سایت آنلاین روانشناسی و ویژگی های آن

در ایجاد سایت روانشناسی باید به این نکته توجه داشته باشید که برای سهولت در دسترسی مخاطبان، زمینه های خدمات روانشناسی که در سایت ارائه می دهید را دسته بندی کنید. این دسته بندی می تواند به شکل زیر باشد:

  • مشاوره پیش از ازدواج
  • مشاوره فردی
  • اختلالات شخصیتی
  • مشاوره بارداری
  • مشاوره روابط عاطفی
  • مشکلات زوجین طراحی سایت مشاوره ای اهواز
  • مشاوره مهاجرت
  • مشاوره کودک و نوجوان و…
درباره ما

از طریق ساخت سایت مشاوره آنلاین، می توانید خود را به شکل دقیق به مخاطبان اینترنتی معرفی کنید. در صورت داشتن مرکز روانشناسی و مشاوره فیزیکی می توانید آدرس و لوکیشن مکان را در صفحه درباره ما قرار دهید. با قرار دادن خدمات روانشناسی و معرفی کارشناسان خود به جذب مخاطب می پردازید و تجربه کاربری خوبی را برای آن ها رقم می زنید.

قراردادن لینک شبکه های اجتماعی

در زمان ساخت سایت مشاوره آنلاین، می توانید لینک شبکه های اجتماعی که در آن حضور دارید را قرار دهید تا مخاطبان بتوانند در دیگر محیط های مجازی هم شما را دنبال کنند. طراحی سایت مشاوره ای اهواز

پشتیبانی شبانه روزی و آنلاین

یکی از مواردی که در ایجاد سایت آنلاین روانشناسی می تواند موجب جلب رضایت مخاطبان شود؛ پشتیبانی ۲۴ ساعته و آنلاین است. مخاطبان زمان استفاده از خدمات شما امکان دارد به ابهاماتی در خصوص چگونگی عملیات ثبت مشاوره، چگونگی برقراری ارتباط تصویری با مشاوران و… برخورد کنند. که با پاسخگویی آنلاین می توانید احساس ارزشمند بودن را به مخاطبان خود القا کنید.

بخش نظرات و پرسش و پاسخ

در ساخت سایت مشاوره آنلاین باید بخشی را برای پرسش های متداول مخاطبان در نظر بگیرید تا اگر مخاطب دیگر وارد سایت شد و همان سوالات مشابه را داشت بتواند با مراجعه به آن بخش پاسخ سوالات خود را دریافت کند.
در بخش نظرسنجی هم مخاطبان می توانند نظرات خود را مبنی بر کیفیت جلسات مشاوره، انتقادات و پیشنهادات قرار بدهند؛ تا هم از بازخورد های مثبت انرژی و انگیزه بگیرید و هم در صورت وجود انتقاد در سریع ترین زمان به رفع آن بپردازید. طراحی سایت مشاوره ای اهواز

پرداخت آنلاین

برای جلب اطمینان مخاطبین سایت روانشناسی خود، باید یک درگاه اینترنتی معتبر برای پرداخت هزینه های روانشناسی ایجاد کنید. همین طور وجود نشان اینماد در سایت موجب جلب اعتماد مخاطبان فضای مجازی خواهد شد.

ثبت نام در سایت و ایجاد پنل کاربری

در طراحی سایت روانشناسی این امکان را به مخاطبان خود بدهید تا بتوانند در سایت شما عضو شوند. در این صورت مخاطبان می توانند به راحتی جلسات مشاوره رزرو کنند و آن را در جدول زمابندی خود مشاهده کنند. وقتی زمان برگزاری جلسه مشاوره نزدیک می شود؛ می توان لینک برگزاری جلسه را در پنل مخصوص به هر مخاطب قرار داد. شما توسط برقراری این امکان یک سایت کاملا حرفه ای خواهید داشت.

پنل مخصوص مشاوران

در طراحی سایت روانشناسی آنلاین، باید برای مشاوران خود پنل کاربری ایجاد کنید تا کارشناسان با ورود به پنل خود بتوانند جدول برنامه زمانی مشاوره خود را مشاهده کنند.

استخدام مشاور

با استفاده از ایجاد سایت روانشناسی و مشاوره می توان بخشی را برای استخدام مشاور جدید در نظر گرفت؛ در این صورت وقتی احساس کردید به روانشناس جدید احتیاج دارید، متناسب با نیاز خود یک آگهی ثبت می کنید و افرادی که شرایط مورد نظرتان داشته باشند رزومه خود را از طریق ایمیل یا دیگر روش ها ارتباطی ارسال می کنند و شما پس از بررسی رزومه های ارسالی؛ فرد مورد نظر را انتخاب می کنید.

گواهینامه و افتخارات

اگر مرکز روانشناسی آنلاین به دلیل خدمات ویژه ای که به مخاطبان خود ارائه می دهد گواهینامه و افتخارات کسب کرده باشد؛ می توانید با قرار دادن تصویر آن در سایت به جذب و جلب اعتماد مخاطبین بپردازید.

بخش وبلاگ

در ساخت سایت روانشناسی آنلاین می توان بخشی را برای قرار دادن مقالات در زمینه های مختلف روانشناسی اختصاص داد. همین طور می توانید دوره های آموزشی مختلف را برای بالا بردن سطح آگاهی عمومی مخاطبان، به طور ویدئو در این بخش قرار دهید و یا در قالب پک های آموزشی به فروش برسانید. طراحی سایت مشاوره ای

امکان آپلود مدارک پزشکی

بعضی از افراد پس از برگزاری جلسه اول مشاوره آنلاین، نیاز به این دارند که مدارک و سوابق پزشکی خود را برای مشاور مورد نظر ارسال کنند. می توانید در ایجاد سایت آنلاین روانشناسی امکان آپلود مدارک را فراهم کنید تا عملیات را برای مخاطبان خود سرعت و سهولت ببخشید. طرا

اهواز

ارائه تخفیف

شما می توانید برای مخاطبانی که در سایت شما ثبت نام می کنند و برای اولین بار از مشاوره آنلاین سایت شما استفاده می کنند کد تخفیف در نظر بگیرید. و این کد را در پنل کاربری مربوط به هر شخص قرار دهید.

حی سایت مشاوره ای اهواز

مشاوره طراحی سایت اهواز

مهم ترین نکات در طراحی سایت مشاوره آنلاین و روانشناسی

مخاطبان فعال را جذب کنید

شما می توانید با درج عکس های حرفه ای و با کیفیت از تیم مشاوران یا نمایش دقیق از ساختار کلی فضای مشاوره، برای مشتریان بالقوه خود اعتبار ایجاد کنید. سایت هایی که با سلسله مراتب بصری، به راحتی پیمایش می شوند در جذب مخاطبان فعال به این شیوه موفق بوده اند. همین طور در اعتبار بخشیدن به سایت هم توانایی لازم را دارند. طراحی سایت مشاوره ای اهواز

برای اعتبار بخشیدن به سایت و برندینگ آن، تنها نیاز است از میزان رضایت مخاطبین سایت و پروژه های موفقی که در گذشته انجام شده، به خوبی استفاده کنید و آن ها را به عنوان یک نمونه کار قوی در بهترین قسمت سایت درج کنید.

به جزئیات دقت کنید

بسیاری از عناصر مهمی که شما باید در طراحی سایت خود بگنجانید، حول محوریت قابلیت دسترسی و تعامل با مخاطبان قرار دارند. روش دیگر برای سئو مشاوره برای دسترسی و تعامل مطلوب، تنظیم دقیق موارد جزئی است.  طراحی سایت مشاوره ای اهواز

این موضوع، به معنای حذف اطلاعات یا مراحل غیر ضروری بوده که باعث کاهش تعامل بین مشتریان بالقوه شما می شود. یکی از راه های انجام این کار ایجاد ساختار واضح، تعاملی و مخاطب پسند برای سایت شماست. در واقع شما باید اطمینان حاصل کنید که بخشهای مهم مثل صفحه مخاطبین، اطلاعات مربوط به خدمات و سوالات متداول توسط مشتریان شما به راحتی قابل مشاهده و با محتوای دقیقی در دسترس می باشند.

طراحی ریسپانسیو را فراموش نکنید

امروزه به شکل عمده افراد از طریق تلفن های همراه به شبکه های اجتماعی، بازارهای آنلاین و … دسترسی پیدا می کنند.

طراحی سایت به طور ریسپانسیو به این علت شکل گرفته، تا سایت شما عملکرد و نمایشی یکسان در همه دستگاه ها (لپ تاپ، کامپیوتر و تلفن همراه هوشمند) داشته باشد.

قبل از اینکه اقدام به طراحی سایت کنید، اصول طراحی ریسپانسیو را حتما در نظر بگیرید تا تیم طراح، سایت شما بر همین اساس طراحی کند. طراحی سایت مشاوره ای اهواز

یکی از مهمترین موارد گوگل در رتبه دادن به سایت ها، ریسپانسیو بودن صفحات سایت است. حتی اخیرا بخشی را در سرچ کنسول برای بررسی دقیق این موضوع اضافه کرده است.

هرچقدر سایت شما به تجربه کاربری دقت کند، درصد بالایی از موفقیت را طی کرده است.

دیگر نکات مهم که لازم است به آن ها توجه لازم را داشته باشید:
  • دقت به طرح و رنگ پس زمینه
  • نوشتن عنوانی قدرتمند و جذاب در صفحه نخست طراحی سایت مشاوره ای اهواز
  • استفاده دقیق از فضای خالی سایت
  • دقت در جایگذاری دکمه های اقدام به عمل (Call to Action)
  • درج محتوای تخصصی و یونیک
  • در نظر گرفتن امتیازهای ویژه برای مشتریان وفادار
  • بروزرسانی مداوم
  • طراحی صفحه تماس با ما با تمام جزئیات
  • استفاده از تصاویر واقعی به جای تصاویر از پیش آماده
  • نمایش نظر مخاطبان به همراه تصویر یا ویدئو
طراحی سایت مشاوره و روانشناسی مناسب چه افرادی است؟

طراحی سایت مشاوره برای افراد شاغل در این زمینه، فارغ التحصیلان این رشته یا دانشجویانی که در حال گذراندن واحدهای درسی در رشته مشاوره می باشند، مناسب بوده و قطعا یکی از راه های درآمدزایی برای آن ها به حساب می آید.

به شکل خلاصه افرادی که توانایی طراحی سایت در زمینه مشاوره دارند را می توان به شکل زیر دسته بندی کرد.

  • مشاوران شاغل در زمینه های مختلف مثل مشاوره تحصیلی، زناشویی، روانشناسی و … طراحی سایت مشاوره ای اهواز
  • دانشجویان در حال تحصیل (در رشته مشاوره)
  • فارغ التحصیلان این رشته طراحی سایت مشاوره ای اهواز

برای طراحی سایت مشاوره ای اهواز یا طراحی سایت مشاوره آنلاین – برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره طراحی سایت اهواز با کارشناسان ما در تماس باشید. طراحی سای

موضوعات مقاله

امتیاز :
No Responses/5
اولین دیدگاه را شما بنویسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *