طراحی اپلیکیشن منطقه ده

7
شهریور
1401

آیا به طراحی اپلیکیشن منطقه ده تهران نیاز دارید؟ هزینه طراحی اپلیکیشن منطقه 10 چقدر است؟ برای طراحی اپلیکیشن چگونه باید اقدام کنیم؟ مزیت طراحی اپلیکیشن تهران برای کسب و کار و درآمد زایی چیست؟ الفباوب مرکز بزرگ و قدرتمند ساخت اپلیکیشن با شما همراه است تا به سوالات شما پاسخ دهد.

طراحی اپلیکیشن منطقه ده تهران

برای طراحی اپلیکیشن منطقه ده می توانید همین حالا از طریق راه های ارتباطی ذکر شده با ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنیم! در این مجموعه برای طراحی اپلیکیشن پشتیبانی و مشاوره رایگان ارائه می شود.

اطلاع از روند و قیمت طراحی اپلیکیشن : تماس با 02191008515 (بدون اشغالی)

ساختن اپلیکشن حرفه ای کمک بسیار زیادی به کسب و کار شما می کند. چون رشد سریع کسب و کارهای آنلاین در ایران باعث رقابتی شدید در این زمینه شده است. یکی از مزیت های داشتن اپلیکیشن حرفه ای، پرزنت کردن کسب و کارتان است. با این کار احتمال فروش را بالاتر خواهید برد، مزایای اپلیکیشن عبارتند از:

  • سبقت از رقبا: با قرار دادن کسب و کارتان بر روی گوشی همراه مشتری، از رقبایتان متمایز می شوید.
  • ارتباط مداوم با مشتری: اپلیکیشن کسب و کار شما همیشه نام شما را به مشتری یادآوری می کند. طراحی اپلیکیشن منطقه ده
  • کاهش هزینه بازاریابی: هزینه بازاریابی و چاپ کاتالوگ حذف شده و کاتالوگ دیجیتال شما بر روی موبایل مشتری قرار می گیرد.
  • ارتقا تصویر برند شما: یک اپلیکیشن حرفه ای برای کسب و کار شما نشانگر به روز بودن و جذب مشتری های امروزی است.
  • بروزرسانی: مشتریان هر لحظه لیست به روز محصولات و خدمات شما را می بینند و از جدیدترین اخبار شما مطلع می شوند.
  • افزایش فروش: اپلیکیشن کسب و کار، مشتریان شما را به مبلغین کسب و کار شما تبدیل می کند.

هم اکنون استفاده از تلفن همراه رشد بسیار چشمگیری پیدا کرده است. با توجه به این رشد استفاده از اپلیکیشن ها هم رونق بسیار زیادی پیداکرده است.

انواع طراحی اپلیکیشن تهران

طراحی اپلیکیشن بومی یا اپلیکیشن نیتیو

برنامه بومی برای استفاده در یک پلت فرم یا دستگاه خاص طراحی شده است.این دسته از اپلیکیشن ها به صوت حرفه ای برنامه نویسی می شوند و بیشتر برنامه های موبایل موفق و معروف از این نوع برنامه نویسی بهره برده اند مانند اپلیکیشن هایی از قبیل: اسنپ، تپسی، دیجی کالا و…. برنامه تلفن همراه بومی یک برنامه است که در یک زبان برنامه نویسی خاص مثل Objective C برای iOS و Java برای سیستم عامل های آندروید کد نویسی شده است.

برنامه های بومی تلفن همراه، عملکرد سریع و قابلیت اطمینان بالا را ارائه می دهند. آن ها همین طور به دستگاه های مختلف تلفن مثل دوربین و دفتر آدرس دسترسی دارند. علاوه بر این، کاربران می توانند از بعضی برنامه ها بدون اتصال به اینترنت استفاده کنند. با این حال، این نوع برنامه برای توسعه نیازمند هزینه است، زیرا مختص یک سیستم عامل طراحی می شود، و شرکت را مجبور می کند تا نسخه های تکراری را که در سیستم عامل های دیگر کار می کنند، بسازد. بیشتر بازی های ویدئویی برنامه های بومی موبایل هستند. طراحی اپلیکیشن منطقه ده

معمولا افراد برنامه های مرسوم موبایل را از فروشگاه های برنامه مثل فروشگاه برنامه اپل یا فروشگاه گوگل دانلود می کنند. یک برنامه بومی تنها می تواند روی یک نوع سیستم عامل تلفن همراه اجرا شود: iOS، Android، Blackberry، Symbian، Windows Phone، WebOS، و غیره. اگر می خواهید تجربه برنامه خود را برای کاربران Android یاBlackberry هم در دسترس کاربران بگذارید، نیاز به توسعه و حفظ یک نسخه جداگانه از برنامه دارید. برای طراحی اپلیکیشن منطقه ده تهران – طراحی اپلیکیشن نیتیو  به ما اعتماد کنید!

طراحی اپلیکیشن هیبرید

یک اپلیکیشن هیبریدی اساسا یک اپلیکیشن وب هست اما دارای یک قالب خفیف از اپلیکیشن Native هست که به او اجازه میدهد تا از ویژگی های بخصوصی از پلفترم Native و سخت افزار مویایل استفاده کند. (برای مثال دوربین گوشی, تقویم, قابلیت push و…) اما اپلیکیشن های وب این دسترسی را ندارند. اپلیکیشن های هیبریدی مثل اپلیکیشن های داخل وب از تکنولوژی های توسعه Front-end و زبان هایی مثل جاوا اسکریپت, HTML ۵ و CSS ساخته شدند و به او قابلیت cross-platform داده شده.

طراحی وب اپلیکیشن

در وب اپلیکیشن محتوا از اهمیت کمتری نسبت به سایت برخوردار است. برای طراحی وب اپلیکیشن مجموعه ای از نقش ها، عملکردها، عمل گرها و روال ها مورد مطالعه قرار می گیرد و وب اپلیکیشن بر مبنای نیاز مشتری تولید و در فضای وب به اشتراک گذاشته می شود.

از آنجا که فرآیند کار طراحی وب اپلیکیشن نیازمند صرف وقت و مطالعات بیشتری است هزینه تولید وب اپلیکیشن نسبت به سایت بیشتر خواهد بود. وب اپلیکیشن برای کاربر شخصی سازی شده و ضمن بررسی نیاز های هر مخاطب هر آنچه را که او نیاز دارد برایش به نمایش می گذارد. از این را می توان گفت وب اپلیکیشن در مقایسه با سایت با هوشمندی بیشتری عمل می کند.

طراحی اپلیکیشن منطقه 10 تهران تخصص ماست!

طراحی اپلیکیشن اندروید

یکی از تقسیم بندی های مهم در طراحی اپلیکیشن، توجه به سیستم عامل اسمارت فون هاست. اپلیکیشن های اندروید در بسیاری از تلفن های هوشمند از این سیستم عامل بهره می برند. به همین دلیل اپلیکیشن هایی که برای این سیستم طراحی می شوند، در دسترس جامعه آماری بالایی هستند. طراحی اپلیکیشن منطقه ده

طراحی اپلیکیشن ios

تلفن های همراه اپل از سیستم عامل iOS بهره می برند. از آن جایی که محبوبیت دستگاه های این کمپانی به طور پیوسته در حالافزایش است، طراحی اپلیکیشن برای این سیستم عامل هم از اهمیت بالایی برخوردار است.

طراحی اپلیکیشن فروشگاهی

طراحی اپلیکیشن منطقه ده

یکی از اشکال مهم اپلیکیشن، نوع فروشگاهی آن است. در سال های اخیر تمایل افراد به خرید آنلاین بسیار زیاد شده است. افراد معمولا برای خرید به سایت های فروشگاهی مراجعه می کنند. اما نکته حائز اهمیت کاربرد راحت تر اپلیکیشن در مقابل سایت است. از این را می توان طراحی اپلیکیشن فروشگاهی را ضامن افزایش فروش و جذب مشتری بیشتر دانست. طراحی اپلیکیشن منطقه ده

ساخت اپلیکیشن تاکسی آنلاین

  • یکی از اپلیکیشن های بسیار پرطرفدار در این روزها، تاکسی آنلاین است. هزینه ارزان سفر، راحتی، دسترسی بهتر و … از جمله عواملی هستند که باعث محبوبیت این اپلیکیشن ها شده اند.این اپلیکیشن ها هم برای رانندگان و هم برای مسافران طراحی می شوند.

قیمت طراحی اپلیکیشن تاکسی یاب یا تاکسی آنلاین، رابطه مستقیمی با خدماتی دارد که در اپلیکیشن ارائه می کنید. بعضی از این خدمات عبارتند از:

  • واریز کرایه به صورت آنلاین
  • درخواست سرویس برای دوستان و دیگر افراد
  • انتخاب آسان مبدا و مقصد بر روی نقشه
  • انتخاب جنسیت راننده و نوع وسیله نقلیه طراحی اپلیکیشن منطقه ده
  • وجود کدهای تخفیف

طراحی اپلیکیشن املاک

  • بسیاری از افراد و به ویژه مستاجرین، همیشه فصلی از سال را به عنوان بدترین زمان زندگی خود می شناسند. چرا که جست وجو برای خانه جدید و سر زدن به دفاتر مشاور املاک، کاری بس زمان بر و خسته کننده است. علاوه بر این افراد، بسیاری از کسانی که به دنبال خرید و خانه و املاک هستند، با داشتن اپلیکیشنی با کاربری آسان به راحتی به سمت شما سوق داده می شوند.

طراحی اپلیکیشن خدماتی

شرکت های خدماتی بسیاری این روزها از طریق سایت و اپلیکیشن با مشتریان خود ارتباط برقرار می کنند. این شرکت ها معمولا خدماتی از قبیل موارد زیر ارائه می کنند.

  • خدمات نظافت
  • خدمات تاسیسات و تعمیرات
  • خدمات باغبانی طراحی اپلیکیشن منطقه ده
  • و …

طراحی اپلیکیشن آگهی

در گذشته آگهی ها و بازاریابی چاپی و حتی استفاده از بیلبوردها طرفداران بسیاری داشتند. اما از زمانی که پای بسیاری از کاربران به سایت های آنلاین و شبکه های اجتماعی باز شده است، خیلی عظیمی از بازاریابی را در این زمینه مشاهده می کنیم.شما می توانید نمونه های موفقی هم چون سایت های دیوار و شیپور را در این زمینه مشاهده کنید. این سایت ها هم اکنون بخش قابل توجهی از مخاطبان خود را از طریق اپلیکیشن خود جذب می کنند.

 قیمت طراحی اپلیکیشن آگهی

هر چه دسته بندی های جزئی تر و قابلیت درج آگهی ها با جزئیات بیشتری را فراهم کنید، کیفیت کارتان بالاتر خواهد رفت. این موضوع باعث می شود افراد بتوانند آگهی های دقیقی را در زمینه فروش محصولات مختلفی از جمله محصولات کشاورزی و باغداری، تجهیزات الکتریکی، رایانه ای، برنامهی، وسایل نقلیه، لوازم خانگی و … در اپلیکیشن تان ثبت کنند.گسترده تر بودن دامنه اپلیکیشن به معنای بالاتر رفتن حجم کار از نظر رابط کاربری و هم چنین برنامه نویسی آن است. همین موضوع می توانید بر قیمت تمام شده کار تاثیر بگذارد.

طراحی اپلیکیشن شرکتی

با طراحی اپلیکیشن برای شرکت خود از مزایای زیر بهره مند شوید.

  • مدیریت بهتر کارکنان طراحی اپلیکیشن منطقه ده
  • ایجاد فضایی برای خبررسانی و دریافت بازخورد از کارکنان
  • ارتباط بهتر با مشتریان
  • معرفی طرح ها و محصولات و خدمات جدید در کم ترین زمان
  • پاسخ به سوالات متداول مشتریان
  • ارائه محتواهای تصویری و متنی برای معرفی بیشتر شرکت

طراحی اپلیکیشن آموزشی

آموزش های آنلاین در زمینه های علمی و هنری متنوعی در بستر اینترنت انجام می شوند. یکی از ابزارهایی که می توانید برای این منظور از آن بهره ببرید، اپلیکیشن آموزشی است. این اپلیکیشن می تواند به یکی یا هر دو شکل زیر طراحی شود:

  • آموزش آنلاین طراحی اپلیکیشن منطقه ده
  • آموزش آفلاین

ساخت اپلیکیشن حسابداری

اپلیکیشن های حسابداری کمک فراوانی به مدیریت مالی می کنند. مزیت این اپلیکیشن ها کاربری آسان آن ها و قابلیت استفاده توسط افراد مبتدی است. به گونه ای که افراد زیادی برای مدیریت دخل و خرج و حساب های بانکی خود از این اپلیکیشن ها کمک می گیرند.

طراحی اپلیکیشن مذهبی

کسانی که به فعالیت های مذهبی و دعا و … علاقه دارند، معمولا به دنبال اپلیکیشن های کاربردی در این زمینه می گردند. این نوع اپلیکیشن ها معمولا از سوی هیئت ها، حسینیه ها و موسسه های فرهنگی مذهبی ارائه می شوند.قابلیت استفاده از این اپلیکیشن ها در شب های خاص و کاربرد روزانه در خواندن و گوش دادن به دعاها و قرآن و … باعث افزایش طرفداران آن ها شده است.

طراحی اپلیکیشن خبری

دسترسی آسان به خبر، خواسته اغلب افراد جامعه است. از طرفی شبکه های اجتماعی باعث شده اند و خبرها بدون منبع معتبر و با کم ترین راستی سنجی منعکس شوند. وجود یک اپلیکیشن خبری می تواند نیاز افراد را به مطالعه و دنبال کردن اخبار دقیق و درست برطرف کند. طراحی اپلیکیشن منطقه ده

ساخت اپلیکیشن سفارش غذا

شما به دو شکل می توانید در زمینه صنعت غذا، از طریق ساخت برنامه موبایل فعالیت کنید. ممکن است شما یک رستوران، فست فود و … داشته باشید. در این صورت دیگر به جای سفارش تلفنی، مشتریان شما به راحتی و به طور دقیق می توانند سفارش خود را ثبت کنند. همچنین شما می توانید یک بانک اطلاعات در زمینه سفارش غذا در اختیار کاربر بگذارید.

طراحی اپلیکیشن پزشکی

با طراحی اپلیکیشن پزشکی می توان شمار زیادی از خدمات را به صورت آنلاین ارائه داد. داروخانه ها، مطب های پزشکی، پزشکان متخصص، بیمارستان ها یا کلینیک ها و … همه برای بهبود روند کارهای خود و تسریع پیشرفت در دنیای دیجیتال امروز نیاز به طراحی اپلیکیشن پزشکی دارند.

به این صورت شما همیشه در کنار بیماران خود خواهید بود و در انتخاب پزشک، نوبت گرفتن، هدایت بیماران و خدماتی از این دست همیشه گزینه اول آن ها خواهید بود. به این ترتیب آن ها احساس وفاداری و احساس نزدیکی بیشتری با فعالیت شما خواهند داشت. از طرف دیگر وجود اپلیکیشن پزشکی باعث می شود تا افراد بیشتری با کار شما آشنا شده و این ترتیب بازار کارتان رونق بیشتری پیدا کند. طراحی اپلیکیشن منطقه ده

طراحی اپلیکیشن گردشگری

وجود انواع برنامه های موبایل باعث شده تا صنعت گردشگری پیشرفت بسیاری را تجربه کنید. در این بین گردشگران همیشه به دنبال راه های ساده تر برای دسترسی به اطلاعات گوناگون برای سفرشان هستند. پس برای کسب وکارهایی مثل هتل ها، رستوران ها، آژانس های گردشگری، موزه ها، تورهای مسافرتی و … ضرورت طراحی اپلیکیشن گردشگری برای پیشی گرفتن و بهتر دیده شدن در این زمینه یک ضرورت محسوب می شود. طراحی اپلیکیشن منطقه ده

هم اکنون دیگر گردشگران برای یافتن مسیر، رزرو اتاق، آشنایی با فرهنگ مقصد، آشنایی با مکان های گردشگری و موارد دیگر تنها به موبایل خود مراجعه می کنند و به این صورت در زمان و هزینه خود صرفه جویی می کنند.

طراحی اپلیکیشن منطقه 10 تهران را به ما بسپارید!

طراحی اپلیکیشن منطقه ده

با طراحی اپلیکیشن چه امتیازاتی را به دست خواهید آورد؟

همیشه در دسترس بودن

از آنجایی که اپلیکیشن ها بر روی گوشی های همراه اجرا می شوند و گوشی همیشه در دسترس کاربران قرار دارد. طراحی اپلیکیشن باعث می شود که کسب و کار شما همیشه در دسترس کاربر قرار داشت باشد و بتواند به سرعت از اطلاعات استفاده کند یا محصول مورد نظر خود را خریداری کند.

فروش و نمایش محصولات به وسیله اپلیکیشن

اپلیکیشن ها این قابلیت را دارند که محصولات شما را به همراه عکس و قیمت و سایر ویژگی ها به نمایش بگذارند و قابلیت فروش آنلاین آن محصولات را هم داشته باشند. افراد زیادی فکر می کنند که به وسیله شبکه های اجتماعی می توانند این کار را انجام دهند اما این یک باور غلط است و شبکه های اجتماعی فقط جنبه بازاریابی و تبلیغ محصولات را دارند. طراحی اپلیکیشن منطقه ده

قابلیت ارسال پیام

در اپلیکیشن قابلیت برقراری ارتباط میان کاربران به آسانی وجود دارد و کاربران به راحتی می توانند باهم ارتباط برقرار کنند و صحبت کنند. که این یکی از مهم ترین و برترین مزایای اپلیکیشن به حساب می آید. این برقرای ارتباط ها در اپلیکیشن بدون نیاز به هزینه صورت می گیرد که از لحاظ اقتصادی بسار به صرفه است.

برقرای تعامل بهتر با کاربر و مشتری

هم اکنون استفاده از گوشی همراه بسیار زیاد شده است. شرکت ها و مدیران کسب و کار برای ارتباط بهتر و سریع تر با مشتریان خود باید به روز باشند وبا تغییرات هماهنگ شوند. طراحی اپلیکیشن یکی از بهترین راه ها برای برقراری ارتباط با مشتری است.

طراحی اپلیکیشن باعث می شود که همیشه در دسترس کاربر قرار داشته باشید و آن ها به آسانی بتوانند از اطلاعات و محصولات شما استفاده کنند و دسترسی افراد به سایت شما بالاتر برود و سئو سایت شما را در موتورهای جستجو ارتقاء دهد. رقبای شما به سرعت در حال سفارش اپلیکیشن کسب و کار خود هستند پس هرچه زودتر به فکر ساخت و طراحی اپلیکیشن برای کسب و کار خود باشید. طراحی اپلیکیشن منطقه ده

صرف زمان کم تری توسط مشتری

دسترسی به اپلیکیشن ها بسیار سریع تر و راحت تر از دسترسی به سایت است. کاربر برای استفاده از سایت باید وارد مرورگر شود و نام URL مورد نظر را وارد نماید که سرعت این کار بستگی به سرعت اینترنت دارد وزمان زیادتری را نسبت به دسترسی به اپلیکیشن می خواهد. و باتجوه به این نکته که بیشتر کاربران اطلاعات خود را در گوشی همراه ذخیره می کنند دسترسی به حساب کاربری بر روی اپلیکیشن ها بسیار راحت تر و آسان تر است.

قابلیت ایجاد برند سازی

شما به راحتی می توانید نام برند و لوگو خودتاk را در اپیلکیشن بگذارید و در دسترس کاربرانتان بگذارید. این کار به شما در برند سازی و بازاریابی کمک بسیار زیادی می کند.

برای طراحی اپلیکیشن منطقه ده به بهترین شکل و بهترین قیمت تماس بگیرید.

باتوجه به رونق گوشی های همراه برای تبلیغ محصولات و ارائه خدمات به مشتریان برای کسب و کار خود اپلیکیشن طراحی نمایید پیوستن به این فناوری، تضمینی برای نتایج مورد انتظار برای کسب و کار شما خواهد بود. برای طراحی اپلیکیشن منطقه ده تهران همین حالا با ما تماس بگیرید.

 


 

نقش اپلیکیشن ها در پیشرفت کسب و کار

امروزه تمام افراد با دنیای دیجیتال و تلفن های هوشمند و اپلیکیشن های آن آشنا هستند. به همین دلیل تلفن های هوشمند یک بستر قوی برای جذب مخاطبان به شمار می روند. در صورتی که صاحبان کسب و کارهای مختلف یک اپلیکیشن اختصاصی طراحی کنند، گام بزرگی در پیشرفت کسب و کار خود برداشته اند. چرا که اپلیکیشن ها به سادگی در دسترس مخاطب قرار می گیرند و استفاده از محصولات و خدمات را برای آن ها راحت تر می کنند. طراحی اپلیکیشن منطقه ده

البته در صورتی که شما بدون رعایت هیچ قوانین و اصول خاصی یک اپلیکیشن طراحی کنید، نمی توانید انتظار داشته باشید که کسب و کارتان با پیشرفت زیادی همراه باشد. این اتفاق زمانی محقق می شود که کاربران عملا از آن اپلیکیشن استفاده کنند. به همین دلیل باید در زمان طراحی اپلیکیشن به نکات خاصی توجه داشته باشید تا یک اپلیکیشن جذاب و در عین حال استاندارد و اصولی طراحی نمایید.

طراحی اپلیکیشن منطقه ده

یک اپلیکیشن خوب چه ویژگی هایی دارد؟

در صورتی که شما اپلیکیشن خود را بر اساس قوانین ساخت اپلیکیشن طراحی کرده باشید، کاربران به استفاده از آن علاقه مند می شوند و شما را به رقیبان دیگرتان ترجیح می دهند. اما چه ویژگی هایی باعث می شود یک اپلیکیشن تا این اندازه محبوب شود؟ مهم ترین ویژگی های یک اپلیکیشن اندروید و ios استاندارد و اصولی عبارتند از:

استفاده از رنگ و فونت مناسب

در طراحی اپلیکیشن باید از رنگ های مناسبی کمک بگیرید که هم به اندازه کافی جذاب باشند و هم اصول روانشناسی رنگ ها در آن ها به کار رفته باشد. فونت اپلیکیشن هم باید کاملا واضح و خوانا بوده و چشم کاربران را اذیت نکند. طراحی اپلیکیشن منطقه ده

تجربه کاربری (UX)

هرچقدر هم که یک اپلیکیشن از نظر ظاهری در بهترین حالت ممکن قرار داشته باشد، تا زمانی که کاربران تجربه کاربری خوبی به دست نیاورند در دسته بهترین اپلیکیشن ها قرار نمی گیرد. کاربران باید به راحتی به تمام امکانات اپلیکیشن دسترسی داشته باشند و خیلی راحت با آن کار کنند. در حقیقت می توان گفت یکی از مهم ترین قوانین ساخت اپلیکیشن این است که هم از UI و هم از UX مناسبی برخوردار باشد.

طراحی رابط کاربری جذاب و کاربرپسند (UI)

اپلیکیشن شما باید ظاهر جذابی داشته باشد تا در همان نگاه اول کاربران را جذب کند. رابط کاربری اصلی ترین قسمت یک اپلیکیشن است و کاربران به صورت مستقیم با آن ارتباط دارند. به همین دلیل شما باید در طراحی رابط کاربری توجه زیادی به خرج دهید و تا حد ممکن آن را به صورت جذابی طراحی کنید. طراحی اپلیکیشن منطقه ده

داشتن محتوای جذاب و مفید

ظاهر و تجربه کاربری دو عامل موثر برای جذب مخاطبان هستند، اما چیزی که آن ها را ماندگار می کند محتوای مناسب و مفید است. در این صورت می توان برای همیشه مخاطب را راضی نگه داشت.

قرار دادن اطلاعات تماس و راه های ارتباطی

باید یک راه ارتباطی مثل شماره تماس، ایمیل، ایدی شبکه های اجتماعی و… را در اپلیکیشن خود قرار دهید تا کاربران بتوانند در صورت لزوم با شما در تماس باشند. طراحی اپلیکیشن منطقه ده

حجم مناسب

در صورتی که اپلیکیشن شما حجم بالایی داشته باشد به سختی دانلود می شود و فضای زیادی هم در گوشی کاربر اشغال خواهد کرد. بنابراین تاجایی که می توانید اپلیکیشن خود را به صورت کم حجم طراحی کنید که کاربران بدون هیچ مشکلی آن را دانلود و نصب نمایند.

پیاده سازی Responsive

اپلیکیشن شما باید به گونه ای طراحی شود که علاوه بر گوشی، روی تبلت هم به خوبی اجرا شده و کاربران هیچ مشکلی در استفاده از آن نداشته باشند. طراحی اپلیکیشن منطقه ده

قابل اجرا در تلفن های قدیمی

شما باید اپلیکیشن خود را به گونه ای طراحی کنید که روی تمام نسخه های اندروید و ios و همچنین تمام گوشی ها حتی مدل های قدیمی تر به خوبی اجرا شود. در واقع هیچکدام از کاربران نباید به دلیل نداشتن یک گوشی مدل بالا از نصب اپلیکیشن شما محروم شوند.

انتشار در مارکت

شما باید اپلیکیشن خود را در مارکت هایی مانند اپ استور، گوگل پلی، بازار و… منتشر کنید تا کاربران به راحتی آن را دانلود نمایند. طراحی اپلیکیشن منطقه ده

استفاده از فناوری pwa

این فناوری یک پیوند بین اپلیکیشن طراحی شده با وب سایت شما ایجاد می کند. به کمک این فناوری در هزینه ها صرفه جویی شده و طراحی اپلیکیشن بسیار ساده تر خواهد شد. برخورداری از تمام این ویژگی ها برای موفقیت اپلیکیشن الزامی است. تا زمانی که شما به وجود این ویژگی ها در اپلیکیشن خود توجه کنید، می توانید از موثر بودن آن در پیشرفت خود اطمینان کامل داشته باشید. طراحی اپلیکیشن منطقه ده

 

ساخت لندینگ پیج یا صفحه فرود

امکان دارد شما یک اپلیکیشن فوق العاده بسازید، اما هیچکدام از کاربران از وجود آن باخبر نشوند. برای اینکه اپلیکیشن خود را به دیگران معرفی کنید، باید قبل از طراحی و یا عرضه اپلیکیشن در بازار، یک لندینگ پیج یا صفحه فرود برای آن ایجاد کنید. لندینگ پیج یک صفحه شاخص در وب سایت می باشد که برای اهداف تبلیغات طراحی شده است.

در لندینگ پیج توضیحات کاملی درخصوص اپلیکیشن ارائه می شود و شما می توانید قبل از انتشار اپلیکیشن، کاربران بالقوه آن را جذب نمایید. این صفحه باید به گونه ای طراحی شده باشد که کاربران را به استفاده از اپلیکیشن ترغیب کند و آن ها بی صبرانه برای انتشار اپلیکیشن منتظر باشند. طراحی اپلیکیشن منطقه ده

 

اصلی ترین و مهم ترین قوانین ساخت اپلیکیشن اندروید و IOS

برای اینکه بتوانید اعتماد مخاطبان خود را جلب کرده و از کلاهبرداری ها و سواستفاده ها جلوگیری کنید، لازم است که در طراحی اپلیکیشن خود به قوانین زیر توجه داشته باشید: طراحی اپلیکیشن منطقه ده

دریافت درگاه پرداخت آنلاین

بعد از اینکه نماد اعتماد الکترونیک را دریافت کردید، باید برای دریافت درگاه پرداخت آنلاین هم اقدام نمایید. برای اینکار باید اپلیکیشن خود را به طور کامل و با رعایت قوانین تجارت الکترونیک راه اندازی کرده باشید. همچنین وجود مجوز رسمی دفاتر ثبت اسناد و عدم منع فعالیت در نظام بانکی از دیگر شرایط دریافت درگاه پرداخت به شمار می روند. با وجود درگاه های پرداخت آنلاین مشتریان بدون هیچ نگرانی از طریق اپلیکیشن محصولات و خدمات شما را خریداری خواهند کرد.

دریافت نماد اعتماد الکترونیک (اینماد) طراحی اپلیکیشن منطقه ده

یک کسب و کار اینترنتی فقط زمانی از نظر قانونی معتبر است که نماد اعتماد الکترونیک داشته باشد. اکثر مشتریان هم فقط در صورت مشاهده این نماد به کسب و کار مربوطه اعتماد می کنند. این نماد حدود دوسال اعتبار دارد و بعد از این مدت شما باید برای دریافت مجدد آن اقدام کنید.

دریافت مجوز نظام صنفی رایانه ای طراحی اپلیکیشن منطقه ده

در صورتی که شما مجوز نظام صنفی داشته باشید، تمام فعالیت هایتان از نظر قانونی تایید شده خواهد بود. در این صورت به راحتی می توانید اعتماد مخاطبان خود را جلب کنید.

برخورداری از پروانه کسب و کار اینترنتی

یکی دیگر از قوانین ساخت اپلیکیشن این است که شما از مجوز صنفی یا همان پروانه کسب و کار اینترنتی برخوردار باشید. طراحی اپلیکیشن منطقه ده

 

مفهوم تبلیغات اپلیکیشن یا اپلیکیشن مارکتینگ به چه معناست؟

اگر بخواهیم تبلیغات اپلیکیشن را در یک جمله تعریف کنیم، باید بگوییم تبلیغات اپلیکیشن فرآیند ایجاد کمپین های تبلیغات برای دستیابی به مشتریان در هر مرحله از قیف تبلیغات است تا بتوانند با اپلیکیشن شما ارتباط برقرار کرده و از آن استفاده کنند.
تبلیغات اپلیکیشن فرآیند درگیر کردن کاربران اپلیکیشن در کل تجربه خود با اپلیکیشن شما است؛

  • اپلیکیشن شما را کشف کنند. طراحی اپلیکیشن منطقه ده
  • آن را دانلود کنند.
  • کار با اپلیکیشن شما را فرابگیرند.
  • و در نهایت نسبت به اپلیکیشن شما وفادار مانده و با آن تعاملی دائمی برقرار کنند.

در جستجوی یافتن یک «چرای قدرتمند» برای یاد گرفتن اپلیکیشن مارکتینگ

قبل از هر کاری باید دلیلی روشن برای خودمان داشته باشیم و در آن روشن کنیم که چرا کاربر در میان این حجم وسیع و متنوع از اپ های موجود باید به سراغ اپ ما بیاید و آن را نصب کند؟ اپ های زیادی وجود دارند که با وجود صرف هزینه های فراوان، باز هم نتوانستند مخاطب مورد نظرشان را به سمت نصب اپ خود هدایت کنند یا حتی بدتر از آن، کاربرانی که اپلیکیشن آنها را نصب کرده اند هیچ فعالیت خاصی در آن انجام نمی دهند. طراحی اپلیکیشن منطقه ده

بنابراین آموختن روش های گوناگون تبلیغات اپلیکیشن و اجرای اصولی آن می تواند به خلق ارزش مورد نظر ما و دستیابی به درآمدی مطلوب کمک کند. در ادامه این ماجرا می توانیم به علت های زیر هم اشاره کنیم:

  • تعداد زیاد اپ ها

زمانی مفهوم اپ مارکتینگ به شکل امروزی خود وجود نداشت. در نتیجه، وقتی شما یک اپلیکیشن را آماده می کردید و آن را در اپ استورهایی مانند گوگل پلی و کافه بازار قرار می دادید، فرآیند جذب مخاطب و نصب اپلیکیشن، خیلی ساده تر انجام می شد.

اما بعد از مدتی، تعداد اپلیکیشن ها در ایران و خارج از کشور به شدت زیاد شد. به دنبال آن، روش های مختلفی هم برای اپ مارکتینگ ایجاد شدند. بنابراین باید به دنبال یاد گرفتن اپ مارکتینگ باشیم تا بتوانیم بهینه ترین گزینه های آن را انتخاب کرده و روی آنها کار کنیم. طراحی اپلیکیشن منطقه ده

  • نیاز به وجود اپلیکیشن در کسب و کارمان

این احساس نیاز به وجود یک اپلیکیشن برای کسب و کارمان است که ما را به سمت جمع کردن یک تیم فنی برای توسعه و انتشار اپ ویژه خودمان سوق می دهد. گذشته از این، سنگ بنای برخی از کسب و کارها مانند اسنپ و تپسی روی اپلیکیشن می گردد. آنها برای زنده ماندن اپ خود و نگه داشتن مخاطبانشان چاره ای جز تسلط و سرمایه گذاری روی اپ مارکتینگ ندارند. طراحی اپلیکیشن منطقه ده

کاربردی ترین روش های تبلیغات اپلیکیشن چیست؟

برای طراحی یک اپلیکیشن مارکتینگ کاربردی که بازدهی خوبی هم داشته باشد می توانید از روش های زیر کمک بگیرید:

در مورد مشتریان هدف تحقیق کنید طراحی اپلیکیشن منطقه ده
به این ترتیب می توانید اپلیکیشنی متناسب با سلیقه و خواست ایشان طراحی کنید. اپلیکیشنی که برای آن ها جذاب باشد و علاوه بر اینکه مخاطب هدف را به کار با خود جذب می کند، آن ها را به خرید محصول هم تشویق کند.

در مورد رقیبان تحقیق کنید
کسب اطلاعات در مورد رقیب به شما در برقراری ارتباط مؤثر با مخاطبان هدف، ایجاد تمایز بین کسب و کار خود با سایر رقبا، پیدا کردن چالش های پیش رو و بهبود پروسه ها کمک خواهد کرد.

یک لندینگ پیج خوب طراحی کنید طراحی اپلیکیشن منطقه ده
ساخت یک لندینگ پیج خوب، خلاقانه و سورپرایز کننده می تواند باعث جذب بیشتر مخاطبان شود. عناصر مهمی که بیشتر باید به آن ها توجه شود عبارت اند از:

  • نام اپلیکیشن
  • ویژگی ها طراحی اپلیکیشن منطقه ده
  • درخواست برای اقدام واضح (call to action)
  • ویدئوی تبلیغاتی

اپلیکیشن خود را در گوگل پلی و بازارهای ایرانی قرار دهید
این کار یکی از فرایندهای بهینه سازی اپلیکیشن های موبایلی است برای اینکه اپلیکیشنتان در فهرست نتایج گوگل پلی رتبه بهتری بگیرد. کافی است از مشتریان بخواهید به اپلیکیشن شما رأی دهند. هرچه رأی بیشتر و بهتری به دست آورده باشید بدون شک جایگاه بهتری در فهرست نتایج گوگل پلی و مارکت خواهید داشت و بیشتر در معرض دید مشتریان قرار خواهید گرفت. طراحی اپلیکیشن منطقه ده

به این منظور به موارد زیر توجه کنید:

  • عنوان؛ باید خوانا بوده و گویای نوع کاربری اپلیکیشن باشد
  • توضیحات؛ از کلیدواژه ها کمک بگیرید و بگویید چه نیازهایی را رفع می کند طراحی اپلیکیشن منطقه ده
  • آیکون؛ فقط بر یک عنصر تمرکز کنید. این عنصر باید عصاره ای از اپلیکیشن شما باشد
  • اسکرین شات؛ چند اسکرین شات از مهم ترین عملکردها و کاربردهای اپلیکیشن خود تهیه کنید

به وسیله شبکه های اجتماعی، اپلیکیشن تبلیغات خود را تبلیغ کنید
با استفاده از شبکه های اجتماعی می توانید به مشتریان بالقوه خود دست پیدا کنید و تعداد دانلود اپلیکیشن را افزایش دهید. طراحی اپلیکیشن منطقه ده

چگونه عملکرد تبلیغات اپلیکیشن را اندازه گیری کنیم؟

برای اینکه عملکرد اپلیکیشن مارکتینگ خود را بسنجید و ببینید اپلیکیشنی که طراحی کرده اید چقدر در رسیدن به اهداف خود (جذب مشتری) مؤثر و قوی عمل کرده است. به این منظور از شاخص KPI بهره بگیرید. KPI از حروف اول عبارت Key Performance Indicator به معنی «شاخص های کلیدی عملکرد» گرفته شده است. طراحی اپلیکیشن منطقه ده

برای استفاده از KPI باید میزان دستیابی به هدف را در دوره های زمانی مشخص اندازه بگیرید و سپس مقدار هر دوره را با دوره قبل مقایسه کنید. فرض کنید روش تبلیغات اپلیکیشن را در فصل پاییز شروع کرده اید، در این صورت تعداد جذب مشتری (هدف) در سه ماه قبل (تابستان) را با تعداد جذب مشتری در سه ماه پاییز مقایسه کنید تا میزان اثرگذاری اپلیکیشن در تبلیغات مشخص شود.

استراتژی های برتر تبلیغات اپلیکیشن موبایل چیست؟

برای افزایش میزان موفقیت تبلیغات اپلیکیشن موبایلی که طراحی می کنید، استراتژی های زیر پیشنهاد می شوند:

بر KPI تمرکز کنید طراحی اپلیکیشن منطقه ده

با توجه به تعداد جذب مشتری در بازه های زمانی گذشته، یک هدف برای بازه زمانی بعدی با استفاده از اپلیکیشن مارکتینگ تعریف کنید.

از منابع مناسب برای اپلیکیشن خود کمک بگیرید طراحی اپلیکیشن منطقه ده

اکثر مواقع، بازاریاب ها تبلیغات اپلیکیشن را دست کم می گیرند و بودجه کمی به آن اختصاص می دهند. در حالی که در عصر موبایل، اکثر مردم بیشتر از اینکه پای لپ تاپ هایشان باشند، مطالعه کنند و حتی تلویزیون تماشا کنند در حال کار کردن با موبایلشان هستند. بنابراین مهم ترین قدم برای موفقیت، اختصاص بودجه مناسب و درخور برای تبلیغات اپلیکیشنی است.

اگر این کار با استفاده از منابع مناسب و به بهترین وجه صورت گیرد، در نهایت یک اپلیکیشن باکیفیت و پرکاربرد به دست مشتریان خواهد رسید که اوقات خوشی را هنگام استفاده از آن تجربه خواهند کرد. همین امر می تواند KPI شما را تا حد قابل توجهی بالا برده و بازدهی کارتان افزایش یابد.

با یک متخصص تبلیغات اپلیکیشن شریک شوید طراحی اپلیکیشن منطقه ده

بد نیست در جلسات اپلیکیشن مارکتینگ خود از یک فرد متخصص تبلیغات موبایل هم دعوت کنید. دپارتمان تبلیغات متفاوت از تبلیغات اپلیکیشن است؛ از این نظر که زمین جنگ و سلاح های آن با انواع دیگر تبلیغات متفاوت است. حتی بازاریاب های دیجیتال هم گاهی در مواجهه با شرایط موبایل خوب عمل نمی کنند. به همین خاطر باید از یک متخصص در امور تبلیغات اپلیکیشن کمک بگیرید.

اسیر دستور گرفتن از چند نفر نشوید طراحی اپلیکیشن منطقه ده

در بسیاری از شرکت ها، زمینه کارهای موبایلی کاملا مجزا و مشخص شده نیست. همین عاملی می شود برای اینکه چند دپارتمان کار شما را زیرمجموعه خودشان بدانند و اینجاست که دستورالعمل های مختلف از دپارتمان های مختلف به سوی شما سرازیر خواهد شد. باید تمام این افراد را در یک تیم واحد جمع کنید و یک جلسه با هم داشته باشید تا مجبور نشوید از گروه های مختلف دستورات متناقض بگیرید و در آخر ندانید چه کار کنید.

تجربه را تبلیغات کنید نه اپلیکیشن را طراحی اپلیکیشن منطقه ده

امکان دارد در این مسیر از هدف خود دور شوید! مثلا یک بازی با هدف آموزش کار با برنامه خود طراحی کرده اید برای اینکه مشتریان با انجام این بازی به خرید محصول موردنظر مشتاق شده و در نهایت فروش محصولتان افزایش یابد. اما امکان دارد در مسیر طراحی اپلیکیشن با هدف تبلیغات آن برنامه، هدف اصلی فراموش شود و به حدی اسیر اپلیکیشن شوید که در نهایت برای اپلیکیشن تبلیغات کنید. طراحی اپلیکیشن منطقه ده

فراموش نکنید که هدف از طراحی اپلیکیشن، تبلیغات برای محصولات شرکت است نه خود اپلیکیشن. اگر مشاهده کردید که افراد زیادی به اپلیکیشن شما روی خوش نشان می دهند و آن را سرگرم کننده می دانند؛ اما هیچ اثر قابل توجهی بر روی فروش محصول نهایی نداشته است، یعنی اسیر اپلیکیشن شده و تبلیغات را فراموش کرده اید. پس باید کمی به عقب برگشته و مشکلات را اصلاح کنید. طراحی اپلیکیشن منطقه ده

موضوعات مقاله

امتیاز :
No Responses/5
اولین دیدگاه را شما بنویسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *