طراحی سایت املاک

1
آبان
1400

طراحی سایت املاک یکی از راه های فوق العاده ای است که از طریق راه های مختلف می توان از آن کسب درآمد داشت. وقتی مهلت پایان اجاره خانه نزدیک و نزدیک می شود استرس پیدا کردن خانه مناسب همه افراد خانواده را تحت تاثیر قرار می دهد.

حتما شما هم تجربه اجاره نشینی را داشته اید و یا از مشکلات آن باخبر هستید، یا حتی در صورتی که قصد خرید یک ملک را هم داشته باشید باز هم با این مشکلات روبرو هستید که چگونه یک ملک مناسب را پیدا کنید.

برای طراحی وب سایت اختصاصی می تونین همین حالا با ما در الفباوب تماس بگیرین و توسط کارشناسان راهنمایی های کاملی دریافت کنید!

الفباوب یک شرکت فوق العاده قدرتمند در زمینه طراحی انواع وب سایت و اپلیکیشن مطابق سلیقه و حرفه شماست، این مجموعه دارای پشتیبانی قوی بوده که با حوصله به همه سوالات شما پاسخ می دهند.

الفبا وب از کادر حرفه ای برای ارتقای کسب و کار شما تشکیل شده و در تلاش است با ارائه خدمات درجه یک، همچنان در صدر بهترین ها باقی بماند!

برای اطلاع از هزینه های طراحی و اجرای اپلیکیشن و سایت از طریق راه های ارتباطی ذکر شده با ما تماس بگیرید!

الفباوب طراحی سایت برای خرید و فروش ملک – طراحی سایت برای بنگاه و آژانس های املاک با کمک فریم ورک قدرتمندی که صفر تا صد آن حاصل کدنویسی کاملا اختصاصی می باشد انجام می دهد تا بتواند قیمت طراحی سایت املاک و تعرفه ها را کاهش داده و قیمت های گزافی که برای طراحی سایت املاک دریافت می شود را نابود کند.

با طراحی سایت املاک می توانید موردها و فایل های خود را به صورت گسترده به مردم نشان دهید! مردمی که مخاطبین هدف شما هستند و به دنبال آن ها می گردند!

شخصی که قصد اجاره ملک یا فروش ملک خود را دارد همیشه یک قدم از خریدار جلوتر است، چون او به دنبال فروش ملک خود در کوتاه ترین زمان ممکن است. پس استفاده از اینترنت به عنوان یک ابزار در دسترس که بتوان آگهی فروش ملک را در آن درج کرد بهترین گزینه است.

اگر شغل شما مشاور املاک بوده و دارای یک دفتر مشاور املاک هستید، به آسانی می توانید با ساخت یک سایت و توسعه آن، کسب و کار خود را در سطح شهری که دارید به قدری گسترش دهید که روزانه افراد بسیاری به شما مراجعه کنند.

نترسید! از شروع کردن هراس نداشته باشید! اولین قدم را بردارید و بقیه را به ما بسپارید!

استفاده از یک سایت خرید ملک می تواند نتیجه بهتری در مقایسه با روش سنتی و مراجعه به چند آژانس املاک باشد که بعضی از این موارد جزو مزایای استفاده از ساخت سایت املاک است.

  • قابلیت نمایش جزییات دقیق ملک بر روی نقشه با طراحی سایت املاک
  • قابلیت جستجوی املاک بر اساس کاربری برای فروش، رهن، اجاره یا هر چیز دیگری
  • قابلیت استفاده از قابلیت فروش ویژه برای نمایش یک ملک در همه صفحات و بولد کردن آن که باعث درآمدزایی از سایت می شود
  • قابلیت جستجوی پیشرفته ملک بر اساس قیمت، متراژ و نوع کاربری ملک
  • قابلیت درج تصاویر متنوع از ملک
  • قابلیت عضویت کاربران برای درج آگهی
  • قابلیت نمایش ملک بر روی نقشه با طراحی سایت املاک
  • قابلیت افزودن ملک به علاقه مندی و مقایسه
    ​​​​​​​
    و بسیاری قابلیت دیگر که استفاده از سایت املاک می تواند روی کسب و کار شما که در زمینه مشاور املاک است تاثیر مثبتی بگذارد.

در طراحی سایت املاک می توانید انواع متنوعی از املاک و مسکن را با قابلیت گروه بندی مستقل به افرادی که دنبال ملک می باشند معرفی کنید.

اگر همین حالا که در حال مطالعه این محتوا هستید جستجویی در زمینه خرید یا فروش ملک داشته باشید، با سیل عظیمی از نتایج روبرو خواهید شد که افراد در سایت های املاک برای معامله ملک آگاهی خود را درج کرده اند. سایت های حرفه ای در زمینه معامله املاک وجود دارند که درآمد بسیار بالایی از آگهی های ثبت شده دارند.

​​​​​​​​​​​​​​دقیقا چه انتظاری از طراحی سایت املاک دارید؟ با ما در میان بگذارید تا با طراحی سایت حرفه ای شما را به همه آن ها برسانیم!

طراحی سایت املاک – طراحی سایت آگهی خانه

همیشه روال پیدا کردن خانه مناسب برای اجاره و یا خرید، یکی از پرزحمت ترین کارهای ممکن است. برای اینکار مجبوریم که به بنگاه های املاک متفاوت مراجعه کنیم و پس از بررسی پرونده های مختلفی برای بازدید از ملک، به آنجا برویم. طی فرایند این کار زمان و هزینه بسیاری از ما صرف می شود.

همینطور نهایتا هرکدام از ما توانایی چه تعداد مراجعه و بازدید را دارد؟ با گسترش اینترنت و خدمات آنلاین، بستر مناسبی برای ساده سازی و تسریع در کارها ایجاد شده است.

طراحی سایت املاک هم یکی از همین موارد است. با این کار بنگاه های املاکی که اقدام به طراحی سایت حرفه ای خود کرده اند، برای مشتریان خود شرایطی را فراهم کرده اند که به آسانی در میان فایل های بالای املاک جستجو کرده و مورد مناسب خود را انتخاب و بعد به بنگاه برای عقد قرارداد مراجعه کنند.

طراحی سایت املاک همه محدودیت های شما را برای بازاریابی و معرفی از بین می برد! با طراحی سایت املاک به هزاران نفر معرفی می شوید و افراد بیشتری برای همکاری و فروش و اجاره با شما تماس می گیرند!

بهینه سازی و سئو سایت املاک هم تخصص اصلی ماست!

سایت بدون سئو مثل کسی است که در یک بیابان گیر کرده و هرچقدر دادوفریاد می کند صدایش به جایی نمی رسد! ببینید دوستان، تا زمانی که سئو انجام ندهید کسی شما را نمیبیند! سایت بدون سئو مثل یک درخت بدون میوه است!

ما با کمک قوانین به روز شده و پیروی از جدیدترین فناوری SEO، الگوریتم های گوگل هنگام اندازه گیری رتبه سایت، محتوای با کیفیت تولید میکنیم تا سایت شما با گذشت کمی زمان به رتبه های اولیه گوگل دست پیدا کند!

در بازاریابی موتورهای جستجو نیز گاهی اوقات رقبای جدید و مبتکر با برنامه ای هماهنگ و حساب شده خیلی سریع به جایگاه شما می رسند یا به دنبال دستیابی به آن هستند. اگر می خواهید مثل درخت بدون میوه نباشید برای سئو سایت های خود و رساندن آن به صفحات اول گوگل با ما تماس بگیرید!

ویژگی یک سایت املاکی چیست؟

اینکه شما چگونه با طراحی سایت املاک خود و از چه طریقی به سود دهی می رسید به تفکر استارتاپی شما بستگی دارد.

در ادامه طراحی سایت املاک حرفه ای باید گفت، به طور مثال می تواند سود دهی شما بر روی فروش تبلیغات به مالکان زمین، ساختمان ها، خانه ها و املاک باشد که میخواهند به شکل فوری فروش خود را انجام دهند. شما برای این افراد در ازای پرداخت هزینه لازم، جایگاهی مخصوص برای نمایش به بازدید کنندگان ارائه می کنید.

همینطور می توان با کمک هر فروش، اجاره یا رهن درصد خود را برای بسته شدن معاملات مشخص و نقش یک واسطه را اجرا کرد. بعد از طراحی سایت املاک حرفه ای، راه های ایجاد کسب و کار شما متنوع بوده و بستگی به ایده و تفکر استارتاپی شما خواهد داشت تا کسب درآمد شما چگونه باشد.

امکانات لازم در طراحی سایت املاک حرفه ای چیست؟

اگر قصد طراحی سایت املاک را پیدا کرده اید، از امکانات لازم می توان به پیدا کردن املاک در داخل نقشه، جدا کردن املاک بر اساس فروشی بودن، اجاره ای بودن و یا برای رهن باید برخوردار باشد.

همینطور از دیگر امکانات لازم می توان به قرار دادن بخش املاک های ویژه برای کسب درامد از این بخش، قابلیت افزودن چند عکس از یک ملک، قرار داده شدن بخش توضیحات و شماره های تماس صاحب ملک اشاره داشت.

گروه متخصص الفباوب این امکانات را در طراحی سایت های خود برای املاک فراهم کرده و می توان با خیال راحت سفارشات طراحی سایت حرفه املاک را به این شرکت سپرد.

توجه داشته باشید که سایت شما باید کاملا ریسپانسیو باشد و نکات سئو با یک طراحی حرفه ای در آن رعایت گردد تا کسب و کار اینترنتی شما به نتیجه رسیده و استارتاپ شما موفق شود.

مزایای طراحی سایت املاک

یکی از مهم ترین مزیت های طراحی سایت املاک برای کارفرماها و کاربران، کمتر کردن هزینه ها است. این مزیت شامل هر دو طرف قرارداد می شود. پس هم املاکی ها و هم مشتری ها از وجود یک سایت املاکی استقبال خواهند کرد. از طرفی فرآیند پیدا کردن ملک مورد نظر برای کاربران بسیار آسان می شود.

شما می توانید با فعال کردن پنل جستجوی پیشرفته انواع ملک ها را از نظر مساحت، رنج قیمت، نوع ملک محدوده جانمایی و … برای کاربران دسته بندی کنید. از جمله دیگر مزیت های طراحی سایت املاک:

  • یک نوع تبلیغ دائمی به حساب می آید، که هزینه های آن از دیگر روش های بازاریابی و تبلیغات مناسب تر است.
  • با کمک یک سایت املاکی می توان از رقبا پیشی گرفت.
  • مکان ملک های متنوع را بر روی نقشه گوگل یا همان گوگل مپ می توانید به کاربران خود نشان دهید. این یعنی کار معرفی شما آسان می شود.
  • با دسته بندی و تکمیل کردن مشخصات هر ملک به آسانی می توانید یک آلبوم به کاربر ارائه دهید که خیلی سریع به بخش های متنوع دسترسی داشته باشد.
  • در کنار اینها می توانید اخبار متنوع در مورد املاک و معامله را هم در سایت خود قرار دهید که از نظر سئو و جذب مخاطب تاثیرات زیادی روی سایت شما دارد.
  • افراد ملک خود را در سایت شما به نمایش می گذارند و یا آن را به فروش می رسانند.
  • شما می توانید در صفحه اول گلچینی از چند ملک به خصوص را اول قرار دهید که بازدید بیشتری داشته باشد.
  • خدمات خود را دسته بندی کنید. می توانید بخش فروش، بخش رهن، بخش اجاره و یا خرید را به صورت جدا قرار دهید.

از جمله تفاوت های طراحی سایت املاک با دیگر حرفه ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • قابلیت افزودن گالری تصاویر ملک
  • استفاده از جی پی اس یا مکان نما که کاربر بتواند محدوده و موقعیت ملک خود را چک کند
  • عضویت ویژه برای کارکنان و مزایای بیشتر برای آن هایی که در این عضویت ثبت نام می کنند
  • نمایش دادن املاک ویژه و اکازیون
  • بخش وبلاگ و مقاله ها
  • نمایش موقعیت ملک ها در طراحی سایت املاک

نکات طراحی سایت املاک حرفه ای

بهترین راه برای طراحی سایت این بوده که به افراد حرفه ای در این زمینه مراجعه کنید. در صورتی که زیباترین سایت را هم برایتان طراحی کنند، اما خدمات پشتیبانی و سئو اولیه را ارائه ندهند، متاسفانه سایت شما دیده نمی شود.

برای همین ما در گروه الفباوب با ارائه خدمات حرفه ای طراحی سایت املاک و با در نظر گرفتن نیازهای گرافیکی و حرفه ای این نوع کسب و کار به دنبال تطابق دادن شما با الگوریتم های جدید گوگل هستیم. مهم ترین بخش یک سایت املاکی به این صورت است:

-درباره ما:

این بخش را به شکل کامل و حرفه ای ارائه دهید. سابقه کار شما، آدرس املاکی و شماره تلفن ها برای تماس گرفتن را حتما وارد کنید. این بخش برای جلب اعتماد مخاطبینی که می خواهند از خدمات شما استفاده کنند اهمیت زیادی دارد. چون آن ها به دنبال افراد حقیقی هستند.

-جستجو ساده و پیشرفته:

هرچه مدت زمان جستجو و آسانی مشتری های خود را افزایش دهید، آن ها بیشتر در سایت شما پرسه خواهند زد. پنل های جستجو و دسته بندی همین کار را می کنند. پس در صورتی که صاحب یک آژانس املاک هستید، به این بخش سایت خود دقت داشته باشید.

-نظرات کاربران:

به اشتراک گذاشتن تجربه و نظر کاربر های متنوع هم از بخش های پربازدید سایت شما خواهد بود.

-شبکه فروش:

این بخش شامل همان دسته بندی برای بخش های متنوع خرید، رهن و اجاره است. حال می توانید همین شبکه را برای کاربران قابل دسترس کنید و آن ها بتوانند ملک خود را در سایت شما به فروش برسانند. این از خدمات اختصاصی طراحی سایت املاک الفباوب است.

از دیگر بخش های مهم یک سایت املاک می توان به قالب دهی مناسب آیکون ها و زبانه ها، رعایت اصول سئو حداقل به شکل اولیه، هماهنگی رنگ و بافت، بهینه سازی صفحات و ایجاد عکس های واضح و توضیحات شفاف اشاره کرد. برای طراحی سایت شرکتی همین حالا باما تماس بگیرین!

هزینه طراحی سایت املاک

این بحث به میزان خدمات و پنل هایی بستگی دارد که شما به دنبال آن هستید. اما خبر خوب برای تمام دارندگان آژانس املاک و فروشندگان ملک این بوده که ما در الفباوب با هزینه های مناسب، کارهای حرفه ای را ارائه می دهیم.

از آنجایی که کیفیت کار نهایی و رضایت، برای ما در درجه اول اهمیت قرار دارد، برای همین از انجام هر کار بی کیفیت و هزینه های پایین خودداری خواهیم کرد. شما می توانید با کارشناسان ما برای ثبت درخواست طراحی سایت  تماس بگیرید و از مشاوره های رایگان و حرفه ای ما استفاده کنید.

خدمات شرکت طراحی سایت مشاور املاک الفباوب

یکی از نکات مهم، لیست خدمات شرکتی بوده که طراحی سایت املاک را برای شما انجام می دهد. حتما لیست خدمات و نمونه کارهای آن ها را بررسی کنید. این دو کلید طلایی برای پیدا کردن حرفه ای ها است. چون قطعا در کنار افراد حرفه ای به نتیجه مطلوب خواهید رسید. بعضی از خدماتی که طراحان الفباوب در طراحی سایت املاک ارائه می دهند به این صورت است:

  • ظاهر گرافیکی جذاب و مناسب با حرفه
  • به کار بردن جدیدترین متدهای UI و UX
  • نشان دادن نقشه داخل سایت هم به شکل گوگل مپ و هم به شکل نقشه گسترده
  • افزودن عکس و ویدئو
  • افزودن بخش نظر سنجی برای کاربران و نشان دادن بازخوردها
  • پشتیبانی حرفه ای و رایگان به مدت 6 ماه
  • ارتباط مستمر و مسئولانه با مشتریان
  • ذخیره تمام اطلاعات مفید در داخل سایت
  • افزودن بخش اخبار دنیای املاک
  • جدا کردن و دسته بندی هر بخش در فروش و خرید
  • افزودن توضیحات لازم برای هر کدام از ملک ها و دسته بندی ها

تولید محتوای سایت املاکی

طراحی سایت املاک با الفباوب

هنگام خرید و معامله، معمولا پیشنهاد ها و گزینه ها بر اساس یک تناسب ساده با یکدیگر مقایسه می شوند؛ تناسب کیفیت با قیمت.
این مسئله برای وب سایت ها نیز صادق است و احتمالا اولین مورد که بعد و یا حتی قبل از کیفیت سایت در نظر دارید، هزینه ای است که برای طراحی و راه اندازی آن باید بپردازید.

شرکت الفباوب با توجه به خواسته های بنگاه داران املاک، سایتی حرفه ای و در خور فعالیت آن ها احرا و پیاده سازی می کند. ایجاد محیط مدیریت ساده و آسان که ادمین بتواند اطلاعات موجود بر روی سایت را ویرایش کند و یا موارد جدیدی را به سایت خود اضافه کند.

همینطور سئو بر اساس پارامترهای موتورهای جستجو مثل گوگل، از نکات برجسته در طراحی سایت تعاونی مسکن یا طراحی سایت مشاوران املاک است تا آن ها بتوانند با ارائه خدمات سریع تر به موجران و صاحبان ملک بر رونق معاملاتشان اضافه کنند.

همینطور پیاده سازی و اجرای پنل مدیریت به زبان فارسی و با کاربری آسان برای ادمین برای بروزرسانی و افزودن محتوا و محصولات جدید به سایت، طراحی واکنشگرا و ریسپانسیو و به کار گیری تکنولوژی های مثل لاراول در طراحی سایت حرفه ای توسط الفباوب انجام گردیده و ارائه خدمات سئو برای موتورهای جستجو از دیگر سرویس های الفباوب است.

الفباوب همینطور می تواند با هزینه های اندک تبلیغات گوگل را برای سایت شما انجام دهد تا از همان روزهای نخست بارگذاری سایت در رتبه های برتر گوگل دیده شوید. برای طراحی سایت املاک تماس بگیرید و مشاوره رایگان دریافت کنید!

همین حالا برای طراحی سایت ارزان با ما تماس بگیرید.

موضوعات مقاله

امتیاز :
No Responses/5
اولین دیدگاه را شما بنویسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *