طراحی اپلیکیشن فروش آنلاین

10
فروردین
1402

طراحی اپلیکیشن فروش آنلاین یکی از خدمات ویژه الفباوب است، با ما همراه باشید تا در این باره بیشتر بایکدیگر صحبت کنیم. فروشگاه آنلاین یکی از روش های محبوب و پر امدزا در دنیای امروزی به شمار می رود. با طراحی اپلیکیشن فروش آنلاین می توانید محصولات خود را به هزاران مشتری عرصه کنید.

اگر نیاز به طراحی اپلیکیشن فروش آنلاین دارید، الفباوب به عنوان بهترین شرکت طراحی آپ و سایت در تلاش است خدمات خود را به سراسر ایران ارائه دهد، کیفیت عالی خدمات در کنار قیمت به صرفه و رقابتی ما صد در صد شما را راضی می کند!

فرض کنید که مشتری شما میخواهد محصولی را خریداری کنند. درصورتی که اپلیکیشن شما را داشته باشند، اولین جایی که باز می کنند اپ شماست تا چک کنند و ببینند که آیا شما این محصول را دارید یا نه. قطعا زمانی که شما امکان جستجوی سریع در اپلیکیشن به مشتری بدهید مشتری اول اپلیکیشن شما را باز می کند.

اگر اپلیکیشن شما روی گوشی شان نصب نباشد ممکن است محصول موردنظرشان را گوگل کنند و وارد سایت های دیگر شوند و از آن ها خرید کنند. در نتیجه شما فرصت یک خرید را از دست می دهید.

طراحی اپلیکیشن فروش آنلاین

  • طراحی اپلیکیشن فروشگاهی
  •  اتصال به انواع درگاه‌های بانکی
  •  قیمت مناسب و تحویل سریع
  •  دارای نسخه اندروید، IOS و وب اپلیکیشن
  •  طراحی یکپارچه اپلیکیشن و سایت
  •  امکان بارگزاری در استورهای نرم افزاری مانند گوگل و بازار
  •  پنل مدیریت ساده و آسان
  •  زیرساخت قدرتمند، سریع و امن

خرید آنلاین مزایای متعددی را برای مشتریان به دنبال دارد که نشان دادن آن‌ها به افراد می‌تواند باعث جذب مشتری برای فروشگاه اینترنتی شود.
از جمله مزایای خرید آنلاین به منظور جذب مشتری برای فروشگاه اینترنتی می‌توانیم به صرفه‌جویی در زمان، صرفه‌جویی در هزینه‌ها، امکان مقایسه کالاها هنگام خرید، دسترسی راحت‌تر، عدم قرارگیری در شرایط فشار خرید، امکان پیگیری آنلاین و مرجوع کردن کالا اشاره کنیم.

اپلیکیشن های فروشگاهی اندروید و iOS به سرعت در حال رشد و توسعه اند و همه جا از آن ها استفاده می شود. بسیاری از کسب و کارها و کارآفرینان هوشمند و آینده نگر نیز به دنبال طراحی و ساخت اپلیکیشن فروشگاهی رفته و از امکانات آن برای رشد و پیشرفت برند خود بهره گرفته اند. ساخت اپلیکیشن فرصتی ناب برای شماست تا بتوانید به مشتریان وفادارتان خدمات بهتر ارائه دهید و سهم جدیدی از 40 میلیون کاربر ایرانی گوشی به دست را به دست آورید.

طراحی اپلیکیشن برای کسب و کارهای فروشگاهی الزامی است چون این روزها تقریبا اکثر افراد خریدهای اینترنتی انجام می دهند و از دنیای اینترنت هر چیزی که نیاز داشته باشند را تهیه می کنند. طراحی و ساخت اپلیکیشن فروشگاهی فرصتی عالی برای کسب و کار شماست تا روی این موج سوار شوید و درآمد و سودتان را روز به روز افزایش دهید.

قطعا هزینه طراحی اپلیکیشن فروشگاهی به نسبت راه اندازی یک فروشگاه فیزیکی بسیار کمتر است. همچنین اپلیکیشن فروشگاهی یک ربات خودکار و دستیار همیشگی شماست و قادر است به صورت خودکار و بدون هزینه به امورات مشتری های شما بپردازد و سفارش ان ها را دریافت کند.

طراحی اپلیکیشن فروش آنلاین – فروشگاهی

اپلیکیشن یکی از بهترین روش های ارتباط با مشتری، معرفی محصولات، ارائه خدمات و بازخورد گیری از کسب و کار به شمار می رود و هر لحظه با ارسال نوتیفیکیشن آمی توانید مشتریان خود را از اخرین محصول و فروش ویژه مطلع کنید. با توجه به وسعت استفاده از موبایل، درصد بسیاری از خریدها با کمک اپلیکیشن موبایلی صورت می گیرد. آمار خرید اینترنتی به صورت عجیبی رو به افزایش است و از نمونه های خارجی اپلیکیشن فروش اینترنتی می توان به آمازون، ای بی، علی بابا و… اشاره کرد.

همچنین مزیت فروشگاه آنلاین برای هر کسب و کاری اهمیت زیادی دارد و طراحی اپلیکیشن اندروید ios فروشگاهی الفباوب با دارا بودن قابلیت های به روز و منحصر به فرد کمک بزرگی برای توسعه کسب و کار شما به شمار می رود. فروشگاه آنلاین روشی عالی برای افزایش فروش و جذب مشتری های بیشتر است.

به طور قطع همه افراد به افزایش فروش و کسب درآمد بیشتر تمایل دارند. طراحی اپلیکیشن فروشگاه آنلاین راهی آسان و مطمئن جهت افزایش چند برابری فروش و جذب مشتریان جدید می باشد. فروشگاه آنلاین بستری مناسب برای جذب مشتریان بیشتر برای شما خواهد بود.

اپپلیکیشن سامانه جدیدی برای فروش اینترنتی محصولات شماست که با در کنار هم قرار گرفتن سایت فروشگاهی و اپلیکیشن اندروید و ios همه مشتریان مختلف را پوشش می دهد. با رشد و شدت گرفتن سریع خرید های اینترنتی و سفارشات انلاین فروشگاه آنلاین لازمه موفقیت در دنیای امروز می باشد با طراحی اپلیکیشن فروش آنلاین پاسخگوی نیاز های جامعه امروز باشید و از رقبای خود یک قدم جلوتر حرکت کنید.

طراحی اپلیکیشن موبایل

طراحی اپلیکیشن فروش آنلاین چه کمکی به کسب و کار می کند؟

طراحی اپلیکیشن فروشگاهی همچون داشتن سایت برای هر کسب و کاری، به امر مهمی تبدیل شده و به سرعت کسب و کاری کمتر را پیدا می کنید که در فضای آنلاین حضور نداشته باشد. اما به هر صورت کسب و کار هایی که بیشتر به دنبال ارتباط مداوم با مشتریان و در دسترس بودن هستند طراحی اپلیکیشن فروش آنلاین را انتخاب می کنند و از مزیت های آن بهره مند می شوند. از جمله مزایای استفاده از اپلیکیشن می توان به موارد زیر اشاره کرد:

اطلاع رسانی و ارتباط فوری

با وجود یک اپلیکیشن در تلفن همراه مشتریانتان می توانید آنها را از رویداد های فروشگاه مثل تخفیف ها، جشنواره ها، محصولات جدید و غیره در لحظه مطلع کنید.

ارزش آفرینی برای مشتریان

اینکه امروزه کاربران می توانند به صورت غیر حضوری نیاز های خود را خریداری کنند یک ارزش کسب و کار به حساب می آید و این می تواند مزیت رقابتی شما نسبت به سایر رقابتان محسوب شود.

کانال بازاریابی شخصی سازی شده

می توانید با کمک گرفتن از اطلاعات تکمیلی مشتریان برای شخصی سازی کردن تبلیغات و محصولات خود مشتریان استفاده کنید.

بهبود وفاداری مشتریان

به کمک یک اپلیکیشن شما می توانید یک برنامه بهبود وفاداری مشتریان داشته باشید و این شاخص را بر اساس نصب اپلیکیشن و کارکرد ها و آخرین ورد های اپلیکیشن بسنجید.

 

ساخت اپلیکیشن فروشگاهی حرفه ای – طراحی اپلیکیشن فروشگاهی اندروید و IOS – طراحی اپلیکیشن فروشگاهی – طراحی اپلیکیشن فروشگاهی | ساخت اپلیکیشن فروشگاهی – پکیج کامل طراحی اپلیکیشن فروشگاهی – ساخت اپلیکیشن فروشگاهی مشابه دیجیکالا – ساخت اپلیکیشن فروشگاهی مشابه دیجی کالا

آموزش رایگان ساخت و طراحی اپلیکیشن فروشگاهی اندروید – ساخت اپلیکیشن فروشگاهی – ساخت اپلیکیشن فروشگاهی اندروید رایگان – آموزش ساخت اپلیکیشن فروشگاهی اندروید – ساخت اپلیکیشن فروشگاهی رایگان – طراحی اپلیکیشن فروشگاهی – اپلیکیشن فروشگاهی آماده – خرید اپلیکیشن فروشگاهی – اپلیکیشن فروش اینترنتی – اپلیکیشن فروشگاهی آماده رایگان

 

 

طراحی اپلیکیشن فروش آنلاین و امکاناتی که الفباوب ارائه می کند

با طراحی اپلیکیشن فروش آنلاین، امکان فروش محصول یا خدمت شما با کمترین واسطه فراهم می شود. برای طراحی اپلیکیشن فروش آنلاین ابتدا بسیار اهمیت دارد که در مورد حوزه کاری خود تحقیق کنید. شناخت رقبا، شناخت دقیق مخاطبان و مشتریان، در پیاده سازی اپلیکیشن فروشگاه شما نقش کلیدی ایفا می کند.

طراحی و پیاده سازی

با تیمی از متخصصین در حوزه ui/ux، کپی رایتینگ، برنامه نویسی و دیجیتال مارکتینگ در کنار شما و کسب و کارتان هستیم

مشاوره رایگان

صورت رایگان با کارشناسان ما در مورد نیازهای خود صحبت کنید، ما 5 سال مداوم در زمینه راه اندازی اپلیکیشن های خدماتی تجربه داریم

توسعه سفارشی

در عرض چند روز اولین نسخه از اپلیکیشن خدماتی ساخته شده خود را خواهید دید و سپس کافی است هرگونه تغییرات و ایده ای را با ما درمیان بگذارید

اهمیت طراحی اپلیکیشن فروش آنلاین – فروشگاه آنلاین چگونه به ما کمک می کند؟

در ایران بازار اپلیکیشن خرید آنلاین به شدت رو به افزایش است. این روزها علاقه به خرید انلاین افزایش بسیاری پیدا کرده است. در حال حاضر بیش از 50 درصد از بازدید سایت ها از طریق گوشی موبایل انجام می گیرد و امار خرید اینترنتی از طریق فروشگاه های آنلاین روز به روز در حال افزایش است.

طراحی سایت و اپلیکیشن فروشگاهی یک فاکتور مهم در افزایش فروش و موفقیت بیشتر می باشد. افزایش خرده فروشی های آفلاین و پیشرفت سریع خرید انلاین موجب شده که داشتن اپ فروش انلاین لازمه هر کسب و کاری باشد. در صورت تمایل برای حفظ و رشد جایگاه کسب و کار خود در دنیای فروش انلاین با طراحی اپلیکیشن فروش آنلاین اندروید و ios رقیب های خود را کنار بزنید.


طراحی اپلیکیشن فروش آنلاین اندروید و IOS

طبق آمار 70% مشتریان، خرید را با گوشی های تلفن همراه انجام می دهند. خرید مستقیم با تلفن همراه پروسه فروش را بسیار راحت کرده به همین خاطر درخواست طراحی اپلیکیشن فروش آنلاین بسیار بالاست. طراحی اپ فروشگاهی اندروید و IOS نیازمند تخصص و دقت بالاست. کار کردن با تیم حرفه ای بسیار حائز اهمیت است و میتواند در رشد کسب وکار و یا نارضایتی مشتریان تاثیرگذار باشد.


مراحل ساخت و طراحی اپلیکیشن فروش آنلاین

تحلیل و آنالیز ایده

در آغاز کار تیم الفباوب ویژگی و مزیت های ایده پیشنهادی شما را برای طراحی اپلیکیشن فروش آنلاین با سایر اپلیکیشن های موبایل مشخص می کند. این روند موجب سرعت بخشیدن به رشد و پیشرفت شما خواهد شد.

طراحی اتود ها و رابطه کاربری

بعد از مشخص کردن ایده نوبت به مشخص کردن طرح اپلیکیشن شما می رسد. در این مرحله تیم طراحی با توجه به رابط کاربری و تجربه کاربری ( UI،UX) اتود اولیه ظاهر اپلیکیشن شما را طراحی می کنند.

تهیه مستندات فنی پروژه

تیم فنی نسب به تهیه مستندات براساس فرایند های اجرایی پروژه، ساختار داده ها و معماری متناسب با پروژه برای اجرای این مرحله اقدام می کند.این مرحله یکی از مراحل زمان بر در فرایند پروژه است.

پیاده سازی و اجرا پروژه

در این مرحله بر اساس مستندات تهیه شده توسط تیم فنی، تیم برنامه نویسی فرایند کد نویسی را زمان بندی و در مراحل مختلف اجرا می کنند. این مرحله در زمان ها و فاز های مختلف اپلیکیشن پیاده سازی می گردد.

تحویل و بهره برداری نهایی

بعد از همه مراحل در مرحله آخر تست و دیباگ اپلیکیشن در حالات مختلف انجام می شود. برای مثال اپلیکیشن بر اساس تعداد کاربران و ماکزیمم تعداد درخواست به سرور، تست و همه مشکلات آن حل می شود..

پشتیبانی

تیم فنی نسب به تهیه مستندات براساس فرایند های اجرایی پروژه، ساختار داده ها و معماری متناسب با پروژه برای اجرای این مرحله اقدام می کند. این مرحله یکی از مراحل زمان بر در فرایند پروژه است.

طراحی اپلیکیشن فروش آنلاین

طراحی اپلیکیشن تعمیرات ویژگی های طراحی اپلیکیشن فروش آنلاین
طراحی اپلیکیشن تعمیرات ویژگی های طراحی اپلیکیشن فروش آنلاین

ویژگی های طراحی اپلیکیشن فروش آنلاین خوب چیست؟

زمانی که می خواهید اپلیکیشنی را برای مشتری ایجاد کنید، باید توجه دقیقی به نیازها و خواسته های مشتریان داشته باشید. مناسب ترین راه برای انجام این کار این است که نظرات کاربران در مورد اپلیکیشن های فروش آنلاین موجود را بررسی کنید تا  از بروز اشتباهات   جلوگیری کنید. در ادامه لیست ویژگی های طراحی اپلیکیشن  خرید و طراحی اپلیکیشین فروش آنلاین ذکر شده است:

ثبت نام کاربر طراحی اپلیکیشن فروش آنلاین

اطمینان حاصل کنید که کاربر امکان ثبت نام از راه های مختلف از جمله از طریق شماره تلفن، شبکه های اجتماعی، ایمیل … را دارد.

پرداخت آنلاین

گاهی اوقات ممکن است که قبل از خرید آن محصول لازم است تا مشتری آن را مشاهده کند، بنابراین شما نیاز دارید تا مکان های مشخصی را بازدید و تحویل کالاها به مشتریان مشخص کنید. علاوه بر این، در فرآیند طراحی و توسعه یک اپلیکیشن فروش آنلاین ، سعی کنید سیستم خرید آنلاین و پرداخت آنلاین را تا حد امکان ساده کنید.  موضوع مهم دیگر که باید جدی گرفته شود مسئله امنیت است و باید سیستم تأیید اعتبار مشتریان را توسعه و گسترش دهیم.

کاتالوگ محصولات طراحی اپلیکیشن فروش آنلاین

در کل دو نوع از مشتریان وجود دارد: بعضی از آنها برای انتخاب محصول وارد اپلیکیشن فروش آنلاین می شوند، بعضی دیگر به دنبال چیزی خاص هستند. برای پاسخگویی به نیازهای هر دو، شما باید یک کاتالوگ قابل جستجو ایجاد کنید. این کاتالوگ رنگی باید تمام محصولات شما را ارائه دهد و امکان پیدا کردن کالا با توجه به ویژگی های آنها به عنوان مثال، رنگ، اندازه، سایز و… وجود داشته باشد.

یک سبد خرید

سبد خرید باید چطور باشد؟ در اینجا ویژگی های مهم آن را بیان می کنیم: طراحی اپلیکیشن فروش آنلاین

    • طراحی گرافیکی جذاب وساده
    • توانایی اضافه کردن و حذف موارد به سبد
    • محاسبه قیمت نهایی و مبلغ قابل پرداخت

لیست علاقه مندی ها

همه فروشگاه ها آنلاین نیستند، اما این بدان معنا نیست که آنها باید طراحی اپلیکیشن فروش آنلاین را رها کنند. در مورد فروشگاه های غیر آنلاین، می توانید ویژگی “لیست علاقه مندی ها” ارائه دهید. هدف این کار کوتاه کردن زمان خدمات به مشتری و انتخاب آسانتر محصولات می باشد. طراحی اپلیکیشن فروش آنلاین

نوار جستجو

چگونه یک اپلیکیشن فروش آنلاین و خرید آنلاین مانند آمازون یا دیجی کالا را بسازید؟ بزرگترین ویژگی این سرویس های محبوب جستجوگرهای فوق العاده آن هاست و شما هم در طراحی اپلیکیشن فروش آنلاین خود باید یک جستجوی راحت برای محصول مورد نظر را با یک سیستم فیلتراسیون و مرتب سازی قوی ارائه دهید.

پشتیبانی مشتری طراحی اپلیکیشن فروش آنلاین

اگر می خواهید یک اپلیکیشن خرید آنلاین و یا اپلیکیشن فروش آنلاین که کاربران را جذب کند، ایجاد کنید باید به پاداش هاو تخفیفهای فروش هم فکر کنید. ایده های بسیاری از این نوع وجود دارند و شما می توانید به یک سیستم وفاداری خاص برای کاربران اپلیکیشن فروش آنلاین خود فکر کنید. برای مثال، تخفیف ویژه برای کسانی که محصولات مورد نظر خود را از طریق اپلیکیشن انتخاب و پرداخت آنلاین مینمایند میتواند برای کاربران جذاب باشد.

نظرسنجی از کاربران

با تجزیه و تحلیل رفتار کاربر، شما می توانید نیازهای او را درک کنید و محصولی را پیشنهاد دهید که به آن علاقه نشان داده ویا محصولی که او احتمالا خریداری خواهد کرد. به عنوان مثال، شما می توانید محصولات شبیه به آنهایی را که کاربر قبلا خریداری کرده یا مشاهده کرده را پیشنهاد دهید.

کدهای اسکن طراحی اپلیکیشن فروش آنلاین

این ویژگی اجازه می دهد تا کاربر با استفاده از اسکن بارکد قیمت و اطلاعات در مورد محصولات را بدست آورد و کاربر مجبور نیست وقت خود را صرف پرسیدن از فروشندگان صرف کند. طراحی اپلیکیشن فروش آنلاین

چت آنلاین

این ویژگی به خریدار احتمالی اجازه می دهد تا هر زمان که بخواهد، یک سؤال را بپرسد. این برای هر دو طرف فرآیند خرید مفید است، زیرا بسیاری از مشتریان ترجیح می دهند با مشاوران آنلاین ارتباط برقرار کنند، نه با فروشندگان واقعی.

دستورالعمل ها و مواد مفید

اگر شما در حال فروش محصولات پیچیده یا خاص هستید، اپلیکیشن فروش آنلاین و خرید شما بسیار مهم است و حکم راهنمای کاربر را خواهد داشت.

سیستم حمل و نقل طراحی اپلیکیشن فروش آنلاین

شما می توانید یک اپلیکیشن خرید ایجاد کنید که در آن برای مشتری پیش فاکتور صادر شود و مشتری کالا را به صورت حوری دریافت و مبلغ آن را پرداخت کند. اما در مواردی که خرید از اپلیکیشن فروش آنلاین به صورت آنلاین انجام میشود و پرداخت آن هم آنلاین بوده، نیاز است تا یک سیستم حمل و نقل به درب منزل مشتری هم در نظر گرفته شود. مناسب ترین راهکار برای این موضوع همکاری با شرکتهای ارائه دهنده خدمات ارسال محصول و یا پست میباشد.

پوش نوتیفیکیشن

طراحی یک اپلیکیشن فروش آنلاین به تنهایی کافی نیست و علاوه بر این نیازدارید تا تا کاربر را متقاعد  کنید که کاربر اپلیکیشن فروش آنلاین شما را نصب کند و مهمتر ازهمه اینکه فروشگاه و محصولات خود را به کاربریادآوری کنید. پوش نوتیفیکیشن ها به خوبی به این هدف کمک می کنند. طراحی اپلیکیشن فروش آنلاین

جستجو برای نزدیکترین فروشگاه طراحی اپلیکیشن فروش آنلاین

اگر تصمیم به ایجاد یک اپلیکیشن خرید دارید و می خواهید فرایند خرید را برای مشتریان بسیار آسان تر کنید، در این صورت، ویژگی هایی که اجازه می دهد نزدیک ترین فروشگاه را بیابید ضروری است. البته اگر سیستم فروشگاه زنجیره ای داشته باشید.

طراحی اپلیکیشن فروش آنلاین

برای طراحی اپلیکیشن فروش آنلاین – طراحی اپلیکیشن فروشگاهی همین حالا از طریق راه های ارتباطی ذکر شده با ما در الفباوب تماس بگیرید!

موضوعات مقاله

امتیاز :
No Responses/5
اولین دیدگاه را شما بنویسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *