طراحی اپلیکیشن وکالت

25
اسفند
1401

طراحی اپلیکیشن وکالت چیست؟ طراحی اپلیکیشن وکلا چگونه می تواند به ما کمک کند؟ این روزها افراد زیادی می باشند كه برای پیدا كردن پاسخ برای سوالات خود در زمینه های مختلف دادگاهی و حقوقی به اینترنت مراجعه می کنند و به دنبال راه حل مناسب برای حل مشکلات خود می باشند.

اما در این میان با کمبود اطلاعات و اپلیکیشن های مناسب و معتبر اینترنتی روبه رو می شوند و از ادامه كارخود برای یافتن پاسخ مناسب دلسرد شده و با نارضایتی آن را ول می کنند و در این میان نقش وکلا بسیار حائز اهمیت بوده و خواهد بود زیرا به راحتی می توانند با طراحی اپلیکیشن وکالت برای شرکت حقوقی یا خودشان بسیاری از نیازهای مردم دراین پروسه را برطرف کنند و برای خود هم مزایای جدیدی به دست بیاورند.

هم اکنون با افزایش یافتن مشکلات اداری و کمبود وقت برای رسیدگی به درخواست های کثیری از مراجعه کنندگان، موسسات حقوقی دنبال راهكارهایی برای افزایش رسیدگی ها و جذب مراجعان گرامی می باشند. از بهترین روش های رسیدگی به مشتریان خود طراحی اپلیکیشن وکالت و موسسات حقوقی است.

 

الفباوب شرکت بزرگ و قدرتمند طراحی انواع اپلیکیشن و اپلیکیشن از شما دعوت می کند برای اجرای ایده های خود با ما تماس بگیرید. طراحی آپ و اپلیکیشن جزو تخصصی ترین خدمات ماست و آن را توسط بهترین برنامه نویسان و کارشناسان انجام می دهیم. هزینه ارائه شده توسط دریافت کلیه خدمات کاملا منطقی و مناسب است و در تلاشیم بتوانیم با تکیه بر تجارب و ایده های نوین کسب و کار شما را متحول سازیم. برای اطلاع از قیمت و روند ثبت سفارش با 02191008515 تماس بگیرید.

 

طراحی اپلیکیشن وکالت و موسسه حقوقی

موسسات حقوقی كه چندین عضو برای پاسخگویی به مراجعه کنندگان در اختیار دارند برای بالا بردن كارایی خود و رفع مشکلات احتمالی آن ها می توانند با طراحی اپلیکیشن وکالت دسترسی كاربران خود را بیش از پیش به موسسه خود افزایش داده و رضایت مندی ان عزیزان را بالا ببرند. طراحی اپلیکیشن وکالت در این رقابت نتگاتنگ امروزی قدمی بسیار بزرگ برای جا گذاردن رقبا دیگر در نظر گرفته میشود.

وکلای گرامی می توانند با طراحی اپلیکیشن علاوه بر پاسخگویی به طور انلاین به مراجعه کنندگان، گرفتن نوبت و بارگذاری مطالب مفید هم به صورت خصوصی و هم به صورت عمومی،عزیزان مخاطب را از كار های خود اگاه سازند.

طراحی اپلیکیشن وکالت می تواند شما را به صورت ایده عالی از دیگر عزیزان پیش بیندازد. یکی از بهترین خصوصیات اپلیکیشن وکلا گزارش وکیل مورد نظر به ماجعه کننده خود بوده كه علاوه بر صرفه جویی در وقت شما، دردسترس بودن شما به مراجعه کننده اسان خواهد شد.

طراحی اپلیکیشن وکالت

 

طراحی اپلیکیشن وکالت

طراحی اپلیکیشن وکالت مزایا و كاربردهای بسیاری دارد. از آنجا كه بسیاری از افراد در طول زندگی خود به خدمات حقوقی نیازمند هستند و در طول زندگی بسیار به این خدمات رو می آورند؛ موسسات حقوقی به منظور ایجاد ارتباط میان وکیل و موکل و ایجاد ارتباط میان این دو به وجود آمده اند.

مطابق قانون در اپلیکیشن­های حقوقی امكان تبلیغات هم وجود دارد. پس طراحی اپلیکیشن وکالت مناسب و همینطور رعایت اصول سئو و بهینه سازی اپلیکیشن، برای اینكه در صفحه اولیه گوگل قرار بگیرد، می تواند باعث جذب مشتریان بیش­تر گردد. با طراحی اپلیکیشن وکلا می توان خدمات مشاوره­ای حضوری و… حضوری، نوبت دهی برای مشاوره و… را ارائه كرد.

طراحی اپلیکیشن وکالت

ویژگی های طراحی اپلیکیشن وکلا

در طراحی اپلیکیشن وکالت باید به چند نکته توجه داشت، برای این كه اپلیکیشن هم برای موکلان و هم برای وکلا و مراکز حقوقی موثر و كاربردی باشد باید دارای امكانات خاصی باشد. در ادامه ویژگی ها و امكانات طراحی اپلیکیشن وكالت را می توانید مشاهده کنید:

  • قسمت مرتبط با دعاوی خانواده (طلاق)
  • داشتن مشاوره حقوقی آنلاین
  • بخش پرسش و پاسخ سوالات حقوقی
  • بخش مرتبط با بانک مقالات حقوقی
  • بخش مرتبط با دعاوی کیفری
  • پنل مدیریت ساده با تجربه كاربری آسان
  • تنظیم قراردادهای داخلی و میان اللملی
  • داشتن قسمت اخبار حقوقی
  • داشتن قسمت رزومه وکیل
  • داشتن قسمت وكالت آنلاین
  • داشتن مدیریت سطوح گروه ها و كاربران
  • رزرو آنلاین برای مشاوره
  • سیستم پرداخت آنلاین
  • سیستم عضویت موکلان
  • سیستم محاسبه هوشمندبرای مواردی مختلف همچون مهریه، ارثیه، دیه و …
  • صفحه معرفی و رزومه فعالیت های وکیل

طراحی اپلیکیشن وکالت

 

نقش اپلیکیشن وكالت در كاهش هزینه ها

طراحی اپلیکیشن وكالت تاثیراتی مثبت در تجربه كاربری دارد. با این حال استفاده از این اپلیکیشن برای وکلا هم مزایایی خواهد داشت. گذشته از مسائل مربوط به توسعه کسب و كار، استفاده از يک اپلیکیشن در كاهش هزینه های مستقیم دفتر وكالت هم تاثیرگذار خواهد بود. در حالت عادی اسناد به صورت فیزیکی در پرونده های كاغذی نگهداری می شوند.

دفاتر وكالت در طول يک سال پرونده های حقوقی زیادی را دریافت می کنند. هر کیس حقوقی برای گذراندن مراحل اداری باید مدارک زیادی را جمع آوری کند؛ در نتیجه در طول يک سال امكان دارد هزینه قابل توجهی صرف تهیه كاغذ و فایل شود؛ همینطور مدیریت این پرونده ها باید توسط نیروی انسانی انجام بگیرد.

در حالی كه پس از طراحی يک اپلیکیشن همه این اسناد و مدارک در فضای مجازی و سیستم مرکزی نرم افزار ذخیره می شود؛ همینطور نرم افزار بدون دخالت نیروی انسانی با میزان دقت بیشتری مدارک را مدیریت می کند؛ در نتیجه دیگر نیازی به پرداخت هزینه های اداری و هزینه مربوط به نیروی انسانی نخواهد بود.

ارائه خدمات هدفمند و استفاده از استراتژی های كاربردی به تدریج جذب مخاطب بیشتر را به دنبال خواهد داشت. به این ترتیب نیازی به پرداخت هزینه های هنگفت برای تبلیغات نخواهد بود.

با آگاهی نسبت به این مسئله متوجه خواهید شد كه طراحی اپلیکیشن وکالت یک نوع سرمایه گذاری بلند مدت است. در این صورت لازم نیست نگران هزینه طراحی اپلیکیشن وکلا باشید. هرچه اپلیکیشن تخصصی تر طراحی شود سود بیشتری نصیب شما خواهد شد.

طراحی اپلیکیشن وکالت

تغییر روند وكالت با طراحی اپلیکیشن وكالت

با توجه به امكانات و شرایط اپلیکیشن وكالت، استفاده از آن می تواند به طور قابل توجهی روند وكالت را تغییر دهد و شرایط خدمات را بهبود بخشد.

با کمک طراحی اپلیکیشن وکالت امكاناتی جدید مثل ارتباط سریع با وکلا و دسترسی به اطلاعات دقیق تر در مورد پرونده های قضایی وجود دارد كه به مشتریان کمک می کند تا انتخاب درستی برای وکیل خود داشته باشند.

همینطور، این اپلیکیشن می تواند به وکیلان کمک کند تا به طور كارآمدتری با مشتریان خود ارتباط برقرار کنند و به آن ها خدمات بهتری ارائه دهند؛ در نتیجه، طراحی اپلیکیشن وكالت می تواند به عنوان يک ابزار موثر برای پیشرفت وكالت در دنیای دیجیتال محسوب شود.

طراحی اپلیکیشن وکالت

مزایای طراحی اپلیکیشن وكالت برای جذب مراجعه کنندگان بیشتر

طراحی اپلیکیشن وكالت می تواند برای جذب مراجعه کنندگان بسیار مفید و موثر باشد. بعضی از مزایای طراحی اپلیکیشن وكالت عبارت هستند از:

  1. سهولت در ارتباط با مشتریان: اپلیکیشن وكالت به شما امكان می دهد كه به راحتی با مشتریان خود در ارتباط باشید. مشتریان می توانند درخواست مشاوره را به سرعت و با راحتی برای شما ارسال کنند و شما هم می توانید به سرعت به آن ها پاسخ دهید.
  2. افزایش اعتبار: طراحی اپلیکیشن وكالت می تواند به شما کمک کند تا به عنوان يک وکیل حرفه ای و متخصص شناخته شوید. يک اپلیکیشن حرفه ای و كارآمد، به شما کمک می کند كه به مشتریان خود نشان دهید كه شما از تکنولوژی و روش های پیشرفته برای ارائه خدمات بایدفاده می كنید.
  3. ارائه خدمات بهتر: با طراحی يک اپلیکیشن وكالت، می توان به مراجعه کنندگان خدمات بهتر و سریع تری ارائه داد. این امر می تواند به افزایش رضایتمندی مشتریان و جذب مشتریان جدید کمک کند.
  4. افزایش امنیت: طراحی اپلیکیشن وكالت می تواند به شما کمک کند تا امنیت اطلاعات مشتریان خود را افزایش دهید. در اپلیکیشن، می توانید اطلاعات مشتریان را به راحتی و با امنیت بیشتری ذخیره كنید.

طراحی اپلیکیشن وکالت

خدمات شرکت طراحی اپلیکیشن الفباوب

مجموعه الفباوب با هدف ارائه خدمات مربوط به طراحی اپلیکیشن های تخصصی تاسیس شد. این مجموعه…. برای ارائه خدمات باکیفیت، بهترین و مجرب ترین متخصصان این حوزه را در اختیار دارد. پس از سفارش طراحی، مجموعه …..خدمات زیر را به شما ارائه خواهد كرد:

  1. ارائه راهكارهای تحلیل داده برای بهبود عملكرد اپلیکیشن یا اپلیکیشن
  2. ارائه خدمات مشاوره به مشتریان برای بهینه سازی اپلیکیشن اپلیکیشن خود
  3. ایجاد و پیاده سازی راهكارهای دیجیتال مارکتینگ برای جذب مشتریان جدید
  4. طراحی و توسعه اپلیکیشن برای مشتریان
  5. ایجاد سیستم پشتیبانی و خدمات پس از فروش به مشتریان

این خدمات می توانند به مشتریان کمک کنند تا به شکل بهتری در بازار رقابتی وكالت حضور پیدا کنند و مشتریان جدیدی را به دست آورند.

طراحی اپلیکیشن وکالت

درصد موفقیت اپلیکیشن وكالت در ایران

در گذشته و در سال های اولیه تاسیس خدمات دیجیتالی، تعداد کمی از كاربران به این نوع خدمات اعتماد می كردند. با این حال در سال های اخیر آمار استفاده از خدمات اینترنتی به شکل قابل توجهی افزایش پیدا کرده است. اگر به تازگی يک دفتر وكالت تاسیس كرده اید، پیشنهاد می شود برای جذب موکل و شرایط برای ارائه خدمات، اقدام به طراحی و انتشار اپلیکیشن كنید.

طراحی اپلیکیشن وکالت

طراحی اپلیکیشن وکالت

 

برای طراحی اپلیکیشن وكالت را انتخاب کنیم یا اندروید IOS

برای طراحی اپلیکیشن وكالت باید یکی از دو روش ios یا اندروید را انتخاب كرد. انتخاب هر يک از این سیستم عامل ها می تواند تاثیراتی مستقیم در موفقیت وعدم موفقیت اپلیکیشن داشته باشد.

در صورتی كه سیستم عامل انتخاب شده با شرایط موجود در کشور، مطابقت نداشته باشد درصد موفقیت آن به شدت كاهش می یابد؛ در نتیجه قبل از انتخاب هر يک از این دو مورد باید به مواردی مثل شرایط بازار هدف، اهداف مورد نظر از طراحی اپ، تعداد كاربران سیستم عامل ها و… توجه كرد.

هر دو این سیستم عامل ها از مزایای مخصوص به خود برخوردار می باشند. با این حال عوامل خارجی متعددی وجود دارند كه می توانند عملكرد این سیستم عامل ها را تحت تاثیر قرار دهد.

IOS از هر نظر بستر مناسبی برای يک اپلیکیشن است. با این حال این نوع سیستم عامل بیشتر مناسب کشورهای اروپایی، ژاپن و آمریكا است. در حالی كه سیستم عامل های اندرویدی در کشورهای خاورمیانه و کشورهای آسیایی رایج تر می باشند.

اگر كاربران منطقه جغرافیایی مورد نظر از سیستم عامل مورد نیاز برای اجرای اپلیکیشن برخوردار نباشند امكان توسعه کسب و كار با کمک اپلیکیشن ممکن نخواهد بود. در نتیجه برای طراحی اپلیکیشن وكالت در ایران، باید اندروید را انتخاب كنید.

به طور کلی قبل از طراحی اپلیکیشن باید در همان زمان در مورد سیستم عامل مورد نظر آن تحقیق شود. به طور مثال در حال حاضر شرایط ایران برای طراحی اپلیکیشن اندروید مناسب است. اما با توجه سرعت بالای تغییرات و تحولات امكان دارد در سال های آینده شرایط مناسب برای استفاده از ios هم به وجود بیاید.

طراحی اپلیکیشن وکالت

کدام روش انتشار اپلیکیشن وكالت بهتر است؟

اپ استور و گوگل پلی هر دو از پلتفرم های نام آشنا می باشند كه کیفیت و استاندارد بالایی برای ارائه خدمات كاربری و انتشار اپلیکیشن دارند. هر يک از این دو پلتفرم می توانند انتخاب مناسبی برای انتشار نرم افزار شما باشند.

با این حال باید در جلسات مشاوره، اهداف خود از طراحی اپلیکیشن وكالت و سیاست های مورد نظر را با كارشناسان مجموعه ما در میان بگذارید. این متخصصان با توجه به اطلاعات و آگاهی كه نسبت به عملكرد نرم افزارها دارند شما را در انتخاب بهترین گزینه یاری خواهند كرد.

طراحی اپلیکیشن وکالت

اپلیکیشن وكالت باید یا اپلیکیشن؟

اپلیکیشن وكالت در مقایسه با اپلیکیشن وكالت، مزایایی دارد كه امكان دارد به جذب مشتریان بیشتر و افزایش سود وكالت کمک کند. اپلیکیشن وكالت به شما این امكان را می دهد كه از هر جایی و هر زمانی كه بخواهید به خدمات وكالتی دسترسی داشته باشید. با نصب این اپلیکیشن روی گوشی همراه خود، به سرعت می توانید به وکیل مورد نظر خود دسترسی پیدا كنید.

اپلیکیشن وكالت امكانات مختلفی از جمله چت، تماس تلفنی و… را برای ارتباط با وکلا ارائه می دهد كه این امر برای افرادی كه به دنبال ارتباط آسان و سریع با وکیل می باشند، بسیار مهم است. در حالی كه امكان دسترسی به وکیل با کمک اپلیکیشن به این آسانی نخواهد بود.

با نصب اپلیکیشن وكالت، می توانید به اطلاعات دقیق وكاربردی درباره وکلا و خدمات حقوقی دسترسی پیدا كنید؛ همینطور این اپلیکیشن، امكاناتی از جمله پرسش و پاسخرا برای شما فراهم می کند كه باعث افزایش اطلاعات و آگاهی شما درباره حقوق و قوانین می شود. امكان استفاده از این قابلیت در اپلیکیشن وجود ندارد.

طراحی اپلیکیشن وکالت

تعرفه طراحی اپلیکیشن وکیل

قیمت اپلیکیشن با توجه به ویژگی ها و امكانات مورد نظر كارفرما تعیین می شود. در ارتباط با هزینه طراحی و طراحی اپلیکیشن عوامل گوناگونی تاثیرگذار می باشند.

هزینه های طراحی اپلیکیشن در مقایسه با سایر تبلیغات مثل تلویزیون، بیلبورد و… در دراز مدت بسیار به صرفه تر خواهد بود. زیرا اپلیکیشن حقوقی به عنوان ابزاری قدرتمند برای تبلیغ دائمی و در دسترس همه، مقرون به صرفه است.

طراحی اپلیکیشن وکالت

طراحی اپلیکیشن تخصص ما در الفباوب است!

اگر نیاز به طراحی اپلیکیشن دارید با ما در الفباوب تماس بگیرید، هرگونه اپلیکیشن و اپلیکیشن که مدنظر داشته باشید در الفباوب طراحی می شود و با بهترین قیمت و سریع ترین زمان ارائه می گردد. تماس بگیرید و اطلاعات بیشتر را از کارشناس مربوطه دریافت کنید.

موضوعات مقاله

امتیاز :
2 Responses/5
اولین دیدگاه را شما بنویسید.

2 دیدگاه برای “طراحی اپلیکیشن وکالت

  1. سلام خسته نباشید برای ساخت اپلیکیشن وکلا نیاز به چندتا نمونه کار دارم. اگه میشه به ایمیل ارسال کنید. متشکرم.

    1. سلام دوست عزیز، ارسال شد. برای اطلاعات بیشتر از قیمت ها، تعرفه امکانات اپلیکیشن، روند ثبت سفارش از طریق راه های ارتباطی ذکر شده با ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *