طراحی اپلیکیشن خدماتی

9
شهریور
1401

طراحی اپلیکیشن خدماتی چگونه انجام می شود؟ هزینه طراحی اپلیکیشن خدماتی چقدر است؟ برای ساخت اپلیکیشن خدماتی از کجا شروع کنیم؟ این روزها کسب و کارهای جدید برای گسترش فعالیتهای خود می بایست تجدید نظر های جدی در شیوه راائه خدمات خود کنند. این کسب و کارها برای جذب مشتریان جدید و دستیابی به حاشیه سود های مورد نظرشان بایستی نسبت به آنلاین شدن تجارتشان اقدام کنند و سهم خود را در این بازار بزرگ به دست آورند.

آنها می توانند با طراحی اپلیکیشن خدماتی به مخاطبان و کاربران بیشتری خدمت رسانی کنند و درآمدشان را افزایش دهند. اپلیکیشن ساز آنلاین الفباوب با ارائه خدمات مختلف در زمینه ساخت و طراحی اپلیکیشن فرصتی را برای انواع کسب و کارها محیا کرده است تا وارد فضای تجارت آنلاین شده و کسب و کارشان را رشد و توسعه دهند. برای مشاوره رایگان در این زمینه و اطلاع از قیمت طراحی اپلیکیشن خدماتی با مشاوران حرفه ای ما ارتباط بگیرید.

اپلیکیشن تقریباً برای تمام کسب و کارهایی که کالا می فروشند مفید خواهد بود. همچنین برای کسب و کارهایی که خدمات مختلفی را ارائه می دهند هم می تواند بسیار ارزشمند باشد تا ارتباط نزدیک و مستقیمی با مشتریان خود داشته باشند. خدمات مختلفی از جمله: آموزشی، املاک، بیمه، خودرو، زیبایی، کامپیوتری، برقکاری، حمل و نقل، خشکشویی و رستوران در زمینه طراحی اپلیکیشن اقدام کرده و موفق ظاهر شدند.

بسیاری از اپلیکیشن های خدماتی به مراتب موفق تر از اپلیکیشن هایی هستند که در آنها کالا، خرید و فروش می شود.

بهره گیری بهینه از این مزایا مستلزم طراحی اپلیکیشن های خدماتی به بهترین شکل ممکن است. هر چقدر اپلیکیشن طراحی شده با ماهیت کار سازمان خدماتی هماهنگ تر باشد و هر چقدر که در جلب رضایت مشتری موفقیت بیشتری داشته باشد، طبیعتاً مزایای آن بارزتر خواهد بود.

الفباوب شرکت بزرگ و قدرتمند طراحی اپلیکیشن و وب سایت به سراسر ایران خدمات خود را ارائه می دهد. این مجموعه از متخصصین و برنامه نویسان حرفه ای برخوردار است و همینطور مشاوره و پشتیبانی رایگان را در اختیار شما قرار می دهد. برای ثبت سفارش طراحی اپلیکیشن با 02191008515 تماس بگیرید و جزئیات لازم را دریافت کنید. با الفباوب به هدف بزن! هدف تو مشتته!

این روزها کسی که بتواند کسب و کارش را در دنیای آنلاین عرصه کند و به خوبی برای کاربر امکانات موردنیاز را فراهم کند به موفقیت زیادی دست پیدا خواهد کرد، با طراحی اپلیکیشن خدماتی می توانید خدمات بسیار مفیدی ارائه دهید و کاربران بسیاری را برای استفاده از خدماتی که ارائه می دهید، مشتاق کنید.

اپلیکیشن های خدماتی در انواع بسیار متفاوتی وجود دارند و ارائه می شوند، کافی است ایده های خود را با ما در الفباوب به اشتراک بگذارید تا با مشاوره حرفه ای برای به ثمر رسیدن آن ها به شما کمک کنیم.

اپلیکیشن خدماتی در دنیای امروز مطلوب ترین ابزار ارتباطی و ارائه خدمات به مشتری به شمار می رود. تجربه کاری بهتر، شتاب بالای خدمت رسانی به مشتری، بهبود کیفیت ارائه خدمت و ارائه محصولات و خدمات با سرعت بالا ضمن کاهش هزینه و زمان مراوده و تبادل کالا و خدمت، از جمله این مزایاست.

از طرفی دیگر اپلیکیشن خدماتی مشتری را تبدیل به کاربر نرم افزار کرده و او را وارد فضای سازمانی بنگاه می کند. این مراوده امکان اندازه گیری بازخورد از مشتری به منظور شناسایی ضعف ها و اصلاح آن ها را آماده می سازد.

برای طراحی اپلیکیشن خدماتی، الفباوب بهترین گزینه پیش روی شماست که می توانید با توجه به مشاوره رایگانی که ارائه می گیرید، بهترین اپلیکیشن را داشته باشید و به رقابت بپردازید.

هزینه ساخت اپلیکیشن خدماتی – طراحی اپلیکیشن پسماند – ساخت اپلیکیشن حرفه ای – ساخت اپلیکیشن روبیکا – ساخت نرم افزار خدماتی – ساخت اپلیکیشن اختصاصی – ساخت اپلیکیشن تبلیغاتی –  سود ساخت اپلیکیشن

هدف از طراحی اپلیکیشن خدماتی چیست؟

دنیای رقابتی امروز استفاده بهینه از آخرین فناوری هایی را می طلبد که می توانند در ارائه خدمات و تولید محصولات و به طور کلی هر گونه فعالیت سازمانی اثر بگذارند، و اپلیکیشن های خدماتی ماحصل این دستاورد هستند.

  • تقویت برند خدمات: امروزه بازاریابی از طریق شبکه های اینترنتی و مجازی حرف اول را در ارائه خدمات و محصولات می زند، به طوری که برندینگ کاملا به امکانات ارتباطاتی روز گره خورده است. مشتریان و کاربران نیز اشتیاق بیشتری در پیگیری و استفاده از خدمات از مجاری اینترنتی دارند. گام اول در بازاریابی اینترنتی را وبسایت ها و وبلاگ ها گذاشتند، پس از آن شبکه های مجازی رونق پیدا کردند و امروزه در کنار این امکانات، اپلیکشن های خدماتی نیز ایفای نقش می کنند. تقویت برند، ترویج خدمات و جلب نظر کاربران برای استفاده از خدمات سازمان از جمله اهدافی است که از طریق اپلیکیشن های خدماتی پیگیری می شوند.
  • برقراری سازمان ارتباطی با مشتریان: برقراری ارتباط مستمر با مشتریان و تبدیل سازمان و مشتریان به یک جامعه از جمله اهدافی است که هر سازمانی به دنبال آن است و اپلیکیشن خدماتی در این زمینه بسیار یاری رسان است. خدمات سریع، ایجاد بانک اطلاعاتی مشتریان، برقراری سیستم های دریافت بازخورد، ارسال نوتیفیکیشن و اطلاع رسانی مستمر به مشتریان در خصوص خدمات و محصولات و قابلیت های جدید و از این دست امکانات، در واقع یک جامعه تجاری می سازد که در آن ضمن یک فرایند مشارکتی، مشتریان و سازمان در ارتباط تنگاتنگ قرار می گیرند.
  • استفاده از فناوری های روز جهت تجارت: امروزه فناوری های ارتباطاتی به صنعت، تجارت و خدمات گره خورده است و همه سازمان ها می کوشند با بهره گیری از امکانات ارتباطاتی روز، فرایندهایشان را ارتقا دهند. اهمیت امر از این رو افزون می شود که پی به مزایای و کاربردهای جهان ارتباطاتی مجازی امروز برای سازمان ها ببریم که اپلیکیشن خدماتی یکی از آن هاست. پس یکی از اهداف استفاده از اپلیکیشن خدماتی بهره گیری بهینه از امکانات روز جهانی برای ارتقای خدمات است.
  • تسهیل خدمات به مشتری: مشتریان ترجیح می دهند خدمات مورد نظر خود را در کمترین زمان، با کمترین هزینه و بدون تقبل دردسرهای ناشی از مراجعات حضوری دریافت کنند. اپلیکیشن های خدماتی مقصد خوبی برای رسیدن به این هدف هستند و با توجه به فراگیر شدن این امکانات سازمانی که از این امکانات بهره نگیرد، روند افولی پیدا خواهد کرد.

طراحی اپلیکیشن خدماتی برای چه افرادی مناسب است؟

ساخت اپلیکیشن خدماتی برای افرادی مناسب است که می خواهند خدمات خود را در بسترهای تلفن های همراه ارائه کنند. اپلیکیشن ها به کاربران این امکان را می دهند که بتوانند در ارتباط نزدیک تر و مستقیم تر به سادگی با شما در ارتباط باشند. نرم افزارهایی که روی تلفن هوشمند نصب و اجرا می شوند به مراتب دسترسی ساده تری دارند.

اگر می خواهید ارتباطات نزدیک تر با مخاطب داشته باشید و کیفیت ارائه خدمات شما بالاتر برود، می توانید از اپلیکیشن ها استفاده کنید. با توجه به نیازهای کسب و کار شما، اپلیکیشن ها سفارشی سازی می شوند. سفارشی سازی اپلیکیشن ها شامل قرار دادن صفحات مورد نیاز کاربران، ارائه پشتیبانی ساده تر، نمایش های بهتر در ابعاد گوشی موبایل، عدم نمایش تبلیغات اضافی، رابط کاربری ساده تر، گرافیک زیباتر و استفاده از نوتیفیکیشن های مختلف بدون نیاز به وارد نمودن ایمیل و در نهایت امنیت بالاتر می شود.

بیشتر بخوانید:

طراحی اپلیکیشن خدماتی چه تاثیری بر کسب و کار دارد؟

همثل دیگر کسب و کار ها، کسب و کارهای ارائه خدمات هم به دنبال رونق بخشیدن به کسب و کارشان می باشند و یکی از راه های رونق کسب و کار، طراحی اپلیکیشن است. کسب و کارهای خدماتی، خدمات گسترده ای ارائه می دهند و راه گسترش کسب و کار، پی بردن به نیازهای مشتری است. همین طور وقتی خدمات گسترده باشد و مشتریان زیادی داشته باشید، اهمیت مدیریت مشتریان بیش از پیش مشخص خواهد شد.

با اپلیکیشن های خدماتی می توانید کسب و کار خود را بهتر معرفی کنید و سریع تر مشتری جذب کنید. همین طور در اپلیکیشن خدماتی، تاریخچه تماس ها و درخواست های مشتری را مشاهده کرده و بهتر به مشتری خدمت رسانی خواهید کرد.

مشتری هم احساس رضایت کرده و اعتماد بیشتری نستب به شما خواهد داشت. سهولت استفاده از خدمات را با سفارش طراحی اپلیکیشن اختصاصی خود برای مشتریانتان به ارمغان خواهید آورد و این از نقاط قوت کسب و کارتان خواهد بود. طراحی اپلیکیشن خدماتی توسط تیم حرفه ای الفباوب دیگر نقطه قوت شما خواهد بود.

با طراحی اپلیکیشن خدماتی به شرطی که همه مراحل اصولی جلو برود می توانید کسب درآمد فوق العاده ای داشته باشید، اپلیکیشن ها بهترین راه برای عرصه خدمات شما هستند و به مخاطب شما کمک می کنند بدون محدودیت به شما دسترسی پیدا کنند.

سفارش طراحی اپلیکیشن خدماتی اختصاصی

قبل از شروع، تیم مشاوره الفباوب به شما پیشنهاد می دهد مشاوره ای رایگان و اختصاصی درباره نوع اپلیکیشن مورد نیاز خود و چگونگی افزایش درآمد از طریق طراحی اپلیکیشن خدماتی داشته باشید. مشاوران ما به شما کمک می کنند تا با صرف هزینه کمتر و کیفیت بالاتر تصمیم درستی را برای توسعه کسب و کار خود بگیرید و بهترین نوع پلتفرم برای اپلیکیشن خود انتخاب کنید.

ما با طراحی اپلیکیشن اختصاصی سعی داریم همه چیز را دقیقا همانطور که شما درنظر دارید طراحی کنیم! برای دریافت جزئیات بیشتر از طریق راه های ارتباطی ذکر شده با ما تماس بگیرید.

مخاطبان طراحی اپلیکیشن خدماتی

دو گروه مخاطب اپلیکیشن های خدماتی وجود دارد. گروه نخست کاربرانی می باشند که تنها می خواهند از برنامه های خدماتی استفاده کنند و نیاز خود را برطرف کنند اما گروه دوم کاربرانی می باشند که دارای تخصص می باشند و در مقابل خدماتی که به کاربران ارائه می کنند، هزینه ای را دریافت خواهند کرد.

شما به نوعی رابط میان گروه نخست و دوم می باشید. پس برای طراحی اپلیکیشن خدماتی خود باید فیلترها و دسته بندی هایی را در نظر بگیرید که نیازهای دو گروه را به برطرف کند. بعد از برنامه ریزی و طراحی یک طرح ایده آل که در آن نیازهای هر دو گروه نخست و دوم به شکل کامل پاسخ داده شد نوبت به مرحله فنی پروژه است. به این معنا که با کدام زبان برنامه نویسی مراحل نحوه طراحی اپلیکیشن خدماتی انجام داده شود.

الفباوب، به عنوان بهترین شرکت طراحی اپلیکیشن با مشاوره ای که توسط کارشناسان به شما می دهد از هدر رفتن سرمایه شما در امر طراحی اپلیکیشن ها جلوگیری می کند. این مجموعه برای طراحی انواع اپلیکیشن ها در تلاش است به اجرای ایده های شما بپردازد. حتی بعد از انجام طراحی اپلیکیشن خدماتی ارتباط ما با شما قطع نشده و با پشتیبانی در کنار شما هستیم.

هزینه ساخت اپلیکیشن خدماتی – طراحی اپلیکیشن پسماند – ساخت اپلیکیشن حرفه ای – ساخت اپلیکیشن روبیکا – ساخت نرم افزار خدماتی – ساخت اپلیکیشن اختصاصی – ساخت اپلیکیشن تبلیغاتی –  سود ساخت اپلیکیشن

طراحی و ساخت طراحی اپلیکیشن خدماتی

مؤسسات و کسب و کارها به علت رشد تکنولوژی می بایست از روش های بروز به جای روش های سنتی برای جذب مشتری و افزایش درآمدشان استفاده کنند. روش هایی که علاوه بر پاسخ دادن به نیاز مشتری، کاربر دسترسی سریع به آن ها هم داشته باشد. با طراحی اپلیکیشن خدماتی می توانید خدمات خود را به شکل آنلاین در هر زمان و مکانی به مشتریان خود ارائه نمایید.

شما به نوعی رابط میان گروه نخست و دوم می باشید. پس برای طراحی اپلیکیشن خدماتی خود باید فیلترها و دسته بندی هایی را در نظر بگیرید که نیازهای دو گروه را به برطرف کند. عد از برنامه ریزی و طراحی یک طرح ایده آل که در آن نیازهای هر دو گروه نخست و دوم به شکل کامل پاسخ داده شد نوبت به مرحله فنی پروژه است. به این معنا که با کدام زبان برنامه نویسی مراحل نحوه طراحی اپلیکیشن خدماتی انجام داده شود.

طراحی اپلیکیشن خدماتی مشابه آچاره

در دنیای امروزی، بیشتر افراد حاضر در جامعه، برای انجام بیشتر کارهای مورد نظرشان، از تلفن همراه هوشمند استفاده می کنند. با توجه به مشغله های کاری و فکری که بیشتر مردم در طول روز و بلند مدت درگیر آن می باشند، نیاز جامعه به طراحی اپلیکیشن خدماتی و کاربردی، همیشه در حال افزایش است.

چون شما با طراحی اپلیکیشن خدماتی و کاربردی، می توانید دغدغه و مشغله های ذهنی افراد جامعه را کاهش دهید یا برای همیشه از میان ببرید و می توانید با قرار دادن امکانات خاصی در همه نقاط مختلف اپلیکیشن، افراد جامعه را برای استفاده از اپلیکیشن خدماتی تان تشویق کنید، هرچقدر در طراحی یک اپلیکیشن با اپلیکیشن های دیگر متفاوت تر و خاص تر باشید، اپلیکیشن شما شناخته تر خواهد شد.

از طریق طراحی اپلیکیشن خدماتی مشابه آچاره، شما می توانید هم سود دلخواهتان را داشته باشید، هم با کمک خدمات خاص و کاربردی که به مردم ارائه می دهید، در صرفه جویی وقت آن ها، نقش به سزایی داشته باشید. به عنوان مثال شما با نصب برنامه ایی مثل آچاره، می توانید هر خدمات در هر شغلی را، در کوتاه ترین زمان ممکن دریافت کنید، یا اینکه شما در طراحی اپلیکیشن خدماتی تان، می توانید اپلیکیشن را به بخش های مختلف تقسیم کنید.

مثلا در بخشی از برنامه آچاره در صورتی که شخصی قصد دریافت خدمات تعمیرات کولر را دارد، می تواند به راحتی به بخش مورد نظر رفته و با شخص مورد نظر برای تعمیر کولر صحبت کند و در بخشی دیگر، در صورتی که شخصی توانایی ارائه خدماتی مثل تعمیر کولر را دارد.بتواند در اپلیکیش نام نویسی کند و در اپلیکیشن مشغول به همکاری با مشتریان شود.

در بخش دیگری از اپلیکیشن، باید امکان ارتباط با مشتری در نظر بگیرید تا مشتری با دادن اطلاعات مثبت و منفی اپلیکیشن خدماتی تان در رشد اپلیکیشن به شما کمک کند، چون برای بهتر شدن اپلیکیشن خدماتی تان، باید از اطلاعات کاربردی کمک بگیرید تا بتوانید اپلیکیشن تان را رشد دهید که مشتری ها، دارنده بهترین اطلاعات می باشند.

طراحی اپلیکیشن مشابه آچاره برای جامعه بسیار مفید و پر کاربرد هست، چون شخص در شلوغ ترین لحظه اش هم می تواند با زدن چند دکمه.خدمات دل خواهش را دریافت کند، مثلا مادری نمی تواند برای فرزندش که از مدرسه می آید، غذا درست کند. چون از صبح زود تا 2 ساعت بعد از تعطیلی مدرسه فرزندش، مشغول به کار در شرکت هست.

این مادر برای اینکه فرزندش به موقع غذا دریافت کند با کمک برنامه آچاره، با خانمی صحبت می کند که کار آن، حاضر کردن هر نوع غذا های خانگی با کیفیت برای مادران دارای زندگی پر مشغله است، خب طبیعتا با کمک این بخش اپلکیشن برنامه آچاره و…، آن شخص توانست به موقع برای فرزندش غذا داشته باشد.نتیجه میگیرم برنامه های خدماتی، از آنچه که فکر میکنیم بیشتر پذیرای جامعه است.

الفباوب در کنار شماست تا به شما برای طراحی اپلیکیشن مشابه اچاره کمک کند.

هزینه ساخت اپلیکیشن خدماتی – طراحی اپلیکیشن پسماند – ساخت اپلیکیشن حرفه ای – ساخت اپلیکیشن روبیکا – ساخت نرم افزار خدماتی – ساخت اپلیکیشن اختصاصی – ساخت اپلیکیشن تبلیغاتی –  سود ساخت اپلیکیشن

از رقابت کردن نترسید!

اگر به طراحی اپلیکیشن فکر می کنید از کسانی که هنوز ایده ای ندارند جلوترید. اگر همین حالا شروع کنید از بسیاری از افراد که فقط فکر می کنند و انجام نمی دهند جلوترید! اگر اپلیکیشن خود را به صورت حرفه ای و تخصصی به بازار دنیای دیجیتال ارائه کنید از کسانی که با اپلیکیشن های ناکارآمد ادامه می دهند جلوترید. پس تردید را رها کنید! قدم سخت، همان قدم اول است.

اپلیکیشن خدماتی مبتنی بر مکان چیست؟

امکانات اپلیکیشن خدماتی مبتنی بر مکان بسیار متنوع بوده و به کاربران خود کمک های بسیاری می کند طوری که اغلب کاربران اپلیکیشن خدماتی مبتنی بر مکان را بر اپلیکیشن های سنتی ترجیح می دهند. نمایش درلحظه نقشه، کاهش هزینه ها، سهولت کاربرد، کیفیت بالا، توانایی پرداخت آنلاین تنها بخشی از مزایای اپلیکیشن خدماتی مبتنی بر مکان است.

هر کسب و کاری که خدماتی را به مشتریان ارائه می دهد و می تواند خدمات خود را بر مبنای مکان ارائه دهد می تواند از اپلیکیشن خدماتی مبتنی بر مکان استفاده کرده و به سهولت بهره برداری مشتری کمک کند.

معروفترین این خدمات سرویس تاکسی آنلاین است اما خدماتی مثل تحویل غذا، خشکشویی درب منزل، انواع خدمات پزشکی، پیک موتوری، فروشگاه های آنلاین ارائه دهنده کالا و خدمات هم می توانند از اپلیکیشن خدماتی مبتنی بر مکان کمک بگیرند.

یعنی در طراحی اپلیکیشن خدماتی مبتی بر مکان کاربرانی که در اطراف شما قرار دارند می توانند از خدمات شما بهره مند شوند. الفباوب انواع طراحی اپلیکیشن را با بهترین قیمت ممکن انجام می دهد.

صرفه جویی در زمان و هزینه

با طراحی اپلیکیشن خدماتی، مشتریان می توانند به سرعت خدمات مورد نیاز خود را پیدا کنند و نیازی به تماس تلفنی، مراجعه حضوری به شرکت ها نخواهند داشت. ساخت اپلیکیشن خدماتی می تواند به شما کمک کند تا فرآیندهای داخلی کسب و کار را بهبود دهید و صرفه جویی در هزینه ها داشته باشید.

ارائه تجربه کاربری بهتر

ساخت اپلیکیشن خدماتی به شما این امکان را می دهد تا تجربه کاربری بهتری به مشتریان خود ارائه دهید. از طریق طراحی رابط کاربری (UI) و تجربه کاربری (UX) مناسب، مشتریان به راحتی می توانند خدمات شما را جستجو کنند.

ارتباط مستقیم با مشتریان

با طراحی اپلیکیشن خدماتی، شما به راحتی می توانید با مشتریان خود در ارتباط باشید. این اپلیکیشن ها امکان ارسال پیام، دریافت بازخورد، ارائه اطلاعیه ها و به روزرسانی ها را فراهم می کنند که باعث ایجاد ارتباط مؤثر و مستقیم با مشتریان خواهد شد.

دسترسی آسان و گسترده

با طراحی اپ خدماتی به مشتریان شما امکان می دهد تا به راحتی و با یک کلیک خدمات شما را در هر زمان و هر مکانی به دست بیاورند. این باعث می شود دسترسی به خدمات شما برای مشتریان ساده تر و سریع تر شود و میزان رضایت و وفاداری آنها را افزایش دهد.

پشتیانی و به روزرسانی اپلیکیشن

پس از عرضه اپلیکیشن، نیاز است تا پشتیبانی مداوم و به روزرسانی های منظم ارائه شود. این شامل رفع اشکالات، به روزرسانی امنیتی و اضافه کردن ویژگی های جدید می شود.

توسعه و برنامه نویسی

پس از انتشار اپلیکیشن ، مشتریان می توانند در صورت نیاز ارتقاء و توسعه اپلیکیشن توسط تیم فنی و برنامه نویسی را انجام دهند . کافی است با کارشناسان شرکت الفباوب در ارتباط باشید و هرگونه تغییرات و ایده ای را با ما درمیان بگذارید.

 

 

طراحی اپلیکیشن خدماتی اندروید و ios

تیم طراحی اپلیکیشن اَپمون با هدف جلب رضایت مشتریان خود، در زمینه طراحی اپلیکیشن موبایل خدمات بی نظیری را ارائه کرده بوده و با توجه به اینکه در عصر حاضر اغلب موبایل های هوشمندی که کاربران استفاده می کنند دارای یکی از سیستم عامل های اندروید یا ios است، این امکان توسط تیم طراحی اپلیکیشن اَپمون فراهم گردیده که شما بتوانید به سادگی متناسب با نیاز خود درخواست طراحی اپلیکیشن خدماتی اندروید و ios را ارائه نمایید.

در صورتی که دارای هیچ دانش برنامه نویسی نیستید و نمی خواهید پول هنگفتی برای استخدام یک تیم برنامه نویس و طراحی اپلیکیشن بپردازید، می توانید از خدمات طراحی اپلیکیشن اندروید و ios اَپمون استفاده نمایید.

مزایای طراحی اپلیکیشن خدماتی

اپلیکیشن خدماتی اپلیکیشنی بوده که خدماتی را به مشتری ارائه می دهد و در ازای ارائه خدمات هزینه یا خدمتی را از فرد دریافت می کند. طراحی اپلیکیشن، ارتباط شما با مشتری هایتان را حفظ می کند و درصورتی که مشتری خدمات مناسبی از سمت شما دریافت کند به شکل مداوم از طریق اپلیکیشن با کسب و کار شما در ارتباط خواهد بود. از جمله نمونه مزایایی که طراحی اپلیکیشن خدماتی دارد می توان به موارد زیر اشاره نمود:

بالا بردن اعتبار فروشگاه

یکی از مزایای طراحی اپلیکیشن خدماتی، ایجاد برندینگ برای کسب و کار شما است. با داشتن یک اپلیکیشن خدماتی اعتبار فروشگاه خود را نسبت به فروشندگان سنتی بالاتر می برید.

صرفه جویی در زمان و هزینه

از مهمترین مزایای طراحی اپلیکیشن خدماتی صرفه جویی در زمان و هزینه است. مشتری به جای اتلاف وقت در رسیدن به فروشگاه مورد نظر، به شکل آنلاین خرید خود را انجام می دهد. با فرم های غیر ضروری و بخش های اضافه در طراحی اپلیکیشن وقت مشتری را نگیریزد و او را سریع تر به چیزی که در نظر دارد برسانید.

داشتن مشتریان وفادار

با ارائه خدمات با کیفیت به شکل آنلاین و هرآنچه که مشتری می خواهد، باعث رضایت مشتری می شوید و در نتیجه مشتریانی وفادار خواهید داشت. از این رو طیف مشتریان خود را افزایش می دهید. کافی است مشتری اپلیکیشن شما را نصب کند و همیشه به یاد داشته باشد که می تواند از خدماتی که شما ارائه می دهید می تواند بهره مند شود.

تبلیغات تاثیرگذار و هدفمند

از خصوصیات داشتن یک طراحی اپلیکیشن خدماتی، ایجاد تبلیغات تاثیرگذار و هدفمند برای مشتریان است. با طراحی اپلیکیشن خدماتی درحال تبلیغ برند و شاخه فعالیت خود هستید. مطمئن باشید افراد اگر متوجه شوند شما دارای اپلیکیشن هستید و خدمات خود را در یک اپلیکیشن عرصه می کنید اعتماد بیشتری نسبت به شما پیدا می کنند.

خرید ساده و سریع

سادگی استفاده از اپلیکیشن و سرعت استفاده از آن از خصوصیات مهم ایجاد اپلیکیشن خدماتی است. با طراحی رابط و تجربه کاربری عالی می توانید در این عرصه موفقیت بسیاری به دست آورید. دلیلی که باعث می شود کاربر از اپلیکیشن خدماتی استفاده کند سهولت خرید و استفاده از خدمات است، پس با اسان کردن و ساده سازی این خدمات این فرصت را از مخاطب نگیرید.

پشتیبانی آنلاین

برای دستیابی به رضایت مشتری و ایجاد اعتماد مشتری، اپلیکیشن خدماتی باید پشتیبانی آنلاین داشته باشد تا در هر زمان مشتری بتواند با شما ارتباط برقرار کند و سوالاتش را بپرسد. با کمک پشتیبانی می توانید به مخاطب کمک کنید به شما اعتماد کند و بداند در بروز هرگونه مشکلی در کنارش هستید.

طراحی اپلیکیشن تعمیرات
طراحی اپلیکیشن تعمیرات

امکانات ویژه طراحی اپلیکیشن خدماتی

اپلیکیشن خدماتی اپلیکیشنی بوده که در زمینه خاصی تولید می شود و به انجام بعضی از کارهای خدماتی می پردازد و تا حد امکان سعی می کند به رفع نیاز کاربران بپردازد و روند کارهای خدماتی را تسریع بخشد. این اپلیکیشن ها حجم کارها را سبک می کند وباعث می شود درحین کسب درآمد، محبوبیت کسب کند و به رفع نیاز ها بپردازد. امکانات طراحی اپلیکیشن خدمات به موارد مختلفی تقسیم می شود که از جمله آن ها می توان به موارد زیر اشاره نمود:

ارتباط مستقیم با مخاطب

از جمله مزایای اپلیکیشن خدماتی داشتن ارتباط مستقیم با مخاطب است. به سادگی و سریع تر می توانید با مخاطب در ارتباط باشید نیاز های او را بشناسید و کیفیت خدمات خود را بالا ببرید. در اپلیکیشن ها امکان پشتیبانی و پاسخ به سؤالات کاربران بهتر از سایر ابزار ها فراهم است.

سفارشی سازی

در طراحی اپلیکیشن خدماتی امکان سفارشی سازی اپلیکیشن وجود دارد. مثلا در صورتی که اپلیکیشن شما مربوط به بیمه یا حقوقی باشد، می توان قابلیت دریافت فیش پرداختی بیمه، یا دریافت ابلاغیه از اپلیکیشن وجود دارد. طراحی رابط کاربری دلخواه و متناسب با سلیقه شما هم از جمله امکانات طراحی اپلیکیشن خدماتی است.

استفاده ساده و آسان

اینکه کاربر شما قادر باشد بدون دردسر و به راحتی از اپلیکیشن شما استفاده کند، بسیار در جذب مخاطب تاثیرگذار است. اپلیکیشن خدماتی که توسط تیم الفباوب طراحی می شود دارای منوها، صفحات و دسته بندی های مختلف همراه با رابط کاربری زیبا و جذاب بوده که استفاده آسان و ساده را برای کاربر فراهم می کند.

به روزرسانی و پشتیبانی

نیاز است تا اپلیکیشن خود را هر چند ماه یکبار با به روزرسانی آپدیت و بروزکنید و خدمات جدیدتان را به دید کاربران بگذارید. تیم الفباوب امکان به روزرسانی سریع تر اپلیکیشن خدماتی فراهم بوده و می توانید هر ماه یا هر 6 ماه آن را بروزکنید و خدمات جدید ارائه بدهید.

انواع طراحی اپلیکیشن خدماتی برای ثبت و دریافت سفارش تعمیرات لوازم خانه – لوازم شخصی و … – املاکی  و … را به ما بسپارید!

موضوعات مقاله

امتیاز :
No Responses/5
اولین دیدگاه را شما بنویسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *