هزینه ساخت اپلیکیشن موبایل

10
اردیبهشت
1402

هزینه ساخت اپلیکیشن موبایل چقدر است؟ برای ساخت یک آپ چقدر باید هزینه کنیم؟ طراحی اپلیکیشن چقدر هزینه برای ما خواهد داشت؟ در سال های اخیر با افزایش قابل توجه میزان استفاده از گوشی های هوشمند و گسترش طیف کاربران این تکنولوژی، اغلب کسب وکارها چه کوچک و خانگی چه شرکت های بزرگ در فکر طراحی اپلیکیشن اختصاصی برای خود هستند.

بسیاری از شرکت ها نیز با سرمایه گذاری بر روی ایده های خلاقانه و تامین قیمت ساختن اپلیکیشن استارتاپ ها سودی میلیون دلاری داشته اند. طراحی کردن اپلیکیشن به یک فروشگاه اینترنتی و یا معرفی و گسترش یک کسب و کار ختم نمی شود.

طبیعتاٌ تعرفه ساخت اپلیکیشن با کیفیت برای کسب و کاری کوچک با سود متوسط، مقرون به صرفه به نظر نیاید و آن ها به دنبال اپلیکیشن ارزان هستند. بودجه بعضی نرم افزارهای ممکن است که در برآوردهای اولیه ی هزینه برای اپلیکیشن مبلغ بالایی به نظر برسد. اما همین اپلیکیشن ها در آینده می توانند منبع درآمدی باورنکردنی برای سازندگانش شوند.

هزینه ساخت اپلیکیشن موبایل

هزینه ساخت اپلیکیشن موبایل

 

هزینه ساخت اپلیکیشن دیجی کالا – هزینه ساخت اپلیکیشن فروشگاهی

طراحی فروشگاه اینترنتی با معرفی بهینه محصولات و خدمات، ارتباط موثر با مشتری، ارائه امکانات و تخفیف های ویژه و… می تواند جلب حداکثری رضایت مخاطبین را برای شما به ارمغان بیاورید.  طراحی اپلیکیشن فروشگاهی یکی از اقداماتی است که به کمک آن می توانید فروش خود را تا حد بسیار زیادی افزایش دهید. هرچه امکانات و قابلیت های فروشگاه اینترنتی شما گسترده ترباشد شما ملزم به پرداخت هزینه ساخت اپلیکیشن فروشگاهی بیشتری خواهید شد. هزینه ساخت اپلیکیشن موبایل

هزینه ساخت اپلیکیشن موبایل

هزینه ساخت اپلیکیشن بازی – سرگرمی – فیلم

در حوزه سرگرمی هزینه ساخت اپلیکیشن بازی و اپلیکیشن پخش فیلم سوال کاربران زیادی است. تماشای آنلاین فیلم و سریال یکی از پرطرفدارترین تفریحات زندگی امروز به شمار می رود. افزایش پخش سریال های نمایش خانگی و همچنین نیم بها بودن مصرف اینترنت در بسیاری از این پلتفرم ها، تعداد کاربران این اپ ها را به طور چشمگیری افزایش داده است. به همین منظور طراحی اپلیکیشن فیلم مانند فیلیمو، نماوا و… برای جلب حداکثری رضایت کاربران در الفباوب با قابلیت های فراوان و کمترین  قیمت قابل اجرا است.

هزینه ساخت اپلیکیشن موبایل

هزینه ساخت اپلیکیشن دیوار

اگر قصد دارید یک پلتفرم ثبت آگهی راه اندازی کنید و به عنوان واسطه بین خریدار و فروشنده عمل کنید، بهترین نمونه، اپلیکیشن دیوار است.  طراحی اپلیکیشن مشابه دیوار از آنجایی اهمیت پیدا کرد که روزانه میلیون ها معامله کوچک و بزرگ در آن انجام می شود. این اپلیکیشن یکی از بزرگترین اپلیکیشن های آگهی و نیازمندی محسوب می شود. اما از آنجایی که  هزینه ساخت اپلیکیشن در ایران  کاملا متفاوت در نظر گرفته میشود پیشنهاد میک نیم برای استعلام بهترین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

هزینه ساخت اپلیکیشن موبایل

هزینه ساخت اپلیکیشن اسنپ

تعرفه طراحی اپلیکیشن به آنچه در اپلیکیشن در دسترس قرار می گیرد و امکانات آن اپلیکیشن بستگی دارد. طراحی اپلیکیشن شامل طیف گسترده ای از فعالیت ها مانند طراحی تعاملی ، طراحی رابط گرافیکی ، طراحی ایکون و لگوی اپلیکیشن، ساخت محتوا، طراحی گرافیک می باشد که در قیمت نهایی طراحی اپلیکیشن تاثیر می گذارند. البته مواردی که ذکر شد تنها بخشی از فعالیت هایی است که در هنگام ساخت اپلیکیشن انجام می شود و ممکن است عوامل زیادی در قیمت ساخت اپلیکیشن تاثیر گذار باشد.

طراحی اپلیکیشن تاکسی یاب در زندگی امروزه ما که روزانه از اسنپ و تپسی استفاده می کنیم، بسیار مهم است. این دو اپلیکیشن ارائه دهنده سرویس تاکسی یاب اینترنتی هستند که در حال حاضر مزیت های بیشتری نسبت به تاکسی های تلفنی و معمولی دارا هستند. این موضوع سبب شده برنامه نویسان تیم الفباوب، هزینه ساخت اپلیکیشن اسنپ را با بالاترین کیفیت ممکن و با بی نهایت امکانات مقرون به صرفه درنظر بگیرند و در کوتاهترین زمان اپ اختصاصی شما را ارائه دهند.

هزینه ساخت اپلیکیشن موبایل

عوامل تاثیرگذار بر هزینه ساخت اپلیکیشن

عوامل زیادی بر روی قیمت های اپلیکیشن تاثیرگذارند. در اینجا به مهم ترین عوامل تعیین کننده هزینه ساخت اپلیکیشن می پردازیم. هزینه ساخت اپلیکیشن موبایل

نوع پلتفرم

پلتفرمی که برای ساختن اپلیکیشن استفاده می شود به صورت مستقیم بر هزینه ساخت اپلیکیشن تاثیر گذار است. اندروید، ios و با هر دو با هم قیمت های متفاوتی دارند.

نوع کد نویسی

بعضی از اپلیکیشن ها از ابتدا کدنویسی اختصاصی برایشان انجام می شود که در مقایسه با اپ های نیمه اختصاصی قیمت بالاتری دارند. البته در عوض امکانات و ویژگی های آن ها بهتر است.

امکانات اپلیکیشن

با توجه به اینکه اپ مورد نیاز چه امکاناتی داشته باشد قیمت آن متفاوت خواهد شد. داشتن درگاه پرداخت، امکان چت آنلاین، مسیریابی، فروشگاه آنلاین و .. همگی بر تعرفه موثر هستند.

تکنولوژی های بکار رفته هزینه ساخت اپلیکیشن موبایل

هر چه در طراحی و کدزنی اپلیکیشن از تکنولوژی های پیشرفته تر و خاص تری استفاده شده باشد، در نتیجه هزینه ی طراحی اپلیکیشن در کل نیز بالاتر خواهد شد.

تولید محتوا هزینه ساخت اپلیکیشن موبایل

اگر تولید محتوای متنی و یا تصویری به همراه طراحی لوگو و تصاویر توسط تیم الفباوب انجام شود، هزینه ساخت اپلیکیشن جدا در کنار تولید  و ساخت  خواهد داشت.

سفارشی سازی UI/UX

با توجه به تعداد صفحات، اگر طراحی تجربه کاربری و رابط کاربری به صورت سفارشی سازی و اختصاصی انجام شود، تعرفه ی ساختن اپلیکیشن بیشتر خواهد شد.

 

سایر عوامل موثر برقیمت

  • عوامل فنی و پیچیدگی آن
  • UI و  UX و گرافیک و انیمیشن های طراحی شده
  • تعداد سیستم عامل ها و دستگاه هایی که اپلیکیشن باید روی آن اجرا شود
  • مدل کسب و کار
  • عملکرد و قابلیت های اپلیکیشن
  • زمان انجام پروژه
  • نحوه اتصال اپلیکیشن به سرور
  • تکنولوژی Native و Multi platform
  • پلتفرم و استفاده از قالب های آماده یا طراحی اختصاصی آن

طراحی اپلیکیشن – طراحی اپلیکیشن تهران – شرکت طراحی اپلیکیشن در تهران – طراحی اپلیکیشن در تهران – هزینه ساخت اپلیکیشن موبایل – طراحی اپلیکیشن موبایل – ساخت اپلیکیشن در تبریز – شرکت ساخت اپلیکیشن موبایل – سفارش اپلیکیشن – طراحی اپیکیشن – طراحی سایت و اپلیکیشن – سفارش طراحی اپلیکیشن – مسیر ایجاد و طراحی اپلیکیشن – سفارش ساخت اپلیکیشن – طراحی اپلیکیشن حرفه ای – قیمت طراحی اپلیکیشن – اپلیکیشن اشل – هزینه ساخت اپلیکیشن بازی – طراحی اپلیکیشن خدماتی – طراحی اپلیکیشن در تبریز –  ساخت اپلیکیشن خدماتی –  هزینه ساخت اپلیکیشن دیجی کالا –  طراحی اپ –  هزینه ساخت اپلیکیشن دیوار 

هزینه ساخت اپلیکیشن موبایل

برای اطلاع از هزینه ساخت اپلیکیشن موبایل از طریق راه های ارتباطی ذکر شده با ما تماس بگیرید.

الفباوب، شرکت بزرگ و حرفه ای طراحی آپ از شما دعوت می کند برای دریافت هزینه ساخت اپلیکیشن موبایل از طریق راه های ارتباطی ذکر شده با ما تماس بگیرید تا به بهترین شکل ممکن شما را راهنمایی کنیم.

موضوعات مقاله

امتیاز :
2 Responses/5
اولین دیدگاه را شما بنویسید.

2 دیدگاه برای “هزینه ساخت اپلیکیشن موبایل

  1. سلام مطلب خوبی بود. قیمت اپلیکیشن اندرویدی برای آرایشگاه چقدر هست؟

    1. سلام دوست عزیز، برای دریافت قیمت طراحی اپلیکیشن باید تماس بگیرید. چون برای برآورد قیمت به نوع اپلیکیشن، تعداد ویژگی هایی که نیاز دارید و … مورد بررسی قرار می گیره و کارشناسان با توجه به درخواست شما قیمت تقریبی رو اعلام می کنند. با 02188802289 تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *