قیمت طراحی اپلیکیشن

21
اسفند
1401

قیمت طراحی اپلیکیشن چقدر است؟ برای طراحی اپلیکیشن چقدر باید هزینه کنیم؟ طراحی اپلیکیشن هم اکنون برای کسب و كارهای حرفه ای مثل فروشگاه ها و معاملات املاک و یا كارهایی كه مربوط به ارائه خدمات می شوند بسیار كاربرد دارد. قیمت طراحی اپلیکیشن هم به عوامل زیادی بستگی دارد و نمی توان برای هر كاری هزینه ثابتی در نظر گرفت.

قیمت طراحی اپلیکیشن حرفه ای شاید بالا باشد اما در آینده می تواند باعث ارتقای کسب و كار شما شده و در واقع به اعتبار آن بیفزاید. وقتی طراحی و ظاهر اپلیکیشن شما جذاب باشد، كاربران بیشتری را به خود جذب كرده و افراد بیشتری تمایل خواهند داشت از اپلیکیشن شما کمک بگیرند.

قیمت طراحی اپلیکیشن معمولاً توسط متخصصین این امر و با توجه به نیاز شما و چیزی كه از اپلیکیشن می خواهید تعیین می شود. طبیعی بوده كه هرچه نیازهای شما در طراحی اپلیکیشن بیشتر باشد، به طبع آن قیمت طراحی اپلیکیشن هم افزایش یابد. پس صرف قیمت طراحی اپلیکیشن معقول و سرویس دهی مناسب و مورد پسند مشتری کلید و رمز موفقیت در کسب و كار دیجیتال است.

الفباوب شرکت بزرگ و قدرتمند طراحی انواع اپلیکیشن و سایت از شما دعوت می کند برای اجرای ایده های خود با ما تماس بگیرید. طراحی آپ و سایت جزو تخصصی ترین خدمات ماست و آن را توسط بهترین برنامه نویسان و کارشناسان انجام می دهیم. هزینه ارائه شده توسط دریافت کلیه خدمات کاملا منطقی و مناسب است و در تلاشیم بتوانیم با تکیه بر تجارب و ایده های نوین کسب و کار شما را متحول سازیم. برای اطلاع از قیمت و روند ثبت سفارش با 02191008515 تماس بگیرید.

عوامل تاثیرگذار بر قیمت طراحی اپلیکیشن

  • ماژول هایی خاص مثل GPS،Notification، پیامک، طراحی اختصاصی، اپلیکیشن های کمکی و … در قیمت طراحی اپلیکیشن ها تاثیر گذارند. مباحثی مثل UI و UX جز مباحث مهم كه بسته به نوع کسب و كار شما و درخواست هایی مبنی بر سفارش سازی های اختصاصی می باشند امكان افزایش هزینه ها را خواهند داشت. قطعا توجه ویژه به ظاهر و داشتن انیمیشن های زیبا و حرفه ای تجربه مشتری شما را در استفاده از اپلیکیشن دگرگون خواهد كرد.
  • با توجه به متفاوت بودن پلتفرم اندروید و IOS در اولین قدم مشخص شدن آن مهم هست. هزینه طراحی اپلیکیشن اندروید در قیاس با IOS متفاوت است. تکنولوژی های طراحی اپلیکیشن ها هم متفاوت هست و کد نویسی با توجه به Native یا MultiPlatform هم در قیمت طراحی اپلیکیشن تاثیر گذار است.
  • ویژگی های اختصاصی و متفاوت مبحث دیگری در هزینه ها است. با توجه به درخواست كارفرما و امكانات درخواستی برای پروژه تنوع زیادی در ان وجود دارد. ویژگی های درخواستی تاثیر مستقیمی در قیمت طراحی اپلیکیشن موبایل درخواستی شما خواهد داشت.
  • اگر اپلیکیشن بازی با گرافيک بالا و چندمرحله ای دارد، به قیمت گذاری جداگانه نسبت به اپلیکیشن های مرسوم بازار، نیاز دارد. قیمت طراحی اپلیکیشن در این مورد امكان دارد متفاوت باشد.
  • اپلیکیشن های آموزشی، اکشن، تفننی، رانندگی، کلمات و دانستنی ها، معمایی، راهبُرد، امتیازی، خانوادگی، شبیه سازی، ماجراجویی و ورزشی، به زمان بندی، گرافيک و ساختار خاصی برای طراحی نیاز دارند كه همه در زمان و قیمت نهایی، تأثیرگذار است.
  • اگر اپلیکیشن مورد نظرتان، امكان زوم روی مطالب و تصاویر را داشته باشد، امكان تنظیم رنگ و فوت داشته باشد، امكان دید در شب داشته باشد و بتوانید از قابلیت های گوشی هوشمند خود در درون اپلیکیشن مورد نظر خود استفاده كنید، همه در قیمت گذاری نهایی اپلیکیشن تأثیرگذار می باشند.

قیمت طراحی اپلیکیشن

قیمت طراحی اپلیکیشن اندروید

با توجه به اینكه بیشتراز ۸۰ درصد گوشی های افراد با سیستم عامل اندروید كار می کند و به علت محدودیت های ایجاد شده از طرف شرکت اپل برای کشور ما طراحی اپلیکیشن اندروید متقاضی بیشتری دارد، با این وجود شاید باورتان نشود كه قیمت طراحی اپلیکیشن اندروید پایین تر از قیمت طراحی اپلیکیشن IOS است.

قیمت طراحی اپلیکیشن اندروید ارتباط مستقیم با درخواست های مشتری و اینكه بخواهند خدمات خود را در چه سطحی ارائه دهند دارد. باید به این نکته توجه داشت كه دریافت مبالغ بالا از طرف شرکت های نرم افزاری لزوما به معنای ارائه كار بهتر نیست. اپلیکیشن اندروید انواع مختلفی دارد و شیوه برنامه نویسی آن با یکدیگر متفاوت است.

یکی از مهم ترین عواملی كه در قیمت طراحی اپلیکیشن موبایل تاثیر می گذارد نوع اپلیکیشن و شیوه برنامه نویسی آن است. در مقاله انواع اپلیکیشن ها می توانید با انواع اپلیکیشن های اندروید آشنا شوید. برای مثال این گزینه ها می توانند بر روی قیمت طراحی اپلیکیشن اندروید تاثیر زیادی داشته باشند:

  • نیاز داشتن به نقشه
  • نیاز به مسیریابی
  • تخمین مسافت
  • یافتن لوکیشن

همه این موارد در قیمت طراحی اپلیکیشن منظور خواهد شد. پس پیش از درخواست خدمت نسبت به ارائه پروپزالی دقیق كه همه خواسته ها و نیازهای شما را در بر داشته باشد اقدام كنید. به این شکل می توانید قیمت طراحی اپلیکیشن را به طور دقیق تر تخمین زده و با صرف مبلغی مناسب كار خود را پیش ببرید.

قیمت طراحی اپلیکیشن ios

قیمت طراحی اپلیکیشن ios در کل نسبت به اندروید بیشتر است. با توجه به نیازمند بودن تجهیزات خاص برای برنامه نویسان جهت طراحی اپلیکیشن ios هزینه بالاتری را نیازمند است.

شرکت Apple بصورت انحصاری برای محصولات شرکت خود سیستم عامل اختصاصی طراحی كرده است. اپلیکیشن های ios ویژگی سرعت بالا و پایداری بهتر جهت اجرا را دارا می باشند كه بخشی از علت این موضوع به سخت افزارهای قدرتمند گوشی های آیفون برمیگردد.

قیمت طراحی اپلیکیشن با توجه به كاربرد آن

طراحی اپلیکیشن های بازی و سرگرمی

یکی از محبوب ترین اپلیکیشن های اندروید و IOS برنامه های مخصوص بازی و سرگرمی می باشند. بیش از 24٪ از کل اپلیکیشن های موبایل موجود در App Store، در این قسمت قرار دارند. گرافيک و انیمیشن های طراحی شده برای این نوع اپلیکیشن ها می تواند تاثیر بسیاری بر قیمت طراحی اپلیکیشن موبایلی داشته باشد.

توسعه و طراحی بازی اندروید برای بسیاری از افراد یک کار رویایی و برای دیگران یک سرگرمی هیجان انگیز است. صنعت بازی در حال رونق است و اکنون سال هاست که از صنعت فیلم بهتر عمل می کند.

بازی های موبایل همیشه پر رونق بوده و توسعه دهندگان این نوع اپلیکیشن را بر آن داشته است تا زمان و منابع بیشتری را برای ایجاد بازی های جدید و طراحی نسخه های موبایل از بازی های ثابت مشهور سرمایه گذاری کنند.

طراحی اپلیکیشن آموزشی

یکی دیگر از اپلیکیشن های طراحی شده نمونه های آموزشی است. مثلا اپلیکیشن های آموزش زبان انگلیسی، آموزش آشپزی، آموزش های خاص برای کودكان و بسیاری دیگر از مواردی كه می توانند در زندگی روزانه به افراد کمک کنند. این اپلیکیشن ها هم با توجه به نوع و طراحی، امكانات، قابلیت ها، گرافیک، انیمیشن ها و موارد دیگر دارای هزینه های ساخت متفاوتی می باشند.

با طراحی اپلیکیشن آموزش مجازی می توانید دسترسی به فایل های زیادی را برای کاربران فراهم کنید. از جمله فایل های متنی مانند کتاب و pdf، منابع صوتی، تصویری، کتابخانه های الکترونیک، منابع آموزشی و کمک آموزشی، ویدئوهای آموزشی و… نمونه از منابع آموزشی برای کاربران است. دسترسی به این فایل ها با اپلیکیشن های موبایل بسیار آسان است. حتی کلاس های آنلاین و گفتگوی مجازی با دانش آموزان و دانشجویان در اپ های آموزشی قابل اجرا است. فروش فایل های آموزشی نیز یکی از روش های کسب درآمد از اپلیکیشن های آموزشی است.

طراحی اپلیکیشن تجاری

یکی دیگر از دسته های پر كاربرد طراحی اپلیکیشن موبایل، اپلیکیشن های تجاری می باشند كه سهم قابل توجهی حدود 10 درصد از کل اپلیکیشن های موجود در بازار را شامل می شوند.

تلفن های هوشمند مدرن با کمک اپلیکیشن ها قادر به انجام بسیاری از كارهای پیچیده می باشند. این اپلیکیشن ها با توجه به نوع تجارت شما می توانند امكانات و قابلیت های بسیار پیشرفته ای ارائه دهند.

با توجه به نوع امكانات و قابلیت هایی كه فراهم شده است قیمت متفاوتی خواهند داشت. تصور كنید كه فقط با يک کليک می توانید توسعه افراد را استخدام كنید، يک مدیر فروش جدید استخدام كنید یا كارتریج های جدیدی را برای چاپگرهای دفتر خود خریداری كنید.

طراحی اپلیکیشن گردشگری

صنعت گردشگری در ایران از ظرفیت بسیار بالایی برای رشد و گسترش برخوردار است. بر اساس گزارش سازمان جهانی گردشگری، ایران رتبه دهم جاذبه های باستانی و تاریخی و رتبه پنجم جاذبه های طبیعی را در جهان دارا است. توجه به صنعت گردشگری در ایران مزایای زیادی همچون کسب درآمد، اشتغال زایی، حفظ و ترویج فرهنگ ایرانی را به دنبال دارد. یکی از برنامه های موفق برای توسعه صنعت گردشگری، ساخت اپلیکیشن هایی در این زمینه می باشند.

رزرو بلیط هواپیما، قطار و اتوبوس، رزرو هتل و اقامتگاه، تورهای گردشگری، یافتن مکان های تاریخی و تفریحی، رستوران ها و سرگرمی های محلی، سفرنامه ها و گالری تصاویر از جمله خدماتی است که می توان در طراحی اپلیکیشن گردشگری مد نظر قرار داد. گردشگران با نصب اپلیکیشن گردشگری می توانند با مکان ها، آداب و رسوم و سوغاتی های شهری که به آن سفر می کنند آشنا شوند و تمامی نیازهای خود را از طریق آن رفع کنند.

همانطور كه از عنوان آن مشخص است، هدف از طراحی اپلیکیشن موبایل این بوده كه سفر شما را راحت تر، سرگرم کننده و آموزنده کند. بعضی از آن ها تلفن هوشمند شما را به دفترچه خاطرات يک سفر جذاب تبدیل می کنند، بعضی به معنای واقعی کلمه می توانند شما را از طریق سایت های مختلف برای گردش و سفر راهنمایی کنند، بعضی از آن ها برای انجام ترجمه مورد استفاده قرار می گیرند.

به همین علت به نظر می رسد بیشتر گردشگران امروزی نیازمند استفاده از این اپلیکیشن ها می باشند. گوگل مپ، اسنپ، تپسی و … می توانند در این دسته جای بگیرند. طراحی این اپلیکیشن ها هم پیچیده بوده و هزینه زیادی به همراه دارد.

اگر قصد راه اندازی اپلیکیشن گردشگری یا طراحی سایت گردشگری را دارید می توانید برای دریافت اطلاعات در ارتباط با طراحی اپلیکیشن مورد نظر و طراحی اپلیکیشن مشابه علی بابا با مشاورین ما تماس بگیرید.

طراحی اپلیکیشن فروشگاهی

یکی از نمونه های طراحی اپلیکیشن كه هم اکنون بسیار مورد استفاده قرار می گیرد، اپلیکیشن های فروشگاهی می باشند. این برنامه ها برای ارائه محصولات يک فروشگاه طراحی و ساخته شده اند. هزینه ساخت این نوه اپلیکیشن ها هم با توجه به نوع طراحی و امكانات ارائه شده در اپلیکیشن متفاوت است.

بازار اپلیکیشن های خرید آنلاین به سرعت در حال رشد است و نسبت به سال قبل دو برابر شده است. از یک طرف، این نشان از تقاضای بالا است و اگر شما یک ایده راه اندازی پروژه تجارت الکترونیک داشته باشید، می توانید به راحتی وارد بازار شوید. با این حال، حضور غول های بازار روند را دشوار می کند، بنابراین شما باید یک ایده بسیار جذاب داشته باشید تا بتوانید جایگاه مناسبی در بازار رقابتی اپلیکیشن های خرید آنلاین بیابید.

امروزه بسیاری از صاحبان کسب و کار که فروشگاه اینترنتی دارند و با توجه به توسعه و رشد روزافزون موبایل در بین کاربران در بستر آنلاین، طراحی اپلیکیشن فروشگاهی اندروید و IOS به عنوان یک ضرورت تلقی می گردد و آنچه باعث محبوبیت بیشتر این نوع اپلیکیشن ها شده است دسترسی راحت کاربران به کلیه امکانات فروشگاه اینترنتی در بستر موبایل در قالب اپلیکیشن فروشگاهی است.

طراحی اپلیکیشن سبک زندگی

تلفن های هوشمند اثرگذاری بسیار بالایی بر روی زندگی ما دارند و همین مسئله باعث شده است تا برنامه های سبک زندگی اندروید، به یکی از محبوب ترین ها در میان کاربران تبدیل شوند. از آنجایی که سلیقه کاربران مختلف با یکدیگر متفاوت است، برنامه های لایف استایل هم تنوع بسیار بالایی دارند و می توانند برای هر کسی با هر نوع سلیقه ای مفید باشند.

این اپلیکیشن ها به صورت مستقیم روی شیوه زندگی و کارهایی که روزانه انجام می دهید، تاثیر دارند و بعضا می توانند بسیار مفید نیز باشند؛ مثلا اینکه چگونه دکوراسیون داخلی خانه خود را می چینید یا چه برنامه ای برای خالی کردن استرس های فکری دارید، همه در قالب لایف استایل تعریف می شوند.

شاید بتوان گفت گسترده ترین دسته در مبحث «انواع اپلیکیشن ها» اپلیکیشن های سبک زندگی می باشند، چون فعالیت ها و علایق مشترک انسانی را در بر می گیرد. از خرید، بررسی تناسب اندام و تمرین گرفته تا مد و هر كاری كه فرد در طول روز انجام می دهد را شامل می شود.

چنین كاربردهایی برای سبک زندگی شخصی مواردی می باشند كه نوآوری های فنی را بیشتر تحت فشار قرار می دهند و از توسعه دهندگان دائماً درخواست ایجاد راه حلی برای كارهای شخصی یا كاری یا اوقات فراغت و تفریح می کنند.

طراحی اپلیکیشن ارزان یا گران؟

افراد بسیاری به دنبال طراحی اپلیکیشن های ارزان قیمت می باشند و به همین منظور پروژه های خود را به سایت های فریلنسری واگذار می کنند. سایت های فریلنسری در زمینه برنامه نویسی کم تجربه و دانشجو می باشند. از این رو قادر به طراحی اپلیکیشن های پیچیده نبوده و یا اگر این اپلیکیشن ها را تولید نمایند مشکلات فنی بسیاری دارند.

مهم ترین عیب فریلنسرها این بوده كه مسئولیت زیادی در رابطه با اپلیکیشنی كه طراحی كرده اند ندارند و پس از تحویل اپلیکیشن به شما اگر مشکل فنی به وجود آید و یا بخواهید تغییراتی در آن به وجود آوردید با مشکلاتی روبرو خواهید شد و فریلنسر وظیفه ای در قبال این موضوع ندارد.

بازگشت قیمت طراحی اپلیکیشن

برای جبران قیمت طراحی اپلیکیشن، امكان دانلود اپلیکیشن را برای همه به صورت رایگان فراهم كنید و به منظور ارائه خدمات خاص به كاربران در قسمت های مختلف اپ، از امكانات پرداخت درون برنامه ای استفاده كنید و از آن ها پول بگیرید. با این روش، اپلیکیشن شما خیلی زود در بازار، توسعه پیدا می کند و دانلود بیش تر و تعداد نصب فعال تری را تجربه خواهید كرد.

قیمت طراحی اپلیکیشن اندروید فروش محصولات

قیمت طراحی اپلیکیشن حرفه ای در ابتدای كار شاید به صرفه نباشد اما پس از اینكه کمی كار شما رونق گرفت و افراد از خدمات شما راضی بودند به فکر انجام آن باشید.

هم اکنون طراحی اپلیکیشن فروشگاهی از متقاصیان زیادی برخوردار بوده و با توجه به تمایل افراد به خرید اینترنتی، اگر کسب و كار فروشگاهی دارید باید با صرف مبلغی مبنی بر قیمت طراحی اپلیکیشن اندروید فروش محصولات، کسب و كار خود را به صورت چشم گیری ارتفا دهید.

قیمت طراحی اپلیکیشن اندروید فروش محصولات بستگی به نیاز شما دارد و اینكه بخواهید خدمات خود را در چه سطحی ارائه دهید. با این حال باید قبل از اقدام به بازار كار و رقبای خود نگاهی بیندازید و اگر می خواهید قدم بزرگی در این زمینه بردارید سعی كنید کمبود موجود در طراحی اپلیکیشن رقبا را با صرف مبلغی برای قیمت طراحی اپلیکیشن حرفه ای جبران كنید.

طراحان و برنامه نویسان ماهر معیارهای خاصی برای تعیین قیمت طراحی اپلیکیشن در نظر دارند و با توجه به آن ها تعرفه طراحی اپلیکیشن اندروید و IOS را تعیین كرده و قیمت طراحی اپلیکیشن را محاسبه می کنند. در این میان لازم است به آن ها اعتماد كرده و از توصیهات آن ها در جهت بهبود طراحی اپلیکیشن و استفاده راحت آن توسط كاربران استقبال كنید.

طراحی اپلیکیشن تخصص ما در الفباوب است!

اگر نیاز به طراحی اپلیکیشن دارید با ما در الفباوب تماس بگیرید، هرگونه سایت و اپلیکیشن که مدنظر داشته باشید در الفباوب طراحی می شود و با بهترین قیمت و سریع ترین زمان ارائه می گردد. تماس بگیرید و اطلاعات بیشتر را از کارشناس مربوطه دریافت کنید.

موضوعات مقاله

امتیاز :
1 Responses/5
اولین دیدگاه را شما بنویسید.

یک دیدگاه برای “قیمت طراحی اپلیکیشن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *