طراحی سایت مشاوره ای

7
آبان
1400

در طراحی سایت مشاوره ای پیش از صرف هر هزینه باید اطلاعات لازم را جمع آوری کنیم. علوم متنوع در گذر سالها خیلی پیچیده و گسترده شده اند و دانش تخصصی در هر رشته ای نيازمند زمان و پژوهش فراوان است. زمینه وب و انفورماتيک با آن كه سابقه زمانی خیلی طولانی ای نداشته است، اما دچار تغییر و تحولات خیلی فراوانی گشته، به طوری كه شاید هیچ علمی با توجه به سرعت رشد به پای آن نرسد.

تا پایان این مقاله ما شما را با انواع طراحی سایت مشاوره اشنا می کنیم و در نهایت همه مواردی که در این زمینه به آن ها نیاز دارید را ارائه می دهیم پس تا پایان با ما همراه شوید!

برای طراحی وب سایت اختصاصی می تونین همین حالا با ما در الفباوب تماس بگیرید و توسط کارشناسان راهنمایی های کاملی دریافت کنید! همین حالا اقدام کنید!

الفباوب یک شرکت فوق العاده قدرتمند در زمینه طراحی انواع وب سایت و اپلیکیشن مطابق سلیقه و حرفه شماست، این مجموعه دارای پشتیبانی قوی بوده که با حوصله به همه سوالات شما پاسخ می دهند.

الفبا وب از کادر حرفه ای برای ارتقای کسب و کار شما تشکیل شده و در تلاش است با ارائه خدمات درجه یک، همچنان در صدر بهترین ها باقی بماند!

برای اطلاع از هزینه های طراحی سایت مشاوره ای از طریق راه های ارتباطی ذکر شده با ما تماس بگیرید!

در سالهای اخیر با رشد فزاینده تبلیغات و استودیو های تبلیغاتی روبرو بوده ایم. به ياد داشته باشید تبلیغات هم يک علم است و هم يک هنر. پس يک تبلیغ خوب و کار آمد نيازمند دانش علمی و هنری، شناخت روند تبلیغات و بازار، نياز سنجی و تحلیل است. پس استفاده از خدمات مشاوره، می تواند به شما برای دستيابی نتایج بهتر بیشترین فایده را داشته باشد.

طراحی سایت مشاوره ای اینترنتی – مشاوره آنلاین

آيا در جست و جوی بهترین راه برای طراحی سایت مشاوره اینترنتی و روانشانسی هستید؟ يا يک الگوی مناسب برای سایت مشاوره می خواهید؟ شاید شما از قبل طرحی را در ذهن داشته و فقط در جست و جوی يک شرکت طراحی سایت هستید. در هر صورت، جای درستی آمده اید …

ببینید، زيادی از مردم برای به دست آوردن سایت مشاوره عالی، سرمایه زيادی را اعم از وقت و هزینه صرف می کنند پس حضور شما به عنوان يک برند قدرتمند می تواند علاوه بر نياز کاربر، اهداف شما را هم برآورده سازد.

مشاورین تجاری و روانشناسانی مثل شما، برای به دست آوردن مخاطبان جدید به ارتباطات گسترده نيازمندند. ساخت شبكه های جدید به طور مداوم و ایجاد روابط با چشم اندازی دقیق، خیلی مهم است. سایت های مشاوره، با هدف قرار دادن افرادی كه به دنبال خدمات آن ها می باشند، شبكه ارتباطی خود را گسترده تر کرده اند.

الفباوب به عنوان يک شرکت طراح سایت، اعتقاد دارد كه هر حرفه و تجارتی، پتانسیل تغییر در زمینه فعالیت خود را دارد. ما به توانمند سازی تخصص افراد کمک می کنیم تا با طراحی سایت هایی، اهداف بازاريابی دیجیتال آن ها را برآورده کنیم.

در واقع هر شخص كه چیزی برای ارائه به دنيا دارد به يک سایت احتياج دارد پس يک سایت مشاوره باید ساخته شود تا نشانی از حرفه ای بودن، اعتبار و اعتماد باشد تا در اين بازار پر رقابت، پیروز شود.

سایت مشاوره، يک سایت تجاری محسوب می شود كه جنبه های متنوعی از زندگی روزمره افراد جامعه را تحت پوشش، قرار می دهد. در واقع طراحی سایت مشاوره اینترنتی، باعث می شود تا مشاورین بر اساس نظرات، تجزیه-تحلیل، تخصص و … توصیه های خود را به سازمان ها يا افراد ارائه دهند.

آن ها رفع کننده نياز افراد می باشند، به عنوان يک عیب يابی عینی عمل می کنند و راهکارهایی برای جلوگیری از مشکلات و بهبود عملکرد ارائه می دهند.

از موارد پر اهمیت در طراحی سایت مشاوره اینترنتی، عدم حضور در محل مشاوره (مطب)، دريافت مشاوره اینترنتی آنلاین، افزایش کسب درآمد با کاهش هزینه های سربار، دسترسی نامحدود برای افراد در هر نقطه از جهان به صورت اینترنتی و … اشاره کرد.

همه مواردی كه بالاتر گفته شد، اهمیت سایت مشاوره اینترنتی را به ما نشان می دهند. طوری كه مشاورین را به طراحی سایت و افراد را به استفاده از آن، ترغیب می کنند.

در واقع مهم ترین قسمت سایت مشاوره اینترنتی برای کاربران يا بیماران، کاهش هزینه و صرفه جویی در زمان برای رفت و آمد به محل حضور فرد مشاور است.

از طرفی، متخصصین مشاور هم با تشکیل تیم های بزرگ تر، ارائه مشاوره های اینترنتی، توانسته اند به درآمد بیشتری از اين راه دست پیدا کنند پس اين موضوع، علت و اهمیت طراحی سایت به خصوص سایت مشاوره اینترنتی را چند برابر کرده است.

مزايای طراحی سایت مشاوره اینترنتی و روانشناسی

طراحی سایت مشاوره اینترنتی برای متخصصین، دانشجويان و مراجعه کنندگان، مزايای زيادی به همراه دارد كه عبارت اند از:

  • گردش مالی 24 ساعته در صورت پشتیبانی شبانه روزی
  • جذب کاربران هدف، از طریق سایت
  • افزایش برندینگ در برای ارائه خدمات و مشاوره اینترنتی
  • سهولت در کار مشاورین و کاربران
  • صرفه جویی در زمان و هزینه
  • قابلیت نوبت گیری به صورت اینترنتی

امکانات طراحی سایت مشاوره اینترنتی و روانشناسی

امکانات موجود در طراحی سایت مشاوره اینترنتی مشابه همان امکاناتی است كه شما در طراحی سایت کودک يا طراحی سایت پزشکی امکان دارد با آن روبرو شوید. اما مهم ترین نکته، نحوه طراحی صحیح و توجه به پرسونای کاربر شماست كه در اینجا بیماران، دانشجويان و زيادی از مشاغل فعال در سطح جامعه محسوب می شوند.

  • ایجاد پنل حرفه ای برای کاربران سایت
  • درج خبرنامه برای آگاهی کاربران از رویدادهای تنظیم شده و جدید سایت
  • قابلیت درج لینک شبكه های اجتماعی در سایت
  • طراحی صفحه درباره ما
  • قابلیت اضافه کردن قسمت وبلاگ به سایت مشاوره
  • قابلیت درج آدرس مطب يا دفتر کار در سایت
  • طراحی صفحه درباره ما
  • قابلیت ثبت نام اینترنتی کاربران
  •  قابلیت بهینه سازی پیشرفته
  • قابلیت دسته بندی دکتر و مشاورین
  • قابلیت طراحی سایت مشاوره ریسپانسیو يا واکنش گرا
  • قابلیت درج قسمت نظرسنجی از کاربران
  • قابلیت جستجوی پیشرفته و سریع
  • طراحی گزینه اختصاصی با عنوان مشاوره تلفنی و مشاوره اینترنتی
  • قابلیت طراحی گزینه نوبت دهی با طراحی سایت مشاوره ای
  • ایجاد درگاه پرداخت اینترنتی
  • طراحی صفحه مربوط به مجله سلامت
  • قابلیت ثبت نام کاربران در سایت

طراحی سایت مشاوره ای خانواده

هرچه زندگی پیشرفته تر می شود، مسائل آن هم پیچیده تر می شوندبه نحوی كه حل آن مسائل دیگر به تنهایی قابلیت پذیر نخواهد بود.

مثلا هم اکنون با بیماری های متنوعی مواجه می شویم كه نامشان را هم حتی قبلا نشنیده بودیم. بیماری های پیچیده ای كه مجموعه ای از چند مشکل و علت می باشند و دیگر با يک جوشانده و بخور اسطوخودوس درمان نمی شوند و لاجرم باید نزد پزشکی حاذق رفت.

علاوه بر مشکلات جسمانی، بیماری ها، اختلالات روانی و درگیری های فکری زيادی وجود دارد كه تنها يک متخصص در اين زمینه می تواند اقدام به درمان آن نماید. متاسفانه به خاطر فرهنگ غلطی كه در جامعه رواج دارد افراد تصور می کنند كه تنها باید دیوانه بود تا به مشاور، روانشناس و روانپزشک مراجعه کرد.

انتخاب رشته تحصیلی و در پايان تحصیلات انتخاب شغل، تشکیل خانواده، تربیت فرزند و ارتباط با خانواده و… از مواردیست كه تنها با مشاوره گرفتن از افراد متخصص می توان از حسرت های آینده آن پیشگیری کرد.

بعضی از عللی كه مانع از مراجعه ما به مشاورین و روانپزشکان می شود:

  • ناآگاهی بعضی از مشاورین نسبت به حرفه خود
  • ناآگاهی و نداشتن باور مراجعه کننده برای مشورت و مشاوره
  • تصورات خرافی بعضی مردم از رفتن نزد مشاور يا روان پزشک

گاهی اوقات در دسترس نبودن مشاورین خوب و کار بلد، خجالتی بودن و نداشتن اعتماد به نفس کافی برای صحبت کردن در مقابل فردی دیگر باعث می شود كه ما تصور کنیم باید همه مشکلاتمان را به تنهایی حل کنیم و درست همينجاست كه نقش مشاورین تلفنی و هم اکنون اینترنتی خیلی پر رنگ به نظر می رسد.

مزايای مشاوره اینترنتی

پایین بودن هزینه ها در بیشتر اوقات تعرفه های مشاوره اینترنتی خیلی کمتر از مشاوره حضوری است.

عدم وجود محدودیت در تعداد دفعات بعضی از افراد با توجه به شرایط و نوع مشکلشان نياز به ارتباط مکرر با درمانگر خود دارند و هفته ای يک جلسه مشاوره برایشان سودمند نخواهد بودپس مشاوره اینترنتی نقش مهمی در روند مشاوره اين دسته افراد اجرا می کند.

قابلیت دسترسی به مشاور در هر زمان افراد به آسانی، بدون نياز به رفت و آمدهای طولانی و در ساعت های متنوع شبانه روز می توانند مساله خود را به صورت متنی يا صوتی با مشاور در ميان بگذارند و پاسخ او را در زمان مناسبی بررسی کنند.

آسانی در بيان بعضی از افراد از بيان مشکلات خود به صورت حضوری و يا حتی تلفنی و کلامی راحت نیستند. در مشاوره اینترنتی مراجع می تواند با هر راهی كه برایش مقدور و البته آسان تر بود با مشاور ارتباط برقرار کند.

تسریع در روند مشاوره با توجه به شلوغی مراکز مشاوره استفاده از طراحی سایت مشاوره ای سریع تر از دیگر روش ها فرد را به پاسخ سوالش می رساند.

مخفی ماندن مراجعات گاهی اوقات بعضی از افرا به خاطر محدودیت ها و البته ترس از اطلاع يافتن دوستان و اقوام از داستان مشاوره آنها، ترجیح می دهند كه اين مراجعات محرمانه و پنهانی صورت پذیرد و چه راهی بهتر از مشاوره اینترنتی.

طراحی سایت مشاوره ای و مشاوره خانواده

زیبایی ظاهری سایت ظاهر سایت باید جذاب و زیبا باشد و در طراحی آن از رنگ ها و تصاویری استفاده کرد كه کاربر را به آرامش دعوت کند.

طراحی ریسپانسیو يا واکنشگرا هم اکنون استفاده از تلفن های هوشمند خیلی بیشتر از کامپیوترهای شخصی شده است و در دسترس بودن سایت در هر زمان و بدون محدودیت ها يکی از نيازهای کاربران چنین سایت هایی است. پس يکی از الزامات هم اکنون سایت ها سازگاری با انواع نمایشگرها و تلفن های هوشمند است.

منو و دسته بندی ها انواع خدمات و محتواها را در دسته بندی های مناسبی مثل مشاوره خانواده کودک، خانواده، ازدواج، شخصیت و… نمایش دهد تا کاربر به آسانی به آنچه در جستجوی آن است دست پیدا کند.

درباره ما دارای بخشی برای معرفی خدمات سایت باشد.

دانلود رایگان و فروشگاه قسمت های آموزشی شامل توصیه روانشناسان، کتاب ها، فایل های صوتی و تصویری و قابلیت دانلود آن ها در سایت گنجانده شود. علاوه بر قابلیت دانلود رایگان می توانید برای آسانی کاربر زيادی از کتاب ها و آموزش های موجود در بازار را با ساخت قسمت فروشگاه اینترنتی در دسترس آن ها قرار دهید. پس پیشنهاد ما به شما استفاده از CMS اختصاصی در طراحی سایت است تا در آینده به آسانی بتوانید قسمت های دیگری چون فروشگاه اینترنتی را به آن بیفزایید.

سادگی و کاربرد پذیری قابلیت دريافت نوبت برای مشاوره و انجام مشاوره اینترنتی در سایت وجود داشته باشد و دسترسی به اين قسمت باید خیلی ساده و درمقابل دید کاربر باشد، به طوری كه به آسانی در دسترس باشد. اين دسترسی ساده، بدون نياز به داشتن دانشی خاص را کاربرد پذیری گویند.

پرداخت اینترنتی دارای قابلیت پرداخت الکترونيکی از طریق درگاه های اینترنتی بانکی در طراحی سایت مشاوره ای باشد تا کاربر بدون صرف وقت زياد، به خدمات مورد نظر خود دست پیدا کند.

پرسش و پاسخ دارای قسمت پرسش و پاسخ در قالب فروم ها و گروها برای گفتگو و قسمت سوالات متداول باشد.

قسمت نظرات قابلیت نوشتن نظرات در پايان هر مقاله و مطلب آموزشی وجود داشته باشد.

تعامل دو طرفه اين قابلیت در سایت وجود داشته باشد كه انواع تست های مشاوره خانواده را بتوان به صورت اینترنتی پاسخ داد و نتیجه ارزيابی را هم در پايان مشاهده کرد. اين تست ها می توانند در محلی بایگانی شوند و بعدها در تحقیق های میدانی از آن ها بهره برداری کرد.

جستجوی لحظه ای دارای جستجوی Ajax باشد تا کاربر بتواند در هر قسمت سایت آنچه را می خواهد جستجو و در لحظه نتایج آن را مشاهده نماید. اين روش كه در تمام سایت ها طراحی شده توسط وبینه پياده می شود به اين صورت است كه کاربر به محض نوشتن کلمه ای، می تواند نتایج آن را در همان لحظه مشاهده کند. اين خصوصیت مانع از بارگزاری مجدد سایت و کندی آن در زمان جستجو خواهد شد.

شبكه های اجتماعی آدرس شبكه های اجتماعی سایت در آن به خوبی نمایش داده شود چون حضور شما در فضای مجازی باعث شناخته شدن شما توسط افراد بیشتری خواهد شد.

سادگی فرایند ثبت نام در طراحی سایت مشاوره ای و مشاوره خانواده باید به ثبت نام و لاگین کردن توجه ویژه ای کرد تا برای کاربران ایجاد محدودیت نکند. پس حتما قابلیت لاگین کردن از طریق موبایل هم باید مهيا باشد و اگر لینک يا کد تاییدی از طرف سایت در زمان لاگین ارسال می شود، اين لینک يا کد علاوه بر ایمیل به موبایل کاربر هم ارسال شود.

بهینه سازی و سئو ساختار سایت ازنظر کدها و دستورهای برنامه نویسی سئو و بهینه باشد تا با فعالیت در سایت و قرار دادن انواع مطالب و محتوا در آن به رتبه اول گوگل و موتورهای جستجو دست پیدا کنید.

پشتیبانی اینترنتی می توانید بخشی تحت عنوان پشتیبانی برخط در سایت قرار دهید تا به سوالات احتمالی کاربران درباره نحوه ثبت نام در سایت، چگونگی دريافت نوبت مشاوره و دیگر قسمت های سایت پاسخ دهند.

گواهی نامه ها و مجوزها بخشی را برای نمایش رزومه، سوابق و مدارک کارشناسان برای اطلاع و البته اعتماد کاربران در سایت قرار دهید.

لینک های مفید برای کمک بیشتر به کاربران لینک های مفید را در سایت قرار دهید.

راه های ارتباطی بخشی تحت عنوان تماس با ما، در سایت تعبیه شود.

اینها بخشی از خصوصياتی است كه يک سایت مشاوره خانواده باید داشته باشد و مطمئنا شما به عنوان سفارش دهنده ایده هایی برای کسب و کار خود دارید كه منحصر به شما و شرایط شماست. همه ایده های ارزشمند شما در تیم وبینه بهینه و در سایت اجرایی خواهد شد.

سایت مشاوره خانواده مثل سایت شرکتی يا هنری نیست كه قطع شدن آن آسیب جدی به بار نياورد. درست برعکسافراد در هر ساعت از شبانه روز امکان دارد نياز به مشاوره و کسب اطلاعات درباره مشکل خود داشته باشند و بخواهند سوالی مطرح کنند و يا در گروه ها و فروم ها با افراد دیگر صحبت و حتی درد دل کنند.

پس قطعی های گاه و بیگاه سایت حتی در شب می تواند باعث دلسردی کاربران از شما شود. پس در انتخاب تیم و شرکت طراح خود دقت لازم را داشته باشید تا در آینده از انتخاب خود پشیمان نشوید. برای سفارش و درخواست طراحی سایت  با ما تماس بگیرید.


انواع طراحی سایت مشاوره ای – همه آنها الفباوب انجام می گیرد

طراحی سایت مشاوره ازدواج

طراحی سایت مرکز مشاوره ازدواج اين روزها با توجه به گسترش روزافزون فضای کسب و کار در اینترنت، حائز اهمیت است. مراکز مشاوره ازدواج متنوعی وجود دارند كه می توانند با کمک طراحی سایت، افراد بیشتری را به کلینيک مشاوره ازدواج خود جذب کنند و از اين طریق به درآمد بیشتری دست پیدا کنند.

با توجه به افزایش مشکلات روحی و روانی، نياز به مراجعه نزد روانشناس و دريافت مشاوره ازدواج از او به طور چشمگیری افزایش يافته و افراد در جست و جوی مراکز مشاوره ازدواج حرفه ای و معتبر می باشند كه بتوانند مشاوره ازدواج های لازم را دريافت کنند پس در چنین حالتی طراحی سایت مشاوره ازدواج و يا طراحی سایت مرکز مشاوره ازدواج می تواند خیلی کاربردی و مفید باشد.

برای طراحی سایت مرکز مشاوره ازدواج باید با اصول طراحی اين نوع از سایت ها آشنایی داشته باشید و اين اصول را در زمان طراحی سایت به کار ببرید.

در اين مقاله قصد داریم تا اهمیت طراحی سایت مشاوره ازدواج و نکات و اصول طراحی سایت مرکز مشاوره ازدواج را به طور کامل شرح داده و نکات اصلی را ذکر کنیم.

طراحی سایت مشاوره ازدواج و اهمیت آن

مراکز مشاوره ازدواج، خدمات متنوعی را ارائه می دهند كه افراد در همه رنج های سنی می توانند از اين خدمات بهره مند شوند. از جمله مشاوره ازدواج هایی كه در اين مراکز ارائه می شود و لازم است كه در طراحی سایت و هم به آن توجه شود، می توان به مشاوره ازدواج، مشاوره ازدواج تحصیلی، مشاوره ازدواج کودک و نوجوان، مشاوره ازدواج خانواده، مشاوره ازدواج روان درمانی، مشاوره ازدواج شغلی و استخدام و خدمات مشاوره ازدواج ای دیگر اشاره کرد.

با توجه به اینكه مشاوره ازدواج در زمینه های متعددی لازم و ضروری است، افراد در جست و جوی مراکز مشاوره ازدواج حضوری و يا مشاوره ازدواج اینترنتی می باشند و در اینجاست كه طراحی سایت برای اين خدمات اهمیت می پیدا کند.

در زيادی از سایت های مشاوره ازدواج، مشاوره ازدواج به صورت اینترنتی صورت می گیرد و سپس افراد را به مشاوره ازدواج حضوری تشویق می کنند، پس طراحی سایت در اين زمینه می تواند خیلی مهم و اثرگذار باشد.

اگر طراحی سایت برای اين خدمات به درستی و اصولی انجام شود، می تواند خدمات مشاوره ازدواج اولیه را ارائه داده و در نتیجه تعداد افراد مراجعه کننده مراکز را افزایش دهد.

طراحی سایت مشاوره ازدواج و امکانات اساسی آن

برای طراحی سایت مشاوره ازدواج باید امکانات متنوعی را در نظر بگیرید كه به کار بردن اين امکانات، می تواند تعداد مشتريان سایت را به طور چشمگیری افزایش دهد. در ادامه بعضی از امکانات لازم را ذکر خواهیم کرد.

طراحی سایت مشاوره ازدواج و قسمت مشاوره ازدواج اینترنتی در آن

از مهم ترین امکاناتی كه در طراحی سایت مشاوره ازدواج باید به آن دقت شود، قسمت مشاوره ازدواج اینترنتی است در حقیقت مشاوره ازدواج اینترنتی در سایت مشاوره ازدواج می تواند خیلی مفید بوده و افراد زيادی را به سایت شما جذب کند.

در طراحی سایت مرکز مشاوره ازدواج باید هر قسمت مثل مشاوره ازدواج کودکان، خانواده و موارد دیگر به صورت جداگانه در نظر گرفته شود و برای هر بخش، پاسخگویی اینترنتی و متخصص در زمینه مشاوره ازدواج مشخص شود پس اگر اين خصوصیت در نظر گرفته شود، وقتی افراد به سایت شما مراجعه می کنند، می توانند از خدمات شما بهره مند شده و برای مراجعه حضوری درخواست نوبت کنند.

معرفی خدمات و کادر مرکز مشاوره ازدواج و رزومه آنان

در اين بخش، شما می توانید همه خدمات مرکز و پرسنل به همراه رزومه آن ها را به همراه توضیحات و تصاویر قرار دهید.

طراحی سایت مرکز مشاوره ازدواج و قرار دادن قابلیت نوبت دهی اینترنتی در آن

افراد زيادی به سایت های مشاوره ازدواج مراجعه می کنند تا بتوانند در کمترین زمان، نوبت مشاوره ازدواج را دريافت کنند، پس نوبت دهی بخشی است كه در طراحی سایت مرکز مشاوره ازدواج باید در نظر گرفته شود.

به طور کلی لازم است كه در طراحی سایت مشاوره ازدواج، به خاطر تقاضای بالایی كه وجود دارد، نوبت دهی به صورت دقیق و اینترنتی انجام شود زیرا اين امر به صرفه جویی در زمان و هزینه فرد مراجعه کننده کمک شايانی می کند.

قسمت مقالات در طراحی سایت مشاوره ای

يکی از قسمت های کاربردی كه در طراحی سایت مشاوره ازدواج باید بدان توجه شود، قسمت مقالات است. افراد زيادی، وقتی در جست و جوی مشاوره ازدواج در رابطه با موضوع های متنوع می باشند، ابتدا به جستجو در اینترنت می پردازند اگر در سایت شما، مقالات متنوعی در زمینه مشاوره ازدواج وجود داشته باشد، افراد با خدمات مشاوره ازدواج ای شما آشنا شده و در نتیجه می توانند از آن ها استفاده کنند.

به کار بردن مقالات به روز و جدید در سایت می تواند بر تعداد مشتری شما بيافزاید و احساس نياز به مشاوره ازدواج را در افراد متنوع بیدار کند در ضمن کاربران علاقه دارند تا بعضی از نکات و مواردی كه در جلسه مشاوره ازدواج مطرح می شود را بدانند تا در نهایت مشکل خود را بازگو و مشاوره ازدواج لازم را دريافت کنند. پس به کار بردن اين مقالات در سایت مشاوره ازدواج تواند اهمیت داشته باشد.

راه های برقراری تماس و آدرس

يکی از مهم ترین نکاتی كه در طراحی سایت باید مورد توجه واقع شود، ذکر آدرس و راه های تماسی است در واقع طراحی سایت مشاوره ازدواج باید طوری باشد كه فرد مراجعه کننده به آسانی بتواند به راه های تماس دسترسی داشته و در نتیجه، نسبت به دريافت نوبت اقدام کند.

راه های تماسی ذکر شده در سایت برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه مشاوره ازدواج هم به کار می رود و فرد می تواند سوالات و ابهامات خود را در اين زمینه از طریق راه های تماسی رفع کند.

در طراحی سایت مرکز مشاوره ازدواج، امکانات زيادی مثل معرفی کتاب و موزيک، ثبت نام در همایش ها و کلاس ها، پرداخت حق عضویت مشاوره ازدواج، فروشگاه اینترنتی محصولات مربوطه و …. را می توان استفاده کرد.


طراحی سایت مشاوره زوجین

روبرو شدن با مسائل متنوع زندگی فردی، خانوادگی، اجتماعی، شغلی و …. بیشتر چالش برانگیز و همراه با احساس سردرگمی، اضطراب و افسردگی است. همه ما به تجربه دريافته ایم كه به تنهایی نمی توانیم ساماندهی مسائل زندگی را پیش ببریم.

گاهی برای حل مشکل، از راهنمایی خانواده، دوستان و اطرافيان استفاده کنیم، اما دريافت راهنمایی تخصصی از مشاورینی که در این زمینه تحصیل کرده اند باعث کنترل بهتر و سریع تر مشکل با احتمال خطای کمتر می شود.

نکات فنی در طراحی سایت اینترنتی مشاوره زوجین

سرعت بارگذاری بالا
يکی از اموراتی كه ماندگاری کاربران در سایت مشاوره اینترنتی شما را در بردارد، کیفیت و سرعت سایت در بارگذاری ویدئوهای آموزشی و برقراری ارتباط صوتی و تصویری برای ارائه مشاوره است. به همين علت باید از هاست های قوی و پر سرعت استفاده شود، همينطور ویدئو های استفاده شده از نظر حجم باید مورد بررسی قرار بگیرند.

طراحی سایت مشاوره اینترنتی به صورت ریسپانسیو
طراحی سایت به صورت ریسپانسیو به اين معناست كه شما برای اجزای داخلی موجود در سایت اندازه های متفاوتی را در نظر می گیرید تا وقتی کاربر با هر صفحه نمایشی وارد سایت شد عناصر به کار رفته، متناسب با آن تغییر سایز دهند.

برای مثال طراحی ریسپانسیو در سایت مشاوره اینترنتی به اين معناست كه اگر کاربر با کمک گوشی موبایل وارد سایت شد عناصر داخلی از سایز بزرگ به کوچک تغییر پیدا کنند و يا حذف و مخفی شوند.

بهینه سازی سایت مشاوره زوجین و مشاوره
منظور از بهینه سازی سایت، اجرا اصول و استانداردهایی است كه باعث افزایش اعتبار سایت مشاوره اینترنتی شما خواهد شد و باعث بالا رفتن بازدید سایت و رزرو وقت مشاوره می شود. وقتی کاربر در موتورهای جستجو در جست و جوی سایت های مشاوره زوجین اینترنتی می شود، سایت های زيادی برای او نمایش پیدا خواهند کرد اما تعداد بازدید سایت هایی بالا خواهد بود كه در لینک های ابتدائی موتور جستجو قرار بگیرند.

فرض کنید فردی در زمینه زوج درمانی و مشاوره پیش از طلاق، به جستجو سایت مشاوره اینترنتی می پردازد. شما باید از کلمات کلیدی متناسب در اين زمینه کمک بگیرید تا کاربر بتواند سایت را در صفحه اول گوگل مشاهده کند. کلمات کلیدی مشاوره پیش از طلاق، مشاوره طلاق در تهران و… می تواند از کلمات کلیدی متناسب در اين زمینه باشد.

پس باید تمام تلاش خود را بکنید تا در به کارگیری اصول سئو عملکرد خوبی داشته باشید چون اگر در طراحی سایت تخصصی از استاندارد های بهینه سازی به خوبی استفاده نکنید، در معرض دید کاربران اینترنتی قرار نخواهید گرفت.

پشتیبانی سایت مشاوره اینترنتی
با توجه به افزایش استفاده از اینترنت توسط کاربران مجازی و رونق کسب و کارهای اینترنتی، افرادی كه با طراحی سایت مشاوره اینترنتی قصد درآمدزایی دارند نياز به يک پشتیبان حرفه ای پیدا می کنند.

از وظایف مهم مدیریت سایت می توان به تهیه نسخه پشتیبان اشاره کرد تا در مواقع ایجاد مشکل اطلاعات ضروری خود را از دست ندهید. همينطور برای تولید محتوای سئو شده می توانید از کمک تیم متخصص الفباوب کمک بگیرید.


طراحی سایت مشاوره ای تحصیلی

سایت مشاوره، برنامه ریزی و هدایت تحصیلی مهندس رجبی با هدف بهبود تجربه رابطه کاربری و به روز رسانی قالب گرافيکی سایت، توسط تیم طراحی و بهینه سازی راحیل قزوین طراحی و اجرا شد.

اصول سئو برای دريافت هر چه بیشتر ترافيک ارگانيک کاربران در طراحی اين سایت رعایت شده است. معرفی خدمات، قسمت کلاس ها، فرم های متنوع برای تماس با شرکت، مشاوره انتخاب رشته در کنار قسمت های مقالات، تماس و ارتباط با ما از اجزای تشکیل دهنده اين سایت می باشند.

خصوصیت و امکانات قالب های طراحی سایت مشاوره تحصیلی

خصوصياتی كه در ادامه به آن ها اشاره ميکنیم در تمام قالب های استفاده شده در طراحی سایت شرکت الفباوب به صورت مشترک وجود دارند.

  • کاملا ریسپانسیو
  • پنل تنظیمات برپایه سفارشی سازی وردپرس
  • صفحه ساز ویژوال کامپوزر
  •  +100 المان صفحه ساز
  • سازگاری با روولوشن اسلایدر
  • کاملا سازگار با ووکامرس
  • قابلیت چند زبانه شدن سایت
  • رنگ های نامحدود
  • سفارشی سازی سربرگ موبایل
  • سفارشی سازی پیشرفته فوتر
  • فونت آيکون های خیلی جذاب
  • چند صفحه از پیش ساخته شده
  • سئو و بهینه شده
  • شامل فرم تماس 7
  • صفحه سفارشی سازی سربرگ
  • گزینه های تک صفحه ای و چند صفحه ای
  • پس زمینه ویدئویی در طراحی سایت مشاوره ای
  • طرح بندی جعبه ای و تمام عرض
  • طرح بندی پیشرفته نمونه کارها / گالری
  • پوسته های پیشرفته وبلاگ
  • پوسته پیشرفته فروشگاه
  • چند نوع پست سفارشی
  • سایدبار های پیشرفته
  • ادغام با رسانه های اجتماعی
  • ادغام با میل چمپ
  • ادغام با توییتر
  • سازگاری با همه مرورگر ها
  • به روز رسانی دائمی

هزینه طراحی سایت مشاوره تحصیلی

قطعا هر فرد، شرکت و ساوقتی قصد ساخت يک سایت مشاوره اینترنتی را دارد يکی از سوالات و ابهامات مهم در اين زمینه برای او قیمت و تعرفه های مربوط به طراحی سایت است.

به طور کلی بيان هزینه دقیق در فرایند طراحی سایت با توجه به ایده ها و امکاناتی كه کارفرمای محترم در نظر دارد متفاوت است. اما برای دريافت اطلاعات بهتر در اين زمینه شما می توانید برای اطلاع از تعرفه های طراحی سایت از طریق شماره تماسهای موجود در بالا و پایین صفحه می توانید با کارشناسان شرکت الفباوب در ارتباط باشید.


طراحی سایت مشاوره کنکور

با توجه به آن كه هم اکنون افراد برای کسب اطلاع درباره هر موضوعی ابتدا درباره آن در فضای اینترنت جست و جو می کنند، بهترین فرصت برای انواع کسب و کارها به وجود می آید تا محصولات و خدمات خود را به کاربران معرفی کنند.

از سوی دیگر کاربران هم با صرفه جویی در زمان و هزینه خود ترغیب می شوند از خدمات شما استفاده کنند. شما هم به اين قابلیت دست می پیدا کنید تا کاربرین هدف را بدون هیچ محدودیت مکان و زمان جذب کرده و آن ها را تبدیل به مخاطبان خود کنید. پس طراحی سایت مشاوره کنکور می تواند گزینه مناسبی برای حضور شما در فضای مجازی و دستيابی به کاربرین هدف باشد.

امکانات طراحی سایت مشاوره کنکور چیست؟

معرفی مشاورین

حتما صفحه ای را به معرفی کسب و کار خود و مشاورین اختصاص دهید. اهداف، مزايا و انواع خدمات خود را به کاربران معرفی کنید. می توانید لیستی از مشاورین خود به همراه رزومه و تجربات آن ها با کاربران را به اشتراک بگذارید. هم چنین برای معرفی بیشتر می توانید تجربيات موفق و نظرات کاربران پیشین خود را در سایت در اختيار کاربران قرار دهید.

دسته بندی خدمات مشاوره

در طراحی سایت مشاوره کنکور انواع خدمات خود را در منوی سایت دسته بندی کرده و به کاربران ارائه دهید. برای نمونه مشاوره انتخاب رشته، برنامه ریزی کنکور، تخمین رتبه، اطلاع رسانی ثبت نام انواع آزمون ها و…

معرفی انواع خدمات مشاوره

در طراحی سایت مشاوره کنکور، حتما به هر يک از خدمات خود يک صفحه جداگانه اختصاص داده و انواع اطلاعات لازم را درباره نحوه ارائه خدمات با کاربران به اشتراک بگذارید. استفاده از انواع محتوای متنی، تصویری و ویدئویی در اين قسمت برای جذب هر چه بیشتر کاربر توصیه می شود.

فروش اینترنتی بسته های مشاوره

در صورت تهیه پکیج های برنامه ریزی و مشاوره می توانید در ابتدا بخشی از آن ها را به صورت رایگان در اختيار کاربر قرار داده تا آشنایی بیشتری پیدا کنند. سپس در ادامه می توانید بسته مشاوره خود را اینترنتی به فروش برسانید. در اين قسمت انواع امکانات متنوع مثل ساخت درگاه پرداخت، صدور فاکتور، پیگیری وضعیت سفارش و… را می توان اجرا کرد.

رزرو اینترنتی مشاوره

مشاوره می تواند به صورت حضوری، تلفنی يا اینترنتی انجام شود. کاربران می توانند نوبت مشاوره خود را به صورت اینترنتی در سایت ثبت کرده تا در اسرع وقت با آن ها ارتباط برقرار شود. در طراحی سایت مشاوره کنکور حتما انواع راه های ارتباطی مثل شماره تماس، آدرس، نقشه گوگل مپ، لینک انواع شبكه های اجتماعی و … را در دسترس کاربر بگذارید.

تخمین رتبه

يکی از امکانات مهم در طراحی سایت مشاوره کنکور قابلیت تخمین رتبه بر اساس تعداد پاسخ صحیح و غلط و درصد دروس متنوع است. هم چنین ساخت چنین بخشی می تواند کاربرین زيادی را به سمت سایت جذب کرده و بازدید از سایت را افزایش دهد.

ارائه پیشنهادهای ویژه

يا ایجاد صفحه پیشنهادهای ویژه در طراحی سایت مشاوره کنکور، انواع تخفیف ها را با کاربران به اشتراک بگذارید. هم چنین می توانید تبلیغات و جزوه های دیگر کسب و کارهای مرتبط را در سایت خود قرار دهید و به درآمدی مطلوب از اين طریق دست پیدا کنید.

طراحی صفحه همکاری با ما

با ایجاد صفحه همکاری با ما و طراحی فرم مخصوص همکاری، اطلاعات لازم را افرادی كه به عنوان مشاور تمایل به همکاری با شما دارند دريافت کرده و رزومه آن ها را بررسی کنید.

طراحی سایت مشاوره کنکور با الفباوب

شرکت الفباوب در عرصه دیجیتال مارکتینگ مشغول فعالیت بوده و آماده به اشتراک گذاری تجربيات با شما عزیزان در زمینه طراحی سایت مشاوره کنکور و انواع خدمات مرتبط مثل پشتیبانی سایت، سئو سایت، تهیه هاست و دامنه و… است.


طراحی سایت مشاوره اعتياد

هم اکنون کمپ های فراوانی برای ترک اعتياد وجود دارند و زيادی از بیماران معتاد به اين کمپ ها مراجعه کرده و پس از سپردن چند روز و يا چند ماه، سلامت خود را به دست آورده و به خانه برمیگردند.

کمپ ترک اعتياد نيازمند طراحی سایت برای عرضه خدمات و امکانات و توضیحات درباره فعالیت های خود است.کاربران اين سایت ها بیشتر بیماران معتناد و خانواده هایشان می باشند و در طراحی سایت مشاوره اعتياد باید روحيات اين افراد را در نظر گرفت و از رنگ های ضد افسردگی و تصاویر و مطالب روحیه قسمت و امیدوار کننده استفاده کرد.

طراحی سایت تخصصی کمپ ترک اعتياد

شرکت طراحی سایت نونگار پردازش با سابقه بی نظیری كه در زمینه طراحی سایت دارد به شما اين قابلیت را می دهد تا پروژه طراحی سایت خود را در کمترین زمان و با کمترین هزینه دريافت کنید.

مشاوره های رایگان پیش از ثبت نام در کمپ به معتادان و خانواده هایشان در تصمیم گیری کمک می کند. ارائه تصاویر از داخل کمپ و فعالیت های مثبت و جشن های برگزار شده در مرکز به کاربران حس اطمینان به مرکز شما را می دهد.

بعضی از امکانات و خصوصيات مهم در طراحی سایت مشاوره اعتياد عبارتند از:

  • قسمت صفحه اصلی شامل منو، تصاویر مرتبط با مرکز، معرفی مرکز، نشانی و… در طراحی سایت مشاوره اعتياد
    • قسمت خدمات درمانی در طراحی سایت مشاوره اعتياد
    • قسمت ارائه توضیحات درباره ترک اعتياد مواد در طراحی سایت مشاوره اعتياد
    • قسمت پرسش و پاسخ بین کاربران و پشتیبانی مرکز در طراحی سایت مشاوره ای اعتياد
    • قسمت سوالات متداول
    • قسمت مقالات مرتبط با ترک اعتياد
    • قسمت تماس با ما در طراحی سایت مشاوره اعتياد
    • قسمت نمایش تصاویر و فیلم ها از داخل کمپ در طراحی سایت مشاوره اعتياد
    • قسمت نمایش آدرس، شماره تماس و دیگر اطلاعات در طراحی سایت مشاوره ای اعتياد

طراحی سایت مشاوره روانشناسی

شاید تا دو دهه پیش صحبت از روانشناسی و شنیدن واژه روانشناسی چندان مطلوب عام نبود و زمان شنیدن آن همگی تنها يک چیز را تداعی می کردند، پزشکی كه مسئول درمان افرادی است كه مشکل روانی دارند.

اما با گسترش فرهنگ موفقیت و شنیدن اصلاحاتی مثل روانشناسی موفقیت، روانشناسی پول، چگونه موفق شویم و… در ميان هزاران کتاب متنوع كه احتمالا شما هم آن ها را در ميان نام های افرادی مثل برايان تریسی شنیده باشید.

دیگر روانشناسی آن موضوعات پیچیده دانشگاهی در قالب نظریه های فروید نبود. از اين رو در طی اين سال ها موارد و يافته های روانشناسی خیلی جذاب و موثر به نظر می رسد و افراد زيادی از جامعه را درگیر خود کرده است.

هم اکنون عباراتی نظیر تفکر مثبت، شکر گذاری، تفکر ثروتمند و.. خیلی در ميان افراد جامعه فراگیر شده است و کتاب های زيادی وجود دارد كه مفاهیم پیچیده و دانشگاهی روانشناسی را به زبان کاملا ساده بازگو می کنند.

همينطور مفاهیم تخصصی روانشناسی نظیر روانشناسی کودکان، روانشناسی بالینی، روانشناسی شخصیت و… هم هم اکنون خیلی فراگیر و کاربردی شده اند. از اين رو با توجه به محبوبیت اين موارد، کتاب های بی شماری در زمینه های متنوع روانشناسی نگارش شده است.

طراحی حرفه ای سایت روانشناسی

اما با پیدایش اینترنت و فراگیر شدن آن، خیلی از افراد در جست و جوی ارائه اين محتواهای جذاب و کاربردی در زمینه فضای مجازی روی می آورند و اقدام به ایجاد يک وی سایت روانشناسی می کنند. البته کارکرد و کاربرد اصلی يک سایت روانشناسی برای روانشناسان است.

افراد متخصصی كه در تلاش اند تا دانسته های خود را از طریق سایت با افراد به اشتراک بگذارند و از اين فضا بتوانند مشاوره های متنوع روانشناسی را به افراد علاقه مند و نيازمند ارائه کنند.

اما جدا از هدف و کارکرد های گوناگونی كه طراحی سایت روانشناسی می تواند داشته باشد، برای طراحی سایت مشاوره روانشناسی باید چه مواردی را در نظر گرفت؟

يک سایت روانشناسی چگونه سایتی است و چه خصوصياتی دارد؟

به طور کل طراحی سایت مشاوره روانشناسی می تواند در دو زمینه اصلی قرار بگیرد: آموزش اینترنتی و مشاوره اینترنتی. پس همه مواردی كه در زمینه آموزش و مشاوره قرار دارد و در چارچوب روانشناسی است، در طراحی سایت مشاوره ای روانشناسی مورد توجه قرار می گیرد.

در حالت کلی يک سایت روانشناسی باید دارای خصوصیت ها و موارد مشخصی باشد كه شامل موارد زیر می شود:

  • طراحی سایت ظاهری زیبا وجذاب برای جذب کاربران و نمایش حرفه ای بودن سایت
  • قابلیت معرفی کامل سایت و همه خدمات آموزش و يا مشاوره ای كه از طریق آن ارائه می شود
  • قابلیت عضو گیری از علاقه مندان و مدیریت محتواهای ارائه شده به آن ها بر اساس علایق آن ها
  • قابلیت نمایش محتواهای سایت در قالب دسته بندی های متنوعی نظیر روانشناسی کودک و نوجوان، روانشناسی عمومی و بالینی، روانشناسی خانواده، روانشناسی شخصیت و…
  • قابلیت ارائه محتواهای آموزشی در قالب فرمت های گوناگون نظیر انواع پادکست ها يا فیلم های آموزشی
  • قابلیت مشاوره های اینترنتی با طراحی سایت مشاوره ای
  • قابلیت خدمات خاص مشاوره ای و آموزشی به کاربران ویژه
  • قابلیت پرداخت های الکترونيکی از طریق درگاه های پرداخت
  • قابلیت درج نظرات کاربران در رابطه با مقالات آموزشی سایت
  • قابلیت انواع آزمون های روانشناسی به صورت اینترنتی
  • قابلیت گفتگو ميان اعضای سایت در قالب گروه ها و فروم های اینترنتی
  • قابلیت معرفی و نقد و بررسی انواع کتاب های روانشناسی
  • قابلیت پاسخ به پرسش های غالب کاربران در قالب پرسش های متداول
  • قابلیت پشتیبانی از کاربران در طراحی سایت مشاوره ای
  • و…

پس با کمک يک سایت روانشناسی، شما می توانید همه محتويات آموزشی و خدمات مشاوره ای خود را از طریق فضای مجازی و سایت به علاقه مندان و نيازمندان ارائه کنید.

خصوصيات فنی يک سایت روانشناسی

اما يک سایت روانشناسی جدا از همه موارد و کارکرد هایی كه می تواند داشته باشد كه در قسمت قبل به موارد مهم آن اشاره شد، سایت شما برای موفقیت در فضای مجازی باید دارای دسته دیگری از خصوصیت ها باشد.

مواردی كه بیشتر فنی و تخصصی می باشند و در ظاهر در سایت و توسط کاربران قابل مشاهده نیستند اما در کارکرد و عملکرد سایت نقشی اساسی دارند. اولین و مهم ترین اين موارد سئو و بهینه سازی سایت است. سایت شما باید برای موتور های جستجویی نظیر گوگل به صورت بهینه ای طرا حی شود.

اين کار باعث می شود تا علاقه مندان به مطالب روانشناسی، اگر در گوگل محتواهای روانشناسی موجود در سایت را جستجو کنند، سایت شما در نتایج جستجو و بالاتر از سایت های مشابه نشان داده شود. اين کار باعث افزایش شهرت و بازدید از سایت شما می شود. مورد مهم دیگر طراحی ریسپانسیو يا واکنش گرای سایت است.

رعایت اصول طراحی

با رعایت اين اصل طراحی، کابران می توانند از طریق دستگاه های متنوع با اندازه های صفحه گوناگون نظیر موبایل و تبلت به سایت شما متصل شوند و محتوای سایت را در اندازه صحیح و متناسب با اندازه صفحه نمایش دستگاه مشاهده کنند. مورد دیگر سرعت و دسترس پذیری سایت است.

سایت شما باید در بیشتر ساعات شبانه روز توسط همه کاربران اینترنتی قابل دسترسی و مشاهده باشد. همينطور کاربران سایت زمان مشاهده يک صفحه و جابجای بین صفحات متنوع سایت نباید با کندی و يا قطعی اتصال روبرو شوند.

پس برای طراحی يک سایت روانشناسی اصولی و موفق در فضای مجازی، شما باید موارد و ملزومات متنوعی را در طراحی سایت در نظر بگیرید. با توجه به فنی بودن و تخصصی بودن اين موارد، پیشنهاد می شود از يک طراح ماهر و باتجربه در برای طراحی سایت ياری بگیرید تا بتواند با تکیه بر دانش تخصصی و تجربه خود يک سایت روانشناسی کامل و اصولی را طراحی کنند. برای طراحی سایت مشاوره روانشناسی با کارشناسان الفباوب در ارتباط باشید

طراحی وب سایت اختصاصی تخصص ماست!


طراحی سایت مشاوره ای وکالت

استفاده از روش های قدیمی و حضوری برای عرضه خدمات حقوقی دیگر چاره کار نیست. چون هم اکنون افراد ترجیح می دهند کارهای خود را به صورت اینترنتی پیش ببرند. متاسفانه از وکلای زيادی از مزايای ها و امکاناتی كه طراحی سایت می تواند برای آن ها ایجاد کند بی خبر هستند.

يکی از مزايای طراحی سایت مشاوره وکالت، داشتن صفحه معرفی و گذاشتن رزومه و برنامه کاری و آدرس است كه می تواند به کاربران و موکلان کمک کند تا انتخابی موثرتر داشته باشند. دومین مزايای طراحی سایت حقوقی قسمت پرسش و پاسخ های متداول حقوقی است كه به کاربرین کمک می کند.

از امکانات دیگر طراحی سایت حرفه ای برای وکیلان،ساخت پنل مخصوص موکلان است تا به صورت اینترنتی روند پرونده خود را پیش ببرند و در صورت نياز مدارک خود را آپلود کنند. خصوصيات دیگری هم می توان برای طراحی سایت وکلا در نظر گرفت كه می تواند به رشد کسب و کار کمک کند.

طراحی سایت مشاوره ای وکلا به مشاورین حقوقی اين قابلیت را می دهد تا با حضور در دنيای مجازی فعالیت خود را به صورت گسترده تر پیش ببرند.

هم اکنون در جامعه ای زندگی می کنیم، كه با انواع ناهنجاری اجتماعی و افزایش جرم در سراسر کشور رو به رو هستیم كه به دلایل زیادی، تعداد اين دسته افراد افزایش می یابد. علت آن هر چه كه باشد آن ها مرتکب جرم شده اند و هر مجرمی باید مورد محاکمه قرار گیرد.

اما در اين بین امکان دارد افرادی باشند كه بدون هیچ علتی و يا با تشخیص اشتباه وارد زندان شده اند. به همين منظور آن ها به يک وکیل و يا مشاوره حقوقی حرفه ای نياز دارند تا با کمک تجربيات آن ها بتوانند از حق خویش دفاع کنند و با استناد به شواهد و مدارک لازم در زمینه جرم مرتکب شده حق به حقدار رسیده و به آغوش گرم خانواده خویش برگردند.

به همين برای برای جلوگیری از ورود افراد بی گناه به زندان ها طراحی سایت مشاوره وکلا می تواند به وکلای دادگستری و مشاورین حقوقی کمک کند تا با سایتی كه برای خود تهیه و تنظیم می کنند خدمات شايانی را به اقشار متنوع مردم ارائه دهند.

طراحی سایت مشاوره ای وکلا و بازاريابی نوین

هم اکنون سیستم بازاريابی به خصوص برای وکلا و مشاورین حقوقی به لطف پیشرفت های محسوس تکنولوژی و صنعت، تفاوت های زيادی کرده است. طوری كه می توان به آسانی با کمک اینترنت و با طراحی سایت وکالت به آسانی برای دفتر کار خود، سایتی را طراحی کنید تا با کمک آن خدمات خود را در بستر اینترنت به مراجعه کنندگان ارائه دهید. پس شکل بازاريابی تغییر کرده و باید با توجه به آن شما هم تغییر کنید.

به اين صورت كه شما می توانید با طراحی سایت مشاوره وکالت و با کمک يک سایت اختصاصی در هر زمان و مکانی مراجعه کنندگان زيادی را به سمت خود جلب کنید تا آن ها را از خدماتی كه ارائه می دهید بهره مند کنید.

البته باید توجه داشت كه طراحی سایت اختصاصی، مناسب کسب و کار های بزرگ و برند است چون اجرا اين سایت ها کاملا از پایه انجام شده و هر جزء متناسب با سلیقه مخاطب، در جایگاه مناسب قرار می گیرد.

علل سفارش طراحی سایت مشاوره وکلا

هم اکنون وکلا و مشاورین حقوقی می توانند برای دفاتر وکالت خویش سایتی را ساخت کرده تا علاوه بر پذیرش حضوری افراد متنوع در دفترشان بتوانند با بهره مندی از امکاناتی كه طراحی سایت مشاوره در اختيار آن ها قرار می دهد روز به روز به تعداد مراجعه کنندگان خود افزوده و از اين طریق مخاطب های بیشتری جذب کنند.

پس عوامل مستند و قوی زيادی وجود دارد كه هر يک از مشاورین حقوقی به فکر طراحی سایت مشاوره دفتر حقوقی برای خود بیفتند. از جمله اين علل می توان به موارد زیر اشاره کرد:

بازاريابی، معرفی و برند سازی

با طراحی سایت مشاوره وکالت شما می توانید به عنوان يک وکیل پایه يک دادگستری يا مشاور حقوقی، رزومه خود را در سایت مربوطه قرار دهید تا هر مراجعه کننده ای كه به سایت شخصی شما وارد می شود با مطالعه رزومه، شناخت بیشتری نسبت به شما کسب کند و نام و نام خانوادگی شما را به عنوان يک وکیل به خاطر داشته باشد. در واقع با قرار دادن رزومه خود افراد بیشتری می توانند به شما اطمینان کنند و روز به روز شناخته تر از قبل خواهید شد.

سهولت در روند پذیرش مراجعه کنندگان

با طراحی سایت مشاوره وکلا يا طراحی سایت مشاوره ای حقوقی شما می توانید روند پذیرش مراجعه کنندگان به خود را با سرعت و سهولت بیشتری انجام دهید تا به آسانی با شما موضوعات خویش را در ميان بگذارند و شما برای حل مشکلات راهکار مناسبی ارائه دهید.

مشاوره حقوقی در خصوص پرونده های متنوع به صورت اینترنتی

شما با طراحی سایت مشاوره ای حقوقی می توانید به صورت اینترنتی به ارباب رجوع های خویش مشاوره دهید و به همه سوالات و ابهامات در ذهن آن ها پاسخ داده تا آن ها را از مشاوره های خود بهره مند سازید.

به اين صورت كه اشخاصی كه در بستر اینترنت در جست و جوی يک وکیل خوب و درجه يک می باشند سایت را دیده و به آسانی با شما ارتباط برقرار کنند. همينطور از مزايای مشاوره اینترنتی می توان به صرفه جویی در زمان و هزینه شما و مخاطب اشاره کرد.

موضوعات مقاله

امتیاز :
No Responses/5
اولین دیدگاه را شما بنویسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *