طراحی اپلیکیشن اختصاصی

16
فروردین
1402

طراحی اپلیکیشن اختصاصی یکی از خدمات بسیار ویژه الفباوب است که سعی داریم در این مطلب به آن بپردازیم. اپلیکیشن ها این روزها توانسته اند در میان کسب و کارها جای به خصوصی پیدا کنند، طراحی اپلیکیشن به صورت اختصاصی به این معناست که اپلیکیشن شما شبیه هیچ آپ یا اپلیکیشن دیگری نخواهد بود و همه بخش های آن به صورت سفارشی طراحی می گردد. اگر نیاز به اطلاعات بیشتری دارید همچنان ما را در این مقاله همراهی کنید!

الفباوب شرکت بزرگ و قدرتمند طراحی اپلیکیشن و وب سایت به سراسر ایران خدمات خود را ارائه می دهد. این مجموعه از متخصصین و برنامه نویسان حرفه ای برخوردار است و همینطور مشاوره و پشتیبانی رایگان را در اختیار شما قرار می دهد. برای ثبت سفارش طراحی اپلیکیشن با 02191008515 تماس بگیرید و جزئیات لازم را دریافت کنید.

طراحی اپلیکیشن اختصاصی

مزیت های طراحی اپلیکیشن فروش آنلاین

  • اپلیکیشن فروشگاهی و جذب مشتریان بیشتر
  • استفاده از مزایای فروشگاه آنلاین با عرضه بر مبنای تقاضا
  • استفاده از مزایای فروشگاه انلاین با حذف هزینه های خرید و اجاره
  • فروشگاهی همیشه باز و در دسترس
  • بدون نیاز به مکان
  • کاهش هزینه بازاریابی با هدف گیری بهتر
  • گسترش گستره جغرافیایی

طراحی اپلیکیشن اختصاصی چیست؟ چه مزیتی برای ما دارد؟

همانطور که از نام طراحی اپلیکیشن اختصاصی مشخص است این نوع اپلیکیشن ها از همان اول بر پایه نیاز شما چه از نظر گرافیکی و چه از لحاظ اجرا ساخته می شود. نکته مهم و اصولی در طراحی اپلیکیشن های اختصاصی این بوده که از ابتدا به شکل اختصاصی برای شما عزیزان برنامه نویسی می شود و باید در نظر داشته باشید که با توجه به گستردگی کار تهیه این نوع اپلیکیشن ها، کار یک نفر یا دو نفر به تنهایی نخواهد بود!

حتما باید از افراد کار کشته و تیمی برای طراحی اپلیکیشن اختصاصی استفاده کرد. مزایای این اپلیکیشن ها اختصاصی بودن و تناسب 99% با نوع نیاز مشتری از هر لحاظ است و تنها نکته منفی این نوع در این است که با توجه به استفاده از تعداد نفرات بالا و صرف وقت و هزینه زیاد برای شرکت تهیه کننده بالطبع مشتری هزینه بیشتری برای داشتن این نوع سیستم ها باید بپردازد که صد البته در صورت داشتن ایده نو برگشت چند ده برابری آن برای مشتری اتفاق می افتد. بیشتر اپلیکیشن های پردرآمد از طراحی اپلیکیشن اختصاصی کمک می گیرند.

 

شما هم می توانید با کمک طراحی اپلیکیشن اختصاصی به بهترین شکل ممکن به کسب درامد بپردازید! کافیست تماس بگیرید و ایده خود را با کارشناسان مجموعه قدرتمند الفباوب درمیان بگذارید!

 

طراحی اپلیکیشن اختصاصی و سفارشی یا آماده؟

اگر صاحب کسب و کاری هستید که می خواهید یک اپلیکیشن داشته باشید، باید بدانید که چگونه بین یک اپلیکیشن اختصاصی و یک اپلیکیشن آماده انتخاب کنید؟ اگر فقط هزینه های اولیه را در نظر بگیرید، ممکن است انتخاب آسانی به نظر برسد. یک اپلیکیشن آماده، ارزان تر از طراحی اپلیکیشن اختصاصی است. بله، البته یک اما وجود دارد! هزینه اولیه تنها هزینه ای نیست که باید نگران آن باشید. در واقع، این فقط یک بخش کوچک از کل ماجراست.

چند مورد برای بررسی:

  • بودجه شما چقدر است؟
  • چارچوب زمانی شما چیست؟
  • چقدر زمان برای سرمایه گذاری در پروژه طراحی اپلیکیشن دارید؟
  • چقدر رقابت آنلاین دارید؟

طراحی اپلیکیشن اختصاصی

طراحی اپلیکیشن چت و پیام رسان

خدمات طراحی اپلیکیشن اختصاصی

خدمات طراحی اپلیکیشن یکی از سرویس های شرکت الفباوب است. طراحی اپلیکیشن فروشگاهی، شرکتی، شخصی تنها چند مورد از خدمات طراحی اپلیکیشن الفباوب بوده که ب صورت اختصاصی طراحی می شود.

بودجه

چقدر می توانید برای طراحی اپلیکیشن هزینه کنید؟ اگر می خواهید، محدوده قیمت را از حداقل تا حد مطلق بنویسید.

دوره زمانی

آیا تاریخ خاصی را برای راه اندازی اپلیکیشن خود در نظر دارید؟ اگر دارید، دلیل این تاریخ چیست؟ آیا در این تاریخ انعطاف دارید یا فوری است؟ اپلیکیشن های قالب آماده به سرعت راه اندازی می شوند. به خصوص اگر قالب را تغییر ندهید. با این حال، یک طراحی اپلیکیشن اختصاصی و سفارشی به دلیل میزان اختصاصی و سفارشی سازی، زمان بیشتری را برای آنلاین شدن نیاز دارد.

سرمایه گذاری زمان

وقتی به این فکر می کنید که آیا برای طراحی اپلیکیشن اختصاصی و سفارشی هزینه کنید یا از یک اپلیکیشن آماده برای طراحی خود استفاده کنید. از خود بپرسید که چقدر زمان می توانید برای سرمایه گذاری در پروژه اختصاص دهید. این موضوع بسیار مهم است. زیرا یک اپلیکیشن قالب آماده برای راه اندازی به زمان کمتری نسبت به طراحی اپلیکیشن اختصاصی و سفارشی نیاز دارد.

میزان رقابت آنلاین

    • رقبای آنلاین شما چه می کنند؟
    • آیا فضای رقابت آنلاین شما شلوغ است؟
    • دید شدن اپلیکیشن در بین رقبا چقدر سخت است؟
    • اگر مشتریان اپلیکیشن شما را با اپلیکیشن های رقبا مقایسه کنند، چه فکری می کنند؟
    • آیا اپلیکیشن شما از رقبا متمایز خواهد شد؟

مخاطبان

مخاطبان شما چه کسانی هستند؟ آیا آنها روی خدمات تحقیق یا آنلاین خرید می کنند؟ اگر این کار را انجام دهند، زمان تصمیم گیری برای خرید آنلاین از چه فروشگاه های آنلاین یا اپلیکیشن های تجاری دیگری بازدید می کنند؟

چرا مخاطبان مهم هستند؟

    1. مخاطبان شما زمان بررسی وب اپلیکیشن های تجاری به صورت آنلاین، سطح خاصی از عملکرد و جذابیت را انتظار دارند. اگر رقبای شما طراحی اپلیکیشن کاملاً اختصاصی و سفارشی دارند، مخاطبان شما به احتمال زیاد از شما انتظار دارند که یک طراحی اپلیکیشن اختصاصی و سفارشی داشته باشید.
    2. اگر مخاطبان هدف شما افراد زیر ۴۰ سال را شامل می شوند، احتمالاً با کامپیوتر و فناوری آشنا و راحت هستند. توجه به این نکته مهم است زیرا هرچه مخاطبان شما جوان تر باشند، استاندارد طراحی و عملکرد اپلیکیشن باید بالاتر باشد.

عملکرد

عملکرد به کارهایی اشاره دارد که شما نیاز دارید اپلیکیشن شما انجام دهد. آیا به عملکرد تخصصی نیاز دارید؟ یک سیستم عضویت برای مشتریان؟ این موارد تحت عملکرد اپلیکیشن قرار می گیرند. “زمانی که یک اپلیکیشن جدید با استفاده از یک سفارشی سازی طراحی می کنید، شما خودتان تصمیم گیری می کنید.

طراحان و توسعه دهندگان حرفه ای از جزئیات عملکرد وب اپلیکیشن آگاه هستند و می توانند به شما کمک کنند تا بهترین گزینه ها را برای اپلیکیشن خود انتخاب کنید که به بهینه سازی آن برای نیازهای کسب وکارتان کمک می کند. عملکرد بخشی از شفاف سازی محدوده اپلیکیشن شما برای ماندن روی میزان بودجه و راه اندازی به موقع است.

قدرت برند

برند شما همان چیزی است که برای مشتریان خود هستید. کسانی که بیشترین اهمیت را دارند، کسب و کار شما را چگونه می بینند: افرادی که خدمات یا محصولات شما را می خرند. سوال این است: “تا چه اندازه می خواهید برند شما در فضای آنلاین دیده شود؟” برند تجاری شما چقدر برای مشتریان مهم است؟ هر چه برند شما اهمیت بیشتری داشته باشد، به احتمال زیاد به طراحی اپلیکیشن اختصاصی و سفارشی نیاز خواهید داشت.

زمانی که تصمیم می گیرید که طراحی اپلیکیشن اختصاصی و سفارشی انجام دهید، یا اینکه از قالب آماده اپلیکیشن استفاده کنید، به خاطر داشته باشید که می خواهید کسب وکارتان از دیگر افراد متمایز و به یاد ماندنی تر باشد.

چرا طراحی اپلیکیشن اختصاصی بهتر از نمونه های آماده است؟

از آنجا که قالب های آماده به گونه ای طراحی شده اند که سریع و آسان نصب و راه اندازی شوند، منحصر به فرد بودن برند را از دست می دهند.

استراتژی اپلیکیشن

استراتژی اپلیکیشن باید در طول تحقیق و طراحی اپلیکیشن استفاده شود. چگونه بازدیدکنندگان اپلیکیشن خود را جذب خواهید کرد؟ و زمانی که یک بازدیدکننده وارد اپلیکیشن شما شد، اولین برداشت او چه خواهد بود؟

اپلیکیشن هایی که تاثیرات ماندگاری را ایجاد می کنند، می توانند یکی از مهمترین دارایی های تجاری شما باشند. الگوها ممکن است راهی راحت و آسان برای ایجاد یک اپلیکیشن برای شرکت شما به نظر برسند. اما در دراز مدت، یک اپلیکیشن اختصاصی و سفارشی مقرون به صرفه تر است و انتخاب مناسبی برای کسب و کار شما است تا شما را از دیگران متمایز کند.

طراحی اپلیکیشن اختصاصی

ساخت اپلیکیشن آموزش آنلاین

زبان های برنامه نویسی برتر در طراحی اپلیکیشن موبایل

  • طراحی اپلیکیشن اندروید
  • پایتون (Pyton): یک زبان پیشرفته و محبوب که جهت داده های علمی استفاده شده و به دور از هرگونه پیچیدگی است.
  • بیسیک (Basic): به عبارتی بهترین زبان برنامه نویسی در حیطه طراحی اپلیکیشن اندروید است که سادگی مهمترین ویژگی آن است.
  • کورونا (Corona): این زبان در عین سادگی، قدرت کنترل خوبی داشته و کدنویسی با آن در برخی موارد از جاوا ساده تر است.
  • کاتلین (Kotlin): این زبان به نوعی نقاط ضعف جاوا را تحت پوشش قرار داد و مدت زمان پروسه هایی را که با جاوا در زمان طولانی تری اجرا می شدند، کاهش داد.
  • فون گپ (PhoneGap): با استفاده از این زبان، طراحی اپلیکیشن های موبایلی بدون نیاز به دانستن سایر زبان های اندروید، امکان پذیر خواهد شد. هرچند که این زبان، همانند وب عمل می کند، اما در ادامه و نتیجه کار، برنامه اندروید را ایجاد خواهد کرد.
  • جاوا (Java): یکی از بهترین زبان های برنامه نویسی محسوب می شود. سیستم عامل اندروید هم براساس همین زبان نوشته شده است. به همین دلیل است که گوگل بیشترین میزان پشتیبانی را از اندروید انجام می دهد. از آنجایی که این زبان، بهترین مورد برای یادگیری توسعه اپلیکیشن های موبایل محسوب می شود، برنامه های آن بر روی پلتفرم های اندروید قابل اجرا هستند.
  • طراحی اپلیکیشن iOS
  • سوئیفت (Swift): این زبان برنامه نویسی، حدود ۷ سال پیش تولید و معرفی شد که در این بین چند به روز رسانی را نیز تجربه کرده است. مورد مهم اینکه گویا گوگل می خواهد به جای جاوا، از زبان سوئیفت استفاده کند. این مورد برای جاوا خبر خوبی نخواهد بود.
  • جاوا اسکریپت (Java Script): از این زبان، برای طراحی صفحات وب استفاده می شود. همچنین به وسیله پلتفرم های مختلف، می توان از آن استفاده کرد تا اپلیکیشن موبایلی ساخته شود. اگر اپلیکیشنی با استفاده از جاوا اسکریپت ساخته شود، دیگر به کدنویسی مجزا نیاز نخواهد داشت. چند الگویی بودن، از دیگر قابلیت های جاوا اسکریپت است.
  • سی شارپ (C#): این برنامه از شرکت مایکروسافت، دارای چند الگو بوده و در طراحی وب سایت و همچنین طراحی اپلیکیشن های iOS استفاده می شود.
  • پی اچ پی (PHP): این برنامه حدود ۲۶ سال پیش نوشته شده و از کدهای باز بهره می برد. هرچند ابتدا برای طراحی وب سایت ها کاربرد داشت، اما اکنون در زمینه برنامه موبایلی مخصوص اندروید و iOS نیز استفاده می شود.
  • سی پلاس پلاس (C++): این برنامه از زبان C گرفته شده و تقریباً به آن شباهت دارد. با استفاده از آن می توان اپلیکیشن موبایلی ساخت و کاربردهای گوناگون هم از دیگر ویژگی های آن محسوب می شود. ضمن اینکه نسبت به زبان C، کامل تر است.
  • HTML5: این زبان برنامه نویسی، پنجمین نسخه از HTML محسوب می شود و کاربردهای متنوعی دارد. با استفاده از ترکیب جاوا و CSS می توانید اپلیکیشن موبایلی طراحی کنید. HTML5 بر روی تمامی دستگاه ها قابلیت اجرا دارد.

طراحی اپلیکیشن اختصاصی را به الفباوب بسپارید!

در گذشته زمانی که پیشرفت علم در این حد نبود، نیاز به طراحی اپلیکیشن اختصاصی امر مهمی نبود؛ اما حالا با پیشرفت سریع تکنولوژی نیاز به طراحی اپلیکیشن اهمیت بسیاری پیدا کرده است. امروزه حضور کاربران و مشتریان در حوزه وب و اینترنت، باعث ایجاد رقابت در بین صاحبان کسب و کار ها است.

شاید بگویید داشتن وب سایت بهتر است! اما باید این نکته را به خاطر بسپارید علاوه بر وب سایت، طراحی اپلیکیشن و استفاده از آن در حوزه فروش، باعث وفاداری مشتریان خواهد شد.

پیدا کردن یک شرکت قدرتمند برای طراحی اپلیکیشن موبایل، به اندازه داشتن اپلیکیشن، مهم است؛ اگر شرکتی که انتخاب می کنید قوی و حرفه ای عمل کند، شانس شما برای برد در این رقابت چندین برابر خواهد شد.

الفباوب در کنار شماست تا طراحی اپلیکیشن اختصاصی را به بهترین شکل ممکن برعهده بگیرد، برای دریافت اطلاعات بیشتر از طریق راه های ارتباطی ذکر شده با ما تماس بگیرید و از کارشناسان جزئیات بیشتری دریافت کنید.

طراحی اپلیکیشن اختصاصی

موضوعات مقاله

امتیاز :
No Responses/5
اولین دیدگاه را شما بنویسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *