هزینه ساخت اپلیکیشن اسنپ

29
آبان
1401

هزینه ساخت اپلیکیشن اسنپ – مشابه اسنپ چقدر است؟ برای طراحی اپلیکیشن درخواست خودرو چقدر باید بودجه بگذاریم؟ با ما همراه باشید تا باهم دیگر این مسئله را بررسی کنیم. ساخت اپلیکیشن مشابه اسنپ یکی از خدماتی است که در الفباوب، شرکت بزرگ طراحی انواع اپلیکیشن صورت می گیرد، شما می توانید برای طراحی یک اپلیکیشن کاربردی و موفق از طریق راه های ارتباطی ذکر شده با ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنیم.

طراحی اپلیکیشن تاکسی یاب معمولاً در دو نسخه اندروید و iOS طراحی و پیاده سازی می شود. برای داشتن یک استارت آپ موفق باید توجه داشته باشد که خدمات شما تمامی عموم افراد و کاربران را شامل شود. پس طراحی اپلیکیشن تاکسی یابی که که هم برای کاربران گوشی اندرویدی و هم برای کاربران گوشی های iOS قابل استفاده باشد،  اهمیت زیادی دارد.

هزینه ساخت اپلیکیشن اسنپ

هزینه ساخت اپلیکیشن اسنپ چقدر است؟

دوستان عزیز در طراحی اپلیکیشن قیمت ها بسیار متفاوت هستند، شما هم با اپلیکیشن هایی برخورد کرده اید که تنها چند صفحه بسیار ساده داشتند و یا اپلیکیشن هایی که در نقطه مقابل، بسیار حرفه ای و پر از امکانات هستند!

پس هزینه طراحی اپلیکیشن مشابه اسنپ به این موضوع بستگی دارد که چقدر بخواهید خاص تر یا با امکانات بیشتر کار کنید. ممکن است بخواهید یک اپلیکیشن با امکان ثبت نام کاربر و راننده، پرداخت آنلاین، مسیریابی بسازید یا این که امکاناتی مثل چت آنلاین، امکان انتخاب راننده زن یا مرد، ثبت پیک موتوری و … هم قرار دهید!

پس بهتر است اسیر ارقام نشوید و همین ابتدا قبل از این که گیج و سردرگم شوید از طریق راه های ارتباطی ذکر شده با ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنیم. در الفباوب مشاوره کاملا رایگان در اختیارتان قرار می گیرد تا پیش از شروع و صرف هزینه به صورت کامل متوجه شوید که هزینه های ساخت اپلیکیشن متناسب با انتظارات شما چقدر است. هزینه ساخت اپلیکیشن اسنپ

در الفباوب برای این که بهترین نتیجه را از صرف هزینه برای طراحی اپلیکیشن مثل اسنپ را بگیرید هم به شما مشاوره بسیار تخصصی می دهیم که طبق آن متوجه می شوید کدام امکانات می تواند برای فراگیر شدن اپلیکیشن مورد استفاده قرار بگیرد. تنها کافیست از هرکجای تهران یا ایران که هستید برای دریافت جزئیات بیشتر با ما لاز طریق شماره تماس های درج شده در همین صفحه تماس بگیرید.

هزینه ساخت اپلیکیشن اسنپ

 برای رقابت با اسنپ چه باید بکنیم؟

  1. پشتیبانی خود را تقویت کنید. سعی کنید که برای سفر ها پشتیبانی بسیار قوی داشته باشید تا اعتماد مخاطبان را جذب کنید. در صورتی که حین سفر راننده و مسافر با شما تماس بگیرند و شما پاسخگو نباشید؛ آنگاه بر اعتبار اپلیکیشن خود خدشه وارد خواهد کرد. هزینه ساخت اپلیکیشن اسنپ
  2. برای طراحی اپلیکیشن مشابه اسنپ و برای شروع و جذب مخاطبین می توانید از کد های تخفیف گوناگون استفاده کنید و به مناسبت ها موقعیت های مختلف، تخفیف های متنوعی را برای مسافرین در نظر بگیرید. برای استفاده از این تخفیف ها مسافران می توانند کد تخفیف را هنگام ثبت درخواست سفر وارد کند.
  3. بعد از مدتی که تعداد راننده های خود را گسترش داده اید می توانید حتی انواع ماشین ها را در پنل مدیریت برای مسافران تعریف کنید و هزینه و قیمت هر یک راه متناسب با نوع سرویس تنظیم کنید.
  4. امکان نمایش راننده بر روی نقشه را فراهم کنید. شما باید به منظور جذب اعتماد مشتریان و مسافران، قابلیت نمایش موقعیت راننده را بر روی نقشه فراهم کنید تا مسافران بتوانند این موقعیت را با دوستان و خانواده خود به اشتراک گذاشته و از امنیت سفرشان اطمینان حاصل کنند.
  5. تعداد راننده ها و کیفیت خدمات را افزایش دهید. تلاش کنید در همه ساعات شبانه روز راننده داشته باشید. این کار نیازمند زمان و تبلیغات بسیاری است تا بتوانید راننده جذب کنید. اما سعی کنید بر روی آن سرمایه گذاری کنید تا در زمان های اضطراری مسافران بتوانند به راحتی به خدمات شما دسترسی داشته باشند.
  6. به سراغ شهرهایی بروید که اسنپ هنوز در آن ها فعالیتی ندارد. با این کار می توانید کسب و کار خود را به راحتی آغاز کنید و اعتماد شهروندان آن شهر را به خود جلب کنید. هزینه ساخت اپلیکیشن اسنپ

هزینه ساخت اپلیکیشن اسنپ

طراحی اپلیکیشن مشابه اسنپ

مزایای تاکسی های اینترنتی بسیار زیاد است یکی از موارد مهم این است که این سرویس ها بستر را برای سفر کودکان و سالمندان، در مسافت های طولانی شهری، بدون نیاز به همراه فراهم کرده اند. ساخت اپلیکیشن اسنپ یا تاکسی اینترنتی یک اپلیکیشن حمل و نقل آنلاین است که شامل دو اپلیکیشن یکی برای کاربر (یا مسافر) و دیگری برای راننده می باشد. هزینه ساخت اپلیکیشن اسنپ

در تمامی اپلیکیشن هایی که با نقشه به صورت آنلاین کار میکنند به علت تاخیر در زمان بارگذاری نقشه، نرم افزار کُند و بازدهی زمانی مناسب و به موقع نخواهد داشت و همچنین این مسئله باعث ایجاد خلل و خطا در حین استفاده از برنامه شده که کارایی برنامه را پایین می آورد.

ما در اپلیکیشن تاکسی اینترنتی، با بهره گیری از به روز ترین متدهای برنامه نویسی و طراحی اپلیکیشن توانسته ایم سریعترین تاکسی اینترنتی را همراه شما کنیم و تاکسی اینترنتی را با بالاترین سرعت بارگذاری اطلاعات و بارگیری اطلاعات و با پیدا کردن راحت و سریع مقصد و پیدا کردن بهترین مسیر با توجه به شرایط را با واسط کاربری فوق العاده ساده و کاربردی به شما همراهان گرامی ارائه کنیم.

هزینه ساخت اپلیکیشن اسنپ

اپلیکیشن تاکسی اینترنتی نسخه کاربر

کاربر به راحتی مبدا و مقصد خود را میتواند جستجو و پیدا کند و یا با استفاده از قابلیت انتخاب و دخیره مسیر های مورد علاقه و پرتردد در اپلیکیشن برای راحتی در انتخاب های بعدی، مبدا و مقصد مورد نظر را انتخاب و درصورت نیاز مسیر را به صورت رفت و برگشت انتخاب کرده در ضمن وسیله نقلیه موردنظر خود را بین انواع ماشین سواری، موتور، کامیون، وانت بار، یدک کش و غیره انتخاب کنند. هزینه ساخت اپلیکیشن اسنپ

یکی از قابلیت های جالب این اپلیکیشن، سازماندهی زمان و تعیین میزان توقف و بازه زمانی توقف است. در تمام لحظات پروسه در اپلیکیشن قابلیت تماس به صورت 24 ساعته با پشتیبانی را دارید. در انتهای پروسه اپلیکیشن، به کاربر اعلام زمان تقریبی رسیدن راننده به کاربر اعلام می شود. همچنین میتواند دسترسی کامل به آرشیو کامل از تمام درخواست های قبلی و انجام شده داشته باشید.

هزینه ساخت اپلیکیشن اسنپ

اپلیکیشن تاکسی اینترنتی نسخه راننده

با غیرفعال کردن ارسال درخواست به راننده، هیچ درخواستی به راننده ارسال نخواهد شد. همچنین درخواست کاربر به راننده با شعاع داینامیک می باشد. یعنی محدود به بازه مکانی خاص نیست و میتوان شعاع هر چند متر به صورت متغیر تعریف کرد. هزینه ساخت اپلیکیشن اسنپ

صفحه اصلی نمایشگر راننده اعتبار راننده و بدهی راننده را نشان می دهد و اگر راننده دارای بدهی باشد به او هیچ درخواستی ارسال نمی شود. اپلیکیشن سمت راننده شامل پنل مدیریت مالی می باشد که با واسط کاربری بسیار آسان شامل تمام تراکنش های مالی راننده با جزئیات می شود. پلیکیشن های مسیریاب، موقعیت کاربر به راحتی قابلیت انتقال در سایر اپلیکیشن ها را دارد.

امکانات اپلیکیشن مسافر

  • امکان ثبت نام و فعال سازی حساب کاربری از طریق ارسال پیامک
  • نمایش موقعیت جغرافیایی کاربر بر روی نقشه گوگل با فعال سازی مکان یاب
  • نمایش راننده های آماده قبول درخواست در نزدیک لوکیشن انتخابی مسافر بر روی نقشه گوگل(مشابه اسنپ)
  • امکان انتخاب مبدا و مقصد جهت درخواست تاکسی و محاسبه هزینه بر اساس آن
  • امکان جست و جو بر روی نقشه گوگل برای پیدا کردین سریع مقصد هزینه ساخت اپلیکیشن اسنپ
  • امکان مدیریت سفرهای انجام شده و مشاهده اطلاعات مربوط به هر سفر مانند مبلغ-مسافت و….
  • انجام سفر رایگان با معرفی اپلیکیشن به دوستان از طریق ارسال پیامک -ایمیل یا اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
  • انتخاب نزدیک ترین راننده به مسافر و نمایش موقعیت جغرافیایی راننده بر روی نقشه گوگل جهت اطلاع مسافر
  • امکان ثبت امتیاز به هر راننده بعد از اتمام سفر

امکانات اپلیکیشن راننده

  • فعال سازی بخش در دسترس بودن توسط راننده جهت دریافت سرویس هزینه ساخت اپلیکیشن اسنپ
  • امکان ارتباط برقرار کردن اپلیکیشن با برنامه هایی مانند maps , دال … و ارسال موقعیت جغرافیایی مبدا و مقصد برای مسیریابی و انتخاب بهترین مسیر
  • نمایش لیست سفر های انجام شده توسط راننده به همراه اطلاعات کامل هر سفر
  • امکان ارسال درخواست تسویه حساب بعد از رسیدن موجودی به حد نصاب
  • مدیریت درآمد و نمایش آن بر اساس روز – ماه و سال

امکانات پنل مدیریت

  • تعیین میزان کارمزد دریافت شده از هر سفر راننده
  • امکان مدیریت راننده ها و افزون راننده جدید از بخش مدیریت
  • مدیریت سفر های انجام شده
  • نمایش میزان درآمد اپلیکیشن بر اساس روز – ماه و سال در قالب کردار
  • امکان ارسال پیام به راننده ها و کاربران از بخش مدیریت
  • تعیین محدوده های سرویس دهی هزینه ساخت اپلیکیشن اسنپ
  • تعیین هزینه سفر ها بر اساس پارامتر های مختلف از جمله روز و شب
  • نمایش وضعیت راننده ها بر روی نقشه گوگل
  • و …

هزینه ساخت اپلیکیشن اسنپ

مزایای ساخت اپلیکیشن مشابه اسنپ

بالا بردن اعتبار فروشگاه

یکی از مزایای طراحی اپلیکیشن خدماتی، ایجاد برندینگ برای کسب و کار شما است. با داشتن یک اپلیکیشن خدماتی اعتبار فروشگاه خود را نسبت به فروشندگان سنتی بالاتر می برید.

صرفه جویی در زمان و هزینه

از مهمترین مزایای طراحی اپلیکیشن خدماتی، صرفه جویی در زمان و هزینه است. مشتری بجای اتلاف وقت در رسیدن به فروشگاه مورد نظر، به صورت آنلاین خرید خود را انجام می دهد.

داشتن مشتریان وفادار

با ارائه خدمات با کیفیت به صورت آنلاین و هرآنچه که مشتری می خواهد، باعث رضایت مشتری می شوید و در نتیجه مشتریانی وفادار خواهید داشت. از این رو طیف مشتریان خود را افزایش می دهید. هزینه ساخت اپلیکیشن اسنپ

تبلیغات موثر و هدفمند

از ویژگی های داشتن یک ساخت اپلیکیشن خدماتی، ایجاد تبلیغات موثر و هدفمند برای مشتریان است. با طراحی اپلیکیشن خدماتی درحال تبلیغ برند و شاخه فعالیت خود هستید.

خرید ساده و سریع

سادگی استفاده از اپلیکیشن و سرعت استفاده از آن از ویژگی های مهم ایجاد اپلیکیشن خدماتی است. با طراحی رابط و تجربه کاربری عالی می توانید در این عرصه موفقیت بسیاری به دست آورید. هزینه ساخت اپلیکیشن اسنپ

پشتیبانی آنلاین

برای دستیابی به رضایت مشتری و ایجاد اعتماد مشتری، اپلیکیشن خدماتی باید پشتیبانی آنلاین داشته باشد تا در هر زمان مشتری بتواند با شما ارتباط برقرار کند و سوالاتش را بپرسد.

هزینه ساخت اپلیکیشن اسنپ

مراحل سفارش طراحی اپلیکیشن شبیه اسنپ

مشخص کردن ایده

در ابتدای کار طراحی اپ می تواند کسب و کار شما را بسیار گسترش دهد، اپلیکیشن برای شما مزایای فراوانی را به همراه خواهد داشت در آغاز کار لازم است که شما ویژگی و مزیت های طراحی اپلیکیشن اندروید خود را با سایر اپلیکیشن های موبایل مشخص کنید. این مزایا و برتری باعث سرعت بخشیدن به رشد و پیشرفت شما است. هزینه ساخت اپلیکیشن اسنپ

گر احساس می کنید در این بخش احساس سرگرمی دارید و نمی توانید به خوبی ایده های خود را روی برگه بیاورید هیچ اشکالی ندارد! الفباوب با تیم حرفه ای و متخصص خود به شما کمک می کند دقیقا متوجه شوید چه کاری قرار است انجام دهید.

تماس با الفباوب

اگر که قصد سفارش طراحی اپلیکیشن دارید باید بگوییم که الفباوب گزینه مناسبی برای انتخاب شما است تیم الفباوب با مجموعه ای جوان و حرفه ای در زمینه طراحی اپلیکیشن، شما را برای داشتن یک اپلیکیشن حرفه ای کمک خواهد کرد. در این بخش شما می توانید با تیم مشاورین الفباوب تماس حاصل کرده و پس از دریافت مشاوره دقیق در صورت رضایت شما جلسه ای حضوری جهت بررسی دقیق تر و جامع تر برگزار خواهد شد.

انتخاب طرح مد نظر

بعد از مشخص کردن ایده نوبت به مشخص کردن طرح اپلیکیشن شما می رسد. در این مرحله می توانید بر روی برگه ای طرح اولیه خود را با جزئیات رسم کنید. در این مرحله به راحتی می توانید از مشاوره رایگان الفباوب بهره مند شوید و در این بخش شما می توانید طرح مد نظر خود را جهت طراحی ارائه دهید.

در صورتی که می خواهید اپلیکیشن مشابه اسنپ داشته باشید می توانید طرح مد نظر خود را مطرح کرده و یا می توان تلفیقی از هر دو طرح را داشته باشید .لازم به ذکر است که در در این مرحله از ساخت اپ طرحی مد نظر شما نبود اصلا نگران نباشید تیم الفباوب می تواند در این مرحله شما را راهنمایی کرده و بهترین طراحی ممکن را برای شما انتخاب نماید. هزینه ساخت اپلیکیشن اسنپ

پیاده سازی طرح UI و UX

پس از انتخاب طرح مورد نظر تیم طراحی تجربه کاربری یا همان تیم ui/ux شروع به طراحی گرافیکی و طراحی اپلیکیشن شما می کند تیم طراحی توسط نرم افزارهای گرافیکی، ظاهر اپلیکیشن شما طراحی کرده و نمایی کلی از اپلیکیشن شما را می سازد.

در نظر داشته باشید که این بخش از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است چرا که نمایانگر فضای کلی اپلیکیشن شما می باشد، پس از طراحی تیم الفباوب با شما جلسه حضوری برقرار خواهد کرد که طرح اپلیکیشن در صورت رضایت نهایی شود و اگر که نکته و یا موضوعی مد نظر شما می باشد در این بخش لحاظ شود و یا بخش ظاهری اپلیکیشن تغییر کند. هزینه ساخت اپلیکیشن اسنپ

پرداخت هزینه

پس از انتخاب طرح کلی اپلیکیش و تایید نهایی در این بخش طبق طرح مورد نظر شما و امکانات موجود در اپلیکیشن مورد نظر مبلغی در نظر گرفته می شود که در این بخش از شما جهت ادامه مراحل ساخت اپلیکیشن دریافت خواهد شد لازم به ذکر است که شما می توانید برای پرداخت هزینه طراحی اپلیکیشن این مبلغ را در سه قسط واریز کنید.

برنامه نویسی

در این مرحله تیم برنامه نویسی الفباوب دیتابیس نرم افزار را متناسب با ظاهر و جزئیات آن طراحی می نماید سپس روابط میان آن ها را مشخص کرده و شروع به api نویسی نرم افزار می کند تا نرم افزار پویا و داینامیک سازی شود. برنامه نویس های front-end هم در این بخش اقدام به کد نویسی ظاهر اپلیکیشن می نمایند. شما هم می توانید در این بخش اگر که ایده و یا تغییراتی مد نظر می باشد را با هماهنگی تیم الفباوب اعمال کنید. هزینه ساخت اپلیکیشن اسنپ

تحویل اپلیکیشن

پس از اتمام مراحل برنامه نویس و تکمیل اپلیکیشن تیم الفباوب با شما تماس بر قرار کرده و جهت تحویل و تست اپ با شما جلسه ای تنظیم خواهد کرد. پس از برگزاری جلسه اپلیکیشن مورد نظر به شما تحویل داده می شود و می توانید اپ خود را برای تست ها و رفع باگ بررسی کنید.پس از تست نرم افزار و رفع باگ اگر که تغییر و فیچری مد نظرشما می باشد می توانید درخواست کنید و برای افزودن تغییرات و… جلسه ای جهت انجام و بررسی موارد در خواستی انجام گیرد.

هزینه ساخت اپلیکیشن اسنپ

درباره هزینه ساخت اپلیکیشن اسنپ یا نرم افزار تاکسی اینترنتی

قیمت طراحی اپلیکیشن تاکسی اینترنتی یا طراحی اپلیکیشن مشابه اسنپ می تواند یک امر مهم در انتخاب و تصمیم گیری شما باشد ولی همه می دانیم که ملاک اصلی طراحی یک اپلیکیشن حرفه ای تعرفه طراحی اپلیکیشن تاکسی یاب نیست بلکه “کیفیت” مهمترین نقش را ایفا می کند.

هر شخص و شرکتی می تواند خود را به عنوان طراح اپلیکیشن معرفی کند اما فقط یک شرکت طراحی اپلیکیشن حرفه ای می تواند برنامه ای کارآمد برای شما طراحی و اجرا کند. شما می توانید با مشاورین تیم الفباوب تماس بگیرید و از تمامی جزئیات ساخت اپلیکیشن تاکسی اینترنتی مطلع شوید. هزینه ساخت اپلیکیشن اسنپ

هزینه ساخت اپلیکیشن اسنپ

موضوعات مقاله

امتیاز :
1 Responses/5
اولین دیدگاه را شما بنویسید.

یک دیدگاه برای “هزینه ساخت اپلیکیشن اسنپ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *