بهترین اپلیکیشن های فروشگاهی

24
آبان
1401

در این مطلب کاربردی قصد داریم به درخواست شما بهترین اپلیکیشن های فروشگاهی را به شما عزیزان معرفی کنیم، با الفباوب مجموعه بزرگ طراحی اپلیکیشن فروشگاهی همراه باشید! در این مطلب فروشگاه های اپلیکیشنی ایران را به شما معرفی کرده ایم. این برنامه ها دارای سایت هم هستند و برای سهولت خرید خریدار، با طراحی اپلیکیشن بازار خود را گسترده تر کرده اند.

طراحی اپلیکیشن فروشگاهی راهی آسان برای افزایش مشتری و در نهایت افزایش فروش شماست. مطمئن باشید با کمک یک استراتژی درست شما هم می توانید به اندازه بهترین اپلیکیشن های فروشگاهی موفق باشید.

طبق آماری که در سال های اخیر گزارش شده، هر روزه تعداد افرادی که خرید اینترنتی را ترجیح می دهند زیاد تر می شود. نمونه های معروف زیادی از اپلیکیشن های فروشگاهی چه خارجی و داخلی وجود دارند و ما هم قصد داریم تا 5 مورد از بهترین اپلیکیشن های فروشگاهی را به شما معرفی کنیم.

بهترین اپلیکیشن های فروشگاهی

بهترین اپلیکیشن های فروشگاهی در ایران که به سرعت فراگیر شده اند!

دیجی کالا بهترین اپلیکیشن فروشگاهی

فهرست مان را با اولین نمومنه از بهترین اپلیکیشن های فروشگاهی ایرانی شروع می کنیم که احتمالا نیاز به معرفی مفصلی ندارد. دیجی کالا یک فروشگاه اینترنتی کامل است که در سال های اخیر، بخش بزرگی از خریداران اینترنتی را جذب خود کرده است و با تنوع گسترده محصولی که دارد، تقریبا تمام نیاز های شما را برطرف می کند.

دربرنامه دیجی کالا می توانید علاوه بر کالاهای دیجیتال، مانند گوشی موبایل، لپ تاپ و دوربین عکاسی (که این فروشگاه ابتدا فعالیت خود را با فروش این محصولات آغاز کرد؛) محصولات متنوع دیگری مانند وسایل خانه و آشپزخانه، خودرو، ابزار و وسایل اداری، محصولات بهداشتی، زیبایی و سلامت، اسباب بازی، لوازم التحریر، وسایل و پوشاک ورزشی، وسایل سفر، پوشاک و لباس های متنوع و به تازگی محصولات و مواد غذایی هم خریداری کنید.

دیجی کالا برای جذب بیشتر مشتریان و بالا بردن رضایت آنها، جشنواره های مناسبتی زیاد و تخفیف های فوق العاده روزانه دارد که بهترین فرصت برای خریدهای به صرفه است. خلاصه اینکه در دیجی کالا هر چیزی که درخانه و بیرون از خانه نیاز داشته باشید را می توانید با قیمت خوب و مطمئن، خرید کنید.

برای طراحی اپلیکیشن فروشگاهی مشابه دیجی کالا می توانید با ما در الفباوب تماس بگیرید. طراحی اپلیکیشن مشابه دیجی کالا تخصص ماست!

بهترین اپلیکیشن های فروشگاهی

اُکالا بهترین اپلیکیشن فروشگاهی سوپرمارکت

اُکالا سوپر مارکت آنلاین بر روی گوشی همراه شماست. این برنامه به عنوان یکی از بهترین اپلیکیشن های فروشگاهی ایرانی، یک اپلیکیشن خرید اینترنتی فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش است و با آن می توانید به تمام محصولات این فروشگاه ها و صد البته تخفیف های هیجان انگیز آنها دسترسی داشته باشید.

در اکالا هر چیزی که در یک سوپر مارکت بزرگ پیدا می شود، مانند انواع مواد غذایی، خواربار، میوه و سبزیجات، وسایل شوینده و بهداشتی، ابزار، لوازم التحریر و اداری، به همراه انواع مشخصی از پوشاک وجود دارند. شما می توانید خریدهای مورد نیازتان را به صورت اینترنتی از نزدیک ترین شعبه افق کوروش انجام دهید و در سریع ترین زمان و به صورت رایگان برای خرید های بالای صد هزار تومان، درب خانه تان تحویل بگیرید. اکالا ضمانت بازگشت کالا تا ۷۲ ساعت بعد از خرید را هم به شما می دهد.

ویژگی جالب برنامه اکالا، بخش لیست خرید است. در این بخش می توانید یک لیست از هر چیزی که نیاز دارید تهیه کنید تا در خرید بعدی، هیچ چیز را از قلم نیندازید. بعلاوه برنامه اکالا یک اپلیکیشن پرداخت هم هست. در تب خدمات این برنامه می توانید شارژ موبایل و بسته های اینترنت بخرید و قبض ها را با استفاده از اسکن بارکد پرداخت کنید.

 دوستان عزیز، شما می توانید برای طراحی اپلیکیشن فروشگاهی مشابه اکالا با الفباوب در ارتباط باشید.

بهترین اپلیکیشن های فروشگاهی

اسنپ فود بهترین اپلیکیشن فروشگاهی سفارش غذا

اسنپ فود هم بهترین اپلیکیشن های فروشگاهی دیگری است که نیاز به معرفی چندانی ندارد، چون به احتمال زیاد شما حداقل ماهی سه چهار بار به سراغ آن می روید. با اسنپ فود در هر شهری که باشید، می توانید ازنزدیک ترین رستوران غذا سفارش دهید. کار با اپلیکیشن اسنپ فود ساده است؛ رستوارن مورد علاقه تان را در محدوده محلی که هستید پیدا می کنید، غذایی که دوست دارید را انتخاب می کنید و بعد از پرداخت، غذا برای شما فرستاده می شود.

هزینه ارسال و مدت زمان ارسال بسته به رستوران و غذایی که سفارش می دهید متفاوت است، ولی به هر حال برای خوردن یک غذای خوشمزه باید صبور بود. پشتیبانی اسنپ فود به صورت ۲۴ ساعته در تمام روزهای هفته در اختیار شماست. البته که به علت حجم بالای سفارش ها شاید مجبور شوید برای ارتباط با پشتیبان، در صف تماس بمانید.

یکی از خدمات الفباوب، طراحی اپلیکیشن فروشگاهی غذا مشابه اسنپ فود می باشد، تماس بگیرید و جزئیات بیشتر را از کارشناسان ما دریافت کنید.

بهترین اپلیکیشن های فروشگاهی

علی بابا بهترین اپلیکیشن فروشگاهی فروش تور و رزرو هتل

یکی از بهترین اپلیکیشن های فروشگاهی در حوزه فروش تور و … علی بابا است که کمتر کسی است که آن را نشناسد. با علی بابا فقط کافیست که به فکر سفر کردن بیفتید. بلیط قطار، هواپیما و اتوبوس همچنین صدها اقامتگاه و هتل، بعلاوه تورهای مختلف برای سفرهای داخلی و خارجی، در برنامه خرید اینترنتی علی بابا به راحتی در دسترس شماست.

اپلیکیشن علی بابا کم حجم و با طراحی آسان برای استفاده است. با این برنامه می توانید در هر لحظه، لیست کامل بلیط های قطار، هواپیما و اتوبوس را ببینید و خریداری کنید و در صورتی که به هر دلیلی سفر شما لغو شد، بلیط را پس بدهید. علی بابا پشتیبانی ۲۴ ساعته دارد و در صورتی که در هر مرحله کار با اپلیکیشن و خرید به مشکل یا سوالی برخوردید، به شما پاسخگو خواهند بود.

الفباوب با طراحی اپلیکیشن مشابه علی بابا همراه شماست تا بتوانید بهترین نتیجه را از صرف وقت و هزینه خود بگیرید.

بهترین اپلیکیشن های فروشگاهی

تخفیفان بهترین اپلیکیشن فروشگاهی در ایران برای فروش تخفیف خورده ها

تخفیفان مرجع خدمات مختلف شامل تخفیف است. در تخفیفان می توانید برای رستوران و کافی شاپ، خدمات تفریحی و ورزشی، خدمات آموزشی، خدمات پزشکی و سلامت، هنر و تئاتر، خدمات زیبایی و آرایشی، تور و سفر تخفیف بگیرید. همینطور می توانید کدهای تخفیف هیجان انگیز فروشگاه های اینترنتی معتبر مانند دیجی کالا، اسنپ فود، فیلیمو و … را خریداری کنید. بازه تخفیف ها در این برنامه، بین ۳۰ تا ۹۰ درصد است.

تخفیفان در شهرهای مختلف ایران فعال است و با انتخاب شهرتان می توانید لیست کاملی از خدمات دارای تحفیف را ببینید و در هزینه های خود صرفه جویی کنید.

آیا میخواهید به طراحی اپلیکیشن فروشگاهی مشابه تخفیفان بپردازید؟ تماس بگیرید.

بهترین اپلیکیشن های فروشگاهی

این شما و این هم لیست بهترین اپلیکیشن های فروشگاهی ایران که در اختیارتان قرار گرفت، خوشحال می شویم در بخش نظرات با ما و دیگر خوانندگان تجربیات خود را از استفاده از اپلیکیشن های معرفی شده و نقاظ قوت آن ها ذکر کنید.

در ضمن الفباوب مجموعه بزرگ طراحی اپلیکیشن در کنار شماست تا بتوانید با بهترین اپلیکیشن های فروشگاهی رقابت کنید! شماهم می توانید پس همین حالا شروع کنید.

موضوعات مقاله

امتیاز :
No Responses/5
اولین دیدگاه را شما بنویسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *