طراحی اپلیکیشن مشابه اسنپ فود

11
آبان
1400

این روزها طراحی اپلیکیشن مشابه اسنپ فود یکی از پرطرفدارترین خدماتیه که توسط شرکت هایی مثل الفباوب ارائه میشه، هم اکنون مردم بیشتر از هر زمان دیگه از اپلیکیشن های سفارش غذا استفاده میکنن.

با توجه به افزایش اپلیکیشن های رستوران، در آینده ای نه چندان دور، سهم عظیمی از اپلیکیشن های سفارش غذا در دست اپلیکیشن های رستوران آنلاینه. با طراحی اپلیکیشن مشابه اسنپ فود – چیلیوری و … به رقیبی قدرتمند تبدیل میشین و به سود زیادی میرسین.

چیزهایی که قراره بخونین:

  • مزایای طراحی اپلیکیشن رستورانی
  • اپلیکیشن اسنپ فود چطوری موفق شد؟
  • امکانات و خصوصیات طراحی اپلیکیشن مشابه اسنپ فود و ترب
  • مزایای طراحی اپلیکیشن سفارش غذا
  • طراحی اپلیکیشن سفارش آنلاین غذا
  • امکانات ویژه ساخت اپلیکیشن سفارش آنلاین غذا
  • طراحی اپلیکیشن رستوران و سفارش غذا
  • رستورانی به پهنای شهر با اپلیکیشن رستوران و سفارش غذا
  • سفارش اپلیکیشن رستوران و سفارش غذا آماده
  • ۳ قدم تا ساخت اپلیکیشن رستوران و سفارش غذا
  • هزینه خرید یا طراحی اپلیکیشن مشابه اسنپ فود
  • 5 اشتباه مهلک در طراحی اپلیکیشن موبایل

با طراحی اپلیکیشن مشابه اسنپ فود توهم میتونی معروف بشی و رشد کنی، فقط باید بخوای که شروع کنی، باید با یه تیم حرفه ای مثل الفباوب مشورت کنی و در نهایت برنامه ریزی های لازم رو انجام بدی، ما همیشه به شما کمک می کنیم از طریق به صرفه ترین روش های طراحی اپلیکیشن به موفقیتی که بهش فکر می کنین برسین!

همونطور که گفته شد اپلیکیشن اسنپ فود یک اپلیکیشن در زمینه رستوران و سفارش آنلاین غذاست که رستوران های اطراف هر شخص رو پیدا کرده و در اختیار مخاطب می ذاره. با توجه به ماشینی شدن کارها و نیاز بیشتر جامعه، طراحی اپلیکیشن هایی از این مثل روز به روز بیشتر احساس میشه.

با طراحی اپلیکیشن مشابه اسنپ فود به مشتری کمک کنین از رستوران های اطراف غذا سفارش داده و در وقت خود صرفه جویی کنن. از مزایای اپلیکیشن های رستورانی صرفه جویی در وقت و هزینه اس.  در قرن تکنولوژی زمان ارزش زیادی برای انسان ها داره و افراد به خاطر مشغله های امروزی فرصت انتظار رو ندارن.

مزایای طراحی اپلیکیشن رستورانی

  • طراحی اپلیکیشن موبایل رستوران
  • منجر به افزایش مخاطبان هدف می شود
  • منجر به ارائه خدمات سریع به مشتریان می شود
  • با اپلیکیشن رستوران نقاط قوت رستوران خود را معرفی کنید
  • باعث حفظ مشتریان خود می شوید
  • با اپلیکیشن رستوران یک شعبه آنلاین داشته باشید!

امروزه امکانات جدیدی در کل جهان به وجود آمده و روند بسیار خوبی در بین مردم فرا گرفته شده است. اینترنت، فرصت های شغلی بسیاری برای مردم فراهم کرد که سبب شد تا افراد با تکنولوژی ارتباط خوبی بگیرند. این روند، طراحی اپلیکیشن های موبایل را چه اندروید و چه آی او اس را فراهم میکند.

نیاز های ضروری هر شخص به طور روزانه مصرف وعده های غذایی است. تایم کاری و درگیری های روز ممکن است فرصتی برای آشپزی را باقی نگذارد. طراحان اپلیکیشن الفباوب با توجه به نیاز اشخاص به طراحی اپلیکیشن شبیه اسنپ فود که شناخت بیشتری در بین عموم مردم دارد می پردازند.

اگر نگاهی از بالا به این مسئله داشته باشیم با ایجاد رابطی بین فروشندگان غذا و مشتریان با سرمایه گذاری به وسیله طراحی اپلیکیشن و مدیریت آن میتوانید به سود خوبی برسید. اپلیکیشن های مرتبط با این زمینه کمک خوبی حتی برای سلیقه های متنوع است. بدون نیاز به فضای کار از آشپزی های خونگی گرفته تا رستوران ها و فست فودی ها می تواند بین همه ارتباط برقرار کند.

طراحی اپلیکیشن مشابه اسنپ فود، رابط میان فروشندگان و خریداران می شود و اپلیکیشن مانند اسنپ فود می تواند به متقاضیان در صرف وقت کمک کند و برای فروشندگان جذب مشتری و شانس دیده شدن بیشتری بدهد و برای خریداران اعتماد و رضایت به همراه داشته باشد.

هترین قیمت طراحی اپلیکیشن اسنپ فود

با طراحی اپلیکیشن اسنپ فود اندروید و ios می توانید این فرصت را داشته باشید که ارتباط و دسترسی بیشتری با مشتریان خود داشته باشید. شرکت طراحی سایت الفباوب متشکل از تیمی حرفه ای است که مهارت و تجربه ای طولانی مدت در زمینه طراحی اپلیکیشن اندروید و ios دارد.

این اطمینان را می توانید داشته باشید که مجموعه الفباوب متنوع ترین امکانات و همینطور مناسب ترین قیمت طراحی اپلیکیشن را به شما ارائه خواهد کرد. با طراحی اپلیکیشن حرفه ای باعث رونق چندین برابری فضای کاری خود خواهید شد.

ویژگی های اپلیکیشن الفباوب

ظاهر ویژه

یکی از ویژگی های منحصر به فرد الفباوب ظاهر ویژه اپلیکیشن های آن می باشد، همچینین الفباوب به شما این توانایی را می دهد تا اپلیکیشن های مشابه با دیجی کالا و … را در اختیار داشته باشید

امنیت

یکی از مهم ترین بخش ها در طراحی اپلیکیشن امنیت اپلیکیشن می باشد که شرکت الفباوب با بهره گیری از بهترین تکنلوژی ها و به روز ترین فریم ورک ها و زبان های برنامه نویسی امنیت اپلیکیشن ها را به خوبی بر قرار می کند.

پشتیبانی

یکی دیگر از ویژگی های الفباوب پشتیبانی آن می باشد شرکت الفباوب بعد از طراحی اپلیکیشن به صورت رایگان به مدت یکسال از اپلیکیشن مورد نظر پشتیبانی خواهد شد.

سرعت

اپلیکیشن های الفباوب تمامی دارای سرعت بسیار بالا و مطلوبی می باشد که می توان یکی از بارزترین و مهم ترین مشخصات اپلیکیشن الفباوب دانست .

چگونه از اپلیکیشن اسنپ فود استفاده کنیم؟

باید بگویم که استفاده از این اپلیکیشن بسیار ساده است ،کافی است محل اقامت خودرا انتخاب کرده تا لیستی از رستوران های موجود در شهرتان برای شما نمایان شود.اگر به دنبال رستوران خاصی هستید می توانید در قسمت جستجو اسم رستوران مورد نظر خود را سرچ کرده و به راحتی آن را پیدا کنید.

یکی از امکانات اپلیکیشن اسنپ فود، قابلیت فیلتر کردن نتایج جستجو می باشد که شما را قادر می سازد تا زودتر به نتیجه مورد نظر خود برسید همچنین با مراجعه به بخش اطلاعات می توانید به اطلاعاتی مانند موقعیت رستوران ،هزینه ارسال غذا و ساعات کاری دسترسی پیدا کنید.

مشاوره طراحی اپلیکیشن مشابه اسنپ فود 

قبل از شروع ، تیم مشاوره الفباوب که از تعدادی مشاور حرفه ای و جوان تشکیل شده، به شما کمک می کند که تا بهترین تصمیم برای توسعه فعالیت و کسب کار خود بگیرید.

تیم طراحی اپلیکیشن شرکت نرم افزاری الفباوب یک تیم جوان و حرفه ای با تجربه کاری حرفه ای است و یک  طراحی منحصر به فرد و اختصاصی طبق سلیقه مشتری، با قیمتی مناسب و به صرفه انجام می دهد واپلیکیشن طراحی شده را یکسال بصورت رایگان پشتیبانی می کند. شرکت نرم افزاری الفباوب  در طراحی اپلیکیشن در همه زمینه ها فعالیت گسترده ای دارد.

 

الفباوب یک شرکت فوق العاده قدرتمند در زمینه طراحی انواع وب سایت و اپلیکیشن مطابق سلیقه و حرفه شماست، این مجموعه دارای پشتیبانی قوی بوده که با حوصله به همه سوالات شما پاسخ می دهند.

الفبا وب از کادر حرفه ای برای ارتقای کسب و کار شما تشکیل شده و در تلاش است با ارائه خدمات درجه یک، همچنان در صدر بهترین ها باقی بماند!

برای اطلاع از هزینه های طراحی و اجرای اپلیکیشن و سایت از طریق راه های ارتباطی ذکر شده با ما تماس بگیرید!

اپلیکیشن اسنپ فود چطوری موفق شد؟

تخصص ما طراحی اپلیکیشن در سطح جهانیه و با تولید اپلیکیشن با کیفیتی مثل اسنپ فود مایل به پذیرش سفارش برای طراحی اپلیکیشن هستیم، در اینجا خصوصیات کلی طراحی اپلیکیشن مشابه اسنپ فود برای اندروید و ios مشاهده می کنین.

روند پرداخت

کاربر میتونه به دو صورت پرداخت آنلاین یا پرداخت در محل هزینه رو پرداخت کنه و با این کار فرد دیگه نگران پرداخت هزینه نیست. حتی اگه مشتری اطمینان نداشته باشه، میتونن پرداخت در محل رو بزنه تا خیالش از هر بابت راحت شه.

همینطور امکان پرداخت آنلاین در اپلیکیشن باید دیده شود؛ برای این کار باعث اتصال به درگاه بانکی در طراحی اپلیکیشن مشابه اسنپ فود گنجانده شود. با این ویژگی دیگه نیاز نیست که فرد به سراغ اپلیکیشن های دیگه یا بانک برود تا بتواند پول رو پرداخت کنه.

رابطه کاربری مناسب

رابط کاربری ساده اما گیرا و جذاب از خصوصیات طراحی اپلیکیشن مشابه اسنپ فود هست. رابط کاربری علاوه بر این که باید این ویژگی رو داشته باشه، باید مطابق با هدف اپلیکیشن طراحی شه. در طراحی اپلیکیشن مشابه اسنپ فود شما باید شرط رو روی استفاده راحت کاربران در هر سنی بذارین.

مکان یابی و آدرس دهی حرفه ای

این که اپلیکیشن بتونه درخواست کاربران برای پیدا کردن یک رستوران به خوبی اجرا کنه یا محلی که کاربر وجود داره رو تشخیص بده و رستوران های اطرافش رو بهش نشون بده، یکی از خصوصیات خوب این اپلیکیشنه.

پرداخت درب محل

اگر شما پرداخت درب منزل رو یکی از خصوصیات طراحی اپلیکیشن مشابه اسنپ فود در نظر گرفتین، باید تحویل رو هم در اپلیکیشن مد نظر قرار بدین؛ این کار باعث میشه تا کاربران نیازی نداشته باشن که از خونه بیرون برن و به دنبال تحویل گرفتن سفارش باشن.

نظرسنجی

شاید شما تجربه خرید اینترنتی رو داشته باشین که ارائه دهنده محصول، توضیحات عالی و خوبی رو برای محصول میده؛ اما وقتی قسمت نظرات توجه می کنین، می بینید کاربران دیگه از محصول یا خدمات موردنظر راضی نبودن؛ پس امکان نظرسنجی برای رستوران و غذا ها میتونه به کاربران کمک کنه تا به خوبی غذا و رستوران هارو بشناسند و برای رزرو غذا تصمیم بگیرن.

جستجو حرفه ای و سریع

یکی دیگه از موضوعاتی که باید در قسمت طراحی اپلیکیشن مشابه اسنپ فود بهش بپردازیم، قسمت جستجوی اپلیکیشنه. این قسمت باید بتونه بر اساس نظر کاربر در میان انبوهی از اطلاعات سرچ کنه. برای مثال اگه کاربر به دنبال فست فود یا رستوران هایی که پیتزا دارن باشه با وارد کردن کلمه پیتزا در قسمت سرچ به راحتی گزینه های موردنظرش رو ببینه.

چت و پشتیبانی

با چت درون برنامه ای کاربران می تونن در صورت وجود مشکل با پشتیبان صحبت کنن. همینطور پیگیر سفارش خود باشن و نیازی به تماس مستقیم با رستوران یا فست فود نداشته باشن.

کوپن های تخفیف و طراحی پلن افزایش درآمد

ارائه کوپن و بن خرید در طراحی اپلیکیشن مشابه اسنپ فود باعث میشه کاربران از اپلیکیشن استقبال کنن تا برای سفارش غذا اقدام کنن. استفاده و پیاده سازی این قسمت به همکاری رستوران ها و فست فودی های موردنظر نیاز داره.

برای طراحی اپلیکیشن شبیه اسنپ فود همین حالا تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنیم!

امکانات و خصوصیات طراحی اپلیکیشن مشابه اسنپ فود و ترب

اپلیکیشن رستوانی ترب سه قسمت کاربر (سفارش غذا از اپلیکیشن و سایت)، رستوران (اپلیکیشن رستوران دار و پنل مدیریت) و راننده (اپلیکیشن و پنل مدیریت برای مدیریت و رستوران دار) رو داره. قسمت های اصلی این پلتفرم که شامل 11 قسمت به صورت یکپارچه است:

  1. اپ کاربر برای اندروید
  2. اپ پیک برای اندروید
  3. اپ رستوران برای اندروید
  4. اپ رستوران برای IOS
  5. اپلیکشن خاص برای هر رستوران
  6. سایت سفارش غذا
  7. پنل مدیریت ادمین
  8. اپ پیک برای IOS
  9. اپ کاربر برای IOS طراحی اپلیکیشن مشابه اسنپ فود
  10. پنل مدیریت رستوراندار
  11. پنل مدیریت راننده ها با طراحی اپلیکیشن مشابه اسنپ فود

این پلتفرم در دو حالت برای شما قابل استفاده هست:

  1. حالت تک رستورانی یا فست فود ،سوپرمارکت
  2. حالت پلتفورمی برای چند رستوران،فست فود و سوپرمارکت طراحی اپلیکیشن مشابه اسنپ فود

در حالت پلتفورمی شما میتونین به صورت نامحدود به پلتفرم رستوران اضافه کنین. کاربر از رستوران مورد نظر خود سفارش ثبت می کنه و پیام مربوط به سفارش به اپلیکیشن رستوران دار و سیستم پنل رستوران دار ارسال میشه. اما در سیستم تک رستورانی سه قسمت اصلی پیک سفارش غذا از طریق اپلیکیشن و وب و اپلیکیشن رستوراندار رو میبینیم و اپلیکیشن فقط یک رستوران رو نشون میده.

مزایای طراحی اپلیکیشن سفارش غذا طراحی اپلیکیشن مشابه اسنپ فود

اپلیکیشن های رستوران یاب مثل اسنپ فود و… از مزایای زیادی برخوردارن. امکان مقایسه قیمت ها در رستوران های مختلف برای کاربر امکان پذیره که یکی از بهترین امکانات اپلیکیشن رستوران محسوب میشه.

از مزایای دیگه این اپلیکیشن ها، دسترسی به بانک رستوران های تهران و دیگه شهرها، تنوع غذاهای ایرانی و فرنگی، نظرات کاربران در رابطه با هر رستوران، پرداخت آنلاین، عدم وجود هزینه اضافه برای سفارش کاربر و ….

طراحی اپلیکیشن سفارش آنلاین غذا طراحی اپلیکیشن مشابه اسنپ فود

طراحی اپلیکیشن به لحاظ کاربردی مختلف و متنوع هست. یکی از دسته بندی هایی که برای اپلیکیشن های محبوب درنظر گرفته شده هست، طراحی اپلیکیشن سفارش آنلاین غذا هست. اپلیکیشن های سفارش آنلاین غذا از جمله اپلیکیشن هایی هستند که طی آن، کاربر غذای مورد علاقه خود رو انتخاب و اقدام به سفارش آن می کنه.

استفاده از اپلیکیشن های سفارش آنلاین غذا تاثیر بسیار زیادی بر رشد مشتریان رستوران های سراسر دنیا داشته؛ به عبارتی با ساخت اپلیکیشن سفارش اینترنتی غذا، شعبه جدید رستوران خودتان رو داخل موبایل کاربران افتتاح کنید. طراحی اپلیکیشن مشابه اسنپ فود

امکانات ویژه ساخت اپلیکیشن سفارش آنلاین غذا

علاوه بر امکانات پایه، طراحی اپلیکیشن سفارش آنلاین غذا باید به گونه ای باشه تا تمامی دغدغه های مشتریان رو پاسخگو باشه! یادتان نره، شما با یک انسانی که احتمالاً گرسنه هست طرف هستید! در زمان گرسنگی به دلیل کمبود مواد مورد نیاز بدن، هرچیزی میتونه باعث عصبانیت انسان ها بشه.

ویرا با تکیه بر دانش فنی و آنالیز رفتار کاربران، موارد بسیار کاربردی رو برای شما پیاده سازی خواهد کرد. قسمتی از این بخش ها عبارت اند از: طراحی اپلیکیشن مشابه اسنپ فود

امکان مقایسه در طراحی اپلیکیشن مشابه اسنپ فود

بخش مقایسه، یکی از کاربردی ترین بخش های اپلیکیشن سفارش آنلاین غذا هست. این بخش به کاربر کمک می کنه تا بتونه غذاهای مختلف رو از نظر سبک پخت، قیمت و سایر موارد مقایسه کنه.

پروفایل کاربری

بخش پروفایل امکان ثبت نام کاربر رو فراهم می کنه. در بخش پروفایل امکاناتی چون آدرس و شماره تماس برای رزرو و ارسال غذاها وجود داره. کاربر می تونه سوابق خرید خود رو هم مشاهده کنه.

سوابق سفارشات طراحی اپلیکیشن مشابه اسنپ فود

در طراحی اپلیکیشن سفارش آنلاین غذا امکان مشاهده سابقه سفارشات بسیار مهم هست. اکثر افراد سبد غذایی ثابتی دارن و به همین دلیل با نگهداری سوابق سفارشات می تونن بدون اتلاف وقت همان سفارشات قبلی رو مجددا سفارش بدن.

پنل اس ام اس

با استفاده از این بخش کاربر می تونه از مراحل مختلف سفارش خود آگاه شه؛ هم چنین می توان مدیر اپلیکیشن می تونه برای کاربران ویژه پیام های ویژه مثل تخفیفات و … هم ارسال کنه. طراحی اپلیکیشن مشابه اسنپ فود

طراحی اپلیکیشن رستوران و سفارش غذا

به طور کلی اپلیکيشن های سفارش غذا برنامه هایی هستند که مشتریان می تونن از طریق اینترنت و به راحتی برای هر مکان و زمانی، غذای مورد نظر خود رو ثبت سفارش کرده و آن رو تحویل بگیرن.

اپلیکيشن های سفارش غذا زندگی های شلوغ و پر مشلغه رو آسان کرده و نیاز هر روز به آشپزی در خانه رو کاهش می دن.

با پیشرفت تکنولوژی در دنیای امروز جای تعجب نداره که با طراحی اپلیکیشن رستوان و سفارش غذا و طراحی سایت رستورانی، بتوانید درخواست مشتریان خود رو به صورت آنلاین ثبت و غذا رو گرم برایشان ارسال کنید. طراحی اپلیکیشن مشابه اسنپ فود

یکی از نکات کلیدی در هر کسب و کاری و به خصوص در زمینه رستوران، فست فود، غذاخوری ها و کیترینگ ها بدست آوردن مشتری دائمی و وفادار و حفظ آن هاست.

اگر مشتری شما رضایت داشته باشه علاوه بر اینکه خود مشتری دائمی شما می شه، شما رو به دوستان و آشنایان خود معرفی می کنه و اون ها هم مشتریان دائمی شما خواهند شد.

هدف اصلی از طراحی اپلیکیشن رستوران و سفارش غذا، جذب مشتری و برقراری یک ارتباط دائمی با آنهاست. ما اینجا هستیم تا با طراحی اپلیکیشن مدنظرتان شما رو به اهدافتان برسانیم.

طراحی اپلیکیشن مشابه اسنپ فود

رستورانی به پهنای شهر با اپلیکیشن رستوران و سفارش غذا

آیا می خواهید در تمام شهر شعبه داشته باشید؟ با داشتن یک اپلیکیشن رستوران و سفارش غذا می توانید از هر از نقطه شهر سفارش دریافت کرده و تعداد مشتریان خود رو افزایش بدین. فقط کافی هست اپلیکیشن رستوران و سفارش غذای خود رو سفارش بدین.

با اپلیکیشن رستوران و سفارش غذا دیگر لازم نیست مشتری رو به رستوران بیاورید!

با توجه به مشلغه های فراوان زندگی، کمبود وقت و ترافیک های سنگین زیادی از افراد به دنبال راهی برای سرعت بخشیدن به زندگی خود هستند. یکی از روش هایی که به این افراد کمک بسیار بزرگی کرده و آرامش زیادی رو به زندگی ها بخشیده اپلیکیشن های سفارش آنلاین غذا هست. طراحی اپلیکیشن مشابه اسنپ فود

با استفاده از اپلیکیشن رستوران و سفارش غذا، مشتری می تونه به راحتی غذای مورد نظر خود رو سفارش داده و بعد از چند دقیقه آن رو درب خانه خود تحویل بگیرد و دیگر نیازی به حضور فیزیکی در رستوران نداره.

فروشنده هم به راحتی می تونه مشتریان خود رو مدیریت کرده و سلایق اون ها رو بشناسه و به راحتی با اون ها ارتباط برقرار کنه. مشتریان وفادار خود رو با تخفیف ها جذاب، شگفت زده کنه و رضایتمندی مشتریان رو افزایش دهد. طراحی اپلیکیشن مشابه اسنپ فود

از دیگر مزایای اپلیکیشن رستوران و سفارش غذا دسترسی آسان مشتری به منو، قیمت ها، رزرو، سفارش و پرداخت هست. مشتری به راحتی می تونه رستوران شما رو مکان یابی کرده و بدون هیچ واسطه ای انتقادات و پیشنهادات خود رو با شما در میان بگذارد. این دلایل برای طراحی اپلیکیشن کافی نیست؟

اگه ایده ای دارید که فکر می کنین می تونه در صعنت طراحی اپلیکیشن سفارش غذا فوق العاده باشه با ما تماس بگیرید و از کارشناسان الفباوب کامل ترین راهنمایی برای طراحی اپلیکیشن و مراحل ثبت سفارش دریافت کنید.

سفارش اپلیکیشن رستوران و سفارش غذا آماده

اگر دانش برنامه نویسی اندروید و IOS داشته باشید، خودتان می توانید اپلیکیشن رستوران و سفارش غذا مورد نظرتان رو طراحی کنید. طراحی اپلیکیشن مشابه اسنپ فود

روش دیگر برای طراحی اپلیکیشن، استفاده از اپلیکیشن ساز هست که نیازی به هیچ دانش برنامه نویسی ندارن. البته معمولا اپلیکیشن هایی که اینگونه ساخته می شن، خیلی حرفه ای و سفارشی سازی شده نیستند.

در صورتی که یک اپلیکیشن رستوران و سفارش غذا کاملا حرفه ای برای یک کسب و کار بزرگ می خواهید، حتما باید ساخت اپلیکیشن رستوران و سفارش غذا رو به یک توسعه دهنده موفق اپلیکیشن سفارش بدین.

۳ قدم تا ساخت اپلیکیشن رستوران و سفارش غذا

سفارش اپلیکیشن رستوران و سفارش غذا طراحی اپلیکیشن مشابه اسنپ فود

همین حالا میتوانید اپلیکیشن رستوران و سفارش غذا خود رو سفارش داده یا برای مشاوره رایگان تماس بگیرید.​

اضافه کردن منو به اپلیکیشن رستوران و سفارش غذا

سپس به راحتی منوی خود رو به اپلیکیشن رستوران و سفارش غذا خود اضافه کنید.

تبلیغات و انتشار اپلیکیشن رستوران و سفارش غذا طراحی اپلیکیشن مشابه اسنپ فود

اپلیکیشن رستوران و سفارش غذا شما آماده انتشار و تعامل با مشتری خواهد بود.

هزینه خرید یا طراحی اپلیکیشن مشابه اسنپ فود

فاکتورهای زیادی در هزینه طراحی اپلیکیشن های سفارش غذا و پلتفرمی تاثیر دارن که به صورت کوتاه و مختصر توضیح می دیم. ینی قراره در ادامه به مورادی که باعث میشه قیمت نهایی طراحی اپلیکیشن مشابه اسنپ فود مشخص بشه اشاره کنیم:

  • قیمت کارشناسی شده باشه طراحی اپلیکیشن مشابه اسنپ فود

ما در شرکت الفباوب پس از چندین سال فعالیت تاکید داریم که قیمت پایین و یا بالا بر خروجی کار مناسب تضمینی ندارن. این قیمت کارشناسی شده هست که باعث تولید یک اپلیکیشن با کیفیت میشه. پس با مراحل طراحی اپلیکیشن آشنا باشین و با مشخص کردن انتظارات و اهداف به یه نتیجه کلی برسین.

  • طراحی اپلیکیشن به صورت نیتیو و یا هیبرید

طراحی اپلیکیشن در حال حاضر به دو صورت انجام می شه: طراحی اپلیکیشن به صورت هیبرید و یا طراحی اپلیکیشن به صورت نیتیو. معمولا طراحی به صورت نیتیو هزینه بیشتری نسبت به هیبرید داره، اما کیفیت و خروجی کار با روش نیتیو متفاوت تره. پس با توجه به بودجه ای که در اختیار دارین و انتظاری که دارین تصمیم بگیرین. طراحی اپلیکیشن مشابه اسنپ فود

  • طراحی توسط تیم در یک مکان ثابت نه توسط شخص در مکان نامشخص طراحی اپلیکیشن مشابه اسنپ فود

این مورد برای توسعه و پشتیبانی اهمیت زیادی داره که قرارداد طراحی اپلیکیشن ستوران رو با یک شرکت معتبر ببندید، چون شما در آینده به پشتیبانی نیاز پیدا می کنین. شما باید خیالتون بابت حضور تیم سازنده در آینده در کنار خود راحت باشه.

  • امکانات درخواستی برای اپلیکیشن سفارش غذا

از جمله امکانات اپلیکیشن های پلتفرمی سفارش غذا به باشگاه مشتریان، سیستم مالی و گزارشات مالی و….. اشاره می کنیم که در تعرفه طراحی اپلیکیشن اختصاصی رستوران شما تاثیر گذاره. طراحی اپلیکیشن مشابه اسنپ فود

  • مقیاس پذیری در زمان طراحی اپلیکیشن در نظر گرفته شده باشه

شرکت برای نوشتن وب سرویس برای اپلیکیشن های آنلاین تجربه داشته باشه و دانش سروری خوب برای مقیاس پذیری داشته. طراحی اپلیکیشن مشابه اسنپ فود

همین حالا برای طراحی اپلیکیشن نیتیو و اختصاصی تماس بگیرین و هرچه سریع تر اهدافتون رو پیگیری کنین! موفقیت با الفباوب از آن شما خواهد بود! طراحی اپلیکیشن مشابه اسنپ فود رو با خیال راحت در الفباوب انجام بدین!

5 اشتباه مهلک در طراحی اپلیکیشن موبایل

طراحی اپلیکیشن مشابه اسنپ فود از حساس ترین پروژه هاییه که نقش اساسی در رونق یا شکست یک کسب و کار خواهد داشت. به همین علت دونستن اشتباهاتی که باعث می شن طراحی اپلیکیشن با شکست مواجه بشه، راهکاری منطقی برای جلوگیری از هدر رفت سرمایه، زمان و انرژی هست. رونق طراحی اپلیکیشن مشابه اسنپ فود و آنالیز عوامل شکست یا موفقیت اپلیکیشن به ما این امکان رو داده که 5 مورد از اشتباهات رایج در طراحی اپلیکیشن رو پیدا و بررسی کنیم.

عدم نیازسنجی

از اشتباهات رایج در مراحل اولیه طراحی اپلیکیشن عدم نیازسنجی و نرسیدن به ارزیابی درست از بازار تقاضاست. اپلیکیشن های بسیاری با ایده ای جذاب، صرف هزینه و زمان زیاد ساخته می شن اما بعد از انتشار رسمی از آنها استقبال نشده و شکست می خورن. علت اصلی این شکست نبود نیاز و ضرورت برای طراحی اپلیکیشن موردنظر بوده. این موضوع نشون می ده که داشتن یک ایده اولیه و جذاب، به تنهایی علت موفقیت یک اپلیکیشن نیست.

مشخص کردن اهداف اقتصادی و بازار هدف در مراحل اول طراحی اپلیکیشن مشابه اسنپ فود از کارهاییه که برای جلوگیری از شکست اپلیکیشن و ضرر مالی باید انجام داد. این کار تنها با تحقیقات کافی در زمینه موردنظر و آنالیز همه عوامل موثر در طراحی اپلیکیشن امکان پذیر می شه. استناد بر جستجوهای گوگلی هیچ وقت منبع موثقی برای رسیدن به یک آمار درست و نتیجه نهایی نیست.

ایده نادرست از زمان و هزینه

طراحی اپلیکیشن مشابه اسنپ فود برای یک کسب و کار، پروژه ای کم هزینه نیست. شما برای توسعه ایده خود نیاز به گروه توسعه دهنده موبایل موفق و متخصصان بازاریابی اپلیکیشن موبایل دارین. این گروه ها بنابر امکانات درخواستی کارفرما و پیچیدگی پروژه از چند هفته تا چند ماه روی طراحی اپلیکیشن iOS یا اندروید کار می کنن. به همین علت بهتره از اول، ایده درستی از بودجه و زمان لازم برای طراحی، ساخت و توسعه اپلیکیشن داشته باشید تا در اواسط پروژه با کمبود بودجه مواجه نشوید.

طراحی اپلیکیشن مشابه اسنپ فود در همه پلتفرم ها

اشتباه بعدی در طراحی اپلیکیشن مشابه اسنپ فود رو می توان طراحی اپلیکیشن در همه پلتفرم های ممکن دونست. به عنوان یک صاحب کسب و کار با در نظر گرفتن بازار تقاضا و بودجه تخمینی بهتره مناسب ترین و تنها یک پلتفرم رو انتخاب کرده و اقدام به طراحی اپلیکیشن اندروید یا طراحی اپلیکیشن iOS کنین. طراحی اپلیکیشن مشابه اسنپ فود

طراحی ضعیف رابط کاربری در ساخت اپ

عدم توجه به کیفیت تجربه کاربری و طراحی ضعیف رابط کاربری از اشتباهات بزرگ در طراحی اپلیکیشن موبایلی هست. بسیاری تنها داشتن ایده جذاب و استفاده از تکنولوژی های جدید رو رمز موفقیت در طراحی اپلیکیشن مشابه اسنپ فود می دونن. در حالی که توجه به اهمیت طراحی کاربری در طراحی اپلیکیشن و استفاده از گرافیک جذاب و ساده برای ارتقا کارایی اپلیکیشن نکته مهمتری به حساب میاد. به طور کل توجه به خواست و سلایق کاربران به عنوان مخاطبان اصلی، عامل مهمی در موفقیت یک اپلیکیشن هست.

انتشار بدون انجام تست نهایی

انتشار رسمی اپلیکیشن بدون انجام تست نهایی در دستگاه ها و ورژن های مختلف از اشتباهات رایج طراحی اپلیکیشنه که معمولا به آن خیلی توجه نمی شه. روزانه بیشتر از ۱۰۰۰ اپلیکیشن در استورها منتشر می شن که بسیاری از آنها پس از دانلود توسط کاربر،‌ ناکارایی، باگ وعملکرد نامطلوب خود رو نشون می دن.

طراحی اپلیکیشن مشابه اسنپ فود

موضوعات مقاله

امتیاز :
No Responses/5
اولین دیدگاه را شما بنویسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *