طراحی اپلیکیشن مشابه دیجی کالا

18
آذر
1400

طراحی اپلیکیشن مشابه دیجی کالا یعنی چی؟ هزینه طراحی اپلیکیشن مشابه دیجی کالا چقدره؟ همونطور که می دانید دیجی کالا یکی از محبوب ترین اپلیکیشن های فروشگاهی در میان کاربران ایرانیه. روز به روز نیاز کاربران برای طراحی اپلیکیشن فروشگاهی افزایش پیدا می کنه که به خاطر فرصت های عالی و رقابت نسبت کمتر در دنیای مجازیه.

طراحی اپلیکیشن دیجی کالا رو توجه به ارائه خدمات مناسب و رابط کاربری خوب توانسته میان اپلیکیشن های انلاین جایگاه خاصی پیدا کنه. هم اکنون داشتن اپلیکیشن فروشگاهی مشابه دیجی کالا نیازی مشترک میان کاربرانه. ایجاد گردش مالی مناسب یکی از دلایل عمده اونه.

دیجی کالا چند سالیه که جزء معروف ترین فروشگاه های اینترنتی کشور شده و در چند سال اخیر پیشرفت های بسیاری داشته. دیجی کالا به دلیل داشتن یک رابط کاربری زیبا و خرید آسان، حس خوبی به کاربرانش می‌ده که باعث شده روز به روز به تعداد مشتریانش اضافه شه. ساخت اپلیکیشن مشابه دیجی کالا از جمله کارهاییه که برای کسب و کارهای آنلاین توصیه میشه. ساخت اپلیکیشن شبیه دیجی کالا میتونه سود زیادی برای شما به همراه داشته.

تخصص ما طراحی اپلیکیشن و سایت مثل دیجی کالا با امکانات متنوع هست!

الفباوب یک شرکت فوق العاده قدرتمند در زمینه طراحی اپلیکیشن مشابه دیجی کالا شماست، این مجموعه دارای پشتیبانی قوی بوده که با حوصله به همه سوالات شما پاسخ می دهند.

الفبا وب از کادر حرفه ای برای ارتقای کسب و کار شما تشکیل شده و در تلاش است با ارائه خدمات درجه یک، همچنان در صدر بهترین ها باقی بماند!

برای اطلاع از هزینه های طراحی و اجرای اپلیکیشن و سایت از طریق راه های ارتباطی ذکر شده با ما تماس بگیرید!

طراحی اپلیکیشن مشابه دیجی کالا با همه امکاناتی که دیجی کالا داره!

استفاده از تجارت الکترونیک نه تنها برای خریداران مفیده بلکه برای فروشندگان و تولیدکننگان هم مزایای بسیاری داره. تولیدکننگان میتونن بدون واسطه محصولات رو به فروش برسونن.

تولیدکننگان میتونن با طراحی فروشگاه اینترنتی اقدام به فروش کالا و خدمات خود کنن. استفاده از نظرات مشتریان، تنوع زیاد کالاها، مقایسه محصولات، ارائه خدمات به صورت 24 ساعت و… از مزایای استفاده از اپلیکیشن های آنلاین از جمله طراحی اپلیکیشن مشابه دیجی کالا هست.

طراحی اپلیکیشن فروشگاهی مشابه دیجی کالا برای افرادی که قصد فروش محصولات مختلفی رو دارن میتونه مناسب باشه. در طراحی اپلیکیشن دیجی کالا میتونین خودتان به تنهایی محصولاتتان رو به فروش برسونین که در گذشته دیجی کالا اینکار رو می کرد ولی هم اکنون مشتریان حقیقی و حقوقی هم میتونن با ثبت نام در سایت و تکمیل مدارک به فروش محصولاتشان بپردازن و درصدی از فروششون رو باید به مدیر سایت پرداخت کنن.

اگه بتونید هم طراحی اپلیکیشن و هم طراحی سایت مشابه دیجی کالا رو انجام بدین و با سئو خوب اون رو به رتبه برتر بیارین و همینطور اگه خلاقیتی داشته باشین که اون رو از دیگه اپلیکیشن ها و سایت ها متمایز کنه به زودی میتونین صاحب یک اپلیکیشن محبوب شین و به سود بسیاری به دست بیارین.

با طراحی اپلیکیشن مشابه دیجی کالا میتونین مشتریانی وفادار داشته باشین. همینطور ایجاد برندینگ کرده و نام فروشگاه رو در سراسر کشور معروف کنین.

با فروش محصولات متنوع و خصوصیات مثل ضمانت بازگشت کالا، ضمانت تعویض کالا، امکان پرداخت در محل، ارسال رایگان محصولات و… رضایت مشتریان بیشتری رو جلب کنین. همینطور میتونین مثل دیجی کالا علاوه بر فروش محصولات خود، امکان فروش محصولات دیگه فروشندگان و تامین کننگان رو فراهم کنین.

از رقابت کردن نترسید؛ با تعیین یک استراتژی درست و حرفه ای حتی شاید از دیجی کالا هم موفق تر بشید! ایده های شما می تونه خاص باشه و موجب موفق شدن اپلیکیشن شما در روند فروش باشه. نگران نباشید! استراتژی های بازاریابی اپلیکیشن ما می تونه پس از طراحی به شما برای جذب مخاطب کمک کنه.

 

طراحی اپلیکیشن دیجی کالا برای چه کسانی مناسبه؟

طراحی اپلیکیشن مشابه دیجی کالا برای افرادی که قصد فروش محصولات مختلفی رو دارن میتونه مناسب باشه. در ساخت اپلیکیشن دیجی کالا میتونید خودتون به تنهایی محصولاتتون رو به فروش برسونید که در گذشته دیجی کالا اینکار رو می‌کرد ولی امروزه مشتریان حقیقی و حقوقی هم می تونن با ثبت نام در سایت و تکمیل مدارک به فروش محصولاتشان بپردازند و درصدی از فروششون رو باید به مدیر سایت پرداخت کنن.

اگه بتونید هم طراحی اپلیکیشن و هم طراحی وب سایت مشابه دیجی کالا رو انجام بدید و با سئو خوب اون رو به رتبه برتر بیارید و همچنین اگه خلاقیتی داشته باشید که اون رو از سایر اپلیکیشن ها و سایت ها متمایز کنه به زودی می تونید صاحب یک اپلیکیشن محبوب بشید و به سود بسیار زیادی دست بیارید.

 

طراحی اپلیکیشن مشابه دیجی کالا

همانطور که میدانید طراحی اپلیکیشن یکی از مهمترین موارد برای کسب درامد است. امروزه به دلیل آنلاین شدن همه کسب و کارها، مردم به اپلیکیشن های موبایل عادت کرده اند. طراحی سایت و اپلیکیشن برای اکثر تجارت ها لازم و ضروری است.

در هر تجارتی مواردی هست که بتوان به صورت غیر حضوری ارائه خدمات انجام داد. مثلا اگر در بخش فروش لوازم فعالیت دارید می توانید با طراحی اپلیکیشن برای حوزه فعالیت خود فروش خود را آنلاین کرده و درآمد زیادی از این طریق بدست آورید.

اگر در حوزه خدماتی مشغول کار هستید هم می توانید از طریق ساخت اپلیکیشن برای کسب و کار خود به درآمد دست یابید و هم اینکه با طراحی اپلیکیشن خدماتی واسطه ای بین خدمات دهندگان و مردم باشید.

یکی از اپلیکیشن های مهم که امروز به محبوبیت زیادی رسیده و کاربران زیادی به دنبال یافتن این اپلیکیشن ها و استفاده از آنها هستند طراحی اپ فروشگاهی یا طراحی اپلیکیشن مشابه دیجی کالا است. طراحی اپلیکیشن فروشگاهی اپلیکیشنی است که میتوانید برای هردو پلتفرم اندروید و ای او اس داشته باشید.

قیمت اپلیکیشن فروشگاهی بسته به فیچرها و امکاناتی است که میخواهید در اپ خود داشته باشید. برای مثال قیمت طراحی اپلیکیشن برای شخصی که برای فروشگاه لباس خود اقدام به طراحی اپ کرده با شخصی که اپلیکیشن چند فروشگاهی مانند دیجی کالا را میخواهد متفاوت است.

طراحی اپلیکیشن مثل دیجی کالا یا طراحی اپلیکیشن فروشگاهی با همه امکاناتی که دیجی کالا داره، تخصص ما در الفباوب هست. صفر تا صد قضیه رو به ما بسپارید تا به بهترین شکل به شما برای داشتن یک اپلیکیشن حرفه ای کمک کنیم.

چرا طراحی اپلیکیشن دیجی کالا مهم است؟

دنیای امروز با سرعت بسیار بالایی در حال تغییر می باشد. توجه ویژه به خرید و فروش اینترنتی و راه اندازی اپلیکیشن فروشگاهی مشابه دیجی کالا عاملی جهت همراهی با این تغییرات گسترده خواهد بود.

امروزه کسب و کارهای سنتی به سرعت در حال ناپدید شدن هستند و در صورتی که با تکنولوژی و عصر جدید همراهی نکنیم در آینده ای نه چندان دور با شکست مواجه خواهیم شد. به دلیل مزایای بسیار زیاد خرید های اینترنتی تمامیل مردم برای استفاده و سفارش های انلاین بشدت افزایش یافته است.

در دنیای امروز در صورتی که کسب و کار خود را به سریع ترین شکل ممکن به صورت آنلاین در نیاورید حذف خواهید شد و از رقبای خود عقب خواهید ماند. با رقابت تنگاتنگی که در دنیای امروز وجود دارد, هر چه سریعتر به بازار فروش اینترنتی ورود کنید کسب و کار خود را از رقبای سنتی خود جلوتر خواهید انداخت.

اهمیت طراحی اپلیکیشن

طراحی اپلیکیشن فروشگاهی مشابه دیجی کالا یکی از مهترین ابزار هایی است که هر فروشگاه اینترنتی در کنار سایت خود باید داشته باشد . اپلیکیشن فروشگاهی باعث می شود تا دسترسی به فروشگاه شما بسیار راحت تر شود همچنین شما با ارسال نوتیفیکشن میتوانید محصولات پیشنهادی خود را به مشتریان اطلاعات دهید آن ها را از تخفیف ها مطلع کنید که همین موضوع باعث می شود تا فروش شما چندین برابر شود .

با پیشرفت گوشی های هوشمند و استفاده دائم افراد از آن باید فروشگاه شما در قالب گوشی هوشمند در اختیار آن ها قرار بگیرد تا همیشه در دسترس آن ها باشد . مهم ترین موضوعی که هر فروشگاه اینترنتی به آن نیاز دارد فروش بیشتر است و معمولا دستترسی افراد به فروشگاهه از طریق موبایل بسیار سخت است و باید در قالب اپلیکیشن با امکانات حرفه ای در اختیار آن ها قرار بگیرد.

اگر بخواهیم اهمیت های طراحی اپلیکشن مشابه دیجی کالا را بگوییم باید چندین مقاله در باره آن توضیح دهیم اما ساده ترین و مهم ترین اهمیت طراحی اپلیکیشن مشابه دیجی کالا افزایش فروش و دسترسی همیشگی کاربران به فروشگاه شما از طریق اپلیکشن موبایل می شود.

  • عدم محدودیت مکانی و زمانی طراحی اپلیکیشن مشابه دیجی کالا
  • ورود به دنیای دیجیتال
  • ورود به بازار جهانی و بزرگتر
  • برند سازی

ویژگی های سمت کاربر اپلیکیشن مشابه دیجی کالا

محصولات

حساب کاربری

جزئیات محصول

طراحی اپلیکیشن فروش کالا
طراحی اپلیکیشن فروش کالا

 

 

 

اپلیکیشن دیجی کالا چرا موفق شد؟

دیجی کالا دو خصوصیت بسیار مهم داره که باعث موفقیت اون شده. این دو ویژگی پر اهمیت (نظرات کاربران) و (مقایسه) هست. دیجی کالا با کمک این دو خصوصیت توانسته تمام رقبای رو در این زمینه از میدان به در کنه.

از دید کلی راز موفقیت دیجی کالا به دو دسته تقسیم میشه. یکی مربوط به ظاهر سایت (بخش کاربری سایت)ه و دیگری مربوط به باطن و استراتژی داخلی دیجی کالاست که اگه این موارد رو در هر فروشگاه اینترنتی واقعا اجرا کنین حتما موفق میشه:

امکان مقایسه حرفه ای کالاها، ظاهر استاندارد و کاربرپسند، اطلاعات کامل از هر محصول، پشتیبانی همیشگی، امکان پرسش و پاسخ، بخش نظرات کاربران، گارانتی تعویض کالا،جستجوی پیشرفته، تخفیف های ویژه و خلاقانه از مهمترین دلایل موفقیت دیجی کالا بوده. تولید محتوای حرفه ای از ویژگی های اساسی دیجی کالا هست که باعث شده کاربران برای خرید هر محصول از دیجی کالا استفاده کنن. برای موفقیت در طراحی اپ مشابه دیجی کالا تولید محتوای با ارزش رو هم جدی بگیرید.

 

جمع آوری مشخصات کاربران و ارسال پیوسته ایمیل

طبق تحقیقات انجام شده روی رفتار کاربران اینترنت، حدود 95 درصد از کاربران پس از خارج شدن از یک سایت، اون سایت رو گم میکنن و دیگه نمیتونن به اون مراجعه کنن. یکی از دلایل موفقیت دیجی کالا، استفاده از صفحه فروده. دیجی کالا از مشتریان ایمیل و شماره موبایل می گیره، بعد در بازه های زمانی خاص و برنامه ریزی شده، اقدام به ایمیل مارکتینگ می کنه.

برای مثال در روز مادر، صفحه فرودی با انواع محصولاتی که مردم در طبقه های مختلف خریداری میکنن، آماده می کنه. بعد با ارسال ایمیل به مشتری های قبلی، اونارو به این صفحه دعوت می کنه. با این کار علاوه بر اینکه دائما سایت رو به مشتری ها یادآوری می کنه، محصولات مناسب هر زمان رو هم به صورت هدفمند به مشتریان خود می فروشه.

عوامل ظاهری در سایت طراحی اپلیکیشن مشابه دیجی کالا

  1. بخش نظرات قوی و پاسخ دهی به نظرات کاربران
  2. نمودار پیشرفته تغییر و نوسانات قیمت محصولات
  3. امکان مقایسه حرفه ای محصولات
  4. اطلاعات کامل و جامع در مورد هر محصول
  5. قالب با رنگ های روشن و رعایت روانشناسی رنگ در خرید
  6. بروز بودن موجودی کالا ها و موجود بودن بیشتر محصولات اصلی
  7. پشتیبانی فعال و همیشگی
  8. گارانتی تعویض محصول
  9. تخفیف های ویژه و خلاقانه
  10. جست و جوی پیشرفته بر اساس فیلتر ها و خصوصیات محصول مثل جستجو بر اساس برند و حداقلی و حداکثری قیمت و مشخصات وسیله مورد نظر

همه این ویژگی هارو می تونین در طراحی اپلیکیشن مشابه دیجی کالا پیدا کنین! ما در الفباوب بهتون این خدمات رو ارائه می دهیم.

عوامل باطنی و استراتژی داخلی دیجی کالا

  • هدف اصلی راه اندازی فروشگاه دیجی کالا تنها برای کسب درآمد نبوده
  • گارانتی بازگشت وجه و ارسال محصولات با کیفیت بالا
  • مدیریت قوی این دو برادر و صبوری بسیار در ابتدای شروع کار
  • تمرکز روی ایجاد محتواهای با کیفیت و نه صرفا تبلیغات

به کارگیری سیستم مارکت پلیس

یکی دیگه از دلایل موفقیت دیجی کالا، استفاده از سیستم چند فروشندگیه. دیجی کالا تونسته به خوبی سیستمی رو راه اندازی و مدیریت کنه که همه فروشندگان از سراسر کشور، در این سایت فروش داشته باشن.

همین مسئله تونسته تنوع کالایی این سایت رو افزایش بده. از طرفی علاوه بر تنوع محصولات، تنوع قیمت و رقابت میان فروشندگان هم، باعث افزایش کیفیت فروش شده. همین مسئله رضایت کاربران رو به دست آورده. با طراحی اپلیکیشن مشابه دیجی کالا هم می تونین چنین سیستمی پیاده کنین.

طراحی سایت فروشگاهی شبیه دیجی کالا ساخت اپلیکیشن فروشگاهی رایگان آموزش ساخت اپلیکیشن اندروید دیجی کالا ساخت سایت دیجی کالا ساخت فروشگاه اینترنتی دیجی کالا قیمت طراحی سایت دیجی کالا ساخت اپلیکیشن فروشگاهی اندروید رایگان طراحی سایت و اپلیکیشن فروشگاهی

چه فروشنده همه اجناس خودتون باشید یا این که بخواین فروشنده جذب کنید برای فروش محصول در دیجی کالا، ما می تونیم به بهترین شکل به شما کمک کنیم! مشاوره رایگان برای طراحی اپلیکیشن مشابه دیجیکالا ما 100% رایگانه.

طراحی اپلیکیشن مشابه دیجی کالا

دلایل بعدی برای به موفقیت رسیدن دیجی کالا

شروع زودتر طراحی اپلیکیشن مشابه دیجی کالا

یکی دیگه از عوامل اصلی موفقیت دیجی کالا شروعی زودتر نسبت به رقبایی هست که داره. در واقع میشه گفت که دیجی کالا زمانی ایده رو پیاده سازی کرده که هنوز افراد زیادی در ایران از چنین فروشگاه هایی با خبر نبودن.

تبلیغات اصولی و گسترده

تبلیغات دیجی کالا انقدر گسترده و اصولی بود که بعضی مردم فکر می کردند تنها فروشگاه اینترنتی در ایران، دیجی کالاس. البته این مسئله ضعف رقبا در تبلیغات رو هم نشون میده. پیشنهاد می کنیم اگه شماهم طراحی اپلیکیشن مشابه دیجی کالا رو شروع کردین نقش تبلیغات رو دست کم نگیرین!

سایت و اپلیکیشن قوی

سایت و اپلیکیشن در موفقیت یک فروشگاه اینترنتی تاثیرات زیادی داره. دیجی کالا هم از این فرصت استفاده کرد و علاوه بر یک سایت خوب با امکانات کامل، اپلیکیشن مناسبی رو در اختیار مردم گذاشت. طراحی اپلیکیشن مشابه دیجی کالا

مدیریت اصولی و سابقه بیشتر

مدیریت سایت بر خلاف فکر عموم کار ساده ای نیست. برای مدیریت خوب و اصولی باید بر اصول بازاریابی و تبلیغات تسلط داشت. مدیران دیجی کالا هم به واسطه سابقه بیشتری که در زمینه مدیریت فروشگاه اینترنتی داشتن، تونستن استراتژی بهتری رو برای مدیریت این مجموعه پیاده کنن.

تنوع محصولات

دیجی کالا که در ابتدا فقط محصولات دیجیتال رو در سایت موجود داشت، کم کم به تنوع محصولات این سایت اضافه شد. همین مسئله جذب کاربران بیشتر رو به دنبال داشت. تنوع محصولات از نظر کیفیت، برند و تخفیفاتی که ارائه میشه، رضایت کابران زیادی به دست آورد.

بررسی رفتار مشتری

یکی از راهکارهای جذب مشتری و پیاده سازی ایده های نو و سودمند، بررسی نیاز و رفتار مشتریه. دیجی کالا با بررسی رفتار مشتری و شناخت علایق، سلایق و نوع نیاز مشتریان کاربران زیادی رو جذب کرده.

طراحی اپلیکیشن مشابه دیجی کالا

با طراحی اپلیکیشن شبیه دیجی کالا می تونین با یه استراتژی طراحی و بازاریابی موفق، فروش زیادی داشته باشین. از رقابت کردن نترسید تا شماهم موفق بشید!

 

امکانات و خصوصیات طراحی اپلیکیشن مشابه دیجی کالا

صرفه جویی در زمان و سرمایه

از مهمترین مزایای طراحی اپلیکیشن مشابه دیجی کالا، صرفه جویی در وقت و سرمایه اس. مشتری به جای اتلاف وقت برای رسیدن به فروشگاه، به صورت آنلاین و راحت خریدها رو انجام میده.

بالا بردن اعتبار فروشگاه

یکی از مزایای طراحی اپلیکیشن مشابه دیجی کالا، ایجاد برندینگ برای کسب و کار شماست. با کمک یک اپلیکیشن مشابه دیجی کالا، اعتبار فروشگاه رو نسبت به فروشندگان سنتی بالاتر می برید.

داشتن مشتریان وفادار

هرچه که کیفیت و تنوع خدمات رو در حالت آنلاین بالا ببرین باعث رضایت مشتری میشین و در نتیجه همیشه مشتریانی وفادار خواهید داشت. از این رو طیف مشتریان روز به روز افزایش پیدا می کنه.

از رقبا جلوتر باشید

با طراحی اپلیکیشن مشابه دیجی کالا به یکی از رقبای این زمینه تبدیل خواهید شد و هرچه خلاقیت بیشتری داشته باشین یا نقایص رقبا رو حذف کنین، زودتر به هدف می رسید.

سود واقعی با طراحی اپلیکیشن مشابه دیجی کالا

با طراحی اپلیکیشن مشابه دیجی کالا و کسب رضایت مشتریان با ارائه خدمات به روز، با کیفیت و متنوع تبدیل به یک برند موفق میشین و میتونین به سود قابل توجهی برسین.

تبلیغات موثر و هدفمند

با طراحی اپلیکیشن مشابه دیجی کالا میتونین با نام برند خود تبلیغات موثر کنین و مشتریانی هدفمند داشته باشین. تبلیغات در شبکه های اجتماعی و سایت ها از راهکارهای ایجاد تبلیغات موثره.

طراحی سایت فروشگاهی شبیه دیجی کالا ساخت اپلیکیشن فروشگاهی رایگان آموزش ساخت اپلیکیشن اندروید دیجی کالا ساخت سایت دیجی کالا ساخت فروشگاه اینترنتی دیجی کالا قیمت طراحی سایت دیجی کالا ساخت اپلیکیشن فروشگاهی اندروید رایگان طراحی سایت و اپلیکیشن فروشگاهی

طراحی سایت فروشگاهی شبیه دیجی کالا ساخت اپلیکیشن فروشگاهی رایگان آموزش ساخت اپلیکیشن اندروید دیجی کالا ساخت سایت دیجی کالا ساخت فروشگاه اینترنتی دیجی کالا قیمت طراحی سایت دیجی کالا ساخت اپلیکیشن فروشگاهی اندروید رایگان طراحی سایت و اپلیکیشن فروشگاهی

مزایای طراحی اپلیکیشن فروشگاهی

بعضی از مزایای طراحی اپلیکیشن فروشگاهی رو میشه به این صورت بیان کرد :

  • دسترسی آسان و سریع کاربران به محصولات و خدمات
  • هزینه راه اندازی پایین نسبت به سودآوری بالا
    طراحی اپلیکیشن فروشگاهی برای سایت شما با هزینه بسیار مناسبی انجام میشه اما سود بسیاری برای کسب و کار شما به همراه خواهد داشت
  • ارسال نوتیفیکیشن به کاربران به صورت گروهی با طراحی اپلیکیشن مشابه دیجی کالا
    نوتیفیکیشن یا ارسال پیام گروهی روش تبلیغاتی کاملا رایگانه. شما میتونین بدون هزینه به همه کاربران خود نوتیفیکیشن ارسال کنین و اونارو از اخرین محصولات، خدمات و فروش های ویژه خود مطلع کنین. ارسال نوتیفکیشن هیچ محدودیتی نداره.
  • سرعت بالاتر نسبت به سایت
    یکی از مهمترین مزایای طراحی اپلیکیشن فروشگاهی، سرعت دوبرابر نسبت به سایته. اپلیکیشن نسبت به سایت سرعت بالاتری داره
  • رقابت و کسب اعتبار
    طراحی اپلیکیشن هم اکنون یکی از موارد رقابتی برای سایت های فروشگاهیه، داشتن اپلیکشین فروشگاهی اعتبار بیشتری برای فروشگاه شما داره
  • نیاز نداشتن به زمان زیاد طراحی اپلیکیشن مشابه دیجی کالا
    با اتصال اپلیکیشن به سایت، ارتباط کاملی میان سایت و اپلیکیشن شما برقرار میشه. به اینصورت که با ایجاد هرمحصول، دسته بندی و هرتغییری از پنل مدیریت، اپلیکیشن شما نیاز به روز رسانی میشه و نیاز به دوباره کاری برای مدیریت اپلیکیشن نخواهید داشت
  • صرفه جویی در وقت مشتریان
    در دنیای شلوغ امروز، زمان مثل گوهر نایابی برای مشتریان شماست. مردم میخوان در کمترین زمان نیازهای اساسی رو برطرف کنن، از این رو اپلیکیشن یک حسن مهم برای صرفه جویی در زمانه، دیگه نیازی به وارد شدن به سایت و سختی های اون برای مشتری شما وجود نداره و مشتری شما خیلی راحت و ساده از طریق اپلیکیشن سفارش خودش رو ثبت می کنه
  • خرید آسان
    با کمک اتصال فروشگاه به درگاه بانکی یا با کمک کیف پول، در طراحی اپلیکیشن مثل دیجی کالا مشتری شما خیلی راحت میتونه فرایند خرید رو نهایی کنه.

طراحی اپلیکیشن مشابه دیجی کالا

هزینه خرید یا طراحی اپلیکیشن مشابه دیجی کالا

موفقیت یک فروشگاه اینترنتی به عوامل خیلی زیادی برمیگردد، بخش عمده ای از این موفقیت بستگی به سیستم فروشگاهی شما، امکانات و قابلیت ها، قابلیت توسعه پذیری، به روز شدن مداوم، پشتیبانی خوب است که هر کدام از این عوامل به خوبی اجرا نشود میتواند باعث شکست فروشگاه شما بشود. پس نکته اول این است که یک فروشگاه ساز قوی با امکانات خوب و پشتیبانی خوب پیدا کنیم.

نکته دوم در موفقیت فروشگاه اینترنتی، استفاده از تجارب و کارهای قبلی تیم طراح هست. خوشبخانه سابقه چندین ساله و تجربه های زیاد باعث شده یک دید کلی و عوامل مهمی که برای موفقیت یک فروشگاه اینترنتی مهم هستند را به دست بیاوریم که این تجربیات را به صورت کاملا رایگان در اختیار مشتریان گرامی به صورت مشاوره ای ارائه خواهیم نمود.

نکته سوم درخصوص قیمت طراحی اپلیکیشن فروشگاهی هست، قطعا قیمت برای تصمیم گیری ملاک همی هست، قیمت های فضایی یا قیمت های بسیار ناچیز و کم هیچ کدام توجیه درستی ندارند. خیلی افراد تنها با نصب یک افزونه فروشگاهی برای شما فروشگاه راه اندازی میکنند ولی آیا این فروشگاه پشتیبانی قوی دارد ؟ آیا قابلیت پیاده سازی امکانات دلخواه شما را دارد ؟  طراحی اپلیکیشن مشابه دیجی کالا

به طور کل اپلیکیشن های فروشگاهی به چند شکل قابل دسترسه. از جمله عواملی که در هزینه طراحی اپلیکیشن فروشگاهی تاثیر داره بحث پلت فرم های مورد نیازه. برای مثال شما میتونین سفارش طراحی اپلیکیشن اندروید ios و سایت فروشگاهی رو به شکل پکیج کاملی داشته باشین و یا به صورت مجزا بر اساس نیاز خود پلت فرم های مورد نیاز رو سفارش بدین.

یکی از موارد دیگه که در هزینه طراحی اپلیکیشن دیجی کالا تاثیر گذاره نیاز ها و شخصی سازی های شماست. به خاطر طراحی فروشگاه اینترنتی دست نویس و کد نویسی اختصاصی تیم الفباوب نیاز های شما برای قابلیت های خاص و ویژه دو اولویت قرار می گیره.

از عوامل دیگه که روی هزینه تاثیر گذاره به ماژول ها و ابزارهای حرفه ای که مخصوص فروشگاه های اینترنتی اماده سازی شده اند اشاره می کنیم.

شما میتونین از میان ابزارها و ماژول های فروشگاهی که به صورت حرفه ای سازی فروشگاه های اینترنتی الفباوب اماده سازی شده اند، طراحی اپلیکیشن مشابه دیجی کالا سفارش بدین و به این صورت فروشگاهی حرفه ای در سطح Digikala داشته باشین.

برای طراحی اپلیکیشن مشابه دیجی کالا با ما در ارتباط باشین.

طراحی اپلیکیشن مشابه دیجی کالا

بررسی سوالات متداول کاربران گرامی درباره طراحی اپلیکیشن مشابه دیجی کالا

چگونه می توان با طراحی و ساخت اپلیکیشن موبایل درآمدزایی کرد؟

شما می توانید با روش های مختلفی اعم از تبلیغات درون برنامه ای، استفاده از اسپانسر، ایمیل مارکتینگ و … کسب درآمد داشته باشید.

با استفاده از اپلیکیشن موبایل تا چه میزانی می توان درآمد داشت؟

درحقیقت عدد دقیقی را نمی توان برای درآمدزایی درنظر گرفت؛ زیرا به استقبال کاربران بستگی دارد؛ اما کسب درآمد از اپلیکیشن جزو روش هایی است که پس از مدت کوتاهی می توان درآمد زیادی را از آن به دست آورد.

آیا مهم است که از چه اپلیکیشنی درآمدزایی کنیم؟

خیر. شما با هر نوع اپلیکیشنی می توانید به درآمدزایی برسید اما با طراحی اپلیکیشن مشابه دیجی کالا راه های بیشتری خواهید داشت.

همین حالا برای طراحی اپلیکیشن نیتیو و اختصاصی، طراحی اپلیکیشن اندروید تماس بگیرید و هرچه سریع تر اهداف خود را پیگیری کنید! موفقیت با الفباوب از آن شما خواهد بود!

طراحی سایت فروشگاهی شبیه دیجی کالا ساخت اپلیکیشن فروشگاهی رایگان آموزش ساخت اپلیکیشن اندروید دیجی کالا ساخت سایت دیجی کالا ساخت فروشگاه اینترنتی دیجی کالا قیمت طراحی سایت دیجی کالا ساخت اپلیکیشن فروشگاهی اندروید رایگان طراحی سایت و اپلیکیشن فروشگاهی

موضوعات مقاله

امتیاز :
No Responses/5
اولین دیدگاه را شما بنویسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *