طراحی اپلیکیشن بدون کدنویسی

15
آبان
1401

آیا نیاز به یک برنامه برای طراحی اپلیکیشن بدون کدنویسی دارید؟ می خواهید بدون دانش کد نویسی به طراحی اپلیکیشن بپردازید؟ با ما در الفباوب همراه شوید! در این مقاله قصد داریم به معرفی بهترین پلتفرم های طراحی اپلیکیشن بدون کد نویسی به صورت رایگان بپردازیم.

این برنامه های متن باز و رایگان دارای مجموعه ای گسترده از قابلیت ها هستند و بهترین رابط کاربری را به شما ارائه می دهند تا به سرعت برنامه خود را به واقعیت تبدیل کنید. دقت کنید بعضی از این موارد پلت فرم هستند نه برنامه، علتش هم ساده است، کسی که چنین پلت فرم باارزشی تولید می کند، آن را در قالب برنامه ارائه نمی کند که بعدا به صورت کرک شده سر از همه جای دنیا در بیاورد! ضمنا همه برنامه های ساخت برنامه اندروید زیر رایگان هستند!

بعضی از موارد زیر هم برنامه ویندوزی برای ساخت اپلیکیشن دارند هم برنامه گوشی. باید جستجو کنید، یعنی اسم برنامه را به انگلیسی وارد گوگل کنید و یک کلمه”برنامه” جلو آن بگذارید.

با افزایش استفاده از تلفن های هوشمند، اپلیکیشن های موبایل به پر استفاده ترین پلتفرم های حال حاضر تبدیل شده اند.

توسعه دهندگان کنونی هم استعداد های خودشان را روز به روز به سمت توسعه اپلیکیشن های موبایل پیش می برند تا بتوانند نیاز به این دسته از اپلیکیشن ها را فراهم نمایند.

در گذشته شما برای داشتن یک اپلیکیشن موبایل نیاز داشتید یا به یک توسعه دهنده موبایل تبدیل شوید و یا اینکه یک فرد را برای چنین کاری استخدام نمایید. در هر حال، در زمان حال این موارد تغییر کرده و حال شما می توانید به سادگی و با کمک پلتفرم های موجود اپلیکیشن های مورد نظر خود را به سادگی ایجاد کنید. در این مطلب قصد داریم تا راجع به این پلتفرم ها صحبت کنیم.

معرفی برنامه های طراحی اپلیکیشن بدون کدنویسی

APPMAKR بهترین برنامه برای طراحی اپلیکیشن بدون کدنویسی

اگر می خواهید با کمک یک پلتفرم طراحی اپلیکیشن بدون کدنویسی یک برنامه حرفه ای بسازید این نرم افزار مختص شماست. AppMakr یک اپلیکیشن مبتنی بر ابر است که با کمک آن می توانید اپلیکیشن های آی اواس، آندروید و اچ تی ام ال5 را بسازید.

این مورد یکی از بهترین پلتفرم های موجود در بین گزینه های دیگر است. علاوه بر آن در این پلتفرم شما هیچگونه محدودیتی برای ایجاد تعداد اپلیکیشن ها و بروزرسانی ها نخواهید داشت. بعضی از بهترین ویژگی های این پلتفرم شامل موارد زیر می شود:

  • یک گالری تصاویر با کیفیت
  • پشتیبانی از رویداد ها
  • پشتیبانی از بروزرسانی زنده
  • پشتیبانی از استریم موسیقی و ویدیو
  • اتاق های گفتگو
  • قابلیت ادغام با گوگل مپ
  • فروشگاه و تقویم موبایلی
  • قابلیت نظارت کردن بر اپلیکیشن از طریق داشبورد مدیریت
  • قابلیت تغییر توابع و ظاهر اپلیکیشن

APPY PIE پلتفرمی برای ساخت اپلیکیشن بدون کدنویسی

Appy Pie یکی دیگر از پلتفرم هایی است که از رابط کاربری درگ/درپ بهره می برد و به کاربران بدون نیاز به دانش برنامه نویسی اجازه می دهد که اپلیکیشن های آندروید، آی او اس و ویندوز را درست کنند.

بعد از طراحی اپلیکیشن این پلتفرم به شما اجازه می دهد تا اپلیکیشن تان را در آی تونز و گوگل پلی منتشر کنید.

استفاده از این پلفترم برای ساخت اپلیکیشن اصلا به کد نویسی نیاز ندارد و بهترین نرم افزار برای طراحی اپلیکیشن بدون کدنویسی به شمار می رود.

اپلیکیشن ساخته شده با این پلتفرم به خوبی روی تمام پلتفرم های موجود کار می کند. این اپلیکیشن ها مبتنی بر اچ تی ام ال ۵ هستند. می توان آن ها را حتی روی Blackberry هم اجرا کرد. ویژگی های قابل ملاحظه این پلتفرم عبارت است از:

  • پشتیبانی از رویدادها
  • قابلیت مشاهده آنالیز ها به صورت بلادرنگ
  • قابلیت قرار دادن تبلیغات برای کسب درآمد
  • پشتیبانی از جی پی اس برای دریافت موقعیت مکانی
  • پشتیبانی از اپلیکیشن برای برقرار ارتباط با یک رسانه خارجی مانند یک وبسایت، موسیقی، وبلاگ و یا یک خبرخوان

از این اپلیکیشن می توانید به صورت رایگان و به صورت نقدی استفاده کنید.

GAMESALAD نرم افزاری برای طراحی اپلیکیشن بدون کدنویسی به صورت رایگان

یکی دیگر از پلتفرم های رایگان است که با آن می شود به طراحی اپلیکیشن بدون کدنویسی پرداخت. اما این پلتفرم در اصل برای ساختن بازی برای سیستم عامل های macOS، آی او اس، آندروید و اچ تی ام ال۵ ساخته شده است. این پلتفرم از رابط کاربری درگ/درپ استفاده می کند،

پس برای ساختن چنین اپلیکیشن هایی شما هیچ نیازی به داشتن دانش برنامه نویسی نخواهید داشت. در این پلتفرم عملیات هایی وجود دارد که با آن می توانید کاراکترها را تغییر دهید، ویژگی های جدیدی را طراحی کنید و صداهای جدیدی را اضافه نمایید. بعضی از ویژگی های مهم این پلتفرم عبارت هستند از:

  • رابط کاربری درگ/درپ طراحی اپلیکیشن بدون کدنویسی
  • پرداخت درون برنامه ای
  • اجازه استفاده از APIهای GameCircle
  • انجمن کاربری، برای افرادی که می خواهند اپلیکیشن شان را به در معرض دوستان دیگر قرار دهند و از نقطه نظرات آن ها آگاه شوند.

می توانید به صورت رایگان از این پلتفرم استفاده کنید اما برای دسترسی کامل باید لایسنس های آن را خریداری نمایید.

طراحی اپلیکیشن بدون نیاز به کدنویسی با APPERY

Appery یکی از ساده ترین و سریع ترین پلتفرم ها برای ساخت اپلیکیشن های موبایل برای طراحی اپلیکیشن بدون کدنویسی به حساب می آید.

همه موارد در این پلتفرم به صورت ابری در اختیار همگان است پس نیازی به دانلود یا نصب چیزی روی کامپیوتر خودتان ندارید. برای ساخت رابط کاربری و ظاهر اپلیکیشن می توانید از رابط درگ/درپ این پلتفرم استفاده کنید. با کمک این پلتفرم می توانید برای آندروید، آی او اس و ویندوز فون اپلیکیشن بنویسید.

یکی از مهمترین ویژگی های پلتفرم Appery وجود یک کاتالوگ افزونه است که از طریق آن هر فرد می تواند توابع زیادی را به اپلیکیشن خود اضافه نماید. این کار به شما کمک می کند تا بتوانید افزونه منحصر به فرد اپلیکیشن خودتان را ایجاد کنید.

همچنین می توانید اپلیکیشن تان را با توسعه دهندگان، کاربران و مشتریان به اشتراک بگذارید. استفاده از این اپلیکیشن نیازمند ۱۸۰ دلار به صورت ماهانه است.

Felgo برنامه هیجان انگیز برای ساخت و طراحی اپلیکیشن بدون نیاز به کدنویسی

یک برنامه طراحی برنامه منبع بازرایگان که برنامه های چند پلتفرمی را برای پلتفرم های موبایل و همچنین سیستم های دسکتاپ ویندوز و لینوکس ایجاد می کند. طراحی اپلیکیشن بدون کدنویسی

یک پایگاه کد واحد به این برنامه این امکان را می دهد که توسط کاربران به عنوان یکی از ساده ترین برنامه ها انتخاب شود. چارچوب صرفه جویی در زمان و خدمات پشتیبانی مشتری سطح بالا،Felgo را در بین برنامه های ساخت برنامه پرطرفدار رتبه بندی می کند.

از آنجایی که این اپلیکیشن از مدل سازی سه بعدی پشتیبانی می کند، یک پلت فرم بسیار مفید برای ساخت بازی است. رندر رابط کاربری تعامل بین لایه بومی و محیط زمان اجرا را کاهش می دهد.

ویژگی های کلیدی این پلتفرم طراحی اپلیکیشن بدون کدنویسی به این صورت است:

  • استفاده آسان
  • عملکرد بدون اشکال
  • مناسب برای برنامه های تجاری و بازی

پلتفرم های پشتیبانی شده: طراحی اپلیکیشن بدون کدنویسی

  • اندروید و iOS

SWIFTIC پلتفرمی برای ساختن اپلیکیشن بدون کدنویسی

Swiftic پلتفرمی است که به نام Como هم شناخته می شود. این پلتفرم هم مانند موارد قبلی به شما بدون دانش کدنویسی کمک می کند تا اپلیکیشن موبایل مورد نظر خودتان را ایجاد کنید. پشتیبانی خوب و داشتن ویژگی های بسیار زیاد کمک می کند تا این پلتفرم به یکی از بهترین پلتفرم های موجود تبدیل شود.

استفاده از این پلتفرم طراحی اپلیکیشن بدون کدنویسی از شما فردی مانند یک توسعه دهنده خوب می سازد. استفاده از آن واقعا ساده است، برای ساختن ظاهر اپلیکیشن تنها چند مرحله ساده را باید بردارید. برای ساده تر سازی این مرحله شما می توانید دسته بندی مورد نظر برای ایجاد اپلیکیشن را ایجاد کنید و بعد از آن شاهد پوسته مناسب با آن خواهید بود.

بعضی از ویژگی های مهم این پلتفرم طراحی اپلیکیشن بدون کدنویسی عبارت است از:

  • قابلیت نگه داری اپلیکیشن با کمک آنالیزهای پیشرفته. این ویژگی بدان معناست که توسعه دهنده از اینکه کدام قسمت اپلیکیشن به خوبی کار می کند و کدام قسمت نیاز دارد که تغییر کند، آگاه می شود.
  • برای ساختن اپلیکیشن ها در این پلتفرم از یک رابط کاربری درگ/درپ استفاده می شود.
  • پشتیبانی از تجارت الکترونیکی در موبایل.
  • قابلیت دریافت نظر و فییدبک از کاربران. طراحی اپلیکیشن بدون کدنویسی
  • پشتیبانی از ایجاد فهرست های سفارشی.
  • پشتیبانی از شبکه های اجتماعی و RSSها.
  • پشتیبانی از شخصی سازی توابع و ظاهر اپلیکیشن.
  • پشتیبانی از قابلیت کسب درآمد.
  • پشتیبانی از رویدادها.

برای استفاده از این پلتفرم طراحی اپلیکیشن بدون کدنویسی می توانید آن را رایگان و یا به صورت تجاری استفاده کرد.

طراحی اپلیکیشن بدون کدنویسی

در پایان…

پلتفرم هایی که در مورد آن ها گفتیم همگی مبتنی بر ابر هستند. این موضوع جدای از آنکه به توسعه دهندگان اجازه می دهد به سرعت اپلیکیشن شان را منتشر کنند به آن ها برای ایجاد تغییرات به صورت بلادرنگ هم کمک می کند. بعضی از این موارد نسخه رایگان دارند اما برای استفاده بهتر از آن ها باید مقداری هزینه کنید. در صورتی که نظری درباره پلتفرم های معرفی شده برای طراحی اپلیکیشن بدون کدنویسی دارید در بخش نظرات با ما و دیگر خوانندگان به اشتراک بگذارید.

الفباوب به عنوان بهترین شرکت طراحی اپلیکیشن تهران و دیگر شهرهای ایران آماده دریافت سفارش های شما برای ساخت و طراحی اپلیکیشن می باشد. این نجموعه با سال ها تجربه می تواند انواع اپلیکیشن را با بهترین قیمت برای شما طراحی کند، برای دریافت اطلاعات بیشتر از طریق راه های ارتباطی ذکر شده با ما تماس بگیرید.

موضوعات مقاله

امتیاز :
2 Responses/5
اولین دیدگاه را شما بنویسید.

2 دیدگاه برای “طراحی اپلیکیشن بدون کدنویسی

  1. من قبلا برای طراحی اپلیکیشن از سایت های مشابه استفاده کردم، البته ایرانی هاش رو استفاده کرده بودم. مشکلی که داشتم این بود که من کلی رو اپلیکیشنم کار کردم ولی اون شرکت تصمیم گرفت دیگه ادامه نده و ما هم هرچی کار کرده بودیم پرید. دیگه بعدش تصمیم گرفتم یه اپ اختصاصی بزنم و هزینه و مهم تر از اون وقتم رو صرف چیزی کنم که برای خودمه….

    1. سلام احمدجان، خیلی عالیه که با صرف هزینه و وقتی که گذاشتی نتیجه ای به این ارزشمندی گرفتی! صد در صد طراحی اپلیکیشن اختصاصی بهترین حرکتیه که میشه زد. ولی خب بعضی وقت ها کبود هزینه و زمان باعث میشه به راه های فرعی اکتفا کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *