طراحی اپ اندروید

22
فروردین
1402

طراحی اپ اندروید چیست؟ برای طراحی اپلیکیشن اندروید چقدر باید هزینه کرد؟ طبق تحقیقات افراد به صورت متوسط 2 ساعت و 52 دقیقه از روز خودشان را در اپلیکیشن های موبایل می گذارنند. پس شما با اپلیکیشن اختصاصی می توانید این فرصت را به سود تبدیل کنید.

الفباوب، شرکت بزرگ طراحی انواع اپلیکیشن در کنار شماست، برای ساخت آپ حرفه ای فروشگاهی، شرکتی؛ خدماتی و …. از طریق راه های ارتباطی ذکر شده در همین صفحه با ما تماس بگیرید و مشاوره كاملا رایگان دریافت کنید.

طراحی اپ اندروید

طراحی اپ اندروید فوری، سریع و حرفه ای

برای طراحی اپلیکیشن تخصصی نكاتی قابل توجه وجود دارند كه در نظر گرفتن آن ها می تواند باعث بالا رفتن رضایت شما و در آخر نتیجه گرفتن از هزینه ای كه برای طراحی اپلیکیشن می کنید شود. به عنوان مثال خلاقیت. طراحی اپلیکیشن اختصاصی این فرصت را برای شما به وجود می آورد كه از قوه خلاقیت و نوآوری کمک بگیرید. اما راه های اپلیکیشن ارزان مثل استفاده از اپ سازهای رایگان شاید این قابلیت را برای شما در نظر نگیرد.

یا توجه به قابلیت توسعه و بروزرسانی اپلیکیشن، ویژگی است كه قطعا در حرفه ای بودن اپلیکیشن شما نقش دارد. پس اپ شما باید به گونه ای طراحی شود كه توسعه و بروزرسانی آن در کمترین زمان و بالاترین کیفیت برای شما طراحی شود.

طراحی اپ اندروید

اپلیکیشن ها انواع مختلفی دارند مثل:

  1. اپلیکیشن های HTML5: براساس تکنولوژی های شناخته شده وب، مثل HTML5، جاوا اسکریپت و CSS بوده و برای ایجاد تغییرات کوچک، قابل تبدیل به پلت فرم های دیگر است.
  2. اپلیکیشن های محلی: طراحی اپلیکیشن اندروید و ios براساس يک پلت فرم خاص طراحی می شوند مثلا جاوا و Eclipse مختص اندروید و Xcode و Objective-C مختص ios است.
  3. اپلیکیشن های ترکیبی: ترکیبی از دو مدل بالا است.

طراحی اپ اندروید

طراحی اپ اندروید

طراحی اپلیکیشن موبایل، شما را در رسیدن به اهدافتان یاری می کند و طراحی اپلیکیشن اختصاصی موجب منحصر به فرد شدن، افزایش اعتبار و افزایش مشتریان و رونق کسب و كار شما می شود. برای طراحی اپلیکیشن اندروید و ios می توانید با الفباوب تماس بگیرید و تمام امكانات مورد نظر خود را ارائه دهید تا در طراحی اپلیکیشن شما در نظر گرفته شود.

طراحی اپ اندروید

طراحی اپ اندروید

مراحل طراحی اپ اندروید

پیش از هرچیزی باید هدف خود را برای اینكه متوجه شویم چه اپلیکیشنی برای طراحی نیاز داریم مشخص کنیم آیا هدف ما يک بازی است یا برنامه آموزشی یا يک ابزار؟ بعد از اینكه هدف معین شد می توانیم بنا به نیاز از آن ها استفاده کنیم. چه مراحلی باید در پیاده سازی اپلیکیشن دنبال شود:

  1. تعیین میزان بودجه: بودجه با توجه به هدف مورد نظر باید به دقت مشخص شود.
  2. تعیین کردن موفقیت: منظور از موفقیت چیست؟ تعداد مشخص دانلود، تعداد كاربران فعال یا یا میزان پول پرداختی
  3. ویژگی های اپلیکیشن: باید حرفه ای باشد تا كاربران تشویق به استفاده از آن شوند همینطور کیفیت واسط كاربری آن مهم است.
  4. پلتفرم برنامه: بررسی کنید کدام پلت فرم موقعیت بهتری را برای شما ایجاد می کند.
  5. هدف اپلیکیشن بعد از انتشار: محصول باید بازاریابی و تبلیغ برای معرفی داشته باشد.

طراحی اپ اندروید

طراحی رابط كاربری اپلیکیشن به صورت فوق العاده تخصصی

طراحی رابط كاربری مشخص می کند كه چه المان ها در کجا باید قرار بگیرند تا مشتری بیشتری را جذب کنند. الفباوب با تحلیل كاربران شما و طرح های به روز، طراحی انجام می دهد و سعی می کند با طراحی های جدید و خلاقیت و نوآوری، ارتباط كاربر با اپلیکیشن و سایت را بهینه سازی کند. با طراحی رابط كاربری اختصاصی اپلیکیشن می توانید در جذب و نگهداری مشتریانتان موفق تر عمل کنید با ایجاد اپلیکیشن اختصاصی رشد کسب و كار خود را افزایش دهید.

الفباوب طراحی اپلیکیشن تهران و سراسر ایران را به بهترین شکل انجام می دهد، برای دریافت جزئیات بیشتر از طریق راه های ارتباطی ذکر شده در وب سایت با ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنیم.

طراحی اپلیکیشن اندروید و ios

طراحی اپ اندروید می تواند این فرصت را در اختیار شما قرار دهد كه بتوانید با مشتریان خود ارتباط بیشتری برقرار کنید به این صورت كه اگر کسب و كارتان پتانسیل لازم را داشته باشد می توانید يک پل ارتباطی قدرتمند را با طراحی اپ بین خود و مشتریانتان ایجاد کنید، شرکت الفباوب در زمینه طراحی اپ دارای سابقه طولانی است كه توانسته در این سال ها نمونه كارهای بسیار مطلوبی را با بهره گیری از نیروی های متخصص و مجرب طراحی و تولید کند اگر كه شما هم قصد راه اندازی اپلیکیشن برای کسب و كار خود دارید می توانید با مشاورین الفباوب تماس بگیرید تا شما را در این زمینه راهنمایی کنند.

طراحی اپ اندروید

مزایای طراحی اپلیکیشن اندروید حرفه ای

طراحی اپلیکیشن اندروید حرفه ای یکی از راه های هوشمندانه برای ارتقاء سطح عملکردی کسب وکار ما محسوب می شود. رسانه های دیجیتال متأسفانه یا خوشبختانه قسمت اعظم زندگی ما را تشکیل می دهند و تأثیرات فراوانی بر عملکرد و زندگی ما دارند.

دراین بین خوشبخت کسی است که بتواند با هوشیاری بر این دنیای عجیب و قدرتمند، گامی محکم در جهت خواسته ها و اهداف خود بردارد و تمامی این امکانات را در اختیار خود قرار دهد. در این مقاله قصد ما این است که برای شما شرح دهیم مزایای طراحی اپلیکیشن اندروید حرفه ای چه خواهد، تا انتهای مقاله ما را همراهی کنید.

طراحی اپلیکیشن اندروید حرفه ای

استفاده و طراحی اپلیکیشن اندروید حرفه ای برای کسب وکارها تقریباً به امری ضروری تبدیل شده که روز به روز بیشتر مورد استقبال قرار می گیرد. دراین بین برخی از صاحبان مشاغل بر این باور هستند که به کاربردن اپلیکیشن چندان ضروری نبوده و هزینه ای اضافه به حساب می آید.

اما اصل ماجرا این است که قضیه کاملاً برعکس بوده و یک اپلیکیشن در دنیای دیجیتال امروز به ما کمک خواهد کرد تا بتوانیم خود را به کاربران هرچه بهتر عرضه کنیم. بهتر است این گونه قضیه را شرح دهیم که هزینه راه اندازی اپلیکیشن خیلی زود به شکل سودهای غیرقابل توصیف به ما برگشت داده خواهد شد. در ادامه شما را با مزایای طراحی اپلیکیشن اندروید حرفه ای آشنا خواهیم کرد.

طراحی اپلیکیشن اندروید حرفه ای راهی برای ارتقاء سطح محصولات

هیچ تفاوتی ندارد که شما طراحی اپلیکیشن اندروید حرفه ای را باهدف ارائه خدمات و یا محصولی شاخص شروع می کنید، درکل نتیجه بهتر از آن شرکت ها، نهادها و ارگان هایی خواهد بود که برای کسب وکار خود از یک اپلیکیشن استفاده می کنند.

استفاده از یک اپلیکیشن به شما کمک خواهد کرد تا در رقابت با رقبای خود حرفی برای گفتن داشته باشید و با استفاده هوشمندانه از یک اپلیکیشن و به روزرسانی مداوم آن بتوانید به نتیجه بسیار بهتری در عملکرد حرفه ای خود دست یابید. ناگفته نماند که استفاده کردن از اپلیکیشن به شما کمک خواهد کرد تا هزینه های خود برای تبلیغات را کنترل کرده و دیگر نیازی به استفاده از بیلبوردها و روزنامه ها برای انجام تبلیغات گسترده نداشته باشید.

طراحی اپلیکیشن اندروید حرفه ای مسیری شگفت انگیز برای بازگشت تضمینی سرمایه

اولین اقدامی که برای طراحی اپلیکیشن اندروید حرفه ای باید انجام دهید این است که با یک برنامه نویس نرم افزار و یا یک توسعه دهنده، هدف و رویکرد خود را در میان بگذارید و از او تقاضا کنید تا تمامی هزینه ها را برای شما حساب کرده و اعلام کند.

به همین راحتی شما می توانید با یک حساب ساده و سرانگشتی به این نتیجه برسید که مزایای طراحی اپلیکیشن اندروید حرفه ای خیلی بیشتر از هزینه احتمالی خواهد بود که ساخت آن به شما تحمیل می کند و در انتها بازخورد عظیم آن نتایج فوق العاده ای را برای شما در برخواهد داشت. به عبارتی در طی کار که شما مشغول ارائه خدمات و محصولات خود به کاربران هستید به این نتیجه خواهید رسید که هزینه پرداخت شده برای ساخت یک اپلیکیشن در مقابل سرمایه ای که ساخت این اپلیکیشن و استفاده از آن به شما ارائه برمی گرداند، مبلغی بسیار ناچیز خواهد بود.

رابطه ای مداوم با مشتریان، نتیجه همگامی با اپلیکیشن ها

وقتی شما برای کسب وکار خود از اپلیکیشن ها استفاده می کنید باعث می شوید که با مشتریان خود بیشتر در ارتباط باشید و این امکان را برای آنان فراهم کنید که بتوانند نیازهای خود را بهتر برای شما شرح دهند. این امر به شما کمک خواهد کرد که بتوانید به پیشنهادها و حتی شکایت آنها گوش کرده و اطلاعات مفید و بهینه شده ای از انتظارات آن­ها را به دست آورید.

در نتیجه شما به راحتی خواهید توانست در راستای نیازهای مشتریان و کاربران خود خدمات و محصولاتی را ارائه دهید که هرچه بیشتر مورد اقبال عمومی قرار بگیرند و این به معنای رونق روزافزون کسب وکار شما خواهد بود. این یک ارتباط دوطرفه در قالب چت، تماس تلفنی، ایمیل و غیره خواهد بود که به واسطه آن شما می توانید در جذب کاربران و تبدیل آن ها به مشتری وفادار، گامی مهم و اساسی را بردارید.

گسترش فروش و جذب مشتریان با طراحی اپلیکیشن اندروید حرفه ای

درست زمانی که اپلیکیشن شما در فروشگاه ها و مارکت های عرضه اپلیکیشن مانند کافه بازار، اپ استور، گوگل پلی و غیره عرضه شده و برای استفاده عموم قابل اجرا می شود، شما می توانید به راحتی تبلیغات آنلاین خود را شروع کنید و این به معنای آن است که افراد بیشتر و مخاطبان فراوانی اطلاعات شما را دریافت کرده و در معرض تبلیغات شما قرار خواهد گرفت.

وقتی بازدید افزایش یابد، فروش هم افزایش خواهد یافت، البته تمام این ها به این بستگی دارد که شما نکات مهم و حیاتی در طراحی اپلیکیشن خود را رعایت کرده باشید. طراحی اپلیکیشن اندروید حرفه ای می تواند به شما کمک کند که فروشی سریع تر را تجربه کرده و با استفاده از تخفیف هایی که بر روی تبلیغات خود اعمال می کنید، مخاطبان و خریداران را به خوبی ترغیب کنید.

اپلیکیشن ها، بازاریابانی هوشمند و تحلیلگر

اپلیکیشن ها، چه در پلتفرم اندروید و چه در پلتفرم iOS، توانایی این را دارند که به راحتی و به آسانی اطلاعات را جمع آوری کرده و تعامل خود با کاربران را به خوبی ارتقا دهند. در همین راستا یک اپلیکیشن به خوبی می داند که کاربر چه نیازهایی دارد و به راحتی می تواند تشخیص دهد که محصولات و خدمات موردعلاقه او چه خواهد بود که در همین راستا شما می توانید با شناسایی بهتر مخاطبان خود و پرسونای آنها محصولات و خدمات خود را با کیفیتی بالاتر ارائه دهید.

اپلیکیشن ها می توانند به راحتی بازاریاب های دیجیتالی باشند که به خوبی خدمات و محصولات شما را در اختیار عموم قرار داده و محصولات را به خوبی عرضه می کنند. این کارمندان خستگی ناپذیر، توانایی این را دارند که محصولات و خدمات را به صورت آنلاین ارائه کرده، توضیحات لازم را ضمیمه کنند، مطالب را تجزیه وتحلیل کنند و در نهایت به مشتریان و کاربران کمک کنند تا با یک مقایسه و محاسبه ساده، محصول بهتر و برتر را تهیه نمایند. تمامی این نکات محصول یک تصمیم صحیح برای طراحی اپلیکیشن اندروید حرفه ای است که بدون شک تصمیمی هوشمندانه خواهد بود.

انتخاب بهترین کارمند با طراحی اپلیکیشن اندروید حرفه ای

اپلیکیشن یک کارمند تمام عیار و هوشمند است که می تواند با ایجاد کمترین احتمال خطا و ریسک، شما را به سودآوری کلانی برساند. طراحی و طراحی اپلیکیشن اندروید حرفه ای، به عبارتی یک بازگشت اولیه سرمایه است که با امکان خطای بسیار پایین و ایجاد پتانسیل رشد بسیار بالا، می تواند شما را به رشدی مطلوب و معقولانه در مدت زمان معینی برساند.

طراحی اپلیکیشن اندروید حرفه ای برای رونق کسب وکار، تنها هدف ما از طراحی و طراحی اپلیکیشن ها نیست. در همین راستا شما به راحتی می توانید کارمندی را داشته باشید که شبانه روز کمترین استراحت را به خود می دهد و با دقت بسیار بالا اقدام به عرضه اطلاعات خدمات و محصولات شما به مشتریان می کند.

طراحی اپ موبایل حرفه ای

یکی از مطرح ترین خدمات طراحی اپ اندروید الفباوب افزایش كارکرد و تعامل شما با مخاطبانتان است. طراحی اپلیکشن موبایل و همینطور وب اپلیکیشن در الفباوب توسط تیم فوق حرفه ای و متخصص انجام می شود. در واقع ساخت پلتفرم مطابق با پیشرفته ترین تکنولوژی و به روز ترین زبان های برنامه نویسی انجام می شود. همینطور طراحی اپلیکیشن شما به صورت كاملا اختصاصی و صفر تا صد کد نویسی شده و در اختیار شما قرار می گیرد. پس این فرصت بی مثل برای گسترش کسب و كار خود را از دست ندهید و برای طراحی اپ اندروید خود همین حالا اقدام کنید.

طراحی اپ اندروید

برای گسترش کسب و كار در فضای مدرن امروزی و همچنین موفقیت در این فضا بایستی از ابزارها و موقعیت های آنلاین کمک بگیریم. تقریبا در هر حوزه فعالیتی كه مشغول باشید برترین های آن حوزه سهمی عظیم از درآمد خود را از طریق طراحی اپلیکیشن و پلتفرم های آنلاین به دست می آورند. پس پیشنهاد ما این است كه این فرصت را از دست ندهید و برای سفارش و طراحی اپ اندروید و ios خود اقدام کنید. برای ثبت سفارش از طریق راه های ارتباطی ذکر شده با ما تماس بگیرید.

موضوعات مقاله

امتیاز :
No Responses/5
اولین دیدگاه را شما بنویسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *