طراحی اپلیکیشن فروشگاهی

9
شهریور
1401

طراحی اپلیکیشن فروشگاهی چیست؟ هزینه طراحی اپلیکیشن فروشگاه آنلاین چقدر است؟ برای ساخت و طراحی اپلیکیشن فروشگاه اینترنتی باید به چه مواردی توجه داشته باشیم تا به پای دیجی کالا و … برسیم؟

برای توسعه فروشگاه خود نیاز دارید که وارد دنیای آنلاین شوید، فرقی ندارد در خانه محصولاتی را می فروشید و یا فروشگاه و مغازه دارید، در هر صورت طراحی اپلیکیشن فروشگاهی می تواند فروش شما را چند برابر کند. طراحی اپلیکیشن فروشگاهی یکی از راه های ارتباط با مشتری، معرفی محصولات و ارائه خدمات به آنهاست. هرکسی با توجه به نوع کسب و کار خود و محصولی که می فروشد باید یک اپلیکیشن فروش داشته باشد.

طراحی اپلیکیشن موبایل

در اپلیکیشن های فروشگاهی به علت ساختار منطبق شده با گوشی های موبایلی، ارائه خدمات و محصولات، شکیل تر و دارای نظم بیشتری می باشد، که با ایجاد احساس رضایت بیشتری در کاربران، برای ترغیب ایشان به مشاهده محصولات و خدمات شما و انجام بازدید مجدد، بسیار موثر است.

فروشگاه آنلاین یکی از زمینه های محبوب و پر درامد در دنیای امروز است. با طراحی اپلیکیشن فروشگاهی می توانید محصولات خود را در دستان هزاران مشتری داشته باشید. اپلیکیشن یکی از بهترین روش ها جهت ارتباط با مشتری, معرفی محصول, ارائه خدمات به مشتریان بوده و هر لحظه با ارسال نوتیفیکیشن آن ها را از اخرین محصولات و فروش های ویژه مطلع نمایید.

با توجه به گستردگی استفاده از تلفن های همراه، درصد زیادی از خریدها از طریق اپلیکیشن های موبایل انجام می شود. در دنیای امروز مزیت فروشگاه آنلاین برای هر کسب و کاری مهم است طراحی اپلیکیشن اندروید ios فروشگاهی الفباوب با دارا بودن صدها قابلیت بروزو عالی می باشد.فروشگاه آنلاین یک روش عالی جهت افزایش فروش و جذب مشتری های بیشتر است.

الفباوب شرکت بزرگ و قدرتمند طراحی اپلیکیشن و وب سایت به سراسر ایران خدمات خود را ارائه می دهد. این مجموعه از متخصصین و برنامه نویسان حرفه ای ساخت اپلیکیشن فروشگاهی اندروید , ios برخوردار است و همینطور مشاوره و پشتیبانی رایگان را در اختیار شما قرار می دهد. برای ثبت سفارش طراحی اپلیکیشن با 02191008515 تماس بگیرید و جزئیات لازم را دریافت کنید. با الفباوب به هدف بزن! هدف تو مشتته!

همراهان گرامی توجه داشته باشید که دیجی کالا، خانومی، روژآ و … همگی در ابتدا یک اپلیکیشن ساده بودند اما با طراحی درست و استراتژی های درستی که در پیش گرفتند توانستند به این موفقیت دست پیدا کنند، در واقع اگر طراحی اپلیکیشن فروشگاهی خود را به شرکتی مطمئن مثل الفباوب بسپارید موفقیت شما تضمینی است!

طراحی اپلیکیشن موضوعی نیست که هرشرکت یا شخصی بتواند به خوبی از پس آن بربیاید شما به شرکتی نیاز دارید که با بهترین استراتژی ها برای رشد و ارتقای اپلیکیشن شما تلاش کند. ما در الفباوب به عملی شدن ایده های شما در طراحی اپلیکیشن فروشگاهی اهمیت زیادی می دهیم تا بتوانید موفقیت را برای خود رقم بزنید.

برای طراحی اپلیکیشن مشابه دیجی کالا الفباوب می تواند به بهترین شکل به شما کمک کند!

طراحی اپلیکیشن فروشگاهی مناسب چه کسب و کارهای است؟

  • طراحی اپلیکیشن فروشگاهی برای سوپرمارکت ها
  • طراحی اپلیکیشن فروشگاهی برای فروش لباس
  • طراحی اپلیکیشن فروشگاهی برای گل فروشی
  • طراحی اپلیکیشن فروشگاهی برای رستوران و سفارش غذا
  • طراحی اپلیکیشن فروشگاهی برای قنادی
  • طراحی اپلیکیشن فروشگاهی برای لوازم دیجیتال
  • طراحی اپلیکیشن فروشگاهی برای فروش خودرو
  • طراحی اپلیکیشن فروشگاهی برای مشابه دیجیکالا
  • طراحی اپلیکیشن فروشگاهی برای محصولات آرایشی بهداشتی
  • طراحی اپلیکیشن فروشگاهی برای سبزیجات و تره بار
  • طراحی اپلیکیشن فروشگاهی برای فروش فایل (دانلودی)
  • طراحی اپلیکیشن فروشگاهی برای کافی شاپ

طراحی انواع اپلیکیشن های فروشگاهی تخصص ما در الفباوب است، با تماس تلفنی می توانید مشاوره رایگان ساخت اپلیکیشن فروشگاهی اندروید و ios دریافت کنید و به اندازه بهترین اپلیکیشن های فروشگاهی ایران به موفقیت برسید!

طراحی اپلیکیشن های موبایل کار چندان آسانی نیست. هم از لحاظ فنی و هم از لحاظ جذب کاربران. به یاد داشته باشید که هر چه یک طراح و برنامه نویس اپلیکیشن موبایل مخاطبان و کاربران بیشتری را جذب کند، موفق تر است. از این رو اصول طراحی اپلیکیشن های موبایل باید توسط افرادی که در این زمینه فعالیت دارند، به دقت رعایت شود.

این اصول شامل یک سری نکات و مواردی هستند که هر برنامه نویس و طراح یک اپلیکیشن اندروید و یا IOS باید بداند و آنها را به دقت رعایت کند. به یاد داشته باشید که ساخت اپلیکیشن های موبایل یک علم و بلکه هنری است که قواعد و اصول خاص خود را دارد که باید این قواعد در نظر گرفته شوند.

طراحی اپلیکیشن فروشگاهی چه کمکی به کسب و کار می کند؟

داشتن اپلیکیشن مثل داشتن سایت برای هر کسب و کاری تبدیل به امری ضروری شده و به زودی کمتر کسب و کاری را خواهید یافت که در فضای آنلاین حضور نداشته باشد. اما با این حال کسب و کار هایی که بیشتر به دنبال ارتباط مداوم با مشتری و در دسترس بودن می باشند به سراغ طراحی اپلیکیشن فروشگاهی می روند و از مزیت های آن استفاده می کنند. از جمله مزایای استفاده از اپلیکیشن می توان به موارد زیر اشاره نمود:

ارزش آفرینی برای مشتریان:

اینکه امروزه کاربران می توانند به شکل غیر حضوری نیاز های خود را خریداری کنند یک ارزش کسب و کار به حساب می آید و این می تواند مزیت رقابتی شما نسبت به سایر رقابتان محسوب شود.

اطلاع رسانی و ارتباط فوری:

با وجود یک اپلیکیشن در تلفن همراه مشتریانتان می توانید آن ها را از رویداد های فروشگاه مثل تخفیف ها، جشنواره ها، محصولات جدید و … در لحظه مطلع کنید.

بهبود وفاداری مشتریان:

به کمک یک اپلیکیشن شما می توانید یک برنامه بهبود وفاداری مشتریان داشته باشید و این شاخص را بر اساس نصب اپلیکیشن و کارکرد ها و آخرین ورد های اپلیکیشن بسنجید.

کانال بازاریابی شخصی سازی شده:

می توانید با کمک گرفتن از اطلاعات تکمیلی مشتریان برای شخصی سازی کردن تبلیغات و محصولات خود مشتریان کمک بگیرید.

توجه کنید که سایت های زیادی تحت عنوان ساخت اپلیکیشن فروشگاهی اندروید رایگان فعالیت می کنند اما استفاده از آن ها امن نیست و پشتیبانی ندارند و در صورت بروز کوچکترین مشکلی مجبورید با همه زحماتتان خداحافظی کنید.

طراحی اپلیکیشن چند فروشگاهی

اپلیکیشن مارکت پلیس (MarketPlace) یا چند فروشگاهی، بستری برای تمامی فروشندگان است تا در فضای اینترنتی محصولات و خدمات خود را به فروش رسانند. در واقع مدیر مارکت پلیس هیچ محصول یا خدمتی ارائه نمی دهد بلکه بستری را برای دیگران فراهم کرده تا دیگران بتوانند به راحتی محصولات و خدمات خود را ارائه دهند.

به ازاء آن به مدیر مارکت پلیس کمیسیون پرداخت می کند، البته امروزه مارکت پلیس های هیبریدی بوجود آمده اند که در کنار محصولات خود، محصولات سایر فروشندگان و تامین کنندگان را نیز ارائه می دهند مانند آمازون و دیجیکالا.

اگر بخواهیم مارکت پلیس را ساده تر بیان کنیم، مارکت پلیس یک فروشگاه بزرگ است که شامل مغازه های کوچک مختلف می باشد که هر کدام از این فروشندگان به صورت جداگانه فروشگاه خود را اداره می کنند.

در حال حاضر بیش از 60 درصد فروش ها از طریق مارکت پلیس صورت می پذیرد و برخی از موفق ترین شرکت های جهان مانند آمازون و اوبر که امروزه ثروت زیادی در اختیار دارند، از این مدل کسب و کار استفاده می کنند. بنابراین این مدل از کسب و کار اینترنتی می تواند درآمد خوبی به دنبال داشته باشد.

شرکت طراحی اپلیکیشن پیشگان دامنه فناوری، با ایجاد زیرساخت کامل طراحی اپلیکیشن، این امکان را دارد تا اپلیکیشن چند فروشگاهی مورد نظر شما را با امنیت و سرعت بالا طراحی و پیاده سازی نماید، درصورت تمایل با کارشناسان ما تماس حاصل فرمائید.

همه نسخه های طراحی اپلیکیشن فروشگاهی، دسترسی به همه مشتریان

در صورتی که فقط سایت شما ریسپانسیو باشد یا فقط اپلیکیشن اندروید داشته باشید همیشه بخشی از مشتریان را از دست می دهید. در سپهر همه راه های ممکن آماده شده است تا حتی یک مشتری را از دست ندهید.

طراحی اپلیکیشن فروشگاهی واکنشگرا

ابتدایی ترین راه حل برای کاربرانی که از موبایل استفاده می کنند طراحی سایت واکنش گرا است. در این حالت سایت در گوشی موبایل به شکلی باز می شود که سریع تر قابل مشاهده باشد.

طراحی اپلیکیشن فروشگاهی اندروید

اندروید پر استفاده ترین سیستم عامل موبایل در ایران است، به احتمال زیاد بیش از 60 درصد کاربران شما از نسخه اندروید فروشگاه شما استفاده کنند.

طراحی اپلیکیشن فروشگاهی iOS

اینکه شما برای همه کاربران آماده خدمات رسانی باشید اهمیت زیادی دارد. بسیاری از مشتریان شما که احتمالا قدرت خرید بیشتری هم خواهند داشت از گوشی های اپل استفاده می کنند.

طراحی اپلیکیشن فروشگاهی WEB APP

نسل جدید اپلیکیشن هاست که از تکنولوژی وب برای ارائه تجربه کاربری شبیه به اپلیکیشن استفاده می کند. راحتی نصب و امتیاز مثبت برای گوگل سبب می شود این روش بسیار پر استفاده باشد.

طراحی اپلیکیشن فروشگاهی محصولات فیزیکی

منظور از طراحی اپلیکیشن فروشگاهی اندروید محصولات فیزیکی، همه کالاها و محصولاتی که به شکل فیزیکی قابل لمس می باشند. پوشاک، لوازم خانگی، لوازم برقی، خوراک و…از این دسته می باشند. می توانید اپلیکیشنی داشته باشید و همه کالاهای فیزیکی خود را در آن بفروش برسانید. کاربران با جستجوی کالای مورد نیاز خود در موتورهای جستجو، به محصول شما دسترسی پیدا کرده و می توانند مستقیما به درگاه آنلاین متصل شده و خرید آنلاین خود را انجام دهند. شما هم می توانید کالای مورد نظر مشتری را با پست یا پیک ارسال نمایید.

طراحی اپلیکیشن فروشگاهی محصولات دیجیتالی

برخلاف کالاهای فیزیکی که با دست قابل لمس می باشند، کالای دیجیتال محصولی بوده که به شکل فیزیکی قابل لمس نیست. این کالا به شکل یک فایل بوده که می توان آن را دانلود یا پخش کرد. کتاب الکترونیک، موزیک، فیلم، عکس، پادکست و هرچیزی که قابلیت دانلود داشته باشد جز کالای دیجیتال محسوب می شود. می توانید در اپلیکیشن خود همه کالاهای دیجیتالی خود را بفروشید. مزیت این کالا نسبت به کالای فیزیکی، نداشتن هزینه پست، عدم اهمه کالا، سود بیشتر و صرفه جویی در زمان مشتری است.

قابلیت اتصال آنلاین اپلیکیشن فروشگاهی به سایت

یکی از نیاز های ضروری یک فروشگاه آنلاین به روزرسانی های مداوم محصولات و قیمت های آن ها است. این مورد در زمان طراحی سایت فروشگاهی لحاظ خواهد شد اما نکته ای که وجود دارد این بوده که در صورت درخواست یک اپلیکیشن عالی، میان سایت شما و اپلیکیشن فروشگاهی یک همگام سازی وجود داشته باشد.

همه اپلیکیشن های طراحی شده توسط تیم الفباوب این قابلیت را دارند که بصورت آنلاین با سایت اتصال داشته باشند. در صورت هرگونه تغییر در سایت بلافاصله در اپلیکیشن اعمال خواهد شد. اینکار دیگر نیازی به توسعه دهنده برنامه نخواهد داشت و شما براحتی این امکان را دارید تا با تغییر محتوای سایت خود در لحظه اپلیکیشن را هم بروز رسانی نمایید. شرکت طراحی سایت الفباوب با تیمی مجرب و حرفه ای خدمات طراحی سایت را به شکل حرفه ای برای مشتری انجام خواهد داد.

اهمیت طراحی اپلیکیشن فروشگاهی

کاربران، اپلیکیشن ها را به سایت ها ترجیح می دهند

در یک بررسی صورت گرفته 78٪ از کاربران مورد بررسی ادعا کردند که ترجیح می دهند از یک اپلیکیشن تلفن همراه استفاده کنند تا اینکه از طریق مرورگر به فروشگاه دسترسی داشته باشند.

این اولویت نسبت به برنامه های تلفن همراه جای تعجب ندارد. استفاده از اپلیکیشن های فروشگاهی زمان خرید سریع تر است، به ویژه در صورتی که بازدید یکبار از فروشگاه آنلاین ندارید. برای مبتدیان، نیازی به یادآوری URL و ورود به سیستم برای دسترسی به فروشگاه نیست. علاوه بر این، برنامه ها در مقایسه با مرورگر تلفن همراه، امنیت و سرعت بهتری را ارائه می دهند.

زمانی که اپلیکیشن شما شروع به اجرا شدن می کند، باید یکسری فایل برای شروع کار خود لود و بارگیری کند همین امر باعث کندی سرعت لودینگ می شود. یکی از راه های کاهش سرعت کم کردن حجم فایل های موجود است اما مهم ترین مساله نوع زبان برنامه نویسی اپ می باشد که بسیار می تواند بر روی سرعت اثر گذار باشد به صورت کلی اپلیکیشن هایی که با سیستم نیتیو برنامه نویسی شده باشند از نظر سرعت بسیار بالا و قدرتمند هستند.

شاید ندانید اما سرعت بالا برای ساخت اپلیکیشن فروشگاهی و یا هر اپ دیگر بسیار حیاتی است زیرا در صورت تاخیر زیاد در اپ کاربران به سرعت اپلیکیشن را ترک می کنند. برای درک بهتر این موضوع مقاله بهترین ویژگی های ساخت اپلیکیشن اندروید و ios کامل این مساله را مورد بررسی قرار داده است.

اپ های فروشگاهی وفاداری مشتری را افزایش می دهند

افرادی که تصمیم به بارگیری برنامه تلفن همراه شما می گیرند در ابتدا سطح بالاتری از سرمایه گذاری را در برند شما نشان می دهند. آن ها آماده خرید می باشند، در صورتی که بازدید کنندگان سایت بیشتر برای بررسی جزئیات یا جستجوی اطلاعات تماس به فروشگاه شما می آیند.

با داشتن نمادی برای فروشگاه آنلاین خود در تلفن همراه کاربران، مشتریان بیشتر به فکر سفارش از شما می افتند. طبق تحقیقات صورت گرفته، کاربران برنامه تلفن همراه در مدت 30 روز در مقایسه با خریدارانی که از طریق مرورگر به سایت شما دسترسی پیدا می کنند، بیشتر به فروشگاه شما باز می گردند.

اطلاع رسانی مؤثر از طریق پوش نوتیفیکیشن

مطالب اختصاصی اجرای پیشنهادات فقط از طریق برنامه تلفن همراه شما در دسترس است. به عنوان مثال، معاملات محدود یا نرخ های ویژه برای کاربران برنامه. پیشنهادات ویژه به مشتریان وفادار شما انگیزه بارگیری برنامه شما و افزایش نرخ تبدیل را می دهد.

همین طور با اجرای یک برنامه وفاداری می توانید مشتریان خود را به ادامه بازگشت ترغیب کنید. این می تواند به شکل امتیازاتی باشد که می تواند برای به دست آوردن یک مورد تخفیف رایگان یا بزرگ، دسترسی اول به یک مجموعه جدید یا جوایز در خریدهای آینده مورد استفاده قرار گیرد.

دسترسی سریعتر به فروشگاه آنلاین شما

یکی از نگرانی های اصلی هر کاربر در اینترنت سرعت دسترسی و بارگذاری سایت است. زمان لازم برای انجام یک برنامه کاربردی تلفن همراه بسیار کمتر از زمان مورد نیاز برای یک سایت است چون برنامه ها داده های خود را تا حدی در یک دستگاه تلفن همراه ذخیره می کنند.

همین طور کاربران می توانند تنظیمات پیش فرض خود را در برنامه ها تنظیم کنند و این به اپلیکیشن اجازه می دهد تا فقط محتوای مورد نظر مشتری را بارگیری کند. این امر باعث می شود کاربران بتوانند فعالیت بیشتری داشته باشند و باعث صرفه جویی در وقت می شوند.

بهبود تجربه کاربری

روشی که فروشگاه شما به مشتریان شما ارائه می دهد می تواند فروش شما را کاهش دهد یا از میان ببرد. زمان دسترسی به یک سایت، کاربران انتظار دارند سهولت پیمایش داشته باشند تا بتوانند آنچه را که می خواهند پیدا کنند. برنامه های تلفن همراه از نظر چیدمان نسبت به سایت ها بهتر عمل می کنند.

به بیان دقیق تر، این واقعیت که صفحه های موبایل اجازه دکمه ها و بنرهای نامربوط در چیدمان فروشگاه شما را نمی دهند، می تواند تجربه کاربری رضایت بخشی بیشتری را به همراه داشته باشد. عدم وجود حواس پرتی به مشتریان شما کمک می کند تا سریعتر به صفحه صندوق برگردند و بیشتر مراجعه کنند چون آن ها به یاد می آورند که خرید برنامه شما در برنامه تجارت الکترونیک چقدر آسان است.

همین طور با اجرای یک برنامه وفاداری می توانید مشتریان خود را به ادامه بازگشت ترغیب کنید. این می تواند به شکل امتیازاتی باشد که می تواند برای به دست آوردن یک مورد تخفیف رایگان یا بزرگ، دسترسی اول به یک مجموعه جدید یا جوایز در خریدهای آینده مورد استفاده قرار گیرد.

افزایش نرخ تبدیل

ترکیبی از رضایت بخش UX، ناوبری ساده و سهولت استفاده منجر به نرخ تبدیل بالا می شود. طراحی اپلیکیشن فروشگاهی، درصد کاربران را که اقدام لازم را انجام می دهند در مقایسه با سایت های دسک تاپ و موبایل افزایش می دهند.

در نتیجه، نرخ تبدیل برنامه های تجارت الکترونیکی سه برابر بیشتر از سایت های تلفن همراه و یک و نیم برابر بیشتر از سایت های دسکتاپ است. علاوه بر این، مشتریانی که از طریق یک برنامه به فروشگاه شما دسترسی پیدا می کنند به علت بهبود وضعیت نمایش، بیشتر برابر بیشتر احتمال دارد که تعداد محصولات مشاهده شده را در مرورگرهای تلفن همراه خود مشاهده کنند.

همین طور کاربران می توانند تنظیمات پیش فرض خود را در برنامه ها تنظیم کنند و این به اپلیکیشن اجازه می دهد تا فقط محتوای مورد نظر مشتری را بارگیری کند. این امر باعث می شود کاربران بتوانند فعالیت بیشتری داشته باشند و باعث صرفه جویی در وقت می شوند.

اپلیکیشن فروشگاهی روی موبایل نصب می شود و کاربران می توانند به شکل آنلاین خرید خود را انجام دهند. اپلیکیشن فروشگاهی موبایل یک سامانه فروش آنلاین محصولات بوده که خرید و فروش کالاها در اپلیکیشن انجام می شود و یکی از جذابیت های طراحی اپلیکیشن فروشگاهی، خرید آنلاین است. با طراحی اپلیکیشن فروشگاهی می توانید با کاربران چت آنلاین داشته باشید و پاسخگوی نیازهای کاربران در لحظه باشید.

اپلیکیشن چند فروشگاهی چیست؟

اپلیکیشن چند فروشگاهی یک سامانه فروش آنلاین محصولات بوده و بگونه ای طراحی شده که می توانید علاوه بر فروش محصولات خود، محصولات سایر فروشندگان را در آن بفروشید و چند درصد سود از فروش محصولات را دریافت کنید. یکی از معروف ترین نمونه های اپلیکیشن چند فروشگاهی، دیجی کالا است.

اهمیت طراحی اپلیکیشن فروشگاهی اندروید و ios

طراحی اپلیکیشن فروش آنلاین یا اپلیکیشن ووکامرس بعلت رشد تکنولوژی و افزایش خدمات آنلاین اهمیت بسیاری دارد و از مهم ترین اهداف هر کسب و کاری برای توسعه فعالیت خود، برندینگ و افزایش درآمد طراحی اپلیکیشن است. مردم برای صرفه جویی در زمان و هزینه خود خرید آنلاین از طریق اپلیکیشن فروشگاهی را به خرید حضوری در فروشگاه ترجیح می دهند.
با طراحی اپلیکیشن فروشگاهی امکان مقایسه قیمت ها و محصولات در فروشگاه های مختلف، استفاده از طرح های تخفیفاتی و فروش همگی بصورت آنلاین وجود دارد.

امکانات طراحی اپلیکیشن فروشگاهی

  • ثبت نام و ورود کاربران
  • فرم نظر سنجی از مشتریان
  • کاتالوگ آنلاین با متن و تصویر
  • توسعه اپلیکیشن با اتصال وردپرس
  • انتشار اپلیکیشن در مارکت
  • تعیین زمان ارسال و تحویل محصول
  • گزارش فروش ماهانه و سالانه
  • نمایش محصولات متنوع با تصویر
  • دسته بندی محصولات
  • جستجو پیشرفته محصولات
  • سبد خرید و درگاه پرداخت آنلاین
  • نمایش ویدیو و تیز تبلیغاتی

در الفباوب کلیه امکانات در طراحی اپلیکیشن فروشگاهی پیاده سازی می شوند، بهتر است پیش زمینه ذهنی خود را از طراحی اپلیکیشن در اختیار ما قرار دهید تا به صورت کامل تر شما را راهنمایی کنیم.

هزینه اپ فروشگاهی به چه عواملی بستگی دارد؟

در امر طراحی اپلیکیشن فروشگاهی چند عامل کلی هستند که به صورت مستقیم در تعیین قیمت یک اپلیکیشن فروشگاهی تاثیر دارند، در تماس تلفنی با الفباوب از شما درباره این موارد سوال پرسیده می شود تا بتوانیم قیمت تقریبی طراحی اپلیکیشن را اعلام کنید. این عوامل عبارت هستند از:

  • نوع رابط کاربری (user interface)
  • تجربه کاربری (user experience)
  • گرافیک اپلیکیشن
  • ویزگی ها و قابلیت های اپلیکیشن
  • نوع و پیچیدگی پایگاه داده مورد نیاز برای اپلیکیشن
  • نوع محتوا

هزینه طراحی اپلیکیشن فروشگاهی اندروید

برای تعیین هزینه ساخت اپلیکیشن عوامل متعددی بستگی دارند. با توجه به امکانات و ویژگی های اپلیکیشن و نوع کدنویسی آن، هزینه ی اپ مشخص و تعیین می شود. با توجه به اینکه بیشتراز 80 درصد گوشی های افراد با سیستم عامل اندروید کار میکند و به علت محدودیتهای ایجاد شده از طرف شرکت اپل برای کشور ما طراحی اپلیکیشن اندروید متقاضی بیشتری دارد، با این وجود شاید باورتان نشود که قیمت طراحی اپلیکیشن اندروید پایین تر از هزینه طراحی اپلیکیشن آی او اس است.

هزینه طراحی اپلیکیشن اندروید ارتباط مستقیم با درخواست های مشتری و اینکه بخواهند خدمات خود را در چه سطحی ارائه دهند دارد. باید به این نکته توجه داشت که دریافت مبالغ بالا از طرف شرکت ها لزوما به معنای ارائه کار بهتر نیست.

اپلیکیشن های فروشگاهی به چند روش طراحی میشوند ؟

فروشگاه های اینترنتی به صورت کلی به چند حالت مختلف قابل طراحی می باشد :

  • روش اول استخدام برنامه نویس و ساخت فروشگاه اینترنتی از اول به صورت پایه و بر اساس نیازهای خود.
  • روش دوم استفاده از فروشگاه ساز های آماده و از قبل ساخته شده می باشد.
  • روش سوم انتخاب شرکت طراحی اپلیکیشن فروشگاهی می باشد.
  • روش چهارم که روش مرسوم ای هم نیست یادگیری زبان برنامه نویسی و طراحی اپلیکیشن و وب سایت توسط خود شخص میباشد.

برای خرید اپلیکیشن فروشگاهی می توانید از طریق راه های ارتباطی ذکر شده با ما تماس بگیرید تا به بهترین شکل شما را راهنمایی کنیم.

online shop mobile

بهترین روش برای ساخت اپ فروشگاهی چیست ؟

از روش های گفته شده به اعتقاد الفباوب بهترین روش گزینه سوم است. شما می توانید کار طراحی فروشگاه اینترنتی خود را به یک تیم و شرکت مجرب بسپارید. تیمی با سابقه، با رزومه کاری قوی که در کمترین زمان می تواند کار ساخت فروشگاهی حرفه ای شما را به انجام برساند.

البته برای انتخاب شرکت طراح باید نکات و فاکتورهای زیادی را مورد توجه قرار داد متاسفانه بسیاری از طراحان به دلیل عدم تجربه کافی و عدم دانش برنامه نویسی، فروشگاهی با کیفیت نامناسب و یا پشتیبانی ضعیف تحویل می دهند و در غالب موارد موفقیتی از این روش حاصل نمی شود.

نکات مهم برای انتخاب شرکت طراحی اپلیکیشن فروشگاه

در زیر مواردی را برای شما بیان می کنیم که برای انتخاب تیم طراح نرم افزار فروشگاهی بسیار حائز اهمیت می باشد. اگر قصد راه اندازی فروشگاه موفق، با کیفیت، با پشتیبانی و خدمات مناسب را دارید حتما این نکات مطرح شده توسط الفباوب را به دقت مورد توجه قرار دهید :

سابقه کاری

کار قوی نیازمند تجربه و سابقه کاری زیاد میباشد مطمئن شوید که شرکت طراح اپ فروشگاهی شما دارای چندین سال سابقه کاری میباشد.

مشاهده رزومه کاری

یک شرکت طراح اپ فروشگاهی موفق حداقل باید دارای ۲۰ نمونه اپلیکیشن فعال باشد. در بسیاری از موارد شاهد بوده ایم که شرکت طراح حتی ۳ الی ۴ نمونه اپلیکیشن فروشگاهی نیز ندارد. حتما نمونه کارهای شرکت را نصب و به دقت بررسی و تست کنید.

مشاهده لیست امکانات

لیست امکانات فروشگاه اینترنتی تحویلی خود را به صورت کامل و با دقت مطالعه کنید. امکاناتی که خودتان نیازمند هستید یا ایده هایی که دارید را حتماً به تیم طراح مطرح کنید. شاید بهتر باشد اپلیکیشن های فروشگاهی مختلف را نصب کنید تا بتوانید لیست امکانات دقیق و کامل مورد نیاز خود را به دست بیاورد.

مشاهده نسخه دمو

برای اینکه با امکانات پنل مدیریت و اپلیکیشن به خوبی آشنا شوید، حتماً قبل از سفارش از تیم طراح درخواست نسخه دموی پنل مدیریت و اپلیکیشن فروشگاهی را کنید. پنل مدیریت را به خوبی بررسی کنید و امکاناتی تیم طراحی کرده را بررسی و تست کنید. ویژگی های طراحی اپ فروشگاهی را کامل بررسی کنید.

کسب اطلاعات از مشتریان قبلی

یکی از بهترین روش ها برای اطمینان از از کیفیت کار و خدمات پشتیبانی، ارتباط با مدیران فروشگاه های قبلی شرکت طراح اپلیکیشن فروشگاهی می باشد. از نمونه کارهای معرفی شده چند تا را انتخاب کرده و با مدیران آن فروشگاه تماس حاصل کنید. اطلاعاتی در خصوص پشتیبانی و میزان رضایت آنها از فروشگاه تحویلی کسب کنید.

پشتیبانی

پشتیبانی فروشگاه های اینترنتی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. فروشگاه اینترنتی دارای ریزه کاری ها و جزئیات بسیار زیادی می باشد که بسیاری از این موارد در حین انجام کار و فعالیت فروشگاه مشخص میشود.
بعضی مواقع ممکن است مشکلات و اختلالاتی در فروشگاه شما به وجود بیاید که باعث عدم عملکرد صحیح فروشگاه شما بشود. در این زمان تیم طراحی شما باید در کمترین زمان مشکل را برطرف نماید.

خدمات پس از فروش

شاید شما قبلاً با فروشگاه اینترنتی کار نکرده باشید. در این صورت نیازمند آموزش کامل، دریافت راهنمایی و مشاوره در خصوص پیشبرد اهداف خود هستند. شاید شما نیازمند یک سری تغییرات و شخصی سازی ها نیز باشید که برای بسیاری از فروشگاه های اینترنتی طی مدت زمان راه اندازی نیاز می شود. در این صورت تیم طراح باید به خوبی پشتیبانی و خدمات پس از فروش را به شما ارائه نماید.

مشاوره حرفه ای

فروشگاه های زیادی وجود دارند که پس از مدتی از زمان فعالیت با شکست مواجه می شود. یکی از دلایل اصلی آن را میتوان عدم تجربه کافی و دریافت مشاوره حرفه ای دانست. مواردی از قبیل نحوه تعریف و ایجاد دسته بندی ها و زیر دسته ها، نحوه تعریف صحیح محصولات، نکات مهم برای انتخاب عکس و کیفیت تصاویر، روش های بازاریابی و افزایش فروش، نحوه رسیدگی به سفارش و اطلاع مشتری از وضعیت سفارش ها، ارائه خدمات مناسب و سریع مشتری، هماهنگ سازی پیک و نحوه دریافت کالا، روشهای مناسب پرداخت سفارش ها، تحلیل و بررسی آمار و گزارشات فروش، امکان اتصال فروشگاه اینترنتی به نرم افزار حسابداری و صدها عامل مهم دیگر در این امر دخیل هستند.

الفباوب با وجود بیش از یک دهه فعالیت و ساخت صدها اپلیکیشن فروشگاهی، تجربه و اطلاعات لازم برای موفقیت فروشگاه اینترنتی را به صورت کاملاً رایگان و طی جلسات مختلف در اختیار مشتریان محترم قرار میدهد.

قابلیت ایجاد تغییرات و شخصی سازی ها

یک نکته مهم که شاید خیلی ها از آن غافل هستند، امکان ایجاد تغییرات و شخصی سازی ها به دلخواه مشتری در زمان ساخت اپلیکیشن فروشگاهی می باشد. بعضی از فروشگاه ها از طریق فروشگاه ساز های آماده مثل ووکامرس ساخته می شود. به دلیل آماده بودن این فروشگاهها، امکان ایجاد تغییرات و شخصی سازی ها تا حد زیادی غیر ممکن می باشد.

پیشنهاد الفباوب انتخاب تیم طراح اپلیکیشن می باشد که صفر تا صد وب سایت و اپلیکیشن فروشگاهی را به صورت کاملا دست نویس و شخصی کد نویسی کرده باشد. در این صورت امکان ایجاد تغییرات و شخصی سازی ها بدون هیچگونه محدودیت برای شما فراهم خواهد بود.

قیمت طراحی اپلیکیشن فروشگاهی

قیمت طراحی اپلیکیشن فروشگاهی به عوامل زیادی بستگی دارد. هر شرکت ساخت اپ فروشگاهی قیمت متفاوتی را در نظر می گیرد. به طور کلی نه قیمت بسیار بالا نمایانگر کیفیت بالاتر است و نه قیمت خیلی پایین نشانگر یک کار بی کیفیت.

بهترین روش قبل از توجه به قیمت، بررسی عوامل مهم دیگر از جمله امکانات، خدمات و پشتیبانی و مشاهده نمونه کارها می باشد. در مرحله اول در خصوص این موارد اطمینان کامل حاصل کنید و در صورت رضایت در خصوص قیمت تصمیم گیری کنید.

هزینه تمدید سالانه

نکته مهم دیگری که بسیاری از از صاحب این کسب و کار از آن اطلاع ندارند، هزینه تمدید سالانه میباشد. بسیاری از شرکتهای طراح اپ فروشگاهی هزینه ای را بابت تمدید سالانه سرویس در نظر می گیرد. این هزینه را با هزینه تمدید پشتیبانی اشتباه نگیرید. این مبلغ بابت ادامه استفاده از امکانات فروشگاه اینترنتی می باشد که معمولا مبلغ زیادی است نیز در نظر گرفته می شود.

حتماً از تیم طراح خود در خصوص هزینه های تمدید سالانه و نیاز یا عدم نیاز به پرداخت هزینه بابت تمدید فروشگاه اینترنتی خود سوال کنید. در حال حاضر الفباوب هیچ گونه هزینه ای بابت تمدید سرویس از مشتریان خود دریافت نمیکند.

سایر هزینه های احتمالی

در بسیاری از مواقع شاهد این موضوع بودیم که شرکت طراحی اپلیکیشن فروشگاه علاوه بر هزینه ساخت اپلیکیشن فروشگاهی هزینه های جانبی دیگر را نیز اعمال می کند. از جمله هزینه های انتشار اپلیکیشن در کافه بازار یا برای نسخه های ios در سیبچه یا سیب اپ. همچنین هزینه های جداگانه ای بابت فعال سازی درگاه پرداخت، مراحل گرفتن نماد اعتماد، فعال سازی پنل پیامک و این قبیل هزینه ها را به صورت جداگانه محاسبه می کنند.

حتماً از تیم طراح خود کلیه هزینه های احتمالی و جانبی را پرس و جو کنید که متحمل هزینه های اضافه تر نشوید. در حال حضار الفباوب کلیه موارد فوق را به صورت کاملا رایگان انجام میدهد. پیشنهاد الفباوب توجه و امتیاز دهی به کلیه موارد ذکر شده می باشد. شرکت های طراح اپ فروشگاهی مورد نظر خود را انتخاب و در خصوص هر کدام از این موارد امتیاز خود را ثبت کنید.

 

ساخت اپلیکیشن فروشگاهی حرفه ای – طراحی اپلیکیشن فروشگاهی اندروید و IOS – طراحی اپلیکیشن فروشگاهی – طراحی اپلیکیشن فروشگاهی | ساخت اپلیکیشن فروشگاهی – پکیج کامل طراحی اپلیکیشن فروشگاهی – ساخت اپلیکیشن فروشگاهی مشابه دیجیکالا – ساخت اپلیکیشن فروشگاهی مشابه دیجی کالا

آموزش رایگان ساخت و طراحی اپلیکیشن فروشگاهی اندروید – ساخت اپلیکیشن فروشگاهی – ساخت اپلیکیشن فروشگاهی اندروید رایگان – آموزش ساخت اپلیکیشن فروشگاهی اندروید – ساخت اپلیکیشن فروشگاهی رایگان – طراحی اپلیکیشن فروشگاهی – اپلیکیشن فروشگاهی آماده – خرید اپلیکیشن فروشگاهی – اپلیکیشن فروش اینترنتی – اپلیکیشن فروشگاهی آماده رایگان

 

ما مفتخریم که در شرکت الفباوب، بهترین اپلیکیشن را با کمترین هزینه به مشتریان گرامی ارائه دهیم.

خب، به پایان مقاله ساخت و طراحی آپ فروشگاهی رسیدیم، باور کنید بعد از سپردن وظیفه ساخت و طراحی اپلیکیشن فروشگاهی به الفباوب همه چیز ساده و آسان خواهد شد! برای دریافت اطلاعات بیشتر تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنیم.

موضوعات مقاله

امتیاز :
No Responses/5
اولین دیدگاه را شما بنویسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *