طراحی سایت شخصی

30
بهمن
1400

طراحی سایت شخصی نیاز تمام افراد است! اگر با این جمله موافق نیستید ادامه مطالب می تواند نظر شما را عوض کنید. قطعا شما هم پیش امده که برای یافتن آدرس یک فروشگاه اسم آن را در مرورگرتان جستجو کنید. باشگاه های بدنسازی نیز از این ماجرا مسنثنی نیستند. امروزه به دلیل مشکلاتی ازجمله ترافیک، هزینه های رفت وآمد و … افراد ترجیه می دهند ابتدا امکانات یک باشگاه ورزشی را بررسی کنند و سپس برای ثبت نام به صورت حضوری اقدام کنند که البته این مورد هم قابل حل می باشد.

حتی اگر شما مربی هستید که به صورت شخصی فعالیت می کنید و باشگاهی مخصوص به خود ندارید حتما نیاز به محلی دارید که در آن سوابق ورزشی خود را قرار دهید تا افراد بعد از مطالعه ان در صورت تمایل با شما تماس بگیرند. البته امکات متعددی را می توان در سایت شما قرارداد که در ادامه بیشتر درمورد آن صحبت خواهیم کرد. برای داشتن یک سایت شخصی می توانید با ما تماس بگیرید و مشاوره رایگان برای طراحی سایت شخصی دریافت کنید!

برای درخواست طراحی سایت همین حالا با ما تماس بگیرید!

با طراحی سایت شخصی یک نمونه کار فوری داشته باشید!

اکثر مردم اصولا بصری هستند یعنی به جای گفتن هر چه بیشتر به آن ها نشان دهید، تاثیر بهتری خواهد داشت. به عنوان مثال، امکان دارد شما در رزومه خود قید کنید که یک وبلاگ شرکتی با بیش از 15000 خواننده فعال دارید.

اما با طراحی سایت شخصی شما می توانید افراد را مستقیما به وبلاگ خود ببرید تا ببینند چرا وبلاگ شما تا این اندازه جذاب است و با ارائه نمونه کار، سایت هایی که در آنها کار کرده اید، مقالاتی که نوشته اید، نشان دهید چه چیزی کار شما را متمایز می کند. به عبارتی صفحه اصلی شخصی شما می تواند به عنوان نمونه کار دیجیتالی و رزومه آنلاین شما عمل کند.

چرا باید وب سایت شخصی داشته باشید؟ چرا طراحی سایت شخصی انجام دهیم؟

رقابت امروزه بیشتر از پیش داغ شده است. همه ما روزانه مورد هجوم تعداد زیادی پیام های تبلیغاتی قرار میگیریم. پیام هایی که از طرق مختلف ما را هدف قرار داده اند. پیام کوتاه ، بیلبورد ها ، تراکت ها ، رادیو ، تلویزیون و… رایج ترین راه های رساندن پیام های تبلیغاتی به شمار می روند.

اما همانطور که در ابتدا هم اشاره کردیم یکی از ساده ترین راه ها داشتن وب سایت است. تعداد زیادی از افراد برای یافتن یک خدمت ، ابتدایی ترین کاری که انجام می دهند جستجو آن در مرورگر تلفن همراه یا رایانه شخصی خود است.

حال اگر شما صفحه ای در دنیای اینترنت نداشته باشید به راحتی در  رقابت تسلیم رقبا شده اید. البته ساختن وب سایت شخصی فواید دیگری نیز دارد . وب سایت مانند یک کاتالوگ است و حتی از آن نیز بهتر . چراکه کاتالوگ می تواند تعدادی محدود تصویر و به همراه چند خط متن را در دل خود جای دهد اما با طراحی سایت شخصی شما می توانید مقدار زیادی متن ، تصویر ، ویدیو یا حتی صوت را قرار دهید.

البته به راحتی تمام این موارد نیز قابل جابجایی و بروزرسانی است درحالی که در کاتالوگ نیازمند هزینه های مجدد طراحی ، چاپ و انتشار می باشد. یا اینکه کاتالوگ نیازمند نگهداری ویژه ایست چراکه رطوبت یا حرارت می تواند به آن آسیب برساند اما وب سایت این مشکلات را ندارد.

استفاده از وب سایت های رایگان برای معرفی خود

بعد از اینکه تصمیم به طراحی سایت شخصی برای خود می گیرید اولین گزینه ای که پیش روی شما قرار میگیرد سایت های رایگان هستند. شما با جستجوی “ساخت وب سایت رایگان” در اینترنت موارد زیادی را در لیست نتایج گوگل خواهید یافت اما آیا اینکار جایگزین مناسبی برای طراحی سایت شخصی است یا خیر؟؟

سایت هایی که به صورت رایگان بخشی را به شما اختصاص می دهند با دریافت تبلیغات هزینه های خود را مرتفع می کنند. اینگونه سایت ها با کمک گرفتن از افرادی که به دنبال یافتن اطلاعات شما وارد سایتشان می شوند تعداد بازدید سایتشان را بالا می برند.

در نهایت به خاطر تعداد بازدیدکننده زیاد اقدام به دریافت تبلیغات کرده و هزینه ها خود را جبران می کنند. تا اینجای داستان که هیچ مشکلی وجود نداشت. اما چون شما مدیریتی بر روی نوع تبلیغاتی که این افراد قبول می کنند ندارید ممکن است به نام و اعتبار شما لطمه وارد کند.

برای درک بهتر این مطالب اجازه دهید یک مثال بزنیم:

به طور مثال فرض کنید شما مربی یک رشته ورزشی هستید و به کمک یکی از همین سایت ها اقدام به ساختن وب سایت شخصی برای خود نموده اید.شما شروع به انتشار راه های ارتباطی خودتان ، مدارک کسب کرده و یا حتی مقالات جالب و معتبر می کنید.

کم کم تعداد بازدید مقالات شما افزایش پیدا می کند . در طرف دیگر شرکت های تولید کننده مکمل ها ورزشی به مدیر سایت شما مراجعه کرده و به او پیشنهاد می کنند تبلیغات محصولاتشان را در کنار مقالات شما قرار دهند.

به این ترتیب افرادی که برای مطالعه مقالات شما وارد صفحه شما می شوند آن محصولات را می بینند و چون به شما اعتماد پیدا کرده اند شروع به خرید آن محصولات می کنند.آیا شما اطمینان دارید که آن محصول معتبر و استاندارد است؟؟ اگر نباشد اعتبار شما ازبین نمی رود؟

حتی اگر این اتفاق نیز رخ ندهد چه تضمینی وجود دارد که این سایت تا زمانی که شما در نظر دارید به همکاری ادامه دهد؟ اگر  با گذشت چند روز از ساختن وب سایت شخصی شما با مشکل مواجه شود و قادر به ادامه همکاری نباشد چه؟ در آن صورت تمام زمانی که شما برای انتشار مطالبتان هزینه کرده اید از بین می رود.

علاوه بر همه اینها چرا خود شما نباید از موقعیت معرفی محصولات ورزشی استفاده کنید و درکنار معرفی محصولات استاندارد ، درآمدی هم کسب کنید؟تمام این موارد شما را مجاب می کند که برای طراحی سایت شخصی خودتان دست به کار شوید. برای طراحی سایت شخصی، از طراحی سایت با وردپرس استفاده کنید! مطمئن باشید با این روش هرگز پشیمان نخواهید شد.

مزایای داشتن سایت شخصی چیست؟

وبسایت شخصی فواید و مزایای بسیاری را برای شما به همراه خواهد داشت. در زیر به چند مورد از مهم  ترین مزایای طراحی سایت شخصی اشاره می کنیم:

  1. اولین و اساسی ترین فایده طراحی سایت شخصی برندسازی است. شما به راحتی به کمک ساخت وبسایت و رعایت کامل اصول سئو و طراحی گرافیک جذاب می توانید در صدر نتایج جستجوی گوگل قرار بگیرید و به این طریق به یک برند مشهور و نام آور تبدیل شوید.
  2. مزیت دیگر ساخت وبسایت شخصی که به دنبال برند سازی و معروفیت برای صاحب وبسایت به ارمغان آورده می شود، فرصت های شغلی بیشتر و بهتر است. زمانی که شناخته شده باشید، امکان واگذاری سفارش های متعدد و گوناگون به شما بیشتر می شود. به دنبال این اتفاق، درآمد حاصل نیز افزایش چشمگیری خواهد داشت.
  3. برتری هایی که وبسایت شخصی بر شبکه های اجتماعی مثل اینستاگرام، توییتر، فیس بوک و… دارد این است که وبسایت امکان ویرایش و توسعه دارد؛ اما قالب شبکه های اجتماعی ثابت بوده و با نظر شما تغییر پذیر نیست. مورد دیگر اینکه وبسایت نمی تواند تحت هیچ شرایطی مگر با نظر شخصی صاحب وبسایت قطع و یا فیلتر شود؛ در حالیکه شبکه های اجتماعی مطابق با شرایط سیاسی منطقه امکان دارد از دسترس کاربران خارج شوند.
  4. یکی از مزایای طراحی سایت شخصی آموزش و یادگیری چندین مهارت جدید است. زمانی که شما تصمیم به راه اندازی وبسایت شخصی می گیرید، برای مدیریت آن باید بتوانید با سیستم های مدیریت محتوا مثل وردپرس کار کنید؛ هرچه در این زمینه حرفه ای  تر شوید، احتمال موفقیت بیشتر می شود.

اگر نمیدانید چگونه و از کجا شروع کنید، با ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنیم! ما با سال ها تجربه به خوبی از نیاز شما عزیزان خبر داریم و با طراحی سایت شخصی شما را به اهدافی که در سر دارید می رسانیم!

چه امکاناتی می توانم بر روی سایت شخصی خود داشته باشم؟

دراین قسمت سعی کردیم از تجربیاتمان در امر ساختن و طراحی وب سایت های شخصی ، فروشگاهی و… کمک بگیریم و بخش هایی که ممکن است شما به آن نیاز داشته باشید را خدمتتان معرفی کنیم.درصورتی که نیاز به بخشی دارید که در این قسمت معرفی نشده است اصلا نگران نباشید. کافیست با ما ارتباط برقرار کنید تا برای طراحی سایت شخصی شما اقدام کنیم.

بخش معرفی رشته ورزشی شما 

خیلی از افراد قبل از اینکه شروع به یادگیری یک رشته ورزشی نمایند علاقمند هستند که اطلاعاتی در مورد تاریخچه آن داشته باشند.اطلاعاتی همچون:

  • نحوه پیدایش آن رشته ورزشی چگونه است؟
  • هر ساله چه مسابقاتی برگذار می شود؟
  • قهرمانان ایرانی و غیر ایرانی آن کدام اند؟
  • اصطلاحات تخصصی آن رشته چیست؟
  • چگونه باید آن را یاد گرفت؟
  • و…

پاسخ دادن به این سوالات و سوالات دیگر می تواند وب سایت شخصی شما را به یک مرجع معرفی آن رشته تبدیل کند.

بخش معرفی خودتان

قطعا اولین انتظاری که هر فردی با ورود به یک وب سایت شخصی دارد مشاهده سوابق صاحب وب سایت است.از طرفی انتظار شما از طراحی سایت شخصی معرفی خودتان است. در این قسمت شما می توانید اطلاعاتی درباره خودتان و سابقه ورزشیتان قرار دهید مثلا:

  • حکم هایی که کسب کرده اید را آپلود کنید.
  • مقام هایی که بدست آورده اید را بنویسید.
  • در طراحی سایت شخصی تصاویری از خودتان قرار دهید.
  • و…

بخش تماس با ما

این قسمت در طراحی سایت شخصی یکی از مهمترین بخش های وب سایت شماست. در این قسمت شما راه های ارتباطی خود را معرفی می کنید. اگر در شبکه های اجتماعی مثل اینستاگرام ، تلگرام یا فیسبوک اقدام به ساختن صفحه ای از قبل نموده اید آدرس آن را در این قسمت از سایت شخصی خود قرار دهید تا مخاطبان ، شما را در آنجا نیز دنبال کنند.

البته شماره های تماس ، آدرس باشگاه ورزشی خود ، ایمیل یا حتی آی دی تلگرام موارد دیگری است که به اختیار خود می توانید اضافه کنید. البته امکان قرار دادن بخشی برای ارسال پیام به شما نیز وجود دارد که شما می توانید در انتهای روز پیام های ارسالی کاربران را پاسخ دهید.

بخش اخبار 

داشتن یک قسمت ویژه اطلاع رسانی آخرین اخبار رشته خود چه در سطح ملی یا بین المللی در وب سایت شخصی شما باعث بازگشت چندباره بازدید کنندکان می شود. این قسمت در طراحی سایت شخصی می تواند نقش بسیار مهمی در کسب درآمد شما داشته باشد که در ادامه به آن پرداخته ایم.

انتشار مطالب

ما برای شما قسمتی را تدارک دیده ایم تا تجربیات چندساله خود را با کاربران سایت به اشتراک بگذارید. قطعا در تمام این سال هایی که به صورت حرفه ای ورزش می کنید اطلاعاتی بدست آورده اید که ارزش نوشتن دارد. در کنار این تجربیات شما می توانید مقالاتی منتشر کنید که برای علاقمندان به رشته ورزشی شما مفید باشد همچون:

  • نحوه انجام صحیح حرکات
  • نکات تغذیه ای
  • نکات پزشکی
  • برنامه های ورزشی مناسب
  • و…

سوال و پرسش در طراحی سایت شخصی

ما برای شما قسمتی را به وب سایت اضافه کردیم تا بتوانید با کاربرانتان در تعامل باشید. به کمک این بخش به راحتی به سوالات کاربران پاسخ دهید و آن ها را راهنمایی کنید. درواقع تجربه و علم خود را با علاقمندان یادگیریی رشته ورزشی خود درمیان بگذارید.

معرفی کلاس های آموزشی

اگر شما اقدام به برگذاری کلاس های آموزشی نموده اید کافیست در این قسمت آن ها را معرفی کنید. زمان برگذاری ، طول دوره ، شهریه کلاس ها و…. مواردی هستند که می توانید در این قسمت اطلاع رسانی کنید. با اینکار علاوه بر صرفه جویی در هزینه های تبلیغات خود باعث اطلاع رسانی به کاربرانی می شوید که وب سایت شما را همراهی می کنند. ما با کمک طراحی وب سایت اختصاصی می توانیم همه امکانات نامبرده شده را اجرا کنیم.

معرفی مکمل های ورزشی

وزرشکاران همواره از مکمل های ورزشی برای بهبود عملکرد یا جبران کمبود برخی از مواد استفاده می کنند. از آنجایی که این محصولات باید زیر نظر پزشک یا مربی متخصص مصرف شود قسمتی را برای اینکار در نظر گرفته ایم. شما به عنوان یک مربی ورزشی و کسی که سابقه فعالیت حرفه ای در این زمینه را دارد می توانید مشاورخوبی برای استفاده درست این محصولات باشید.

از طرفی به دلیل حجم بالای تقاضای این محصولات زمینه را برای کلاهبرداری افراد بوجود اورده است. شما بعد از طراحی سایت شخصی برای خودتان با معرفی محصولات استاندارد در این قسمت علاوه بر اینکه جلوی کلاهبرداری ها را می گیرید باعث  جلوگیری از خسارات جبران ناپذیری به ورزشکاران می شوید.

معرفی باشگاه های سطح شهر در طراحی سایت شخصی

درصورتی که خودتان صاحب باشگاه نیستید می توانید باشگاه های موجود در سطح شهرتان یا کل کشور را معرفی کنید. مواردی همچون:

  • دسته بندی از نظر سطح کیفیتی
  • مبلغ شهریه
  • نحوه دسترسی
  • تجهیزات موجود
  • پارکینگ
  • و …

می تواند برای مخاطبانتان جذاب باشد. حتی ممکن است صاحبان باشگاه های دیگر به شما مبلغی را پرداخت کنند تا شما نام باشگاه آن ها را در این لیست قرار دهید. به کمک این قسمت وب سایت شما به یک وب سایت مرجع در شهرتان یا حتی کشور تبدیل خواهد شد.

چگونه از وب سایت شخصی خود درآمد داشته باشیم؟

روش اول:

حال میرسیم به بخشی که ممکن است دلیل طراحی سایت شخصی توسط شما باشد.همانطور که در بخش های ابتدایی هم عنوان شد گرفتن تبلیغات یکی از رایج ترین راه ها برای کسب درآمد از اینگونه سایت ها می باشد.

بعد از اینکه تعداد دنبال کنندگان وب سایت شخصی شما افزایش پیدا کرد افراد مختلفی برای تبلیغ محصولات خود به سمت شما سوق پیدا می کنند. شما نیز می توانید با دریافت مبلغی تبلیغات آن هارا در وب سایت خود قرار دهید.

روش دوم: طراحی سایت شخصی

راه دیگری که می تواند به کسب درآمد برای شما مبدل شد دریافت مبلغی به عنوان حساب کاربری ویژه است. افراد با پرداخت این مبلغ علاوه بر مطالب معمولی به مطالب ویژه تری نیز دسترسی پیدا خواهند کرد. البته حتما باید در نظر داشته باشید که این مطالب ویژه نباید به راجتی و به به صورت رایگان در فضای اینترنت در دسترس باشد.

روش سوم:

راه دیگر طراحی برنامه غذایی یا ورزشی برای افراد است. شما با دریافت مبلغی می توانید برنامه ای متناسب با قد و وزن افراد برایشان نوشته و ارسال کنید.برای این کار کافیست بعد از ساختن وب سایت شخصی خود بخشی را در صفحه اصلی قرار دهید و از کاربران بخواهید با پرداخت مبلغی برنامه مناسب خود را دریافت کنند.

آخرین روش کسب درامد از طراحی سایت شخصی

فروش محصولات آموزشی آخرین راهی است که برای کسب درآمد بعد  از ساختن وب سایت شخصی خود می توانید انتخاب کنید. شما با تهیه محصولات اموزشی نظیر نحوه انجام صحیح حرکات ورزشی یا مقالات مفید در خصوص رشته ورزش خود در قالب لوح فشرده یا حتی یک محصول قابل دانلود می توانید از سایت شخصی خود کسب درآمد کنید.

طراحی سایت شخصی تنها شروع کار است

حتما دقت کنید که طراحی سایت شخصی تمام ماجرا نیست. شما باید برای آن برنامه ریزی کنید و بخشی از زمان روزمره خود را به ان اختصاص دهید. البته سعی کنید در  این کار مرتکب افراط نشوید چراکه بروز نگهداشتن وب سایت بسیار مهم تر از تعداد مطالب است. همین که شما هر روز یک ساعت برای آن زمان بگذارید کافیست و خیلی سریع شاهد پیشرفت آن خواهید بود.

بعد از اینکه روند کار مطابق میل و خواسته شما بود می توانید از چند نفر دیگر برای بزرگتر کردن وب سایت خود کمک بگیرید . تا درنهایت آن را به یکی از سایت های معتبر کشوری در زمینه رشته ورزشی خود تبدیل کنید. طراحی سایت شخصی

افزودن زبان ها دیگر برای غیر فارسی زبانان ، نقد و بررسی دنیای حرفه ای ورزش ، بررسی جدول های مسابقات ، ثبت نام و پرداخت آنلاین شهریه و… بخشهای دیگری هستند که می توانید در آینده به وب سایت خود اضافه کنید.با اینکار تعداد دنبال کنندگان شما افزایش پیداکرده و در نهایت درآمد شما نیز بیشتر خواهد شد.

موضوعات مقاله

امتیاز :
2 Responses/5
اولین دیدگاه را شما بنویسید.

2 دیدگاه برای “طراحی سایت شخصی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *