طراحی سایت شرکتی زنجان

2
شهریور
1401

اگر به طراحی سایت شرکتی زنجان نیاز دارید، اینجا درست ترین جایی است که می توانستید باشید! الفباوب با طراحی سایت شرکتی در زنجان با بهترین قیمت و بهترین کارشناسان این امر در کنار شماست! کافی است تماس بگیرید و سفارش خود را ثبت کنید!

برای ثبت سفارش طراحی سایت شرکتی زنجان با 02191008515 تماس بگیرید!

طراحی سایت شرکتی زنجان را به ما بسپارید!

الفباوب با بهترین استراتژی ها فعالیت می کند و در تلاش است با ارائه کامل ترین خدمات در کنار طراحی سایت شرکتی زنجان مقل تولید محتوا، سئو و طراحی اپلیکیشن رضایت شما عزیزان را به دست آورد. این مجموعه نمونه کارهای زیادی دارد که با مشاهده آن ها می توانید متوجه سطح بالای فعالیت این مرکز شوید!

هزینه طراحی سایت شرکتی زنجان

قیمت طراحی سایت شرکتی زنجان در الفباوب کاملا رقابتی و منصفانه درنظر گرفته شده است، این مرکز با این که از کارشناسان حرفه ای و کاربلد کمک گرفته است درنظر دارد با ارائه هزینه های بسیار شگفت انگیز خدمات بسیار با کیفیتی را ارائه دهد. در جال حاضر طراحی سایت شرکتی زنجان به عواملی مثل نوع سایت و مدت زمان فعالیت تکمیل آن بستگی دارد. در تماس تلفنی با شما به یک اطلاعات کلی دست پیدا می کنیم. 

چرا طراحی سایت شرکتی زنجان الفباوب را انتخاب کنیم؟

  • کارشناسان با تجربه و حرفه ای
  • تحویل سریع و به موقع
  • استارتژی های عالی و جدید برای رشد کسب و کار اینترنتی شما
  • هزینه های بسیار به صرفه و منصفانه طراحی سایت شرکتی زنجان

آیا به طراحی سایت شرکتی زنجان نیاز دارید؟ برای دریافت اطلاعات بیشتر از طریق راه های ارتباطی ذکر شده با ما تماس بگیرید.

طراحی سایت شرکتی چیست؟

طراحی سایت شرکتی یکی از قدم های اول برای ورود شما به دنیای آنلاین کسب و کار است. این روزها مردم به اینترنت برای جلو بردن کارهای خود رو آورده اند و اگر کسب و کار خود را وارد این فضا نکنید عملا بسیاری از مخاطبین خود را از دست خواهید داد. طراحی سایت شرکتی به معنای ساخت یک ویترین برای کسب و کار شما و معرفی شما بدون محدودیت زمانی و مکانی به افرادی است که به دنبال شما می گردند.

مطمئنا شما هم در شبکه های اجتماعی فعالیت خود را انجام می دهید، برای معرفی کردن برند نباید همه وقت و هزینه را در شبکه های اجتماعی گذاشت، این کار اصلا حرفه ای نیست و در میان مخاطبان و همین طور رقبا یک کسب و کار آماتور و غیر حرفه ای شناخته خواهید شد. هر کسب و کار شرکتی با توجه به امکانات و نیازهای که دارد باید طراحی سایت خود را انجام دهد اما باید کاملا جذاب و حرفه ی صورت بگیرد.

کاربران زمانی که سایت شما را مشاهده میکنند، اینگونه به نظر میرسد که در حال تماشای گرافیک و ظاهر سایت شما می باشند اما واقعیت این است که در حال تماشای شرکت شما می باشند. هر چیزی که در این سایت شرکتی به کاربران نمایش داده می شود همان چیزی است که در وهله اول در ذهن کاربران نقش خواهد بست.

امکانات طراحی سایت شرکتی زنجان

اگر بخواهیم به سوال امکانات سایت شرکتی چیست جوابی قاطعانه بدهیم می توانیم در یک بخش همه امکانات موجود را لیست کنیم اما دقت کنید که همه این امکانات مختص یک سایت نیست و امکانات بستگی به نوع سایت و حوزه کاری آن دارد.

  • بخش اخبار و مقالات، بخش نمونه کارها، بخش محصولات
  • بخش اخبار و مقالات، بخش گالری تصویری یا گالری ویدئویی طراحی سایت شرکتی زنجان
  • بخش معرفی خدمات، بخش معرفی همکاران، بخش معرفی برندها
  • بخش مربوط به نظرات مشتریان، انواع منو های ناوبری در سایت، اسلایدر معرفی
  • بخش شمارنده خدمات، قسمت نقشه و لوکیشن، تماس با ما، درباره ما و ….

همه نمونه کارهای که در تلفن همراه خود آرشیو کرده اید را یکبار برای همیشه در دیتابیس سایت خودتان آرشیو کنید تا علاوه بر شما، همه کاربران سطح اینترنت قادر باشند تا این نمونه کارها را مشاهده کنند و کم کم تبدیل به مشتری دائم شما شوند.

خدماتی که در شرکت خود ارائه می کنید را در سایت بخوبی درج کنید. مشتریان سایت های شرکتی عموما دنبال خدمات می باشند پس تمام خدمات خود را از ریز تا درشت در قالبی زیبا و البته در شکل مناسب در سایت درج کنید. پس همانطور که از صحبت های بالا برداشت می شود می توان گفت سایت های شرکتی می توانند در 3 حالت کلی طراحی شوند :

  1. معرفی شرکت و خدمات
  2. معرفی محصولات طراحی سایت شرکتی زنجان
  3. فروش محصولات شرکت

این سه حالت ازعمده ترین جنبه های طراحی سایت های شرکتی می باشند که با توجه به اهداف شرکت مد نظر می توان آن ها را پیاده کرد. قبل از اینکه اقدام به عقد قرارداد طراحی سایت های شرکتی نمائید هرگز عجله نکنید و از چند شرکت معتبر استعلام قیمت داشته باشید.

مزایای داشتن سایت شرکتی چیست؟

داشتن سایت شرکتی، باعث رشد و پیشرفت سایت شما می شود و مزایای زیادی دارد. البته ما به ۷ مزیت سایت شرکتی بسنده کرده ایم:

جذب مشتریان جدید و وفادار

بسیاری از افراد که قصد خرید محصول یا استفاده از خدمات را دارند، در مرحله اول به اینترنت می آیند و اطلاعات موردنظر را در اینترنت جستجو می کنند. حالا اگر در هنگام جستجو، وارد سایت شما شوند، به احتمال زیاد با دقت بیشتری محصولات و خدمات شما را مشاهده می کنند و برای استفاده از محصولات شما تصمیم گیری خواهند کرد. طراحی سایت شرکتی زنجان

اگر شما یک سایت شرکتی حرفه ای داشته باشید، می توانید با آغوش باز به سراغ مشتریان و مخاطبان جدید بروید، خصوصیات محصولات و خدمات خود را به آن ها نشان دهید و کاری کنید که آن ها مجذوب کسب و کار شما شوند.

افزایش اعتماد مخاطبان

با داشتن یک سایت شرکتی عالی، شما می توانید خود را به عنوان مرجعی معتبر نشان دهید. وقتی به مردم اطلاعات درستی ارائه دهید، آن ها به شما اعتماد می کنند و احتمال اینکه از شما خرید کنند بیشتر می شود.

 فروش بیشتر

تعدادی از مشتریان شما در اینترنت حضور دارند و مشتاق می باشند که از محصولات و خدمات شما استفاده کنند. وقتی شما یک سایت شرکتی داشته باشید، در واقع به افراد این اجازه را می دهید که شما را پیدا کنند و از خدمات و محصولات شما استفاده کنند. در نهایت این موضوع به نفع جیب شما تمام می شود؛ زیرا میزان فروش شما با همین راهکار ساده چند برابر خواهد شد.

تبلیغات گسترده تر و ارزان تر

جدا از اینکه شما در سایت خود می توانید محصولات و خدماتتان را معرفی کنید و مشتریان را برای خرید کردن ترغیب کنید، وجود سایت شرکتی راهی مطمئن برای تبلیغات در اختیار شما می گذارد که بسیار موثر است. نمایش دادن محصولات و خدمات و معرفی محصولات به منزله تبلیغات در اینترنت است که یکی از بهترین روش های برندسازی و جذب مشتری به حساب می آید.

معرفی برند و کسب و کار

در قسمت «درباره ما» سایت شرکتی خود، می توانید به معرفی شرکتتان بپردازید، چشم اندازها و اهداف خود را بیان کنید و به مخاطبان خود نشان دهید که کارمندان شما تا چه اندازه پرتلاش و سخت کوش می باشند. وقتی با لحنی مناسب به معرفی شرکت و تیم خود بپردازید، مشاهده می کنید که افراد بیشتری به شما اعتماد می کنند و وفاداری آن ها نسبت به شرکت شما بیشتر می شود.

محدودیت زمانی ندارید

اگر شما یک فروشگاه داشته باشید، قطعا نمی توانید ۲۴ ساعته فعالیت کنید و فروشگاهتان را باز نگه دارید؛ این موضوع باعث می شود که در همه ساعت های شبانه روز فروش نداشته باشید؛ اما در سایت اینطور نیست و کاربران به صورت ۲۴ ساعته به سایت شما دسترسی دارند و می توانند در هر ساعتی از شبانه روز از شما خرید کنند.

سرعت در ارائه خدمات

اگر یک فروشنده بسیار ماهر داشته باشید، باز هم برای رسیدگی به کارها و سوالات همه مشتریان، وقت کم می آورید! اما با داشتن سایت شرکتی، می توانید در یک زمان به تعداد زیادی از افراد خدمات بدهید و محصولات موردنیاز آن ها را در اختیارشان بگذارید. سرعت در ارائه خدمات و پاسخ به سوالات مشتریان، یکی دیگر از مزایای سایت های شرکتی است که کسب و کار شما را حرفه ای تر نشان می دهد.

سایت شرکتی با کیفیت

  1. مهم ترین خصوصیات سایت شرکتی یک ظاهر خوب و منحصر به فرد باشد، همین طور سایت شما باید دارای ظاهری ساده باشد چرا که شرط زیبایی در سادگی است. طراحی سایت شرکتی زنجان
  2. یکی از مهم ترین خصوصیات یک سایت شرکتی سرعت بارگذاری آن است. بهترین زمانی که یک سایت باید بارگذاری شود زمان کم تر از ۵ ثانیه است.
  3. باید امنیت بالایی داشته باشد زیرا برخی از افراد در سایت خود از درگاه بانکی استفاده می کنند.
  4. هماهنگی صفحات یکی دیگر از خصوصیات یک سایت اینترنتی خوب است. باید سعی کنید که وقتی کاربر وارد صفحه جدید می شود احتمال بدهد که به اشتباهی وارد شده است.
  5. ریسپانسیو بودن سایت یا همان سازگاری با موبایل یکی دیگر از خصوصیات یک سایت شرکتی خوب است. امروزه بیشتر کاربران فضای مجازی از موبایل و تبلت استفاده می کنند و اگر سایت شما با موبایل و تبلت سازگار نباشد مطمئنا مشتریان خود را از دست خواهید داد. طراحی سایت شرکتی زنجان
  6. مهمترین خصوصیات  سایت شرکتی نمایش آن در رتبه های برتر موتورهای جستجو است. با سئوی سایت می توانید یک سایت با کیفیت و خوب داشته باشید چرا که برخی از افراد قبل از مراجعه به شرکت مورد نظر آن را در گوگل حستجو می کنند و اگر سایت شما سئو مناسبی داشته باشد قطعا از رقبای خود پیشی گرفته اید اما اگر سئوی سایت شما خوب نباشد رقیبان از شما سبقت خواهند گرفت.

الفباوب بهترین انتخاب شما برای طراحی سایت شرکتی زنجان است!

صفحات کلی و عمومی در طراحی سایت شرکتی

  1. صفحه درباره ما طراحی سایت شرکتی زنجان
  2. صفحه ثبت نام در سایت
  3. صفحه تماس با ما که شامل اطلاعات راجع به تماس با شرکت چه تلفنی و آنلاین و یا آدرس فیزیکی شرکت است.
  4. نمونه محصولات و خدمات شرکت و شرحی بر چگونگی ساخت و خصوصیات محصول وخدمات قابل ارائه توسط شرکت
  5. راهنمای استفاده از محصولات
  6. صفحه ای جدا برای درج گارانتی محصول در صورت وجود
  7. صفحه اخبار و اطلاعات شرکت طراحی سایت شرکتی زنجان
  8. صفحه نظرسنجی محصولات
  9. گالری تصاویر
  10. شرحی بر تاریخچه شرکت

بخش مدیریت محتوا در طراحی سایت شرکتی

  1. امکان ایجاد و انتشار مطالب
  2. امکان دسته بندی مطالب و ایجاد زیردسته طراحی سایت شرکتی زنجان
  3. امکان ایجاد فهرست و فوترهای مختلف برای امکان سفارشی سازی کردن صفحات مختلف سایت
  4. امکان افزودن زیرمنو به حالت مگا منو و یا آبشاری
  5. امکان تغیر دستی url برای انجام فعالیت های سئو
  6. امکان ایجاد زمان بندی مطالب برای انتشار در تاریخ مشخص
  7. امکان افزودن مطالب به صفحات مختلف سایت
  8. امکان برچسب گذاری مطالب
  9. قابلیت مشاهده نویسنده مطالب و تاریخ انتشار مطلب
  10. ایجاد امکان برای درج نوشته رمزدار
  11. ایجاد فرم مالی طراحی سایت شرکتی زنجان
  12. امکان ثبت فیش واریز شده توسط کاربر در پنل کاربر در سایت
  13. امکان ارسال ایمیل به کاربران

بخش مدیریت کاربران و نحوه ارتباط با ما در سایت

  1. امکان ثبت نام کاربران در سایت به تعداد نامحدود طراحی سایت شرکتی زنجان
  2. امکان ایجاد سطوح دسترسی مختلف برای همکاران
  3. ایجاد پنل کاربری و امکان ویرایش اطلاعات برای هر کاربر
  4. امکان درج نظرات کاربران روی سایت
  5. امکان بررسی نظرات کاربران قبل از انتشار آن در سایت
  6. امکان غیرفعال کردن ارسال نظر در صفحاتی مشخص و یا کل سایت
  7. درج نقشه گوگل در صفحه اصلی و یا قسمت تماس با ما
  8. طراحی فرم تماس با ما برای برقراری ارتباط آسان کاربران با مدیر سایت

طراحی سایت شرکتی زنجان را به ما بسپارید! طراحی سایت شرکتی زنجان

چطوری یک سایت شرکتی مناسب بسازیم؟

ساخت یک سایت تراز اول می تواند دید مخاطبین را نسبت به شما بالاببرد. به نوعی می توان گفت که کیفیت سایت شما نمایان کننده کیفیت فعالیت شما است. در پایین به فاکتورهایی می پردازیم که می تواند با رعایت آن یک سایت شرکتی تراز اول ایجاد کنید.

الفباوب بهترین انتخاب برای طراحی سایت شرکتی زنجان شما خواهد بود!

هدف اصلی از طراحی سایت شرکتی زنجان چیست؟

یک سایت شرکتی می تواند بستری برای ارائه خدمات و فعالیت شما و برای تجارت مستقیم باشد. باید در هر صورت شما به صورت شفاف در صفحات اول بیان کنید که این سایت به چه منظور راه اندازی شده است. بر همین اساس کاربر بعد از ورود به سایت می تواند متوجه شود که کسب و کار شما می تواند پاسخگوی آن فرد باشد یا نه. طراحی سایت شرکتی زنجان

براساس همین شما باید یک تجربه کاربری مناسب برای کاربران خود برگزینید. به نوعی بتوانید کاربران وارد شده به سایت در مسیر دلخواه خود که هم شما و هم آن ها را به جایگاه مناسبی می رساند، سوق دهید.

انتخاب نام دامین مناسب طراحی سایت شرکتی زنجان

نام دامین، نام سایت شما است و برای ورود به سایت باید از طریق همین نام و آدرس وارد شویم. برای همین منظور نکاتی را در زیر بیان می کنیم تا بتوانید شما به راحتی یک انتخاب دامین درستی داشته باشید.

از کلماتی استفاده کنید که دارای چند ظاهر نباشد و به صورت راحت هر کسی نحوه نوشتن آن را بداند. سعی کنید نام دامین کوتاه استفاده کنید، تا راحت تر در ذهن بماند و راحت بتوان نوشت. انتخاب دامنه مناسب با فعالیت و منطقه جغرافیایی فعالیت شما می تواند شما در موفقیت پیش بندازد. طراحی سایت شرکتی زنجان

انتخاب هاست مناسب

هر سایتی باید دارای یک هاست باشد. این هاست باعث می شود تا تمام داده های مربوط به سایت خود را در آن ذخیره کنید، تا مردم در هر زمانی به آن دسترسی داشته باشند. اگر نمی خواهید هزینه زیادی در این رابطه انجام دهید باید از هاست مشترک استفاده کنید. طراحی سایت شرکتی زنجان

در این حالت شما یک سرور را با سایت /های دیگر به اشتراک می گذارید. در نتیجه هزینه کمتری برای هاست سایت خود پرداخت می کنید. اما اگر بخواهید از هاست اختصاصی بهره ببرید باید مسلماً هزینه بیشتری تقبل کنید. البته شما در این شرایط دیگر دغدغه کاهش سرعت ندارید.

بیان واضح فعالیت شرکت طراحی سایت شرکتی زنجان

یکی از مهم ترین شرط هایی که باید در وبسایت شرکتی رعایت کنید بیان فعالیت شما به صورت واضح است. یعنی افراد با ورود به سایت شما از نوع فعالیت شما آگاهی پیدا کنند. به عبارت دیگر صفحاتی که افراد با آن مواجه می شوند معرفی کاملی از فعالیت و سایقه شما بیان کند.

بهره بردن از تولید محتوا و سئو مناسب طراحی سایت شرکتی زنجان

شما برای دیده شدن و برتری بر رقبا باید به تولید محتوا و سئو قوی بپردازید. شما برای تولید محتوای قوی باید از یک سری ابزارهای مناسب با آن بهره ببرید. این ابزارها شما را به حالتی که گوگل مناسب می داند نزدیک می کند.

از طرفی باید وضعیت سایت شما از نظر سئو هم در حالت مطلوبی قرار داشته باشید تا بتوانید در رتبه های اول نتایج گوگل قرار گیرید. در این حوزه شما باید برای کاربران خود ارزش آفرینی کنید. تا کاربران با ورود به سایت شما در آن زمان زیادی را طی کند و از نظر گوگل محبوب کاربران باشد. طراحی سایت شرکتی زنجان

انتخاب بستر تجارت الکترونیکی خوب

اگر در سایت خود قصد این را دارید که تجارت مستقیم انجام دهید باید از فناوری مناسبی استفاده کنید. به عبارت دیگر باید برای فروش خدمات یا محصول خود باید از بستری استفاده کنید تا این مراحل به راحتی و مناسب طی شود.

برای طراحی سایت شرکتی زنجان با بهترین قیمت تماس بگیرید.

برای سفارش طراحی سایت شرکتی زنجان تماس بگیرید!

الفباوب به سراسر ایران خمات خود را ارائه می دهد، شما عزیزان برای طراحی سایت شرکتی زنجان کافی است با ما تماس بگیرید و سفارش خود را ثبت کنید! کارشناسان با بهترین مشاوره ها می توانند به صورت آنلاین دقیقا همان چیزی که در نظر دارید را به شما تحویل دهند. طراحی وب سایت اختصاصی را به ما بسپارید!

موضوعات مقاله

امتیاز :
No Responses/5
اولین دیدگاه را شما بنویسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *