طراحی اپلیکیشن فروش وسایل خانگی – طراحی اپلیکیشن فروشگاه لوازم خانگی

20
تیر
1402

طراحی اپلیکیشن فروش وسایل خانگی – طراحی اپلیکیشن فروشگاه لوازم خانگی چیست؟ کسب و کارها همواره به دنبال فروش بیشتر و در عین حال راحت تر می باشند. طراحی اپلیکیشن فروشگاهی یکی از راه هایی است که توجه کسب و کارها را به خود جلب کرده است. مزایای زیاد بعلاوه هزینه کمتر نسبت به راه اندازی شعب مختلف برای فروش حضوری از جمله مهم ترین مزایای طراحی اپلیکیشن فروشگاهی است.

همینطور به دلیل اینکه اپلیکیشن 24 ساعته در دسترس است و خرید آسان از هر نقطه از کشور را فراهم می کند، خریداران را تشویق به خرید آنلاین می کند. همینطور پشتیبانی بهتر و تعامل بالا بین کاربر و فروشنده از جمله مزایای طراحی اپلیکیشن فروشگاهی است.

طراحی اپلیکیشن فروشگاهی یکی از راه های بسیار مهم و موثر در رشد و ارتقا سطح کسب و کارها می باشد. هم اکنون همزمان با رشد فضای مجازی در جوامع مختلف، کسب و کارهای بسیاری در طیف های گوناگون فعالیت شان را به فضای مجازی منتقل کرده اند اما جالب است بدانید که غالب مشاغل بزرگ، با سرمایه گذاری بر این فضای رو به گسترش، در کنار راه اندازی وب سایت های فروشگاهی، اقدام به طراحی اپلیکیشن مخصوص خود نیز کرده اند. 

طراحی اپلیکیشن فروش وسایل خانگی

طراحی اپلیکیشن فروش وسایل خانگی – طراحی اپلیکیشن فروشگاه لوازم خانگی را به الفباوب، شرکت بزرگ طراحی انواع اپلیکیشن بسپارید. در کنار شما هستیم تا بهترین ها را در اختیار داشته باشید.

طراحی اپلیکیشن فروش وسایل خانگی – طراحی اپلیکیشن فروشگاه لوازم خانگی

طراحی اپلیکیشن فروش وسایل خانگی – طراحی اپلیکیشن فروشگاه لوازم خانگی

مزایای طراحی اپلیکیشن فروشگاهی

شناخت برند و تبلیغات

یکی از دیگر جنبه های مهم ساخت اپلیکیشن های فروشگاهی، افزایش اعتبار و قدرت نفوذ شما در جامعه است. اپلیکیشن ها در شناخته شدن برند تاثیرگذار می باشند. چون نام اپلیکیشن ها نام برند شماست و کاربران با به اشتراک گذاری یا صحبت در مورد اپلیکیشن کسب و کار شما، در واقع در حال تبلیغ برند شما می باشند. یکی از قابلیت های اصلی اپلیکیشن ها ارسال پوش نوتیفیکیشن به کاربران است.

پوش نوتیفیکیشن ها کانالی ارزان و موثر برای تبلیغات جهت افزایش فروش و حفظ برند می باشند. از این طریق می توان اطلاعات ضروری را به مشتریان خود تحویل دهید و آن ها را تشویق کنید تا سفارشات را ثبت کنند. همینطور، کاربران موبایل فرصت های شگفت انگیزی برای دریافت پوش نوتیفیکیشن جهت اطلاع از پیشنهادات شگفت انگیز، تخفیفات و هدایای ویژه دارند. تبلیغات اپلیکیشن یکی از راه های افزایش دانلود اپلیکیشن است که هم به افزایش تعداد کاربران و هم به شناخته شدن برند کمک می کند.  طراحی اپلیکیشن فروش وسایل خانگی

طراحی اپلیکیشن فروشگاه لوازم خانگی تخصص ماست

مشتری وفادار

اپلیکیشن موبایل نسبت به سایت بهینه تر، شخصی سازی شده، همشه در دسترس و… است. اپلیکیشن طوری طراحی می شود که تجربه مشتری را بهبود می بخشد که در جذب و حفظ مشتریان بسیار تاثیرگذار است. مشتری با اپلیکیشن فروشگاهی به راحتی می تواند کالای خود را بدون هیاهو و شلوغی انتخاب و خریداری کند. طراحی اپلیکیشن های فروشگاهی سبب می شود تا طیف وسیعی از مشتریان بتوانند با دسترسی و آشنایی با اپلیکیشن، به مشتریان فروشگاه شما پیوسته و به نوعی دایره مشتریان و حتی کاربران وب سایت شما را بسیار افزایش دهند. طراحی اپلیکیشن فروش وسایل خانگی

شاید بنظر رسد که سایت ریسپانسیو همانند اپلیکیشن عمل کند اما در واقع اینطور نیست. مثلا کاربران برای استفاده از اپلیکیشن در هر زمان و در هر مکان آزادی بیشتری دارند و تنها با داشتن یک موبایل هوشمند به راحتی می توانند از اپلیکیشن استفاده کنند. اپلیکیشن سرعت لود بالاتری نسبت به سایت دارد که نرخ پرش سایت را کاهش می دهد. اپلیکیشن را می توان  به صورت آفلاین در اختیار کاربران قرار داد. پس، اپلیکیشن  های فروشگاهی می  توانند مخاطبان وفادار خوبی ایجاد کنند.

بهره وری بهتر و افزایش درآمد

به عنوان یک قاعده، اپلیکیشن های تلفن همراه انعطاف پذیرتر و کاربر پسندتر می باشند. یکی دیگر از مزایای نرم افزار های موبایل فروشگاه آنلاین، معرفی سریعتر محصولات و دسترسی سریعتر به آن ها می باشد. با اپلیکیشن خدمات به صورت منظم تر در یک بستر مناسب ارائه  می شود. اگرچه راه اندازی اپلیکیشن پرهزینه تر از راه اندازی سایت است، اما اپلیکیشن ها سریعتر از سایت ها به جذب مشتری و فروش و درآمد می رسند. مشتریان بیشتر منجر به سفارشات بیشتر می شوند، در نتیجه درآمد شما افزایش می یابد.

پرداخت آنلاین

می توانید با شارژ کیف پولتان در اپلیکیشن یا پرداخت آنلاین خیلی راحت و بدون پول نقد و کارت های اعتباری پرداختی امن انجام دهید.  طراحی اپلیکیشن فروش وسایل خانگی

تجزیه و تحلیل دقیق

جمع آوری و آنالیز داده ها در اپلیکیشن آسانتر است. اپلیکیشن موبایل به شما این امکان را می دهد که رفتار کاربر را بهتر آنالیز کنید. از طریق تعاملی که اپلیکیشن با کاربر برقرار می کند، به بهبود و به روز رسانی اپلیکیشن و رفع مشکلات آن کمک می کند.

طراحی اپلیکیشن فروش وسایل خانگی – طراحی اپلیکیشن فروشگاه لوازم خانگی

الفباوب شرکت بزرگ و قدرتمند طراحی اپلیکیشن و وب سایت به سراسر ایران خدمات خود را ارائه می دهد. این مجموعه از متخصصین و برنامه نویسان حرفه ای برخوردار است و همینطور مشاوره و پشتیبانی رایگان را در اختیار شما قرار می دهد. برای ثبت سفارش طراحی اپلیکیشن با 02191008515 تماس بگیرید و جزئیات لازم را دریافت کنید.

چرا به طراحی اپلیکیشن فروش وسایل خانگی – طراحی اپلیکیشن فروشگاه لوازم خانگی نیاز داریم ؟

هم اکنون بسیاری از فروشندگان به استفاده از طراحی سایت فروشگاهی اقدام به عرصه محصولات و خدمات خود در سطح اینترنت میکنند. هم اکنون شاهد راه اندازی انواع و اقسام فروشگاه های مختلف هستیم. هم اکنون ما هر وسیله ای لازم داشته باشید ابتدا ان را در اینترنت جستجو میکنیم، حتی خیلی از افراد هم اکنون در اپلیکیشن های فروشگاهی به جستجوی کالای خود میپردازند. از طریق همین جستجو ها وارد فروشگاه های مختلف میشوند و اطلاعات محصولات خود را به دست می آورند.

درصورتی که طراحی سایت و اپلیکیشن فروشگاهی به خوبی انجام شده باشد و کاربر پسند باشد، کاربران با مراجعه به صفحه محصول می توانند اطلاعات کاملی در خصوص کالای مورد نیاز خود به دست بیاورند. الفباوب امکانات بسیار متعددی در زمان نمایش محصولات برای کاربران فراهم میکند، به خصوص در زمینه لوازم دیجیتال که مشتری باید بتواند ویژگی های کامل محصولات را مشاهده نماید.

امکاناتی از قبیل نمایش تصاویر مختلف محصول از زوایای مختلف و امکان زوم کردن روی تصاویر، توضیحات کامل محصول، مشاهده ویژگی های و پارمترها به صورت جدول بندی و مرتب، بخش نظرات و امتیازهای کاربران، امکان نمایش فیلم مرتبط با محصول و همینطور بارگزاری کاتالوگ pdf از دیگر امکانات این بخش است. قسمت اطلاع رسانی مشتری از موجود شدن یا فروش ویژه شدن محصول و صدها امکان دیگر. کامل بودن این اطلاعات به راحتی می تواند منجر به خرید و پرداخت انلاین سفارش توسط مشتری شود. طراحی اپلیکیشن فروش وسایل خانگی

طراحی فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی – طراحی اپلیکیشن فروشگاه لوازم خانگی + قیمت + مشاوره رایگان – طراحی اپلیکیشن فروشگاهی لوازم خانگی – مشخصات، قیمت و هزینه طراحی وب سایت فروشگاه لوازم خانگی – طراحی اپلیکیشن فروشگاهی – طراحی فروشگاه آنلاین لوازم خانگی – ساخت اپلیکیشن فروشگاهی مشابه دیجیکالا – سایت و اپلیکیشن فروشگاهی لوازم خانگی – آموزش ساخت فروشگاه اینترنتی اندروید – اپلیکیشن فروش اینترنتی

طراحی اپلیکیشن فروشگاهی لوازم خانگی را به ما بسپارید!

مشتریان شما می توانند در هر ساعت از شبانه روز به فروشگاه شما مراجعه کنند، حتی زمان هایی که شما خواب هستید مشتری می توانند اطلاعات کامل خود را به دست بیاورد و سفارش خود را نیز ثبت کند. همینطور فروشگاه اینترنتی محدودیت مکانی ندارد، شما می توانید از هرنقطه ایران مشتری داشته باشید و محصولات را برای آن ها ارسال کنید. مزیت دیگر طراحی فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی نیاز به مکان و مغازه بزرگ ندارد، شما می توانید از زیرزمین یا یک انبار برای نگه داری محصولات خود کمک بگیرید.

فروشگاه اینترنتی هیچگونه محدودیت تعداد کالا ندارد و شما می توانید بینهایت محصول در آن قرار دهید. بسته فروشگاه ساز الفباوب شامل نسخه اندروید، ios و وب سایت فروشگاهی به صورت یکپارچه و همزمان است و شما از طریق پنل مدیریت می توانید محصولات و خدمات خود را ایجاد و معرفی کنید. طراحی اپلیکیشن فروش وسایل خانگی

طراحی اپلیکیشن فروش وسایل خانگی – طراحی اپلیکیشن فروشگاه لوازم خانگی

طراحی اپلیکیشن فروش وسایل خانگی – طراحی اپلیکیشن فروشگاه لوازم خانگی تخصص ماست!

طراحی اپلیکیشن فروش وسایل خانگی

ساخت اپلیکیشن فروشگاهی چه کمکی به کسب و کار می کند؟ طراحی اپلیکیشن فروش وسایل خانگی

داشتن اپلیکیشن مانند داشتن وب سایت برای هر کسب و کاری تبدیل به امری ضروری شده و به زودی کمتر کسب و کاری را خواهید یافت که در فضای آنلاین حضور نداشته باشد. اما با این حال کسب و کار هایی که بیشتر به دنبال ارتباط مداوم با مشتری و در دسترس بودن می باشند به سراغ ساخت اپلیکیشن فروشگاهی می روند و از مزیت های آن استفاده می کنند. از جمله مزایای استفاده از اپلیکیشن می توان به موارد زیر اشاره کرد:

اطلاع رسانی و ارتباط فوری طراحی اپلیکیشن فروش وسایل خانگی

با وجود یک اپلیکیشن در تلفن همراه مشتریانتان می توانید آن ها را از رویداد های فروشگاه مانند تخفیفات، جشنواره ها، محصولات جدید و غیره در لحظه مطلع کنید.

کانال بازاریابی شخصی سازی شده طراحی اپلیکیشن فروش وسایل خانگی

می توانید با کمک گرفتن از اطلاعات تکمیلی مشتریان برای شخصی سازی کردن تبلیغات و محصولات خود مشتریان کمک بگیرید.

بهبود وفاداری مشتریان

به کمک طراحی اپلیکیشن فروش آنلاین شما می توانید یک برنامه بهبود وفاداری مشتریان داشته باشید و این شاخص را بر اساس نصب اپلیکیشن و کارکرد ها و آخرین ورد های اپلیکیشن بسنجید.

ارزش آفرینی برای مشتریان طراحی اپلیکیشن فروش وسایل خانگی

اینکه هم اکنون کاربران می توانند به صورت غیر حضوری نیاز های خود را خریداری کنند یک ارزش کسب و کار به حساب می آید و این می تواند مزیت رقابتی شما نسبت به سایر رقابتان به شمار آید.

طراحی اپلیکیشن فروش وسایل خانگی – طراحی اپلیکیشن فروشگاه لوازم خانگی

برای طراحی اپلیکیشن فروشگاهی اندروید و ios با ما تماس بگیرید

چرا طراحی اپلیکیشن فروش وسایل خانگی – طراحی اپلیکیشن فروشگاه لوازم خانگی را به الفباوب بسپاریم؟

درک و انجام کامل نیازهای مشتری: کارشناسان الفباوب روی مشتری تمرکز می کنند. در واقع هدف اصلی ما رویکرد مشتری مداری بر طبق نیاز سنجی مشتریان می باشد.

دانش عمیق: برنامه نویسان اپلیکیشن شرکت الفباوب دانش عمیقی از توسعه و طراحی اپلیکیشن موبایل دارند. در واقع ما درک عمیقی از نیاز تجارت شما داریم و براساس آن پلن های مورد نیازتان را فراهم خواهیم کرد.

انتقاد سازنده: انتقادات و پیشنهادات شما بسیار ارزشمند است. این سیستم، به شما کمک می کند تا تجربه کاربری را ارتقا دهید و همینطور نقص های موجود در ساختار کسب و کار خود را شناسایی کنید؛ به همین دلیل به شما اطمینان می دهیم که برنامه تلفن همراه شما دارای سیستم بازخورد خواهد بود.

ادغام اجتماعی: هر از چند گاهی کاربر برنامه موبایل به دنبال به اشتراک گذاشتن محصولات یا دانشی است که از برنامه جمع می کند. این همینطور به مشتریان دیگر کمک می کند تا با برنامه شما آشنا شوند که نتیجه آن دسترسی گسترده رسانه های اجتماعی به برنامه شما است. پس، اپلیکیشن تلفن همراهی که ما به شما ارائه خواهیم داد، دامنه فوق العاده ای برای ادغام اجتماعی خواهد داشت.

طراحی اپلیکیشن برای چند سیستم عامل: توسعه دهندگان برنامه های تلفن همراه ما قادر به ارائه برنامه های تلفن همراه برای چند پلتفرم مختلف می باشند. صرف نظر از سیستم عامل iOS یا Android یا هر سیستم عامل دیگری، آن ها صلاحیت یکسانی را نشان خواهند داد.

طراحی اپلیکیشن فروش وسایل خانگی

برای طراحی سایت فروش آنلاین و طراحی اپلیکیشن فروشگاهی از طریق راه های ارتباطی ذکر شده همین حالا با کارشناسان ما تماس بگیرید و جزئیات بیشتری دریافت کنید.

موضوعات مقاله

امتیاز :
No Responses/5
اولین دیدگاه را شما بنویسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *