طراحی اپلیکیشن موزیک

9
شهریور
1401

طراحی اپلیکیشن موزیک چیست؟ هزینه طراحی اپلیکیشن موزیک چقدر است؟ ترافیک شهری و هزینه بالای بسیاری از فعالیت های فرهنگی مثل کنسرت و تئاتر ما را به سمتی سوق داده که ترجیح می دهیم بیشتر اوقات فراغت خود را با گوشی همراه و اپلیکیشن های سرگرمی بگذرانیم.

الفباوب شرکت بزرگ و قدرتمند طراحی اپلیکیشن و وب سایت به سراسر ایران خدمات خود را ارائه می دهد. این مجموعه از متخصصین و برنامه نویسان حرفه ای برخوردار است و همینطور مشاوره و پشتیبانی رایگان را در اختیار شما قرار می دهد.

برای ثبت سفارش طراحی اپلیکیشن با 02191008515 تماس بگیرید و جزئیات لازم را دریافت کنید. با الفباوب به هدف بزن! هدف تو مشتته!

 

همه اپلیکیشن های موزیک با استراتژی درست طراحی موفق شده اند، اگر می خواهید به اهدافی که در سر دارید با الفباوب تماس بگیرید، این مجموعه با بهترین استراتژی ها بهترین مشاوره ها را به شما می دهد، برای طراحی اپلیکیشن فیلم و موزیک ما بهترین انتخاب شما خواهیم بود.

چرا؟

  • به ایده های شما توجه می کنیم
  • بهترین روش های طراحی اپلیکیشن را در پیش می گیریم
  • هزینه های اعلام شده در الفباوب بسیار منصفانه می باشد
  • پشتیبانی ما همیشه همراه شماست!

موسیقی به جزئی جدایی ناپذیر از زندگی روزانه تبدیل شده و به همین علت اپلیکیشن موزیک میان همه اقشار جامعه از محبوبیت بالایی برخوردار شده است.

به نظر می رسد در عصر تکنولوژی، طراحی اپلیکیشن موزیک که انواع موسیقی را با کیفیت عالی ارائه دهد راه حل مناسبی برای گذارندن وقت فراغت در هر مکان و با کمترین هزینه باشد.

در عصر تکنولوژی طراحی اپلیکیشن موزیک به موفقیت چشم گیری دست یافته است.

به غیر از موسیقی در طراحی اپلیکیشن موزیک می توان از گزینه پادکست و اخبار رادیویی در طراحی اپلیکیشن موزیک را در نظر گرفت.

طراحی اپلیکیشن موزیک می تواند طوری طراحی شود تا علاوه بر شنیدن موسیقی از بیوگرافی خوانندگان، موسیقی دان ها و تاریخچه موسیقی و آهنگ را برای کاربران ارائه داد.

همین طور در طراحی اپلیکیشن موزیک امکان ایجاد انواع ساز ها و سبک های موسیقی سنتی هم می تواند برای کاربران جذاب و پر استقبال باشد. در مجموعه الفباوب مهم ترین بخش در طراحی اپلیکیشن موزیک، برنامه نویسی آن است.

کارایی، سرعت، دسترسی و امکانات متنوع در طراحی اپلیکیشن موزیک، سازگار با سیستم عامل اندروید و آی او اس.

به طور کل احترام به سلایق کاربران از اصلی ترین نکات مهم در طراحی اپلیکیشن موسیقی است.

طراحی اپلیکیشن موزیک باید برای انواع سلایق در هر رده سنی طراحی و ساخته شود تا پاسخگوی نیاز هر فردی باشد. این موضوع کلید موفقیت در طراحی اپلیکیشن موزیک است.

برای رسیدن به موفقیت با تیم طراحی اپلیکیشن موزیک الفباوب تماس بگیرید، این مجموعه به همه ایده های شما پروبال می دهد تا بتوانید به آن چه دقیقا در نظر دارید برسید!

چرا اپلیکیشن موسیقی محبوب می شود؟

  • بخش قابل ملاحظه ای از بلیط کنسرت ها در تهران و مراکز استان ها چه در نیمه اول سال و چه نیمه دوم سال، SOLD OUT  می شود. حتی بلیط هایی که دربازار سیاه به بهایی چند برابر قیمت اصلی، عرضه می شود.
  • استقبال ملی از دانلود قانونی آلبوم های موسیقی در حال افزایش است.  این نویدبخش آینده خوب برای اپ های موسیقی ارائه دهنده  فرصت دانلود آلبوم و ترانه های مجاز است.
  • اخبار موسیقی، متن و حاشیه کنسرت ها و آنچه به صنعت موسیقی ایران مرتبط است، از طریق یک اپ جامع، می تواند میلیون ها هوادار ده ها خواننده معروف پاپ و سنتی و تازه کار را جذب کند. این بستر راه اندازی یک کسب و کار درآمد زا است.
  • اپ موسیقی می تواند بستری برای آموزش گسترده ساز های موسیقی از طرف اساتید موسیقی در سراسر کشور باشد.
  • اپلیکیشن موسیقی خوب، می تواند نصب فعال بالایی را تجربه کند و با جریان سازی و طراحی درست رابط کاربری (UI) و توجه به تجربه کاربری (UX) بین المللی، اپی شایسته و شکیل را در اپ استورهای داخلی قرار داد.

طراحی اپلیکیشن موزیک به عنوان یک پلتفرم اجتماعی

اپلیکیشن موزیک می تواند مثل یک شبکه اجتماعی صوتی باشد که به همه کاربران اجازه می دهد در یک پلتفرم مشخص، آهنگ های خود را با هم به اشتراک بگذارند.

این امکان اشتراک گذاری موسیقی به بالا رفتن کارایی اپلیکیشن موزیک کمک می کند و پتانسیل های بیشتری را برای جذب مخاطب ارائه می دهد.

طراحی اپلیکیشن موزیک به شکل چند منظوره

از امکانات بسیار مفیدی که در طراحی اپلیکیشن موزیک می توان در نظر گرفت گزینه پادکست و اخبار رادیویی است.

پادکست ها از جمله رادیوهای آنلاین یا آفلاینی می باشند که در زمینه های مختلف مثل علمی، داستانی، اجتماعی و آموزشی ضبط می شوند و مخاطبان زیادی را به خود جذب کرده اند.

طراحی اپلیکیشن موزیک به شکل چند منظوره این امکان را به وجود می آورد که کاربر با داشتن یک اپلیکیشن موزیک به انواع امکانات صوتی و موسیقی دسترسی داشته باشد بدون آن که اپلیکیشن هایی متفاوتی را دانلود کرده باشد.

سیستم نوتیفیکیشن در طراحی اپلیکیشن موزیک

اطلاع از کنسرت های پیش رو و یا رونمایی آلبوم جدید خواننده مورد علاقه از دغدغه های اصلی بسیاری از افراد است.

سیستم ارسال نوتیفیکیشن اخباری و هشداری به کاربر را می توان از خصوصیات جذاب یک اپلیکیشن موزیک دانست که احتمال فراموشی و جا ماندن از رویداد و کنسرت های مورد علاقه را کاهش می دهد.

طراحی اپلیکیشن موزیک برای افزایش دانش موسیقیایی

طراحی اپلیکیشن موزیک می تواند طوری باشد که اطلاعات و بیوگرافی آهنگسازان و تاریخچه آهنگ های معروف را داشته و به کاربر ارائه دهد.

این موضوع را می توان در مجله هنری اپلیکیشن موزیک و یا قسمت بیوگرافی خواننده در نظر گرفت. همین طور اختصاص قسمتی به معرفی سازها و سبک های مختلف موسیقی وجه حرفه ای تری به اپلیکیشن موزیک می بخشد.

طراحی اپلیکیشن موزیک با برنامه نویسی حرفه ای

مهمترین مرحله از طراحی اپلیکیشن موبایل برنامه نویسی آن است. کارایی، سرعت و توسعه پذیری اپلیکیشن در این مرحله مشخص می شود.

بیشتر اپلیکیشن های موزیک با برنامه نویسی اندروید یا iOS ساخته شده اند تا با اکثر گوشی های هوشمند سازگار بوده و بیشترین مخاطب را داشته باشند.

طراحی اپلیکیشن موزیک کمکی به رونق صنعت موسیقی

در طراحی اپلیکیشن موزیک می توان گزینه ای را در نظر گرفت تا افراد با پرداخت هزینه ای کم و یا به شکل اشتراک مدت دار به جدیدترین آهنگ و آلبوم های انتشار یافته دسترسی داشته باشند.

این رویکرد باعث رونق صنعت موسیقی و رعایت حق کپی در دنیای تجارت و هم دسترسی طیف وسیعی از علاقه مندان به آهنگ های جدید را با هزینه ای مناسب امکان پذیر می کند.

نمونه های موفق در طراحی اپلیکیشن موزیک

از نمونه های موفق طراحی اپلیکیشن موزیک در دنیا می توان به Sound Cloud اشاره نمود.

در این اپلیکیشن موزیک کاربر می تواند به صورت رایگان و استریم آهنگ های مورد علاقه خود را جستجو نموده و در پلی لیست محبوب ها یا آرشیو اختصاصی خود قرار دهد.

این اپلیکیشن امکان گوش دادن موسیقی به صورت آفلاین را نیز به کاربر می دهد.

تنوع در انتخاب نوع موسیقی، خواننده و سبک باعث شده است که Sound Cloud به عنوان یک اپلیکیشن کاربر پسند و پرکاربرد در سراسر دنیا شناخته شود.

همچنین از نمونه استارت اپ های ایرانی که با ساخت اپ موبایل به موفقیت چشمگیری دست یافته اند می توان به رادیو جوان اشاره کرد.

اپلیکیشن موزیک رادیو جوان پلتفرمی آنلاین برای شنیدن موسیقی و یا دانلود آن می باشد که با داشتن انواع امکانات از پادکست تا موزیک ویدیو با کیفیت بالا و بروزرسانی آنها رضایت مخاطبان خود را در طول زمان بدست اورده است.

خصوصیات طراحی اپلیکیشن موزیک شامل موارد زیر می باشد :

  • گوش دادن به موسیقی به صورت آنلاین.
  • موسیقی مورد نظر خود را به کمک دانلودر داخلی اپلیکیشن دانلود و ذخیره نمایید .
  • موسیقی مورد توجه خود را لایک نمایید .
  • تعداد پخش های موسیقی را مشاهده نمایید .
  • به دسته بندی موسیقی دسترسی داشته باشید.
  • به وسیله ی نوتیفیکیشن از آهنگ های جدید آگاه شوید.
  • حجم این اپلیکیشن ها بسیار پایین است و کاربران به راحتی می توانند در کمترین زمان ، اپلیکیشن شما را دریافت کنند.
  • نظر خود را روی موسیقی مورد توجه خود منظور کنید.
  • امکان تغییر رنگ و عنوان اپلیکیشن در قسمت تنظیمات افزونه مدیر سایت را فراهم کنید .
  • امکان تنظیم نمایش و اعلانات گروه های مورد علاقه کاربر در اپلیکیشن. برای نمونه کاربر می تواند تعیین کند که لیست کدام گروه ها نمایش داده شود و یا اعلانات اندروید از کدام گروه ها باشد.
  •  اعلام آپدیت نسخه جدید اپ که بعد از تغییرات کاربر اعمال می شود.

طراحی اپلیکیشن موزیک مشابه رادیو جوان

در صورتی که قصد طراحی اپلیکیشن موزیک را دارید، الفباوب بهترین انتخاب برای شما است.

چون ما اپلیکیشن پخش موزیک مشابه رادیو جوان را طراحی و راه اندازی کرده ایم. پس با همه نیازمندی ها و دغدغه های شما و هر آنچه شما می خواهید آشنا هستیم.

یک اپلیکیشن موزیک باید چه امکاناتی داشته باشد؟

دانلود موزیک:

اصلی ترین قسمتی که باید یک اپلیکیشن موزیک داشته باشد امکان دانلود موزیک است اگر اپلیکیشن تون این قسمت را نداشته باشد شانسی برای رقابت با اپلیکیشن های موزیک ندارد.

پخش انلاین موزیک:

یا این امکان علاوه بر رضایت کاربران از اپلیکیشن باعث افزایش مدت وقتی کاربر در اپلیکیشن می ماند میشود و این کار باعث برندیگ سایت و اپلیکیشن شما خواهد شد.

جدید ترین اهنگ ها:

در صفحه اول باید لیستی از جدیدترین آهنگ ها باشد.

محبوترین آهنگ های هفته، ماه و سال:

کاربران امروزی وقت گوش دادن به همه اهنگ ها را ندارند برای همین قسمت برترین اهنگ های ماه یا هفته به کاربران کمک میکند تا بهترین اهنگ های منتشر شده در این ماه را دانلود کند.

نمایش تعداد پخش موزیک:

مخاطب برای دانلود خوانده ای که نمیشناسد به اولین چیزی که نگاه میکند تعداد باز شدن این صفحه و پخش اهنگ است.

دسته بندی خوانده ها:

برای دسترسی کاربران اپلیکیشن به آهنگ های خواننده محبوبشان، بهترین راه افزودن دسته بندی برای آن خوانده است.

دسته بندی موزیک و ویدیو:

بعضی کاربران دنبال موزیک ویدیو می باشند بخاطر همین بهتر است دسته بندی یا فیلتر برای مشخص کردن موزیک ویدیو ها داشته باشید.

امکان اشتراک در شبکه های اجتماعی:

وقتی یک کاربر از یک آهنگ خوشش می آید آن را برای دوست های خود میفرست و این بهترین و سریع ترین راه برای معرفی و افزایش تعداد نصب اپلیکیشن موزیک بوده و همین طور تعداد بازدید و پخش آهنگ هاتون را بیشتر می کند.

وجود اسلایدر:

یکی از اصلی ترین راه های در آمد از اپلیکیشن و سایت موزیک قابلیت نمایش اسلاید بار بوده که می توانید اهنگ بعضی خواننده ها را در آنجا تبلیغ کنید و به در آمد مناسبی دست پیدا کنید.

پوش نوتیفیکیشن:

برای اطلاع رسانی اخبار مهم و ارتباطی تاثیرگذار با کاربران و وفادار کردن آن ها بهترین راه حل استفاده از سیستم پوش نوتیفیکیشن بوده که احتمال دید شدن و سر زدن دوباره کاربر به اپلیکیشن را به شدت افزایش می دهد.

فرض کنید یک خوننده معروف و محبوب یک آهنگ جدید داده با پوش نوتیفیکیشن می تونید کاربران را از این آهنگ جدید با خبر کنید.

ارسال دیگاه:

نظرات باعث جون بخشی به اپلیکیشن شما می شود این کار با ایجاد یه رابطه دو طرفه میان اپلیکیشن و کاربر باعث ایجاد حس خوب در مخاطب می شود

صفحه اخبار:

در این صفحه می تواند آخرین اخبار دنیا موزیک را اطلاع رسانی کنید و کاربر را از اخرین اتفاقاتبا خبر کنید.

دسته بندی بر اساس نوع موزیک:

خیلی وقتی کاربران دنبال اهنگ شاد یا اهنگ برای تولد یا عروسی میگردند با این دسته بندی مخاطبین بسیار سریع تر به هدفشون میرسند و این کار باعث ایجاد حس خوب نسبت به اپلیکیشن شما می شود.

آپدیت خود کار اپلیکیشن:

هماهنگ بودن سایت و اپلیکیشن به صورتی که در صورتی که موزیک و ویدیو بر روی سایت قرار گرفت خودکار روی اپلیکیشن قرار بگیرد.

با این کار نیاز به دوباره کاری برای بارگذاری ترانه بر روی اپلیکیشن نیست.

حجم کم اپلیکیشن:

هر چه حجم اپلیکیشن کمتر باشد امکان دانلود اپلیکیشن در کافه بازار یا اپلیکیشن استور بیشتر می شود.

اضافه کردن به موزیک مورد علاقه:

کاربر می تواند هر وقت خواست به موزیک های مورد علاقش دسترسی داشته باشد و آن ها را دوبار گوش کند.

لایک موزیک و مشاهده تعداد لایک ها:

کنار نمایش تعداد بازدیدها، قسمت نشان دهنده اینکه چه تعداد کاربر این آهنگ را پسندیدن اهمیت زیادی دارد تا کاربر به کاربر کمک کنید با تعداد لایک آن اهنگ تصمیم به گوش دادن آهنگ کند یا نه.

با اینکار به کاربر حس مناسبی می دهید در صورتی که بتواند نظر دهد، اپلیکیشنی در دنیا امروز موفق بوده که بتواند حس خوب به کاربر انتقال دهد.

متن موزیک:

داشتن چنین امکانی در داخل اپلیکیشن باعث میشود کاربر برای جستجو متن اهنگ سمت جستجو در گوگل نرود. در دنیا امروز اپلیکیشن موفق بوده که بتواند همه نیازهای کاربر را برطرف کند.

به طور کل می توان گفت طراحی اپلیکیشن موزیک تاثیر بسزایی در ارتقا سطح فرهنگی و هنری یک جامعه خواهد داشت از آنجا که دسترسی به موسیقی را برای همه افراد و همه سنین بدون نیاز به صرف هزینه زیاد امکان پذیر می کند.

برای طراحی اپلیکیشن موزیک فقط به شرکت های معتبر اعتماد کنید تا مبادا از پشتیبانی بعد از تحویل اپلیکیشن بی بهره بمانید!

ما در الفباوب با بهترین کارشناسان وظیفه خود را در این موضوع می دانیم که باید به بهترین شکل به شما در عرصه طراحی اپلیکیشن، خدمات پشتیبانی ارائه دهیم.

نمونه های موفق در طراحی اپلیکیشن موزیک

از نمونه های موفق طراحی اپلیکیشن موزیک در دنیا می توان به Sound Cloud اشاره نمود.

در این اپلیکیشن موزیک کاربر می تواند به شکل رایگان و استریم آهنگ های مورد علاقه خود را جستجو کرده و در پلی لیست محبوب ها یا آرشیو اختصاصی خود قرار دهد.

این اپلیکیشن امکان گوش دادن موسیقی به شکل آفلاین را هم به کاربر می دهد. تنوع در انتخاب نوع موسیقی، خواننده و سبک باعث شده که Sound Cloud به عنوان یک اپلیکیشن کاربر پسند و پرکاربرد در سراسر دنیا شناخته شود.

همین طور از نمونه استارت اپلیکیشن های ایرانی که با ساخت اپلیکیشن موبایل به موفقیت چشمگیری دست یافته اند می توان به رادیو جوان اشاره نمود.

اپلیکیشن موزیک رادیو جوان پلتفرمی آنلاین برای شنیدن موسیقی و یا دانلود آن بوده که با داشتن انواع امکانات از پادکست تا موزیک ویدیو با کیفیت بالا و به روزرسانی آن ها رضایت مخاطبان خود را در طول زمان به دست اورده است.

ایجاد وایرفریم

در مرحله نخست پس از مشاوره با تیم فروش الفباوب و تائید وایرفریم، بر اساس هویت بصری کسب و کار شما، به سراغ طرح های گرافیکی اپلیکیشن می رویم.

این طرح ها مشخص می کنند که اپلیکیشن شما از نظر بصری چگونه خواهد بود. و طبق کسب و کار و خواست شما طراحی اپلیکیشن موزیک شروع می شود.

طراحی گرافیکی

در این گام تیم طراحی تجربه کاربری شرکت برنامهی الفباوب و یا همان تیم ui/ux طراحی اپلیکیشن شروع به طراحی گرافیکی و طراحی اپلیکیشن شما می کند.

وظیفه ui/ux کار در این مرحله این بوده که با کمک برنامه های مرسوم گرافیکی و تجربه کاربری نظیر اسکتچ و فوتوشاپ ظاهر اپلیکیشن شما را طراحی کند.

پیاده سازی اپلیکیشن

در مرحله آخر بعد از انجام کارهای طراح اپلیکشن تیم طراح گرافیکی الفباوب، پیاده سازی طرح های گرافیکی آغاز می شود.

کد نویسی اپلیکیشن موزیک شما در این مرحله توسط تیم حرفه ای برنامه نویسی الفباوب انجام می شود و در نهایت به رفع اشکالات و کامل کردن برنامه طبق نظر شما می پردازیم.

مشاوره طراحی اپلیکیشن موزیک با الفباوب

تیم طراحی اپلیکیشن الفباوب برای جلب رضایت و موفقیت مشتریان خود، با توجه به کسب و کار کارفرما و کاربران، اپلیکیشن موزیک با دو سیستم عامل اندروید و ios طراحی می کند.

اگر هیچ دانش برنامه نویسی ندارید و نمی خواهید پول زیادی بابت استخدام یک تیم برنامه نویس و توسعه اپلیکیشن خود بپردازید،

می توانید از اپلیکیشن های اپلیکیشن ساز که هیچ نیازی به دانستن برنامه نویسی ندارند، کمک بگیرید.

ولی اپلیکیشن هایی که از طریق اپلیکیشن ساز ساخته می شوند در بلند مدت کارایی خود را از دست می دهند.

 الفباوب این اطمینان را به شما می دهد که در ازای مبلغی که بابت هزینه طراحی اپلیکیشن موزیک پرداخت می کنید؛ به مزایای افزایش درآمد دست خواهید یافت.  جهت مشاوره رایگان و اختصاصی با شماره های زیر تماس بگیرید.

طراحی اپلیکیشن موزیک

موضوعات مقاله

امتیاز :
No Responses/5
اولین دیدگاه را شما بنویسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *