طراحی اپلیکیشن مشاوره ای

7
آذر
1400

یکی از ایده های پرفروش در طراحی اپلیکیشن، طراحی اپلیکیشن مشاوره ای در زمینه های مختلف مثل طراحی اپلیکیشن مشاوره پزشکی، طراحی اپلیکیشن و سایت مشاوره تحصیلی، یا طراحی اپلیکیشن مشاوره شغلی متناسب با مهارت شماست.

برای اطلاع از نمونه کارهای طراحی اپلیکیشن مشاوران الفباوب تماس بگیرید تا کارشناسان جزئیات لازم را به شما ارائه کنند.

دیگر کسی حوصله مراجعه های حضوری، خسته کننده و وقت گیر را ندارد، این روزها همه چیز به صورت آنلاین و به راحتی حل می شود. حتی جلسات روانشناسی و مشاوره هم در بخش آنلاین پیشرفت زیادی کرده اند و باعث شده اند بتوانید با دکتر های مطرح و مورد علاقه خود بدون محدودیت جغرافیایی ارتباط برقرار کنید.

بیایید قبول کنید که دوره سنتی و قدیمی مراجعه های حضوری به سر رسیده، اگر نخواهید و دوست نداشته باشید در محیط آنلاین فعالیت کنید به زودی در لیست فراموش شدگان قرار می گیرید! با طراحی اپلیکیشن روانشناسی و مشاوره می توانید به این افراد کمک کنید: طراحی اپلیکیشن مشاوره ای

  • کسانی که مشکل دارند اما حوصله رفت و امد و وقتی برای مراجعه های حضوری ندارند
  • کسانی که شرایط حضور در جلسات مشاوره را به هزار و یک دلیل ندارند (مثل پنهان کردن مشکل خود از دیگران)
  • کسانی که موقعیت جغرافیایی آن ها اجازه نمی دهد به راحتی از خدمات روانشناسی و مشاوره استفاده کنند – برای مثال شخص در یک روستای دورافتاده یا یک شهرستان بدون مشاور حرفه ای ساکن است

با ساخت و طراحی اپلیکیشن مشاوره ای می توانید برای کسانی که به خدمات شما نیاز دارند یک فرصت عالی ایجاد کنید! شما هم این موقعیت را از دست ندهید و زودتر دست به کار شوید.

طراحی اپلیکیشن روانشناسی یک ایده عالی، برای حفظ قدیمی ها و جذب جدید ها!

الفباوب یک شرکت فوق العاده قدرتمند در زمینه طراحی انواع وب سایت و اپلیکیشن مطابق سلیقه و حرفه شماست، این مجموعه دارای پشتیبانی قوی بوده که با حوصله به همه سوالات شما پاسخ می دهند.

الفبا وب از کادر حرفه ای برای ارتقای کسب و کار شما تشکیل شده و در تلاش است با ارائه خدمات درجه یک، همچنان در صدر بهترین ها باقی بماند!

برای اطلاع از هزینه های طراحی و اجرای اپلیکیشن و سایت از طریق راه های ارتباطی ذکر شده با ما تماس بگیرید!

اگر تخصصی دارید و تا به حال حتما در مکان خاصی برای ارائه مشاوره حضور پیدا می کردید خبر خوب این است که به لطف تکنولوژی و طراحی اپلیکیشن مشاوره ای می توانید از هر نقطه ای از جهان اقدام به ارائه مشاوره از راه دور با کیفیت صدا، تصویر، چت و… کنید.

شما می توانید با طراحی اپلیکیشن چند مشاوری از همکاران خود با مهارت های مختلف درخواست کنید تا در اپلیکیشن اجرا شده فعالیت آنلاین خود را شروع کنند و اقدام به ارائه خدمات به مخاطبان.

شرکت الفباوب جزو بهترین مراکزی است که اقدام به طراحی اپلیکیشن مشاوره ای در زمینه های مختلف کرده و شما می توانید طی یک تماس با کارشناسان جزئیات لازم را دریافت کنید.

در هر دوره ای برای مشاوره تقاضای زیادی وجود دارد. در واقع مشاوره، با گذر زمان و پیشرفت علوم و تکنولوژی، به تحولات گسترده ای دچار شده است. همانطور که می دانید شرط موفقیت در هر کاری، هماهنگی با تکنولوژی روز است.

در همین زمینه مشاوره توانسته خود را با آخرین قابلیت های تکنولوژی هماهنگ کند و در فضای آنلاین به شکل آنلاین به متقاضیان  ارائه خدمات کند. طراحی اپلیکیشن مشاوره ای آنلاین یکی از راهکارهای پربازده است که می توان در راستای خدمات مشاوره ای از آن ها کمک گرفت.

پیش از آن که شما را با اپلیکیشن مشاوره آنلاین آشنا کنیم، باید که مفهوم مشاوره آنلاین را معرفی کنیم. مشاوره در زمینه های مختلفی عمل می کند و شامل بعد روانشناختی نیست.

در مشاوره آنلاین با توجه به نوع مشاوره ای که قرار است به افراد ارائه شود، مشاورین از طریق راه هایی مثل تماس ویدیویی، چت، پیام صوتی و راه های دیگری که هم اکنون در بستر فضای مجازی وجود دارد، به کاربران مشاوره ارائه می دهند.

کارو به هرکسی نسپار!

برای طراحی اپلیکیشن مشاوره کار را به هر کسی نسپار! بسیاری از شرکت های طراحی اپلیکیشن فقط به این فکر هستند که یک اپلیکیشن به شما تحویل دهند، هزینه را دریافت کنند و خداحافظ! نه پشتیبانی دارند و نه این که به دغدغه ها و ایده های شما اهمیت می دهند.

اما در الفباوب جلسات مشاوره پیش از طراحی اپلیکیشن برگزار می شود که در طی آن کارشناسان متوجه ایده ها و انتظارات شما از طراحی اپلیکیشن می شوند، در نهایت به بهترین شکل و در مراحل مختلف کار را تمکام کرده و بعد زا تحویل اپلیکیشن به شما باز هم مورد پشتیبانی قرار می گیرید! ما برای ایده های شما احترام زیادی قائلیم.

طراحی اپلیکیشن مشاوره ای _ طراحی اپلیکیشن مشاوران _ طراحی اپلیکیشن مشاور آنلاین _ طراحی اپلیکیشن مشاور اینترنتی _ ساخت اپلیکیشن مشاوره ای _ طراحی و ساخت اپلیکیشن مشاوره ای _ طراحی آپ مشاوره ای _ طراحی اپلیکیشن موبایل مشاوره ای

قیمت طراحی اپلیکیشن مشاوره ای

قیمت طراحی اپلیکیشن مشاوره با توجه به امکاناتی که دارد متفاوت است، پیشنهاد ما به شما این است که در ابتدا قبل از اینکه شروع به سفارش ساخت طراحی اپلیکیشن مشاوره ای کنید، برنامه ریزی کنید! به این صورت که اهداف خود از طراحی اپلیکیشن مشاوره ای را کامل روی کاغذ پیاده سازی کنید سپس از خود یک سوال بپرسید، چرا باید کاربر از اپلیکیشن شما استفاده کند.

بعد از آن نوبت می رسد به مطرح کردن آن با شرکت طراحی اپلیکیشن مشاوره ای الفباوب بعد از ملاحضه داکیومنت شما کارشناسان به شما پیشنهاد هایی می دهند تا دید بهتر از کاربر و دنیای اپ داشته باشید بعد به توافق رسیدن بر سر ساخت اپلیکیشن مشاوره ای نوبت به تعین قیمت طراحی اپلیکیشن مشاوره ای می رسدکه بسته به امکاناتی که دارد و اینکه طراحی اپلیکیشن مشاوره ای اندورید باشد یا طراحی اپلیکیشن مشاوره ای ios، نوسان دارد.

شرکت الفباوب بهترین شرکت طراحی اپلیکیشن مشاوران است و این یک شعار نیست! الفباوب با توجه به تیم بسیار حرفه ای و متخصصی که دارد علاوه بر بهترین شرکت طراحی اپلیکیشن در مباحث فنی، پشتیبان و متخصص اپلیکیشن است در مبحث تعیین قیمت طراحی اپلیکیشن حقوقی میتوان گفت بسیار مناسب و معقول عمل کرده تا بتواند در زمینه طراحی اپلیکیشن اندروید وکالت و طراحی اپلیکیشن ios وکالت شرکای تجاری قوی و مستعدی برای خود فراهم کند. کیفیت، صداقت و قیمت مناسب شعار همیشگی الفباوب بوده و هست. 

 

اپلیکیشنی که امکان مشاوره بین کاربر و مشاوره را به صورت ( چتی، تلفنی ) می دهد شامل موارد زیر است:

  • اپلیکیشن نسخه مخصوص کاربر (امکان چت با مشاور، ارسال و دریافت voice message و همینطور امکان تماس از طریق سیستم tel30 یا ایوان مخابرات، امکان ارسال فایل های مختلف به مشاور( در طی تماس تلفنی مشاور و کاربر شماره همراه خود را نمی بینند) کاربر بر اساس دسته بندی های موجود و مشاوران آن دسته یکی را انتخاب کرده و حساب خود را از طریق درگاه پرداخت الکترونیک شاٰرژ می کند و بر اساس مدت زمان چت یا تماس از حسابش کسر می شود.
  • پنل مدیریت ( مدیریت و دسته بندی تخصص ها و زیمنه ها، مدیریت کاربران و مشاوران، میزان مشاوره ها،میزان فروش، پرداخت حق الزحمه مشاوران به حساب های آن ها،داشتن بخش باشگاه مشتریان و اتصال به سیستم پنل پیامک، ارایه گزارش های مختلف…)
  •  اپلیکیشن نسخه مخصوص مشاور ( مشاور برنامه زمانی ای برای ساعات در طی یک هفته ارایه می دهد و کاربر می تواند در این زمان ها وقت مشاوره رزرو کند. یا در صورتیکه مشاوره آنلاین است با اون ارتباط برقرار کند.
  • لندینگ پیج با امکان گذاشتن بلاگ

 

ساخت اپلیکیشن مشاوره آنلاین

همانطور که می دانید، مشاوره در زمینه های متنوعی عمل می کند و تنها شامل بُعد روانشناختی نیست. در مشاوره آنلاین با توجه به نوع مشاوره ای که قرار است به افراد داده شود، مشاوران از طریق راه هایی مانند تماس ویدیویی، چت کردن، پیام صوتی و راه های دیگری که امروزه در بستر فضای مجازی ممکن است، به کاربران و مشتریان خود مشاوره می دهند.

مزایای مشاوره آنلاین طراحی اپلیکیشن مشاوره ای

مزایای مشاوره آنلاین سبب شده است که اکثر مدیران و مشاوران به سمت استفاده از این قابلیت بروند. برخی از مزایای مشاوره آنلاین را در زیر مشاهده می کنید. می توانید حوزه مشاوران خود را گسترش داده و از تعداد بالاتری از آن ها بهره مند باشید.

  • همه پرداخت ها به صورت شفاف صورت می گیرند.
  • دسترسی راحت به مراجعه آنلاین و تلف نشدن زمان طراحی اپلیکیشن مشاوره ای
  • همه مراجعات را می توانید به بهترین شیوه بایگانی کنید.

علت برتری مشاوره آنلاین نسبت به مشاوره حضوری

همانطور که تاکنون متوجه شدید، مزایای استفاده از شیوه آنلاین برای مشاوره به قدری است که افراد بسیاری نسبت به استفاده از آن تمایل دارند. مشاوره  به روش سنتی مراجعه حضوری زمانی حرف اول را در میان مردم می زد. این نوع مشاوره ها که با مراجعه حضوری افراد صورت می گرفت؛ در کنار مزایای خاصی که داشت برخی از معایب بزرگ را نیز دربرمی گرفت.

برای مثال افرادی که دنبال مشاوره در زمینه خاصی بودند نمی توانستند به راحتی، مشاوره مناسب در این زمینه را پیدا کنند.

از سوی دیگر، پیدا کردن مشاوران متنوع نیز عملا کار سختی بود. اما امروزه و با توجه به روی آوردن مشاوران و شرکت ها به مشاوره آنلاین، همه موارد ذکر شده به قدری تسهیل یافته اند که افراد می توانند در هر موقعیت جغرافیایی که زندگی می کنند، بهترین مشاور را در زمینه متخصص پیدا کنند.

در حقیقت، مشاوره آنلاین علاوه بر آن که تجربه جذاب و آسانی برای کاربر به شمار می آید، با توجه به عملکرد مفیدش، به صاحبان مشاغل و مشاوران نیز سود زیادی رسانده است.

اپلیکیشن مشاوره آنلاین

تاکنون با تعاریف و ویژگی های مشاوره آنلاین، آشنا شدید. به جز شیوه هایی که برای ارائه خدمات مشاوره ای آنلاین ذکر شد، یکی از رایج ترین و مفیدترین شیوه ها استفاده از اپلیکیشن مشاوره آنلاین است. طراحی اپلیکیشن مشاوره ای

اپلیکشن های مشاوره آنلاین با استفاده از قابلیت هایی مانند دسته بندی مشاوران، بررسی بر اساس منطقه سکونت، امتیازبندی مشاوران و نشان دادن نظرات، توانسته اند راهکار مفیدی برای مراجعه کنندگان جلسات مشاوره باشند. طراحی اپلیکیشن مشاوره ای

مزایای استفاده از اپلیکیشن مشاوره آنلاین

اپلیکیشن مشاوره آنلاین، نسبت به همه روش های مشاوره آنلاین دیگر، مانند ویدیو کال و چت، روشی مفیدتر و پربازده تر به حساب می آید. مزایای استفاده از اپلیکیشن مشاوره آنلاین را در زیر مشاهده می کنید.

از آن جایی که اپلیکیشن بر روی گوشی نصب می شود، کاربران می توانند به راحتی در هر زمان مشاور مورد نیاز خود را جستجو کرده و با او ارتباط برقرار کنند. داشتن اپلیکیشن برای مشاوره آنلاین، یک بازاریابی رایگان برای کسب و کار شما خواهد بود.

می توانید مشاورانی که در حوزه های مختلف تخصص دارند را در یک اپلیکیشن در دسترس کاربر قرار بدهید. هزینه های تولید اپلیکیشن مشاوره آنلاین به نحوی است که باعث صرفه جویی اقتصادی زیادی خواهد شد. کاربران به صورت 24 ساعته می توانند با مشاوران در ارتباط باشند. طراحی اپلیکیشن مشاوره ای

طراحی اپلیکیشن مشاوره ای _ طراحی اپلیکیشن مشاوران _ طراحی اپلیکیشن مشاور آنلاین _ طراحی اپلیکیشن مشاور اینترنتی _ ساخت اپلیکیشن مشاوره ای _ طراحی و ساخت اپلیکیشن مشاوره ای _ طراحی آپ مشاوره ای _ طراحی اپلیکیشن موبایل مشاوره ای

چرا باید طراحی اپلیکیشن مشاوره ای را انجام دهیم؟ 

به نظر شما چه تعدادی از ایرانی ها از موبایل هوشمند استفاده می کننند؟ با توجه به آمارهای موثق، در سال 1392 فقط 2 میلیون موبایل هوشمند در کشور ما وجود داشت. از سال 1392 روندی افزایشی کاربران تلفن همراه ایرانی افزایش شدیدی پیدا کردند.

طبق آخرین آمار به دست آمده حدود 70 میلیون نفر در کشور از تلفن های هوشمند استفاده می کنند. اشتباه نخواندید؛ در طول 8 سال بیش از 70 میلیون به جمع مصرف کنندگان موبایل های هوشمند پیوستند. طراحی اپلیکیشن مشاوره ای

این تغییرات و تحولات سریع معنا و مفهومات بسیار روشنی دارند؛ تمایل مردم به تلفن های هوشمند با یک شیب تند افزایش پیدا کرده او از این رو کسب و کارها هم خود را با این شرایط تطبیق داده اند. گروهی از افرادی که در عرصه دیجیتال مارکتینگ فعالیت دارند می گویند که فقط کسب و کارهایی که فعالیت خود را به سمت تکنولوژی های مبتنی بر موبایل هدایت کرده اند، در آینده باقی مانده اند.

با طراحی اپلیکیشن برای کسب و کار خود، درهای یک بازار بسیار گسترده به روی مجموعه شما باز می شود. اما توجه داشته باشید که در سال هایی که گذشت با تجربه های شکست خورده در زمینه طراحی اپلیکیشن در کشور به وفور مواجه شدیم. راهنمایی های مشاورین طراحی اپلیکیشن می تواند از تکرار تجربیات تلخ اینچنینی پیشگیری کند.

طراحی اپلیکیشن مشاوره ای اختصاصی تخصص ماست، اگر نیاز به نمونه کار دارید از طریق راه های ارتباطی با ما تماس بگیرید تا در سریع ترین زمان ممکن شما را یاری کنیم.

تفاوت طراحی اپلیکیشن مشاوره ای با روش سنتی

شما با طراحی یک اپلیکیشن علاوه بر دسترسی ساده کاربر به فرد مشاور، امکان سواستفاده علیه گروه خود را به صورت کامل ازبین می برید. مزایای بازاریابی و کسب و کار آنلاین برای مشاورین انقدر زیاد است که افراد برای استفاده از آن علاقه زیادی نشان می دهند.

مشاوره با مراجعه حضوری یک زمان حرف اول را در بین مردم می زد. این نوع مشاوره ها با مراجعه حضوری افراد انجام می شد و کنار ویژگی های خاص مثبت، معایب بزرگی هم داشت. مثلا افرادی که در جست و جوی مشاوره در زمینه خاصی بودند، نمی توانستند به آسانی مشاور مناسبی در این زمینه را پیدا کنند.

از طرف دیگر، پیدا کردن مشاورین متنوع هم عملا کار سختی بود. اما امروزه و با توجه به روی آوردن مشاورین و شرکت ها به مشاوره آنلاین، همه موارد ذکر شده انقدر اسان شده اند که افراد در هر موقعیت جغرافیایی می توانند با بهترین مشاور در عرصه های تخصصی صحبت کنند. طراحی اپلیکیشن مشاوره ای

در حقیقت، مشاوره آنلاین علاوه بر این که تجربه جذاب و آسانی برای کاربران به شمار می آیند، با توجه به عملکرد مفید، به صاحبان مشاغل و مشاورین هم فواید زیادی رسانده اند.

اپلیکیشن مشاوره ای باید چه خصوصیاتی داشته باشد؟

بخش های مختلفی در طراحی اپلیکیشن مشاوره ای کاربرد دارند که برای سهولت استفاده مشتری و افزایش مخاطب باید مورد استفاده قرار بگیرند. اشاره کنیم که شما باید برای این کار برنامه ریزی کنید تا چیزی از قلم نیفتد.

  • ایجاد بخش های مجزا برای موضوعات و گروه های سنی مختلف

همه ما در طول زندگی، با مسائل و مشکلاتی بسیار روبرو می شویم که ترجیح می دهیم برای داشتن عکس العمل مناسب، با یک مشاور با تجربه و حرفه ای ارتباط برقرار کنیم. هر گروه سنی در موقعیت های مختلف با چالش های مختلفی روبرو می شود. شما می توانید در طراحی اپلیکیشن مشاوره ای خود بخش های مجزایی را برای هر موضوع طراحی کنید.

  • معرفی مرکز مشاوره و مشاورین

حالا باید به ارائه معرفی نامه جامع و جذاب درباره خودتان بپردازید. سعی کنید رزومه کاری و فعالیت های موفقیت آمیزتان را برای دیگران به نمایش بگذارید. اما ما پیشنهاد می کنیم که برای پیشگیری از افزایش متون در این قسمت، به یک معرفی کوتاه و مختصر اکتفا کنید و لینک دانلود رزومه خود را در این صفحه قرار دهید تا افرادی که می خواهند اطلاعات بیشتری داشته باشند، آن را دانلود کنند. این بخش در بیشتر مواقع با عنوان “درباره ما” یا “ما را بشناسید” و … شناخته می شود.

  • ارتباط به موقع و محرمانه با مشاورین

اصلی ترین هدف کاربران برای نصب اپلیکیشن مشاوره ای ارتباط سریع و محرمانه با مشاورین است. پس باید این کار را از طریق راه اندازی یک پنل برای کاربران انجام دهید. طراحی اپلیکیشن مشاوره ای

با کمک این پنل اطلاعات معمول و غیر محرمانه کاربران نظیر سن، وضعیت تاهل، تحصیلات و مواردی که می تواند برای مشاور مهم باشد، دریافت می شود و زمان کافی برای برقراری تماس یا ارتباط پیامکی میان مشاورین و کاربران فراهم می شود.

طراحی اپلیکیشن مشاوره ای موقعیت مالی بهتری برای مشاورین و مراکز مشاوره ایجاد می کند و از دغدغه های کاربران کم می کند. اگر در این زمینه به راهنمایی بیشتری نیاز پیدا کردید و یا علاقه به طراحی اپلیکیشن مشاوره ای داشتید، حتما با الفباوب  تماس بگیرید.

مراحل توسعه و طراحی اپلیکیشن مشاوره ای – اپلیکیشن را باید رشد داد!

اگر تصمیم به دریافت مشاوره طراحی اپلیکیشن دارید، توجه کنید که طراحی یک اپلیکیشن باید هشت مرحله مهم را پشت سر بگذارد. این هشت مرحله را به ترتیب با هم مرور می کنیم:

  • درک صحیح از نیاز کاربر: باید بتوانید به این سؤال پاسخ دهید که یک اپلیکیشن قرار است از کاربر چه نیازی را برطرف کند؟
  • مشخص کردن مخاطبین هدف: در مشاوره طراحی اپلیکیشن توصیه می کنیم که به جای تعیین یک جامعه هدف دور، یک یا چند گروه مشخص از افراد جامعه را به عنوان هدف طراحی اپلیکیشن در نظر بگیرید.
  • مشخص کردن مدل کسب و کار: طراحی اپلیکیشن با هدف کسب سود برای صاحبان آن انجام می گیرد. در این مرحله باید مشخص کرد که کسب درآمد از چه راهی امکان پذیر است.
  • انتخاب تیم طراحی اپلیکیشن: در این مرحله با کمک مشاوره الفباوب و مشخص کردن اهداف شما تیم طراحی و اجرای اپلیکیشن اجرا می شود.
  • تجزیه و تحلیل بازار کار: در این مرحله تجزیه و تحلیل عملکرد رقبا و نمونه های موفق و ناموفق اپلیکیشن های مرتبط طراحی شده صورت می گیرد. طراحی اپلیکیشن مشاوره ای
  • طراحی نمونه اولیه: در این مرحله الفباوب، اپلیکیشن طراحی شده را در اختیار صاحبین کسب و کار می گذارد تا نظرات و اصلاحیه لازمه صورت گیرد.
  • تست بتا: در ادامه اپلیکیشن به صورت آزمایشی منتشر می شود تا توسط بخشی از جامعه هدف مورد استفاده قرار گیرد. رفتار و نظرات کاربران در این مرحله به دقت مورد ارزیابی قرار می گیرند تا بازخوردهای مناسب از میزان موفقیت اپلیکیشن در دستیابی به اهداف تعیین شده به دست اوریم.
  • انتشار نهایی: در نتیجه پس از اعمال اصلاحات لازم که در نتایج بررسی تست بتا به دست آمد، نسخه نهایی اپلیکیشن انتشار پیدا می کند.

فکر نکنید که باید اپلیکیشن را طراحی کنید و در اپ استور و بازار بگذارید و دیگر تمام! اتفاقا اینجا تازه شروع داستان است. چیزی از بازاریابی یا تبلیغات اپلیکیشن ها شنیده اید؟ شما باید اپلیکیشن را تبلیغ کنید و در استراتژی های بازاریابی آن را به بهترین شکل به مخاطب عرصه کنید. در واقع شما باید مخاطب را قانع کنید که اپلیکیشن شما می تواند به او به بهترین شکل در جهت رسیدن به چیزی که نیاز دارد کمک کند.

طراحی اپلیکیشن مشاوره ای _ طراحی اپلیکیشن مشاوران _ طراحی اپلیکیشن مشاور آنلاین _ طراحی اپلیکیشن مشاور اینترنتی _ ساخت اپلیکیشن مشاوره ای _ طراحی و ساخت اپلیکیشن مشاوره ای _ طراحی آپ مشاوره ای _ طراحی اپلیکیشن موبایل مشاوره ای

نکات مهم طراحی اپلیکیشن مشاوره اینترنتی

ما در طراحی اپلیکیشن مشاوره ای فعالیت حرفه ای و تخصصی داریم. می پرسید چطور؟ پیش از هر چیز باید بدانید که ساخت برنامه موبایل برای زمینه های مختلف، استانداردهای خاص خود را دارد.  ما بهترین و مناسب ترین اپلیکیشن را طراحی می کنیم. در ادامه به نکاتی که در زمان برنامه ریزی و طراحی App مورد توجه قرار دارد اشاره می کنیم.

رابط کاربری جذاب

طراحی رابط کاربری مهم ترین بخش طراحی اپلیکیشن نام دارد. با کمک طراحان گرافیکی ماهر و متخصص، در نتیجه به شما یک اپلیکیشن با رابط کاربری عالی ارائه می کنیم. در طراحی ظاهری اپلیکیشن مشاوره نکاتی که در ادامه اشاره می کنیم اهمیت زیادی دارد:

فونت مناسب

فونت های به کار رفته در این اپلیکیشن ها باید خصوصیات زیر را داشته باشند.

  • به فونت های رسمی نزدیک بوده و انقدر فانتزی نباشد که نتوان آن را خواند.
  • خشک نباشد و دارای شور و حال باشد.
  • خوانا بوده و برای همه افراد به خصوص سالمندان به آسانی قابل مشاهده باشد. طراحی اپلیکیشن مشاوره ای

همین حالا بروید سراغ کافه بازار و چند اپلیکیشن که دیگران طراحی کرده اند را ببینید، ار فونت ها ایده بگیرید و ببینید چگونه فونت های زیبا شما را برای نگه داشتن اپلیکیشن در موبایل قانع می کنند، در واقع هرچه فونت و ظاهر اپلیکیشن حرفه ای تر باشد مخاطب پیش رو اعتمادش بیشتر جلب خواهد شد.

انتخاب رنگ

انتخاب پالت مناسب برای طراحی فضای اپلیکیشن اهمیت زیادی دارد. استفاده از رنگ های سرد در پس زمینه رنگ های سفید، سبز آبی و … برای ایجاد آرامش در فرد بسیار مناسب می باشند.

از طرف دیگر انتخاب رنگ رابطه ای مستقیم با لوگوی برند شما خواهد داشت. در هر نوع اپلیکیشنی می توان رنگ خاصی را به کار برد. برای مثال برنامه های طراحی شده برای تخصص زنان و زایمان و یا متخصص اطفال می توانند از رنگ های جذاب مثل صورتی تشکیل شوند تا با فضای مورد نظر هماهنگ باشند.

تجربه کاربری آسان

باور کنید اگر در طراحی اپلیکیشن مشاوره ای به انتظارات و راحتی مشتری توجه نکنید باید فاتحه سرمایه ای که کرده اید را بخوانید! اپلیکیشنی که کار کردن با آن برای مشتری آسان نباشد به هیچ دردی نمی خورد، باید حذف شود و دور انداخته شود. تجربه کاربری یعنی این که کاربر در سریع ترین زمان متوجه شود چگونه می تواند از بخش های مختلف اپلیکیشن استفاده کند.

علاوه بر UI اپلیکیشن، ما توجه ویژه ای به UX آن داریم. این که برنامه از بخش های مجزا و مشخصی تشکیل شود برای ما اهمیت زیادی دارد. کاربر باید فقط با چند بار لمس کردن به صفحه ای که می خواهد برسد. همینطور ارتباط تنگاتنگ سایت و اپلیکیشن، امکان باز کردن نقشه، اتصال ارتباط با ما به بخش تماس گوشی و … از مسائلی است که در این زمینه به آن ها توجه می کنیم.

همینطور برای ما سرعت بالا آمدن برنامه و امکان جابجایی سریع میان صفحات آن بسیار اهمیت دارد. انتخاب نوع منو و اندازه کلیدها تاثیر بسزایی در کاربری آسان اپلیکیشن دارد. باید کلیدها در جای مناسب قرار گیرد و خیلی به هم نزدیک نباشند. این بخش ها باید با توجه به اندازه های مختلف صفحه نمایش طراحی شود. طراحی اپلیکیشن مشاوره ای

کلیدها و منوها طراحی اپلیکیشن مشاوره ای

انتخاب نوع منو و اندازه کلیدها تاثیرات شگفت انگیزی در کاربری آسان اپلیکیشن دارد. کلیدها را در جای مناسب قرار دهید و سعی کنید خیلی به هم نزدیک نباشند. دقت داشته باشید که این بخش ها باید با توجه به اندازه های مختلف صفحه نمایش طراحی شود.

همین حالا برای طراحی اپلیکیشن نیتیو و اختصاصی تماس بگیرین و هرچه سریع تر اهدافتون رو پیگیری کنین!

طراحی اپلیکیشن مشاوره ای

موضوعات مقاله

امتیاز :
No Responses/5
اولین دیدگاه را شما بنویسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *