طراحی اپلیکیشن مشابه آچاره

6
فروردین
1402

طراحی اپلیکیشن مشابه آچاره یکی از خدمات ویژه الفباوب است، با ما همراه باشید تا در این باره بیشتر با یکدیگر صحبت کنیم. ساخت اپلیکیشن مشابه آچاره در الفباوب امکان پذیر است. به وسیله طراحی اپلیکیشن مشابه آچاره می توانید درخواست خدمات مشتریان خود را دریافت کرده و مبلغ پیش پرداخت آن را به صورت آنلاین دریافت کنید.

الفباوب شرکت بزرگ و قدرتمند طراحی اپلیکیشن و وب سایت به سراسر ایران خدمات خود را ارائه می دهد. این مجموعه از متخصصین و برنامه نویسان حرفه ای برخوردار است و همینطور مشاوره و پشتیبانی رایگان را در اختیار شما قرار می دهد. برای ثبت سفارش طراحی اپلیکیشن با 02191008515 تماس بگیرید و جزئیات لازم را دریافت کنید.

طراحی اپلیکیشن مشابه آچاره چگونه عمل می کند؟

شیوه عملکرد اپلیکیشن آچاره اینگونه است که افراد درخواست خدمات مورد نیاز خود را از طریق دسته بندی های موجود در اپلیکیشن پیدا کرده و سپس در فرم درخواست خدمات اطلاعات مورد نظر مثل آدرس و موقعیت روی نقشه، جزئیات خدمات درخواستی و تعداد مورد نیاز را وارد کرده و برآورد تقریبی قیمت انجام می شود.

در صورت موافقت کاربر مبلغ پیش پرداخت را واریز کرده و درخواست خدمات ثبت شده و سپس به نیروی متخصص ارجاع داده می شود و خدمات را دریافت خواهند کرد.

مزایای طراحی اپلیکیشن مشابه آچاره

جذب مشتریان جدید طراحی اپلیکیشن مشابه آچاره

امکان دارد از اندازه کسب و کار فعلی خود راضی باشید، اما بی شک هدف هر بیزینسی افزایش گردش مالی است. یکی از روش های درآمدزایی جذب مشتریان جدید است و قطعا بهترین راه، طراحی و ساخت یک اپلیکیشن است؛ با راه اندازی یک اپلیکیشن احتمال دیده شدن شما در گوگل و جذب مخاطبان بسیار بالا می رود.

تضمین موفقیت

تقریباً 4.66 میلیارد نفر (59.5٪ از جمعیت جهان) از اینترنت استفاده می کنند، در بسیاری از کشورها این تعداد بسیار بیشتر است؛ به عنوان مثال، در ایالات متحده، ئی خواهد شد مگر اینکه در یک سایت یا اپلیکیشن سرمایه گذاری کنید. طراحی اپلیکیشن مشابه آچاره

سهولت دسترسی

زندگی این روزها بسیار پرمشغله است و افراد به دنبال راه های آسان و راحت در حوزه های مختلف زندگی خود هستند. به جای رفتن به بازار و اتلاف زمان و انرژی، خرید آنلاین، راحت ترین روش خرید اقلام است. امروزه با توجه به قوانین و مقررات امنیتی که وجود دارد، اعتماد مردم در خرید آنلاین و تجارت الکترونیکی افزایش یافته است. این امر می¬تواند موجب افزایش درآمد کسب وکار شما شود.

افزایش اعتبار

طبق آمار 84 درصد از مصرف کنندگان بر این باورند که یک سایت یا اپلیکیشن کسب و کار شما را معتبر تر از کسب و کار هایی که فقط یک پروفایل در شبکه های مجازی دارند نشان میدهد. سایت فضای بسیار مناسبی برای نمایش هر گونه گواهینامه و یا جوایز حرفه ای کسب و کار است که شما را بسیار حرفه ای و معتبر نشان می دهد. طراحی اپلیکیشن مشابه آچاره

افزایش درآمد با طراحی اپلیکیشن مشابه آچاره

به بیان ساده یک سایت و یا یک اپلیکیشن با طراحی داینامیک و جذاب، بازدیدکنندگان بیشتری را جذب می کند و به تبدیل آنها به مشتریان بالقوه کمک بسزایی می نماید. اپلیکیشن به صورت تضمینی منجر به افزایش درآمد می شود که مطمئنا به نفع هر بیزینسی است، پس اگر می خواهید فروش بیشتری داسته باشید؛ عاقلانه است که روی یک سایت حرفه ای و اپلیکیشن سرمایه گذاری کنید.

ارائه بهتر محصولات و خدمات طراحی اپلیکیشن مشابه آچاره

با طراحی و ساخت یک اپلیکیشن به مشتریان بالقوه نشان می دهید چند محصول یا خدمات دارید. همینطور می توانید با نمایش تصاویر با کیفیت و ذکر دقیق ویژگی و جزئیات تمامی افراد را کسب و کار خود مطلع سازید. برای مثال اگر شما صاحب یک رستوران هستید می توانید با انتشار منو غذایی خود در اپلیکیشن مشتریان جدید جذب کنید.

طراحی اپلیکیشن تعمیرات
طراحی اپلیکیشن تعمیرات ط

ویژگی های طراحی اپلیکیشن خدماتی مشابه آچاره

ویژگی های مهم توسعه برنامه تلفن همراه در طراحی اپلیکیشن خدماتی می تواند کمک شایانی را به شما نماید.

  1. قابلیت استفاده: ایجاد برنامه با کیفیت بالا بسیار مهم است. برنامه باید ابتکاری، آموزنده و قابل حمل باشد. در طراحی اپلیکیشن خدماتی باید بر تعامل و سادگی تمرکز شود، پیچیده نباشد و مواردی را که انتظار می رود را شامل شود.
  2. اعلانها: استفاده از اعلان ها و پیام های ساده، مهم ترین نکته ارتباطی با مشتریان، با کمک طراحی اپلیکیشن مشابه آچاره است. به علاوه از اعلان ها برای گزارش در مورد خدمات جدید، ارسال پیشنهادات و تبلیغاتی که باعث تعامل با مشتری و کسب درآمد می شود؛ استفاده می شود.
  3. سیستم بازخورد: ارائه بازخورد جهت برندینگ خدمات ارائه شده در طراحی اپلیکیشن مشابه آچاره اقدامی راهبردی است. به کاربران اجازه دهید تا مشکلات، شکایات و یا پیشنهادات خود را گزارش دهند؛ سپس با استفاده از انجمن های گفتگو، بازخورد خود را در مورد اقدامات بعدی و رفع مشکلات به آنها ارائه دهید.
  4. شبکه های اجتماعی: هم اکنون شبکه های اجتماعی به عنوان ضرورتی در برندسازی و تعامل با مصرف کنندگان است. شبکه های اجتماعی فرایند ثبت نام را با بازیابی اطلاعات موجود، ساده کرده و به شما این قابلیت را می دهد تا پست هایی را برای درگیر نمودن کاربران با رویدادهای مختلف، به اشتراک بگذارید.
  5. سفارشی سازی: با شخصی سازی محتوا و عملکرد سیستم، می توان میزان پاسخگویی به نیازهای کاربران را تنظیم کرد. برای اولویت بندی سلیقه کاربری، موارد را می توان موضوعات جالب را انتخاب کرد و رنگ ها، قلم ها و سایر عوامل مرتبط با طراحی بصری، را تغییر داد و تنظیم کرد.
  6. تجزیه و تحلیل پیشرفته: تجزیه و تحلیل پیشرفته، عنصر کلیدی است که برای پیگیری عمیق تر رفتارهای کاربر، ردیابی و اندازه گیری فعالیت آنها در برنامه استفاده می شود. این موضوع در شناسایی و تهیه استراتژی بازاریابی شرکت در راستای بهبود تجربه کاربر مفید است که در نهایت به نفع کسب و کار سازمان خواهد بود.
  7. تماس با یک کلیک: هر شرکتی باید گزینه تماس با ما را داشته باشد که هر کاربر بتواند با یک کلیک به سرعت با دفتر شما ارتباط برقرار کند.
  8. اسکنر QR / بارکد: اسکنر QR و بارکد در طراحی اپلیکیشن خدماتی، به مشتریان امکان می دهد تا مستقیماً از خدمات استفاده کنند. کد QR به منظور هدایت کاربر به یک صفحه و به منظور صرفه جویی در وقت، ارائه بهترین تجربه کاربری یا UX اسکن می شود.
  9. امنیت: برای حفظ اطلاعات خصوصی و افزایش امنیت، باید قابلیت های امنیتی به برنامه اضافه شود. این مطلب به افزایش و بهبود ضریب اعتماد برنامه تلفن همراه کمک می کند.

شیوه درآمد زایی اپلیکیشن آچاره چگونه است؟

درآمد زایی از اپلیکیشن آچاره از طریق ارائه خدمات و دریافت پورسانت در ازای معرفی مشتری انجام می شود. بدین صورت که در ازای هر مشتری که به نیروی متخصص معرفی می شود درصدی از مبلغ کل هزینه خدمات دریافت می شود و یا در بعضی مدل ها هزینه ای ثابت به ازای معرفی مشتری دریافت می گردد.

شیوه های دیگری هم برای کسب درآمد از این اپلیکیشن ها وجود دارد اما اصلی ترین شیوه کسب درآمد از اپلیکیشن آچاره روش فوق است. سایر روش ها هم مثل مزایده و مناقصه خدمات، تبلیغا افرا متخصص و یا فروش حق اشتراک به نیروی های متخصص هم وجود دارد که شما می توانید بسته به فعالیت خود یکی از این روش ها را انتخاب کنید.

ویژگی ها و امکانات طراحی اپلیکیشن مشابه آچاره

اصلی ترین ویژگی ها و امکانات موجود در اپلیکیشن آچاره الفباوب شامل موارد زیر می شود:

حساب کاربری

قابلیت ثبت نام با شماره موبایل و ایجاد حساب کاربری

ثبت درخواست خدمات

قابلیت ثبت درخواست ارائه خدمات در محل به مشتری در طراحی اپلیکیشن مشابه آچاره

دسته بندی خدمات

قابلیت ایجاد دسته بندی برای خدمت های ثبت شده

جستجو خدمات

قابلیت جستجوی خدمات دلخواه در لیست خدمات

بلاگ

می توانید محتوای مرتبط با خدمات خود را منتشر کنید

فرم ساز پیشرفته

ساخت انواع فرم های مختلف برای خدمات در طراحی اپلیکیشن مشابه آچاره

پیگیری درخواست

نمایش سابقه درخواست و وضعیت درخواست ها

پوش نوتیفیکیشن

قابلیت ارسال پوش نوتیفیکیشن به کاربران طراحی اپلیکیشن مشابه آچاره

دسترسی نامحدود به همه افزونه ها

علاوه بر امکانات اصلی اپلیکیشن مشابه آچاره الفباوب، می توانید از تمام افزونه های الفباوب و امکانات پنل مدیریت آن استفادکنید. این امکانات قابلیت هایی نظیر اتصال به درگاه پرداخت، بلاگ، فروشگاه آنلاین، ویدئو، موزیک و پادکست، فروش فایل، چت پشتیبانی، محاسبه خودکار قیمت و فرم پیشرفته هستند که برای طراحی اپلیکیشن مشابه آچاره در اختیار شما قرار می گیرند.

طراحی اپلیکیشن مشابه آچاره مناسب برای کسب و کار های مختلف:

  • آرایشگران
  • آزمایش در محل
  • آموزش خصوصی
  • باغبانی و منظر
  • برگزارکنندگان مجالس
  • پرستار های بزرگسالان
  • پیمانکاران ساختمانی
  • تعمیر خودرو
  • تعمیرات پکیج
  • تعمیرات کامپیوتر
  • تعمیرات لوازم برقی
  • تعمیرات موبایل
  • تعمیرات و سرویس کولر
  • تعویض روغن
  • جوشکاری و آهنگری
  • حمل و نقل بار
  • خدمات اداری
  • خدمات تخلیه چاه
  • خدمات نجاری
  • خیاطی
  • رنگ کاران ساختمانی
  • سرویس کاران لوازم منزل
  • سیم کشی
  • قالیشویی طراحی اپلیکیشن مشابه آچاره
  • کارکنان نظافت منزل
  • کارواش در محل
  • مبل شویی
  • وکالت

قیمت طراحی اپلیکیشن مشابه آچاره

قیمت طراحی اپلیکیشن مشابه آچاره با توجه به روش ساخت آن می توانید متفاوت باشد. می توانید با جستجو در گوگل مبلغ هایی از 100 هزار تومان تا 100 میلیون تومان را بیابید. قطعا این اپلیکیشن با توجه به قیمتشان با یکدیگر برابر نیستند و تفاوت هایی دارند.

برای درک این تفاوت ها و یا پیشگیری از هدر رفتن سرمایتان می توانید در ابتدای امر از سازنده اپلیکیشن درخواست نمونه کار یا نمونه تست کنید تا بتوانید سطح کیفی کار و خدمات را مقایسه کنید. طراحی اپلیکیشن مشابه آچاره

طراحی اپلیکیشن مشابه به آچاره برای شما؟

شما هم می توانید برای خدماتی که خود ارائه می دهید یک اپلیکیشن موبایل طراحی کنید. حتی می توانید طراحی اپلیکیشن مشابه آچاره برای ارائه انواع خدمات مختلف تهیه کرده و از این طریق درآمد کسب کنید.

ویژگی های طراحی اپلیکشن موبایل توسط الفباوب چگونه خواهد بود؟

  • رابط کاربری ساده و کاربر پسند
  • امکان ارائه انواع خدمات به مشتریان
  • امکان ثبت درخواست و سفارش آنلاین خدمات مشتریان
  • استفاده از زبان های برنامه نویسی قدرتمند در طراحی اپلیکیشن مشابه آچاره
  • و سایر خدمات مورد نیاز شما

جهت ثبت سفارش طراحی اپلیکیشن مشابه آچاره و دریافت اطلاعات بیشتر از طریق راه های ارتباطی ذکر شده با ما ارتباط برقرار کنید.

 

موضوعات مقاله

امتیاز :
4 Responses/5
اولین دیدگاه را شما بنویسید.

4 دیدگاه برای “طراحی اپلیکیشن مشابه آچاره

  1. سلام خسته نباشید ممنون از مطلب خوبتون – هزینه طراحی اپلیکیشن مشابه آچاره که فقط در زمینه تعمیر لوازم برقی باشه چقدر میشه؟ ممنونم از شما

    1. سلام جناب فراشپور، ایده بسیار خوبی دارید و کاملا هم قابل اجراست. هزینه این نوع اپلیکیشن هم با توجه به چند موارد تعیین میشه که در تماس تلفنی به شما اعلام می گردد. برای اطلاعات بیشتر از طریق شماره تماس های ذکر شده در وب سایت با ما تماس بگیرید تا شمارو به بهترین شکل ممکن راهنمایی کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *