طراحی اپلیکیشن خدماتی لرستان

7
آبان
1401

آیا به یک شرکت طراحی اپلیکیشن خدماتی لرستان نیاز دارید؟ نمی دانید برای طراحی اپلیکیشن خدماتی باید از کجا شروع کنید؟ ایا در جریان هزینه های طراحی اپلیکیشن خدماتی هستید؟ در این مقاله به کمک الفباوب، شرکت بزرگ ساخت و طراحی اپلیکیشن خدماتی لرستان قصد داریم به سوالات شما پاسخ دهیم!

الفباوب بهترین مرکز طراحی اپلیکیشن خدماتی لرستان است که می تواند با بهترین قیمت ها، بهترین اپلیکیشن ها را در سریع ترین زمان ممکن به شما تحویل دهد، کافی است تماس بگیرید و سفارش طراحی خود را ثبت کنید، مشاوره در الفباوب برای طراحی اپلیکیشن کاملا رایگان است و در تماس تلفنی به سوالاتی مثل قیمت و … پاسخ داده خواهد شد.

تماس با ما برای مشاوره و ثبت سفارش : 02188424079 

یکی از کارهایی که به منظور توسعه کسب و کارتان می توانید انجام دهید طراحی اپلیکیشن خدماتی لرستان است. با افزودن المان های مورد نظر و طی مراحلی می توانید اپلیکیشن مورد نظر خود را طراحی نمایید و خدمات خود را به راحتی به مخاطبان هدف عرضه کنید.

طراحی اپلیکیشن خدماتی لرستان امروزه کار را بسیار ساده تر کرده اند، به طوری که تمامی افراد با نصب آن ها بر روی گوشی خود و متصل شدن به اینترنت می توانند در هر مکان و زمانی از خدمات شما استفاده نمایند. در حال حاضر طراحی اپلیکیشن ها در میان کارفرما ها طرفداران بسیاری پیدا کرده است، زیرا با استفاده از آن می توانند خدماتی در جهت رفع نیاز مشتریان خود ارائه دهند.

طراحی اپلیکیشن خدماتی لرستان دسترسی به خدمات را تسریع و تسهیل کرده اند، باعث افزایش کارآمدی ارائه خدمات شده اند، هزینه های تمام شده ارائه خدمات توسط سازمان را کاهش داده اند، با ایجاد بانک اطلاعات و داده ها و نیز ذخیره آن ها به ایمنی و مدیریت داده ها کمک کرده اند و ارتباطی مستمر و پایدار میان مشتریان و سازمان ها ایجاد کرده اند.

طراحی اپلیکیشن خدماتی لرستان

اپلیکیشن خدماتی چیست؟

اپلیکیشن خدماتی مجموعه ای از نرم افزارها و هاست های مرتبط به هم هستند که به منظور ارائه خدمات درون یا برای یک سازمان طراحی و تنظیم شده اند. اپلیکیشن خدماتی می تواند برای ارائه خدمات دورن سازمانی باشد؛ نظیر اینترانت و سیستم انتقال پیام و ایمیل درون سازمانی و یا می تواند برای برقراری ارتباط میان مشتری و سازمان طراحی شود؛ مانند وب ها و اپلیکیشن های فروش و ارائه خدمات و محصولات.

طراحی اپلیکیشن خدماتی لرستان

هدف از طراحی اپلیکیشن خدماتی لرستان چیست؟

استفاده از فناوری های روز جهت تجارت

امروزه فناوری های ارتباطاتی به صنعت، تجارت و خدمات گره خورده است و همه سازمان ها می کوشند با بهره گیری از امکانات ارتباطاتی روز، فرایندهایشان را ارتقا دهند. اهمیت امر از این رو افزون می شود که پی به مزایای و کاربردهای جهان ارتباطاتی مجازی امروز برای سازمان ها ببریم که اپلیکیشن خدماتی یکی از آن هاست. پس یکی از اهداف طراحی اپلیکیشن خدماتی لرستان بهره گیری بهینه از امکانات روز جهانی برای ارتقای خدمات است.

تقویت برند خدمات با طراحی اپلیکیشن خدماتی لرستان

امروزه بازاریابی از طریق شبکه های اینترنتی و مجازی حرف اول را در ارائه خدمات و محصولات می زند، به طوری که برندینگ کاملا به امکانات ارتباطاتی روز گره خورده است. مشتریان و کاربران نیز اشتیاق بیشتری در پیگیری و استفاده از خدمات از مجاری اینترنتی دارند.

گام اول در بازاریابی اینترنتی را وبسایت ها و وبلاگ ها گذاشتند، پس از آن شبکه های مجازی رونق پیدا کردند و امروزه در کنار این امکانات، اپلیکشن های خدماتی نیز ایفای نقش می کنند. تقویت برند، ترویج خدمات و جلب نظر کاربران برای استفاده از خدمات سازمان از جمله اهدافی است که از طریق طراحی اپلیکیشن خدماتی لرستان پیگیری می شوند.

تسهیل خدمات به مشتری با کمک اپلیکیشن خدماتی

مشتریان ترجیح می دهند خدمات مورد نظر خود را در کمترین زمان، با کمترین هزینه و بدون تقبل دردسرهای ناشی از مراجعات حضوری دریافت کنند. طراحی اپلیکیشن خدماتی لرستان مقصد خوبی برای نیل به این هدف هستند و با توجه به فراگیر شدن این امکانات سازمانی که از این امکانات بهره نگیرد، روند افولی پیدا خواهد کرد.

برقراری سازمان ارتباطی با مشتریان

برقراری ارتباط مستمر با مشتریان و تبدیل سازمان و مشتریان به یک جامعه از جمله اهدافی است که هر سازمانی به دنبال آن است و اپلیکیشن خدماتی در این زمینه بسیار یاری رسان است. خدمات سریع، ایجاد بانک اطلاعاتی مشتریان، برقراری سیستم های دریافت بازخورد، ارسال نوتیفیکیشن و اطلاع رسانی مستمر به مشتریان در خصوص خدمات و محصولات و قابلیت های جدید و از این دست امکانات، در واقع یک جامعه تجاری می سازد که در آن ضمن یک فرایند مشارکتی، مشتریان و سازمان در ارتباط تنگاتنگ قرار می گیرند. طراحی اپلیکیشن خدماتی لرستان

مشاوره طراحی اپلیکیشن خدماتی

مشاوره پیش از طراحی اپلیکیشن ها می تواند تاثیر بسزایی در انتخاب بهترین نوع اپلیکیشن و بازدهی آن داشته باشد. به همین منظور معمولا قبل از طراحی اکثر اپلیکیشن ها مشاوره  صورت می گیرد. در جریان مشاوره مناسب ترین پلتفرم ممکن انتخاب می شود و همچنین هزینه و المان های اپلیکیشن نیز تعیین می گردد. طراحی اپلیکیشن خدماتی لرستان

خدمات پشتیبانی، برند سازی و نحوه تبلیغات نیز از دیگر مواردی است که با مشاوره پیش از طراحی اپلیکیشن تعیین می شود. با طراحی اپلیکیشن به این صورت می توانید کسب و کارتان را به بهترین شکل ممکن توسعه دهید و موفق شوید.

قیمت طراحی اپلیکیشن خدماتی لرستان

مهندسان معمولا از زبان های برنامه نویسی مختلفی برای طراحی اپلیکیشن های خدماتی استفاده می کنند. تعرفه طراحی هر یک از این اپلیکیشن ها متفاوت است اما از طریق راه های ارتباطی که معمولا شرکت های طراحی اپلیکیشن در وب سایت خود قرار می دهند می توانید با آن ها تماس برقرار نمایید و اطلاعاتی را در این زمینه کسب کنید.

عوامل مختلفی بر قیمت نهایی طراحی اپلیکیشن خدماتی لرستان تاثیر گذار است که از جمله آن می توان به نوع پلتفرم، زبان برنامه نویسی، نوع المان ، رابط کاربری و .. اشاره کرد. با توجه به این موارد قیمت و مدت زمان طراحی و ارائه اپلیکیشن خدماتی مختلف می باشد. طراحی اپلیکیشن خدماتی لرستان

طراحی اپلیکیشن خدماتی لرستان

مراحل طراحی اپلیکیشن های خدماتی

برای طراحی اپلیکیشن های خدماتی باید مراحل مختلفی طی شود که از جمله آن می توان به مرحله ثبت سفارش، انتشار و بهره برداری اشاره کرد. معمولا پیش از طراحی اپلیکیشن ها بررسی ها و مشاوره هایی جهت تعیین زوایا و جزئیات آن انجام می دهند.  طراحی اپلیکیشن خدماتی لرستان در طی مراحل زیر صورت می گیرد:

  • مشاوره
  • ارائه وایرفریم
  • عقد قرارداد
  •  آغاز طراحی و ارائه دمو و پیش نمایش در صورت وجود
  • ارائه اپلیکیشن و انتشار آن در بسترهای مختلف طراحی اپلیکیشن خدماتی لرستان

اپلیکیشن های خدماتی با توجه به اهدافی که دنبال می کنند معمولا در بسترهای مختلفی طراحی و تولید می شوند. یکی از تاثیرگذار ترین موارد در موفقیت اپلیکیشن های خدماتی مبحث تولید محتوا و برخوردار بودن از بروز ترین محتواهای ممکن می باشد. در واقع اپلیکیشن ها برای داشتن بهترین بازدهی ممکن باید به تولید محتوا متناسب با نیاز مشتریان بپردازند. طراحی اپلیکیشن خدماتی لرستان

تولید این محتواها نیز دارای اصول و قوانین خاصی است که از جمله آن می توان به سئو، سبک نوشتاری، بهترین زمان های انتشار و … اشاره کرد. در صورتی که تولید محتوا به درستی انجام شود اپلیکیشن می تواند گام بزرگی برای رفع نیازهای مشتریان بردارد. از مهم ترین مزایای محتواهای با کیفیت و متناسب با نیاز مشتری می توان به تبدیل مشتریان به مشتریان وفادار اشاره کرد.

اپلیکیشن های تحت وب در کنار اپلیکیشن های موبایل طراحی اپلیکیشن خدماتی لرستان

استفاده از اپلیکیشن های موبایل و تحت وب در کنار یکدیگر می تواند تاثیر بسزایی در موفقیت و پیشرفت کسب و کار داشته باشد. اپلیکیشن های تحت وب معمولا خدمات متنوع تری را ارائه می نمایند وبه دلیل پشتیبانی مناسب و محتواهای یونیک و خدمات گسترده ای که ارائه می دهند در برطرف کردن نیازهای مشتریان موفق تر عمل می کنند.

البته طراحی اپلیکیشن خدماتی لرستان نیز که بر روی گوشی های تلفن هوشمند نصب می شوند طرفداران بسیاری دارند و موجب می شوند که کاربران دسترسی بهتری به خدماتی که ارائه می دهید داشته باشند. در نتیجه کاربران به سادگی می توانند سفارشات خود را ثبت نمایند و از محصولات شما بخرند. بنابراین با توجه به این مطالب اگر می خواهید موفقیت چشمگیری در رقابت های الکترونیکی داشته باشید به شما پیشنهاد می کنیم  که از اپلیکیشن های موبایل و تحت وب به صورت همزمان استفاده نمایید.

بهبود کارایی کسب و کار طراحی اپلیکیشن خدماتی لرستان

هوشمند سازی کسب و کار ها مزایای بسیاری دارند که اولین و تقریبا مهم ترین آن ها بهبود و افزایش بهره وری یک کسب و کار می باشد. اپلیکیشن های صنعتی در محیط های صنعتی به کمک صاحبان کسب و کارها می آیند تا بتوانند مدیریت فرآیند های کاری را در دست بگیرند. همچنین یکی از مواردی که بسیار برای مدیران کسب و کار ها می تواند مفید باشد ارائه گزارشات می باشد.

امنیت داده ها

زمانی که صحبت از طراحی اپلیکیشن موبایل اختصاصی به میان می آید، امنیت اطلاعات یکی از مواردی است که باید به دقت بررسی شود. زمانی که اپلیکیشن برای استفاده مشتریان یک کسب و کار طراحی شده است، در اینجا دیگر امنیت اطلاعات یک سازمان مطرح نیست. اطلاعات شخصی مشتریانی که از اپلیکیشن بهره می برند نیز باید از امنیت بالای برخوردار باشند. طراحی اپلیکیشن خدماتی لرستان

بهبود ارتباط با مشتری

مدیریت ارتباط با مشتری یکی از مباحث داغ در حوزه تجارت می باشد. با توسعه اپلیکیشن موبایل ، جذب مشتریان برای سرویس و محصول شما ساده می شود. طراحی اپلیکیشن های اختصاصی به شما اجازه می دهد به روز رسانی های اصلاح شده مربوط به مشتری های موجود خود را در زمان واقعی ارسال کنید. طراحی اپلیکیشن خدماتی لرستان

علاوه بر این، شما می توانید انتخاب کنید که به چه اطلاعاتی از مشتری خود احتیاج دارید، دسترسی به جزئیات و رفتار مشتری و بازخورد آن به رویداد های در جریان کسب و کار شما ، کمک می کند تا روابط بلند مدت را با مشتریان بهتر کنید.

طراحی اپلیکیشن خدماتی لرستان

انواع اپ خدماتی

شرکت نرم افزاری الفباوب ابتدا ویژگی های مورد نیاز و امکانات اولیه برای ساخت یک اپلیکیشن خدماتی را آنالیز کرده و طراحی می کند. بعضی از امکانات شامل موارد زیر می باشد: طراحی اپلیکیشن خدماتی لرستان

آچاره

آچاره یک اپلیکیشن خدماتی است که محبوبیت زیادی بین کاربران دارد . آچاره مجموعه ای از خدمات ساختمان ها از جمله تعمیرات و تاسیسات منازل را با گروهی از  افراد متخصص را به کاربران ارائه می کند.  هر زمانی که نیاز به یک متخصص فنی داشتید می توانید مشکل خود را در اپلیکیشن بیان کرده تا به سرعت با شما تماس بگیرند و برای شما یک متخصص بفرستند.

تیم طراحی اپلیکیشن شرکت نرم افزاری الفباوب طراحی اپلیکیشن مشابه آچاره را انجام می دهد. طراحی اپلیکیشن خدماتی لرستان

الوپیک

الوپیک یکی از اپلیکیشن های خدماتی در زمینه حمل و نقل است که به افراد کمک می کند تا کالای خود را با هزینه کمتر و سریعتر به مقصد برسانند. افراد می توانند به تعداد نامحدود درخواست بدهند، ارسال کالاها  در کوتاه ترین  زمان،  امنیت بالا در ارسال هرگونه کالا، ردیابی آنلاین کالا و دریافت رسید از ویژگی های مهم اپلیکیشن الوپیک است.

تیم طراحی اپلیکیشن شرکت نرم افزاری الفباوب طراحی اپلیکیشن مشابه الوپیک را انجام می دهد. طراحی اپلیکیشن خدماتی لرستان

سنجاق

سنجاق خود را «بازار آنلاین خدمات» معرفی می‌کند. این مجموعه در حوزه‌های مختلفی از جمله نظافت منزل، تعمیر تاسیسات، امور الکتریکی و برقکاری، تزئینات و دکوراسیون، کابینت‌سازی و قالیشویی فعال است. شیوه محاسبه دستمزد در سنجاق به این صورت است که کاربر می‌تواند از پنج تعمیرکار پیشنهاد دستمرد دریافت و یکی را انتخاب کند.

این مجموعه در شهرهای مختلفی از جمله لرستان، اراک، اردبیل، ارومیه، اصفهان،، سمنان، سنندج، شهرکرد ، شیراز ، قزوین ، قم، مشهد، همدان، کرج و کرمان خدمات ارائه می‌کند. سایت سنجاق، در آلکسا، رتبه 42 هزار و 945 جهان و 1192 ایران را دارد. طراحی اپلیکیشن خدماتی لرستان

رتبه این سایت در 3 ماهه گذشته افزای داشته و از نظر تعداد صفحات بازدید شده در هر بار ورود به سایت، میانگین زمان ماندن کاربر در سایت و میزان خروج بازدید کنند‌گان از سایت بدون ورود به صفحات دیگر، نیز افت کرده است. کاربران، اپلیکیشن سنجاق را تا کنون بیش از 20 هزار بار از کافه بازار دانلود کرده‌اند و میزان رضایت آنها 4،7 است. طراحی اپلیکیشن خدماتی لرستان

طراحی اپلیکیشن خدماتی لرستان

مخاطبان طراحی اپلیکیشن خدماتی لرستان

دو گروه مخاطب اپلیکیشن های خدماتی وجود دارد. گروه نخست کاربرانی هستند که تنها می خواهند از برنامه های خدماتی استفاده نمایند و نیاز خود را برطرف کنند اما گروه دوم کاربرانی هستند که دارای تخصص می باشند و در مقابل خدماتی که به کاربران ارائه می کنند، هزینه ای را دریافت خواهند کرد. شما به نوعی رابط میان گروه نخست و دوم می باشید. بنابراین برای طراحی اپلیکیشن خدماتی خود باید فیلترها و دسته بندی هایی را در نظر بگیرید که نیازهای دو گروه را به برطرف کند.

بعد از برنامه ریزی و طراحی یک طرح ایده آل که در آن نیازهای هر دو گروه نخست و دوم به صورت کامل پاسخ داده شد نوبت به مرحله فنی پروژه است. به این معنا که با کدام زبان برنامه نویسی مراحل نحوه طراحی اپلیکیشن خدماتی انجام داده شود. طراحی اپلیکیشن خدماتی لرستان

ساخت اپلیکیشن خدماتی لرستان

شرکت ها و کسب و کارها بدلیل رشد تکنولوژی باید از روش های جدید بجای روش های قدیمی برای جذب مشتری و  افزایش درآمد استفاده کنند. روش هایی که علاوه بر پاسخ دادن به نیاز مشتری، مشتری دسترسی آسان به آنها داشته باشد. با طراحی اپلیکیشن خدماتی می توانید خدمات و امکانات خود را بصورت آنلاین در هز زمان به مشتری و کاربران خود ارائه دهید و رضایت و اعتماد آنها را جلب کنید.

کسب و کارهای مناسب ساخت اپلیکیشن خدماتی

اپلیکیشن تقریباً برای تمام کسب و کارهایی که کالا می فروشند مفید خواهد بود. همچنین برای کسب و کارهایی که خدمات مختلفی را ارائه می دهند هم می تواند بسیار ارزشمند باشد تا ارتباط نزدیک و مستقیمی با مشتریان خود داشته باشند. خدمات مختلفی از جمله: آموزشی، املاک، بیمه، خودرو، زیبایی، کامپیوتری، برقکاری، حمل و نقل، خشکشویی و رستوران در زمینه طراحی اپلیکیشن اقدام کرده و موفق ظاهر شدند.

طراحی اپلیکشن خدماتی اندروید و ios

تیم طراحی اپلیکیشن الفباوب برای جلب رضایت و موفقیت مشتریان خود، با توجه به کسب و کار کارفرما و کاربران، اپلیکیشن خدماتی با دو سیستم عامل اندروید و ios طراحی می کند. در صورتی که هیچ دانش برنامه نویسی ندارید و نمی خواهید پول زیادی بابت استخدام یک تیم برنامه نویس و توسعه اپلیکیشن خود بپردازید، می توانید از اپلیکیشن های اپ ساز  کمک بگیرید  ولی این اپلیکیشن ها در بلند مدت کارایی خود را از دست می دهند.

شرکت نرم افزاری الفباوب این اطمینان را به شما می دهد    که در ازای مبلغی که بابت هزینه طراحی اپلیکیشن خدماتی پرداخت می کنید؛ به مزایایی افزایش درآمد دست خواهید یافت.

طراحی اپلیکیشن خدماتی لرستان

مراحل ساخت اپلیکیشن خدماتی در لرستان

در طراحی اپلیکیشن خدماتی باید به یک سری پارامترهای مهم  از جمله نمای اپلیکیشن،  سهولت در استفاده و پاسخگویی به طیف وسیعی از کاربران و مشتریان توجه ویژه ای داشت. برای اینکه طراحی اپلیکیشن کاملا مطابق سلیقه و کاربرد کارفرما باشد ؛ باید ابتدا نیاز سنجی شده و هدف کارفرما از طراحی اپلیکیشن مشخص شود؛ سپس فرآیند طراحی اختصاصی اپ آغاز می شود.

طراحی اپلیکیشن خدماتی لرستان

 طراحی انواع اپلیکیشن های خدماتی در لرستان طراحی اپلیکیشن خدماتی لرستان

الفباوب همراه شماست تا ایده و هدفتان را پیاده سازی کنید. قطعاً در طراحی اپلیکیشن خدماتی مشورت با کارشناس متخصص این حوزه، زاویه های پنهان، مشکلات، مزایا و معایبش را آشکار خواهد کرد. الفباوب به صورت کاملاً رایگان در مورد هدف و ایدتون، نقشه راه جامع و کاملی رو ارائه می کند. شما میتونید با تماس با کارشناسان الفباوب ، طی جلسه حضوری یا غیرحضوری از این خدمت الفباوب بهره مند شوید.

  • طراحی اپلیکیشن خدماتی شرکتی
  • طراحی اپلیکیشن خدماتی خشکشویی
  • خدمات طراحی اپلیکیشن رستوران
  • خدمات طراحی اپلیکیشن برق کاری
  • طراحی اپلیکیشن خدماتی کامپیوتری
  • طراحی اپلیکیشن خدماتی باربری
  • طراحی اپلیکیشن خدماتی حمل و نقل
  • طراحی اپلیکیشن خدماتی زیبایی طراحی اپلیکیشن خدماتی لرستان
  • طراحی اپلیکیشن خدماتی بیمه
  • طراحی اپلیکیشن خدماتی املاک
  • طراحی اپلیکیشن خدماتی آموزشی طراحی اپلیکیشن خدماتی لرستان

 

سفارش طراحی اپلیکیشن خدماتی لرستان

برای ثبت سفارش طراحی اپلیکیشن خدماتی لرستان از طریق راه های ارتباطی ذکر شده در وب سایت با ما تماس بگیرید، در الفباوب کارشناسان به صورت کاملا رایگان به شما مشاوره می دهند. برای طراحی اپلیکیشن های مختلف  الفباوب بهترین استراتژی ها را مطابق با تکنولوژی روز دنیا به کار می گیرد. برای دریافت قیمت و همینطور مشاوره تماس حاصل فرمایید.

طراحی اپلیکیشن خدماتی لرستان

موضوعات مقاله

امتیاز :
No Responses/5
اولین دیدگاه را شما بنویسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *