طراحی اپلیکیشن سازمانی و شرکتی

27
اسفند
1401

طراحی اپلیکیشن سازمانی و شرکتی یکی از روش های ارتقای کسب و کارها می باشد. اپلیکیشن ها و نرم افزارها سیستم پیشرفته ای می باشند كه برای سهولت در كارها ساخته شده اند. یکی از این طراحی های به روز، جدید و پیشرفته طراحی اپلیکیشن اداری و سازمانی است. هم اکنون طراحی اپلیکیشن و طراحی سایت سازمانی طرفداران زیادی در سراسر جهان دارند.

تعریفی كه از طراحی اپلیکیشن سازمانی و شرکتی داده می شود این بوده كه این اپلیکیشن یا نرم افزار ها برای پردازش متن درست، مدیریت پایگاه داده اینترنتی، بسته بندی فایل های تجاری، اداری و کمک به اداره یا مرکزی توسط طراح متخصص ساخته، تولید و عرضه می شوند.

طراحی اپلیکیشن سازمانی و شرکتی شامل برنامه مدیریت مشتریان، مدیریت ارباب رجوع ها، برنامه مدیریت وظایف كاربران و كارمندان شرکت، برنامه درونی مدیریت صورت جلسات روسا، برنامه اتوماسیون ها و از جمله اتوماسیون نظم دهی بر تقسیم درست تغذیه و صد البته تقسیم درست حقوق می باشند.

طراحی اپلیکیشن سازمانی و شرکتی

 

الفباوب شرکت بزرگ و قدرتمند طراحی انواع اپلیکیشن و سایت از شما دعوت می کند برای اجرای ایده های خود با ما تماس بگیرید. طراحی آپ و سایت جزو تخصصی ترین خدمات ماست و آن را توسط بهترین برنامه نویسان و کارشناسان انجام می دهیم. هزینه ارائه شده توسط دریافت کلیه خدمات کاملا منطقی و مناسب است و در تلاشیم بتوانیم با تکیه بر تجارب و ایده های نوین کسب و کار شما را متحول سازیم. برای اطلاع از قیمت و روند ثبت سفارش با 02191008515 تماس بگیرید.

 

تا حالا به این فکر كردی كه با موبایل خودت همه كارهای اداره و سازمان را مدیریت کنی؟

طراحی اپلیکیشن اداری و سازمانی به اداره و شرکت ها کمک زیادی می ‎کند تا مدیریت داخلی را به صورت روزانه، مداوم، با دقت، درست و سریع انجام دهد و به رئیس شرکت در مدیریت كردن شرکت، سازمان و یا اداره اش کمک کند. همینطور می توانند خدماتی برای ارباب رجوع فراهم کنند تا کم تر نیاز به مراجعه حضوری فرد در اداره و سازمان باشد.

طراحی اپلیکیشن سازمانی و شرکتی

 

كاربرد طراحی اپلیکیشن سازمانی و شرکتی

مثلا فرض كنید شما يک شرکت هواپیمایی دارید. اگر برای این شرکت هواپیمایی خود يک اپلیکیشن سازمانی و شرکتی داشته باشید، مشتریان شما به راحتی می توانند در هر ساعت شبانه روز از طریق گوشی هوشمند خود برای تاریخ و زمان مورد نظر بلیت هواپیما سفارش دهند و مبلغ آن را به راحتی پرداخت کنند و از پشتیبانی و خدمات پس از فروش به آسانی بهره مند شوند.

طراحی اپلیکیشن سازمانی و شرکتی

مزایای طراحی اپلیکیشن سازمانی و شرکتی

با داشتن اپلیکیشن سازمانی و شرکتی می توانید از رقبای خود پیشی بگیرید و سهم بیشتری در بازار کسب كنید. زیرا این يک روش نوین بوده و مشتریان قدیمی و جدید همواره مشتاق و در پی کسب تجربیات خلاقانه و نوآورانه می باشند.

با طراحی اپلیکیشن سازمانی و شرکتی می توان ارتباط مداوم و پایداری با مشتریان داشت. از آنجایی كه افراد بیشتر وقت خود را در طول روز با موبایل سپری می کنند، داشتن اپلیکیشن شما یعنی اینكه در طول روز چندین بار نام برند و شرکت را می بینند و می توانند به صورت غیر مستقیم آن را تبلیغ کنند و در معرض دید دیگران بگذارند.

فروش محصولات

یکی از مزیت های مهم طراحی اپلیکیشن سازمانی و شرکتی فروش محصولات است. شرکت های اینترنتی می توانند در کنار فروش محصولات خود در سایت از بستر فروش محصولات در اپلیکیشن هم کمک بگیرند.

استفاده از اپلیکیشن برای فروش محصولات مزایای زیادی دارد. یکی از مهمترین مزایای آن این بوده كه می توانید لیستی از مخاطبین با شماره تلفن و نام آن ها داشته باشید و محصولات و كالاهای خود را به صورت هوشمند به آن ها توصیه كنید.

برای طراحی اپلیکیشن سازمانی و شرکتی به شرکت هایی مراجعه كنید که همچون الفباوب دارای تجربه و پیشینه درخشان در این زمینه باشند و با شرکت های معتبر همکاری کرده باشند.

ارائه خدمات

فقط فروشگاه های اینترنتی و صاحبان کسب و كارها نیستند كه می توانند از اپلیکیشن سازمانی و شرکتی برای فروش محصولات خود کمک بگیرند، بلكه شرکت های خدماتی هم قادر خواهند بود برای ارتباط بیشتر با مخاطبین و ارائه خدمات جدید، سفارش طراحی اپلیکیشن سازمانی و شرکتی را ثبت کنند.

همینطور می توانند با به روز رسانی اپلیکیشن ها خدمات جدید را به مشتریان قبلی خود ارائه داده و از این طریق مشتریان جدید را به سمت استفاده از خدمات شرکت شان جلب کنند.

استفاده درون سازمانی

یکی دیگر از استفاده و كاربردهای اپلیکیشن سازمانی و شرکتی، استفاده درون سازمانی و درون شرکتی است. مدیران سازمان ها و شرکت ها می توانند از اپلیکیشن سازمانی و شرکتی برای مدیریت كارکنان و كارمندان خود، ارائه آموزش های لازم و نظارت بر وظایف و ماموریت های محول شده بر آن ها کمک بگیرند.

استفاده از اپلیکیشن های شرکتی برای مدیریت و نظارت بر كارمندان و كارکنان می تواند درصد بهره وری آن ها را افزایش دهد اپ های سازمانی خوب، مشکلات كاربران را برطرف می کند. آن ها رفتار، نیاز ها و ترجیحات كاربر، و نقاط ضعف برنامه های دیگر را درک می کنند. با این حال، راه حلی خوب برای كاربران، كارمندان و سازمان ها است.

مزیت رقابتی اپلیکیشن سازمانی

برنامه های سازمانی كاربردی، مزیت رقابتی برای سازمان های کمک گیرنده، قائل می شود. اپلیکیشن های تجاری خوب، سرعت را افزایش و درآمد را بهبود می دهند. تحقیقان نشان می دهد، 89 درصد كاربران به علت تجربه كاربری ضعیف اپلیکیشن را لغو نصب می کنند.

بهبود كارایی سازمان

طراحی اپلیکیشن سازمانی و شرکتی براساس بهینه سازی كارمندان صورت می گیرد، و براساس شیوه عملكرد فعلی آن ها نیست. به منظور پر كردن این شكاف، باید يک رویكرد مخاطب محور ارائه شود. طراحیUX مناسب، باعث افزایش سرعت و بهبود جریان كار می شود. این روند، برای كاربران آسان و نتیجه بهتری دارد.

پیش بینی و بهینه سازی داده

طراحی اپلیکیشن سازمانی و شرکتی از قابلیت ابر داده برای فرصت های سازمانی استفاده می کنند. هم اکنون، شرکت ها و سازمان ها از تجزیه و تحلیل داده های عظیم بهره می گیرند. در این صورت، خدمات بهتری برای برطرف كردن نیاز مخاطب ارائه می شود.

راه حل های مقرون به صرفه

رابط كاربری آسان برای استفاده، به معنی آموزش کمتر كاربران برای كار با اپلیکیشن است. سیستم قدرتمند و مخاطب محور، جنبه های فناوری و مقیاس پذیری را در نظر می گیرد. هزینه های راه اندازی و نگهداری اپلیکیشن را، تا حد امكان بهینه نگه دارید. فواید و درآمد طراحی UX خوب، از هزینه سرمایه گذاری پیشی می گیرد.

رضایت بیشتر كارمندان

طراحی اپلیکیشن سازمانی و شرکتی برای آسان تر و بازدهی بیشتر زندگی كارمندان صورت می گیرد. رابط كاربری ساده، بخشی از تعامل مخاطب و رایانه است.

وقتی يک برنامه دیجیتال به عنوان ابزار کمک کننده است، كاربران تمایل به استفاده از آن می باشند. اپلیکیشن های خوب در كاهش استرس، افزایش رضایت و بهره وری تاثیرگذار می باشند.

طراحی اپلیکیشن سازمانی و شرکتی

طراحی اپلیکیشن سازمانی و شرکتی

 

طراحی اپلیکیشن چند پلتفرمی

انواع مختلف ورودی برای اپلیکیشن های سازمانی باید در نظر گرفته شود. برنامه های سازمانی خوب، انواع مختلف فرآیند ها، چارچوب ها ک پلتفرم ها را ادغام می کنند.

دستیابی به اپلیکیشی كه برای كاربران مختلف مورد پسند باشد، كار آسانی نیست. شرکت ها و سازمان ها، بهترین نرم افزار های موجود را به كار می گیرند اما از چالش های یکپارچه سازی و طراحی آن اطلاعاتی ندارند. طراح UX، وظیفه ایجاد تعامل درست میان همه چارچوب ها را دارد.

همانطور كه فناوری مدرن ریشه های خود را در دنیای تجارت تقویت می کند، موبایل نقشی مهم در دنیای امروزی ایفا می کند و به همین علت ایجاد يک اپلیکیشن موبایل برای يک تجارت به يک امر مهم تبدیل شده است.

هم اکنون ارتباط داشتن اپلیکیشن موبایل و افزایش بهره وری سازمانی در بسیاری از تجارت ها مشهود است، چون تعداد بسیاری از كاربران به دنبال انجام وظیفه از راه دور می باشند. از سوی دیگر، شرکت ها در حال تغییر روش فعالیت خود می باشند.

آن ها به اهمیت اپلیکیشن های موبایل برای شرکت خود پی برده اند و راه مناسبی را برای كاربران نهایی ارائه می دهند تا دسترسی فوری به اطلاعات شرکت داشته باشند و در عین حال، با برند مورد علاقه شان مرتبط باشند و به روز بمانند. از آنجایی كه جمعیت زیادی فضای اپلیکیشن های موبایل را پر كرده اند، توانایی شکستن و برجسته شدن برای بسیاری از مشاغل دشوار می شود.

اما قبل از بررسی شیوه عملكرد اپلیکیشن، نیاز است تا اپلیکیشن سازمانی خود را به درستی و كاملا كارآمد طراحی كنید. در ادامه به چند نکته اشاره می شود تا بتوانید يک اپلیکیشن موبایل را به درستی طراحی كنید كه نه فقط برای مخاطبین هدف شما كارآمد باشد، بلكه به حفظ كاربران وفادار هم کمک کند. طراحی اپلیکیشن سازمانی و شرکتی

انتخاب پلتفرم مناسب

قبل از شروع به طراحی اپلیکیشن سازمانی و شرکتی اولین مورد كه باید درباره آن تصمیم بگیرید پلتفرمی بوده كه برای اپلیکیشن شما بهترین كارایی را داشته باشد. اگر قصد افزایش بهره وری و درآمد را دارید، پلتفرم iOS را انتخاب كنید كه سیستم عاملی بوده كه در آیفون یا آیپد مورد استفاده قرار می گیرد.

افزایش دانلود و همینطور افزایش درآمد در يک اپلیکیشن اندروید بسیار دشوارتر است. اما اگر می خواهید این اپلیکیشن سازمان شما را تبلیغ کند، اندروید را مد نظر قرار دهید؛ طبق گزارشات، اندروید اکنون بیش از 60 درصد سهم بازار در رقابت های تلفن های هوشمند را از آن خود كرده است.

شرکت الفباوب ارائه کننده خدمات طراحی اپلیکیشن به این صورت است:

  1. طراحی اپلیکیشن Android
  2. طراحی اپلیکیشن iOS

نکات طراحی اپلیکیشن سازمانی و شرکتی

دکمه های اشتراک گذاری در شبكه های اجتماعی در طراحی اپلیکیشن سازمانی و شرکتی

مطمئن شوید كه لینک های اشتراک گذاری در شبكه های اجتماعی را در اپلیکیشن خود قرار داده اید تا به كاربران اجازه دهید اطلاعات مربوط به اپلیکیشن شما را به اشتراک بگذارند.

آن ها را تشویق كنید و اجازه دهید هر پست و تجربه ای را با دیگران به اشتراک بگذارند. مثلا، بازی ها یا اپلیکشن های آنلاین از شما می خواهند كه امتیازات یا نتایج خود را با دوستان خود در نمایه خود به اشتراک بگذارید.

اهمیت به سادگی

مینیمالیسم از روندهای کلیدی در طراحی وب در چند سال اخیر بوده بوده و هرگز هم از اهمیت آن کاسته نمی شود. حذف همه اجزای غیرضروری به معنای ساده كردن تعامل با اپلیکیشن برای مخاطب است.

وقتی آن ها از اپلیکیشن شما بازدید می کنند، شما می خواهید آن ها راه ساده ای را برای دریافت اطلاعات طی کنند، در غیر این صورت به احتمال زیاد آنجا را ترک خواهند كرد. هسته اصلی طراحی UX/UI خوب این بوده كه هم برای كاربران و هم برای پلتفرم شما كارایی لازم را داشته باشد.

يک تجربه خوب كاربری به معنای هدایت كاربران به نقطه نهایی است. برای اینكه بفهمید چگونه طراحی UX/UI بهتری داشته باشید، باید به وضوح درک كنید كه كاربران شما می خواهند با اپلیکیشن شما به چه چیزی برسند و چه چیزی را می خواهد در مسیر به آن ها نشان دهید. شما به عنوان صاحب کسب و كار باید تلاش كنید تا رابط ها و تعاملاتی ایجاد كنید كه بصری و مخاطب پسند باشند.

اپلیکیشن رایگان

تصمیم گیری درباره کسب درآمد از اپلیکیشن شما به اندازه بسیاری به آنچه می خواهید با اپلیکیشن به دست آورید بستگی دارد. اگر از آن به عنوان يک ابزار بازاریابی برای کمک به ایجاد نام تجاری خود استفاده می كنید، امكان دارد بهترین گزینه برای تمرکز بر دریافت هرچه بیشتر دانلود با ارائه يک اپلیکیشن رایگان باشد. از طرف دیگر، اپلیکیشن ها می توانند فرصت درآمدزایی قابل توجهی را ارائه دهند.

ارزش افزوده

ساده به نظر می رسد، اما مثل هر محصول دیگری، اپلیکیشن باید براساس يک ایده طراحی شده باشد. همیشه باید يک اپلیکیشن سازمانی را به عنوان يک محصول جداگانه به جای يک کپی از سایت در نظر داشته باشید.

يک ایده ساده پیدا کنید كه بازتاب دهنده کسب و كار و ارزش های شما باشد. در این بازار رقابتی طراحی اپلیکیشن سازمانی و شرکتی باید به چیزی جدید و متفاوت فکر كنید تا توجه مخاطبین را به خود جلب كنید.

به انتظارات كاربران توجه كنید

یکی از وظایف توسعه دهندگان طراحی اپلیکیشن سازمانی و شرکتی این بوده كه برای بهبود عملكرد اپلیکیشن به کوچک سازی و حافظه کش توجه کنند. به عنوان يک طراح اپیکیشن، باید در نظر بگیرید كه رابط كاربری در حالت بارگذاری چگونه به نظر می رسد.

شما به ناچار با موقعیت هایی روبرو خواهید شد كه رسیدن به بالاترین عملكرد ممکن نیست. سعی كنید انتظارات را تا حد امكان برای كاربران دلپذیر كنید.

ارائه اطلاعات

ارائه منظم اطلاعات، شامل به روز رسانی ها و اخبار مربوط به محصولات و خدمات را به كاربران ارائه دهید. بهترین راه برای دستیابی به این هدف، ایجاد سیستمی بوده كه به طور خودكار همه اطلاعات را حتی قبل از اینكه مخاطب متوجه نیاز خود شود، به روز کند.

دستیابی به وحدت عناصر

وحدت عناصر می تواند بصری و مفهومی باشد و به بهبود طراحی رابط كاربری کمک کند. وقتی به وحدت بصری دست پیدا می كنید كه همه عناصر طراحی از يک موضوع بصری پشتیبانی کنند. درباره مفهومی، عناصر محتوا از همان موضوع پشتیبانی می کنند. همه عناصر باید نقش خود را داشته باشند و در جایگاه خود به صورت استراتژيک قرار گیرند.

طراحی اپلیکیشن سازمانی و شرکتی

طراحی اپلیکیشن تخصص ما در الفباوب است!

اگر نیاز به طراحی اپلیکیشن دارید با ما در الفباوب تماس بگیرید، هرگونه سایت و اپلیکیشن که مدنظر داشته باشید در الفباوب طراحی می شود و با بهترین قیمت و سریع ترین زمان ارائه می گردد. تماس بگیرید و اطلاعات بیشتر را از کارشناس مربوطه دریافت کنید.

طراحی اپلیکیشن سازمانی و شرکتی

موضوعات مقاله

امتیاز :
No Responses/5
اولین دیدگاه را شما بنویسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *