طراحی سایت پزشکی

24
آبان
1400

طراحی سایت پزشکی گسترش محبوبیت و استفاده از اینترنت موجب شده تا برای هر کسب و کار و برند یا شغلی، ایجاد یک راه ارتباطی در این بستر به امری غیر قابل اجتناب بدل شود. طراحی سایت پزشکان یا طراحی سایت پزشکی هم از این قاعده مستثنا نیست.

پیشرفت اینترنت، باعث شده همه ما بسیاری از کارهای خود را از این طریق انجام دهیم تا در صرف زمان و هزینه صرفه جویی کنیم و برای انجام بسیاری از کارها مجبور نباشیم که از خانه بیرون بزنیم، در ترافیک بمانیم و از کارهای دیگرمان عقب بمانیم.

انواع طراحی سایت پزشکی توسط الفباوب طراحی می شوند، کافی است با ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنیم! مشاورین ما با صبر و حوصله به تمامی سوالات شما پاسخ خواهند داد.

فضای اینترنت بستری را آماده کرده که هر کسب و کار و برند، شرکت و کارخانه جات و حتی همه اشخاص حقیقی و حقوقی فعالیت خود را به مشتریان بازار هدف معرفی کنند.

دیگر مهم نیست که شما در چه زمینه هایی فعالیت دارید ، چون برای هر زمینه فعالیتی، باید صدا و شعار خود را به مردم نشان دهید. بازاریابی همه کسب و کارها همه را به  سوی برندینگ و بازاریابی دیجیتال سوق داده است.

الفباوب یک شرکت فوق العاده قدرتمند در زمینه طراحی انواع وب سایت و اپلیکیشن مطابق سلیقه و حرفه شماست، این مجموعه دارای پشتیبانی قوی بوده که با حوصله به همه سوالات شما پاسخ می دهند.

الفبا وب از کادر حرفه ای برای ارتقای کسب و کار شما تشکیل شده و در تلاش است با ارائه خدمات درجه یک، همچنان در صدر بهترین ها باقی بماند!

برای اطلاع از هزینه های طراحی و اجرای اپلیکیشن و سایت از طریق راه های ارتباطی ذکر شده با ما تماس بگیرید!

طراحی سایت پزشکی

این روزها دیگر فرقی نمی کند که شما مدیرعامل یک شرکت بازرگانی یا کارخانه تولیدی باشید یا یک پزشک یا حتی مدرس کنکور! برای تبلیغ توانایی ها و مزایا باید در زمینه بازاریابی دیجیتال و به خصوص بازاریابی محتوا تمرکز و وقت و هزینه کنار بگذارید.

اما یک پزشک چگونه در زمینه بازاریابی دیجیتال فعالیت مفیدی داشته باشد؟ چگونه خود را معرفی و باعث رونق کسب و کار و درآمد خود بشود؟ متخصصان زمینه برندینگ و بازاریابی دیجیتال در این باره حرف زیادی برای گفتن دارند! طراحی سایت کاربردی با قابلیت های جدید و به روز!

طراحی سایت شرکتی می تواند شمارا صد قدم به اهداف نزدیک تر کند!

طراحی سایت دندانپزشکی

طراحی سایت پزشکی دندانپزشکی اهمیت زیادی دارد، زیرا شما می توانید با طراحی سایت دندانپزشکی مشتریان بیشتری را برای کلینیک مورد نظر جذب کرده و آن ها را برای استفاده از خدمات خود تشویق کنید.

در طراحی سایت پزشکی دندانپزشکی باید بخش های متنوع سایت دندانپزشکی مشخص و جدا از هم باشد. این قسمت ها شامل خدماتی هستند که در کلینیک دندانپزشکی ارائه می شود، مثل جراحی فک و دهان، ترمیمی و زیبایی، دندانپزشکی کودکان و …

پس باید در طراحی سایت دندانپزشکی همه خدماتی که در کلینیک دندانپزشکی ارائه می شود کاملا وجود داشته و اطلاعات مناسبی در این زمینه در اختیار مخاطب قرار بگیرد.

خدمات و قابلیت های طراحی سایت دندانپزشکی

  • طراحی سایت دندانپزشکی باید به شکلی حرفه ای پیاده سازی و راه اندازی شود و کار با آن باید برای مشتریان و مراجعان سایت ساده باشد و بازدید کنندگان به آسانی بتوانند به بخش های مورد نظر خود دسترسی پیدا کنند.
  • طراحی رزومه برای ارایه سوابق علمی و تجربی، مدارک تحصیلی و سرتیفکت های دندان پزشک و یا تیم دندانپزشکان.
  • طراحی تعرفه که لیستی از هزینه های هر درمان یا خدماتی که روی دندان ها و لثه ها انجام می شود. مثل ارتودنسی، جراحی های لثه، کشیدن دندان عقل و … درج می شود.
  • صفحه تماس با ما برای درج آدرس کلینیک و یا مطب و شماره های تماس و فرم اینترنتی ارتباط با ما با طراحی سایت پزشکی
  • این قسمت می تواند با پیش پرداخت های اینترنتی هم همراه باشد البته نه انقدر که در طراحی سایت های فروشگاهی و خدماتی دیده می شود اما تعرفه های ارائه شده در این قسمت به مشتریان کمک می کند تا بودجه و نوع خدمات خود را از قبل مشخص کنند.

طراحی سایت جراحی زیبایی

طراحی سایت جراح زیبایی یکی از نیازهای جامعه به شمار می آید چون مردم علاقه مند به عمل های زیبایی شده اند و می ­توانند با کمک سایت کلینیک زیبایی و عمل های زیبایی نیازهای خود را رفع کنند.

یکی از بهترین راه ها برای پزشکان جراح زیبایی برای رسیدن به این هدف مهم، استفاده از قابلیت های فراوان موجود در طراحی سایت عمل زیبایی است. پزشکان از طریق راه اندازی سایت عمل های زیبایی، کسب و کار خود را توسعه داده در بین افراد مورداعتماد تر می گردند.

قابلیت های و مواردی که لازم است در طراحی سایت زیبایی مورد توجه قرار گیرند:

برای طراحی هر سایتی نیاز به رعایت نکات و مواردی داریم که در بخش مربوط به خود توضیح داده شده است. اما در لیست زیر به ویژگی هایی که با توجه به آن ها طراحی سایت پزشکی زیبایی به خوبی صورت می گیرد، اشاره می کنیم.

  • لیستی از بیمارستان ها و کلینیک هایی که پزشک در آن ها عمل جراحی انجام می دهد و بیمه های طرف قرار داد
  • توضیحاتی در مورد انواع جراحی های زیبایی، مثل چگونگی انجام هر عمل، بهترین زمان اقدام برای جراحی، عوارض، طول درمان، مراقبت های پس از عمل و ….
  • بخش پاسخ دهی به سوالات متداول
  • درج تصاویر واقعی از عمل های زیبایی و در واقع نمونه کارهای پزشک
  • قرار گرفتن بخشی در سایت با محتوای تحصیلات، مدارک، محل تحصیل و سوابق درخشان پزشک جراح
  • بخش پاسخگویی به سوالات
  • قابلیت تعیین وقت قبلی از طریق سایت و بدون نیاز به تماس تلفنی
  • آدرس و شماره های تماس مطب
  • پیشنهادات راه حل های جراحی برای افرادی با مشکلات گوناگون

طراحی سایت جراحی زیبایی فقط وقتی برای پزشک مفید واقع می شود که دیده شود!  پس حتما سایت شما باید در نتایج موتورهای جستجو رتبه خوبی بگیرد و در گزینه های ابتدایی یا دست کم صفحات اول و دوم نتایج جستجو قرار گیرد. پس در طراحی سایت جراحی زیبایی از یک سئو کار کمک بگیرید تا رتبه مناسبی در نتایج جستجوی گوگل به دست آورید.

طراحی سایت بیمارستان

طراحی سایت بیمارستانی و پرتال بیمارستانی به تشکیل پرونده های الکترونیکی مراجعین، سیستم نوبت دهی اینترنتی، انجام امور اداری، مالی و حسابداری و خدمات گسترده دیگر کمک می کند.

با سایت بیمارستان خیلی از خدمات به صورت اینترنتی انجام می شود، از پذیرش بیمار تا وقت دادن برای ویزیت و عمل جراحی، سونوگرافی و …

طراحی سایت بیمارستان ها و مراکز درمانی و کلینیک ها

طراحی سایت بیمارستان، عامل مهمی برای مدیریت و کنترل بیمارستان ها به حساب می آید. بیمارستان ها به دلایلی مثل:

  • داشتن کارکنان زیاد و متعدد
  • مراجعه کنندگان زیاد
  • سرویس ها و خدمات گوناگون
  • حجم زیاد فعالیت های کاری
  • احتیاج به برنامه ریزی قوی و خیلی دقیق
  • وجود جایگاه های متنوع شغلی در طراحی سایت پزشکی
  • گستردگی و بزرگ بودن فضایی و مکانی
  • مرتبط بودن بازندگی و حیات انسان ها

احتیاج به طراحی سایت بیمارستانی دارند و ارائه سرویس و خدمات به صورت اینترنتی بهترین ابزارهای تسهیل مدیریت آن ها است.

بزرگترین دلایل علاقه مندان طراحی سایت بیمارستان ها، معرفی و شناخت هرچه بهتر و دقیق تر آن مجموعه به کاربران آن به شکل اینترنتی و اینترنتی سازی فرآیندهاست. به این دلایل در طراحی این سایت ها باید با تجزیه و تحلیل همه فعالیت ها، به بهینه ترین شکل و مدل در پیاده سازی و طراحی سایت بیمارستان ها برسیم.

خصوصیات طراحی سایت پزشکی بیمارستانی

از مهمترین خصوصیات ها و مزایای پیشرفته طراحی سایت بیمارستان ها مشخص کردن پنل کاربری مخصوص مدیران بیمارستان، کارکنان و کادر پزشکی، پزشکان متخصص، مشاورین، بیماران و… تفکیک شده است.

پیاده سازی قابلیت های ذکر شده برای همه بیمارستان، کلینیک و مراکز درمانی و دارویی مهم و ضروری بوده و باعث تسهیل مدیریت و کنترل پرتال های بیمارستان، کلینیک و سازمان های درمانی بزرگ و مراکز آزمایشگاهی متنوع می شود.

ایجاد قسمت پذیرش بیماران از بخش های ضروری در طراحی سایت پزشکی بیمارستان، درمانگاه و مراکز درمانی است. طراحی سایت یک بیمارستان از صفحاتی زیر ایجاد و طراحی می شود.

  • نوبت دهی بیماران سرپایی و بستری
  • راهنمایی و هدایت بیمار برای یافتن کوتاهترین مسیر درمان
  • لیست بیمه های طرف قرارداد
  • پذیرش اینترنتی و تلفنی بیماران
  • برنامه ریزی و زمان بندی حضور پزشکان
  • ارائه پاسخ آزمایش بیماران به صورت اینترنتی

معمولا از مهمترین سؤالات بیماران این بوده که بیمارستان و مرکز درمانی موردنظرشان کدام یک از بیمه های کشور را تحت پوشش خود دارد و از آن حمایت می کند. پس بهتر است این مورد در زمان طراحی سایت به طور دقیق مشخص شود.

قسمت لیست پزشکان شامل اطلاعات دقیقی از پزشکان در زمینه های تخصصی آن ها در بیمارستان مثل جراحی مغز و اعصاب، قلب و عروق، تصویربرداری و آزمایشگاه و همینطور اطلاعاتی از پزشکان اورژانس و … طراحی می شود.

طراحی سایت حرفه ای بدون سئو ممکن نیست و می توان حتی قسمت هایی مثل آخرین اخبار و اطلاعیه های بیمارستان، ایجاد گالری تصاویر و منوی لینک های مفید در طراحی سایت بیمارستان ها هم در نظر گرفت.

از آیتم های ضروری بخش هایی مثل تماس با ما، درباره ما، اطلاعات تماس، نشانی مرکز، تنظیم منطقه روی گوگل مپ و زمان های کاری قسمت های متنوع بیمارستان برای اطلاع یافتن و دسترسی سریع تر و راحت تر مشتریان سایت، هم باید لحاظ شود که در سئو و افزایش رتبه سایت در گوگل تأثیر بالایی دارد.

طراحی سایت درمانگاه

طراحی سایت درمانگاه یا طراحی سایت کلینیک ازجمله طراحی های سایت پزشکی می باشند که برای ارائه خدمات بهتر انجام می شوند. در واقع طراحی سایت پزشکی درمانگاه به منظور ارتباط موثر تر بیماران با پزشکان و درمانگاه انجام می شود.

هم اکنون با گسترش استفاده اینترنت طراحی سایت درمانگاه برای کلینیک ها ضرورت ویژه ای پیدا کرده است اگر درمانگاه یا کلینیکی بخواهد در آینده به موفقیت و محبوبیت برسد باید به طراحی سایت پزشکی فکر کند.

چرا طراحی سایت درمانگاه نیاز است؟

اینترنت پیشرفت کرده و افراد برای یافتن پاسخ های خود، مکان های مورد نظر و … به اینترنت مراجعه می کنند. درمانگاهها و کلینیک ها جزو مواردی می باشند که مشتریان زیادی به برای نیاز سلامتی موارد مربوط به آن ها را جستجو می کنند. اهمیت طراحی سایت درمانگاه برای این پررنگ شده بوده که افراد می خواهند در کوتاهترین زمان ممکن بهترین خدمات درمانی را برای خود بیابند.

مشتریان فضای مجازی دوست دارند تا نمونه کارها و خدمات درمانگاه ها را در اینترنت ببینند و پس از مقایسه درمانگاه های متفاوت به بهترین آن مراجعه کنند. این مسئله باعث شده طراحی سایت پزشکی درمانگاه مطرح شود.

اگر دارای درمانگاه و کلینیک هستید باید به سرعت تصمیم به طراحی سایت درمانگاه بگیرید تا از رقابت با دیگر درمانگاه ها جا نمانید. به واسطه طراحی درمانگاه شما می توانید وارد دنیای مجازی شوید و از قابلیت های بی نظیر آن کمک بگیرید.

طراحی سایت درمانگاه یا کلینیک

در طراحی سایت پزشکی برای درمانگاه تنها زمانی که طراحی سایت پزشکی کلینیک شما توسط یک تیم حرفه ای انجام گرفته باشد، می توانید رقابت موثر داشته باشید. راه اندازی سایت درمانگاه نیاز به یک برنامه ریزی دقیق و نقشه کاری دارد.

در برنامه ریزی طراحی سایت درمانگاه باید مشخص باشد که هدف از طراحی سایت درمانگاه چیست؟ عملکرد غالب در طراحی سایت درمانگاه به چه صورت خواهد بود؟ چه مشتریانی مراجعه کننده سایت درمانگاه می باشند؟ چه رنج سنی از سایت درمانگاه استفاده می کند؟ خدمات مورد نیاز در ساخت سایت درمانگاه چیست؟ و …

طراحی سایت مطب

طراحی سایت مطب و طراحی سایت مرکز درمانی گروه هایی مثل : طراحی سایت پزشکی مطب دندانپزشکی، طراحی سایت مطب زیبایی، مطب روانپزشکی، طراحی سایت درمانگاه، طراحی سایت پارامطب را شامل می شود.

مراکز درمانی برای معرفی خود و ارایه خدمات مطلوب تر، نیازمند سایت اختصاصی و حرفه ای می باشند. معرفی تجهیزات و رزومه پزشکان، خدمات اینترنتی مثل: نوبت دهی اینترنتی، نشر مقالات علمی و آموزشی، مشاوره اینترنتی، ثبت اخبار پزشکی به طور طبقه بندی شده و … مهمترین مواردی می باشند که مطب ها می توانند با طراحی سایت اختصاصی مطب از آن استفاده کنند.

علاوه بر موارد ذکر شده، مطب ها و درمانگاه ها با داشتن قابلیت هایی همچون: ثبت ژورنال های پزشکی، نمایش خدمات پزشکی، تور مجازی، رزرو و تعیین وقت اینترنتی خود می توانند از یک طراحی سایت مرکز درمانی کاملی برخوردار باشند..

طراحی سایت مطب، باید در مورد ظاهر و گرافیک و سئو حرفه ای انجام شده باشد. تا مشتریان با ورود به سایت درمانگاه با خدمات آن مطب و یا درمانگاه مواجه شوند.

برای طراحی وب سایت اختصاصی روی ما و توانایی های بی نظیرمون حساب کنید!

بهینه سازی سایت مطب و سایت درمانگاه ها

بعد از قابلیت های ویژه سایت های مطبی، رعایت و اجرای اصول سئو است. با کمک این تکنیک، سایت توسط مشتریان دیده می شود. توجه به این نکته ضروری بوده و بیش از %۸۰ مخاطبین از طریق موتورجستجوگر گوگل به سایت ها وارد می شوند. پس بهینه کردن یک سایت برای گوگل مهمترین خصوصیات بوده که یک سایت باید داشته باشد.

اهداف ساخت سایت مطب

معرفی مطب یا درمانگاه، اطلاع رسانی خدمات و تخصص ها به مخاطبین سایت، یافتن بیماران، ارتباط با بیماران از طریق پرسش و پاسخ و نظردهی، نمایش اطلاعات تماس به مشتریان و بیماران، نمایش فضا و تجهیزات مطب به صورت تور مجازی و … جزو اهدافی است می توان با طراحی سایت پزشکی درمانی به آن رسید.

با کمک یک سایت مطب حرفه ای می توان به غیر از ارائه خدمات به مشتریان و بیماران گذشته، متقاصیان جدیدی هم پیدا کرد. این کار با کمک ارتقای جایگاه و رتبه سایت در کلمات کلیدی مرتبط با فعالیت های مطب در موتورجستجوگر گوگل انجام می گیرد.

با داشتن پرونده پزشکی الکترونیک، سیستم رزرواسیون اینترنتی، مشتریان می توانند بدون مراجعه به مطب یا مطب، از قابلیت تعیین وقت قبلی استفاده کنند.

طراحی سایت پزشک عمومی

می خواهید برای مطب خود مشتری پیدا کرده و یا کسب و کار خودتان را بزرگ کرده و به آن رونق ببخشید؟ برای این کار شما به یک سایت نوبت دهی برای پزشکان نیاز دارید تا خدمات و محصولات را به سراسر کشور معرفی کنید. الفباوب آماده است به شما برای ارتقای کسب و کارتان کمک کند.

با افزایش استفاده روزافزون مردم از موبایل و رایانه طراحی یک سایت نوبت دهی برای پزشکان می تواند باعث افزایش مشتری های شما در کسب و کار مطب شود زیرا هم اکنون بیشتر مردم از طریق موتورهای جستجوگر مطب خود را پیدا می کنند و شما برای دیده شدن در موتورهای جستجوگر نیازمند طراحی یک سایت نوبت دهی برای پزشکان دارید.

یک سایت نوبت دهی برای پزشکان می تواند خدمات شما را به تمام کشور معرفی کرده و شما در مطب موفق تر نسبت به گذشته خواهید بود.

قابلیت های سایت پزشکان

  • طراحی شده مخصوص استفاده پزشکان
  • ارسال پاسخ بیمار به صورت SMS و ایمیل
  • زمان ملاقات بیمار با پزشک را تعیین کنید
  • طراحی سایت پزشکی با امکان قرار دادن گالری تصاویر و فیلم
  •  معرفی خدمات تخصصی پزشکی
  • با ایجاد چند صفحه می توانید خدمات تخصصی قابل ارائه در کلینیک خود را معرفی کنید.
  •  معرفی پزشک یا پزشکان
  • معرفی سوابق تحصیلی و شغلی پزشکان برای نشان دادن تخصصی بودن کلینیک
  •  اخبار و مقالات پزشکی
  •  تعیین وقت ملاقات به صورت اینترنتی در طراحی سایت پزشکی
  •  ایجاد صفحه پرسش و پاسخ
  • می توانید در این صفحه به سوالات متداول در خصوص خدمات، بیمه های طرف قرار داد و … پاسخ بدهید
  • می توانید جدیدترین اخبار پزشکی جهان و ایران را با مشتریان به اشتراک بگذارید.
  • طراحی سایت پزشکی سریع و امن
  • بهینه شده برای مو تورهای جست و جو گر
  • پنل مدیریتی بسیار مشتری پسند و حرفه ای برای مدیریت آسان و سریع مطالب سایت و پاسخ دهی به سوالات بیماران توسط پزشک
  • کاملا قابل توسعه
  • طراحی جذاب و حرفه ای
  • برنامه نویسی سفارشی سایت
  • حفظ Privacy مشتریان
  • مقالات پزشکی
  • گالری تصاویر
  • لینک های مفید
  • از دکتر بپرسید!
  • نوبت دهی اینترنتی
  • ثبت نظر بیماران
  • تماس با من در طراحی سایت پزشکی
  • لیست سوالات پاسخ داده شده
  • جست و جوی پیشرفته و هوشمند
  • لیست نظرات بیماران
  • سوال متداول بیماران
  • پنل مدیریتی پزشک
  • معرفی پزشک با طراحی سایت پزشکی
  • اطلاعات و نوبت دهی
  • تایید و یا لغو وقت های درخواستی
  • پاسخ دهی به پیام های شخصی
  • بروزرسانی اطلاعات تماس
  • پاسخ دهی به سوالات در طراحی سایت پزشکی
  • مدیریت آلبوم های تصاویر
  • بروزرسانی اطلاعات نوبت دهی
  • مدیریت مقالات سایت
  • مدیریت سوالات رایج
  • مدیریت منوها و صفحات
  • مدیریت اطلاعیه های پزشک
  • مدیریت خدمات پزشک
  • مدیریت تصاویر متحرک صفحه نخست
  • گزارش وضعیت سیستم ارسال پیامک در طراحی سایت پزشکی
  • مدیریت لینک های مفید
  • پرداخت اینترنتی توسط کارتهای عضو شتاب
  • طراحی سایت با HTML5 و CSS3
  • طراحی سایت به صورت Responsive
  • طراحی سایت دو زبانه فارسی و انگلیسی

قابلیت های سایت ساز پرتال برای پزشکان

  • اتصال به درگاه های بانکی
  • اتصال فرم تعیین وقت ملاقات با پزشک
  • ایجاد وبلاگ پزشکی
  • انتشار جدیدترین اخبار و مقالات پزشکی با راه اندازی وبلاگ پزشکی
  • بعضی از قابلیت های سایت ساز پرتال برای پزشکان، کلینیک ها و بیمارستان ها
  • فرم ساز پیشرفته
  • قابلیت تعریف چند مدیر برای سایت پزشکی و ارائه دسترسی های متنوع به هر کدام
  • آمارگیر پیشرفته با طراحی سایت پزشکی
  • قابلیت دریافت آمار دقیق از فرم های ثبت نام و همه صفحات سایت
  • قابلیت اشتراک گذاری مطالب سایت در شبکه های اجتماعی
  • اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
  • قابلیت ایجاد فرم پزشکی با کمک فرم ساز پیشرفته پرتال
  • قابلیت ارائه دسترسی های متنوع

طراحی سایت تغذیه و رژیم درمانی

طراحی سایت تغذیه و رژیم درمانی به خاطر نیاز زیاد مردم به اطلاعات تغذیه ای به پروژه طراحی سایت بسیار پرطرفدار نه تنها در داخل ایران بلکه در کل دنیا تبدیل شده و همیشه یک پای ثابت پروژه های طراحی سایت اختصاصی، طراحی سایت تغذیه و رژیم درمانی است.

امروز مردم به خاطر نداشتن آگاهی کافی از ارزش مواد غذایی، ریز مغذی ها، علائم کمبود ویتامین ها، در پیش گرفتن رژیم های ناسالم و مضر، بیماری های زمینه ای ناشی از تغذیه و … نیاز به برنامه غذایی دارند تا از چاقی یا لاغری خود که غیر طبیعی است رهایی پیدا کنند و با دریافت مشاوره ها در برای داشتن بدنی سالم قدم بردارند و این مورد فقط با طراحی سایت تغذیه و رژیم درمانی توسط متخصصین تغذیه یا فعالان زمینه سلامت ممکن است.

با راه اندازی سایت تغذیه و رژیم درمانی قابلیت آگاه سازی و اطلاع رسانی در مورد تغذیه، شیوه های صحیح مصرف غذاها و میوه ها، ترکیبات غذایی مفید، داشتن برنامه غذایی و ورزشی حرفه ای و متناسب با شرایط عمومی و خاص خودشان، راهنمایی های متنوع از طریق درج ویدیو و مطالب آموزشی و … وجود خواهد داشت که در ادامه با نام بردن خصوصیات ها، قابلیت های و نکات بسیار مهم به شما عزیزان کمک خواهیم کرد تا پروژه ساخت سایت تغذیه و رژیم درمانی نتیجه بخش باشد. طراحی سایت پزشکی

لزوم طراحی سایت پزشکی تغذیه و رژیم درمانی نه فقط به خاطر جذب مشتریان و مراجعه کنندگان بیشتر برای مطب متخصصین تغذیه و رژیم درمانی و شناخته شدن و مطرح شدن خیلی سریعتر و کم هزینه تر نسبت به دیگر روش های بازاریابی و تبلیغات، بلکه به خاطر درخواست زیاد و سرچ های متعدد کاربران در گوگل بوده و دائما به بهانه های متنوع در حال سرچ توصیه ها و راهکارهای رژیم غذایی و درمانی می باشند.

برای سفارش و درخواست طراحی سایت  همین حالا با ما در الفباوب تماس بگیرید.

قابلیت های طراحی سایت تغذیه و رژیم غذایی چیست؟

کلینیک و متخصصان خود را معرفی کنید

در طراحی سایت پزشکی بخش رزومه هم قرار می گیرد. در این بخش رزومه و سوابق علمی و دانشگاهی خود را به عنوان یک متخصص تغذیه برای مشتریان بنویسید. همینطور قابلیت ها و تجهیزات کلینیک را به مشتریان نشان دهید. با این کار سطح اعتماد بیشتری در آن ها ایجاد می کنید.

محتوای جذاب تهیه کنید

محتوای جذاب و به روز در زمینه تغذیه برای مشتریان تهیه کنید. محتوایی که پاسخ گوی نیاز و پرسش های افراد باشد. فعالیت در این بخش را جدی بگیرید. زیرا می توانید تاثیر بسیار زیادی بر افزایش بازدید و ترافیک سایت شما داشته باشد. طراحی سایت پزشکی

خدمات خود را معرفی کنید

می توانید درباره مشخصات و خصوصیات هر یک توضیحاتی قرار بدهید. برای نمونه در سایت های تغذیه عموما محاسبه شاخص توده بدنی  BMI  به صورت اینترنتی به عنوان یکی از خدمات سایت در نظر گرفته می شود.

جدول ارزش غذایی طراحی کنید

از اطلاعات اصلی که مشتریان در یک سایت تغذیه و رژیم غذایی به دنبال آن می باشند، جداول رژیم غذایی است. پس می توانید در طراحی سایت تغذیه و رژیم غذایی یک صفحه را به طراحی جداول اختصاص بدهید.

رژیم اینترنتی دریافت کنید

در طراحی سایت پزشکی با طراحی فرم های اختصاصی، اطلاعات مورد نیاز را از مشتری گرفته، رژیم مورد نظر را تهیه کرده و برای او ارسال کنید.

تجربیات موفق را به اشتراک بگذارید

می توانید از مشتریان بخواهید تغییرات خود را ثبت کرده و در صورت رضایت با دیگر مشتریان سایت به اشتراک بگذارند. طراحی سایت پزشکی

مشاوره اینترنتی ارائه بدهید

می توانید با طراحی مشاوره و استفاده از قابلیت هایی چون چت اینترنتی، به سوالات و نیازهای مشتریان پاسخ بدهید و بدون محدودیت مکان و زمان همیشه در دسترس آن ها بوده و رضایت مشتریان را به دست آورید.

صفحه رزرو و پرداخت اینترنتی ایجاد کنید

می توانید سیستم رزرو و پرداخت اینترنتی را در طراحی سایت تغذیه و رژیم غذایی خود ایجاد کنید تا مشتریان نوبت خود را اینترنتی ثبت کنند. سپس با کمک پیامک یا ایمیل به مشتریان نشان بدهید که نوبت آن ها ثبت شده است.

اطلاعات تماس خود را در دسترس بگذارید

با کمک طراحی سایت پزشکی اطلاعات تماس مثل شماره تلفن، آدرس کلینیک، نقشه گوگل مپ، آدرس شبکه های اجتماعی و… را در دسترس مشتریان قرار بدهید.

طراحی سایت داروخانه

با طراحی سایت فروشگاهی برای داروخانه خود، کسب و کار خود را متحول کنید. هر روزه بر تعداد بیمارانی که ترجیح می دهند از داروخانه های اینترنتی خرید کنند افزوده می شود و اگر داروخانه شما، فروش اینترنتی نداشته باشید نمی توانید پاسخگوی مناسب مشتریان خود باشید. طراحی سایت پزشکی

لزوم بخش فروش اینترنتی داروخانه

هم اکنون بیشتر کسب و کارها سهمی از فروش اینترنتی می خواهند و طبعا داروخانه ها هم از این قاعده مستثنی نیستند. از سوی دیگر تمایل افراد به خرید اینترنتی محصولات دارویی هم هر روز بیشتر می شود. وقتی با مشتریان داروخانه ها از علل خرید اینترنتی می پرسیم معمولا جواب های زیر شنیده می شوند:

  • داروخانه اینترنتی تنوع محصولات کاملی دارند. طراحی سایت پزشکی
  • در دوران کرونا ما سعی می کنیم از مراجعه به داروخانه های فیزیکی خودداری کنیم.
  • قابلیت و زمان کافی برای بررسی ترکیبات تشکیل دهنده مکمل ها در داروخانه اینترنتی فراهم است.
  • بررسی و مقایسه قیمت انواع محصولات و برندهای متفاوت در داروخانه اینترنتی آسان تر است.
  • با توجه به مشغله کاری و وقت کمی که داریم سعی می کنیم بیشتر خریدهای خود را به صورت اینترنتی انجام دهیم. طراحی سایت پزشکی

با توجه به سوال و جواب های فوق، مشخص می شود دکترهای داروساز یا صاحبان داروخانه هایی که به این نیازهای مشتریان پاسخ داده اند توانسته اند فروش داروخانه خود را تا حد چشمگیری افزایش دهند.

ایده ایجاد یک فروشگاه اینترنتی برای داروخانه، می تواند مزایای بیشماری داشته باشد. طبق تجربیات تیم ما مشخص شده بوده که در صورتیکه داروخانه های اینترنتی بتوانند اصول اولیه در زمینه فروش اینترنتی را رعایت کنند قطعا فروش حداقل ۲ برابری نسبت به یک داروخانه فیزیکی معمولی را تجربه خواهند کرد.

دقت کنید که زمینه فروش اینترنتی دارو و مکمل به بسیاری از نیازهای مشتریان پاسخ مناسبی داده نشده و اگر شما به کمی به این موضوع توجه داشته باشید مطمئنا می توانید با طراحی سایت پزشکی سود خوبی را کسب کنید. طراحی سایت پزشکی

از سوی دیگر هزینه های راه اندازی و نگهداری از سایت داروخانه نسبت به داروخانه فیزیکی بسیار کمتر است. طراحی سایت داروخانه توسط شرکت الفباوب بسیار ساده است، به این خاطر که شما و پرسنل داروخانه بتوانید به راحتی مدیریت سایت را برعهده بگیرید. یکی از مزایای تأسیس سایت برای داروخانه خود، هزینه های پایین آن بوده که می تواند فروش خوبی را برای شما به ارمغان بیاورد.

همینطور بسیاری از دکترهای داروسازی عزیز هدف خود از تأسیس داروخانه اینترنتی را برندینگ اعلام کرده اند. کاملا مشخص است داروخانه ای که یک سایت زیبا و مفید دارد یک سر و گردن از داروخانه های دیگر بالاتر بوده و این موضوع برای صاحب آن داروخانه امتیازات فراوانی خواهد داشت. طراحی سایت پزشکی

مدیریت راحت سایت داروخانه توسط پرسنل خود داروخانه

گاهی می بینیم که سایت هایی که برای داروخانه ها طراحی و اجرا شده اند انقدر پیچیده و سنگین بوده که به جز خود برنامه نویس ها و طراحان سایت شخص دیگری توانایی استفاده از آن را ندارند.

برای همین ایجاد یک تغییر کوچک مستلزم صرف وقت و شاید هزینه باشد. سایت های طراحی شده برای داروخانه توسط تیم الفباوب طوری بوده که با یک دانش ابتدایی بتوان آن را مدیریت کرد و از همه خصوصیات آن استفاده کرد و تغییرات مد نظر موسیی و مسئولین فنی عزیز را در آن پیاده کرد. طراحی سایت پزشکی

این یکی از خصوصیات جالب طراحی سایت پزشکی برای داروخانه توسط شرکت ما است. مثلا امکان دارد قیمت های داروها و محصولات موجود در سایت تغییر کند، امکان دارد شما بخواهید یک قسمت جدید به سایت خود اضافه کنید، امکان دارد بخواهید عکس یک دارو را تغییر بدهید همه این تغییرات و حتی خیلی بیشتر از آن را می توانید با کمک سایت های طراحی شده توسط تیم ما، خودتان به راحتی انجام بدهید.

یک داروخانه اینترنتی پرفروش چه قابلیت هایی باید داشته باشد؟ هر کسب و کاری نیازهای مخصوص به خود را دارد مثلا نیازهای یک موسسه آموزشی با نیازهای یک داروخانه کاملا متفاوت است.

شرکت الفباوب با توجه به اینکه چند سال به صورت مستمر با داروخانه سراسر ایران همکاری نزدیک داشته است توانسته است همه نیازهای مربوط به داروخانه ها را شناسایی و برای آن ها راه حل ها ارائه دهد. مهمترین خصوصیات یک پروژه موفق طراحی سایت داروخانه را می توان به صورت زیر شمرد:

اطلاع رسانی عوارض دارویی

مخاطبین و کاربران سایت امکان دارد در خصوص عوارض و تداخلات دارویی سوال داشته باشند که می توان در کنار ارائه اطلاعات کامل داروها به سوالاتشان هم پاسخ داد. طراحی سایت پزشکی

قابلیت نمایش تاریخ انقضا داروها

یکی از سوالات رایج در مورد مکمل های تغذیه ای، تاریخ انقضا آن ها است. یکی از خصوصیات مشخص طراحی سایت پزشکی توسط شرکت الفباوب، نمایش تاریخ انقضا محصولات است.

قابلیت فروش اینترنتی ساده و سریع

در صورتیکه روند سفارشگیری در طراحی سایت پزشکی از مشتری راحت نباشد میزان فروش از سایت کم می شود. از مزایای اصلی سایت های طراحی شده توسط شرکت الفباوب به راحتی در خرید اشاره می کنیم.

ارائه کامل اطلاعات و مشخصات دارویی

اگر اطلاعات دارویی کامل در طراحی سایت پزشکی داروخانه نمایش داده نشود مخاطبین سایت نمی توانند جواب سوالات خود را پیدا کنند و این باعث کاهش فروش سایت داروخانه می شود.

نمایش جدیدترین قیمت همه داروها

از مزایای اصلی طراحی سایت پزشکی برای داروخانه نمایش قیمت داروها و محصولات است. به این صورت مشتریان می توانند پس از مقایسه، اقدام به خرید کنند. این کار در داروخانه های فیزیکی زمانبر و مشکل است.

طراحی سایت دامپزشک

هم اکنون بسیاری از افراد علاقه زیادی به حیوانات اهلی و خانگی دارند و آن ها را در کنار خود نگه داری می کنند. اما وقتی صاحبان حیوانات خانگی یا دام ها به مشکلاتی چون بیماری یا تمام شدن دارو و غذا دچار می شوند پیدا کردن یک دامپزشک متخصص و معتبر برای رفع این مشکل بسیار سخت است.

زیرا مراکز درمانی و دامپزشکی در سطح شهر بسیار کم بوده و بیشتر آن ها مراکز خود را در خارج از سطح شهر افتتاح و شروع به فعالیت کرده اند. در این زمان هم برای تعدادی از افراد مراجعه به مراکز دامپزشکی در خارج از شهر بسیار دشوار بوده و امکان دارد دسترسی برای مراجعه نداشته باشند یا در شهر خودشان این مراکز نباشد.

با توجه به نیاز روز افرون به محصولات و تولیدات دامی و از آنجایی که هم اکنون بیشتر کسب و کارها از طریق اینترنت و فضای مجازی به انجام می رسد داشتن طراحی سایت برای دامپزشکی جزء الزامات به حساب می آید.

مثلا امکان دارد دام های یک صنعت به مشکل خورده باشند و یا بیمار شده باشند، در این صورت عدم دسترسی به یک دامپزشک باتجربه کار را بسیار دشوار تر می کند، در این صورت می توانید به کمک اینترنت در گوگل به جستجو بپردازید و سایت و یسا شماره تماس و آدرس یک دامپزشک باتجربه را پیدا کنید.

طراحی سایت اختصاصی دامپزشکان

هم اکنون برای معرفی مشاغل و حرفه ها شاهد طراحی سایت پزشکی متنوعی هستیم که با هدف ارائه خدمات بهتر و سریع تر همینطور معرفی حرفه ها به عموم مردم ایجاد شده اند.

با گسترش نقش اینترنت در زندگی مردم مشتریان ایترنت برای دستیابی به موضوع مورد نظرشان نیاز به ساعت ها مطالعه و تحقیق ندارند و با سرچ ساده به سرعت به مقصودشان می رسند.

طراحی سایت دامپزشکان طراحی سایت دامپزشکان به منظور شناساندن متخصصان عزیز به مشتریان به علاوه اگاه سازی مردم از مشکلات این قشر ایجاد می شود. همینطور در طراحی سایت دامپزشکان انواع بیماری های شایع حیوانات و راه های پیشگیری از آن ارائه می شود.

نحوه ارتباط با مشتری ها در طراحی سایت دامپزشک

دامپزشک از طریق طراحی سایت به راحتی می تواند با مشتری ها در ارتباط باشد و چگونگی دسترسی به داروها و خدمات رسانی را در هر زمان و در هر جایی که باشد در اختیار مشتری ها قرار دهد.

یک دامپزشک و یک مرکز دامپزشکی در صورتی که طراحی سایت پزشکی را انجام می دهد باعث می شود  که مشتری ها سریع او را پیدا و به او دسترسی داشته باشند و حتی اگر قابلیت برقراری تماس با او وجود نداشته باشد می تواند فرم تماس را در سایت قرار دهد تا مشتری ها آن را پر کنند و مشکلات خود را بیان کنند تا در اولین فرصت از سرویس پزشکی شما بهره مند شده و مشاوره دریافت کنند.

خصوصیات ها در طراحی سایت دامپزشک

  • طراحی درباره ما برای بیان توضیحات درباره پزشک و مدارک تحصیلی و سابقه کاری او در طراحی سایت پزشکی دامپزشکی

طراحی ارتباط با ما برای ارتباط بیشتر مشتری ها
طراحی تماس با ما برای درج شماره تماس در صورت ارتباط با مشتری ها از طریق طراحی سایت دامپزشکی
طراحی عضویت و ثبت نام رایگان
طراحی نظر سنجی و پرسش و پاسخ برای درج نظرات و سوالات مشتریان
طراحی گالری برای درج تصاویر مربوط به زمینه دامپزشکی
طراحی سایت پزشکی برای معرفی محصولات دامی موجود

رعایت قوانین سئو در طراحی سایت دامپزشکی

برای اینکه به عنوان یک دامپزشک سایت شما دیده شود و مشتری ها به شما دسترسی پیدا کنند، سایت باید از سئو خوبی برخوردار باشد و بهینه سازی شده باشد. سئو باعث می شود گوگل سایت را شناسایی و آن را در صفحات نخست نتایج جستجو قرار دهد.

طراحی سایت پزشکی با الفباوب

الفباوب یکی از بهترین شرکت های طراحی سایت پزشکی در تهران است که طراحی سایت اختصاصی و طراحی سایت با قالب های آماده را به بهترین شکل انجام می دهد. شما می توانید برای طراحی یک وب سایت کاربردی با اصول سئو با ما تماس بگیرید و مشاوره رایگان دریافت کنید.

اشاره کنیم که همه خدمات در این مجموعه به دست کارشناسانی با چندین سال سابقه انجام می شود و شما می توانید بهترین نتیجه را از سایت های ما بگیرید! ما در این مجموعه به ارتقای کسب و کار شما کمک می کنیم تا بتوانید بهترین نتیجه را بگیرید.

موضوعات مقاله

امتیاز :
No Responses/5
اولین دیدگاه را شما بنویسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *