طراحی سایت املاک بیرجند

6
شهریور
1401

طراحی سایت املاک بیرجند چیست؟ هزینه طراحی سایت املاک بیرجند چقدر است؟ چرا باید طراحی سایت املاک بیرجند را انتخاب کنیم؟ مزایای طراحی سایت املاکی بیرجند چیست؟

طراحی سایت املاک بیرجند

با افزایش روز افزون اینترنت و گوشی ها، دیگر بیشتر افرادی که دنبال اجاره و خرید و فروش املاک می باشند، برای پیدا کردن کیس های مورد نظر خود با چند کلیک ساده و با سرچ در گوگل تعداد زیادی فایل پیدا می کنند. اگر شما هم املاکی هستید و می خواهید کسب و کار خود را گشترش دهید و از رقیبان عقب نمانید باید به فکر طراحی سایت املاک خود باشید.

مراحل سفارش طراحی سایت املاک بیرجند

برای ثبت درخواست طراحی سایت املاک بیرجند شما باید با ما تماس بگیرید تا کارشناسان شما را راهنمایی کنند.

هزینه طراحی سایت املاک بیرجند

هزینه طراحی سایت به عوامل بسیاری مربوط بوده که در اینجا به شکل خلاصه به بعضی از آن ها اشاره می کنیم، هزینه خرید دامنه و هاست، هزینه خرید قالب یا برنامه نویسی قالب سایت، هزینه ادمین و پشتیبانی سایت و. . . و بقیه هزینه سایت روی امکانات اضافه ای که شما نیاز دارید روی سایت اجرا شود بستگی دارد. طراحی سایت املاک بیرجند

باید ار طریق راه های ارتباطی ذکر شده با ما تماس بگیرید و از طریق مشاوره رایگان با کارشناسان هزینه تقریبی طراحی سایت املاک بیرجند را دریافت کنید.

طراحی سایت املاک بیرجند چیست؟

باید برای پیشرفت در جایی حضور داشته باشیم که مخاطبان و مشتریان ما حضور دارند تا بتوانیم حضوری پر قدرت داشته باشیم. دیگر کسی منتظر شما نمی ماند تا طراحی سایت املاک خودتان را راه اندازی کنید. نه مشتری های شما نه رقیبان، پس باید شما هم برای پس گرفتن جایگاه خودتان تلاش کنید.

اعتبار، نشان قدرت سایت املاکی طراحی سایت املاک بیرجند

بیشتر املاکی های ایران با اعتبار خود شناخته می شوند، حالا این را تصور کنید که املاکی سنتی در برابر بنگاه های املاک مدرن چه شانسی می توانند برای کسب اعتبار داشته باشد.

دیگر وقت آن رسیده که برای داشتن اعتباری بیشتر از هر وقت دیگر، تصمیم به کار با سایت ها بگیرید ؛ دیگر وقتی برای تلف کردن نمانده است.

سایت ها پویا می باشند

یک سایت املاکی باید بتواند هر لحظه تغییر کند. شما در هر زمانی دوست داشته باشید می توانید ویژگی های جدیدی به آن اضافه کنید یا آن را حذف کنید. می توانید هر لحظه هر تعداد تغییری متناسب با سایت املاکی خودتان ایجاد کنید. این قابلیت باعث می شود شما تبدیل به یک بنگاه آنلاین باشید که به مشتریان خود احترام می گذارد.

بیشتر دیده شوید

فرض کنید می خواهید نمونه کارهای خود را به مردم نشان دهید، چه کاری باید انجام داد ؟ شاید باید به خیابان بروید و به تک تک افراد رزومه خود رابگوییم تا شاید دیده شوید. ولی طراحی سایت املاکی می تواند همه آنچه لازم دارید را بسیار شیک و حرفه ای به مردم نشان دهد.

طراحی سایت مشابه آقای ملک

آقای املاک (Mr Estate) یکی از سایت های معروف در زمینه طراحی سایت املاک به حساب می آید که طرفداران بسیاری دارد. در سایت آقای ملک براحتی می توانید بر اساس منطقه زندگی خود خانه دلخواه خود را جستجو کنید و با جزئیات ملک مورد نظر را مشاهده کنید.

تیم الفباوب با داشتن نیروی حرفه ای در زمینه طراحی سایت شبیه آقای املاک آماده خدمات رسانی به شما عزیزان است. برای کسب اطلاعات بیش تر با مشاوران ما تماس بگیرید.

طراحی سایت مشابه کیلید

کیلید، سامانه هوشمند مسکن (شرکت کلان داده شهر فناوران)، سایت و اپلیکیشن هوشمند برای جستجو و ثبت آگهی خرید، فروش، رهن و اجاره ملک است.

آژانس های املاک و بنگاه های معاملات ملکی و همینطور مالکین شخصی که قصد خرید، فروش یا رهن و اجاره ملک دارند، می توانند آگهی ملک خود را شامل آپارتمان مسکونی، تجاری یا اداری، نوساز یا کلنگی، مغازه، زمین و ویلا در کیلید ثبت کنند.

از مزیت های سایت و اپلیکیشن کیلید می توان به امکان جستجوی ملک روی نقشه، جستجوی ملک با واقعیت افزوده و دسترسی به آخرین تغییرات قیمت در بازار مسکن اشاره کرد.

تیم الفباوب با داشتن نیروی حرفه ای در زمینه طراحی سایت شبیه کلید آماده خدمات رسانی به شما عزیزان است. برای کسب اطلاعات بیش تر با مشاوران ما تماس بگیرید. طراحی سایت املاک بیرجند

انتخاب اسم برای سایت املاکی

اولین چیزی که باعث می شود مردم شما را با آن به یاد بیاورند چه چیزی است؟ اغلب مردم با اسم یک سایت آن را به یاد می آورند. برای همین داشتن یک اسم مرتبط و خوب می تواند کمک بسیار خوبی برای شما باشد.

برای انتخاب اسم باید از کلید واژه های استفاده کنید که بتوانید به مخاطبان خودتان کار خودتان را القا کنید. به عنوان مثال سایت کلید با استفاده از کلید سعی دارد به مخاطبان خود بخشی از هر خانه را یادآوری کند. برای پیدا کردن اسم های مرتبط با سایت املاکی خود می توانید از سایت هایی مثل نیمیش استفاده کنید. این سایت با گرفتن کلید واژه ها از شما بهترین اسم های مرتبط را به شما پیشنهاد می کند.

چطور سایت املاک خود را بهبود ببخشیم؟

  • بزرگ ترین مزیت داشتن سایت املاک، این بوده که به کمک آن ها در گوگل ظاهر می شوید و به کمک آن با مشتریان زیادی تنها با یک کلیک می توانند آدرس، شماره تلفن، ایمیل و … را بیابند. سایت به شما کمک می کند در کمترین زمان ممکن، کسب و کار خود را به مخاطبان بشناسانید. علاوه براین، فراموش نکنید که یک فهرست در Google My Business بسازید زیرا به کمک آن می توانید مشخص کنید که مخاطبانی که در نزدیکی شما زندگی می کنند، پیش از دیگر مخاطبین سایت شمارا ببینند. طراحی سایت املاک بیرجند
  • یکی دیگر از مزیت های داشتن یک سایت املاک، این بوده که در هزینه ها صرفه جویی می شود. با داشتن یک سایت املاک، دیگر نیازی به دفترکار و استخدام منشی نیست. پس، پس از ساخت سایت املاک، باید آن را دفترکار خود به حساب بیاورید و سعی کنید که مخاطبان را مجاب کنید تا آگهی های خود را در سایت شما بگذارند.
  • می توانید امکان عضو شدن در خبرنامه را به مخاطبان بدهید تا از جدیدترین آگهی ها آگاه شوند. علاوه براین، اضافه کردن یک فرم آنلاین به سایت برای ثبت آگهی ها، موجب می شود تا سایت کاربرپسندتر شود. گذاشتن لینک شبکه های اجتماعی و ایجاد یک بخش به نام علاقه مندی ها و …،از جمله اقداماتی می باشند که موجب بهبود تجربه مخاطب از سایت می شوند.
  • واقعیت این بوده که همانطور که قسمتی از یک سایت فروشگاهی، به ویژگی های یک محصول اختصاص دارد، همانطور هم باید بخش عمده ای از سایت املاک، به توضیح ملک و امکانات آن، تخصیص داده شود. هرچه این بخش توضیحات را خلاقانه تر و درست تر بنویسید، بیشتر اعتماد مخاطبان را جلب می کنید.
  • سایت املاک، مکانی بوده که مشتریان می توانند بیشتر در مورد شما، سابقه تان، اعتبار کسب وکارتان، کارمندانتان، نظرات مشتریان در مورد شرکت شما و خدماتی که ارائه می دهید، بدانند. وقتی مخاطبان این اطلاعات را در مورد شما بدانند، شمارا به عنوان یک دوست درنظر میگیرند و به شما اعتماد می کنند. طراحی سایت املاک بیرجند

 ویژگی های ضروری که هر سایت املاکی باید داشته باشد!

  1. اگر میخواهید یک سایت املاک بسازید، در اولین مرحله به سراغ طراحی بخش ثبت نام بروید. این کار روند بازاریابی را بهبود میبخشد پس لازم است این بخش را کاربرپسند طراحی کنید. برای مثال افزودن ثبت نام با اکانت گوگل و یا تلفن همراه، موجب می شود تا مخاطب بتواند آسانتر و سریعتر ثبت نام را انجام دهد. طراحی سایت املاک بیرجند
  2.  سئو یک ویژگی ضروری برای هر سایت بخصوص برای سایت املاک به شمار میرود زیرا تعداد رقبای این کسب وکار بسیار زیاد بوده و درصد زیادی از رقبا یک سایت برای جذب مشتریان خود استفاده می کنند. اغلب صاحبان مشاغل تصور می کنند پس از طراحی سایت، دیگر نیازی نیست که به سئوی سایت توجه کنند اما اینکار برای دیده شدن شما در فضای وب، ضروریست.
  3. امکان مشاهده و پیگیری مشتریان یک ملک، یکی از قابلیت های مهم برای سایت املاک شماست. درواقع، این ویژگی در اغلب سایت های املاک وجود دارد زیرا صاحبان املاک بهتر می توانند خریدار را انتخاب کنند و یا شرایط مستاجران را ببینند و بهترین ها را انتخاب کنند.
  4. قیمت گذاری ملک توسط هوش مصنوعی و یا افزونه، به خریداران کمک می کند تا متوجه شوند ارزش ملک چقدر بوده و بر اساس آن بتوانند به پیشنهادات خریداران، فکر کنند و پیشنهادی را که بیشتر از بقیه به قیمت ملک نزدیک است را برگزینند. طراحی سایت املاک بیرجند
  5. سرچ باکس، به مشتریان این امکان را می دهد که بتواند تنها نتایج مطابق با نیازمندی خود را بیابند. به عبارت دیگر، مخاطب تنها املاکی را در نتایج میبیند که ویژگی های مورد نظرش را دارد.

نکات طراحی سایت املاک حرفه ای

بهترین راه برای طراحی سایت این بوده که به افراد حرفه ای در این زمینه مراجعه کنید. اگر زیباترین سایت را هم برایتان طراحی کنند، اما خدمات پشتیبانی و سئوی اولیه را ارائه ندهند، متاسفانه سایت شما دیده نخواهد شد.

برای همین بوده که ما در گروه الفباوب با ارائه خدمات حرفه ای طراحی سایت املاک و با در نظر گرفتن نیازهای گرافیکی و حرفه ای این نوع کسب و کار به دنبال تطابق دادن شما با الگوریتم های جدید گوگل هستیم. اصلی ترین بخش های یک سایت املاکی به شرح زیر می باشند:

درباره ما:

این قسمت را به طور کامل و حرفه ای ارائه دهید. سابقه کار شما، آدرس املاکی و شماره تلفن ها برای تماس گرفتن را حتما وارد کنید. این قسمت در اعتماد سازی مشتری ها تاثیر بسیار زیادی دارد. چرا که آن ها به دنبال افراد حقیقی می گردند.

جستجو ساده و پیشرفته:

هر چقدر که مدت زمان جستجو و راحتی مشتری های خود را بیشتر کنید، آن ها بیشتر در سایت شما پرسه خواهند زد. پنل های جستجو و دسته بندی همین کار را می کنند. پس اگر صاحب یک آژانس املاک هستید، به این قسمت سایت خود دقت داشته باشید.

نظرات مخاطبان:

به اشتراک گذاشتن تجربه و نظر مخاطب های مختلف هم از قسمت های پربازدید سایت شما خواهد بود. طراحی سایت املاک بیرجند

شبکه فروش:

این بخش شامل همان دسته بندی برای قسمت های مختلف خرید، رهن و اجاره است. حال می توانید همین شبکه را برای مخاطبان قابل دسترس کنید و آن ها بتوانند ملک خود را در سایت شما به فروش برسانند. این از خدمات اختصاصی طراحی سایت املاک تیم الفباوب است. طراحی سایت املاک بیرجند

از دیگر بخش های مهم یک سایت املاک می توان به قالب دهی مناسب آیکون ها و زبانه ها، رعایت اصول سئو حداقل به طور اولیه، هماهنگی رنگ و بافت، بهینه سازی صفحات و ایجاد عکس های واضح و توضیحات شفاف اشاره کرد.

اصلی ترین مزایای طراحی سایت املاک در چیست؟

مقایسه کردن ملک های مختلف با هم

طراحی سایت های املاکی این امکان را به شما می دهد تا بتوانید به راحتی ملک های مختلف را با هم دیگر مقایسه کنید و بتوانید نگاهی اجمالی به تفاوت ها، شباهت ها و مزیت های آن ها نسبت به یکدیگر داشته باشید. طراحی سایت املاک بیرجند

اضافه کردن ملک جدید به لیست املاک موجود در سایت

شما می توانید ملک یا منزل خود را در سایت املاک درج کنید و آن را به لیست املاک های موجود در آن سایت اضافه کنید تا از این طریق بتوانید ملک خود را به فروش برسانید.

نمایش ملک های اوکازیون و خاص

یک سایت املاک حرفه ای دسته بندی های مختلفی را برای املاک مختلف قرار می دهد به همین خاطر می توانید قسمتی از آن را برای قرار دادن املاک اوکازیون استفاده کنید. طراحی سایت املاک بیرجند

قابلیت وصل شدن به درگاه های بانکی و پرداخت آنلاین هزینه

درگاه های پرداخت جزو مهم ترین قابلیت های هر سایت تجاری و کاری مخصوصا طراحی سایت فروشگاهی است، چرا که مخاطبان می توانند به طور آنلاین هزینه خدمات مورد نظر خود را بپردازند.

سایت های املاک هم از این قاعده مستثنی نیستند و داشتن این قابلیت می تواند باعث افزایش کارایی و محبوبیت آن ها شود. طراحی سایت املاک بیرجند

دسته بندی املاک اعم از فروشی، اجاره یا رهن

یکی از اصلی ترین قسمت های مهم در طراحی سایت املاک که باید در همه سایت های مشاوره املاک وجود داشته باشد، امکان دسته بندی ملک های مختلف بر اساس فروش، خرید، رهن و اجاره است. استفاده کردن از این نوع دسته بندی باعث می شود مخاطبان به راحتی مورد دلخواه و ملک مورد نیاز خود را پیدا کنند.  طراحی سایت املاک بیرجند

سهولت استفاده از سایت

برای این که مخاطبین سایت در سایت املاک شما راحت باشند و بتوانند به همه موارد مورد نظر خود دسترسی داشته باشند باید طراحی سایت املاک خود را به گونه ای طراحی کنید که مخاطبان در سایت شما سردرگم نشده و به طور آسان و راحت به همه بخش های سایت دسترسی داشته باشند. طراحی سایت املاک بیرجند

هزینه طراحی سایت املاک

این بحث کاملا به میزان خدمات و پنل هایی بستگی دارد که شما به دنبال آن هستید. اما خبر خوب برای تمام دارندگان آژانس املاک و فروشندگان ملک این بوده که ما در الفباوب با هزینه های مناسب، کارهای حرفه ای را ارائه می دهیم. از آنجایی که کیفیت کار نهایی و رضایت، برای ما در درجه اول اهمیت قرار دارد، برای همین از انجام هرگونه کار بی کیفیت و هزینه های پایین خودداری خواهیم کرد. در این راستا می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید و مشاوره های رایگان و تخصصی ما را دریافت کنید.

خدمات شرکت طراحی سایت مشاور املاک الفباوب

نکته بسیار مهم که باید حتما به آن دقت داشته باشید، لیست خدمات شرکتی بوده که طراحی سایت املاک را برای شما انجام می دهد. حتما لیست خدمات و نمونه کارهای آن ها را بi دقت بررسی کنید. این دو کلید طلایی برای پیدا کردن حرفه ای ها است. چون قطعا در کنار افراد حرفه ای به نتیجه مطلوب خواهید رسید. بعضی از خدماتی که طراحان الفباوب در طراحی سایت املاک ارائه می دهند به شرح زیر است:

  • ظاهر گرافیکی جذاب و مناسب با حرفه
  • به کار بردن جدیدترین متدهای UI و UX طراحی سایت املاک بیرجند
  • نشان دادن نقشه داخل سایت هم به طور گوگل مپ و هم به طور نقشه گسترده
  • اضافه کردن عکس و ویدئو
  • اضافه کردن بخش نظر سنجی برای مخاطبان و نشان دادن بازخوردها
  • پشتیبانی حرفه ای و رایگان به مدت 6 ماه
  • ارتباط مستمر و مسئولانه با مشتریان
  • ذخیره تمام اطلاعات مفید در داخل سایت طراحی سایت املاک بیرجند
  • اضافه کردن بخش اخبار دنیای املاک
  • تفکیک و دسته بندی همه بخش ها چه در فروش و چه در خرید
  • اضافه کردن توضیح برای هر کدام از ملک ها و هر کدام از دسته بندی ها

ویژگی های سایت املاک الفباوب

در کنار موارد بالا، می توانید از دیگر خدمات اختصاصی و تخصصی تیم ما هم بهره مند شوید. از جمله اینکه کاربرهای شما بتوانند خود ملک را برای فروش، رهن یا اجاره به سایت اضافه کنند. تصاویر به روز از هر ملک را وارد کنند. اعضایی که وارد سایت شما می شوند، خود صفحه و حساب کاربری داشته باشند.

در داخل سایت امکانات چت آنلاین ایجاد کنید. البته همه این موارد زیر نظر و با تایید مدیر سایت خواهد بود. برای همین بوده که ما افتخار این را داشته ایم که بگوییم کیفیت کار ما ضمانت اعتماد شما خواهد بود. حتما از نمونه های طراحی سایت ما دیدن کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در تماس باشید. طراحی سایت املاک بیرجند

موضوعات مقاله

امتیاز :
No Responses/5
اولین دیدگاه را شما بنویسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *